Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν εχει καν πορτα... τι λεμε τωρα. ειναι το αντίστοιχο αυτουνού εδώ:
https://global.nissanstories.com/en/releases/the-essence-of-z-ness-5?fbclid=IwAR3-ZtdUacm5lC7L2L9UHLl8jCff3qTZ7U4DyRWeXPhgLQZYOk_T7jgw9dE

και ναι μπορεις να κατεβασεις σε μια εκθεση τετοιο... ως concept car, όχι όμως οτι ειναι λειτουργικό και 3000 πράσινα αλογα, το θεμα ειναι οτι το πουλα ως λειτουργικό...

  • Like 1
  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Stoliver είπε

Επιστημονικά τεκμηριωμένο ότι είναι γλυπτό; 

βλέπεις πουθενά πλαίσιο πόρτας να ανοίξεις να μπεις στο ανέτοιμο ακόμα εσωτερικό;

καλά δε συζητάω οτι το αμάξι είναι διθέσιο και όταν στέκονται δίπλα με την ξανθιά δημοσιογράφο της ερτ, πρέπει να είσαι ένας από τους 7 νάνους της χιονάτης για να χωρέσεις.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μαντεψε τι είναι τουτο? μακετο... τρεχει στις πιστες του gran turismo.
Ειδες κανέναν να υποστηρίζει οτι το έχει ετοιμο και σε λιγο θα σπασει ρεκορ? 

Το ίδιο και πολλές άλλες εταιρίες.

Nissan_Concept_2020_Vision_Gran_Turismo.jpg

Επεξ/σία από Shadow Explorer
  • Like 3
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Stoliver είπε

Μέχρι τότε, https://www.youtube.com/watch?v=Jmr8VoZp104 μπορείς να δεις το πραγματικό αυτοκίνητο. Στην αρχή δεν άρεσε που ήταν CGI... δεν πειράζει, δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπω αυτό το επεισόδιο. 

 

Με καφετέριες δεν θα πας ψηλά, να'σαι σίγουρος. 

Προσπερναμε το κολλημα που εχεις με τις καφετεριες και σου κανω ερωτηση:

Αφου εχεις πιστη οτι θα ναι ετοιμο σε 4 μηνες και λειτουργικο θα δωσεις τις οικονομιες σου για να τον βοηθησεις? 

Γνωριζεις οτι στο εξωτερικο πολλοι ανθρωποι ρισκαρουν τα λεφτα τους σε τετοιες επενδυσεις,  οποτε αφου λες συνεχεια για το εξωτερικο και την οικονομια τους πρεπει και εσυ να ακουλουθησεις τα χναρια τους. 

Βαλε λοιπον στον λογαριασμο του Πανοπουλου τα λεφτα σου οτι εχεις και 1000ε αλλα μετα μην ανοιξεις θεμα στο insomnia ' μου φαγανε τα λεφτα'. 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, godfather0991 είπε

Γνωριζεις οτι στο εξωτερικο πολλοι ανθρωποι ρισκαρουν τα λεφτα τους σε τετοιες επενδυσεις,  οποτε αφου λες συνεχεια για το εξωτερικο και την οικονομια τους πρεπει και εσυ να ακουλουθησεις τα χναρια τους. 

Ένας λόγος που έχουν πάει μπροστά. Φαντάζομαι εσένα πριν βγει το πρώτο Τέσλα να λες... που να πάει ο τύπος να συγκρουστεί με όλα τα μεγαθήρια όπως Mercedes ,Toyota...
 

Δημοσ.

Επίσης οποιος νομίζει οτι εχουμε θεμα με τον Πανόπουλο ως οντότητα, ή με το γεγονός οτι είναι Έλληνας, κανει μεγάλο λάθος. Να μη μας δουλεύει ψιλό γαζί θέλουμε

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Stoliver είπε

Ένας λόγος που έχουν πάει μπροστά. Φαντάζομαι εσένα πριν βγει το πρώτο Τέσλα να λες... που να πάει ο τύπος να συγκρουστεί με όλα τα μεγαθήρια όπως Mercedes ,Toyota...
 

Ενταξει συγκρινες τον Μασκ που ειχε φτιαξει το paypal με τον Πανοπουλο. 

Συγκρινες εναν ανθρωπο με πτυχια,  περουσια,  ο οποιος οσο και εκνευριστικος να ειναι ειναι αποδεδειγμενα ευφια. 

