Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, NT1G είπε

Έχει σημασία αν υπάρχουν; Με το ΧΑΟΖ θα υπάρξουν.

Σοβαρα ρωταω. Μια γρηγορη αναζητηση, μου εδωσε αποτελεσματα με κατι μπουκαλες στο πορτ μπαγκαζ κτλ. Δεν αναφερομαι σε υβριδικα

  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, ts0ts0s είπε

Και ενα σημερινό άρθρο του κολλητού Σαριμπαλίδη :

 

https://www.newsauto.gr/news/pia-exartimata-tou-chaos-edixe-o-spiros-panopoulos/
 

Δεν είδε ο ειδικός δημοσιογράφος του ειδικού τύπου το μοτέρ ότι ήταν Toyota? Πολλοί ειδικοί με ειδικότητες στον ειδικό τύπο, που τελικά είναι τουλάχιστον ανειδίκευτοι.. 

Επεξ/σία από saintinos
Δημοσ.
Μόλις τώρα, SabotazNic είπε

Σοβαρα ρωταω. Μια γρηγορη αναζητηση, μου εδωσε αποτελεσματα με κατι μπουκαλες στο πορτ μπαγκαζ κτλ. Δεν αναφερομαι σε υβριδικα

Είτε μιλάμε για υγραέριο και βενζίνη που προφανώς είναι 2 ξεχωριστά συστήματα είτε αυτό που θέλει να κάνει ο μέγας μύστης της αυτοκίνησης, μείγματα βενζίνης-οινοπνέυματος. Στην Βραζιλία πρέπει να μπορούν τα αμάξια να καίνε από μείγμα 22%οινόπνευμα78%βενζίνη μέχρι 100 % οινόπνευμα.

Στην Ευρώπη λίγο και στην Αμερική υπάρχει το E85, 85%οινόπνευμα15%βενζίνη και τα αντίστοιχα αμάξια μπορούν να καίνε προφανώς από καθαρή βενζίνη μέχρι αυτό το μείγμα 85-15.

Κάτι τέτοιο θέλει και αυτός, αλλά επειδή δεν είναι πουθενάς σας τους χαζούς κατασκευαστές μάλλον δεν θέλει να βάλει απλά έναν αισθητήρα ποσοστού οινοπνεύματος που βάζουν όλοι και ρυθμίζει ανάλογα το αμάξι, θέλει 2 ντεπόζιτα και 2 από όλα (χωρίς τζατζίκι).

  • Like 4
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Ασχετος τελειως απο τα αυτοκινητα. Αρχικα, το βαρος δεν ειναι σημαντικο? Ή ταπα που εδειξε στην βενζινη, παρα φανηκε βαρια απο τον "ηχο" οταν την αφησε κατω. Δευτερη απορια. Υπαρχουν αυτοκινητα που χρησιμοποιουν 2 ειδη καυσιμου? Αυτο δεν προυποθετει 2  τεποζιτα (οπως το εγραψε ο Σπυρος) και 2 αντλιες?

Υπάρχουν εξειδικευμένες κατασκευές στο εξωτερικό που καίνε μεθανόλη. Υπάρχουν πρατήρια μεθανόλης και μπορούν να έχουν δύο ξεχωριστά συστήματα καυσίμου. Υπάρχουν και συστήματα που δουλεύουν με εξωτικά αγωνιστικά  καύσιμα, όχι για χρήση στο δρόμο όμως. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, saintinos είπε

Υπάρχουν εξειδικευμένες κατασκευές στο εξωτερικό που καίνε μεθανόλη. Υπάρχουν πρατήρια μεθανόλης και μπορούν να έχουν δύο ξεχωριστά συστήματα καυσίμου. Υπάρχουν και συστήματα που δουλεύουν με εξωτικά αγωνιστικά  καύσιμα, όχι για χρήση στο δρόμο όμως. 

Ναι οκ, απλα για να εχει 2 ταπες βενζινης, πρεπει να εχει 2 πορτακια κτλ, και μου εκανε εντυπωση (δεν εχω δει και κανενα). Αρα το υγραεριο και η βενζινη, μετρανε σαν 2 διαφορετικα καυσιμα? Υπαρχει πιθανοτητα κατι τετοιο? Ή μηπως 1 για απλο καυσιμο και ενα για αγωνιστικο?

Spoiler

Εκτος αν το σκεπτικο με τα πορτακια κτλ ειναι χαζο :P

 

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, NT1G είπε

Είτε μιλάμε για υγραέριο και βενζίνη που προφανώς είναι 2 ξεχωριστά συστήματα είτε αυτό που θέλει να κάνει ο μέγας μύστης της αυτοκίνησης, μείγματα βενζίνης-οινοπνέυματος. Στην Βραζιλία πρέπει να μπορούν τα αμάξια να καίνε από μείγμα 22%οινόπνευμα78%βενζίνη μέχρι 100 % οινόπνευμα.

