Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα παιδια θα ηθελα να ρωτησω το εξης αγορασα καποια παπουτσια μεσω απο το σκρουτζ (δλδ εκανε το σκρουτζ την διαδικασια για να μην πληρωσω τα μεταφορικα.......)γιατι μου το προτεινε ενα ατομο γνωστο δεν ξερω απο αυτα τελος παντων και τωρα που μου ηρθαν τα παπουτσια δυστηχως δεν μου κανουν καλο το καταστημα μου λεει οτι δεν γινεται να τα φερεις πισω πρεπει ο σκρουτζ να μεσολαβησει κτλπ ο σκρουτζ δεν απανταει στα εμαιλ  2 μερες... τι γινεται σε αυτη την περιπτωση σας εχει συμβει?  και εξαλλου δεν το γραφει στους ορους του οτι αμα γινει η παραγγελεια πχ απο σκρουτζ μεσολαβητης δεν θα μπορεις να μας τα επιστρεψεις εσυ και να τα αλλαξεις πχ αλλα μονο ο σκρουτζ να κανει ξανα την αλλαγη κτλπ σας ευχαριστω

και κατι αλλο

καπου ειδα σε ενα θεμα παλιοτερο π εψαξα  ενα ατομο εστειλε μιλησε δεν καταλαβα με την γενικη γραματεια καταναλωτη τι ειναι αυτο δεν ξερω? και εαν πρεπει να στειλω η να παρω τηλ πειτε μ γτ πραγματικα δεν σεβονται τον κοσμο εκει ξερω μερικοι

Επεξ/σία από zerol
Δημοσ.

Πας στο Ιστορικό παραγγελίας, αίτημα επιστροφής, το μετάνιωσα, δεν ταιριάζει το νούμερο.

Αν εγκριθεί έρχεται ο courier με έτοιμη ετικέτα, και πάνε πίσω δωρεάν με χρέωση τρίτου. 

Δε ξέρω βέβαια αν ισχύει αυτό για νέους πελάτες.

  • Like 2
Δημοσ.

το θεμα ειναι να απαντησει και το σκρουτζ γτ τωρα ειναι η 2 μερα που δεν εχει απαντησει και εχει και ενα οριο... δεσμευσης που πρεπει να επιστραφει το προιον και πες εαν καποιος τα εχει αναγκη να βαλει τα παπουτσια θα περιμενει 10 μερες πχ γιατι σε ενα αλλο θεμα διαβασα ενας περιμενε 14 μερες μεχρι να του απαντησει -εγκριθει απο το σκρουτζ και του σταλθηκε το εμαιλ

λεω να περιμενω και αλλη μια μερα να δω εαν θα απαντησουν απο το email ......

μετα αξιζει να κανω καταγγελεια? γενικη γραματεια του καταναλωτη  δεν ξερω τι και πως δεν εχω κανει ποτε κερδιζει κανεις το δικιο του η να ειχαμε να λεγαμε και στην ουσια αυτοι τι κανουν μιλανε με το σκρουτζ?

Σας ευχαριστω για τον χρονο σας

  • Confused 4
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, zerol είπε

το θεμα ειναι να απαντησει και το σκρουτζ γτ τωρα ειναι η 2 μερα που δεν εχει απαντησει και εχει και ενα οριο... δεσμευσης που πρεπει να επιστραφει το προιον και πες εαν καποιος τα εχει αναγκη να βαλει τα παπουτσια θα περιμενει 10 μερες πχ γιατι σε ενα αλλο θεμα διαβασα ενας περιμενε 14 μερες μεχρι να του απαντησει -εγκριθει απο το σκρουτζ και του σταλθηκε το εμαιλ

λεω να περιμενω και αλλη μια μερα να δω εαν θα απαντησουν απο το email ......

μετα αξιζει να κανω καταγγελεια? γενικη γραματεια του καταναλωτη  δεν ξερω τι και πως δεν εχω κανει ποτε κερδιζει κανεις το δικιο του η να ειχαμε να λεγαμε και στην ουσια αυτοι τι κανουν μιλανε με το σκρουτζ?

Σας ευχαριστω για τον χρονο σας

Τι ακριβώς περιμένεις να απαντήσει το Σκρουτζ; Η διαδικασία είναι όπως σου είπαν παραπάνω και οι υπόλοιποι. Δε χρειάζεται καμία επικοινωνία μέσω mail  κτλ. Έχεις αρχίσει τη διαδικασία επιστροφής μέσα από το καλάθι σου;

  • Like 4
Δημοσ.

Το Skroutz είναι υπεράψογο. Εσύ δε γνωρίζεις τη διαδικασία.

 

Όπως σου είπαν, μέσα από το ιστορικό σου βρίσκεις την ίδια παραγγελία, το ΙΔΙΟ το προϊον και βλέπεις κουμπάκια και νέες δυνατότητες!

  • Like 1
Δημοσ.

φίλε βλέπω είσαι στα χαμένα. Χαλάρωσε. Σου είπανε τη διαδικασία παραπάνω. Δε θέλει ούτε τηλέφωνα, ούτε mail. απλά συμπληρώνεις την αίτηση και θα σου στείλουν οδηγίες.

