Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Stoliver είπε

Για εμένα καλύτερα να χαλάμε τα λεφτά σε τέτοιες εταιρίες παρά στους Δ.Υ. που χρυσοπληρώνουμε δεκαετίες. 
Η Ελλάδα αλλάζει μέρα με τη μέρα. Τα καλύτερα έρχονται... 


Δε θα μου κανει εντυπωση αν πιστευεις και στην επιπεδη γη.

  • Like 1
  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τόσα χρόνια ακόμα και τώρα βλέπεις τη νεολαία να πηγαίνει σε τράπεζες και λοιπές υπηρεσίες για να κάνουν κάτι πολύ απλό, το οποίο κοστίζεις δισεκατομμύρια για την εθνική οικονομία, ο Πανόπουλος σας πείραξε που έχει δείξει δουλειά.
Το θέατρο του παραλόγου. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.proactionracing.com/blog/o-pio-polusuzitimenos-agonas-dragster-olon-ton-epochon-perase-stin-istoria/

Μάλλον για αυτόν τον αγώνα έλεγαν στο βίντεο. Διαβάστε τελευταία παράγραφο. 

Βρε σεις μια ιδέα. Από ότι βλέπω εδώ μέσα από μηχανικούς και σχεδιαστές έλλειψη δεν υπάρχει. Εδώ μέσα υπάρχουν πληροφορίες για τόρνους, ζάντες, Αργεντίνους με αναδιάπλαση, λογιστές, φωτογραφίες backround, cad αρχεία, σύνθετα υλικά, αναλύσεις ρευστομηχανικής, πού και πώς κατοχειρώνεις σχέδια και πόσο κοστίζει, κ.α.

Δεν πάτε να πιάσετε κάποιο από τους 70 Έλληνες που έκαναν 7άρια στον παραπάνω αγώνα, να πάτε σε μια πίστα εξωτερικού για χρόνο, να κάνετε ένα ωραίο team και να ζητήσετε κι εσείς 100 μύρια επένδυση. Καλέστε και τον Σαριμπαλίδη που ασχολείται με αυτά να σας πάρει συνέντευξη, φαντάζομαι θα χαρεί ιδιεταίρως που θα μπει στον χώρο των ultra cars και άλλος παίκτης, ενώ είναι και ιδιεταίρως εχέμυθος, πολύ σημαντικό.

Έτοιμο business plan. Αντί να κράζετε τους άλλους σηκώστε τα μανίκια και πιάστε δουλειά. Άντε πια, λόγια λόγια και η κατσίκα του γείτονα. Έτσι μπροστά δεν πάμε.

Επεξ/σία από nicksoti
  • Like 2
Δημοσ.

Νιώθω άσχημα για αυτούς που λένε πως η McLaren δεν είναι του Πιπη μας και είπα να σας δείξω μια φωτογραφία της για να αποδείξω πως οντως είχε μια....

40yryugo-6.jpg

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Stoliver είπε

Για εμένα καλύτερα να χαλάμε τα λεφτά σε τέτοιες εταιρίες παρά στους Δ.Υ. που χρυσοπληρώνουμε δεκαετίες. 
Η Ελλάδα αλλάζει μέρα με τη μέρα. Τα καλύτερα έρχονται... 

Προτιμώ να μη πετάμε  πουθενά λεφτά.

Νιώθω ότι μιλάω με μίξη Μητσοτάκη και Πανόπουλου.

Νομίζω δεν έχει αξία η κουβέντα off topic τελείως.

1194854951_FB_IMG_16360442102212.jpg.2058c96a19c3f960f5a5d7d663909954.jpg

Αν κάποιος βλέπει καλύτερα η δισκοπλακα σαν γκρι PLA δεν είναι?

Είναι λες και το τύπωσα εγω με τον prusa..... Είχα την υποψία σε άλλο ποστ και θέλω feedback. Thanx.

5 λεπτά πριν, nicksoti είπε

https://www.proactionracing.com/blog/o-pio-polusuzitimenos-agonas-dragster-olon-ton-epochon-perase-stin-istoria/

Μάλλον για αυτόν τον αγώνα έλεγαν στο βίντεο. Διαβάστε τελευταία παράγραφο. 

Βρε σεις μια ιδέα. Από ότι βλέπω εδώ μέσα από μηχανικούς και σχεδιαστές έλειψη δεν υπάρχει. Εδώ μέσα υπάρχουν πληροφορίες για τόρνους, ζάντες, Αργεντίνους με αναδιάπλαση, λογιστές, φωτογραφίες backround, cad αρχεία, σύνθετα υλικά, αναλύσεις ρευστομηχανικής, πού και πώς κατοχειρώνεις σχέδια και πόσο κοστίζει, κ.α.

Δεν πάτε να πιάσετε κάποιο από τους 70 Έλληνες που έκαναν 7άρια στον παραπάνω αγώνα, να πάτε σε μια πίστα εξωτερικού για χρόνο, να κάνετε ένα ωραίο team και να ζητήσετε κι εσείς 100 μύρια επένδυση. Καλέστε και τον Σαριμπαλίδη που ασχολείται με αυτά να σας πάρει συνέντευξη, φαντάζομαι θα χαρεί ιδιεταίρως που θα μπει στον χώρο των ultra cars και άλλος παίκτης.

Έτοιμο business plan. Αντί να κράζετε τους άλλους σηκώστε τα μανίκια και πιάστε δουλειά. Άντε πια, λόγια λόγια και η κατσίκα του γείτονα. Έτσι μπροστά δεν πάμε.

ΓΙΝΑΝΕ 2 ΘΕΕΕΕΕ ΜΟΥΟΥΟΥ

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, nicksoti είπε

@saintinos όχι, μην ανησυχείς, απλά εσύ δεν αντιλαμβάνεσαι το χιούμορ μου.

Αααχχ μπράβο παιδί μου. Οριακά γλυτωσα το εγκεφαλικό...

25 λεπτά πριν, Stoliver είπε

Τόσα χρόνια ακόμα και τώρα βλέπεις τη νεολαία να πηγαίνει σε τράπεζες και λοιπές υπηρεσίες για να κάνουν κάτι πολύ απλό, το οποίο κοστίζεις δισεκατομμύρια για την εθνική οικονομία, ο Πανόπουλος σας πείραξε που έχει δείξει δουλειά.
Το θέατρο του παραλόγου. 

Τυφλός και κουφός. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Δεν πιστεύω ότι τα βίντεο και φωτογραφίες είναι photoshop ή ότι είναι ηθοποιοί ή CGI... 
Αποδέχομαι ότι υπάρχουν άνθρωποι που με πολύ μεράκι και αγάπη μπορούν να κάνουν θαύματα... 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, saintinos είπε

Αααχχ μπράβο παιδί μου. Οριακά γλυτωσα το εγκεφαλικό...

Με τόσους που διαβάζουν εδώ παίζει ήδη να έβαλα ιδέες σε καμιά κατοσταριά τουλάχιστο.. οπότε μην τα παίρνεις όλα τόσο σοβαρά γιατί κινδυνεύεις!

Λέτε σαν λαός να αφήσουμε τις ελιές, τη φέτα και τον τουρισμό και να πιάσουμε τα ultracars; 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Stoliver είπε

Δεν πιστεύω ότι τα βίντεο και φωτογραφίες είναι photoshop ή ότι είναι ηθοποιοί ή CGI... 
Αποδέχομαι ότι υπάρχουν άνθρωποι που με πολύ μεράκι και αγάπη μπορούν να κάνουν θαύματα... 

Θα το πω χυμα.

Σπύρο άι κουρεψου.

Αν θες να κάνεις derail, τo θρεντ το κάνουμε και μόνοι μας. 

Τωρα, αν όλο αυτό είναι mental gymnastics που προσπαθούν να πείσουν εσένα ότι αυτό που κάνεις έχει μια δικαιολογία τι να πω. 

Πήγαινε σε γιατρό. Θες βοήθεια.

Πες του είμαι ένας ψεύτης, μεγαλομανής νάρκισσος. 

Τέλος από εμένα. Δεν έχω κάτι να προσθέσω. 

Αν είσαι τρολλ μάλλον πολύ ασχολήθηκα.

Επεξ/σία από saintinos
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατι θυμώνεις ρε ανθρωπε?, δεν ήταν καλό cgi το χάος? εδώ με κινητό πλέον κάνεις φωτογραμμετρία, κι έτοιμος ο ψηφιακός σανόπουλος...

Αλίμονο σε μενα που ακομα χρησιμοποιώ τον παππού (softimage XSI) και ματσαρω κάμερες χειροκίνητα... 

Επεξ/σία από Shadow Explorer
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/11/2021 στις 6:26 ΜΜ, teodoreh είπε

Αποφάσισα να μαζέψω όλα τα δεδομένα και επιχειρήματα που καταδεικνύουν όλο το ψέμα και όλη την τρέλα που αφορά το.. Χάος που έχει στο μυαλό του ο Πανόπουλος. Πολλά από αυτά τα γράψατε εσείς οι ίδιοι, οπότε μην εκπλαγείτε αν τα δείτε εδώ. Πάμε λοιπόν στην παράθεση γεγονότων και επιχειρημάτων:

 

1. Εμφανίζεται ένας άνθρωπος (που δεν είναι καν μηχανικός) από το πουθενά και διατείνεται πως είναι βελτιωτής ενός Evo και πως έχει κάνει παγκόσμιο ρεκόρ (για το συγκεκριμένο αμάξι). Μαζί με έναν δημοσιογράφο που είναι ο αποκλειστικός που του παίρνει τις συνεντεύξεις στο χώρο του, υποστηρίζει πως θα κατασκευάσει εξ΄ολοκλήρου in house, ένα hypercar που θα ξεπεράσει οτιδήποτε έχουμε δει στην ιστορία της αυτοκίνησης. Ύποπτο; Μπα.

