Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 3/11/2021 στις 7:36 ΠΜ, LongTom είπε

Αυτές οι τρομαχτικές ιστορίες ακούγονται εν Ελλάδι από δεκαετίας (ή πενταετίας όταν ο μέσος Έλλην άκουσε το ηλεκτρικό).

Από τότε άπειρα δις έχουν επενδυθεί άμεσα και στις υποδομές (τελευταία και στην ανακύκλωση), οι περισσότεροι OEM έχουν πλάνο πλήρους εξιλεκτρισμού (ή κατά βάση παραγωγής ηλεκτρικών), εταιρίες γεννήθηκαν και γιγαντώθηκαν φτιάχνοντας μόνο ηλεκτρικά (tesla/neo etc), η ηλεκτροκίνηση έχει αποδειχτεί ότι είναι βιώσιμη σε χώρες όπως η Νορβηγία, το υδρογόνο έπεσε σε δεύτερη μοίρα, οι δομές φόρτισης δουλεύουν (εκεί που έχει γίνει ο κόπος να φτιαχτούν και δεν έχει πέσει χέρι του καρτέλ πετρελαίου) και τέλος οι τιμές πέφτουν (90+% στις μπαταρίες την τελευταία δεκαετία). 

Παρόλα αυτά, σταθερά, αμετάκλητα και με θρησκευτική ευλάβεια κολλημένοι με την μπάλα και το πόσο ηλίθιοι και κλέφτες είναι οι κουτόφραγκοι.
Ευχόμαστε όλη την δύναμη μας να πσοφήσει η κατσίκα ηλεκτροκίνηση του γείτονα.

Δεν έχει άδικο ο συμφορουμιτης.

Τον δικό μας τριήμερο του Αγίου πνεύματος είναι είναι κάτι που ούτε η VW ουτε η Τέσλα, ούτε η ionity έχει προνοήσει να αντιμετωπίσει.

Γιατί εμείς οι ειδικοί ελληνες αναλυτές ξέρουμε καλύτερα από κάθε ευρωπαιο οτι η ηλεκτροκίνηση δεν έχε μέλλον.

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
16 ώρες πριν, CptBill είπε

Δεν έχει άδικο ο συμφορουμιτης.

Τον δικό μας τριήμερο του Αγίου πνεύματος είναι είναι κάτι που ούτε η VW ουτε η Τέσλα, ούτε η ionity έχει προνοήσει να αντιμετωπίσει.

Γιατί εμείς οι ειδικοί ελληνες αναλυτές ξέρουμε καλύτερα από κάθε ευρωπαιο οτι η ηλεκτροκίνηση δεν έχε μέλλον.

Είναι τόσο "πετυχημένη" η ηλεκτροκίνηση που ήδη καθιερώθηκε. NOT. Την "σπρώχνουν" και την ξανασπρώχνουν και ο κακός καταναλωτής δεν λέει να την προτιμήσει.. Αμα ήταν τόσο καλό θα είχε επικρατήσει όπως η επέλαση των ντιζελ στην Ελλάδα το 2010.. 

Μα σοβαρά αν ήταν κάτι που σήμερα δουλεύει θα είχε ήδη βρομήσει ο τόπος ηλεκτρικά. Από το 2010 έχουμε τεσλα και φτάσαμε 2021 και κυκλοφορούν με το σταγονόμετρο τέτοια οχήματα. Ασφαλώς όχι τυχαία. Δεν είναι οι Έλληνες που αντιστέκονται. Δλδ έλεος! Και οι Γερμανοί "αντιστέκονται". Αρθρα επί άρθρων για ποιο λόγο (τάχα) οι αντιπροσωπίες εκεί και οι πωλητές τους προωθούν θερμικά αντί ηλεκτρικά. Και η απάντηση είναι η ίδια. θερμικά θέλει ο κόσμος. Οι "πολιτικοί" θέλουν βασικά ηλεκτρικά. Εν μέρει υπηρετώντας συμφέροντα οικονομικά εν μέρει στην απελπισία τους να ξεφύγουν από τα ορικτά καύσιμα που ΔΕΝ έχει η Ευρώπη. 

