Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, korakios είπε

συμφωνούμε :)

το έχω 😁

σε έχασα αλλά

τώρα κατάλαβα

Θεωρείς οτι "θα" έχουμε υποδομή (δικτύου ισχύος ρεύματος και πλήθος φορτιστών)

για 50*20=1000 φορτιστές στη διαδρομή Αθήνα-Θεσ/κη , οκ , ουτοπικό για μένα αλλά σεβαστή η άποψή σου :)

Νομίζω ότι είναι λιγότερο ουτοπικό από το να υπάρχουν τόσο ηλεκτρικά για να φύγουν 25000 αυτοκίνητα από τη Θεσσαλονίκη για Αθήνα σε 10 ώρες. 😅

  • Like 1
  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
12 ώρες πριν, liberostelios είπε

Άλλο ταυτόχρονα, άλλο σε μια μέρα. 500 αυτοκίνητα σε διάστημα 10 ωρών είναι περίπου 50 αυτοκίνητα ανά ώρα, δηλαδή περίπου 15 αυτοκίνητα ανά 20' φόρτισης.

ναι θα φύγουν με "ραντεβού" ανα ένα τέταρτο  για να μην πέσουν όλα μαζί..

τι λέτε;  

Ολοι στις 4 με 7 θα ξεκινήσουν.

Θα κλαίτε με μαύρο δάκρυ αν γίνουν πολλά τα ηλεκτρικά.

6 ώρες πριν, Sugizo είπε

Δεν θέλει και πολύ σκέψη για να καταλάβεις πώς το ηλεκτρικό δεν κάνει για τέτοια ταξίδια (προς το παρόν).

Για μέσα στη πόλη όμως (και κοντινές αποστάσεις 10-20χλμ) δεν υπάρχει καλύτερο όχημα.

Για την πόλη (Τύπου smart δλδ μικρά με μικρες μπαταρίες) ΙΣΩΣ και να λέει. Αλλά μην μας πλασάρουν "οικογενειακά" αυτοκίνητα αυτό που ονομάζουμε "γενικό" αυτοκίνητο οικογένειας. Αλλά βεβαια έχουμε τα υπόλοιπα προβλήματα (σταθμοί φόρτισης, καταστροφή μπαταριών με τα χρόνια, αδυναμία παραγωγής μεγάλων αριθμών τέτοιων αυτοκινήτων για όλους λόγω σπάνιες γαίες μπαταριών), που τελικά σήμερα τελικά ίσως ακόμα δεν λέει. Οσο θα ειναι καινούρια πλάκα θα έχουν. Στα 8-10 χρόνια θα είναι για πέταμα οι μπαταρίες και άρα και το αμάξι μαζί.

Η διαρκής αντικατάσταση οχημάτων από μόνη της δεν εχει τίποτα οικολογικό πάνω της..

Υ.Γ. είπαμε ετοιμαστείτε για υδρογόνο; Είπαμε ε;.. οκ.. ετοιμαστείτε. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, keysmith είπε

Θα κλαίτε με μαύρο δάκρυ αν γίνουν πολλά τα ηλεκτρικά.

όλοι θα κλαίμε , (αύξηση κιλοβατώρας, κατάργηση νυχτερινού, τοπικά blackout, μπαλαντέζες στα πεζοδρόμια, τοξικά απόβλητα απο μπαταρίες στις χωματερές , αύξηση φόρων απο τα ΕΣΠΑ που θα φαγωθούν όπως έγινε με το φυσικό αέριο)

  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, keysmith είπε

Θα κλαίτε με μαύρο δάκρυ αν γίνουν πολλά τα ηλεκτρικά.

Γι΄αυτό λέμε, μην αγοράζετε όλοι ηλεκτρικά. Να είμαστε λίγοι να το απολαμβάνουμε..

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, amorealex είπε

Γι΄αυτό λέμε, μην αγοράζετε όλοι ηλεκτρικά. Να είμαστε λίγοι να το απολαμβάνουμε..