2. Υποστηρίζει πως έχει 9 Έλληνες προσωπικό και πως ο κάθε Έλληνας  μετράει για 10 ξένους. Τέτοιες δηλώσεις απευθύνονται σε 16χρονα και φανατικούς. Καμία σοβαρότητα, καμία ταπεινότητα (χλευάζει καταξιωμένους κατασκευαστές). Ενδιάμεσα στο linkedin όμως, φέρεται να συνεργάζεται αποκλειστικά με ξένους.

3. Χρήστες αποκαλύπτουν πως δεν βρίσκουν το ΑΦΜ της εταιρείας,  ενώ άλλοι φωτογραφίζουν τις εγκαταστάσεις-γιαπί που είναι η έδρα του Πανόπουλου που δεν έχει καμία σχέση με τα διαστημικά βίντεο. Προσοχή τώρα: Όλες οι συνεντεύξεις (από τον ίδιο δημοσιογράφο) δείχνουν να έχουν παρθεί σε χώρο που μοιάζει εσωτερικό διαστημοπλοίου. Το όλο εγχείρημα παρουσίασης ενός έτοιμου και υπερσύγχρονου χώρου λοιπόν, έχει συνένοχους.

4. Αναφέρει πως θα φτιαχτούν ΟΛΑ εδώ στην Ελλάδα. Από μόνο του αυτό, είναι μια τεράστια κόκκινη σημαία! ΚΑΜΙΑ εταιρεία μικρή ή μεγάλη, είτε αναφερόμαστε σε αυτοκινητοβιομηχανία είτε αεροπλοΐα, είτε υπολογιστές, είτε οτιδήποτε σημαντικό, δεν κατασκευάζει in-house τα πάντα που απαρτίζουν το προϊόν της. Όλοι βασίζονται σε άλλες εταιρείες που με το πέρασμα του χρόνου έχουν αναπτύξει εξαιρετική εξειδίκευση. ΚΑΝΕΝΑΣ κατασκευαστής αυτοκινήτων (είτε παραγωγής, είτε περιορισμένης παραγωγής/Hypercar) δεν το έχει κάνει, ούτε θα το κάνει ποτέ! Δηλαδή ο Πανόπουλος θα φτιάξει τα δικά του ρουλεμάν αντί SKF? Θα φτιάξει εγκεφάλους, αντί BOSCH? Θα φτιάξει από την αρχή το λειτουργικό σύστημα και το UI των διαστημικών κοντέρ και fingerprint readers που παρουσιάζει;;; Ακόμη και να είχε 10.000 προσωπικό, είναι ανθρωπίνως αδύνατο να συμβεί αυτό! Αλλά ο Πανόπουλος, αυτό υποστηρίζει, οπότε ας κρίνει ο κάθε λογικός αν αυτό είναι πραγματοποιήσιμο έστω στο ένα εκατοστό της πρόβλεψης.

5. Έχει επισημανθεί από άτομα που έχουν περισσότερη εμπειρία στο μηχανολογικό χώρο, πως ο υποτιθέμενος V10 turbo κινητήρας των 3000cc στις 12.000,  είναι αδύνατον να παράγει 3.000 άλογα χωρίς να καταστραφεί σε δύο λεπτά! Οι θερμοκρασίες που θα παραχθούν από την πίεση του αέρα και από την τριβή, θα ξεπεράσουν σε δευτερόλεπτα τους 900oC με αποτέλεσμα την αστοχία του μπουζί και του κυλίνδρου. Άλλωστε, γι΄αυτό κανείς δεν έχει φτάσει σε αυτό το δυσθεώρητο αριθμό ίππων ακόμη και με περισσότερα κυβικά εκατοστά.

6. Έχει επισημανθεί από χρήστες, πως η μπροστινή αεροτομή που παρουσιάζεται ως σχέδιο της Panopoulos,  στην πραγματικότητα, είναι ένα CAD template από μονοθέσιο της F1 του 2017-2018. Γίνεται άμεσα αντιληπτό πως πιθανώς o γραφίστας που έφτιαξε το πρωτότυπο δεν έχει ιδέα από αεροδυναμική, και απλά πήρε το έτοιμο 3D object αεροτομής και το… κότσαρε στο εμπρός μέρος του Chaos. Αισθητικά; Όμορφή. Λειτουργικά; Τα vortex generators χρειάζονται μόνο σε μονοθέσια που η ρόδα δεν καλύπτεται από το αμάξωμα. Μα στο Chaos, υπάρχει.. αμάξωμα, δεν χρειάζεται μια τόσο πολύπλοκη κατασκευή. Και μόνο από αυτό φαίνεται το άρπα-κόλα του εγχειρήματος.

7. Έμπειρος μηχανικός σε βίντεο του, φέρεται να παραξενεύεται από την δήλωση του Πανόπουλου πως θα χρησιμοποιήσει κεραμικά πιστόνια στον κινητήρα. Η BMW έκανε έρευνα την δεκαετία του ’90 και απέρριψε έστω την μερική χρήση κεραμικών υλικών εκεί – όπως και το σύνολο των ομάδων μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς το κύριο πρόβλημα ήταν πως δεν μπορούσε να αποβληθεί η θερμοκρασία με αποτέλεσμα να συσσωρεύεται και να προκαλεί αστοχία στον κινητήρα. Αλλά προφανώς ο Πανόπουλος βρήκε την λύση και σε αυτό (πριν καν το κατασκευάσει και το δοκιμάσει βεβαίως).

8. Η κατασκευή ενός hypercar απαιτεί εκατομμύρια κεφαλαίων, όχι μόνο για τα υλικά ή τους εργάτες, αλλά και για πιστοποιήσεις. Ο κύριος Πανόπουλος, πώς μπορεί να μιλάει για πωλήσεις και για γύρους του Nürburgring, όταν δεν έχει στα χέρια του καν τον κινητήρα και δεν ξέρει αν μπορεί να περάσει τα όρια ρίπων; Δεν γνωρίζει καν, αν θα μπορεί να περάσει τα crash tests. Πώς μπορεί να μιλάει για επιδόσεις του αυτοκινήτου όταν δεν μπορεί να γνωρίζει την στιβαρότητα του πλαισίου και την αντοχή του στις εγκάρσιες και διαμήκεις δυνάμεις στρέψης; Η όλη συζήτηση γίνεται πάνω σε ένα paper-car. Και είναι ΠΟΛΥ μεγάλη συζήτηση χωρίς λόγος!

9. Διατείνεται ο κύριος Πανόπουλος πως θα παρουσιάσει μέσα στο ’22 το αμάξι. Δηλαδή σε 12 με 14 μήνες, θα έχει κατασκευάσει, πλαίσιο, αμάξωμα, κρεμαγιέρα, σύστημα πέδησης, ηλεκτρολογικά, σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα (αερόσακοι, προεντατήρες, ABS, έλεγχο πρόσφυσης κτλ), κινητήρα που θα περάσει και τις προδιαγραφές ρίπων που αναφέραμε, κιβώτιο, ανάρτηση, συμπλέκτη, διαφορικό και ελαστικά (αυτά θα τα κατασκευάσει ή θα τα βρει από αλλού; Πάνω από 250Km/h χρειάζονται ειδικά πανάκριβα ελαστικά). Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να συμβεί αυτό, πόσο μάλλον όταν διατείνεσαι πως θα τα κατασκευάσεις όλα εσύ… Ελληνικά και πως δεν θα τα αγοράσεις έτοιμα από καταξιωμένους κατασκευαστές. Και όλα αυτά με  9 άτομα προσωπικό (τόσοι είναι για τον κινητήρα, πόσοι για το πλαίσιο, πόσοι για τα ηλεκτρολογικά…)

10. Πώς μπορεί κάποιος να δηλώνει πως  το υποτιθέμενο εργοστάσιο θα το εγκαινιάσει ο πρωθυπουργός; (το γραφείο του πρωθυπουργού το ξέρει;). Μιλάμε για παθητικούς ψεύτες. Πώς μπορείς να λες πως το πρώτο αμάξι θα το παρουσιάσει το Top Gear (το BBC το ξέρει;) όταν το αμάξι – και καλά – θα έρθει το 2022; Πώς μπορείς να λες πως θα συνεργαστείς με την Red Bull (η Red Bull το ξέρει;). Πώς λες πως θα σπάσεις το ρεκόρ στο Nürburgring, το ρεκόρ των 0-400 ή το ρεκόρ τελικής, όταν δεν έχεις κανένα μα κανένα δεδομένο για το αμάξι σου;

11. Όπως πολλοί του χώρου επισημαίνουν, το να ξεπεράσεις τα 360χλμ/ω, απαιτεί όχι ίππους, αλλά αεροδυναμική κορυφαίας τεχνολογίας. Ποιο CAD/CAM πρόγραμμα χρησιμοποιεί ο κύριος  Πανόπουλος και σε πια αεροδυναμική σήραγγα έχει βάλει μέσα το πρόπλασμα που διατείνεται πως έχει; Το έχει κάνει, σκοπεύει να το κάνει (και αν ναι σε ποια) ή μήπως και την σήραγγα θα την κατασκευάσει κι αυτήν, να είναι Ελληνική; :D

12. Ο κύριος Πανόπουλος έχει δηλώσει πως θα κατασκευάσει ο ίδιος (!) τον 3D printer που θα τυπώσει τα υλικά. Δηλαδή όχι μόνο θα κατασκευάσει τα υλικά του αυτοκινήτου του, αλλά θα κατασκευάσει και τον βαρύ βιομηχανικό εξοπλισμό που απαιτείται! (ποσσιμπλ;)

13. Το να ορίζεις ημερομηνίες (που ποτέ δεν θα τηρηθούν), δεν είναι επιχειρηματικό plan. Σε ένα φυσιολογικό κόσμο, ο εκάστοτε επιχειρηματίας βγαίνει και λέει «είμαι αυτός, θέλω να κάνω αυτό, έχω αυτή την εμπειρία, έχω αυτό το προσωπικό, χρειάζομαι αυτά τα χρήματα για να προχωρήσω με αυτό τον τρόπο». Ο Πανόπουλος τι μας λέει; Δεν θέλω τα λεφτά σας, αλλά η κυβέρνηση μας έχει επισκεφτεί (και ίσως τσοντάρει), ενώ στα καίρια ζητήματα, απαντά με αοριστίες και μπαρούφες που απευθύνονται σε αφελείς ή ακραίους.

