MakeGreeceSexyAgain Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 12 λεπτά πριν, korakios είπε όταν θα τότε θα Τι εννοείς όταν θα; Οι μπαταρίες εξελλίσονται συνεχώς. Δεν έχουμε τις ίδιες μπαταρίες που είχαμε πριν 10 χρόνια.
korakios Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 23 λεπτά πριν, liberostelios είπε Αντιλαμβάνεσαι ότι ο υπολογισμός σου είναι για σταθμό φόρτισης με έναν φορτιστή; Εγώ μιλάω για 20 φορτιστές ταυτόχρονα (ένα απολύτως λογικό νούμερο). φυσικά και το αντιλαμβάνομαι μιας και ήταν συνέχεια του 7 ώρες πριν, liberostelios είπε Άλλο ταυτόχρονα, άλλο σε μια μέρα. 500 αυτοκίνητα σε διάστημα 10 ωρών είναι περίπου 50 αυτοκίνητα ανά ώρα, δηλαδή περίπου 15 αυτοκίνητα ανά 20' φόρτισης. που ο ίδιος έγραψες , για το σενάριο 9 ώρες πριν, liberostelios είπε Όταν τα φτάσουν να υπάρχουν 25000 ηλεκτρικά που θα φύγουν από Θεσσαλονίκη για Αθήνα σε μια μέρα, θα υπάρχουν σταθμοί φόρτισης σε καμία καμιά 50αριά σημεία φόρτισης στην Εθνική. 16 λεπτά πριν, MakeGreeceSexyAgain είπε Τι εννοείς όταν θα; Οι μπαταρίες εξελίσσονται συνεχώς. Δεν έχουμε τις ίδιες μπαταρίες που είχαμε πριν 10 χρόνια. ίδιες είναι , λιθίου , δεν έχει αλλάξει κάτι ουσιαστικό . Απλά βελτιώνουν τις αντοχές με πιο έξυπνη διαχείριση κελιών και ψύξη όταν "θα" γίνει κάποια ανατροπή , τότε βλέπουμε 27 λεπτά πριν, nvel είπε τα αυτοκίνητα θα φορτίζουν την νύχτα που υπάρχει επάρκεια ισχύος (και φθηνότερο τιμολόγιο), τα συστήματα φόρτισης έχουν ήδη διατάξεις ελέγχου φορτίου έτσι ώστε ο ρυθμός φόρτισης να μεταβάλλεται ανάλογα με την επάρκεια ισχύος της εγκατάστασης. πιο πιθανό σενάριο είναι να καταργηθεί το νυχτερινό όταν έρθει η ηλεκτροκίνηση 😛 1
Sugizo Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, korakios είπε σίγουρα αλλά απο τιμή δεν , ούτε και απο συντήρηση , ούτε και οικολογία από που όλα αυτά τα συμπεράσματα? δεν αγοράζει μονο Tesla ο κόσμος, υπάρχουν και τα Renault Zoe, VW e-Golf με πολύ καλές επιδοτήσεις. Από συντήρηση από που κι ως που? Από οικολογία από ότι διαβάζω κι αυτό μια μπούρδα που την αναμασάνε είναι, καλύτερα να καις κάρβουνο και να φορτίζεις χιλιάδες αμάξια, παρα αυτά τα χιλιάδες αμάξια να καίνε βενζίνη και diesel το καθένα μονο του. 1
korakios Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 18 λεπτά πριν, Sugizo είπε υπάρχουν και τα Renault Zoe, VW e-Golf με πολύ καλές επιδοτήσεις. τελικές ? 37 λεπτά πριν, Sugizo είπε Από συντήρηση από που κι ως που? μπαταρία (ειδικά ταχυφορτίσεις και μεγάλες αποστάσεις) 37 λεπτά πριν, Sugizo είπε Από οικολογία από ότι διαβάζω κι αυτό μια μπούρδα που την αναμασάνε είναι, καλύτερα να καις κάρβουνο και να φορτίζεις χιλιάδες αμάξια, παρα αυτά τα χιλιάδες αμάξια να καίνε βενζίνη και diesel το καθένα μονο του. καλά ναι , συμφωνώ , σίγουρα το ρεύμα έχει μείγμα άνθρακα και φυσικού αερίου αλλά έχει και λίγο απο ΑΠΕ , δηλαδή είναι πιο πράσινο απο βενζίνης Το πρόβλημα εκτός της εξόρυξης των υλικών και παρασκευή μπαταριών που δε γίνεται απο ΑΠΕ (δηλαδή φορτώνει το ενεργειακό αποτύπωμα) είναι οτι μέχρι στιγμής δεν ανακυκλώνονται οι μπαταρίες και στην μπανανία που ζούμε φοβάμαι μην καταλήξουν σε χωματερές που έχουν βαπτιστεί πχ "κέντρα διαχείρισης μπαταριών" απο ΕΣΠΑ
Dantε Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 Καλα η παραγωγη και η ανακυκλωση μπαταριων ειναι μεγαλο θεμα...Και μονο οικολογικο δεν ειναι. Απλα κρυβεται πιο ευκολα,απο το τυχων ντουμανι που βγαζει το καθε ταριφοσκοντα στο δρομο. 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 Super Moderators Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 17 minutes ago, Dantε said: Καλα η παραγωγη και η ανακυκλωση μπαταριων ειναι μεγαλο θεμα...Και μονο οικολογικο δεν ειναι. Απλα κρυβεται πιο ευκολα,απο το τυχων ντουμανι που βγαζει το καθε ταριφοσκοντα στο δρομο. Σίγουρα ελέγχεται πιο εύκολα.
