Προς το περιεχόμενο

CHAOS αοριστολογιών με το «ελληνικό υπεραυτοκίνητο των 3.000 ίππων»


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 ώρες πριν, DimitrisBugatti είπε

Καλησπερα σε ολους, διαβασα σχεδον τα περισσοτερα απο τα ποστ και επειδη παρακολουθω το θεμα θελω να θεσω 2-3 ερωτηματα. Καταρχας εχουν δικιο οσοι λενε οτι ο Τυπος στην Ελλαδα ειναι για τα πανηγυρια, πραγματικα ειναι να απορεις, ουτε ερευνα ουτε τιποτα, μονο copy-paste, καταντια. Λοιπον, η απορια μου ειναι για τα βασικα. Πρωτον, θα φτιαξει σασι απο zylon και αμαξωμα απο carbon-fibre? Αυτο ειναι ολη η ραχοκοκκαλια του εγχειρηματος. Φανταζομαι οτι οσα εξαρτηματα και αν 'δανειστει' απο αλλους, για να κανεις σασι και αμαξωμα απο τετοια υλικα, και μονο που θα το υλοποιησεις αυτο ειναι μεγαλο απο μονο του. Θα μου πειτε, ποιος θα πιστοποιησει οτι αυτο που θα δουμε ειναι οντως απο αυτα τα υλικα? Θα γινει καποιος ελεγχος πιστοποιησης ας το πουμε ετσι? Δευτερον, λετε πανω για τον κινητηρα οτι ειναι ενας του εμποριου. Μα με συγχωρειτε τωρα, θα αγορασει 99 κινητηρες τετοιους ετοιμους απο το εμποριου και θα κανει modifications στον καθενα τους? Δεν ειναι λιγο τραβηγμενα ολα αυτα? Ολα αυτα τα εξαρτηματα που λεει πως θα δειξει διπλα απο το πρωτοτυπο θα ναι και αυτα 'δανεικα' απο αλλους κατασκευαστες? Δεν διατρεχει τον κινδυνο εκθετοντας τα να γινει ρομπα? Θετω αυτες τις ευλογες αποριες για αρχη και βλεπουμε

Έτσι για την ιστορία και για αυτούς που διαβάζουν το θρεντ. 

Το πρώτο ποστ του ΣπυροΔημητρη ακριβώς μετά το ποστ μου για το ψεύτικο κινητήρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, saintinos είπε

Έτσι για την ιστορία και για αυτούς που διαβάζουν το θρεντ. 

Το πρώτο ποστ του ΣπυροΔημητρη ακριβώς μετά το ποστ μου για το ψεύτικο κινητήρα. 

Πλάκα πλάκα, αμέσως μετά από αυτό το ποστ, τσουπ εκτυπωμένα parts 🤔

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, McPari είπε

είχε ανεβάσει στο ινστα γκραμ  σκρινσοτ απο αυτο το θρεντ τύπου " κλείστε τα στόματα

Ευκαιρία να κάνω 2ο λογαριασμό στο ινστα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον τελευταιο μου ποστ εδω και πραγματικα σεβαστειτε το. Νομιζω πλεον οτι απο εδω και περα δεν εχει νοημα η οποιοδηποτε αλλη αντιπαραθεση. Οτι ειχα να πω το ειπα, ειπατε τα δικα σας, ας μη το κουραζουμε αλλο. Καλο βραδυ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Πλάκα πλάκα, αμέσως μετά από αυτό το ποστ, τσουπ εκτυπωμένα parts 🤔

Πόνεσε σου λέω.... 

Περιμένω τις επόμενες ημέρες κιαλο ποστ, ίσως με κάποιο λειτουργικό κουφάρι Audi, Bmw. Ότι και να είναι θα φανεί.. εκτός και ανεβάσει κανένα σκοτεινό και θολό βίντεο από αυτά που συνηθίζει.....παπάτζα με φουλ λιπαρά 

1 λεπτό πριν, DimitrisBugatti είπε

Λοιπον τελευταιο μου ποστ εδω και πραγματικα σεβαστειτε το. Νομιζω πλεον οτι απο εδω και περα δεν εχει νοημα η οποιοδηποτε αλλη αντιπαραθεση. Οτι ειχα να πω το ειπα, ειπατε τα δικα σας, ας μη το κουραζουμε αλλο. Καλο βραδυ

Farewell dearest.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, saintinos είπε

Ανέβασε σήμερα και εχθές στο ινστα κάτι εξαρτήματα, μέσα σε αυτά ήταν και ένας κινητήρας. Προφανώς από τη δομή του ποστ υπονοούσε ότι είναι του Χαοζ. Δεν είναι σελίδα 160 αποδεικνύω ότι είναι μακέτα. Ένα κουφάρι από τελείως άλλο κινητήρα, παραποιημένο να μοιάζει με κάτι άλλο. 

