Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όπως είχε γνωστό στα τέλη του Καλοκαιριού, η Tesla θα επέτρεπε -υπό προϋποθέσεις- σε τρίτους κατασκευαστές οχημάτων και οδηγούς να φορτίζουν τα ηλεκτρικά τους οχήματα στο δικό της παγκόσμιο δίκτυο φόρτισης SuperCharger.

Τώρα μαθαίνουμε, ότι αυτή την εβδομάδα, ξεκίνησε πιλοτικά η διάθεση του δικτύου φορτιστών SuperCharger στην Ολλανδία για ηλεκτρικά οχήματα άλλων κατασκευαστών. Είναι η πρώτη φορά που η Tesla «ανοίγει» το δικό της δίκτυο ηλεκτρικών φορτιστών σε οχήματα που δεν φέρουν το λογότυπο της.

Το δίκτυο SuperCharger της Αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας αποτελεί το καλύτερο παράδειγμα για όσα πρέπει να διαθέτει και να είναι ένα δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων: είναι γρήγορο, αξιόπιστο και σε «αφθονία». Ωστόσο το δίκτυο της Tesla προορίζεται για χρήση μόνο από τους ιδιοκτήτες οχημάτων της Tesla, κάτι που σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης ενός ηλεκτρικού οχήματος της Volkswagen ή της Ford δεν μπορεί να φορτίσει το αυτοκίνητο του χρησιμοποιώντας τους συγκεκριμένους φορτιστές. Αυτό ωστόσο αναμένεται να αλλάξει. Δεν είναι λίγες οι φορές που τα τελευταία χρόνια ο CEO της Tesla, Elon Musk έχει μιλήσει για την περίπτωση να «ανοίξει» το δίκτυο SuperCharger και για άλλα οχήματα και το περασμένο καλοκαίρι μίλησε δημοσίως για το πως μπορούσε κάτι να γίνει πραγματικότητα. Τώρα, η εταιρεία ανακοίνωσε το νέο της πιλοτικό πρόγραμμα.

Αρχικά, στην Ολλανδία θα διατεθούν περίπου 10 φορτιστές SuperCharger για τα ηλεκτρικά οχήματα άλλων κατασκευαστών. Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα χρειαστεί να κατεβάσουν την τελευταία έκδοση του app της εταιρείας για smartphones (έκδοση 4.2.3 ή πιο σύγχρονη) για να αποκτήσουν πρόσβαση στους φορτιστές. Μετά το κατέβασμα του app, οι ιδιοκτήτες θα κληθούν να επιλέξουν το «Charge Your Non-Tesla» για να εντοπίσουν το πλησιέστερο σημείο φόρτισης του δικτύου SuperCharger. Οι ιδιοκτήτες οχήματος Tesla θα εξακολουθούν να χρησιμοποιούν και τους συγκεκριμένους φορτιστές ως συνήθως. «Θα παρακολουθούμε στενά κάθε χώρο φόρτισης για τυχόν περιπτώσεις συμφόρησης και θα ακούμε τους πελάτες μας για την εμπειρία τους» επισημαίνει η εταιρεία σε ανάρτηση στο επίσημο blog της.

Η επιλογή της Ολλανδίας για να ξεκινήσει το πιλοτικό της πρόγραμμα δεν είναι τυχαία. Γνωρίζαμε από τον ίδιο τον Elon Musk ότι το πείραμα θα ξεκινούσε πιθανότατα από την Ευρώπη, όπου είναι υποχρεωτική η χρήση τυποποιημένων συστημάτων διασύνδεσης (adapter/ connector). Μετά την Ολλανδία, θα ακολουθήσουν και άλλες Ευρωπαϊκές χώρες (π.χ. η εταιρεία έχει δεσμευτεί να ανοίξει το δίκτυο της στην Νορβηγία) προτού η εταιρεία ανοίξει το δίκτυο της και στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η Tesla χρησιμοποιεί έναν ιδιόκτητο connector στη Βόρειο Αμερική και επομένως οι ιδιοκτήτες των ηλεκτρικών οχημάτων που δεν φέρουν το λογότυπο της είναι απαραίτητο να αποκτήσουν έναν ειδικό προσαρμογέα (adapter) για να είναι σε θέση να αξιοποιήσουν τις εγκαταστάσεις φόρτισης της Tesla με τους SuperChargers να ξεπερνούν στις ΗΠΑ τους 6.400 σε αριθμό. 