Στην Ευρώπη λίγο και στην Αμερική υπάρχει το E85, 85%οινόπνευμα15%βενζίνη και τα αντίστοιχα αμάξια μπορούν να καίνε προφανώς από καθαρή βενζίνη μέχρι αυτό το μείγμα 85-15.

Κάτι τέτοιο θέλει και αυτός, αλλά επειδή δεν είναι πουθενάς σας τους χαζούς κατασκευαστές μάλλον δεν θέλει να βάλει απλά έναν αισθητήρα ποσοστού οινοπνεύματος που βάζουν όλοι και ρυθμίζει ανάλογα το αμάξι, θέλει 2 ντεπόζιτα και 2 από όλα (χωρίς τζατζίκι).

Πολύ σωστά. 

Παλιότερα ήταν τακτική με δύο ξεχωριστά συστήματα. Τα συστήματα βενζίνης δεν ήταν σχεδιασμένα για μεθανόλη και είχαν πολλά προβλήματα. 

Στο motorsport όμως, το πιο ερασιτεχνικό, ακόμα έχει dual συστήματα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, SabotazNic είπε

Ασχετος τελειως απο τα αυτοκινητα. Αρχικα, το βαρος δεν ειναι σημαντικο? Ή ταπα που εδειξε στην βενζινη, παρα φανηκε βαρια απο τον "ηχο" οταν την αφησε κατω. Δευτερη απορια. Υπαρχουν αυτοκινητα που χρησιμοποιουν 2 ειδη καυσιμου? Αυτο δεν προυποθετει 2  τεποζιτα (οπως το εγραψε ο Σπυρος) και 2 αντλιες?

Πολλά supercars  έχουν δύο ρεζερβουαρ αλλά όχι για διαφορετικά καυσιμα αλλά για μεγαλύτερη συνολική χωρητικότητα αλλα και για να μοιράζουν το βάρος .

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Πολλά supercars  έχουν δύο ρεζερβουαρ αλλά όχι για διαφορετικά καυσιμα αλλά για μεγαλύτερη συνολική χωρητικότητα αλλα και για να μοιράζουν το βάρος .

Ναι αλλά ο Σπαιρους είπε 2 διαφορετικά καύσιμα 

 

Screenshot_20230112_125210_Facebook.jpg

Δημοσ.
Μόλις τώρα, SabotazNic είπε

Ναι αλλά ο Σπαιρους είπε 2 διαφορετικά καύσιμα 

 

Screenshot_20230112_125210_Facebook.jpg

Δεν κατάλαβες, είναι δύο για backup.. Άμα χαλάσει το ένα κάνεις switch στο auxiliary.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, SabotazNic είπε

Ναι αλλά ο Σπαιρους είπε 2 διαφορετικά καύσιμα 

 

Screenshot_20230112_125210_Facebook.jpg

Aλλη μια πρωτοπορία ,τι δεν καταλαβαίνεις;

Στα σχέδια έχει και το διυλιστήριο που θα βγάζει το ειδικό καυσιμο.Οι πρωτοι που θα παραλάβουν δυστυχώς θα πρέπει να αρκεστούν στην 95αρα με ναφθαλίνη. 

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Ναι αλλά ο Σπαιρους είπε 2 διαφορετικά καύσιμα 

 

Screenshot_20230112_125210_Facebook.jpg

Εντωμεταξύ τώρα είδα τι γράφει πάνω η τάπα του Τεπόζιτου...fuel comes in happiness comes out.. 

πληρώνεις ποσα εκατομμύρια για το ultracar και να σου γράφει πάνω ο mr.Replica και αστεία στιχάκια...

Κάπου ωπα δηλαδη...

Δημοσ.
2 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Ναι αλλά ο Σπαιρους είπε 2 διαφορετικά καύσιμα 

Ναι εννοειται 2 διαφορετικα καυσιμα! 1 βενζινη και το αλλο θα το γεμιζει με μεθανιο απ΄τον... ποπο του ακριβως απο οπου εβγαλε και το φανταστικο σχεδιο του chaos 🎃

Δημοσ.
21 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Ασχετος τελειως απο τα αυτοκινητα. Αρχικα, το βαρος δεν ειναι σημαντικο? Ή ταπα που εδειξε στην βενζινη, παρα φανηκε βαρια απο τον "ηχο" οταν την αφησε κατω. Δευτερη απορια. Υπαρχουν αυτοκινητα που χρησιμοποιουν 2 ειδη καυσιμου? Αυτο δεν προυποθετει 2  τεποζιτα (οπως το εγραψε ο Σπυρος) και 2 αντλιες?

Μόνο φωτό είδα, το βίντεο που είναι;

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...