Και μετα κρινεις τις καφετεριες οκ... 

Στο ερωτημα δεν απαντησες λεφτα θα βαλεις?  

Επεξ/σία από godfather0991
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, godfather0991 είπε

Ενταξει συγξρινες τον Μασκ που ειχες φτιαξει το paypal με τον Πανοπουλο. 

Συγκρινες εναν ανθρωπο με πτυχια,  περουσια,  ο οποιος οσο και εκνευριστικος να εινακ ειναι αποδεδειγμενα ευφια. 

ΑΚαι μετα κρινεις τις καφετεριες οκ... 

Στο ερωτημα δεν απαντησες λεφτα θα βαλεις?  

Φαντάζομαι εσένα  για τους Τούρκους πριν 10-20 χρόνια να λες ότι δεν θα μπορούν να φτιάξουν αμυντική βιομηχανία... 


Κάτι τέτοιοι χαλάνε τη χώρα. 

Επεξ/σία από Stoliver
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Stoliver είπε

Φαντάζομαι εσένα  για τους Τούρκους πριν 10-20 χρόνια να λες ότι δεν θα μπορούν να φτιάξουν αμυντική βιομηχανία... 


Κάτι τέτοιοι χαλάνε τη χώρα. 

Πριν 20 χρονια ημουν μικρο παιδι επαιζα  με lego οπου εφτιαχνα,  μαντεψε hypercars πιο αληθινα απο του Πανοπουλου 😂

  • Like 4
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, greekfragma είπε

βλέπεις πουθενά πλαίσιο πόρτας να ανοίξεις να μπεις στο ανέτοιμο ακόμα εσωτερικό;

καλά δε συζητάω οτι το αμάξι είναι διθέσιο και όταν στέκονται δίπλα με την ξανθιά δημοσιογράφο της ερτ, πρέπει να είσαι ένας από τους 7 νάνους της χιονάτης για να χωρέσεις.

Βασικά επειδή είναι χαμηλό μάλλον ανοίγει το πάνω μέρος από τα πίσω μπρος τα μπροστά και μπαίνεις  . Βλέπω εγκοπή αν δεν κάνω λάθος στο πίσω μέρος της καμπίνας 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, teodoreh είπε

... Προφανώς οι πολιτικές πλάτες στις οποίες πολλάκις έχει αναφερθέι εμμέσως ο Πανόπουλος, είναι υπαρκτές.
 

αυτο παντως θα επρεπε να το στηριξεις καπως ,λινκ δηλωσεων ,βιντεο κλπ

διαφορετικα δημιουργουνται εντυπωσεις που ισως δεν θα επρεπε

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/11/2021 στις 6:26 ΜΜ, teodoreh είπε

 

Αποφάσισα να μαζέψω όλα τα δεδομένα και επιχειρήματα που καταδεικνύουν όλο το ψέμα και όλη την τρέλα που αφορά το.. Χάος που έχει στο μυαλό του ο Πανόπουλος. Πολλά από αυτά τα γράψατε εσείς οι ίδιοι, οπότε μην εκπλαγείτε αν τα δείτε εδώ. Πάμε λοιπόν στην παράθεση γεγονότων και επιχειρημάτων:

 

1. Εμφανίζεται ένας άνθρωπος (που δεν είναι καν μηχανικός) από το πουθενά και διατείνεται πως είναι βελτιωτής ενός Evo και πως έχει κάνει παγκόσμιο ρεκόρ (για το συγκεκριμένο αμάξι). Μαζί με έναν δημοσιογράφο που είναι ο αποκλειστικός που του παίρνει τις συνεντεύξεις στο χώρο του, υποστηρίζει πως θα κατασκευάσει εξ΄ολοκλήρου in house, ένα hypercar που θα ξεπεράσει οτιδήποτε έχουμε δει στην ιστορία της αυτοκίνησης. Ύποπτο; Μπα.

2. Υποστηρίζει πως έχει 9 Έλληνες προσωπικό και πως ο κάθε Έλληνας  μετράει για 10 ξένους. Τέτοιες δηλώσεις απευθύνονται σε 16χρονα και φανατικούς. Καμία σοβαρότητα, καμία ταπεινότητα (χλευάζει καταξιωμένους κατασκευαστές). Ενδιάμεσα στο linkedin όμως, φέρεται να συνεργάζεται αποκλειστικά με ξένους.

