Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ειμαι περιεργος να δω τι θα πει αν τον ρωτησουν για το αυτοκινητο στις φωτο του insta κ αυτο που παρουσιασε που ειναι μαλλον μονο καβουκι κ σιγουρα τελειως διαφορετικο αυτοκινητο

Επεξ/σία από Neural_handshake
  • Like 1
  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 ώρες πριν, nemom είπε

Επειδή το αυτοκίνητο έχει «πατενταριστεί», οφείλει να έχει πατενταριστεί η τελική έκδοση.

Ας πούμε στον εμπρός πρόβολο, λείπει κάτι, καθρέφτες γιοκ κλπ...
Άρα είτε δεν είναι λειτουργικό πρωτότυπο η μακέτα, είτε δεν ανταποκρίνεται στην τελική έκδοση.

M674DBIVNK56FON27UQIXB6ZFGMHBGEWB3XXZ72C

Screenshot_9.jpg.4ebc72c3aea95c4f44ae6bb

Λοιποοοον, λείπει το sideskirt, το μπροστινό μερος στο ρυγχος ειναι διαφορετικό, 
Το τζάμι δε χωράει σωστα και πεταγεται πάνω απ το αμάξωμα, δεν υπαρχει πορτα, ουτε εσωτερικό.

Οι ζάντες παιζει όντως να ναι το μόνο λειτουργικό αντικείμενο, αντε και τα λεντακια... να φανταστώ οτι οταν τρεχεις με 500 στη βροχή wiper δε θες, θα μπορεις να βλέπεις το δρόμο απ τις θερμικές καμερες που θα εχει στο μπροστινό μέρος, οh wait..

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακούω απόψεις.
''Είναι προφανής η απάτη, ο Υφ ΣενΤ λοράνΤ έχει αντιγράψει τον Κουτρούμπα'' (Σπύρος Παπαδόπουλος, Απαράδεκτοι).

image.png.24238c1270c8ad564edd01b97d98735b.png

Παραθέτω μελέτη απο επίσημο paper.
Η επιστημονική αναδιάπλαση που βλέπουμε εδώ, έχει νόημα. Βλέπουμε δηλαδή το υλικό να είναι κατά την διεύθυνση των δυνάμεων (pull, push, side loading) . Αυτό θα είχε νόημα και φυσικά το συγκεκριμένο Paper τα λέει ωραία και η ''αναδιάπλασή'' τους δουλεύει (τουλάχιστον με τις μετρήσεις που έκαναν, δεν μπήκαν σε κινητήρα). Η αντοχή τους σε κόπωση δε, λόγω των μικρών αυτών ''κλάδων'' που έχουν είναι αμφισβητούμενα εδώ και καιρό απο την κοινότητα. (δες 3D printed bugatti δαγκάνα που δεν έχει σε τόσο μεγάλο βαθμό 'κλάδους' γι'αυτόν τον λόγο κυρίως). Η εκτύπωση δεν έχει αυτό το μαγικό. Έχει το μαγικό της εσωτερικής δομής του υλικού. Απο εκεί μπορείς να αυξήσεις την αντοχή και να μειώσεις το βάρος, με την κόπωση του υλικού να μην επηρεάζεται. Η αναδιάπλαση του Πανόπουλου είναι πιο πολύ art και λιγότερο engineering. Και σαν art, πουλάει γιατί και η Μαντάμ Σουσού αγόραζε πίνακες, δεν έφτιαχνε τα ψυγεία στο μαγαζί του Παναγιωτάκη...

Πιστεύω ότι απο πίσω θα παίξει ΕΣΠΑ πολύ δυνατό, αν κρίνω και αυτά που έχω δεί με τα μάτια μου και όχι άκουσα/μου είπαν. Αν δείτε τι λέει το ΕΣΠΑ 2021-2027 είναι λες και το έχει κάνει γι αυτό.
1. Smarter Europe (3D αναδιάΚλαση εδώ)
2. Greener Europe (Ηλεκτρικό και Zion εδώ)
Έχει καλές βάσεις για να μπει σε τέτοια πακέτα, έναντι άλλων πραγματικών μονάδων/μαγαζιών κλπ. Αν μαζέψει και δέκα βιογραφικά που έχουν κάποιες βάσεις, πήρε καλό μπαγιόκο. Έχει και δύο κονέ στα πολιτικά, κάτι θα μασουλήσει.


Για τον Κο Κορρέ, κάποιος έγραψε ότι στην αρχή έλεγε Ελληνικό κι Ελληνικό.
Θα ήθελα σας παρακαλώ ενα Video που να το λέει, μιας και τον έχω γνωρίσει προσωπικά το 2007 σε ένα Αρχιτεκτονικό γραφείο και μιλήσαμε μαζί. Ο Κος Κορρές είχε συνεργασία με την Mevaco τότε, να το φιτάξουν εδώ. Και το κιβώτιο για παράδειγμα ήταν δικό του. Αυτός και ο Κος Θεόδωρος Τσιριγγάκης που θυμάμαι απο μικρός μιας και η Tamiya είχε διαφορικά χωρίς γρανάζια και τότε το λέγαμε ότι αυτό είναι Ελληνική εφεύρεση, είναι που τους λίγους που έχουν κάνει πραγματικότητα κάτι. Σε Video που είδα είπε ''Σχεδιάστηκε απο Έλληνες και όλα τα κεφάλαια που μπήκαν είναι απο Έλληνες. Το αυτοκίνητο δεν είναι κατασκευασμένο στην Ελλάδα εξ ολοκλήρου, ούτε και μια Porsche φτιάχνεται εξ ολοκλήρου στην Γερμανία''.