Δεν πάει καλά και ούτε θα πάει με αυτές τις μπαταρίες. Και με τους φορτιστές έχουμε θέματα. Εκεί που κάποιοι έφτιαξαν μια κάποια υποδομή τώρα είναι ήδη "παλιά" καθώς βγήκαν νέα πρωτόκολλα φόρτισης πιο γρήγορα με πιο πολλά watt που θέλουν νέα υποδομή καλωδίων εκτός από φορτιστές και πριν ακόμα γίνει απόσβεση πρέπει να αλλαχθουν οι παλαιότεροι γιατί όπως είναι αργοί πρακτικά δεν έχουν και πολύ αξία. Ευτυχώς στην Ελλάδα δεν εχουμε κάνει σχεδόν τίποτα σε πόλλεις και αμα είναι να προχωρήσουμε θα ξεκινήσουμε με ότι πιο νέο υπάρχει. 

Κρίσιμο ερώτημα.. Σαν πόσο θαρρείτε θα χρεώνουν την ενέργεια στο δρόμο που θα φορτίζεις σε κάποιο πεζοδρόμιο στην Αθήνα; Εκεί στου Ζωγράφου που κάποιος πιάνει πάρκιν σαν να αγοράζει οικόπεδο (δεν το κινεί) θα τον αφήνουν για κανα μήνα εκεί παρκαρισμένο να πάει χαμένος ο φορτιστής; Και άλλα πολλά ερωτηματικά..

Υ.Γ. να μην μιλήσουμε για την "οικολογία" που επικαλούνται.. Δεν υπάρχει τίποτα οικολογικό στα ηλεκτρικά με αυτές τις μπαταρίες και τον μικρό κύκλο ζωής που παρασήρουν να έχει το ίδιο το όχημα. Είναι σαν τα πλαστικά καλαμάκια που έγιναν.. χάρτινα και από την άλλη η βαριά βιομηχανία συνεχίζει "βαριά" να ρυπαίνει αλλά νταξ εμείς έχουμε χάρτινα καλαμάκια. 

Ελπίζω μέχρι το 2030 (λολ) να έχει γίνει κάτι φοβερό με τις μπαταρίες αλλά αν κρίνω από 10 έτη πριν πόσο (δεν) προοδεύσαμε στο θέμα δεν είμαι πολύ αισιόδοξος.. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/11/2021 στις 12:20 ΠΜ, keysmith είπε

Ας υποθέσουμε όλοι οι έλληνες με μαγικό τρόπο αλλάζουν τα αυτοκίνητά τους σε ηλεκτρικά και έχουν φορτιστές σπίτι τους  (υπόθεση εργασία).

Ένα τριήμερο του αγίου πνεύματος φορτώνουν την φαμελιά τους στο γ..ματο ηλεκτρικό όχημα και ξεκινάνε με 100% μπαταρία (παρόλο που το συνεργίο συνιστά μέχρι 80%) από θεσνικη για αθήνα. Καθώς το όχημα αυτό δεν μπορεί με 4 άτομα και A/C με την καμία να φτάσει από την θεσνικη στην Αθήνα θα χρειαστεί στο δρόμο "ανεφοδιασμό" (ακα φόρτιση). Και ας πούμε ο ιδιωτικός δρόμος (ΠΑΘΕ) έχει όντως φορτιστές και ταχυφορτιστές (και Τεσλα και μη τεσλα) στα διάφορα ΣΕΑ που υπάρχουν και τα διαθέτει σε λογική τιμή κιλοβατώρας (υπόθεση εργασία). 

Ο ευτυχής κάτοχος του ηλεκτρικού με τα 4 άτομα της φαμελιάς έχοντας βέβαια αγανακτήσει από τις ουρές στα πολλά διόδια (ακόμα και με το ανέπαφο χωλαίνουν τα 3ημερα) του θα κάνει ανγκαστικά περίπου πριν την Λαμία μία στάση (ας πούμε στα ΣΕΑ Αλμυρού που θα του έχει μείνει 5-10% μην την ξελιγώσουμε κιολας) να φορτίσει το αθόρυβο "καμάρι" των 50.000 ευρώ για να είναι σίγουρος ότι θα φτάσει Αθήνα να δουν τα παιδιά την ακρόπολη. Δεν τον πειράζει να περιμένει 15-20' για 80% φόρτιση. Θα κάνει και 2-3 τσιγάρα θα πάει και μια τουαλέτα, θα φάει και τυρόπιτα θα πάρει και δύο τηλέφωνα θα περάσουν 20 λεπτά.