3. Χρήστες αποκαλύπτουν πως δεν βρίσκουν το ΑΦΜ της εταιρείας,  ενώ άλλοι φωτογραφίζουν τις εγκαταστάσεις-γιαπί που είναι η έδρα του Πανόπουλου που δεν έχει καμία σχέση με τα διαστημικά βίντεο. Προσοχή τώρα: Όλες οι συνεντεύξεις (από τον ίδιο δημοσιογράφο) δείχνουν να έχουν παρθεί σε χώρο που μοιάζει εσωτερικό διαστημοπλοίου. Το όλο εγχείρημα παρουσίασης ενός έτοιμου και υπερσύγχρονου χώρου λοιπόν, έχει συνένοχους.

4. Αναφέρει πως θα φτιαχτούν ΟΛΑ εδώ στην Ελλάδα. Από μόνο του αυτό, είναι μια τεράστια κόκκινη σημαία! ΚΑΜΙΑ εταιρεία μικρή ή μεγάλη, είτε αναφερόμαστε σε αυτοκινητοβιομηχανία είτε αεροπλοΐα, είτε υπολογιστές, είτε οτιδήποτε σημαντικό, δεν κατασκευάζει in-house τα πάντα που απαρτίζουν το προϊόν της. Όλοι βασίζονται σε άλλες εταιρείες που με το πέρασμα του χρόνου έχουν αναπτύξει εξαιρετική εξειδίκευση. ΚΑΝΕΝΑΣ κατασκευαστής αυτοκινήτων (είτε παραγωγής, είτε περιορισμένης παραγωγής/Hypercar) δεν το έχει κάνει, ούτε θα το κάνει ποτέ! Δηλαδή ο Πανόπουλος θα φτιάξει τα δικά του ρουλεμάν αντί SKF? Θα φτιάξει εγκεφάλους, αντί BOSCH? Θα φτιάξει από την αρχή το λειτουργικό σύστημα και το UI των διαστημικών κοντέρ και fingerprint readers που παρουσιάζει;;; Ακόμη και να είχε 10.000 προσωπικό, είναι ανθρωπίνως αδύνατο να συμβεί αυτό! Αλλά ο Πανόπουλος, αυτό υποστηρίζει, οπότε ας κρίνει ο κάθε λογικός αν αυτό είναι πραγματοποιήσιμο έστω στο ένα εκατοστό της πρόβλεψης.

5. Έχει επισημανθεί από άτομα που έχουν περισσότερη εμπειρία στο μηχανολογικό χώρο, πως ο υποτιθέμενος V10 turbo κινητήρας των 3000cc στις 12.000,  είναι αδύνατον να παράγει 3.000 άλογα χωρίς να καταστραφεί σε δύο λεπτά! Οι θερμοκρασίες που θα παραχθούν από την πίεση του αέρα και από την τριβή, θα ξεπεράσουν σε δευτερόλεπτα τους 900oC με αποτέλεσμα την αστοχία του μπουζί και του κυλίνδρου. Άλλωστε, γι΄αυτό κανείς δεν έχει φτάσει σε αυτό το δυσθεώρητο αριθμό ίππων ακόμη και με περισσότερα κυβικά εκατοστά.

6. Έχει επισημανθεί από χρήστες, πως η μπροστινή αεροτομή που παρουσιάζεται ως σχέδιο της Panopoulos,  στην πραγματικότητα, είναι ένα CAD template από μονοθέσιο της F1 του 2017-2018. Γίνεται άμεσα αντιληπτό πως πιθανώς o γραφίστας που έφτιαξε το πρωτότυπο δεν έχει ιδέα από αεροδυναμική, και απλά πήρε το έτοιμο 3D object αεροτομής και το… κότσαρε στο εμπρός μέρος του Chaos. Αισθητικά; Όμορφή. Λειτουργικά; Τα vortex generators χρειάζονται μόνο σε μονοθέσια που η ρόδα δεν καλύπτεται από το αμάξωμα. Μα στο Chaos, υπάρχει.. αμάξωμα, δεν χρειάζεται μια τόσο πολύπλοκη κατασκευή. Και μόνο από αυτό φαίνεται το άρπα-κόλα του εγχειρήματος.

