Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 ώρες πριν, keysmith είπε

Ας υποθέσουμε όλοι οι έλληνες με μαγικό τρόπο αλλάζουν τα αυτοκίνητά τους σε ηλεκτρικά και έχουν φορτιστές σπίτι τους  (υπόθεση εργασία).

Ένα τριήμερο του αγίου πνεύματος φορτώνουν την φαμελιά τους στο γ..ματο ηλεκτρικό όχημα και ξεκινάνε με 100% μπαταρία (παρόλο που το συνεργίο συνιστά μέχρι 80%) από θεσνικη για αθήνα. Καθώς το όχημα αυτό δεν μπορεί με 4 άτομα και A/C με την καμία να φτάσει από την θεσνικη στην Αθήνα θα χρειαστεί στο δρόμο "ανεφοδιασμό" (ακα φόρτιση). Και ας πούμε ο ιδιωτικός δρόμος (ΠΑΘΕ) έχει όντως φορτιστές και ταχυφορτιστές (και Τεσλα και μη τεσλα) στα διάφορα ΣΕΑ που υπάρχουν και τα διαθέτει σε λογική τιμή κιλοβατώρας (υπόθεση εργασία). 

Ο ευτυχής κάτοχος του ηλεκτρικού με τα 4 άτομα της φαμελιάς έχοντας βέβαια αγανακτήσει από τις ουρές στα πολλά διόδια (ακόμα και με το ανέπαφο χωλαίνουν τα 3ημερα) του θα κάνει ανγκαστικά περίπου πριν την Λαμία μία στάση (ας πούμε στα ΣΕΑ Αλμυρού που θα του έχει μείνει 5-10% μην την ξελιγώσουμε κιολας) να φορτίσει το αθόρυβο "καμάρι" των 50.000 ευρώ για να είναι σίγουρος ότι θα φτάσει Αθήνα να δουν τα παιδιά την ακρόπολη. Δεν τον πειράζει να περιμένει 15-20' για 80% φόρτιση. Θα κάνει και 2-3 τσιγάρα θα πάει και μια τουαλέτα, θα φάει και τυρόπιτα θα πάρει και δύο τηλέφωνα θα περάσουν 20 λεπτά.

.. Έλα όμως που το τριήμερο του Αγ. Πνέυματος 25.000 οχήματα ξεκίνησαν από θεσνικη για Αθήνα και τα 10.000 αποφάσισαν να σταματήσουν Αλμυρό (αλλοι 5.000 πιο πάνω και μερικοί 2000 περίπου οχήμα που πηγαίναν μόνοι τους τους βγάζει μέχρι Στυλίδα αλλά και εκεί που να χωρέσουν 2.000 οχηματα;

Ποια εγκατάσταση κύριοι σοφοί της ηλεκτροκίνησης μπορεί να αντέξει τον ογκο των αυτοκινήτων ενός τριημέρου; Εχεις οικόπεδο για 200 και 500 ίσως και 1000-2000 αυτοκίνητα που θα θέλουν ταυτόχρονα φόρτιση στη μέση της διαδρομής;; Μήπως θα έχεις και υποσταθμό να σηκώσει τα ΜΕΓΑ-βατ που θα θέλει να φορτήσεις τόσα οχήματα;

Με άλλα λόγια η ηλεκτροκίνηση είναι μια "πατάτα" που με αυτές τις μπαταρίες του σήμερα δεν πάει πουθενά. Και εδώ αναφέραμε ΕΝΑ από τα πολλά προβλήματα (τα έχουμε πει αλλού τα άλλα). Ας μας πει η ΤΕΣΛΑ πως θα διαχειριστεί το πρόβλημα αν η επιθυμία της να πάρουν όλοι ηλεκτρικά γίνει πραγματικότητα..

Υ.Γ. Να ετοιμάζεστε (πάλι) για υδρογόνο.

Δεν θέλει και πολύ σκέψη για να καταλάβεις πώς το ηλεκτρικό δεν κάνει για τέτοια ταξίδια (προς το παρόν).