Τώρα το είδα. Έχασα καλό πανηγύρι. 🥲

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@DimitrisBugatti

Απάντησε μου σε κάτι σε παρακαλώ.

Γιατί εφόσον εχει ετοιμο αμαξι απο το 2020(μόνο το εσωτερικο απο το τιμόνι ελειπε) μας δειχνει τυχαια εξαρτήματα απο μοτερ ?

 

Δε με νοιάζει αν στεκουν μηχανολογικα η απο τι μοτέρ ειναι.

Αν ηταν ετοιμο και λειτουργικό, γιατί δε μας δείχνει το μοτερ σε λειτουργία?

Τι πιστεύεις?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, DimitrisBugatti είπε

Λοιπον τελευταιο μου ποστ εδω και πραγματικα σεβαστειτε το. Νομιζω πλεον οτι απο εδω και περα δεν εχει νοημα η οποιοδηποτε αλλη αντιπαραθεση. Οτι ειχα να πω το ειπα, ειπατε τα δικα σας, ας μη το κουραζουμε αλλο. Καλο βραδυ

Δημήτρη, επέτρεψε μου ένα τελευταίο, μια μικρή ιστορία.

Έχουμε λοιπόν μια μικρή αυτοκινητοβιομηχανία χωρίς σπουδαία ιστορία. Στην Ελλάδα είναι γνωστή κυρίως για τα ταξί της, λένε είναι καλά. Μερσεντές την λέμε στην Ελλάδα, Mercedes-Benz στην γλώσσα της, είναι γερμανική.

Αυτή η εταιρία λοιπον, κάποια στιγμή αποφάσισε να μπει στην Φόρμουλα 1. Κανένα πρόβλημα.

Τελικά ήταν καλή και πήρε από το 2010 μέχρι σήμερα 8 πρωταθλήματα κατασκευαστών.

Πάνω στην χαρά της για το πόσο καλή είναι, αποφάσισε να φτιάξει ένα σούπερκαρ με κινητήρα βασισμένο σε αυτόν της F1.

Πρώτη φορά ακούσαμε για αυτό το 2017. Από τότε πήγαινε από αναβολή σε αναβολή σε αναβολή γιατί είχαν πρόβληματα με τα πάντα και το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής λένε κατασκευάστηκε τον Αύγουστο του 2022. Αυτό είναι 5 χρόνια μετά αφού δείξαν ένα αληθινό νομίζω μοντέλο.

Λοιπόν, αυτή η εταιρία, η Μερσεντές, που το 2021 είχε έσοδα 134 δισεκατομμύρια ευρώ (αν και σε αυτό μετράνε και τα φορτηγά και διάφορα άλλα) και έχει 124000 εργαζόμενους (προφανώς δουλεύουν σε διάφορα, δεν είναι μόνο σε 1 πράμα) είχε άπειρες αναβολές για το καλύτερο αυτοκίνητο που ήθελε να φτιάξει ποτέ και τους πήρε 5 χρόνια. Μια εταιρία που έχει έσοδα το 60 % του ΑΕΠ της Ελλάδας (222 δις η Ελλάδα) με τις γνώσεις και τις δυνατότητες και την εμπειρία που υποτίθεται έχει και που πέταγε κουβάδες με ευρώ στο συγκεκριμένο αμάξι, έφαγε 5 χρόνια από την μέρα που το παρουσίασε πραγματικά μέχρι να βγει στην αγορά. Και ο κινητήρας της είναι πολύ χειρότερος από αυτόν που θέλει να φτιάξει ο Χάος, παρόλο που έχουν 20+ χρόνια εμπειρία από κινητήρες στην F1...

Ο Πανόπουλος με ένα διώροφο στο Μενίδι και ένα 3D printer και 10-20 άτομα θα τα καταφέρει καλύτερα από αυτούς σε όλους τους τομείς. Αν θες το πιστεύεις. Όλοι οι υπόλοιποι δυσκολευόμαστε.

Καλό βράδυ.

Επεξ/σία από NT1G
  • Like 10
  • Thanks 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Oscar_Mike είπε

Βλέπω καλά?? Στο σουπερντούπερ υπεραυτοκίνητο έχει βάλει απλές γαλβανιζέ 8.8 αλενόβιδες ή με γελούν τα μάτια μου;;; 🤣

Έδειξε μετά ότι έχει τυπώσει... Αφού έφαγε κράξιμο.. Αλλά μας έδειξε βίδες, ανάποδες από αυτές που χρειάζονται για το κάθισμα!!! Τώρα το παρατήρησα και γω. Επίσης αυτό το μοτίβο στο κεφάλι είναι τόσο μεγάλο, που αν βιδωθει όπως μας δείχνει, θα προεξέχει τόσο πολύ που δεν θα κουμπώνει στις ράγες.. μου ξέφυγε...