7. Έμπειρος μηχανικός σε βίντεο του, φέρεται να παραξενεύεται από την δήλωση του Πανόπουλου πως θα χρησιμοποιήσει κεραμικά πιστόνια στον κινητήρα. Η BMW έκανε έρευνα την δεκαετία του ’90 και απέρριψε έστω την μερική χρήση κεραμικών υλικών εκεί – όπως και το σύνολο των ομάδων μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς το κύριο πρόβλημα ήταν πως δεν μπορούσε να αποβληθεί η θερμοκρασία με αποτέλεσμα να συσσωρεύεται και να προκαλεί αστοχία στον κινητήρα. Αλλά προφανώς ο Πανόπουλος βρήκε την λύση και σε αυτό (πριν καν το κατασκευάσει και το δοκιμάσει βεβαίως).

8. Η κατασκευή ενός hypercar απαιτεί εκατομμύρια κεφαλαίων, όχι μόνο για τα υλικά ή τους εργάτες, αλλά και για πιστοποιήσεις. Ο κύριος Πανόπουλος, πώς μπορεί να μιλάει για πωλήσεις και για γύρους του Nürburgring, όταν δεν έχει στα χέρια του καν τον κινητήρα και δεν ξέρει αν μπορεί να περάσει τα όρια ρίπων; Δεν γνωρίζει καν, αν θα μπορεί να περάσει τα crash tests. Πώς μπορεί να μιλάει για επιδόσεις του αυτοκινήτου όταν δεν μπορεί να γνωρίζει την στιβαρότητα του πλαισίου και την αντοχή του στις εγκάρσιες και διαμήκεις δυνάμεις στρέψης; Η όλη συζήτηση γίνεται πάνω σε ένα paper-car. Και είναι ΠΟΛΥ μεγάλη συζήτηση χωρίς λόγος!

9. Διατείνεται ο κύριος Πανόπουλος πως θα παρουσιάσει μέσα στο ’22 το αμάξι. Δηλαδή σε 12 με 14 μήνες, θα έχει κατασκευάσει, πλαίσιο, αμάξωμα, κρεμαγιέρα, σύστημα πέδησης, ηλεκτρολογικά, σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα (αερόσακοι, προεντατήρες, ABS, έλεγχο πρόσφυσης κτλ), κινητήρα που θα περάσει και τις προδιαγραφές ρίπων που αναφέραμε, κιβώτιο, ανάρτηση, συμπλέκτη, διαφορικό και ελαστικά (αυτά θα τα κατασκευάσει ή θα τα βρει από αλλού; Πάνω από 250Km/h χρειάζονται ειδικά πανάκριβα ελαστικά). Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να συμβεί αυτό, πόσο μάλλον όταν διατείνεσαι πως θα τα κατασκευάσεις όλα εσύ… Ελληνικά και πως δεν θα τα αγοράσεις έτοιμα από καταξιωμένους κατασκευαστές. Και όλα αυτά με  9 άτομα προσωπικό (τόσοι είναι για τον κινητήρα, πόσοι για το πλαίσιο, πόσοι για τα ηλεκτρολογικά…)

10. Πώς μπορεί κάποιος να δηλώνει πως  το υποτιθέμενο εργοστάσιο θα το εγκαινιάσει ο πρωθυπουργός; (το γραφείο του πρωθυπουργού το ξέρει;). Μιλάμε για παθητικούς ψεύτες. Πώς μπορείς να λες πως το πρώτο αμάξι θα το παρουσιάσει το Top Gear (το BBC το ξέρει;) όταν το αμάξι – και καλά – θα έρθει το 2022; Πώς μπορείς να λες πως θα συνεργαστείς με την Red Bull (η Red Bull το ξέρει;). Πώς λες πως θα σπάσεις το ρεκόρ στο Nürburgring, το ρεκόρ των 0-400 ή το ρεκόρ τελικής, όταν δεν έχεις κανένα μα κανένα δεδομένο για το αμάξι σου;

11. Όπως πολλοί του χώρου επισημαίνουν, το να ξεπεράσεις τα 360χλμ/ω, απαιτεί όχι ίππους, αλλά αεροδυναμική κορυφαίας τεχνολογίας. Ποιο CAD/CAM πρόγραμμα χρησιμοποιεί ο κύριος  Πανόπουλος και σε πια αεροδυναμική σήραγγα έχει βάλει μέσα το πρόπλασμα που διατείνεται πως έχει; Το έχει κάνει, σκοπεύει να το κάνει (και αν ναι σε ποια) ή μήπως και την σήραγγα θα την κατασκευάσει κι αυτήν, να είναι Ελληνική; :D

