Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 ώρες πριν, paiktaras69 είπε

Ετσι ακριβώς, ουδεμία σύγκριση ή είναι σαν να λέμε ότι ποδοσφαιρική ομάδα είναι και η Μπάγερν Μονάχου και ο Αγρότης Λιανοκλαδίου ( την αντιστοιχία είναι εύκολο να την κάνει κάποιος ) 

Μα γιατί, εγώ ντεν καταλαβαίνει, 11 αυτοί 11 και εμείς 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχει πολλές πλευρές να δεις την απάτη.

Λέει 38000 εξαρτήματα. Η Toyota λέει ότι το γενικά ένα αυτοκίνητο αποτελείται απο περίπου 30000 εξαρτήματα (googlaτο).
Λέω ότι τα 15000 είναι κωδικοί εμπορίου (βίδες, φύσες και καλώδια) για να του δώσω μία αβάντα, εκτός κι αν έκανε καλώδια με αναδιάπλαση. Το πάω 5000 για να του δώσω κι άλλη αβάντα. Να το πάω λέω 2500 ρε παιδί μου. Άντε ρε γαμώτο 1000! Επειδή είναι και τραγουδιάρης. 1000 εξαρτήματα σε τέσσερα χρόνια. 250 τον χρόνο. 20 Καινούργια εξαρτήματα δηλαδή τον μήνα. Σχεδόν ένα καινούργιο λειτουργικό εξάρτημα την ημέρα. Αν βάλεις

5000 > 4,7 την ημέρα
8000 > 7,5 την ημέρα
15000 > 14,2 την ημέρα


Αυτό αν θεωρήσουμε ότι κάθε σχεδιαστής τους δεν έκανε καθόλου λάθη. Θες τουλάχιστον 5-10 version για το καθένα, οπότε και 9 άτομα να ήταν απο την αρχή, πάλι η εξίσωση δεν βγαίνει και είπαμε για 1000...  Καταλαβαίνει κανείς το μέγεθος της παντόφλας. Χωρίς να λέμε εκτυπώσεις, τεστ, μοντάρισμα κλπ. Πετάει ένα rendering στο Rhino ρε φίλε... στο Rhino...

Λέει 35000 ώρες εργασίας. Με 10ωρο, 22 εργάσιμες , και λίγο Εξέλ το βγάζω ως εξής:

people hrs per day total per day total per month total per year
1 10 10 220 2640
1 10 10 220 2640
3 10 30 660 7920
8 10 80 1760 21120
      Total 34320

Μπορείς να βάλεις κι άλλα νούμερα, απλά  τύπος πετάει γενικά ότι να ναι. Κι εγώ μπορώ να πω.
Πύραυλος εδάφους αέρος 500 χιλιάδες ώρες εξέλιξης, 3 εκατομμύρια εξαρτήματα (τρώγαμε και πολλές τσίχλες, εγω φταίω?) και να βάλω κάνα rendering απο αυτά που κάνουν στο 3d max. Ας κατεβάσει κανείς ενα μοντέλο αυτοκινήτου απο Online πλατφόρμες να δει ότι αυτό που έβαλε το κάνεις σε 10 λεπτά, και πολύ λέω.

Όποιος έχει ασχοληθεί έστω και στο ελάχιστο με σχεδιασμό, πεπερασμένα, CFD κλπ. Καταλαβαίνει ότι για να βγάλεις σε μία μέρα λειτουργικό εξάρτημα που συνδέεται με άλλα εξαρτήματα (assembly) είναι φύση αδύνατον.

Και κλείνοντας.
Όποιος πιστεύει ότι σκοπός του είναι να βγάλει αυτοκίνητο είναι γελασμένος.
Εγω έχω βάλει πλυντήριο, πάω να ξεπλύνω λίγο τα ρούχα μου γιατί βγήκαν με σαπουνάδες...

 

Επεξ/σία από VFR
  • Like 8
  • Thanks 2
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, VFR είπε

Έχει πολλές πλευρές να δεις την απάτη.