Oh well... 

Επεξ/σία από saintinos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, NT1G είπε

Δημήτρη, επέτρεψε μου ένα τελευταίο, μια μικρή ιστορία.

Έχουμε λοιπόν μια μικρή αυτοκινητοβιομηχανία χωρίς σπουδαία ιστορία. Στην Ελλάδα είναι γνωστή κυρίως για τα ταξί της, λένε είναι καλά. Μερσεντές την λέμε στην Ελλάδα, Mercedes-Benz στην γλώσσα της, είναι γερμανική.

Αυτή η εταιρία λοιπον, κάποια στιγμή αποφάσισε να μπει στην Φόρμουλα 1. Κανένα πρόβλημα.

Τελικά ήταν καλή και πήρε από το 2010 μέχρι σήμερα 8 πρωταθλήματα κατασκευαστών.

Πάνω στην χαρά της για το πόσο καλή είναι, αποφάσισε να φτιάξει ένα σούπερκαρ με κινητήρα βασισμένο σε αυτόν της F1.

Πρώτη φορά ακούσαμε για αυτό το 2017. Από τότε πήγαινε από αναβολή σε αναβολή σε αναβολή γιατί είχαν πρόβληματα με τα πάντα και το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής λένε κατασκευάστηκε τον Αύγουστο του 2022. Αυτό είναι 5 χρόνια μετά αφού δείξαν ένα αληθινό νομίζω μοντέλο.

Λοιπόν, αυτή η εταιρία, η Μερσεντές, που το 2021 είχε έσοδα 134 δισεκατομμύρια ευρώ (αν και σε αυτό μετράνε και τα φορτηγά και διάφορα άλλα) και έχει 124000 εργαζόμενους (προφανώς δουλεύουν σε διάφορα, δεν είναι μόνο σε 1 πράμα) είχε άπειρες αναβολές για το καλύτερο αυτοκίνητο που ήθελε να φτιάξει ποτέ και τους πήρε 5 χρόνια. Μια εταιρία που έχει έσοδα το 60 % του ΑΕΠ της Ελλάδας (222 δις η Ελλάδα) με τις γνώσεις και τις δυνατότητες και την εμπειρία που υποτίθεται έχει και που πέταγε κουβάδες με ευρώ στο συγκεκριμένο αμάξι, έφαγε 5 χρόνια από την μέρα που το παρουσίασε πραγματικά μέχρι να βγει στην αγορά. Και ο κινητήρας της είναι πολύ χειρότερος από αυτόν που θέλει να φτιάξει ο Χάος, παρόλο που έχουν 20+ χρόνια εμπειρία από κινητήρες στην F1...

Ο Πανόπουλος με ένα διώροφο στο Μενίδι και ένα 3D printer και 10-20 άτομα θα τα καταφέρει καλύτερα από αυτούς σε όλους τους τομείς. Αν θες το πιστεύεις. Όλοι οι υπόλοιποι δυσκολευόμαστε.

Καλό βράδυ.

Είσαι θεός. Μερικές φορές πρέπει να παύουν οι λίστες και τα επιχειρήματα και να επιστρατεύουμε και την κοινή λογική!

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, saintinos είπε

Έδειξε μετά ότι έχει τυπώσει... Αφού έφαγε κράξιμο.. Αλλά μας έδειξε βίδες, ανάποδες από αυτές που χρειάζονται για το κάθισμα!!! Τώρα το παρατήρησα και γω. Επίσης αυτό το μοτίβο στο κεφάλι είναι τόσο μεγάλο, που αν βιδωθει όπως μας δείχνει, θα προεξέχει τόσο πολύ που δεν θα κουμπώνει στις ράγες.. μου ξέφυγε...

Oh well... 

ειπε δηλαδη οτι αυτες που θα βαλει οταν βγει σε παραγωγχαχαχααχαχαχαχα 🤣 θα ειναι αλλες απο αυτες στη φωτο?

γιατι αν δεν κανω τραγικο λαθος εδω βλεπω το κλασικο 8.8 grade των γαλβανιζε

73b7f02fa2f72d55.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Oscar_Mike είπε

ειπε δηλαδη οτι αυτες που θα βαλει οταν βγει σε παραγωγχαχαχααχαχαχαχα 🤣 θα ειναι αλλες απο αυτες στη φωτο?

γιατι αν δεν κανω τραγικο λαθος εδω βλεπω το κλασικο 8.8 grade των γαλβανιζε

73b7f02fa2f72d55.png

Ακριβώς. 

Έδειξε και μια τυπωμένη βίδα, λάθος, παρουσιάζοντας τη σαν έτοιμη. Είπε λέει στο ποστ του έκανε δοκιμές με αυτές τις βίδες...😆😆😆😆.

Ούτε στο σινεμά αυτά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...