.. Έλα όμως που το τριήμερο του Αγ. Πνέυματος 25.000 οχήματα ξεκίνησαν από θεσνικη για Αθήνα και τα 10.000 αποφάσισαν να σταματήσουν Αλμυρό (αλλοι 5.000 πιο πάνω και μερικοί 2000 περίπου οχήμα που πηγαίναν μόνοι τους τους βγάζει μέχρι Στυλίδα αλλά και εκεί που να χωρέσουν 2.000 οχηματα;

Ποια εγκατάσταση κύριοι σοφοί της ηλεκτροκίνησης μπορεί να αντέξει τον ογκο των αυτοκινήτων ενός τριημέρου; Εχεις οικόπεδο για 200 και 500 ίσως και 1000-2000 αυτοκίνητα που θα θέλουν ταυτόχρονα φόρτιση στη μέση της διαδρομής;; Μήπως θα έχεις και υποσταθμό να σηκώσει τα ΜΕΓΑ-βατ που θα θέλει να φορτήσεις τόσα οχήματα;

Με άλλα λόγια η ηλεκτροκίνηση είναι μια "πατάτα" που με αυτές τις μπαταρίες του σήμερα δεν πάει πουθενά. Και εδώ αναφέραμε ΕΝΑ από τα πολλά προβλήματα (τα έχουμε πει αλλού τα άλλα). Ας μας πει η ΤΕΣΛΑ πως θα διαχειριστεί το πρόβλημα αν η επιθυμία της να πάρουν όλοι ηλεκτρικά γίνει πραγματικότητα..

 

Υ.Γ. Να ετοιμάζεστε (πάλι) για υδρογόνο.

Φανταζομαι αντιστοιχα να πεταξουμε τα κινητα μας , επειδη 2 φορες τον χρονο σε μεγαλες αργιες, ολοι παιρνουν τηλ ταυτοχρονα για ευχες και πεφτει το δικτυο?

Οπως μαγικα ολοι οι ελληνες θα αποκτησουν ξαφνικα ηλεκτρικο αμαξι, ετσι μαγικα θα αποκτησουν και χιλιαδες ταχυφορτιστες παντου.

Αυτη την υπερμετρη γκρινια για τα ηλεκτρικα δεν την καταλαβαινω, ειναι αντιστοιχου επιπεδου με τις νεες τεχνολογιες οταν ακουω να τις συζητανε τυροβλαχοι.

"μα γιατι να παρω 4k τηλεοραση? δεν υπαρχει πουθενα 4k υλικο, τι να το κανω? να βλεπω κωνσταντινου και ελενης σε 4k"?

"μα γιατι να γραψω βιντεο σε 4k αναλυση? αφου δεν εχει κανεις τηλεοραση-οθονη 4k"

και ο φαυλος κυκλος συνεχιζεται

στη θεση του 4k μπορεις να βαλεις οτιδηποτε αλλο, HDR, 5G,ηλεκτρικα οχηματα κτλ.

Επεξ/σία από Ntinaras
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Φανταζομαι αντιστοιχα να πεταξουμε τα κινητα μας , επειδη 2 φορες τον χρονο σε μεγαλες αργιες, ολοι παιρνουν τηλ ταυτοχρονα για ευχες και πεφτει το δικτυο?

Οπως μαγικα ολοι οι ελληνες θα αποκτησουν ξαφνικα ηλεκτρικο αμαξι, ετσι μαγικα θα αποκτησουν και χιλιαδες ταχυφορτιστες παντου.

Αυτη την υπερμετρη γκρινια για τα ηλεκτρικα δεν την καταλαβαινω, ειναι αντιστοιχου επιπεδου με τις νεες τεχνολογιες οταν ακουω να τις συζητανε τυροβλαχοι.

"μα γιατι να παρω 4k τηλεοραση? δεν υπαρχει πουθενα 4k υλικο, τι να το κανω? να βλεπω κωνσταντινου και ελενης σε 4k"?

"μα γιατι να γραψω βιντεο σε 4k αναλυση? αφου δεν εχει κανεις τηλεοραση-οθονη 4k"

και ο φαυλος κυκλος συνεχιζεται

στη θεση του 4k μπορεις να βαλεις οτιδηποτε αλλο, HDR, 5G,ηλεκτρικα οχηματα κτλ.