«Ήταν πάντα φιλοδοξία μας να ανοίξουμε το δίκτυο Supercharger σε ηλεκτρικά οχήματα που δεν ανήκουν στην Tesla και, με αυτόν τον τρόπο, να ενθαρρύνουμε περισσότερους οδηγούς να κινηθούν με ηλεκτρισμό» διαβάζουμε στην ανάρτηση στο επίσημο blog της εταιρείας. «Με αυτή την κίνηση μας υποστηρίζει άμεσα την αποστολή μας να επιταχύνουμε τη μετάβαση του κόσμου στη βιώσιμη ενέργεια».


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

"οι ιδιοκτήτες των ηλεκτρικών οχημάτων που δεν φέρουν το λογότυπο της είναι απαραίτητο να αποκτήσουν έναν ειδικό προσαρμογέα (adapter)"

φθηνότερο δεν θα είναι να αγοράσουν ένα λογότυπο αντί για τον adapter;;; 😛

Έχει κατά τη γνώμη μου πολλές εμηνείες αυτή η κίνηση, πχ του τα έσκασαν οι άλλοι κατασκευαστές για να φορτίζουν οι πελάτες τους; έπεσαν οι πωλήσεις και σου λέει ας βγάλουμε και από τους άλλους χρήματα;;; τον πίεσαν νομθετικά; ή το κάνει από τη καλή του τη καρδιά;;; ;)

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, mants118 είπε

"οι ιδιοκτήτες των ηλεκτρικών οχημάτων που δεν φέρουν το λογότυπο της είναι απαραίτητο να αποκτήσουν έναν ειδικό προσαρμογέα (adapter)"

φθηνότερο δεν θα είναι να αγοράσουν ένα λογότυπο αντί για τον adapter;;; 😛

Έχει κατά τη γνώμη μου πολλές εμηνείες αυτή η κίνηση, πχ του τα έσκασαν οι άλλοι κατασκευαστές για να φορτίζουν οι πελάτες τους; έπεσαν οι πωλήσεις και σου λέει ας βγάλουμε και από τους άλλους χρήματα;;; τον πίεσαν νομθετικά; ή το κάνει από τη καλή του τη καρδιά;;; ;)

Θα έλεγα, τίποτα από όλα αυτά, απλά εδώ Ευρώπη. Από το υποχρεωτικό του κοινού συνδέσμου, μέχρι τις υποχρεώσεις όταν βάζεις μηχανήματα σε κοινόχρηστο δημόσιο χώρο.

Δημοσ.

Ας υποθέσουμε όλοι οι έλληνες με μαγικό τρόπο αλλάζουν τα αυτοκίνητά τους σε ηλεκτρικά και έχουν φορτιστές σπίτι τους  (υπόθεση εργασία).

Ένα τριήμερο του αγίου πνεύματος φορτώνουν την φαμελιά τους στο γ..ματο ηλεκτρικό όχημα και ξεκινάνε με 100% μπαταρία (παρόλο που το συνεργίο συνιστά μέχρι 80%) από θεσνικη για αθήνα. Καθώς το όχημα αυτό δεν μπορεί με 4 άτομα και A/C με την καμία να φτάσει από την θεσνικη στην Αθήνα θα χρειαστεί στο δρόμο "ανεφοδιασμό" (ακα φόρτιση). Και ας πούμε ο ιδιωτικός δρόμος (ΠΑΘΕ) έχει όντως φορτιστές και ταχυφορτιστές (και Τεσλα και μη τεσλα) στα διάφορα ΣΕΑ που υπάρχουν και τα διαθέτει σε λογική τιμή κιλοβατώρας (υπόθεση εργασία). 

Ο ευτυχής κάτοχος του ηλεκτρικού με τα 4 άτομα της φαμελιάς έχοντας βέβαια αγανακτήσει από τις ουρές στα πολλά διόδια (ακόμα και με το ανέπαφο χωλαίνουν τα 3ημερα) του θα κάνει ανγκαστικά περίπου πριν την Λαμία μία στάση (ας πούμε στα ΣΕΑ Αλμυρού που θα του έχει μείνει 5-10% μην την ξελιγώσουμε κιολας) να φορτίσει το αθόρυβο "καμάρι" των 50.000 ευρώ για να είναι σίγουρος ότι θα φτάσει Αθήνα να δουν τα παιδιά την ακρόπολη. Δεν τον πειράζει να περιμένει 15-20' για 80% φόρτιση. Θα κάνει και 2-3 τσιγάρα θα πάει και μια τουαλέτα, θα φάει και τυρόπιτα θα πάρει και δύο τηλέφωνα θα περάσουν 20 λεπτά.