amorealex Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 Τα έχουμε ξαναπεί. Αφήστε εμάς να απολαμβάνουμε το ηλεκτρικό μας αυτοκίνητο κι εσείς μην αγοράζετε. Τόσο το καλύτερο για εμάς να μην υπάρχουν ουρές στους φορτιστές.😂
Sugizo Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, korakios είπε τελικές ? μπαταρία (ειδικά ταχυφορτίσεις και μεγάλες αποστάσεις) Τελικές? μέσο ορο με μικρό αμάξι δεν πας πάνω από 130-140, εκτος κι αν είσαι χάρος στο δρόμο. Για παραπάνω επιδόσεις, όπως θα πληρώσεις στα εσωτερικής καύσης, έτσι θα πληρώσεις και στα ηλεκτρικά (σίγουρα οι τιμές δεν συγκρίνονται 1 προς 1, αλλα συνεχώς πέφτουν) Για συντήρηση μπαταρίας δεν έχω ακούσει για έξοδα ακόμα, μιας και φαντάζομαι θα θέλει μερικά χρονια πριν χρειαστεί. Επίσης στην ευρώπη γλιτώνεις πολλούς φόρους με το ηλεκτρικό, επόμενος άμα τα βάλω κάτω, χλωμό να βγαίνουν πιο οικονομικά τα εσωτερικής καύσης. (για να μην αναφέρω την δωρεάν φόρτιση σε πολλές εταιρίες). αμα μιλάμε αποκλειστικά για ελλάδα, τότε ναι, ίσως είναι είδος πολυτελειας ακόμα.
liberostelios Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, korakios είπε φυσικά και το αντιλαμβάνομαι μιας και ήταν συνέχεια του που ο ίδιος έγραψες , για το σενάριο Νομίζω κάτι έχεις μπερδέψει. Είπαμε: 500 αυτοκίνητα σε 10 ώρες, είναι 50 αυτοκίνητα ανά ώρα που σημαίνει ότι με μέση φόρτιση 20' θα υπάρχουν περίπου 15 αυτοκίνητα σε κάθε σταθμό κάθε στιγμή. Επομένως, αν κάθε σταθμός έχει 20 φορτιστές (κατά μέσο όρο) η ζήτηση καλύπτεται μια χαρά. Επεξ/σία 3 Νοεμβρίου 2021 από liberostelios
korakios Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 Μόλις τώρα, Sugizo είπε Τελικές? μέσο ορο με μικρό αμάξι δεν πας πάνω από 130-140, εκτος κι αν είσαι χάρος στο δρόμο. τιμές , όχι ταχύτητα 😁 Μόλις τώρα, Sugizo είπε Για συντήρηση μπαταρίας δεν έχω ακούσει για έξοδα ακόμα, μιας και φαντάζομαι θα θέλει μερικά χρονια πριν χρειαστεί. ~10000€ μεταχειρισμένες , ~8000€ για smart ,500€* το κελί για leaf (48 κελιά) ,24000€ για αντικατάσταση , εδώ έχουν >2500€ στα mild hybrid 4 λεπτά πριν, Sugizo είπε αμα μιλάμε αποκλειστικά για ελλάδα, τότε ναι, ίσως είναι είδος πολυτελειας ακόμα. αν δεις πως κινείται η αγορά στην Ελλάδα σε μτχ και ηλικία , το ίσως δε χρειάζεται 3 λεπτά πριν, liberostelios είπε Νομίζω κάτι έχεις μπερδέψει. Είπαμε: 500 αυτοκίνητα σε 10 ώρες, είναι 50 αυτοκίνητα ανά ώρα που σημαίνει ότι με μέση φόρτιση 20' θα υπάρχουν περίπου 15 αυτοκίνητα σε κάθε σταθμό τη στιγμή. Επομένως, αν κάθε σταθμός έχει 20 φορτιστές (κατά μέσο όρο) η ζήτηση καλύπτεται μια χαρά. 12 ώρες πριν, liberostelios είπε Όταν τα φτάσουν να υπάρχουν 25000 ηλεκτρικά που θα φύγουν από Θεσσαλονίκη για Αθήνα σε μια μέρα, θα υπάρχουν σταθμοί φόρτισης σε καμία καμιά 50αριά σημεία φόρτισης στην Εθνική. μάλλον εσύ μπερδεύτηκες , εκτός αν θεωρείς οτι τα υπόλοιπα 20000 αμάξια μείνανε στο δρόμο 😂 1