Κάνω κόπυ για να δούμε την Ελλάδα που λέγαμε:
https://www.kathimerini.gr/society/373516/elliniki-efeyresi-me-efarmogi-sto-diastima/
"Αρκετές χώρες ενδιαφέρθηκαν να αγοράσουν την πατέντα (ΗΠΑ, Κίνα κ.ά.), όμως ο κ. Τσιριγγάκης αρνήθηκε να την πουλήσει, καθώς επιθυμούσε να παραμείνει και να αξιοποιηθεί η εφεύρεση στην Ελλάδα, ελπίζοντας ότι θα έβρισκε υποστήριξη από τις αρμόδιες ελληνικές αρχές. Τα πρώτα τέσσερα χρόνια, το διαφορικό χωρίς γρανάζια το στήριξε η ΠΥΡΚΑΛ, αργότερα όμως η βοήθεια αποσύρθηκε και τη νομική και οικονομική υποστήριξη της πατέντας ανέλαβε για 20 χρόνια ο δικηγόρος του κ. Τσιριγγάκη, κ. Γ. Μπουρνούς.

Τελικά, παρήλθε ο χρόνος προστασίας της πατέντας και σύμφωνα με πληροφορίες το διαφορικό χωρίς γρανάζια βρήκε εφαρμογή στο εξωτερικό."

Προσεξτε. Πέρασαν 20 χρόνια... 20 χρόνια. είκοσι ολόκληρα χρόνια. Αυτά είναι Ιστορία. Είναι γεγονότα. Και όπως λένε, η Ιστορία επαναλαμβάνεται και το έχει κάνει άπειρες φορές στην χώρα μας. Εκτιμώ αφάνταστα ότι ο Κος Κορρές προσπάθησε να το κάνει εδώ, έγινε ότι έγινε και τελικά έφυγε έξω. Γιατί εδώ, πολύ σπάνια θα βρείς ''βοήθεια'' . Συνήθως το ''ρε συ, άστο, θα σε βοηθήσω εγώ'' γίνεται σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα ένα τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών που το βρίσκεις στην πόρτα σου. Αν κάτσει κανείς και καταλάβει το μέγεθος της οικονομικής αιμορραγίας που έχει κάποιος, δεν το χωράει ο νους σας. Καταλαβαίνει κανείς το κόστος να παραγγείλεις σε CNC, ένα κομμάτι απο κάτι? Στην Ευρώπη? Μιλάμε για χιλιάδες Ευρώ (τώρα) και εκατοντάδες χιλιάδες δραχμές (τότε). Τώρα με τα media, με πέντε εικόνες απο το ιντερνετ, δέκα μακαρονάδες και είκοσι παντόφλες έγινες άρχοντας...

Ας μην πιστεύουμε σε όνειρα, ας πατάμε λίγο στον πλανήτη μας, (στρογγυλός? Θα ρωτήσει κάποιος...) και το αδύνατο, γίνεται δυνατό. Όταν όμως το δούμε. Μέχρι τότε, είναι αδύνατο.
Αυτό που δεν σχολιάζει κανένας, είναι ότι συνέχεια πετάει ''Αγγλία και Αγγλία'' και στο Ινσταγκραμ Αγγλία έλεγε ότι πάει κι έρχεται και το αυτοκίνητο κάποια στιγμή είπε ότι είναι εκεί (όταν το ξεσκέπασε αν θυμάμαι καλά). Και πως διάολο το ξαναέφερε στην ΕΡΤ? ΤελεπορτεϊσΙΟΝ?

adem202100036-fig-0005-m.jpg

adem202100036-fig-0001-m.jpg

adem202100036-fig-0006-m.jpg

adem202100036-blkfxd-0001-m.jpg

adem202100036-fig-0004-m.jpg

Επεξ/σία από VFR
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, XristosQts είπε

81792333-5520-45ED-831B-FA72E7DDAB12.jpeg

Κάτι τέτοια κάνει ο τουρμοπανόπουλος και πήζει κάθε φορά το ελβελ από μυαλά που επιστρέφουν...