Για μέσα στη πόλη όμως (και κοντινές αποστάσεις 10-20χλμ) δεν υπάρχει καλύτερο όχημα.

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, alejsalonica είπε

Tesla drivers stuck waiting 4 hrs+ at Central Coast charging stations during holiday travel

https://keyt.com/lifestyle/2019/12/27/tesla-drivers-stuck-waiting-4-hrs-at-central-coast-charging-stations-during-holiday-travel/

Προφανώς τα θερμικά οχήματα δεν έχουν μέλλον, εδώ δεν μπορείς καλά καλά να πας στην δουλειά σου...:rolleyes:

Αναφορά σε κείμενο

As Gas Stations Run Dry, Britons Cope With Disruptions to Daily Life

Getting to work, driving a taxi, making an ambulance run: Fuel shortages and long lines at gas stations have Britons scrambling to make trips they once took for granted.

https://www.nytimes.com/2021/09/27/world/europe/britain-gas-shortages.html

  • Thanks 1
Δημοσ.

Μας αρέσει, δεν μας αρέσει, η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον. Όσο γρηγορότερα προσαρμοστούμε, τόσο το καλύτερο. Τα βασικά προβλήματα της σήμερα είναι, η υψηλή τιμή απόκτησης των εν λόγω οχημάτων και η έλλειψη αρκετών σταθμών φόρτισης. Οι μπαταρίες έρχονται σε δεύτερη μοίρα, είναι δεδομένο όμως ότι θα εξελιχθούν περαιτέρω. Όπως δεδομένο είναι πως οι πωλήσεις των ηλεκτρικών θα ανέβουν αισθητά τα επόμενα χρόνια.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως είναι δυνατόν ορισμένοι να μην θέλετε να απαλλαγούμε από το ορυκτό καύσιμο. Φτάνει πια με την εξάρτηση από το πετρέλαιο και την βενζίνη. Και με όλα αυτά τα χιλιάδες αυτοκίνητα που λόγω παλαιότητας ή κακής συντήρησης παράγουν αιθαλομίχλη λόγω καυσαερίων, ειδικά στις μεγάλες πόλεις. Δεν λέω ότι με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα λύσουμε τελείως το πρόβλημα του κόστους κίνησης γιατί έχει το δικό της κόστος η κιλοβατώρα αλλά τουλάχιστον θα απαλλαγούμε από του "ντουμάνια" των εξατμίσεων που καπνίζουν σαν φουγάρα με καταλύτες που έχουν να αλλαχθούν πόσα χρόνια τώρα και ιδιωτικά ΚΤΕΟ που κάνουν τα στραβά μάτια στους πελάτες τους.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, keysmith said:

Ας υποθέσουμε όλοι οι έλληνες με μαγικό τρόπο αλλάζουν τα αυτοκίνητά τους σε ηλεκτρικά και έχουν φορτιστές σπίτι τους  (υπόθεση εργασία).

Ένα τριήμερο του αγίου πνεύματος φορτώνουν την φαμελιά τους στο γ..ματο ηλεκτρικό όχημα και ξεκινάνε με 100% μπαταρία (παρόλο που το συνεργίο συνιστά μέχρι 80%) από θεσνικη για αθήνα. Καθώς το όχημα αυτό δεν μπορεί με 4 άτομα και A/C με την καμία να φτάσει από την θεσνικη στην Αθήνα θα χρειαστεί στο δρόμο "ανεφοδιασμό" (ακα φόρτιση). Και ας πούμε ο ιδιωτικός δρόμος (ΠΑΘΕ) έχει όντως φορτιστές και ταχυφορτιστές (και Τεσλα και μη τεσλα) στα διάφορα ΣΕΑ που υπάρχουν και τα διαθέτει σε λογική τιμή κιλοβατώρας (υπόθεση εργασία). 