14. Κατάφορα ψέματα Νο1: Το 2020,  ο Πανόπουλος δήλωνε πως θα παρουσίαζε δύο αυτοκίνητα στην έκθεση της Γενεύης που τελικά ακυρώθηκε. Μα στην λίστα εκθετών, η εταιρεία του δεν είναι πουθενά. Ούτε καν στην κατηγορία other exhibitors.

15. Κατάφορα ψέματα Νο2: Η επίσημη δικαιολογία για το φιάσκο της παρουσίασης του Chaos, ήταν πως εξαρχής είχαν αποφασίσει να κάνουν παρουσίαση 3D μοντέλου όπως έχουν κάνει και οι άλλοι και όχι παρουσίαση του πραγματικού αυτοκινήτου. Μα εδώ, αυτός και ο κολλητός του, τα λένε αλλιώς:

https://web.archive.org/web/20211101203044/https://www.newsauto.gr/news/chaos-apokalifthike-to-elliniko-hypercar-ton-12-5-ekat-evro-ke-ton-3-000-ippon/

Εκεί, διαβάζουμε:

 

Αναφορά σε κείμενο

«Στην ανανεωμένη ιστοσελίδα που βούλιαξε από χιλιάδες φίλους του αυτοκινήτου, ανέβηκε το φωτογραφικό υλικό του CHAOS. Ήταν κάτι που περίμεναν όλοι οι Έλληνες με μεγάλη αγωνία καθώς ήθελαν να το θαυμάσουν όπως είναι στην πραγματικότητα και όχι όπως είναι στον υπολογιστή.»

 

Μετά το κράξιμο, αλλάζουν τα γραφόμενα τους και πάνε στο plan B που αναφέρεται επάνω  (πόσες αποδείξεις χρειάζεται ακόμη για να καταλάβουμε πως το δίδυμο Πανόπουλος-Σαρημπαλίδης, λειτουργεί συντονισμένα;)

 

16. Αχ αυτό το autoclave Νο1: Στα παλιά του βίντεο έδειχνε το «φούρνο» (autoclave). Χρήστες επισήμαναν πως αυτό δεν ήταν autoclave αλά μια απλή δεξαμενή με… δύο μάνταλα.

17. Αχ αυτό το autoclave Νο2 (το έχω κάνει εντελώς copy/paste γιατί γέλασα με το στυλ γραφής): Δήλωση Πανόπουλου για Autoclave: "Δεν υπάρχει άλλο στην Ελλάδα, στην Ευρώπη υπάρχει μόνο ένα, στη McLaren." 

Ναι, γιατί όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δε φτιάχνουν τα hypercars σε autoclave. Δεν υπάρχουν autoclave για F1 στο εργοστάσιο κάθε ομάδας. Δεν υπάρχουν autoclave για βιομηχανική χρήση.

Meanwhile. Κυριολεκτικά στην πρώτη αναζήτηση για autoclave στην Ευρώπη:

https://www.italmatic.eu/autoclavi/compositi/?lang=en

100% made in Italy...

 

18. Παρατήρηση χρήστη: “Τα δισκόφρενα έχουν σημάδια εκτύπωσης από PLA. Όλα είναι fake.”

19. Το ψυγείο που έδειχνε στα βίντεο, επισημάνθηκε πως δεν είχε καν συνδεμένη την τεράστια μπουκάλα με υγρό άζωτο.

20. Αν ακόμη δεν πειστήκατε, ας δούμε και την νέα φυσική που μας αποκαλύπτει ο Πανόπουλος στο βίντεο τον Φλεβάρη του ’20, όπου υποστηρίζει πως  «ψύχει τα μεταλλικά αντικείμενα "στους -300 βαθμούς…  ….για να κάνει "αναδιάταξη της μοριακής τους δομής».

 

Ο Πανόπουλος ξεπέρασε κατά 27 περίπου βαθμούς κελσίου και το απόλυτο μηδέν και εσείς ακόμη δεν τον πιστεύετε!!!

 

Όσον αφορά την στάση των ΜΜΕ, θα πρέπει να επισημάνω για ακόμη μια φορά πως είναι ιδιαίτερα ύποπτη. Δεν αναφέρομαι στον κολλητό/συνεργό του. Αναφέρομαι στο σύνολο του τύπου και ειδικά στον ειδικό τύπο (αυτοκινήτου). Δεν είναι δυνατόν ένα μάτσο χρήστες στο insomnia να τον έχουμε ξεβρακώσει με όλα τα παράλογα που έχει πει, και ο τύπος στο car and driver να απαντάει στην κριτική με αερολογίες περί δημοσιογραφικής δεοντολογίας. Και η στάση των ΜΜΕ είναι ύποπτη γιατί όχι μόνο δεν ξεβράκωσαν κανέναν τους παράλογους ισχυρισμούς του Πανόπουλου, αλλά αντ΄αυτού, δημοσίευσαν και τις κατοπινές εξηγήσεις του, κρατώντας μια απίστευτα ουδέτερη στάση! «Ο χρόνος θα δείξει» κτλ. Είναι εξωφρενικό. Δηλαδή σε κάνει να πιστεύεις πως παίζει κάτι μεγαλύτερο από έναν παθητικό ψεύτη και έναν επαγγελματία παπατζή.

Τι να πω. Time will tell! :D

 

 

 

 

Αποφάσισα να μαζέψω όλα τα δεδομένα και επιχειρήματα που καταδεικνύουν όλο το ψέμα και όλη την τρέλα που αφορά το.. Χάος που έχει στο μυαλό του ο Πανόπουλος. Πολλά από αυτά τα γράψατε εσείς οι ίδιοι, οπότε μην εκπλαγείτε αν τα δείτε εδώ. Πάμε λοιπόν στην παράθεση γεγονότων και επιχειρημάτων:

 

1. Εμφανίζεται ένας άνθρωπος (που δεν είναι καν μηχανικός) από το πουθενά και διατείνεται πως είναι βελτιωτής ενός Evo και πως έχει κάνει παγκόσμιο ρεκόρ (για το συγκεκριμένο αμάξι). Μαζί με έναν δημοσιογράφο που είναι ο αποκλειστικός που του παίρνει τις συνεντεύξεις στο χώρο του, υποστηρίζει πως θα κατασκευάσει εξ΄ολοκλήρου in house, ένα hypercar που θα ξεπεράσει οτιδήποτε έχουμε δει στην ιστορία της αυτοκίνησης. Ύποπτο; Μπα.

2. Υποστηρίζει πως έχει 9 Έλληνες προσωπικό και πως ο κάθε Έλληνας  μετράει για 10 ξένους. Τέτοιες δηλώσεις απευθύνονται σε 16χρονα και φανατικούς. Καμία σοβαρότητα, καμία ταπεινότητα (χλευάζει καταξιωμένους κατασκευαστές). Ενδιάμεσα στο linkedin όμως, φέρεται να συνεργάζεται αποκλειστικά με ξένους.

3. Χρήστες αποκαλύπτουν πως δεν βρίσκουν το ΑΦΜ της εταιρείας,  ενώ άλλοι φωτογραφίζουν τις εγκαταστάσεις-γιαπί που είναι η έδρα του Πανόπουλου που δεν έχει καμία σχέση με τα διαστημικά βίντεο. Προσοχή τώρα: Όλες οι συνεντεύξεις (από τον ίδιο δημοσιογράφο) δείχνουν να έχουν παρθεί σε χώρο που μοιάζει εσωτερικό διαστημοπλοίου. Το όλο εγχείρημα παρουσίασης ενός έτοιμου και υπερσύγχρονου χώρου λοιπόν, έχει συνένοχους.

4. Αναφέρει πως θα φτιαχτούν ΟΛΑ εδώ στην Ελλάδα. Από μόνο του αυτό, είναι μια τεράστια κόκκινη σημαία! ΚΑΜΙΑ εταιρεία μικρή ή μεγάλη, είτε αναφερόμαστε σε αυτοκινητοβιομηχανία είτε αεροπλοΐα, είτε υπολογιστές, είτε οτιδήποτε σημαντικό, δεν κατασκευάζει in-house τα πάντα που απαρτίζουν το προϊόν της. Όλοι βασίζονται σε άλλες εταιρείες που με το πέρασμα του χρόνου έχουν αναπτύξει εξαιρετική εξειδίκευση. ΚΑΝΕΝΑΣ κατασκευαστής αυτοκινήτων (είτε παραγωγής, είτε περιορισμένης παραγωγής/Hypercar) δεν το έχει κάνει, ούτε θα το κάνει ποτέ! Δηλαδή ο Πανόπουλος θα φτιάξει τα δικά του ρουλεμάν αντί SKF? Θα φτιάξει εγκεφάλους, αντί BOSCH? Θα φτιάξει από την αρχή το λειτουργικό σύστημα και το UI των διαστημικών κοντέρ και fingerprint readers που παρουσιάζει;;; Ακόμη και να είχε 10.000 προσωπικό, είναι ανθρωπίνως αδύνατο να συμβεί αυτό! Αλλά ο Πανόπουλος, αυτό υποστηρίζει, οπότε ας κρίνει ο κάθε λογικός αν αυτό είναι πραγματοποιήσιμο έστω στο ένα εκατοστό της πρόβλεψης.