Λέει 38000 εξαρτήματα. Η Toyota λέει ότι το γενικά ένα αυτοκίνητο αποτελείται απο περίπου 30000 εξαρτήματα (googlaτο).
Λέω ότι τα 15000 είναι κωδικοί εμπορίου (βίδες, φύσες και καλώδια) για να του δώσω μία αβάντα, εκτός κι αν έκανε καλώδια με αναδιάπλαση. Το πάω 5000 για να του δώσω κι άλλη αβάντα. Να το πάω λέω 2500 ρε παιδί μου. Άντε ρε γαμώτο 1000! Επειδή είναι και τραγουδιάρης. 1000 εξαρτήματα σε τέσσερα χρόνια. 250 τον χρόνο. 20 Καινούργια εξαρτήματα δηλαδή τον μήνα. Σχεδόν ένα καινούργιο λειτουργικό εξάρτημα την ημέρα. Αν βάλεις

5000 > 4,7 την ημέρα
8000 > 7,5 την ημέρα
15000 > 14,2 την ημέρα


Αυτό αν θεωρήσουμε ότι κάθε σχεδιαστής τους δεν έκανε καθόλου λάθη. Θες τουλάχιστον 5-10 version για το καθένα, οπότε και 9 άτομα να ήταν απο την αρχή, πάλι η εξίσωση δεν βγαίνει και είπαμε για 1000...  Καταλαβαίνει κανείς το μέγεθος της παντόφλας. Χωρίς να λέμε εκτυπώσεις, τεστ, μοντάρισμα κλπ. Πετάει ένα rendering στο Rhino ρε φίλε... στο Rhino...

Λέει 35000 ώρες εργασίας. Με 10ωρο, 22 εργάσιμες , και λίγο Εξέλ το βγάζω ως εξής:

people hrs per day total per day total per month total per year
1 10 10 220 2640
1 10 10 220 2640
3 10 30 660 7920
8 10 80 1760 21120
      Total 34320

Μπορείς να βάλεις κι άλλα νούμερα, απλά  τύπος πετάει γενικά ότι να ναι. Κι εγώ μπορώ να πω.
Πύραυλος εδάφους αέρος 500 χιλιάδες ώρες εξέλιξης, 3 εκατομμύρια εξαρτήματα (τρώγαμε και πολλές τσίχλες, εγω φταίω?) και να βάλω κάνα rendering απο αυτά που κάνουν στο 3d max. Ας κατεβάσει κανείς ενα μοντέλο αυτοκινήτου απο Online πλατφόρμες να δει ότι αυτό που έβαλε το κάνεις σε 10 λεπτά, και πολύ λέω.

Όποιος έχει ασχοληθεί έστω και στο ελάχιστο με σχεδιασμό, πεπερασμένα, CFD κλπ. Καταλαβαίνει ότι για να βγάλεις σε μία ώρα λειτουργικό εξάρτημα που συνδέεται με άλλα εξαρτήματα (assembly) είναι φύση αδύνατον.

Και κλείνοντας.
Όποιος πιστεύει ότι σκοπός του είναι να βγάλει αυτοκίνητο είναι γελασμένος.
Εγω έχω βάλει πλυντήριο, πάω να ξεπλύνω λίγο τα ρούχα μου γιατί βγήκαν με σαπουνάδες...

 

I love the smell of a fresh kill in the morning...

Δεν έχει νόημα απολύτως τίποτα. Με τις ντομάτες θα έπρεπε να τον παίρνουν κάθε φορά που βγαίνει απ' το σπίτι.

Και όμως, εδώ του πετάνε τριαντάφυλλα.

Τόσες φορές την έχει πατήσει ο κόσμος. 

No comprendo mi amor...

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, VFR είπε

Έχει πολλές πλευρές να δεις την απάτη.

Λέει 38000 εξαρτήματα. Η Toyota λέει ότι το γενικά ένα αυτοκίνητο αποτελείται απο περίπου 30000 εξαρτήματα (googlaτο).
Λέω ότι τα 15000 είναι κωδικοί εμπορίου (βίδες, φύσες και καλώδια) για να του δώσω μία αβάντα, εκτός κι αν έκανε καλώδια με αναδιάπλαση. Το πάω 5000 για να του δώσω κι άλλη αβάντα. Να το πάω λέω 2500 ρε παιδί μου. Άντε ρε γαμώτο 1000! Επειδή είναι και τραγουδιάρης. 1000 εξαρτήματα σε τέσσερα χρόνια. 250 τον χρόνο. 20 Καινούργια εξαρτήματα δηλαδή τον μήνα. Σχεδόν ένα καινούργιο λειτουργικό εξάρτημα την ημέρα. Αν βάλεις

5000 > 4,7 την ημέρα
8000 > 7,5 την ημέρα
15000 > 14,2 την ημέρα


Αυτό αν θεωρήσουμε ότι κάθε σχεδιαστής τους δεν έκανε καθόλου λάθη. Θες τουλάχιστον 5-10 version για το καθένα, οπότε και 9 άτομα να ήταν απο την αρχή, πάλι η εξίσωση δεν βγαίνει και είπαμε για 1000...  Καταλαβαίνει κανείς το μέγεθος της παντόφλας. Χωρίς να λέμε εκτυπώσεις, τεστ, μοντάρισμα κλπ. Πετάει ένα rendering στο Rhino ρε φίλε... στο Rhino...