.. Έλα όμως που το τριήμερο του Αγ. Πνέυματος 25.000 οχήματα ξεκίνησαν από θεσνικη για Αθήνα και τα 10.000 αποφάσισαν να σταματήσουν Αλμυρό (αλλοι 5.000 πιο πάνω και μερικοί 2000 περίπου οχήμα που πηγαίναν μόνοι τους τους βγάζει μέχρι Στυλίδα αλλά και εκεί που να χωρέσουν 2.000 οχηματα;

Ποια εγκατάσταση κύριοι σοφοί της ηλεκτροκίνησης μπορεί να αντέξει τον ογκο των αυτοκινήτων ενός τριημέρου; Εχεις οικόπεδο για 200 και 500 ίσως και 1000-2000 αυτοκίνητα που θα θέλουν ταυτόχρονα φόρτιση στη μέση της διαδρομής;; Μήπως θα έχεις και υποσταθμό να σηκώσει τα ΜΕΓΑ-βατ που θα θέλει να φορτήσεις τόσα οχήματα;

Με άλλα λόγια η ηλεκτροκίνηση είναι μια "πατάτα" που με αυτές τις μπαταρίες του σήμερα δεν πάει πουθενά. Και εδώ αναφέραμε ΕΝΑ από τα πολλά προβλήματα (τα έχουμε πει αλλού τα άλλα). Ας μας πει η ΤΕΣΛΑ πως θα διαχειριστεί το πρόβλημα αν η επιθυμία της να πάρουν όλοι ηλεκτρικά γίνει πραγματικότητα..

 

Υ.Γ. Να ετοιμάζεστε (πάλι) για υδρογόνο.

  • Like 11
  • Thanks 4
  • Confused 6
Δημοσ.
2 ώρες πριν, mants118 είπε

"οι ιδιοκτήτες των ηλεκτρικών οχημάτων που δεν φέρουν το λογότυπο της είναι απαραίτητο να αποκτήσουν έναν ειδικό προσαρμογέα (adapter)"

φθηνότερο δεν θα είναι να αγοράσουν ένα λογότυπο αντί για τον adapter;;; 😛

Έχει κατά τη γνώμη μου πολλές εμηνείες αυτή η κίνηση, πχ του τα έσκασαν οι άλλοι κατασκευαστές για να φορτίζουν οι πελάτες τους; έπεσαν οι πωλήσεις και σου λέει ας βγάλουμε και από τους άλλους χρήματα;;; τον πίεσαν νομθετικά; ή το κάνει από τη καλή του τη καρδιά;;; ;)

Φαντάζομαι επειδή η αύξηση των ηλεκτρικών, οδηγεί μαθηματικά και σε αύξηση των Tesla. Σου λέει "οι υπόλοιποι είναι ήδη μεγάλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων, μόνο να κερδίσω ποσοστό μπορώ με αυτή την κίνηση". Ειδικά αν είσαι ο κυρίαρχος του δικτύου, έχεις το πάνω χέρι. Μέχρι τώρα ο Musk έδινε ανοιχτές τις πατέντες κλπ, γενικά έκανε τα πάντα για την προώθηση των ηλεκτρικών προκειμένου να αναπτυχθεί και η ίδια η Tesla. Φαντάζομαι κι αυτή είναι μια ίδια κίνηση.

  • Like 1
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, keysmith είπε

Ας υποθέσουμε όλοι οι έλληνες με μαγικό τρόπο αλλάζουν τα αυτοκίνητά τους σε ηλεκτρικά και έχουν φορτιστές σπίτι τους  (υπόθεση εργασία).

Ένα τριήμερο του αγίου πνεύματος φορτώνουν την φαμελιά τους στο γ..ματο ηλεκτρικό όχημα και ξεκινάνε με 100% μπαταρία (παρόλο που το συνεργίο συνιστά μέχρι 80%) από θεσνικη για αθήνα. Καθώς το όχημα αυτό δεν μπορεί με 4 άτομα και A/C με την καμία να φτάσει από την θεσνικη στην Αθήνα θα χρειαστεί στο δρόμο "ανεφοδιασμό" (ακα φόρτιση). Και ας πούμε ο ιδιωτικός δρόμος (ΠΑΘΕ) έχει όντως φορτιστές και ταχυφορτιστές (και Τεσλα και μη τεσλα) στα διάφορα ΣΕΑ που υπάρχουν και τα διαθέτει σε λογική τιμή κιλοβατώρας (υπόθεση εργασία). 