παντελώς λάθος τα επιχειρήματά σου. Ολα όσα λες προσφέρουν κατι καλύτερο στο ίδιο ή/και καλύτερο κόστος από παλιά. Ενώ η 4κ είναι καλύτερη από την 1080 ή το 5g από 4g με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν συμβαίνει αυτό. Εντάξει δεν έχεις θόρυβο και "τοπικά"  ρύπους. Μόνο τοπικά δλδ στην μεγαλούπολη. Διότι "γενικά" για την κατασκευή του ας συγκριθεί με θερμικό η "ζημιά" κάνουν στο περιβάλλον η κατασκευή των μπαταριών και η ανακύκλωσή τους είναι μεγάλο θέμα. Το ίδιο και η μικρή ζωή που θα έχουν (θελεις συχνότερα αλλαγή από ότι φαίνεται). Από εκεί και πέρα δεν βελτιώνει την εμπειρία χρήσης πουθενά στα βασικά του αυτοκινήτου. Ουτε φτηνότερο στην αγορά (αντίθετα είναι σημαντικά ακριβότερο άρα για λιγότερους) είναι ούτε μεγαλύτερη αυτονομία έχει (το αντίθετο έχει πολύ πολύ μικρότερη και προβληματική ενώ και το "καύσιμο" είναι αμφίβολο αν θα ειναι φτηνότερο τουλάχιστον όταν παρέχεται στο δρόμο και όχι σπίτι σου που οκ ποιος έχει σπίτι αυλή με πρίζα αυτοκινήτου σε μεγάλες πόλεις; ελάχιστοι) ούτε τόσο πιο αξιόπιστο τελικά θα είναι μαλλον με πάλι κύριο προβληματικό σημείο τους τις μπαταρίες που εκτός ότι θα ειναι άχρηστες σε μια 10ετία είναι άγνωστο τι θα βγάλουν τα νέα υποσυστήματά αντλίας θέρμανσης ή ψύξης τους (οκ ο κινητήρας είναι απλός) και οι λοιποί μηχανισμοί υποστήριξής του. Αλλά οκ δέχομαι ότι για την αξιοπιστία και επισκευή είναι νωρίς να προδικάζουμε και γενικά εχει καλές προοπτικές να είναι οκ (πλην των μπαταριών όπως είπα). Και όχι δεν είναι τόσο καινούριο στην αγορά για να ελπίζουμε πολύ μεγάλες αλλαγές σε αυτό το θεμα των μπαταριών. 

Οπότε τι σχεση εχει αυτό που λέμε με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (ότι συνολικά είναι προβληματικό) με το 4g/5g or 4k?

Οπως ξανα-ματα-είπα  ΑΝ και όταν αλλάξουν οι μπαταρίες τα ξαναλέμε. Αλλά για να "αλλάξουν" μιλάμε να μην στηρίζονται σε σπάνιες γαίες αλλά από ορυκτά σε επάρκεια, να φορτίζουν γρήγορα (το 20 λεπτά για 150χλμ είναι απαράδεκτο! και ενεφάρμοστο είπαμε για τα 3ημερα και απλά ΣΚ αν ρωτάς εμένα) 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, keysmith είπε

Είναι τόσο "πετυχημένη" η ηλεκτροκίνηση που ήδη καθιερώθηκε. NOT. Την "σπρώχνουν" και την ξανασπρώχνουν και ο κακός καταναλωτής δεν λέει να την προτιμήσει.. Αμα ήταν τόσο καλό θα είχε επικρατήσει όπως η επέλαση των ντιζελ στην Ελλάδα το 2010.. 

 

Ε πέστο βρε άνθρωπε ότι δεν θα επικρατήσει επειδή εμείς στο Ελλάδα δεν κάναμε το ντου όπως τότε με τα ντιζελ. Υπάρχει και μια αναλογία των τιμών των ντίζελ με τα EVs. Τι? Όχι?

Φαντάζομαι ήδη αναλυτες σε όλο το πλανήτη που περιμένουν ολο αγωνία τις αντιδράσεις των Ελλήνων καταναλωτών.