12. Ο κύριος Πανόπουλος έχει δηλώσει πως θα κατασκευάσει ο ίδιος (!) τον 3D printer που θα τυπώσει τα υλικά. Δηλαδή όχι μόνο θα κατασκευάσει τα υλικά του αυτοκινήτου του, αλλά θα κατασκευάσει και τον βαρύ βιομηχανικό εξοπλισμό που απαιτείται! (ποσσιμπλ;)

13. Το να ορίζεις ημερομηνίες (που ποτέ δεν θα τηρηθούν), δεν είναι επιχειρηματικό plan. Σε ένα φυσιολογικό κόσμο, ο εκάστοτε επιχειρηματίας βγαίνει και λέει «είμαι αυτός, θέλω να κάνω αυτό, έχω αυτή την εμπειρία, έχω αυτό το προσωπικό, χρειάζομαι αυτά τα χρήματα για να προχωρήσω με αυτό τον τρόπο». Ο Πανόπουλος τι μας λέει; Δεν θέλω τα λεφτά σας, αλλά η κυβέρνηση μας έχει επισκεφτεί (και ίσως τσοντάρει), ενώ στα καίρια ζητήματα, απαντά με αοριστίες και μπαρούφες που απευθύνονται σε αφελείς ή ακραίους.

14. Κατάφορα ψέματα Νο1: Το 2020,  ο Πανόπουλος δήλωνε πως θα παρουσίαζε δύο αυτοκίνητα στην έκθεση της Γενεύης που τελικά ακυρώθηκε. Μα στην λίστα εκθετών, η εταιρεία του δεν είναι πουθενά. Ούτε καν στην κατηγορία other exhibitors.

15. Κατάφορα ψέματα Νο2: Η επίσημη δικαιολογία για το φιάσκο της παρουσίασης του Chaos, ήταν πως εξαρχής είχαν αποφασίσει να κάνουν παρουσίαση 3D μοντέλου όπως έχουν κάνει και οι άλλοι και όχι παρουσίαση του πραγματικού αυτοκινήτου. Μα εδώ, αυτός και ο κολλητός του, τα λένε αλλιώς:

https://web.archive.org/web/20211101203044/https://www.newsauto.gr/news/chaos-apokalifthike-to-elliniko-hypercar-ton-12-5-ekat-evro-ke-ton-3-000-ippon/

Εκεί, διαβάζουμε:

 

 

Μετά το κράξιμο, αλλάζουν τα γραφόμενα τους και πάνε στο plan B που αναφέρεται επάνω  (πόσες αποδείξεις χρειάζεται ακόμη για να καταλάβουμε πως το δίδυμο Πανόπουλος-Σαρημπαλίδης, λειτουργεί συντονισμένα;)

 

16. Αχ αυτό το autoclave Νο1: Στα παλιά του βίντεο έδειχνε το «φούρνο» (autoclave). Χρήστες επισήμαναν πως αυτό δεν ήταν autoclave αλά μια απλή δεξαμενή με… δύο μάνταλα.

17. Αχ αυτό το autoclave Νο2 (το έχω κάνει εντελώς copy/paste γιατί γέλασα με το στυλ γραφής): Δήλωση Πανόπουλου για Autoclave: "Δεν υπάρχει άλλο στην Ελλάδα, στην Ευρώπη υπάρχει μόνο ένα, στη McLaren." 

Ναι, γιατί όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δε φτιάχνουν τα hypercars σε autoclave. Δεν υπάρχουν autoclave για F1 στο εργοστάσιο κάθε ομάδας. Δεν υπάρχουν autoclave για βιομηχανική χρήση.

Meanwhile. Κυριολεκτικά στην πρώτη αναζήτηση για autoclave στην Ευρώπη:

https://www.italmatic.eu/autoclavi/compositi/?lang=en

100% made in Italy...

 

18. Παρατήρηση χρήστη: “Τα δισκόφρενα έχουν σημάδια εκτύπωσης από PLA. Όλα είναι fake.”