Λέει 35000 ώρες εργασίας. Με 10ωρο, 22 εργάσιμες , και λίγο Εξέλ το βγάζω ως εξής:

people hrs per day total per day total per month total per year
1 10 10 220 2640
1 10 10 220 2640
3 10 30 660 7920
8 10 80 1760 21120
      Total 34320

Μπορείς να βάλεις κι άλλα νούμερα, απλά  τύπος πετάει γενικά ότι να ναι. Κι εγώ μπορώ να πω.
Πύραυλος εδάφους αέρος 500 χιλιάδες ώρες εξέλιξης, 3 εκατομμύρια εξαρτήματα (τρώγαμε και πολλές τσίχλες, εγω φταίω?) και να βάλω κάνα rendering απο αυτά που κάνουν στο 3d max. Ας κατεβάσει κανείς ενα μοντέλο αυτοκινήτου απο Online πλατφόρμες να δει ότι αυτό που έβαλε το κάνεις σε 10 λεπτά, και πολύ λέω.

Όποιος έχει ασχοληθεί έστω και στο ελάχιστο με σχεδιασμό, πεπερασμένα, CFD κλπ. Καταλαβαίνει ότι για να βγάλεις σε μία μέρα λειτουργικό εξάρτημα που συνδέεται με άλλα εξαρτήματα (assembly) είναι φύση αδύνατον.

Και κλείνοντας.
Όποιος πιστεύει ότι σκοπός του είναι να βγάλει αυτοκίνητο είναι γελασμένος.
Εγω έχω βάλει πλυντήριο, πάω να ξεπλύνω λίγο τα ρούχα μου γιατί βγήκαν με σαπουνάδες...

 

Μου θυμίζει προχθές μια κουβέντα που είχα με ένα φίλο μου ο οποίος σκέφτεται να ανοίξει ένα μαγαζί με κάποιον γνωστό του και μου έλεγε ότι αν πάει καλά μέσα σε ένα εξάμηνο θα έχουν πάρει πίσω τα λεφτά τους,γύρω στα 20κ έκαστος. Εγώ γενικά σαν άνθρωπος δεν μπορώ τις αερολογίες και όποτε ζητούν δικοί μου άνθρωπο τη γνώμη μου,ξενερωνουν , γιατί μέσα από επιχειρήματα τους κάνω να καταλάβουν οτι η ιδέα τους μπάζει από διάφορες πλευρές ενώ θα ήθελαν να τους πω οτι ολα ειναι τέλεια. Στην συγκεκριμένη φάση ο φίλος μου,χωρίς να έχει κάνει καμία μελετη να τα βαλει κάτω και να πει τοσα το λαδι, τοσα αυτο, τοσα το αλλο, ήξερε να μου πει και πόσο γρήγορα θα πάρει πίσω τα λεφτά του επειδή ίσως το άκουσε απο κάποιον που είχε παρόμοια επιχειρηματική  δραστηριότητα. Και για να κάνω τη σύνδεση μο την παπάτζα του chaos. Εδω Υπάρχουν άνθρωποι που ποντάρουν ή σκεφτονται να ποντάρουν τον κόπο τους χωρίς καμία μελέτη και έρευνα  ,θα διστάσουν να πιστέψουν τον κάθε Πανόπουλο;

  • Like 9
Δημοσ.

Εντ μεταξύ, ο Πανό, γράφει πως επειδή είναι low volume production, δεν θα χρειαστεί crash tests. Μάλλον δεν έχει δει την λίστα με τα supercars στις ΗΠΑ που δεν είναι street legal ..

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, teodoreh είπε

Εντ μεταξύ, ο Πανό, γράφει πως επειδή είναι low volume production, δεν θα χρειαστεί crash tests. Μάλλον δεν έχει δει την λίστα με τα supercars στις ΗΠΑ που δεν είναι street legal ..