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, CptBill είπε

Ε πέστο βρε άνθρωπε ότι δεν θα επικρατήσει επειδή εμείς στο Ελλάδα δεν κάναμε το ντου όπως τότε με τα ντιζελ. Υπάρχει και μια αναλογία των τιμών των ντίζελ με τα EVs. Τι? Όχι?

Φαντάζομαι ήδη αναλυτες σε όλο το πλανήτη που περιμένουν ολο αγωνία τις αντιδράσεις των Ελλήνων καταναλωτών.

 

Οι διεθνείς αναλυτές να δεις πως θα στα γυρνάνε όταν τα υλικά μπαταριών θα πάρουν την ανιούσα και δεν θα επαρκούν για την κατασκευή ηλεκτρικών. Αν τώρα έχεις "πρόβλημα" με τους ημιαγωγούς (τσιπάκια δλδ από πυρίτιο) να δεις τι πρόβλημα θα έχεις από τις μπαταρίες. Για όσο βγαίνουν λίγα για την Ευρώπη, ας πούμε ολα καλά.. 

Ετοιμάσου για νέα αφηγήματα υδρογόνου (που μεταξύ μας έχει σοβαρές ελπίδες να ξεπεράσει τα προβλήματά του πριν τις μπαταρίες) και άλλα "οικολογήματα". Εντωμεταξύ ελπίζω σε καινοτόμα εξέλιξη με τις μπαταρίες (πχ κατασκευή από πιο άφθονα υλικά). Δεν είμαι "κατά" της ηλεκτροκίνησης. Είναι ανεφάρμοστη τώρα απλά. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσον αφορά το άρθρο, μια σκέψη που κάνω είναι τα κέρδη από τους αντάπτορες για Tesla φορτιστές και την όποια εμπλοκή της Tesla εκεί. Όλοι με EV άλλης εταιρίας θα σπεύσουν να τους αγοράσουν.

Όσον για τα ηλεκτρικά γενικά. Ακόμα είναι για λίγους. Σε αργία, οκ δεν το παίρνεις. Στην πόλη, να το φορτίσεις σπίτι σου δεν μπορείς διότι το πιο πιθανόν μένεις σε διαμέρισμα σε κάποιο όροφο και στη δουλειά σου χλωμό να έχεις πάρκινκ με θέση φόρτισης. Εδώ βενζίνη θες να βάλεις, και αν είσαι βιαστικός το πρωί θα "ρισκάρεις" και με το λαμπάκι αναμένο κάποιες φορές. Εδώ σούπερ μάρκετ με την ψυχή στο στόμα πάμε κάποιες φορές καθημερινή. Πού χρόνος να φορτίζεις 1 και 2 ώρες.

Άσε που υποθέτω, φορτίσεις του μισάωρου δεν θα κάνουν καλό στην μπαταρία. Αυτά τα "ωφέλιμα" range 20-80%, ακόμα και στα κινητά που έχεις φόρτιση παντού δίπλα σου στο τέλος βαριέσαι να τα τηρείς

Επεξ/σία από nicksoti
  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, keysmith είπε

παντελώς λάθος τα επιχειρήματά σου. Ολα όσα λες προσφέρουν κατι καλύτερο στο ίδιο ή/και καλύτερο κόστος από παλιά. Ενώ η 4κ είναι καλύτερη από την 1080 ή το 5g από 4g με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν συμβαίνει αυτό. Εντάξει δεν έχεις θόρυβο και "τοπικά"  ρύπους. Μόνο τοπικά δλδ στην μεγαλούπολη. Διότι "γενικά" για την κατασκευή του ας συγκριθεί με θερμικό η "ζημιά" κάνουν στο περιβάλλον η κατασκευή των μπαταριών και η ανακύκλωσή τους είναι μεγάλο θέμα. Το ίδιο και η μικρή ζωή που θα έχουν (θελεις συχνότερα αλλαγή από ότι φαίνεται). Από εκεί και πέρα δεν βελτιώνει την εμπειρία χρήσης πουθενά στα βασικά του αυτοκινήτου. Ουτε φτηνότερο στην αγορά (αντίθετα είναι σημαντικά ακριβότερο άρα για λιγότερους) είναι ούτε μεγαλύτερη αυτονομία έχει (το αντίθετο έχει πολύ πολύ μικρότερη και προβληματική ενώ και το "καύσιμο" είναι αμφίβολο αν θα ειναι φτηνότερο τουλάχιστον όταν παρέχεται στο δρόμο και όχι σπίτι σου που οκ ποιος έχει σπίτι αυλή με πρίζα αυτοκινήτου σε μεγάλες πόλεις; ελάχιστοι) ούτε τόσο πιο αξιόπιστο τελικά θα είναι μαλλον με πάλι κύριο προβληματικό σημείο τους τις μπαταρίες που εκτός ότι θα ειναι άχρηστες σε μια 10ετία είναι άγνωστο τι θα βγάλουν τα νέα υποσυστήματά αντλίας θέρμανσης ή ψύξης τους (οκ ο κινητήρας είναι απλός) και οι λοιποί μηχανισμοί υποστήριξής του. Αλλά οκ δέχομαι ότι για την αξιοπιστία και επισκευή είναι νωρίς να προδικάζουμε και γενικά εχει καλές προοπτικές να είναι οκ (πλην των μπαταριών όπως είπα). Και όχι δεν είναι τόσο καινούριο στην αγορά για να ελπίζουμε πολύ μεγάλες αλλαγές σε αυτό το θεμα των μπαταριών. 