5. Έχει επισημανθεί από άτομα που έχουν περισσότερη εμπειρία στο μηχανολογικό χώρο, πως ο υποτιθέμενος V10 turbo κινητήρας των 3000cc στις 12.000,  είναι αδύνατον να παράγει 3.000 άλογα χωρίς να καταστραφεί σε δύο λεπτά! Οι θερμοκρασίες που θα παραχθούν από την πίεση του αέρα και από την τριβή, θα ξεπεράσουν σε δευτερόλεπτα τους 900oC με αποτέλεσμα την αστοχία του μπουζί και του κυλίνδρου. Άλλωστε, γι΄αυτό κανείς δεν έχει φτάσει σε αυτό το δυσθεώρητο αριθμό ίππων ακόμη και με περισσότερα κυβικά εκατοστά.

6. Έχει επισημανθεί από χρήστες, πως η μπροστινή αεροτομή που παρουσιάζεται ως σχέδιο της Panopoulos,  στην πραγματικότητα, είναι ένα CAD template από μονοθέσιο της F1 του 2017-2018. Γίνεται άμεσα αντιληπτό πως πιθανώς o γραφίστας που έφτιαξε το πρωτότυπο δεν έχει ιδέα από αεροδυναμική, και απλά πήρε το έτοιμο 3D object αεροτομής και το… κότσαρε στο εμπρός μέρος του Chaos. Αισθητικά; Όμορφή. Λειτουργικά; Τα vortex generators χρειάζονται μόνο σε μονοθέσια που η ρόδα δεν καλύπτεται από το αμάξωμα. Μα στο Chaos, υπάρχει.. αμάξωμα, δεν χρειάζεται μια τόσο πολύπλοκη κατασκευή. Και μόνο από αυτό φαίνεται το άρπα-κόλα του εγχειρήματος.

7. Έμπειρος μηχανικός σε βίντεο του, φέρεται να παραξενεύεται από την δήλωση του Πανόπουλου πως θα χρησιμοποιήσει κεραμικά πιστόνια στον κινητήρα. Η BMW έκανε έρευνα την δεκαετία του ’90 και απέρριψε έστω την μερική χρήση κεραμικών υλικών εκεί – όπως και το σύνολο των ομάδων μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς το κύριο πρόβλημα ήταν πως δεν μπορούσε να αποβληθεί η θερμοκρασία με αποτέλεσμα να συσσωρεύεται και να προκαλεί αστοχία στον κινητήρα. Αλλά προφανώς ο Πανόπουλος βρήκε την λύση και σε αυτό (πριν καν το κατασκευάσει και το δοκιμάσει βεβαίως).

8. Η κατασκευή ενός hypercar απαιτεί εκατομμύρια κεφαλαίων, όχι μόνο για τα υλικά ή τους εργάτες, αλλά και για πιστοποιήσεις. Ο κύριος Πανόπουλος, πώς μπορεί να μιλάει για πωλήσεις και για γύρους του Nürburgring, όταν δεν έχει στα χέρια του καν τον κινητήρα και δεν ξέρει αν μπορεί να περάσει τα όρια ρίπων; Δεν γνωρίζει καν, αν θα μπορεί να περάσει τα crash tests. Πώς μπορεί να μιλάει για επιδόσεις του αυτοκινήτου όταν δεν μπορεί να γνωρίζει την στιβαρότητα του πλαισίου και την αντοχή του στις εγκάρσιες και διαμήκεις δυνάμεις στρέψης; Η όλη συζήτηση γίνεται πάνω σε ένα paper-car. Και είναι ΠΟΛΥ μεγάλη συζήτηση χωρίς λόγος!

9. Διατείνεται ο κύριος Πανόπουλος πως θα παρουσιάσει μέσα στο ’22 το αμάξι. Δηλαδή σε 12 με 14 μήνες, θα έχει κατασκευάσει, πλαίσιο, αμάξωμα, κρεμαγιέρα, σύστημα πέδησης, ηλεκτρολογικά, σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα (αερόσακοι, προεντατήρες, ABS, έλεγχο πρόσφυσης κτλ), κινητήρα που θα περάσει και τις προδιαγραφές ρίπων που αναφέραμε, κιβώτιο, ανάρτηση, συμπλέκτη, διαφορικό και ελαστικά (αυτά θα τα κατασκευάσει ή θα τα βρει από αλλού; Πάνω από 250Km/h χρειάζονται ειδικά πανάκριβα ελαστικά). Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να συμβεί αυτό, πόσο μάλλον όταν διατείνεσαι πως θα τα κατασκευάσεις όλα εσύ… Ελληνικά και πως δεν θα τα αγοράσεις έτοιμα από καταξιωμένους κατασκευαστές. Και όλα αυτά με  9 άτομα προσωπικό (τόσοι είναι για τον κινητήρα, πόσοι για το πλαίσιο, πόσοι για τα ηλεκτρολογικά…)

10. Πώς μπορεί κάποιος να δηλώνει πως  το υποτιθέμενο εργοστάσιο θα το εγκαινιάσει ο πρωθυπουργός; (το γραφείο του πρωθυπουργού το ξέρει;). Μιλάμε για παθητικούς ψεύτες. Πώς μπορείς να λες πως το πρώτο αμάξι θα το παρουσιάσει το Top Gear (το BBC το ξέρει;) όταν το αμάξι – και καλά – θα έρθει το 2022; Πώς μπορείς να λες πως θα συνεργαστείς με την Red Bull (η Red Bull το ξέρει;). Πώς λες πως θα σπάσεις το ρεκόρ στο Nürburgring, το ρεκόρ των 0-400 ή το ρεκόρ τελικής, όταν δεν έχεις κανένα μα κανένα δεδομένο για το αμάξι σου;

11. Όπως πολλοί του χώρου επισημαίνουν, το να ξεπεράσεις τα 360χλμ/ω, απαιτεί όχι ίππους, αλλά αεροδυναμική κορυφαίας τεχνολογίας. Ποιο CAD/CAM πρόγραμμα χρησιμοποιεί ο κύριος  Πανόπουλος και σε πια αεροδυναμική σήραγγα έχει βάλει μέσα το πρόπλασμα που διατείνεται πως έχει; Το έχει κάνει, σκοπεύει να το κάνει (και αν ναι σε ποια) ή μήπως και την σήραγγα θα την κατασκευάσει κι αυτήν, να είναι Ελληνική;

12. Ο κύριος Πανόπουλος έχει δηλώσει πως θα κατασκευάσει ο ίδιος (!) τον 3D printer που θα τυπώσει τα υλικά. Δηλαδή όχι μόνο θα κατασκευάσει τα υλικά του αυτοκινήτου του, αλλά θα κατασκευάσει και τον βαρύ βιομηχανικό εξοπλισμό που απαιτείται! (ποσσιμπλ;)

13. Το να ορίζεις ημερομηνίες (που ποτέ δεν θα τηρηθούν), δεν είναι επιχειρηματικό plan. Σε ένα φυσιολογικό κόσμο, ο εκάστοτε επιχειρηματίας βγαίνει και λέει «είμαι αυτός, θέλω να κάνω αυτό, έχω αυτή την εμπειρία, έχω αυτό το προσωπικό, χρειάζομαι αυτά τα χρήματα για να προχωρήσω με αυτό τον τρόπο». Ο Πανόπουλος τι μας λέει; Δεν θέλω τα λεφτά σας, αλλά η κυβέρνηση μας έχει επισκεφτεί (και ίσως τσοντάρει), ενώ στα καίρια ζητήματα, απαντά με αοριστίες και μπαρούφες που απευθύνονται σε αφελείς ή ακραίους.

14. Κατάφορα ψέματα Νο1: Το 2020,  ο Πανόπουλος δήλωνε πως θα παρουσίαζε δύο αυτοκίνητα στην έκθεση της Γενεύης που τελικά ακυρώθηκε. Μα στην λίστα εκθετών, η εταιρεία του δεν είναι πουθενά. Ούτε καν στην κατηγορία other exhibitors.

15. Κατάφορα ψέματα Νο2: Η επίσημη δικαιολογία για το φιάσκο της παρουσίασης του Chaos, ήταν πως εξαρχής είχαν αποφασίσει να κάνουν παρουσίαση 3D μοντέλου όπως έχουν κάνει και οι άλλοι και όχι παρουσίαση του πραγματικού αυτοκινήτου. Μα εδώ, αυτός και ο κολλητός του, τα λένε αλλιώς:

https://web.archive.org/web/20211101203044/https://www.newsauto.gr/news/chaos-apokalifthike-to-elliniko-hypercar-ton-12-5-ekat-evro-ke-ton-3-000-ippon/

Εκεί, διαβάζουμε:

 

  Αναφορά σε κείμενο

«Στην ανανεωμένη ιστοσελίδα που βούλιαξε από χιλιάδες φίλους του αυτοκινήτου, ανέβηκε το φωτογραφικό υλικό του CHAOS. Ήταν κάτι που περίμεναν όλοι οι Έλληνες με μεγάλη αγωνία καθώς ήθελαν να το θαυμάσουν όπως είναι στην πραγματικότητα και όχι όπως είναι στον υπολογιστή.»