Ο ευτυχής κάτοχος του ηλεκτρικού με τα 4 άτομα της φαμελιάς έχοντας βέβαια αγανακτήσει από τις ουρές στα πολλά διόδια (ακόμα και με το ανέπαφο χωλαίνουν τα 3ημερα) του θα κάνει ανγκαστικά περίπου πριν την Λαμία μία στάση (ας πούμε στα ΣΕΑ Αλμυρού που θα του έχει μείνει 5-10% μην την ξελιγώσουμε κιολας) να φορτίσει το αθόρυβο "καμάρι" των 50.000 ευρώ για να είναι σίγουρος ότι θα φτάσει Αθήνα να δουν τα παιδιά την ακρόπολη. Δεν τον πειράζει να περιμένει 15-20' για 80% φόρτιση. Θα κάνει και 2-3 τσιγάρα θα πάει και μια τουαλέτα, θα φάει και τυρόπιτα θα πάρει και δύο τηλέφωνα θα περάσουν 20 λεπτά.

.. Έλα όμως που το τριήμερο του Αγ. Πνέυματος 25.000 οχήματα ξεκίνησαν από θεσνικη για Αθήνα και τα 10.000 αποφάσισαν να σταματήσουν Αλμυρό (αλλοι 5.000 πιο πάνω και μερικοί 2000 περίπου οχήμα που πηγαίναν μόνοι τους τους βγάζει μέχρι Στυλίδα αλλά και εκεί που να χωρέσουν 2.000 οχηματα;

Ποια εγκατάσταση κύριοι σοφοί της ηλεκτροκίνησης μπορεί να αντέξει τον ογκο των αυτοκινήτων ενός τριημέρου; Εχεις οικόπεδο για 200 και 500 ίσως και 1000-2000 αυτοκίνητα που θα θέλουν ταυτόχρονα φόρτιση στη μέση της διαδρομής;; Μήπως θα έχεις και υποσταθμό να σηκώσει τα ΜΕΓΑ-βατ που θα θέλει να φορτήσεις τόσα οχήματα;

Με άλλα λόγια η ηλεκτροκίνηση είναι μια "πατάτα" που με αυτές τις μπαταρίες του σήμερα δεν πάει πουθενά. Και εδώ αναφέραμε ΕΝΑ από τα πολλά προβλήματα (τα έχουμε πει αλλού τα άλλα). Ας μας πει η ΤΕΣΛΑ πως θα διαχειριστεί το πρόβλημα αν η επιθυμία της να πάρουν όλοι ηλεκτρικά γίνει πραγματικότητα..

Υ.Γ. Να ετοιμάζεστε (πάλι) για υδρογόνο.

Συγχαρητηρια, γυρισατε επιτυχως στην εποχη που πρωτο ξεκινησε η μαζικη παραγωγη αυτοκινητων και τα βενζιναδικα ειχαν μια ουρα μεχρι την ακροπολη.

Μια εταιρια τετοια αξιας απετυχε να σκεφτει τετοια περιστατικα σε ελλαδα/βαλκανια και ολο το κοσμο και ηρθε ο χαμενος business mind του insomnia (οπως ο αλλος ο ακυρος που φτιαχνει αυτοκινητα 3000hp και καλα, δεν θυμαμαι πως λεγεται) να μας βρει το προβλημα :D 

Υ.Γ: Να ετοιμαστεις για κιντερ εκπληξη

 

Επεξ/σία από DanielRGr
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, liberostelios είπε

25000 οχήματα θα φύγουν ταυτόχρονα από τη Θεσσαλονίκη για Αθήνα;

Μάλλον δεν είδες τι έγινε την Κυριακή στην επιστροφή, που ακόμα βάζουν βενζίνη, πετρέλαιο κτλ τα αυτοκίνητα. 5 χμλ ουρά μεσημεριάτικα στα διόδια Θήβας και σε κάθε ΣΕΑ γινόταν το αδιαχώρητο, ειδικά στα βενζινάδικα!!!!

Δημοσ.

Μια απλη πραξη χρειαζεται να κανεις για να δεις πως δεν ειναι βιωσιμο με τις υπαρχουσες μπαταριες το να γυρισουμε ολοι σε ηλεκτροκινηση.

Θες 5 λεπτα για να γεμισεις στο βενζιναδικο.