Οπότε τι σχεση εχει αυτό που λέμε με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (ότι συνολικά είναι προβληματικό) με το 4g/5g or 4k?

Οπως ξανα-ματα-είπα  ΑΝ και όταν αλλάξουν οι μπαταρίες τα ξαναλέμε. Αλλά για να "αλλάξουν" μιλάμε να μην στηρίζονται σε σπάνιες γαίες αλλά από ορυκτά σε επάρκεια, να φορτίζουν γρήγορα (το 20 λεπτά για 150χλμ είναι απαράδεκτο! και ενεφάρμοστο είπαμε για τα 3ημερα και απλά ΣΚ αν ρωτάς εμένα) 

 

Οι ρυποι ειναι μικροτεροι ειτε τοπικα ειτε συνολικα. Και αν σε χαλανε οι λιγοτεροι τοπικοι ρυποι, τοτε κατσε οδηγα παραλληλα με το αυτοκινητο σου διπλα σε ενα φορτηγο η λεωοφορειο να δεις ποσο ωραιος ειναι ο καρκινος.

Ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο βγαζει 0 ρυπους.

αν εσυ πας και κανεις το κλασσικο αλμα παραπερα που λες "ναι αλλα δες πως παραγεται η ηλεκτρικη ενεργεια".

θα σου πω κι εγω να δεις πως παραγεται το πετρελαιο και η βενζινη

εβαλες στην εξισωση τους ρυπους εξορυξης της πλατφορμας αντλησης? τους ρυπους μεταφορας του αργου πετρελαιου στα διυλιστηρια? τους ρυπους που χρειαζονται τα διυλιστηρια για να το μετατρεψουν στο καυσιμο που θες? τους ρυπους μεταφορας στο βενζιναδικο? Θες να μου πεις δηλαδη πως αυτοι οι ρυποι ειναι ισοι με τους ρυπους του ηλεκτρικου συν τους ρυπους παραγωγης της ενεργειας του? Και επειδη ειμαι και ρεαλιστης βαλε και τους ρυπους και τα προβληματα που προκυπτουν απο τους πολεμους του θειου σαμ για τα πετρελαια.

Να προσθεσω και τα προβληματα νοθειας καυσιμων που μολυνουν περισσοτερο και καταστρεφουν και τους κινητηρες?

Τα λαδια,φιλτρα και λοιπα αναλωσιμα που ουτε οι μισοι δεν τα ανακυκλωνουν?

Επισης να σου θυμισω πως η αποδοτικοτητα ενος εργοστασιου παραγωγης ηλεκτρικης ενεργειας, ακομα και με λιγνιτη, ειναι κατα πολυ ανωτερη απο του αυτοκινητου με κεκ.

Μερικοι ζειτε 60 χρονια πισω, οπως μαθατε οταν γενηθηκατε ετσι θελετε να συνεχισουν τα πραγματα και τωρα.

Στο γυμνασιο ειχα τους καθηγητες να λενε "τι τα θελετε τα κινητα? Μια χαρα ημασταν τοσα χρονια χωρις αυτα"

 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...