Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σύμφωνα με μία έρευνα που πραγματοποίησαν οι Financial Times, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Snapchat, Facebook, Twitter και YouTube «έχασαν» περίπου $9,85 δισεκατομμύρια σε έσοδα το 2ο εξάμηνο της χρονιάς μετά τις αλλαγές στις πολιτικές προστασίας της ιδιωτικότητας της Apple οι οποίες τέθηκαν σε ισχύ τον περασμένο Απρίλιο. 

Όπως είναι γνωστό, η Apple είχε ανακοινώσει από πέρυσι τις πολύ σημαντικές αυτές αλλαγές στις πολιτικές που αφορούν την προστασία της ιδιωτικής ζωής και των προσωπικών δεδομένων με αιχμή του δόρατος την πολιτική διαφάνειας παρακολούθησης εφαρμογών που γνωρίζουμε ως App Tracking Transparency (ATT) που υποχρεώνει τους developers να ζητούν άδεια από τους χρήστες προτού προχωρήσουν στο tracking των δεδομένων τους.

Το Facebook επέκρινε την κίνηση της Apple -δημοσιεύοντας ακόμα και ολοσέλιδη διαφήμιση σε εφημερίδα- και από τα συμπεράσματα της έρευνας των Financial Times μπορούμε να καταλάβουμε ξεκάθαρα τον λόγο.

Σύμφωνα λοιπόν με τους Financial Times και την εταιρεία ερευνών Lotame, οι τέσσερις εταιρείες έχασαν περίπου 12% σε έσοδα το τρίτο και τέταρτο τρίμηνο του 2021, με τα Snapchat και Facebook να έχουν δεχτεί το μεγαλύτερο χτύπημα, το πρώτο επειδή το επιχειρηματικό του μοντέλο βασίζεται σχεδόν εξολοκλήρου στην χρήση κινητών τηλεφώνων και το δεύτερο επειδή το δικό του επιχειρηματικό μοντέλο εξαρτάται, σε ποσοστό μάλιστα 98% σύμφωνα με την εταιρεία Statista, στη στοχευμένη διαφήμιση.

Ορισμένοι ωστόσο ειδικοί και αναλυτές κάνουν λόγο για συντηρητική εκτίμηση από πλευράς Lotame με τον σύμβουλο της AdTech, κ. Eric Seufert να υποστηρίζει ότι το Facebook ενδέχεται να είδε $8,3 δισεκατομμύρια να εξανεμίζονται το 2ο τρίμηνο του 2021. Ωστόσο δεν είναι μόνο αυτό, καθώς «ορισμένες από τις πλατφόρμες που επηρεάστηκαν σε μεγάλο βαθμό -και ειδικά το Facebook- θα πρέπει να ξαναφτιάξουν από την αρχή πολλά πράγματα», από αλγόριθμους και εργαλεία μέχρι frameworks. «Πεποίθηση μου είναι ότι θα απαιτηθεί τουλάχιστον ένας χρόνος για την οικοδόμηση μίας νέας υποδομής» δήλωσε ο Eric Seufert στους Financial Times.

Η νέα πολιτική της Apple θα αναγκάσει τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και άλλες εφαρμογές να γίνουν πιο δημιουργικές με τις διαφημίσεις τους. Είτε αυτό σημαίνει να εστιάσουν περισσότερο στις συσκευές Android είτε να επενδύσουν στην διαφημιστική επιχείρηση της Apple – η οποία παραλίγο να παραβεί τους ίδιους τους κανόνες που δημιούργησε συλλέγοντας αθόρυβα δεδομένα χρηστών με τον ίδιο τρόπο που έκαναν και οι εφαρμογές τρίτων – σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να βρουν μια άλλη πηγή εσόδων που δεν περιλαμβάνει την παρακολούθηση των χρηστών μέσω των iPhone τους.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τιποτα το περιεργο, ειναι η Apple που ολοι γνωριζουμε αγαπαμε.

Επεξ/σία από Hetfield
  • Like 1
  • Confused 6
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά 8,3δις είναι μια τρύπα στο νερό για αυτές... μπορούν να χάσουν παραπάνω;

το γλέντι θα γίνει αν βγει κάνας νόμος από ΕΕ που να απαγορεύει στην συλλογή πληροφοριών BY DEFAULT (ανεξάρτητα από τι συσκευή/λειτουργικό μπαίνεις)...

Επεξ/σία από NotAliki177
  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.

αυτο σε κατι ζωα που μας διαφημιζαν και συνεχιζουν να διαφημιζουν το gdpr και αλλες ΕΕ μπουρδες ως λυση κατα των ΚΑΚ>ΩΝ ιμπεριαλιστικων πολυεθνικων που θελουν το κακο μας

να που γινεται τσαμπα και εθελοντικα

  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Hetfield είπε

Τιποτα το περιεργο, ειναι η Apple που ολοι γνωριζουμε.

Ναι, για πες;

Ότι μιλάμε για μια βιομηχανία που παράγει αέρα* μετρημένο σε δις δολάρια εις βάρος όλων μας και κανείς δεν έκανε τίποτα το ιδιαίτερο μέχρι σήμερα, δε το βρίσκεις θετικό;

*πότε θα σκάσει αυτή η φούσκα δε ξέρω..

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, Bourdoulas είπε

Η ευχάριστη είδηση της χρονιάς 

Για τη Google σίγουρα. Σκότωσε τον ανταγωνισμό στο τομέα αυτό και πλέον τα μαζεύει όλα αυτή.

To Facebook δεν είχε ποτέ τους κατάλληλους αλγόριθμους για να μπορεί να το αντιμετωπίσει όλο αυτό και τρέχει να γίνει meta. Για αυτό και ούρλιαζε για τις αλλαγές στο iOS.

Όσο για τους μικρότερους διαφημιστές απλά τελείωσαν.

Είναι η μόνη που αντί να έχει μείωση εσόδων από τις διαφημίσεις έχει τεράστια αύξηση γιατί όλοι πάνε εκεί πλέον να διαφημιστούν.

16 δις πάνω από πέρυσι από τις διαφημίσεις το τελευταίο τρίμηνο.

Και το YouTube από 5 δις έσοδα από διαφημίσεις στο περσινό αντίστοιχο τρίμηνο έφτασε στα 7 δις.

Οι υπόλοιποι όντως σιγά σιγά τελειώνουν και θα μαζεύει όλο το χρήμα η Google στο τέλος.

 

EHcZ4bv.jpg

Επεξ/σία από aypnia
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από το κείμενο:

"...Η νέα πολιτική της Apple θα αναγκάσει τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και άλλες εφαρμογές να γίνουν πιο δημιουργικές με τις διαφημίσεις τους. Είτε αυτό σημαίνει να εστιάσουν περισσότερο στις συσκευές Android είτε να επενδύσουν στην διαφημιστική επιχείρηση της Apple – η οποία παραλίγο να παραβεί τους ίδιους τους κανόνες που δημιούργησε συλλέγοντας αθόρυβα δεδομένα χρηστών με τον ίδιο τρόπο που έκαναν και οι εφαρμογές τρίτων – σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να βρουν μια άλλη πηγή εσόδων που δεν περιλαμβάνει την παρακολούθηση των χρηστών μέσω των iPhone τους...."

Αυτό δε θα το σχολιάσει κάποιος;...

Αυτο που άλλαξε η Apple ήταν να δημιουργήσει μια διαφημιστική υπηρεσία, να κανει κινήσεις ώστε να πιέσει τους άλλους να διαφημίζονται μονο μέσω αυτής και να πείσει τους χρήστες ότι είναι "για την προστασία της ιδιωτικοτητάς τους"...

Πολύ δυνατό marketing...

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 3
Δημοσ.
4 hours ago, Hetfield said:

Τιποτα το περιεργο, ειναι η Apple που ολοι γνωριζουμε.

Εκεί κολλημένος με την Apple...χαμπάρι δεν πήρες ότι ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ εεεεε;

 

Δημοσ.
48 minutes ago, Dr.Fuzzy said:

Εκεί κολλημένος με την Apple...χαμπάρι δεν πήρες ότι ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ εεεεε;


Μέχρι ενα σημείο σωστά. Αλλά έχει και συνέχεια:
 

Quote

να επενδύσουν στην διαφημιστική επιχείρηση της Apple – η οποία παραλίγο να παραβεί τους ίδιους τους κανόνες που δημιούργησε συλλέγοντας αθόρυβα δεδομένα χρηστών με τον ίδιο τρόπο που έκαναν και οι εφαρμογές τρίτων

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Hellenicsun said:

Ναι, για πες;

Ότι μιλάμε για μια βιομηχανία που παράγει αέρα* μετρημένο σε δις δολάρια εις βάρος όλων μας και κανείς δεν έκανε τίποτα το ιδιαίτερο μέχρι σήμερα, δε το βρίσκεις θετικό;

*πότε θα σκάσει αυτή η φούσκα δε ξέρω..

1 hour ago, Dr.Fuzzy said:

Εκεί κολλημένος με την Apple...χαμπάρι δεν πήρες ότι ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ εεεεε;

 

  

Μα δεν το ειπα για κακο, ωντας κι εγω χρηστης του iOS. 😛 

 

 

  

 

 

Επεξ/σία από Hetfield
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, Hetfield said:

Μα δεν το ειπα για κακο, ωντας κι εγω χρηστης του iOS. 😛 

Ζητώ συγνώμη τότε, με μπέρδεψε η διατύπωση μάλλον.

 

 

Επεξ/σία από Dr.Fuzzy

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...