αυτό ασφαλώς ισχύει και είναι το ΜΟΝΟ ρεαλιστικό (δλδ μικρό υποσύνολο των 7.700.000.000 ανθρώπως θα μπορεί να έχει ηλεκτρικά! Κάτι άλλο δεν ειναι ρεαλιστικό. Αν τα ορικτά καύσιμα τελειώνουν κάποτε στις μπαταρίες ούτε τα πρώτα υλικά (πψ οι σπάνιες γαίες) δεν φτάνουν για 2η γενιά οχημάτων..

Το ΟΣΛΟ και η νορβηγία μπορεί να έχει μόνο αυτοί ηλεκτροκίνηση (λεφτά έχουν από τα πετρέλαια (ειρωνεία), λίγοι είναι, οκ μπορούν, μονο το κρύο ειναι ανάποδο σε αυτούς). Ολος ο κόσμος πάντως όχι. Δεν μπορεί να εχει ηλεκτρικά με τις μπαταρίες όπως τις ξέρουμε σήμερα. Απλά δεν γίνεται.

Οπότε μη μας πλασάρουν "καταληκτικές ημερομηνίες" για ηλεκτροκινηση όλων. Γελάνε οι πέτρες με την ασχετοσύνη τους..

Υ.Γ. Για το υδρογόνο είπαμε; Να ετοιμάζεστε.. 😏

  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, amorealex είπε

Γι΄αυτό λέμε, μην αγοράζετε όλοι ηλεκτρικά. Να είμαστε λίγοι να το απολαμβάνουμε..

Καλα δε το λες και απολαυση το να κινεισαι και να ακουγεται σα δονη...γκουχ κουρευτικη μηχανη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Dantε είπε

Καλα δε το λες και απολαυση το να κινεισαι και να ακουγεται σα δονη...γκουχ κουρευτικη μηχανη.

Γούστα είναι αυτά. Αν και στο Tesla δεν ακούς απολύτως τίποτα.

Επεξ/σία από amorealex
Δημοσ.

Λογικό που ξεκίνησε από Ολλανδία,εχει γεμίσει ήδη η χώρα φορτιστές παντού,πουλάνε καλά τα ηλεκτρικά εκεί.Διάβασα τα σχόλια και θα απαντήσω σε όσους ρωτάνε 'πως θα γίνει η μεγάλη απόσταση και που θα φορτίσω κτλπ' ότι το ίδιο έγινε όταν αφήσαμε τα άλογα για να πιάσουμε τιμόνι.Απλά η μετάβαση και το σωστό στήσιμο θα γίνει ταχύτερα.Ολοι σε 20 χρόνια θα έχουμε ηλεκτροκίνητα,το 30-40% από εδώ μέσα θα έχουμε σε 10 χρόνια το πολύ.Είναι απλά η εξέλιξη,δεν έχουμε να επιλέξουμε και τσάμπα προβληματίζεστε με τις λεπτομέρειες τύπου 'περιμένω στην ουρά να φορτίσω'.Με βρίσκει σύμφωνο η προσπάθεια να αφήσουμε τα πετρέλαια και τις βενζίνες μπας και καθαρίσει λίγο το περιβάλλον,πριν 15 χρόνια στο δρόμο έβλεπες 2χρονα μηχανάκια να πετάνε ντουμάνια με βενζίνη και λάδι.Τα μισά μηχανάκια ήταν 2χρονα,Τώρα δεν βλέπεις πια,καταργήθηκαν και απλά ο κόσμος ακολούθησε.Το ίδιο θα γίνει και με τα ηλεκτρικά,ακόμα και τα πατίνια όπως και τα μηχανάκια με μπαταρία έχουν βοηθήσει στο πρόβλημα της ρύπανσης.

  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ.

τα θερμικά αυτοκίνητα δεν θα εξαφανιστούν όπως δεν εξαφανίστηκαν τα άλογα, αν είστε σε ένα ιππικό όμιλο μια χαρά μπορείτε να ιππεύεστε και αν πάτε στον ιππόδρομο μια χαρά αγωνίζονται. Θα εξαφανιστούν όμως στην μορφή που εξαφανίστηκαν οι μεκ στην βιομηχανία, άμα πάτε σε μια βιομηχανία οι μοναδικες μεκ που υπάρχουν είναι του HZ και της αντλίας πυρόσβεσης (αν έχουν)

Δημοσ.
2 ώρες πριν, keysmith είπε

ναι θα φύγουν με "ραντεβού" ανα ένα τέταρτο  για να μην πέσουν όλα μαζί..