 

Μετά το κράξιμο, αλλάζουν τα γραφόμενα τους και πάνε στο plan B που αναφέρεται επάνω  (πόσες αποδείξεις χρειάζεται ακόμη για να καταλάβουμε πως το δίδυμο Πανόπουλος-Σαρημπαλίδης, λειτουργεί συντονισμένα;)

 

16. Αχ αυτό το autoclave Νο1: Στα παλιά του βίντεο έδειχνε το «φούρνο» (autoclave). Χρήστες επισήμαναν πως αυτό δεν ήταν autoclave αλά μια απλή δεξαμενή με… δύο μάνταλα.

17. Αχ αυτό το autoclave Νο2 (το έχω κάνει εντελώς copy/paste γιατί γέλασα με το στυλ γραφής): Δήλωση Πανόπουλου για Autoclave: "Δεν υπάρχει άλλο στην Ελλάδα, στην Ευρώπη υπάρχει μόνο ένα, στη McLaren." 

Ναι, γιατί όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δε φτιάχνουν τα hypercars σε autoclave. Δεν υπάρχουν autoclave για F1 στο εργοστάσιο κάθε ομάδας. Δεν υπάρχουν autoclave για βιομηχανική χρήση.

Meanwhile. Κυριολεκτικά στην πρώτη αναζήτηση για autoclave στην Ευρώπη:

https://www.italmatic.eu/autoclavi/compositi/?lang=en

100% made in Italy...

 

18. Παρατήρηση χρήστη: “Τα δισκόφρενα έχουν σημάδια εκτύπωσης από PLA. Όλα είναι fake.”

19. Το ψυγείο που έδειχνε στα βίντεο, επισημάνθηκε πως δεν είχε καν συνδεμένη την τεράστια μπουκάλα με υγρό άζωτο.

20. Αν ακόμη δεν πειστήκατε, ας δούμε και την νέα φυσική που μας αποκαλύπτει ο Πανόπουλος στο βίντεο τον Φλεβάρη του ’20, όπου υποστηρίζει πως  «ψύχει τα μεταλλικά αντικείμενα "στους -300 βαθμούς…  ….για να κάνει "αναδιάταξη της μοριακής τους δομής».

 

Ο Πανόπουλος ξεπέρασε κατά 27 περίπου βαθμούς κελσίου και το απόλυτο μηδέν και εσείς ακόμη δεν τον πιστεύετε!!!

 

Όσον αφορά την στάση των ΜΜΕ, θα πρέπει να επισημάνω για ακόμη μια φορά πως είναι ιδιαίτερα ύποπτη. Δεν αναφέρομαι στον κολλητό/συνεργό του. Αναφέρομαι στο σύνολο του τύπου και ειδικά στον ειδικό τύπο (αυτοκινήτου). Δεν είναι δυνατόν ένα μάτσο χρήστες στο insomnia να τον έχουμε ξεβρακώσει με όλα τα παράλογα που έχει πει, και ο τύπος στο car and driver να απαντάει στην κριτική με αερολογίες περί δημοσιογραφικής δεοντολογίας. Και η στάση των ΜΜΕ είναι ύποπτη γιατί όχι μόνο δεν ξεβράκωσαν κανέναν τους παράλογους ισχυρισμούς του Πανόπουλου, αλλά αντ΄αυτού, δημοσίευσαν και τις κατοπινές εξηγήσεις του, κρατώντας μια απίστευτα ουδέτερη στάση! «Ο χρόνος θα δείξει» κτλ. Είναι εξωφρενικό. Δηλαδή σε κάνει να πιστεύεις πως παίζει κάτι μεγαλύτερο από έναν παθητικό ψεύτη και έναν επαγγελματία παπατζή.

Τι να πω. Time will tell!

 

 

Επεξ/σία από SPY_oo7
  • Thanks 2
Δημοσ.

Ανταλλαγή απόψεων κάνουμε, δεν χαρακτηρίζω κανένα. Το περίμενα κάποιος με τέτοιες απόψεις να έχει τάση να πιστεύει σε συνωμοσιολογίες ή να είναι καχύποπτος σε τεράστιο βαθμό. Ξέρουμε ότι υπάρχουν απατεώνες σε αυτό τον κόσμο, δεν σημαίνει ότι είναι όλοι όμως. Μια ερώτηση... νομίζεις ότι έτσι θα τον σταματήσεις; 😂🤣
Πάντως βλέπω πολλές ξένες λέξεις ενώ μιλάμε ελληνικά. 🤔 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εγω βλεπω πολλα γελάκια που δεν ταιριαζουν πουθενα Μήπως να έδινες καμια απαντηση συγκεκριμενη ,εκτός απο το να απαντας με αοριστολογιες και γενικοτητες

  Στις 4/11/2021 στις 6:26 ΜΜ, teodoreh είπε

Αποφάσισα να μαζέψω όλα τα δεδομένα και επιχειρήματα που καταδεικνύουν όλο το ψέμα και όλη την τρέλα που αφορά το.. Χάος που έχει στο μυαλό του ο Πανόπουλος. Πολλά από αυτά τα γράψατε εσείς οι ίδιοι, οπότε μην εκπλαγείτε αν τα δείτε εδώ. Πάμε λοιπόν στην παράθεση γεγονότων και επιχειρημάτων:

 

1. Εμφανίζεται ένας άνθρωπος (που δεν είναι καν μηχανικός) από το πουθενά και διατείνεται πως είναι βελτιωτής ενός Evo και πως έχει κάνει παγκόσμιο ρεκόρ (για το συγκεκριμένο αμάξι). Μαζί με έναν δημοσιογράφο που είναι ο αποκλειστικός που του παίρνει τις συνεντεύξεις στο χώρο του, υποστηρίζει πως θα κατασκευάσει εξ΄ολοκλήρου in house, ένα hypercar που θα ξεπεράσει οτιδήποτε έχουμε δει στην ιστορία της αυτοκίνησης. Ύποπτο; Μπα.

2. Υποστηρίζει πως έχει 9 Έλληνες προσωπικό και πως ο κάθε Έλληνας  μετράει για 10 ξένους. Τέτοιες δηλώσεις απευθύνονται σε 16χρονα και φανατικούς. Καμία σοβαρότητα, καμία ταπεινότητα (χλευάζει καταξιωμένους κατασκευαστές). Ενδιάμεσα στο linkedin όμως, φέρεται να συνεργάζεται αποκλειστικά με ξένους.

3. Χρήστες αποκαλύπτουν πως δεν βρίσκουν το ΑΦΜ της εταιρείας,  ενώ άλλοι φωτογραφίζουν τις εγκαταστάσεις-γιαπί που είναι η έδρα του Πανόπουλου που δεν έχει καμία σχέση με τα διαστημικά βίντεο. Προσοχή τώρα: Όλες οι συνεντεύξεις (από τον ίδιο δημοσιογράφο) δείχνουν να έχουν παρθεί σε χώρο που μοιάζει εσωτερικό διαστημοπλοίου. Το όλο εγχείρημα παρουσίασης ενός έτοιμου και υπερσύγχρονου χώρου λοιπόν, έχει συνένοχους.

4. Αναφέρει πως θα φτιαχτούν ΟΛΑ εδώ στην Ελλάδα. Από μόνο του αυτό, είναι μια τεράστια κόκκινη σημαία! ΚΑΜΙΑ εταιρεία μικρή ή μεγάλη, είτε αναφερόμαστε σε αυτοκινητοβιομηχανία είτε αεροπλοΐα, είτε υπολογιστές, είτε οτιδήποτε σημαντικό, δεν κατασκευάζει in-house τα πάντα που απαρτίζουν το προϊόν της. Όλοι βασίζονται σε άλλες εταιρείες που με το πέρασμα του χρόνου έχουν αναπτύξει εξαιρετική εξειδίκευση. ΚΑΝΕΝΑΣ κατασκευαστής αυτοκινήτων (είτε παραγωγής, είτε περιορισμένης παραγωγής/Hypercar) δεν το έχει κάνει, ούτε θα το κάνει ποτέ! Δηλαδή ο Πανόπουλος θα φτιάξει τα δικά του ρουλεμάν αντί SKF? Θα φτιάξει εγκεφάλους, αντί BOSCH? Θα φτιάξει από την αρχή το λειτουργικό σύστημα και το UI των διαστημικών κοντέρ και fingerprint readers που παρουσιάζει;;; Ακόμη και να είχε 10.000 προσωπικό, είναι ανθρωπίνως αδύνατο να συμβεί αυτό! Αλλά ο Πανόπουλος, αυτό υποστηρίζει, οπότε ας κρίνει ο κάθε λογικός αν αυτό είναι πραγματοποιήσιμο έστω στο ένα εκατοστό της πρόβλεψης.

5. Έχει επισημανθεί από άτομα που έχουν περισσότερη εμπειρία στο μηχανολογικό χώρο, πως ο υποτιθέμενος V10 turbo κινητήρας των 3000cc στις 12.000,  είναι αδύνατον να παράγει 3.000 άλογα χωρίς να καταστραφεί σε δύο λεπτά! Οι θερμοκρασίες που θα παραχθούν από την πίεση του αέρα και από την τριβή, θα ξεπεράσουν σε δευτερόλεπτα τους 900oC με αποτέλεσμα την αστοχία του μπουζί και του κυλίνδρου. Άλλωστε, γι΄αυτό κανείς δεν έχει φτάσει σε αυτό το δυσθεώρητο αριθμό ίππων ακόμη και με περισσότερα κυβικά εκατοστά.