19. Το ψυγείο που έδειχνε στα βίντεο, επισημάνθηκε πως δεν είχε καν συνδεμένη την τεράστια μπουκάλα με υγρό άζωτο.

20. Αν ακόμη δεν πειστήκατε, ας δούμε και την νέα φυσική που μας αποκαλύπτει ο Πανόπουλος στο βίντεο τον Φλεβάρη του ’20, όπου υποστηρίζει πως  «ψύχει τα μεταλλικά αντικείμενα "στους -300 βαθμούς…  ….για να κάνει "αναδιάταξη της μοριακής τους δομής».

 

Ο Πανόπουλος ξεπέρασε κατά 27 περίπου βαθμούς κελσίου και το απόλυτο μηδέν και εσείς ακόμη δεν τον πιστεύετε!!!

 

Όσον αφορά την στάση των ΜΜΕ, θα πρέπει να επισημάνω για ακόμη μια φορά πως είναι ιδιαίτερα ύποπτη. Δεν αναφέρομαι στον κολλητό/συνεργό του. Αναφέρομαι στο σύνολο του τύπου και ειδικά στον ειδικό τύπο (αυτοκινήτου). Δεν είναι δυνατόν ένα μάτσο χρήστες στο insomnia να τον έχουμε ξεβρακώσει με όλα τα παράλογα που έχει πει, και ο τύπος στο car and driver να απαντάει στην κριτική με αερολογίες περί δημοσιογραφικής δεοντολογίας. Και η στάση των ΜΜΕ είναι ύποπτη γιατί όχι μόνο δεν ξεβράκωσαν κανέναν τους παράλογους ισχυρισμούς του Πανόπουλου, αλλά αντ΄αυτού, δημοσίευσαν και τις κατοπινές εξηγήσεις του, κρατώντας μια απίστευτα ουδέτερη στάση! «Ο χρόνος θα δείξει» κτλ. Είναι εξωφρενικό. Δηλαδή σε κάνει να πιστεύεις πως παίζει κάτι μεγαλύτερο από έναν παθητικό ψεύτη και έναν επαγγελματία παπατζή.

Τι να πω. Time will tell! :D

 

 

 

Προτείνω διόρθωση του Νο 9, πλέον ανακοινώθηκε μέσω ερτ ότι θα παρουσιαστεί από την κυβέρνηση σε 4 μήνες...

Επίσης προσθήκη του φιάσκου με την δήθεν διαρροή των σχεδίων που ήταν δημόσια διαθέσιμα.(δες το παραπλήσιο νήμα του άπειρον σεκ 68)

Συν  το πλαστικό καβούκι που έδειξε χτες η ερτ αντί για το πραγματικό αυτοκίνητο

Επεξ/σία από nicksoti
  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους. Διαβάζοντας το θέμα από την αρχή του και βλέποντας διάφορα μέλη να σχολιάζουν αποδεικνύοντας με λογική αλλά και με επιστημονικά δεδομένα το πόσο μεγάλη κομπίνα και π@π@τζ@ είναι το όλο Project Chaos( καμία σχέση να μην έχεις με το αυτοκίνητο κάνει μπαμ ότι είναι μουφα) θέλησα και εγώ να σχολιάσω το εξής. Είναι απίστευτα θλιβερό και επικίνδυνο, πως ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι της Ελληνικής κοινωνίας(αν κρίνω από τα σχόλια σε social media κ.ά.) πιστεύει με τεράστια ευκολία και χωρίς να κάνει καμία απολύτως έρευνα σε οτιδήποτε θα του τονώσει τη στερημένη  εθνική υπερηφάνεια. Και δεν ξέρω τι είναι χειρότερο. Να μην μπορείς να κατανοήσεις εν έτει 2021 ότι κάτι είναι κοροϊδία την στιγμή που με ένα απλό google search μπορείς σχετικά εύκολα να επιβεβαιώσεις αν κάτι είναι έγκυρο ή το να ξέρεις πως πρόκειται για ψέμα αλλά να δημιουργείς την ανάγκη στον εαυτό σου να το πιστέψεις. Είναι κρίμα μια κοινωνία να καταλήξει σαν χρήστης ναρκωτικών ο οποίος γνωρίζει την πραγματικότητα αλλά είτε επειδή δεν μπορεί να την αλλάξει είτε για άλλους λόγους να αρκείται στην "παραμύθα".

  • Like 3
  • Thanks 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...