Το έκανα πρόσφατα με λάθος προϊον, το πήρε ο courier και την επόμενη-μεθεπόμενη μέρα μου στείλανε το σωστό. Δε πλήρωσα κάτι. Κυριλέ κατάσταση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, zerol είπε

το θεμα ειναι να απαντησει και το σκρουτζ γτ τωρα ειναι η 2 μερα που δεν εχει απαντησει και εχει και ενα οριο... δεσμευσης που πρεπει να επιστραφει το προιον και πες εαν καποιος τα εχει αναγκη να βαλει τα παπουτσια θα περιμενει 10 μερες πχ γιατι σε ενα αλλο θεμα διαβασα ενας περιμενε 14 μερες μεχρι να του απαντησει -εγκριθει απο το σκρουτζ και του σταλθηκε το εμαιλ

λεω να περιμενω και αλλη μια μερα να δω εαν θα απαντησουν απο το email ......

μετα αξιζει να κανω καταγγελεια? γενικη γραματεια του καταναλωτη  δεν ξερω τι και πως δεν εχω κανει ποτε κερδιζει κανεις το δικιο του η να ειχαμε να λεγαμε και στην ουσια αυτοι τι κανουν μιλανε με το σκρουτζ?

Σας ευχαριστω για τον χρονο σας

Έχεις κάποια επαφή με τον περιβάλλοντα χώρο; Η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη. Δεν κάθονται να απαντήσουν στα μηνύματα του κάθε πικραμμένου.

Κάνε την, όπως σου είπαν παραπάνω.

Νομίζετε ότι ο κόσμος περιστρέφεται γύρω σας και ότι διαχειρίζονται δέκα παραγγελίες τη μέρα, για να ασχολούνται με την πάρτη σας.

Επεξ/σία από christakos07
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παιδια ευχαριστω οσους απαντατε  το θεμα ειναι οτι πρεπει να εγκριθει η επιστροφη ειμαι σε αυτο το σταδιο π δεν εχει εγκριθει εδω και 2, μερες οταν λοιπον εγκριθει τοτε ερχετε να τα παραλαβει αυτο εννοω οτι εαν περασουν μερες και μ απαντησουν ... σε 10 ενω εχει και οριο 10-15 μερες για να γινει αποδεκτη η επιστροφη.... στην ουσια μετα δεν μπορεις κανεις κατι.

Επεξ/σία από zerol
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, JiovanniGeorgeo είπε

Δε σε καταλαβαίνω. Ίσως είσαι του προφορικού.

Ναι ακριβώς αυτό , του προφορικού.

 

56 λεπτά πριν, zerol είπε

παιδια ευχαριστω οσους απαντατε  το θεμα ειναι οτι πρεπει να εγκριθει η επιστροφη ειμαι σε αυτο το σταδιο π δεν εχει εγκριθει εδω και 2, μερες οταν λοιπον εγκριθει τοτε ερχετε να τα παραλαβει αυτο εννοω οτι εαν περασουν μερες και μ απαντησουν ... σε 10 ενω εχει και οριο 10-15 μερες για να γινει αποδεκτη η επιστροφη.... στην ουσια μετα δεν μπορεις κανεις κατι.

Από τη στιγμή που εκκίνησες τη διαδικασία, δεν υπάρχει πρόβλημα. Ας πάρει και 35 μέρες.

Δημοσ.

Κλασικός πελάτης που δεν έχει καμία απολύτως ιδέα από ιντερνετικές αγορές, δεν μπορεί να εξηγήσει το παραμικρό σε κανέναν και παρόλ' αυτά πιστεύει ότι έχει δίκιο και ότι οι άλλοι δεν κάνουν την δουλειά τους σωστά. Αν δε, πετύχει και κανάν φουκαρά υπάλληλο στο τηλέφωνο, θα του ρίξει και τα καντήλια του επειδή "δεν εξυπηρετήθηκε σωστά".

Συγχίστηκα μόνο που διάβασα το ποστ.

Θέλει να κάνει και καταγγελία στην Γ.Γ.Κ. επειδή κάτι τέτοιο άκουσε, είδε, πήρε το μάτι του, δεν είναι σίγουρος.

Επειδή παρήγγειλε λάθος νούμερο παπούτσια και τώρα Ο Σκρουτζ δεν απαντάει.

2021, Ελλάδα.

  • Like 11
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Baator είπε

Κλασικός πελάτης που δεν έχει καμία απολύτως ιδέα από ιντερνετικές αγορές, δεν μπορεί να εξηγήσει το παραμικρό σε κανέναν και παρόλ' αυτά πιστεύει ότι έχει δίκιο και ότι οι άλλοι δεν κάνουν την δουλειά τους σωστά. Αν δε, πετύχει και κανάν φουκαρά υπάλληλο στο τηλέφωνο, θα του ρίξει και τα καντήλια του επειδή "δεν εξυπηρετήθηκε σωστά".

Συγχίστηκα μόνο που διάβασα το ποστ.

Θέλει να κάνει και καταγγελία στην Γ.Γ.Κ. επειδή κάτι τέτοιο άκουσε, είδε, πήρε το μάτι του, δεν είναι σίγουρος.

Επειδή παρήγγειλε λάθος νούμερο παπούτσια και τώρα Ο Σκρουτζ δεν απαντάει.

2021, Ελλάδα.

Εκπροσωπείς πολύ κόσμο βασιλιά 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...