Ο ευτυχής κάτοχος του ηλεκτρικού με τα 4 άτομα της φαμελιάς έχοντας βέβαια αγανακτήσει από τις ουρές στα πολλά διόδια (ακόμα και με το ανέπαφο χωλαίνουν τα 3ημερα) του θα κάνει ανγκαστικά περίπου πριν την Λαμία μία στάση (ας πούμε στα ΣΕΑ Αλμυρού που θα του έχει μείνει 5-10% μην την ξελιγώσουμε κιολας) να φορτίσει το αθόρυβο "καμάρι" των 50.000 ευρώ για να είναι σίγουρος ότι θα φτάσει Αθήνα να δουν τα παιδιά την ακρόπολη. Δεν τον πειράζει να περιμένει 15-20' για 80% φόρτιση. Θα κάνει και 2-3 τσιγάρα θα πάει και μια τουαλέτα, θα φάει και τυρόπιτα θα πάρει και δύο τηλέφωνα θα περάσουν 20 λεπτά.

.. Έλα όμως που το τριήμερο του Αγ. Πνέυματος 25.000 οχήματα ξεκίνησαν από θεσνικη για Αθήνα και τα 10.000 αποφάσισαν να σταματήσουν Αλμυρό (αλλοι 5.000 πιο πάνω και μερικοί 2000 περίπου οχήμα που πηγαίναν μόνοι τους τους βγάζει μέχρι Στυλίδα αλλά και εκεί που να χωρέσουν 2.000 οχηματα;

Ποια εγκατάσταση κύριοι σοφοί της ηλεκτροκίνησης μπορεί να αντέξει τον ογκο των αυτοκινήτων ενός τριημέρου; Εχεις οικόπεδο για 200 και 500 ίσως και 1000-2000 αυτοκίνητα που θα θέλουν ταυτόχρονα φόρτιση στη μέση της διαδρομής;; Μήπως θα έχεις και υποσταθμό να σηκώσει τα ΜΕΓΑ-βατ που θα θέλει να φορτήσεις τόσα οχήματα;

Με άλλα λόγια η ηλεκτροκίνηση είναι μια "πατάτα" που με αυτές τις μπαταρίες του σήμερα δεν πάει πουθενά. Και εδώ αναφέραμε ΕΝΑ από τα πολλά προβλήματα (τα έχουμε πει αλλού τα άλλα). Ας μας πει η ΤΕΣΛΑ πως θα διαχειριστεί το πρόβλημα αν η επιθυμία της να πάρουν όλοι ηλεκτρικά γίνει πραγματικότητα..

Υ.Γ. Να ετοιμάζεστε (πάλι) για υδρογόνο.

Όταν τα φτάσουν να υπάρχουν 25000 ηλεκτρικά που θα φύγουν από Θεσσαλονίκη για Αθήνα σε μια μέρα, θα υπάρχουν σταθμοί φόρτισης σε καμία καμιά 50αριά σημεία φόρτισης στην Εθνική. Και επειδή με τα ηλεκτροκίνητα υπάρχει η ευελιξία του να ξέρεις πόσο κατειλημμένος είναι ένας σταθμός φόρτισης, θα μπορείς να διαλέξεις που θα σταματήσεις με βάση την κίνηση εκείνη τη στιγμή.

  • Like 13
  • Sad 1
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Όταν τα φτάσουν να υπάρχουν 25000 ηλεκτρικά που θα φύγουν από Θεσσαλονίκη για Αθήνα σε μια μέρα, θα υπάρχουν σταθμοί φόρτισης σε καμία καμιά 50αριά σημεία φόρτισης στην Εθνική. Και επειδή με τα ηλεκτροκίνητα υπάρχει η ευελιξία του να ξέρεις πόσο κατειλημμένος είναι ένας σταθμός φόρτισης, θα μπορείς να διαλέξεις που θα σταματήσεις με βάση την κίνηση εκείνη τη στιγμή.

25000/50=500

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, liberostelios είπε

25000 οχήματα θα φύγουν ταυτόχρονα από τη Θεσσαλονίκη για Αθήνα;

 

1 ώρα πριν, liberostelios είπε

Όταν τα φτάσουν να υπάρχουν 25000 ηλεκτρικά που θα φύγουν από Θεσσαλονίκη για Αθήνα σε μια μέρα,

 

  • Confused 1
Δημοσ.