Απο 20 σε 80% τη μπαταρια να μη θες ενα μισαωρο?

6 φορες παραπανω χρονο δηλαδη.Οταν δηλαδη οντως υπαρχει φορτος στα βενζιναδικα με τις μαζικες εξοδους,θα πρεπει να εχεις 6 φορες περισσοτερους σταθμους φορτισης για να ειναι ιδιος ο φορτος με τα βενζιναδικα!

Υπαρχει περιπτωση να γινει τετοια υποδομη εδω(η μεταξυ μας και οπουδηποτε)?Πολυ αμφιβαλλω.

Αν τωρα προχωρησουν τοσο οι μπαταριες και βγαζει το αυτοκινητο 1000χλμ σκυλοφορτωμενο σαν accent οικοδομου,ανοιχτο ac κτλ,τοτε το συζηταμε.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, papoys1 είπε

Δεν νομίζω ότι είναι υπερβολικός ο αριθμός που είπε ο φίλος  για τριήμερο όταν σου λέει π.χ. ότι για το τριήμερο Αγίου πνεύματος πέρασαν από διόδια Αφιδνών 80.000 οχήματα. Και αυτά δεν περνάνε για τρεις μέρες αλλά για ένα 24ωρο περίπου που διαρκεί η έξοδος. Σήμερα τα ηλεκτρικά είναι σε αριθμό που μπορούμε να πούμε συλλεκτικά . Φανταστείτε τι έχει να γίνει αν το 50% από αυτά είναι ηλεκτρικά ή το 100% όπως θέλουν να πιστεύουν κάποιοι μετά από 5-10 χρόνια. 

Και μη μου πείτε ότι οι εταιρείες θα επενδύσουν σε ατελείωτο δίκτυο 100άδων ή 1000άδων σημείων το οποίο στην ουσία θα δουλεύει φουλ 3-4 άντε 5 μέρες το χρόνο ενώ τις υπόλοιπες  μέρες θα είναι κενό. Θα βλέπουμε επικές μάχες και επεισόδια για μία θέση σε πρίζα σε εξόδους Πάσχα , Χριστουγέννων και Αγίου πνεύματος.😜

Με τον από το πάνω υπολογισμό, ένα δίκτυο 50 σημείων με 20 φορτιστές ανά σημείο (μέσος όρος) θα είναι αρκετό για να είναι διαχειρίσιμη η κατάσταση.

18 λεπτά πριν, blincy είπε

Μάλλον δεν είδες τι έγινε την Κυριακή στην επιστροφή, που ακόμα βάζουν βενζίνη, πετρέλαιο κτλ τα αυτοκίνητα. 5 χμλ ουρά μεσημεριάτικα στα διόδια Θήβας και σε κάθε ΣΕΑ γινόταν το αδιαχώρητο, ειδικά στα βενζινάδικα!!!!

Όπως προείπα, ευτυχώς με τα ηλεκτρικά έχεις μεγαλύτερη ευχέρεια να ξέρεις που υπάρχουν κενές θέσεις φόρτισης και αυτά τα φαινόμενα θα είναι πιο εύκολα διαχειρίσιμα από ότι σήμερα.

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Με τον από το πάνω υπολογισμό, ένα δίκτυο 50 σημείων με 20 φορτιστές ανά σημείο (μέσος όρος) θα είναι αρκετό για να είναι διαχειρίσιμη η κατάσταση.

Όπως προείπα, ευτυχώς με τα ηλεκτρικά έχεις μεγαλύτερη ευχέρεια να ξέρεις που υπάρχουν κενές θέσεις φόρτισης και αυτά τα φαινόμενα θα είναι πιο εύκολα διαχειρίσιμα από ότι σήμερα.