Γιατί έκανε το Κορρές Ρ4 crash test; ... 😀

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Stoliver είπε

Γιατί έκανε το Κορρές Ρ4 crash test; ... 😀

Το P4 ΔΕΝ είναι σε παραγωγή. Μην κοροϊδεύουμε τον κόσμο.
¨Οταν βγει, επειδή θα είναι απο την Αμερική, θα περάσει εκεί, ότι ακριβώς χρειάζεται.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, VFR είπε

Το P4 ΔΕΝ είναι σε παραγωγή. Μην κοροϊδεύουμε τον κόσμο.
¨Οταν βγει, επειδή θα είναι απο την Αμερική, θα περάσει εκεί, ότι ακριβώς χρειάζεται.

Ας μην είναι, κυκλοφορεί στους δρόμους κανονικά με πινακίδα. Θα με τρελάνεις; 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, VFR είπε

Το P4 ΔΕΝ είναι σε παραγωγή. Μην κοροϊδεύουμε τον κόσμο.
¨Οταν βγει, επειδή θα είναι απο την Αμερική, θα περάσει εκεί, ότι ακριβώς χρειάζεται.

Ακόμη ασχολείσαι με αυτόν;

 

ΥΓ. Για τα made in us αυτοκίνητα, υπάρχουν κάτι παραθυρακια, εξού πολλοί αγόραζαν το αμάξι βίδες, αυτό συναρμολογούνταν εκεί και έπαιρνε άδεια. Και ο Gates με ένα παραθυράκι έφερε την Porsche του εις τας US, πριν κάτι δεκαετίες..

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, teodoreh είπε

Ακόμη ασχολείσαι με αυτόν;

 

ΥΓ. Για τα made in us αυτοκίνητα, υπάρχουν κάτι παραθυρακια, εξού πολλοί αγόραζαν το αμάξι βίδες, αυτό συναρμολογούνταν εκεί και έπαιρνε άδεια. Και ο Gates με ένα παραθυράκι έφερε την Porsche του εις τας US, πριν κάτι δεκαετίες..

Η 959 ποτέ δεν κυκλοφόρησε σε δημόσιο δρόμο όμως.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Stoliver είπε

Γιατί έκανε το Κορρές Ρ4 crash test; ... 😀

Άσχετο με τον Κορρέ, αλλά όταν θα πάνε να κάνουν το certification για την αμερικανική αγορά, πες τους ότι η EPA θέλει τις θερμοκρασίες σε βαθμούς Κελσίου ή Κέλβιν. Μην γίνει κανένα μπέρδεμα πάλι, όπως το με το ψυγείο.

  • Thanks 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, VFR είπε

Noμίζω δεν είναι σωστό.
https://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_959#Canepa_Design_modifications

Αλλά δεν ξέρω αν εννοείς αυτό.

Δεν ήταν σωστό καθώς είχα μείνει κάτι χρόνια πίσω 

https://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_959#The_959_of_Bill_Gates

The 959 of Bill Gates[edit]

Microsoft founder Bill Gates bought a 959 in 1988. [28] Since the model did not have NHTSA and EPA approval, the car was denied entry into the U.S. Fortunately for the car, it was stored for 13 years by the Customs Service, rather than being destroyed, as is customary with forbidden automobiles.[27] On August 13, 1999, the "Show or Display" law came into force, allowing usage of the car limited to 2,500 annual road miles. The U.S. Customs Service returned the car to Gates soon after. [28][29][30]

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, NT1G είπε

Άσχετο με τον Κορρέ, αλλά όταν θα πάνε να κάνουν το certification για την αμερικανική αγορά, πες τους ότι η EPA θέλει τις θερμοκρασίες σε βαθμούς Κελσίου ή Κέλβιν. Μην γίνει κανένα μπέρδεμα πάλι, όπως το με το ψυγείο.

Σκασίλα μας, να πάρει πινακίδα της Ευρωπαϊκής Ενώσεως μας ενδιαφέρει αρχικά. 

Επεξ/σία από Stoliver
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Stoliver είπε

Σκασίλα μας, να πάρει πινακίδα της Ευρωπαϊκής Ενώσεως μας ενδιαφέρει. 

Αφού δεν υπάρχει αμάξι μόνο ένα κουφάρι ,τι πινακίδα να πάρει;

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...