6. Έχει επισημανθεί από χρήστες, πως η μπροστινή αεροτομή που παρουσιάζεται ως σχέδιο της Panopoulos,  στην πραγματικότητα, είναι ένα CAD template από μονοθέσιο της F1 του 2017-2018. Γίνεται άμεσα αντιληπτό πως πιθανώς o γραφίστας που έφτιαξε το πρωτότυπο δεν έχει ιδέα από αεροδυναμική, και απλά πήρε το έτοιμο 3D object αεροτομής και το… κότσαρε στο εμπρός μέρος του Chaos. Αισθητικά; Όμορφή. Λειτουργικά; Τα vortex generators χρειάζονται μόνο σε μονοθέσια που η ρόδα δεν καλύπτεται από το αμάξωμα. Μα στο Chaos, υπάρχει.. αμάξωμα, δεν χρειάζεται μια τόσο πολύπλοκη κατασκευή. Και μόνο από αυτό φαίνεται το άρπα-κόλα του εγχειρήματος.

7. Έμπειρος μηχανικός σε βίντεο του, φέρεται να παραξενεύεται από την δήλωση του Πανόπουλου πως θα χρησιμοποιήσει κεραμικά πιστόνια στον κινητήρα. Η BMW έκανε έρευνα την δεκαετία του ’90 και απέρριψε έστω την μερική χρήση κεραμικών υλικών εκεί – όπως και το σύνολο των ομάδων μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς το κύριο πρόβλημα ήταν πως δεν μπορούσε να αποβληθεί η θερμοκρασία με αποτέλεσμα να συσσωρεύεται και να προκαλεί αστοχία στον κινητήρα. Αλλά προφανώς ο Πανόπουλος βρήκε την λύση και σε αυτό (πριν καν το κατασκευάσει και το δοκιμάσει βεβαίως).

8. Η κατασκευή ενός hypercar απαιτεί εκατομμύρια κεφαλαίων, όχι μόνο για τα υλικά ή τους εργάτες, αλλά και για πιστοποιήσεις. Ο κύριος Πανόπουλος, πώς μπορεί να μιλάει για πωλήσεις και για γύρους του Nürburgring, όταν δεν έχει στα χέρια του καν τον κινητήρα και δεν ξέρει αν μπορεί να περάσει τα όρια ρίπων; Δεν γνωρίζει καν, αν θα μπορεί να περάσει τα crash tests. Πώς μπορεί να μιλάει για επιδόσεις του αυτοκινήτου όταν δεν μπορεί να γνωρίζει την στιβαρότητα του πλαισίου και την αντοχή του στις εγκάρσιες και διαμήκεις δυνάμεις στρέψης; Η όλη συζήτηση γίνεται πάνω σε ένα paper-car. Και είναι ΠΟΛΥ μεγάλη συζήτηση χωρίς λόγος!

9. Διατείνεται ο κύριος Πανόπουλος πως θα παρουσιάσει μέσα στο ’22 το αμάξι. Δηλαδή σε 12 με 14 μήνες, θα έχει κατασκευάσει, πλαίσιο, αμάξωμα, κρεμαγιέρα, σύστημα πέδησης, ηλεκτρολογικά, σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα (αερόσακοι, προεντατήρες, ABS, έλεγχο πρόσφυσης κτλ), κινητήρα που θα περάσει και τις προδιαγραφές ρίπων που αναφέραμε, κιβώτιο, ανάρτηση, συμπλέκτη, διαφορικό και ελαστικά (αυτά θα τα κατασκευάσει ή θα τα βρει από αλλού; Πάνω από 250Km/h χρειάζονται ειδικά πανάκριβα ελαστικά). Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να συμβεί αυτό, πόσο μάλλον όταν διατείνεσαι πως θα τα κατασκευάσεις όλα εσύ… Ελληνικά και πως δεν θα τα αγοράσεις έτοιμα από καταξιωμένους κατασκευαστές. Και όλα αυτά με  9 άτομα προσωπικό (τόσοι είναι για τον κινητήρα, πόσοι για το πλαίσιο, πόσοι για τα ηλεκτρολογικά…)

10. Πώς μπορεί κάποιος να δηλώνει πως  το υποτιθέμενο εργοστάσιο θα το εγκαινιάσει ο πρωθυπουργός; (το γραφείο του πρωθυπουργού το ξέρει;). Μιλάμε για παθητικούς ψεύτες. Πώς μπορείς να λες πως το πρώτο αμάξι θα το παρουσιάσει το Top Gear (το BBC το ξέρει;) όταν το αμάξι – και καλά – θα έρθει το 2022; Πώς μπορείς να λες πως θα συνεργαστείς με την Red Bull (η Red Bull το ξέρει;). Πώς λες πως θα σπάσεις το ρεκόρ στο Nürburgring, το ρεκόρ των 0-400 ή το ρεκόρ τελικής, όταν δεν έχεις κανένα μα κανένα δεδομένο για το αμάξι σου;

11. Όπως πολλοί του χώρου επισημαίνουν, το να ξεπεράσεις τα 360χλμ/ω, απαιτεί όχι ίππους, αλλά αεροδυναμική κορυφαίας τεχνολογίας. Ποιο CAD/CAM πρόγραμμα χρησιμοποιεί ο κύριος  Πανόπουλος και σε πια αεροδυναμική σήραγγα έχει βάλει μέσα το πρόπλασμα που διατείνεται πως έχει; Το έχει κάνει, σκοπεύει να το κάνει (και αν ναι σε ποια) ή μήπως και την σήραγγα θα την κατασκευάσει κι αυτήν, να είναι Ελληνική;

12. Ο κύριος Πανόπουλος έχει δηλώσει πως θα κατασκευάσει ο ίδιος (!) τον 3D printer που θα τυπώσει τα υλικά. Δηλαδή όχι μόνο θα κατασκευάσει τα υλικά του αυτοκινήτου του, αλλά θα κατασκευάσει και τον βαρύ βιομηχανικό εξοπλισμό που απαιτείται! (ποσσιμπλ;)

13. Το να ορίζεις ημερομηνίες (που ποτέ δεν θα τηρηθούν), δεν είναι επιχειρηματικό plan. Σε ένα φυσιολογικό κόσμο, ο εκάστοτε επιχειρηματίας βγαίνει και λέει «είμαι αυτός, θέλω να κάνω αυτό, έχω αυτή την εμπειρία, έχω αυτό το προσωπικό, χρειάζομαι αυτά τα χρήματα για να προχωρήσω με αυτό τον τρόπο». Ο Πανόπουλος τι μας λέει; Δεν θέλω τα λεφτά σας, αλλά η κυβέρνηση μας έχει επισκεφτεί (και ίσως τσοντάρει), ενώ στα καίρια ζητήματα, απαντά με αοριστίες και μπαρούφες που απευθύνονται σε αφελείς ή ακραίους.

14. Κατάφορα ψέματα Νο1: Το 2020,  ο Πανόπουλος δήλωνε πως θα παρουσίαζε δύο αυτοκίνητα στην έκθεση της Γενεύης που τελικά ακυρώθηκε. Μα στην λίστα εκθετών, η εταιρεία του δεν είναι πουθενά. Ούτε καν στην κατηγορία other exhibitors.

15. Κατάφορα ψέματα Νο2: Η επίσημη δικαιολογία για το φιάσκο της παρουσίασης του Chaos, ήταν πως εξαρχής είχαν αποφασίσει να κάνουν παρουσίαση 3D μοντέλου όπως έχουν κάνει και οι άλλοι και όχι παρουσίαση του πραγματικού αυτοκινήτου. Μα εδώ, αυτός και ο κολλητός του, τα λένε αλλιώς:

https://web.archive.org/web/20211101203044/https://www.newsauto.gr/news/chaos-apokalifthike-to-elliniko-hypercar-ton-12-5-ekat-evro-ke-ton-3-000-ippon/

Εκεί, διαβάζουμε:

 

  Αναφορά σε κείμενο

«Στην ανανεωμένη ιστοσελίδα που βούλιαξε από χιλιάδες φίλους του αυτοκινήτου, ανέβηκε το φωτογραφικό υλικό του CHAOS. Ήταν κάτι που περίμεναν όλοι οι Έλληνες με μεγάλη αγωνία καθώς ήθελαν να το θαυμάσουν όπως είναι στην πραγματικότητα και όχι όπως είναι στον υπολογιστή.»

 

Μετά το κράξιμο, αλλάζουν τα γραφόμενα τους και πάνε στο plan B που αναφέρεται επάνω  (πόσες αποδείξεις χρειάζεται ακόμη για να καταλάβουμε πως το δίδυμο Πανόπουλος-Σαρημπαλίδης, λειτουργεί συντονισμένα;)

 

16. Αχ αυτό το autoclave Νο1: Στα παλιά του βίντεο έδειχνε το «φούρνο» (autoclave). Χρήστες επισήμαναν πως αυτό δεν ήταν autoclave αλά μια απλή δεξαμενή με… δύο μάνταλα.

17. Αχ αυτό το autoclave Νο2 (το έχω κάνει εντελώς copy/paste γιατί γέλασα με το στυλ γραφής): Δήλωση Πανόπουλου για Autoclave: "Δεν υπάρχει άλλο στην Ελλάδα, στην Ευρώπη υπάρχει μόνο ένα, στη McLaren." 

Ναι, γιατί όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δε φτιάχνουν τα hypercars σε autoclave. Δεν υπάρχουν autoclave για F1 στο εργοστάσιο κάθε ομάδας. Δεν υπάρχουν autoclave για βιομηχανική χρήση.

Meanwhile. Κυριολεκτικά στην πρώτη αναζήτηση για autoclave στην Ευρώπη:

https://www.italmatic.eu/autoclavi/compositi/?lang=en

100% made in Italy...

 

18. Παρατήρηση χρήστη: “Τα δισκόφρενα έχουν σημάδια εκτύπωσης από PLA. Όλα είναι fake.”

19. Το ψυγείο που έδειχνε στα βίντεο, επισημάνθηκε πως δεν είχε καν συνδεμένη την τεράστια μπουκάλα με υγρό άζωτο.

20. Αν ακόμη δεν πειστήκατε, ας δούμε και την νέα φυσική που μας αποκαλύπτει ο Πανόπουλος στο βίντεο τον Φλεβάρη του ’20, όπου υποστηρίζει πως  «ψύχει τα μεταλλικά αντικείμενα "στους -300 βαθμούς…  ….για να κάνει "αναδιάταξη της μοριακής τους δομής».

 

Ο Πανόπουλος ξεπέρασε κατά 27 περίπου βαθμούς κελσίου και το απόλυτο μηδέν και εσείς ακόμη δεν τον πιστεύετε!!!

 

Όσον αφορά την στάση των ΜΜΕ, θα πρέπει να επισημάνω για ακόμη μια φορά πως είναι ιδιαίτερα ύποπτη. Δεν αναφέρομαι στον κολλητό/συνεργό του. Αναφέρομαι στο σύνολο του τύπου και ειδικά στον ειδικό τύπο (αυτοκινήτου). Δεν είναι δυνατόν ένα μάτσο χρήστες στο insomnia να τον έχουμε ξεβρακώσει με όλα τα παράλογα που έχει πει, και ο τύπος στο car and driver να απαντάει στην κριτική με αερολογίες περί δημοσιογραφικής δεοντολογίας. Και η στάση των ΜΜΕ είναι ύποπτη γιατί όχι μόνο δεν ξεβράκωσαν κανέναν τους παράλογους ισχυρισμούς του Πανόπουλου, αλλά αντ΄αυτού, δημοσίευσαν και τις κατοπινές εξηγήσεις του, κρατώντας μια απίστευτα ουδέτερη στάση! «Ο χρόνος θα δείξει» κτλ. Είναι εξωφρενικό. Δηλαδή σε κάνει να πιστεύεις πως παίζει κάτι μεγαλύτερο από έναν παθητικό ψεύτη και έναν επαγγελματία παπατζή.

Τι να πω. Time will tell!

Επεξ/σία από SPY_oo7
  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε

Και εγω βλεπω πολλα γελάκια που δεν ταιριαζουν πουθενα Μήπως να έδινες καμια απαντηση συγκεκριμενη ,εκτός απο το να απαντας με αοριστολογιες και γενικοτητες

  Στις 4/11/2021 στις 6:26 ΜΜ, teodoreh είπε

Αποφάσισα να μαζέψω όλα τα δεδομένα και επιχειρήματα που καταδεικνύουν όλο το ψέμα και όλη την τρέλα που αφορά το.. Χάος που έχει στο μυαλό του ο Πανόπουλος. Πολλά από αυτά τα γράψατε εσείς οι ίδιοι, οπότε μην εκπλαγείτε αν τα δείτε εδώ. Πάμε λοιπόν στην παράθεση γεγονότων και επιχειρημάτων:

 

1. Εμφανίζεται ένας άνθρωπος (που δεν είναι καν μηχανικός) από το πουθενά και διατείνεται πως είναι βελτιωτής ενός Evo και πως έχει κάνει παγκόσμιο ρεκόρ (για το συγκεκριμένο αμάξι). Μαζί με έναν δημοσιογράφο που είναι ο αποκλειστικός που του παίρνει τις συνεντεύξεις στο χώρο του, υποστηρίζει πως θα κατασκευάσει εξ΄ολοκλήρου in house, ένα hypercar που θα ξεπεράσει οτιδήποτε έχουμε δει στην ιστορία της αυτοκίνησης. Ύποπτο; Μπα.

2. Υποστηρίζει πως έχει 9 Έλληνες προσωπικό και πως ο κάθε Έλληνας  μετράει για 10 ξένους. Τέτοιες δηλώσεις απευθύνονται σε 16χρονα και φανατικούς. Καμία σοβαρότητα, καμία ταπεινότητα (χλευάζει καταξιωμένους κατασκευαστές). Ενδιάμεσα στο linkedin όμως, φέρεται να συνεργάζεται αποκλειστικά με ξένους.

3. Χρήστες αποκαλύπτουν πως δεν βρίσκουν το ΑΦΜ της εταιρείας,  ενώ άλλοι φωτογραφίζουν τις εγκαταστάσεις-γιαπί που είναι η έδρα του Πανόπουλου που δεν έχει καμία σχέση με τα διαστημικά βίντεο. Προσοχή τώρα: Όλες οι συνεντεύξεις (από τον ίδιο δημοσιογράφο) δείχνουν να έχουν παρθεί σε χώρο που μοιάζει εσωτερικό διαστημοπλοίου. Το όλο εγχείρημα παρουσίασης ενός έτοιμου και υπερσύγχρονου χώρου λοιπόν, έχει συνένοχους.

4. Αναφέρει πως θα φτιαχτούν ΟΛΑ εδώ στην Ελλάδα. Από μόνο του αυτό, είναι μια τεράστια κόκκινη σημαία! ΚΑΜΙΑ εταιρεία μικρή ή μεγάλη, είτε αναφερόμαστε σε αυτοκινητοβιομηχανία είτε αεροπλοΐα, είτε υπολογιστές, είτε οτιδήποτε σημαντικό, δεν κατασκευάζει in-house τα πάντα που απαρτίζουν το προϊόν της. Όλοι βασίζονται σε άλλες εταιρείες που με το πέρασμα του χρόνου έχουν αναπτύξει εξαιρετική εξειδίκευση. ΚΑΝΕΝΑΣ κατασκευαστής αυτοκινήτων (είτε παραγωγής, είτε περιορισμένης παραγωγής/Hypercar) δεν το έχει κάνει, ούτε θα το κάνει ποτέ! Δηλαδή ο Πανόπουλος θα φτιάξει τα δικά του ρουλεμάν αντί SKF? Θα φτιάξει εγκεφάλους, αντί BOSCH? Θα φτιάξει από την αρχή το λειτουργικό σύστημα και το UI των διαστημικών κοντέρ και fingerprint readers που παρουσιάζει;;; Ακόμη και να είχε 10.000 προσωπικό, είναι ανθρωπίνως αδύνατο να συμβεί αυτό! Αλλά ο Πανόπουλος, αυτό υποστηρίζει, οπότε ας κρίνει ο κάθε λογικός αν αυτό είναι πραγματοποιήσιμο έστω στο ένα εκατοστό της πρόβλεψης.

5. Έχει επισημανθεί από άτομα που έχουν περισσότερη εμπειρία στο μηχανολογικό χώρο, πως ο υποτιθέμενος V10 turbo κινητήρας των 3000cc στις 12.000,  είναι αδύνατον να παράγει 3.000 άλογα χωρίς να καταστραφεί σε δύο λεπτά! Οι θερμοκρασίες που θα παραχθούν από την πίεση του αέρα και από την τριβή, θα ξεπεράσουν σε δευτερόλεπτα τους 900oC με αποτέλεσμα την αστοχία του μπουζί και του κυλίνδρου. Άλλωστε, γι΄αυτό κανείς δεν έχει φτάσει σε αυτό το δυσθεώρητο αριθμό ίππων ακόμη και με περισσότερα κυβικά εκατοστά.

6. Έχει επισημανθεί από χρήστες, πως η μπροστινή αεροτομή που παρουσιάζεται ως σχέδιο της Panopoulos,  στην πραγματικότητα, είναι ένα CAD template από μονοθέσιο της F1 του 2017-2018. Γίνεται άμεσα αντιληπτό πως πιθανώς o γραφίστας που έφτιαξε το πρωτότυπο δεν έχει ιδέα από αεροδυναμική, και απλά πήρε το έτοιμο 3D object αεροτομής και το… κότσαρε στο εμπρός μέρος του Chaos. Αισθητικά; Όμορφή. Λειτουργικά; Τα vortex generators χρειάζονται μόνο σε μονοθέσια που η ρόδα δεν καλύπτεται από το αμάξωμα. Μα στο Chaos, υπάρχει.. αμάξωμα, δεν χρειάζεται μια τόσο πολύπλοκη κατασκευή. Και μόνο από αυτό φαίνεται το άρπα-κόλα του εγχειρήματος.

7. Έμπειρος μηχανικός σε βίντεο του, φέρεται να παραξενεύεται από την δήλωση του Πανόπουλου πως θα χρησιμοποιήσει κεραμικά πιστόνια στον κινητήρα. Η BMW έκανε έρευνα την δεκαετία του ’90 και απέρριψε έστω την μερική χρήση κεραμικών υλικών εκεί – όπως και το σύνολο των ομάδων μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς το κύριο πρόβλημα ήταν πως δεν μπορούσε να αποβληθεί η θερμοκρασία με αποτέλεσμα να συσσωρεύεται και να προκαλεί αστοχία στον κινητήρα. Αλλά προφανώς ο Πανόπουλος βρήκε την λύση και σε αυτό (πριν καν το κατασκευάσει και το δοκιμάσει βεβαίως).

8. Η κατασκευή ενός hypercar απαιτεί εκατομμύρια κεφαλαίων, όχι μόνο για τα υλικά ή τους εργάτες, αλλά και για πιστοποιήσεις. Ο κύριος Πανόπουλος, πώς μπορεί να μιλάει για πωλήσεις και για γύρους του Nürburgring, όταν δεν έχει στα χέρια του καν τον κινητήρα και δεν ξέρει αν μπορεί να περάσει τα όρια ρίπων; Δεν γνωρίζει καν, αν θα μπορεί να περάσει τα crash tests. Πώς μπορεί να μιλάει για επιδόσεις του αυτοκινήτου όταν δεν μπορεί να γνωρίζει την στιβαρότητα του πλαισίου και την αντοχή του στις εγκάρσιες και διαμήκεις δυνάμεις στρέψης; Η όλη συζήτηση γίνεται πάνω σε ένα paper-car. Και είναι ΠΟΛΥ μεγάλη συζήτηση χωρίς λόγος!