Αν τα αυτοκίνητα θα έχουν περίπου ίδια αυτονομία, συνήθως στο ίδιο ΣΕΑ θα σταματούν οι περισσότεροι ή σε άλλο επειδή έχει Goodys ή καλύτερο καφέ. Το θέμα είναι ταξίδι που το κάνεις σε 4 ώρες αν έχεις ePass, μετά δε θα το κάνεις σε μέρες αιχμής κάτω από 6. Εδώ είμαστε, καλά να είμαστε, να το συζητάμε :-)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Sugizo είπε

Για μέσα στη πόλη όμως (και κοντινές αποστάσεις 10-20χλμ) δεν υπάρχει καλύτερο όχημα.

σίγουρα αλλά απο τιμή δεν , ούτε και απο συντήρηση , ούτε και οικολογία

7 ώρες πριν, liberostelios είπε

Άλλο ταυτόχρονα, άλλο σε μια μέρα. 500 αυτοκίνητα σε διάστημα 10 ωρών είναι περίπου 50 αυτοκίνητα ανά ώρα, δηλαδή περίπου 15 αυτοκίνητα ανά 20' φόρτισης.

50/ώρα  είναι 50 ανα 60 λεπτά

15 αμάξια για 20 λεπτά ,είναι αναμονή 14 αμάξια για 20λεπτά/απο αμάξι = 280λεπτά ή > 4,5 ώρες

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, Dantε είπε

Θες 5 λεπτα για να γεμισεις στο βενζιναδικο.

Απο 20 σε 80% τη μπαταρια να μη θες ενα μισαωρο?

6 φορες παραπανω χρονο δηλαδη.Οταν δηλαδη οντως υπαρχει φορτος στα βενζιναδικα με τις μαζικες εξοδους,θα πρεπει να εχεις 6 φορες περισσοτερους σταθμους φορτισης για να ειναι ιδιος ο φορτος με τα βενζιναδικα!

Υπαρχει περιπτωση να γινει τετοια υποδομη εδω(η μεταξυ μας και οπουδηποτε)?Πολυ αμφιβαλλω.

με την διαφορά όμως του θερμικού να γεμίζει μόνο σε βενζινάδικα ενώ το ηλεκτρικό να φορτίζει όπου υπάρχουν φορτιστές ή ακόμα ένας ρευματοδότης. 

Επεξ/σία από nvel
Δημοσ.

Τα ηλεκτρικά θα δημιουργήσουν την ανάγκη για περισσότερους και πιο συχνούς (χιλιομετρικά) σταθμούς φόρτισης, γύρω από τους οποίους θα δημιουργηθούν μικρά stop centers με cafe, φαγητό, πλυντήριο κτλ.

Παράλληλα, οι νέες τεχνολογίες στις μπαταρίες θα δώσουν σταδιακά ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία στα ηλεκτροκίνητα, εξαλείφοντας οποιοδήποτε πρόβλημα.

Σήμερα δεν μπορείς να κάνεις το Αθήνα Θεσσαλονίκη με 4 άτομα μέσα. Σε 10 χρονια και θα μπορείς να τα κάνεις λόγω καλύτερων μπαταριών στα νέα ηλεκτροκίνητα και θα υπάρχουν δεκάδες σταθμοί φόρτισης.

Όποιος σκέφτεται το αύριο με δεδομένα του σήμερα, μάλλον κοιτάει πίσω και όχι μπροστά.

  • Like 4
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, nvel είπε

με την διαφορά όμως του θερμικού να γεμίζει μόνο σε βενζινάδικα ενώ το ηλεκτρικό να φορτίζει όπου υπάρχουν φορτιστές ή ακόμα ένας ρευματοδότης. 

Απλη πριζα θα θελει μιση μερα ομως να φορτισει.Και μη βαλουμε και στο παιχνιδι πως δε θα ειναι και ολοι οι φορτιστες,ταχυφορτιστες ,ωστε να επιτυχουν το μισαωρο για μια ικανοποιητικη φορτιση.

Συν το οτι περα απο τους φορτιστες,προφανως θα χρειαστει και ενισχυση του ιδιου του δικτυου.