Sugizo Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 12 λεπτά πριν, korakios είπε ~10000€ μεταχειρισμένες , ~8000€ για smart ,500€* το κελί για leaf (48 κελιά) ,24000€ για αντικατάσταση , εδώ έχουν >2500€ στα mild hybrid Model 3 λέει life expectancy 500κ με 800κ χλμ. Μέσο όρο κρατάς ενα αμάξι ~200κ χλμ. Άρα αυτά τα έξοδα μπορούμε να τα ξεχάσουμε. Εκτός κι αν βλέπεις πολλά αυτοκίνητα να πωλούνται με 500κ χλμ.
korakios Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, Sugizo είπε Εκτός κι αν βλέπεις πολλά αυτοκίνητα να πωλούνται με 500κ χλμ. άσχετο , αλλά όχι 1 λεπτό πριν, Sugizo είπε Model 3 λέει life expectancy 500κ με 800κ χλμ λογικό είναι να το λέει , διαφήμιση κάνει στο προϊόν είναι 2 λεπτά πριν, Sugizo είπε Μέσο όρο κρατάς ενα αμάξι ~200κ χλμ. αν δίνει εγγύηση 200κ χλμ ,πάσο 1
amorealex Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 https://www.tesla.com/el_GR/support/vehicle-warranty Για να μην το έχεις απορία... 1
liberostelios Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 33 λεπτά πριν, korakios είπε μάλλον εσύ μπερδεύτηκες , εκτός αν θεωρείς οτι τα υπόλοιπα 20000 αμάξια μείνανε στο δρόμο 😂 Βρε αδερφέ! Πάμε πάλι: 25000 αυτοκίνητα σε 50 σταθμούς => 25000/50=500 αυτοκίνητα ανά σταθμό όλη μέρα. 500 αυτοκίνητα σε 10 ώρες => 500/10=50 αυτοκίνητα ανά σταθμό ανά ώρα. 50 αυτοκίνητα την ώρα ανά σταθμό, με μέσο χρόνο φόρτισης 20' (1/3 της ώρας) είναι 16.6 αυτοκίνητα το 20λεπτο. Επομένως, με 20 φορτιστές ανά σταθμό φόρτισης και μέσο χρόνο φόρτισης 20', η ζήτηση υπερκαλύπτεται για όλα τα 25000 αυτοκίνητα. 1
korakios Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, liberostelios είπε 25000 αυτοκίνητα σε 50 σταθμούς => 25000/50=500 αυτοκίνητα ανά σταθμό όλη μέρα. συμφωνούμε 1 λεπτό πριν, liberostelios είπε 500 αυτοκίνητα σε 10 ώρες => 500/10=50 αυτοκίνητα ανά σταθμό ανά ώρα. το έχω 😁 2 λεπτά πριν, liberostelios είπε 50 αυτοκίνητα την ώρα ανά σταθμό, με μέσο χρόνο φόρτισης 20' (1/3 της ώρας) είναι 16.6 αυτοκίνητα το 20λεπτο. σε έχασα αλλά 3 λεπτά πριν, liberostelios είπε Επομένως, με 20 φορτιστές ανά σταθμό φόρτισης τώρα κατάλαβα Θεωρείς οτι "θα" έχουμε υποδομή (δικτύου ισχύος ρεύματος και πλήθος φορτιστών) για 50*20=1000 φορτιστές στη διαδρομή Αθήνα-Θεσ/κη , οκ , ουτοπικό για μένα αλλά σεβαστή η άποψή σου
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα