Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, VFR είπε

Έχω ασχοληθεί με την εργασία μου με εκτύπωση απο πλαστικό, μέταλλο, πορσελάνη και όλα τα συναφή.

Τα μεταλλικά επειδή είναι σε Layer διακριτά, φαίνεται καθαρά η εκτύπωση (Lase sintering). Αυτά που βλέπουμε είναι MJF που μπορείς να πάρεις απο site τύπου imaterialise και να γουστάρεις. Έχω και στο μαγαζί. Σε αυτά και στις ρητίνες δεν βλέπεις διακριτά layer, αναλόγως την ανάλυση πάντα που θα επιλέξει ο χρήστης, απλά στα MJF λόγω της τεχνολογίας τους τα Layer δεν θα τα δεις παρά μόνο με φακό.

Παραθέτω exhibit A:
https://i.materialise.com/en/3d-printing-materials

Ο τύπος απλά εκτυπώνει και βάφει. Και δεν ξέρει και να βάφει. Το μαγνήσιο δεν έχει καν αυτό το χρώμα...

Για τον θεό (τον όποιον...) τώρα, αυτός ο στρόφαλος έχει κανείς εικόνα το υδροδυναμικό drag και τον αφρισμό που θα κάνει? Σαν μίξερ είναι. Δεν μιλάω για το μηχανολογικό πάλι, γιατί αυτό είναι δεδομένο ότι δεν θα κάνει.
Ο κάθε σωστός τύπος κάνει το εξής >

Πάμε να δούμε πυκνότητες? Πάμε.

Prepreg Carbon >  1.5 g/ cm3
Magnesium > 1.73 g/ cm3
Aluminium > 2.7 g/ cm3
Ceramics >  2 - 6 g/ cm3 (Η Ζιρκόνια για παράδειγμα 5,68)
Titanium > 4.23 g/ cm3
Steel >  7.75 - 8 g/ cm3

Άρα δες και πες με το να έχει το ίδιο σχέδιο με τα κεραμικά, τα τιτάνια και δεν ξέρω γω τι, τι εννοεί ο ποιητής. Πιθανολογώ ότι ούτε έχει εικόνα για τα παραπάνω...

Αυτό είναι fact checking. Μάλιστα. 

Με αυτά τα δεδομένα αν με τη γνώση που είχα πριν ήταν σεζόν αδύνατο τώρα είναι τελείως.

Γενικά τις 3Δ κατασκευές δεν τις είχα σε πολύ εκτίμηση λόγο των μικροατελειων σε μοριακό επίπεδο που δεν επιτρέπει το κομμάτι να έχει συνοχή. Basically  είναι σαν ένα κομμάτι από άπειρα tiny pore's και δεν επιτρέπουν high stress, high reliability applications. Γι'αυτό και η Boeing μετα απο πειράματα απέρριψε τα παραδοσιακά 3Δ πριντσ.

Πιθανολογω, έτσι και αλλιώς τα ίδια και τα ίδια δείχνει, ότι δεν έχει σχέση με το θεμα. Χρησιμοποιεί buzzwords, επιφανειακές γνώσεις και την ημιμαθεια του να πουλήσει ένα narrative.

Επεξ/σία από saintinos
  • Like 2
  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kostas_anes είπε

Προσωπικα παντως ετοιμαζω βιντεακι αποδομησης του απατεωνα με ολη την πληροφορια που εχει συλεχθει εδω μεσα. Προκαταβολικα, σας ευχαριστω ολους γιατι μονος μου δεν υπηρχε περιπτωση να τα ωρω ολα αυτα η να προσεξω την καθε λεπτομερεια που εχει αναφερθει!

πάντως ο Άρης κρατάει επιφυλάξεις και αποστάσεις και πολύ ορθά έπραξε.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αυτο στην φωτο ειναι μπιελα ,αν ειναι mjf οπως λες οκ ειναι αλλη μια μουφα για το θεαθηναι κ την δημιουργια ψευδων εντυπωσεων

αν λεμε ηταν πραγματικο λειτουργικο μεταλλικο κομματι εκτυπωμενο οπως λενε? κ παλι δεν θα αντεχε τοσο τις θερμικες οσο κ μηχανικες καταπονησεις? καταλαβαινω καλα?

γενικοτερα η κατασταση εχει εκτροχιαστει,αν εμεις εδω που δεν ειμαστε του χωρου καταλαβαινουμε 5 πραγματα που κανουν μπαμ για το ποσο μουφα ειναι ολο αυτο ,οι του χωρου γιατι δεν βγαινουν να τα πουν?

Επεξ/σία από Neural_handshake
  • Like 2
Δημοσ.

Αν δεν βαριεστε πιάστε και το θέμα ψύξης του κινητήρα, που δεν φαίνεται να έχει ούτε ένα άνοιγμα για αέρα και θα χρειάζεται τεράστιες παροχές...

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλημέρα στην ομάδα.

Έκανα έρευνα να βρω τι είναι αυτό το "παγκόσμιο ρεκόρ" που έχει κάνει ο Σανόπουλος και μας έχουν πρήξει τα ούμπαλα 2 χρόνια τώρα.

Καθίστε αναπαυτικά...

Μιλάμε για -ανεπίσημο- παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτερου χρόνου 0-402m ανάμεσα στα όσα Mitsubishi Lancer EVO κυκλοφορούν στα drag strips.

Προσέξτε τώρα, όχι παγκόσμιο ρεκόρ στο 0-402m για αυτοκίνητα παραγωγής, αλλά για ένα συγκεκριμένο μοντέλο ΜΟΝΟ.

Τα σχόλια δικά σας...

  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, cdallas είπε

Καλημέρα στην ομάδα.

Έκανα έρευνα να βρω τι είναι αυτό το "παγκόσμιο ρεκόρ" που έχει κάνει ο Σανόπουλος και μας έχουν πρήξει τα ούμπαλα 2 χρόνια τώρα.

Καθίστε αναπαυτικά...

Μιλάμε για -ανεπίσημο- παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτερου χρόνου 0-402m ανάμεσα στα όσα Mitsubishi Lancer EVO κυκλοφορούν στα drag strips.

Προσέξτε τώρα, όχι παγκόσμιο ρεκόρ στο 0-402m για αυτοκίνητα παραγωγής, αλλά για ένα συγκεκριμένο μοντέλο ΜΟΝΟ.

Τα σχόλια δικά σας...

Λινκ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατι εχουμε δει κινητήρα? Το cad μπορεί να ναι οτιδήποτε πλέον

@cdallas, φιλε είναι γνωστό οτι και ανεπίσημο είναι και οτι αφορά μόνο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Απλα οταν τα πασπαλίζεις ολα και τα ανακατευεις για να εχεις μια κατασταση book by the book.
(εχω το ρεκόρ,το λεει ο Μπάμπης ο σουγιάς, που του τό πε η Μαρία Ντερλεκίδου που της τό πε ο Νίκος ο Τανάλιας κ.ο.κ)

Σε τέτοιες περιπτώσεις εχει αναφερθεί οτι γίνονται 2 runs για να κατοχυρωθεί ρεκόρ (τουαταρα παράδειγμα, κι αυτοι με σανοπουλικες τεχνικες ελεγαν πως επιασαν 500) βέβαια νομίζω 450 έπιασε πραγματικά

Επεξ/σία από Shadow Explorer
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Shadow Explorer είπε

φιλε είναι γνωστό οτι και ανεπίσημο είναι και οτι αφορά μόνο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Λινκ?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Πάντως, στο άλλο νήμα, περισσότερο το έχουμε ψάξει από αυτά που αναφέρει στο βίντεο παραπάνω.

Το κόστος κατοχύρωσης για πέντε χρόνια ενός σχεδίου (προσοχή: όχι ευρεσιτεχνία, κατοχύρωση σχεδίου) είναι 350 ευρώ το σχέδιο και 50% έκπτωση για τα επόμενα 9 σχέδια.

Άρα, όχι 5 χιλιάδες που λέει στο βίντεο, ούτε 1000 ευρώ. Τα έχω γράψει αναλυτικά.

Τώρα, αν πλήρωσε "2 χιλιάδες" τη δικηγόρο του για να κάνει αυτή την ιστορία, ένα πράγμα θα πω: κ. Πανόπουλε, την επόμενη φορά σας τα καταχωρώ εγώ με ένα χιλιάρικο.

Υ.Γ. Και, προφανώς, όπως έγραφα στο άλλο νήμα, κατέρρευσε πλήρως η θεωρία πως έκανε αυτή την προχειρότατη παρουσίαση επειδή, δήθεν, "διέρρευσαν" τα σχέδια. Κάτι που είναι δημόσια αναρτημένο είναι, εξ ορισμού, αδύνατον να διαρρεύσει.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, NT1G είπε

Αν δεν βαριεστε πιάστε και το θέμα ψύξης του κινητήρα, που δεν φαίνεται να έχει ούτε ένα άνοιγμα για αέρα και θα χρειάζεται τεράστιες παροχές...

Rabbit hole.. άμα μπλέξουμε και θερμοδυναμική, μετάδοση/απαγωγή θερμοτητας, cfd για υπολογισμό παροχής αέρα για το θερμικό φορτίο του οχηματος με την εξισορρόπηση του downforce.. δυνατό θεμα.. επιπεδα φ1... Για δυνατούς λύτες...

I tap out! Πολύ ενδιαφέρον αλλά μάλλον πάνω από το paygrade μου ..

Επεξ/σία από saintinos
  • Like 2
Δημοσ.
14 ώρες πριν, Shadow Explorer είπε

 

14 ώρες πριν, nemom είπε

Το ότι η ΕΕ έχει το ταμείο συνοχής - έχω την ευκαιρία να τα ξέρω από πρώτο χέρι έχοντας παραβρεθεί σε συνδειάσεις στις Βρυξέλλες - δε σημαίνει πως η κάθε χώρα θα πρέπει να παίρνει τα λεφτά και να τα σκορπάει σε επιχειρήσεις, υπάρχουν πλειάδες επιλογών που αφορούν το σύνολο της κοινωνίας και όχι ιδιωτικά συμφέροντα. Το Μετσόβιο είναι κοινωφελές ίδρυμα, η ιδιωτική επιχείρηση δεν είναι.

Η δική μου ένσταση όμως δεν είναι καν αυτού του τύπου,
η δική μου ένσταση είναι ηθικολογική:
δεν μπορείς να γίνεσαι πλούσιος με το δημόσιο χρήμα που με τη σειρά του είναι λεφτά των άλλων.
Και ξέρω και για τις προσεγγίσεις μερίδας οικονομολόγων και επαναλαμβάνω:
είναι σκάνδαλο να χαρίζεται δημόσιο χρήμα.
Όποιος θέλει χρηματοδοτήσεις, παίρνει δανεικά 
και όποιος θέλει επιχειρηματικότητα εκ του ασφαλούς, πχ να μην αναλαμβάνει ρίσκα και υποχρεώσεις
κάτι λάθος έχει κάνει.

Αν πάει σε χέρια που μπορούν να τα επιστέψουν πίσω με θέσεις εργασίας, παραγωγή κτλ, δε με νοιάζει, το θέμα ειναι οτι κάνουν πάρτι τύποι που ούτε πάγκο με κουλούρια δε θα έπρεπε να τρέχουν...

Κι ένας τυπικός ληστής τραπεζών μπορεί να φτιάξει επιχείρηση με τα κλοπομαία και να «επιστρέψει» το χρήμα «με θέσεις εργασίας, παραγωγή κτλ».

Λοιπόν όποιος επιχειρηματίας θέλει να παίρνει χρηματοδοτήσεις από τα δημόσια ταμεία,
υπάρχουν επιλογές για να επιστρέψει το χρήμα : δανεισμός, μετοχές κλπ.
Δανεικά και αγύριστα δεν είναι επένδυση ούτε επιστροφή, είναι κλοπή.
Στην περίπτωση των ΕΣΠΑ είναι νομιμοποιημένη κλοπή.

Στο τέλος της γραφής, 
πόση λογική έχει να κατηγορείται ο Π μήπως αποπειραθεί να κάνει το ίδιο που κάνουν οι υπόλοιποι;
Κανείς δε θα έπρεπε να ιδιοποιείται το χρήμα των φορολογουμένων.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Shadow Explorer είπε

Γιατι εχουμε δει κινητήρα? Το cad μπορεί να ναι οτιδήποτε πλέον

@cdallas, φιλε είναι γνωστό οτι και ανεπίσημο είναι και οτι αφορά μόνο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Αγαπητέ δεν νομίζω ότι γίνεται κατανοητό από όλους αυτό. Η καλύτερη επίδοση για ένα συγκεκριμένο μοντέλο δεν αποτελεί "παγκόσμιο ρεκόρ", διαφορετικά θα είχαμε διαφορετικό παγκόσμιο ρεκόρ για τον ταχύτερο έγχρωμο σπρίντερ στο 100άρι, διαφορετικό για τον ταχύτερο λευκό, διαφορετικό για τον ταχύτερο λευκό άνω του 1.80μ κ.ο.κ.

Το "παγκόσμιο ρεκόρ" του Σανόπουλου είναι απλώς άλλο ένα τρικ παραπλάνησης της κοινής γνώμης.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...