Άλλο ταυτόχρονα, άλλο σε μια μέρα. 500 αυτοκίνητα σε διάστημα 10 ωρών είναι περίπου 50 αυτοκίνητα ανά ώρα, δηλαδή περίπου 15 αυτοκίνητα ανά 20' φόρτισης.

  • Like 3
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν νομίζω ότι είναι υπερβολικός ο αριθμός που είπε ο φίλος  για τριήμερο όταν σου λέει π.χ. ότι για το τριήμερο Αγίου πνεύματος πέρασαν από διόδια Αφιδνών 80.000 οχήματα. Και αυτά δεν περνάνε για τρεις μέρες αλλά για ένα 24ωρο περίπου που διαρκεί η έξοδος. Σήμερα τα ηλεκτρικά είναι σε αριθμό που μπορούμε να πούμε συλλεκτικά . Φανταστείτε τι έχει να γίνει αν το 50% από αυτά είναι ηλεκτρικά ή το 100% όπως θέλουν να πιστεύουν κάποιοι μετά από 5-10 χρόνια. 

Και μη μου πείτε ότι οι εταιρείες θα επενδύσουν σε ατελείωτο δίκτυο 100άδων ή 1000άδων σημείων το οποίο στην ουσία θα δουλεύει φουλ 3-4 άντε 5 μέρες το χρόνο ενώ τις υπόλοιπες  μέρες θα είναι κενό. Θα βλέπουμε επικές μάχες και επεισόδια για μία θέση σε πρίζα σε εξόδους Πάσχα , Χριστουγέννων και Αγίου πνεύματος.😜

Επεξ/σία από papoys1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, keysmith είπε

Ας υποθέσουμε όλοι οι έλληνες με μαγικό τρόπο αλλάζουν τα αυτοκίνητά τους σε ηλεκτρικά και έχουν φορτιστές σπίτι τους  (υπόθεση εργασία).

Ένα τριήμερο του αγίου πνεύματος φορτώνουν την φαμελιά τους στο γ..ματο ηλεκτρικό όχημα και ξεκινάνε με 100% μπαταρία (παρόλο που το συνεργίο συνιστά μέχρι 80%) από θεσνικη για αθήνα. Καθώς το όχημα αυτό δεν μπορεί με 4 άτομα και A/C με την καμία να φτάσει από την θεσνικη στην Αθήνα θα χρειαστεί στο δρόμο "ανεφοδιασμό" (ακα φόρτιση). Και ας πούμε ο ιδιωτικός δρόμος (ΠΑΘΕ) έχει όντως φορτιστές και ταχυφορτιστές (και Τεσλα και μη τεσλα) στα διάφορα ΣΕΑ που υπάρχουν και τα διαθέτει σε λογική τιμή κιλοβατώρας (υπόθεση εργασία). 

Ο ευτυχής κάτοχος του ηλεκτρικού με τα 4 άτομα της φαμελιάς έχοντας βέβαια αγανακτήσει από τις ουρές στα πολλά διόδια (ακόμα και με το ανέπαφο χωλαίνουν τα 3ημερα) του θα κάνει ανγκαστικά περίπου πριν την Λαμία μία στάση (ας πούμε στα ΣΕΑ Αλμυρού που θα του έχει μείνει 5-10% μην την ξελιγώσουμε κιολας) να φορτίσει το αθόρυβο "καμάρι" των 50.000 ευρώ για να είναι σίγουρος ότι θα φτάσει Αθήνα να δουν τα παιδιά την ακρόπολη. Δεν τον πειράζει να περιμένει 15-20' για 80% φόρτιση. Θα κάνει και 2-3 τσιγάρα θα πάει και μια τουαλέτα, θα φάει και τυρόπιτα θα πάρει και δύο τηλέφωνα θα περάσουν 20 λεπτά.