τι λέτε;  

Ολοι στις 4 με 7 θα ξεκινήσουν.

Θα κλαίτε με μαύρο δάκρυ αν γίνουν πολλά τα ηλεκτρικά.

Τα νούμερα αυτά είναι μέσοι όροι. Εννοείται ότι δε θα έχει κάθε σταθμός 20 φορτιστές (κάποιο θα έχουν 10 και κάποιοι 60) και εννοείται ότι κάποιες στιγμές και σε κάποια σημεία θα αποφορτίζεται το δίκτυο και αλλού θα υπάρχει μία σχετική ούρα. Όπως μπορεί να γίνει και τώρα στα βενζινάδικα, μόνο που τουλάχιστο με τα ηλεκτρικά μπορεί να κάνει κάποιος καλύτερο σχεδιασμό για να αποφύγει την ουρά. Άλλωστε όλα αυτά τα νούμερα είναι θεωρητικά. Απλά δείχνω με έναν απλό υπολογισμό ότι γενικά μία τέτοια κατάσταση είναι διάχειρισιμη.

Νομίζω ότι μέχρι να φτάσουμε αυτά τα νούμερα θα έχουμε βρει τη λύση σε αυτά τα προβλήματα. Σίγουρα τα μοιρολόγια και το να βρίσκουμε πάντα τα αρνητικά δεν είναι λύση.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, MDefender είπε

Λογικό που ξεκίνησε από Ολλανδία,εχει γεμίσει ήδη η χώρα φορτιστές παντού,πουλάνε καλά τα ηλεκτρικά εκεί.Διάβασα τα σχόλια και θα απαντήσω σε όσους ρωτάνε 'πως θα γίνει η μεγάλη απόσταση και που θα φορτίσω κτλπ' ότι το ίδιο έγινε όταν αφήσαμε τα άλογα για να πιάσουμε τιμόνι.Απλά η μετάβαση και το σωστό στήσιμο θα γίνει ταχύτερα.Ολοι σε 20 χρόνια θα έχουμε ηλεκτροκίνητα,το 30-40% από εδώ μέσα θα έχουμε σε 10 χρόνια το πολύ.Είναι απλά η εξέλιξη,δεν έχουμε να επιλέξουμε και τσάμπα προβληματίζεστε με τις λεπτομέρειες τύπου 'περιμένω στην ουρά να φορτίσω'.Με βρίσκει σύμφωνο η προσπάθεια να αφήσουμε τα πετρέλαια και τις βενζίνες μπας και καθαρίσει λίγο το περιβάλλον,πριν 15 χρόνια στο δρόμο έβλεπες 2χρονα μηχανάκια να πετάνε ντουμάνια με βενζίνη και λάδι.Τα μισά μηχανάκια ήταν 2χρονα,Τώρα δεν βλέπεις πια,καταργήθηκαν και απλά ο κόσμος ακολούθησε.Το ίδιο θα γίνει και με τα ηλεκτρικά,ακόμα και τα πατίνια όπως και τα μηχανάκια με μπαταρία έχουν βοηθήσει στο πρόβλημα της ρύπανσης.

μόλις πάει "κρίσιμη μάζα" (καμπόσοι δλδ) να αγοράσει ηλεκτρικά με 200 κιλά μπαταρίες το καθένα η βιομηχανία μπαταριών θα "καταρρεύσει" βασικά από υλικά. Δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί. Τόσο απλά. Τα ίδια τα υλικά όπως είναι ΣΗΜΕΡΑ καθώς ΔΕΝ είναι σε αφθονία (εκτός αν έχουμε λίθιο σε περίσσια και δεν ξέρω) οι τιμές τους θα εκτοξευτούν λόγω της ζήτησης. Αν είναι σπάνιο το πετρέλαιο και εξαντλείται το λίθιο και το κοβάλτιο να δείτε πόσο σπάνια είναι. Οι δε φορτιστές στο δρόμο που θα είναι περισσότερο από απαραίτητοι θα χρεώνουν την κιλοβατώρα περισσότερο από το κόστος του καυσίμου (πετρέλαιο) πράγμα το οποίο περίπου συμβαίνει και σήμερα στις εθνικές (είναι πανάκριβη η φορτηση) και δεν βλέπω λόγο να μειωθεί εκτός με κρατική παρέμβαση (ορισμό ανώτατων τιμών). 