Φανταζεσαι να φορτιζει μαζικα ο κοσμος και να πεσει το δικτυο και να μεινουν ολοι με τους φορτιστες στο χερι?Θα βαζουν μετα γεννητριες ντιζελ μπροστα για να φορτισουν τα αυτοκινητα 😁

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, MakeGreeceSexyAgain είπε

Παράλληλα, οι νέες τεχνολογίες στις μπαταρίες θα δώσουν σταδιακά ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία στα ηλεκτροκίνητα, εξαλείφοντας οποιοδήποτε πρόβλημα.

όταν θα τότε θα :)

  • Like 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, blincy είπε

Αν τα αυτοκίνητα θα έχουν περίπου ίδια αυτονομία, συνήθως στο ίδιο ΣΕΑ θα σταματούν οι περισσότεροι ή σε άλλο επειδή έχει Goodys ή καλύτερο καφέ. Το θέμα είναι ταξίδι που το κάνεις σε 4 ώρες αν έχεις ePass, μετά δε θα το κάνεις σε μέρες αιχμής κάτω από 6. Εδώ είμαστε, καλά να είμαστε, να το συζητάμε :-)

 Γενικά η λογική χρήσης των ηλεκτρικών είναι λίγο διαφορετική. Πχ. ένα Tesla σου βγάζει διαδρομή με βάση την εκτιμώμενη κίνηση που υπάρχει στους σταθμούς φόρτισης που θα σου προτείνει. Επίσης, η λογική δεν είναι σαν τα βενζινοκίνητα που "αδειάζεις" το ντεπόζιτο και πας και γεμίζεις. Μπορείς να κάνεις δύο στάσεις των 5' ή των 10' σε διαφορετικά σημεία και να γεμίσεις (πχ. να σταματήσεις στο 60% και να φορτίσεις 10% και μετά στος 30% και να φορτίσεις άλλα 20%).

Πάντως το ότι με τη σημερινή τεχνολογία τα μακρινά ταξίδια σου κοστίζουν κάποια εξτρά ώρα είναι δεδομένο. Αν υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει λύση με υποδομές μέχρι τότε, το ερώτημα είναι αν αυτές οι 1-2 ώρες παραπάνω στο συγκεκριμένο ταξίδι είναι ανασταλτικός παράγοντας για να πάρεις ένα τέτοιο αμάξι.

17 λεπτά πριν, korakios είπε

σίγουρα αλλά απο τιμή δεν , ούτε και απο συντήρηση , ούτε και οικολογία

50/ώρα  είναι 50 ανα 60 λεπτά

15 αμάξια για 20 λεπτά ,είναι αναμονή 14 αμάξια για 20λεπτά/απο αμάξι = 280λεπτά ή > 4,5 ώρες

Αντιλαμβάνεσαι ότι ο υπολογισμός σου είναι για σταθμό φόρτισης με έναν φορτιστή; Εγώ μιλάω για 20 φορτιστές ταυτόχρονα (ένα απολύτως λογικό νούμερο).

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

15 λεπτά πριν, Dantε είπε

Απλη πριζα θα θελει μιση μερα ομως να φορτισει.Και μη βαλουμε και στο παιχνιδι πως δε θα ειναι και ολοι οι φορτιστες,ταχυφορτιστες ,ωστε να επιτυχουν το μισαωρο για μια ικανοποιητικη φορτιση.

Συν το οτι περα απο τους φορτιστες,προφανως θα χρειαστει και ενισχυση του ιδιου του δικτυου.

Φανταζεσαι να φορτιζει μαζικα ο κοσμος και να πεσει το δικτυο και να μεινουν ολοι με τους φορτιστες στο χερι?Θα βαζουν μετα γεννητριες ντιζελ μπροστα για να φορτισουν τα αυτοκινητα 😁

τα αυτοκίνητα θα φορτίζουν την νύχτα που υπάρχει επάρκεια ισχύος (και φθηνότερο τιμολόγιο), τα συστήματα φόρτισης έχουν ήδη διατάξεις ελέγχου φορτίου έτσι ώστε ο ρυθμός φόρτισης να μεταβάλλεται ανάλογα με την επάρκεια ισχύος της εγκατάστασης. 

Επεξ/σία από nvel
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...