9. Διατείνεται ο κύριος Πανόπουλος πως θα παρουσιάσει μέσα στο ’22 το αμάξι. Δηλαδή σε 12 με 14 μήνες, θα έχει κατασκευάσει, πλαίσιο, αμάξωμα, κρεμαγιέρα, σύστημα πέδησης, ηλεκτρολογικά, σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα (αερόσακοι, προεντατήρες, ABS, έλεγχο πρόσφυσης κτλ), κινητήρα που θα περάσει και τις προδιαγραφές ρίπων που αναφέραμε, κιβώτιο, ανάρτηση, συμπλέκτη, διαφορικό και ελαστικά (αυτά θα τα κατασκευάσει ή θα τα βρει από αλλού; Πάνω από 250Km/h χρειάζονται ειδικά πανάκριβα ελαστικά). Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να συμβεί αυτό, πόσο μάλλον όταν διατείνεσαι πως θα τα κατασκευάσεις όλα εσύ… Ελληνικά και πως δεν θα τα αγοράσεις έτοιμα από καταξιωμένους κατασκευαστές. Και όλα αυτά με  9 άτομα προσωπικό (τόσοι είναι για τον κινητήρα, πόσοι για το πλαίσιο, πόσοι για τα ηλεκτρολογικά…)

10. Πώς μπορεί κάποιος να δηλώνει πως  το υποτιθέμενο εργοστάσιο θα το εγκαινιάσει ο πρωθυπουργός; (το γραφείο του πρωθυπουργού το ξέρει;). Μιλάμε για παθητικούς ψεύτες. Πώς μπορείς να λες πως το πρώτο αμάξι θα το παρουσιάσει το Top Gear (το BBC το ξέρει;) όταν το αμάξι – και καλά – θα έρθει το 2022; Πώς μπορείς να λες πως θα συνεργαστείς με την Red Bull (η Red Bull το ξέρει;). Πώς λες πως θα σπάσεις το ρεκόρ στο Nürburgring, το ρεκόρ των 0-400 ή το ρεκόρ τελικής, όταν δεν έχεις κανένα μα κανένα δεδομένο για το αμάξι σου;

11. Όπως πολλοί του χώρου επισημαίνουν, το να ξεπεράσεις τα 360χλμ/ω, απαιτεί όχι ίππους, αλλά αεροδυναμική κορυφαίας τεχνολογίας. Ποιο CAD/CAM πρόγραμμα χρησιμοποιεί ο κύριος  Πανόπουλος και σε πια αεροδυναμική σήραγγα έχει βάλει μέσα το πρόπλασμα που διατείνεται πως έχει; Το έχει κάνει, σκοπεύει να το κάνει (και αν ναι σε ποια) ή μήπως και την σήραγγα θα την κατασκευάσει κι αυτήν, να είναι Ελληνική;

12. Ο κύριος Πανόπουλος έχει δηλώσει πως θα κατασκευάσει ο ίδιος (!) τον 3D printer που θα τυπώσει τα υλικά. Δηλαδή όχι μόνο θα κατασκευάσει τα υλικά του αυτοκινήτου του, αλλά θα κατασκευάσει και τον βαρύ βιομηχανικό εξοπλισμό που απαιτείται! (ποσσιμπλ;)

13. Το να ορίζεις ημερομηνίες (που ποτέ δεν θα τηρηθούν), δεν είναι επιχειρηματικό plan. Σε ένα φυσιολογικό κόσμο, ο εκάστοτε επιχειρηματίας βγαίνει και λέει «είμαι αυτός, θέλω να κάνω αυτό, έχω αυτή την εμπειρία, έχω αυτό το προσωπικό, χρειάζομαι αυτά τα χρήματα για να προχωρήσω με αυτό τον τρόπο». Ο Πανόπουλος τι μας λέει; Δεν θέλω τα λεφτά σας, αλλά η κυβέρνηση μας έχει επισκεφτεί (και ίσως τσοντάρει), ενώ στα καίρια ζητήματα, απαντά με αοριστίες και μπαρούφες που απευθύνονται σε αφελείς ή ακραίους.

14. Κατάφορα ψέματα Νο1: Το 2020,  ο Πανόπουλος δήλωνε πως θα παρουσίαζε δύο αυτοκίνητα στην έκθεση της Γενεύης που τελικά ακυρώθηκε. Μα στην λίστα εκθετών, η εταιρεία του δεν είναι πουθενά. Ούτε καν στην κατηγορία other exhibitors.

15. Κατάφορα ψέματα Νο2: Η επίσημη δικαιολογία για το φιάσκο της παρουσίασης του Chaos, ήταν πως εξαρχής είχαν αποφασίσει να κάνουν παρουσίαση 3D μοντέλου όπως έχουν κάνει και οι άλλοι και όχι παρουσίαση του πραγματικού αυτοκινήτου. Μα εδώ, αυτός και ο κολλητός του, τα λένε αλλιώς:

https://web.archive.org/web/20211101203044/https://www.newsauto.gr/news/chaos-apokalifthike-to-elliniko-hypercar-ton-12-5-ekat-evro-ke-ton-3-000-ippon/

Εκεί, διαβάζουμε:

 

  Αναφορά σε κείμενο

«Στην ανανεωμένη ιστοσελίδα που βούλιαξε από χιλιάδες φίλους του αυτοκινήτου, ανέβηκε το φωτογραφικό υλικό του CHAOS. Ήταν κάτι που περίμεναν όλοι οι Έλληνες με μεγάλη αγωνία καθώς ήθελαν να το θαυμάσουν όπως είναι στην πραγματικότητα και όχι όπως είναι στον υπολογιστή.»

 

Μετά το κράξιμο, αλλάζουν τα γραφόμενα τους και πάνε στο plan B που αναφέρεται επάνω  (πόσες αποδείξεις χρειάζεται ακόμη για να καταλάβουμε πως το δίδυμο Πανόπουλος-Σαρημπαλίδης, λειτουργεί συντονισμένα;)

 

16. Αχ αυτό το autoclave Νο1: Στα παλιά του βίντεο έδειχνε το «φούρνο» (autoclave). Χρήστες επισήμαναν πως αυτό δεν ήταν autoclave αλά μια απλή δεξαμενή με… δύο μάνταλα.

17. Αχ αυτό το autoclave Νο2 (το έχω κάνει εντελώς copy/paste γιατί γέλασα με το στυλ γραφής): Δήλωση Πανόπουλου για Autoclave: "Δεν υπάρχει άλλο στην Ελλάδα, στην Ευρώπη υπάρχει μόνο ένα, στη McLaren." 

Ναι, γιατί όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δε φτιάχνουν τα hypercars σε autoclave. Δεν υπάρχουν autoclave για F1 στο εργοστάσιο κάθε ομάδας. Δεν υπάρχουν autoclave για βιομηχανική χρήση.

Meanwhile. Κυριολεκτικά στην πρώτη αναζήτηση για autoclave στην Ευρώπη:

https://www.italmatic.eu/autoclavi/compositi/?lang=en

100% made in Italy...

 

18. Παρατήρηση χρήστη: “Τα δισκόφρενα έχουν σημάδια εκτύπωσης από PLA. Όλα είναι fake.”

19. Το ψυγείο που έδειχνε στα βίντεο, επισημάνθηκε πως δεν είχε καν συνδεμένη την τεράστια μπουκάλα με υγρό άζωτο.

20. Αν ακόμη δεν πειστήκατε, ας δούμε και την νέα φυσική που μας αποκαλύπτει ο Πανόπουλος στο βίντεο τον Φλεβάρη του ’20, όπου υποστηρίζει πως  «ψύχει τα μεταλλικά αντικείμενα "στους -300 βαθμούς…  ….για να κάνει "αναδιάταξη της μοριακής τους δομής».

 

Ο Πανόπουλος ξεπέρασε κατά 27 περίπου βαθμούς κελσίου και το απόλυτο μηδέν και εσείς ακόμη δεν τον πιστεύετε!!!

 

Όσον αφορά την στάση των ΜΜΕ, θα πρέπει να επισημάνω για ακόμη μια φορά πως είναι ιδιαίτερα ύποπτη. Δεν αναφέρομαι στον κολλητό/συνεργό του. Αναφέρομαι στο σύνολο του τύπου και ειδικά στον ειδικό τύπο (αυτοκινήτου). Δεν είναι δυνατόν ένα μάτσο χρήστες στο insomnia να τον έχουμε ξεβρακώσει με όλα τα παράλογα που έχει πει, και ο τύπος στο car and driver να απαντάει στην κριτική με αερολογίες περί δημοσιογραφικής δεοντολογίας. Και η στάση των ΜΜΕ είναι ύποπτη γιατί όχι μόνο δεν ξεβράκωσαν κανέναν τους παράλογους ισχυρισμούς του Πανόπουλου, αλλά αντ΄αυτού, δημοσίευσαν και τις κατοπινές εξηγήσεις του, κρατώντας μια απίστευτα ουδέτερη στάση! «Ο χρόνος θα δείξει» κτλ. Είναι εξωφρενικό. Δηλαδή σε κάνει να πιστεύεις πως παίζει κάτι μεγαλύτερο από έναν παθητικό ψεύτη και έναν επαγγελματία παπατζή.

Τι να πω. Time will tell!

Αν μπορείς να μη κάνεις διπλό και τριπλο ποστ με τη παράθεση. Πριν κάνεις σχόλιο κάνε εκκαθάριση την προηγούμενη παράθεση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...