Προφανώς τα ορυκτά καύσιμα δεν θα είναι για πολύ. Τα "υγρά" (μη ορυκτά) καύσιμα θα είναι! Είτε λέγεται υδρογόνο (εγώ σε αυτό ποντάρω ότι θα επικρατήσει λόγω ότι συνδυάζεται με ανανεώσιμες πηγές παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας αλλά και πυρηνικά εργοστάσια παραγωγής) είτε ας πούμε βιο-αιθανόλη, βιο-ντιζελ κτλ (όλα υγρά καύσιμα και όχι ορυκτά). Οι βεγκανς λένε αν σταματήσουμε να τρώμε κρέας θα ελευθερωθεί έκταση καλλιέργειας όσο η αφρική. Αυτή λένε θα μπορεί να δώσει πολύ βιοντίζελ. Δεν το πιστεύω όπως δεν πιστεύω στο βιοντίζελ (προτιμώ η γη να καλλιεργείται για τροφή) αλλά μπορεί να κάνω λάθος.

Πάντως με τα λίγα που καταλαβαίνω η σημερινή ηλεκτροκίνηση (με αυτές τις μπαταρίες) δεν πάει πουθενά σε μεγάλη/καθολική κλίμακα. Μέχρι "smartάκια" πόλεως την βλέπω και πατίνια

 

Επεξ/σία από keysmith
  • Like 1
Δημοσ.

 

14 ώρες πριν, amorealex είπε

Γούστα είναι αυτά. Αν και στο Tesla δεν ακούς απολύτως τίποτα.

Ο άλλος πάει και πληρώνει 500 και 100 ευρώ μόνο και μόνο να απολαύσει για 2 ώρες τον ήχο της ferari στην πίστα και εσύ λες απόλαυση να μην ακούς τίποτε;;;🤣

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, papoys1 είπε

 

Ο άλλος πάει και πληρώνει 500 και 100 ευρώ μόνο και μόνο να απολαύσει για 2 ώρες τον ήχο της ferari στην πίστα και εσύ λες απόλαυση να μην ακούς τίποτε;;;🤣

Μόνο που δεν ακούς το sound engineered ήχο της φεράρι όταν οδηγάς στους ΕΛ δρόμους.
Ακούς τα καγκουρομουγκρίσματα του κωλοφτιαγμένου σαξόραλου του Μήτσου μετά υπόκρουσης γυφτοκαψουροτράγουδων.

Αυτό είναι το θέμα, ότι ήταν, είναι και θα είναι φασαρία. 
Ιδίως όταν το μόνο που θες είναι να πας στην δουλειά σου δίχως να σε γίνει το κεφάλι (πάνω & κάτω) τούμπανο.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάτι άλλο, που δεν έχει αναφερθεί και προσωπικά ούτε κι εγώ το είχα σκεφτεί, είναι οτι πέρα απο τις διαθέσιμες θέσεις για την φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων, είναι αν αυτές θα είναι πάντα διαθέσιμες για τον σκοπό που προορίζονται.

Τι εννοώ: Προχθές πήγα τα παιδιά στο πάρκο Τρίτση. Είνα γνωστό πως το πάρκο είναι ουσιαστικά παρατημένο στην μοίρα του, αλλά προς μεγάλη μου έκπληξη, στο μικρό πάρκινγκ που έχει στην είσοδο, είδα οτι έχουν βάλει έναν φορτιστή που  μπορεί να εξυπηρετήσει δυο αυτοκίνητα.

Ε λοιπόν, σε αυτές τις δυο θέσεις, είχαν παρκάρει συμβατικά αυτοκίνητα.

Δηλαδή πέρα απο την υποδομή, θα πρέπει να υπάρξει και αλλαγή κουλτούρας στον Έλληνα, ώστε να σέβεται κι αυτές τις θέσεις (όπως και των αναπήρων δηλαδή.... 😏)

Επεξ/σία από Sorath

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...