.. Έλα όμως που το τριήμερο του Αγ. Πνέυματος 25.000 οχήματα ξεκίνησαν από θεσνικη για Αθήνα και τα 10.000 αποφάσισαν να σταματήσουν Αλμυρό (αλλοι 5.000 πιο πάνω και μερικοί 2000 περίπου οχήμα που πηγαίναν μόνοι τους τους βγάζει μέχρι Στυλίδα αλλά και εκεί που να χωρέσουν 2.000 οχηματα;

Ποια εγκατάσταση κύριοι σοφοί της ηλεκτροκίνησης μπορεί να αντέξει τον ογκο των αυτοκινήτων ενός τριημέρου; Εχεις οικόπεδο για 200 και 500 ίσως και 1000-2000 αυτοκίνητα που θα θέλουν ταυτόχρονα φόρτιση στη μέση της διαδρομής;; Μήπως θα έχεις και υποσταθμό να σηκώσει τα ΜΕΓΑ-βατ που θα θέλει να φορτήσεις τόσα οχήματα;

Με άλλα λόγια η ηλεκτροκίνηση είναι μια "πατάτα" που με αυτές τις μπαταρίες του σήμερα δεν πάει πουθενά. Και εδώ αναφέραμε ΕΝΑ από τα πολλά προβλήματα (τα έχουμε πει αλλού τα άλλα). Ας μας πει η ΤΕΣΛΑ πως θα διαχειριστεί το πρόβλημα αν η επιθυμία της να πάρουν όλοι ηλεκτρικά γίνει πραγματικότητα..

 

Υ.Γ. Να ετοιμάζεστε (πάλι) για υδρογόνο.

Αυτές οι τρομαχτικές ιστορίες ακούγονται εν Ελλάδι από δεκαετίας (ή πενταετίας όταν ο μέσος Έλλην άκουσε το ηλεκτρικό).

Από τότε άπειρα δις έχουν επενδυθεί άμεσα και στις υποδομές (τελευταία και στην ανακύκλωση), οι περισσότεροι OEM έχουν πλάνο πλήρους εξιλεκτρισμού (ή κατά βάση παραγωγής ηλεκτρικών), εταιρίες γεννήθηκαν και γιγαντώθηκαν φτιάχνοντας μόνο ηλεκτρικά (tesla/neo etc), η ηλεκτροκίνηση έχει αποδειχτεί ότι είναι βιώσιμη σε χώρες όπως η Νορβηγία, το υδρογόνο έπεσε σε δεύτερη μοίρα, οι δομές φόρτισης δουλεύουν (εκεί που έχει γίνει ο κόπος να φτιαχτούν και δεν έχει πέσει χέρι του καρτέλ πετρελαίου) και τέλος οι τιμές πέφτουν (90+% στις μπαταρίες την τελευταία δεκαετία). 

Παρόλα αυτά, σταθερά, αμετάκλητα και με θρησκευτική ευλάβεια κολλημένοι με την μπάλα και το πόσο ηλίθιοι και κλέφτες είναι οι κουτόφραγκοι.
Ευχόμαστε όλη την δύναμη μας να πσοφήσει η κατσίκα ηλεκτροκίνηση του γείτονα.

  • Like 7
  • Confused 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, LongTom είπε

Αυτές οι τρομαχτικές ιστορίες ακούγονται εν Ελλάδι από δεκαετίας (ή πενταετίας όταν ο μέσος Έλλην άκουσε το ηλεκτρικό).

Από τότε άπειρα δις έχουν επενδυθεί άμεσα και στις υποδομές (τελευταία και στην ανακύκλωση), οι περισσότεροι OEM έχουν πλάνο πλήρους εξιλεκτρισμού (ή κατά βάση παραγωγής ηλεκτρικών), εταιρίες γεννήθηκαν και γιγαντώθηκαν φτιάχνοντας μόνο ηλεκτρικά (tesla/neo etc), η ηλεκτροκίνηση έχει αποδειχτεί ότι είναι βιώσιμη σε χώρες όπως η Νορβηγία, το υδρογόνο έπεσε σε δεύτερη μοίρα, οι δομές φόρτισης δουλεύουν (εκεί που έχει γίνει ο κόπος να φτιαχτούν και δεν έχει πέσει χέρι του καρτέλ πετρελαίου) και τέλος οι τιμές πέφτουν (90+% στις μπαταρίες την τελευταία δεκαετία). 

Παρόλα αυτά, σταθερά, αμετάκλητα και με θρησκευτική ευλάβεια κολλημένοι με την μπάλα και το πόσο ηλίθιοι και κλέφτες είναι οι κουτόφραγκοι.
Ευχόμαστε όλη την δύναμη μας να πσοφήσει η κατσίκα ηλεκτροκίνηση του γείτονα.

Tesla drivers stuck waiting 4 hrs+ at Central Coast charging stations during holiday travel

https://keyt.com/lifestyle/2019/12/27/tesla-drivers-stuck-waiting-4-hrs-at-central-coast-charging-stations-during-holiday-travel/

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...