Επεξ/σία από nicksoti
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως είναι λυπηρό σε αυτή την χώρα που γέννησε τόσες προσωπικότητες που επηρέασαν την ανθρώπινη επιστημονική και πολιτιστική κληρονομιά να πέφτει τόση χολή από άσχετους που απλά δεν κατάλαβαν τι είδαν χθες το βράδυ στην ΥΕΝΕΔ

20211111-DELTIO21-CHAOS111-1068x512.jpg

Ο επιστήμονας, οδηγός σχεδιαστής, δοκιμαστής, πιλότος, καφετζής, βελτιωτής σας μίλησε για μεταβαλλόμενη μάζα, πολύ απλά και καθρέφτες υπάρχουν και πόρτες και παράθυρα αλλά και καμινάδα...μετά από εμπεριστατωμένη έρευνα και ψάχνοντας σε περίεργες σελίδες στο dark web βρήκα πληροφορίες εκ των έσω από άνθρωπο που γνωρίζει από αυτόν

spacer.png

Kαι σύμφωνα με τις ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ του ο δημιουργός του ΧΑΟΥΣ ήρθε σε επαφή με τους vorlon όπου και του έδωσαν την απαραίτητη τεχνογνωσία υλικών για blended κατασκευές όπως ακριβώς κάνουν και στα δικά τους διαστημόπλοια

spacer.png

 

Επεξ/σία από itanium
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, itanium είπε

Πάντως είναι λυπηρό σε αυτή την χώρα που γέννησε τόσες προσωπικότητες που επηρέασαν την ανθρώπινη επιστημονική και πολιτιστική κληρονομιά να πέφτει τόση χολή από άσχετους που απλά δεν κατάλαβαν τι είδαν χθες το βράδυ στην ΥΕΝΕΔ

20211111-DELTIO21-CHAOS111-1068x512.jpg

Ο επιστήμονας, οδηγός σχεδιαστής, δοκιμαστής, πιλότος, καφετζής, βελτιωτής σας μίλησε για μεταβαλλόμενη μάζα, πολύ απλά και καθρέφτες υπάρχουν και πόρτες και παράθυρα αλλά και καμινάδα...μετά από εμπεριστατωμένη έρευνα και ψάχνοντας σε περίεργες σελίδες στο dark web βρήκα πληροφορίες εκ των έσω από άνθρωπο που γνωρίζει από αυτόν

spacer.png

Kαι σύμφωνα με τις ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ του ο δημιουργός του ΧΑΟΥΣ ήρθε σε επαφή με τους vorlon όπου και του έδωσαν την απαραίτητη τεχνογνωσία υλικών για blended κατασκευές όπως ακριβώς κάνουν και στα δικά τους διαστημόπλοια

spacer.png

 

To θληβερό ειναι οτι αυτοι οι ανθρωποι, εχουν και άποψη για αλλα πράγματα ψηφίζουν ας πούμε...
Και στα σχόλια του βίνεο ρωτά ο αλλος, τι δουλεια κάνεις... λες κ έχει σημασία...

Ενδιαφέρον θα έχει να το καλύψει ο εισαγγελάτος, που έχει ασχοληθεί με το αθλημα οπως λεει, αυτος δε θα πρεπε να ξεγελαστεί κανονικά...

 

Επεξ/σία από Shadow Explorer
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Shadow Explorer είπε

To θληβερό ειναι οτι αυτοι οι ανθρωποι, εχουν και άποψη για αλλα πράγματα ψηφίζουν ας πούμε...
Και στα σχόλια του βίνεο ρωτά ο αλλος, τι δουλεια κάνεις... λες κ έχει σημασία...

Ενδιαφέρον θα έχει να το καλύψει ο εισαγγελάτος, που έχει ασχοληθεί με το αθλημα οπως λεει, αυτος δε θα πρεπε να ξεγελαστεί κανονικά...

 

Αυτό ακριβώς, έχουν άποψη χωρίς να είναι ειδικοί. Που ακόμα και να είναι, είναι δύσκολο να βγάλεις συμπεράσματα χωρίς να έχει γίνει η παρουσίαση. Λέει για αρχές το 2022... για να δούμε. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Stoliver είπε

Αυτό ακριβώς, έχουν άποψη χωρίς να είναι ειδικοί. Που ακόμα και να είναι, είναι δύσκολο να βγάλεις συμπεράσματα χωρίς να έχει γίνει η παρουσίαση. Λέει για αρχές το 2022... για να δούμε. 

Μη το λες σε μένα έτσι γιατι εγώ είμαι ειδικός, Automotive artist στο κομματι του visualization είμαι, λες να μη ξερω τι βλέπω?  Δε θα μας τρελάνετε ρε φιλε...

Αυτο που έχει, αμάξι δεν είναι, οταν δείξει το αμάξι (αν το εχει) τα λεμε, παντα κρίνουμε από αυτά που βλέπουμε και ξέρουμε.

Επεξ/σία από Shadow Explorer
  • Like 2
Δημοσ.

Το χθεσινό είναι απάντηση σε όσους μας ρωτάνε και γιατί ασχολούμαστε με έναν ιδιώτη, ας λέει ότι θέλει.

Ασχολούμαστε λοιπόν επειδή μια δημόσια τηλεόραση μετά από όλα όσα έχουν ακουστεί και γραφεί επιλέγει να κάνει τις πλάτες (εννοείται με τις ευλογίες της κυβέρνησης που την ελέγχει) σε έναν άνθρωπο που ξεκάθαρα προσπαθεί να κοροϊδέψει.

Ασχολούμαστε λοιπόν φίλοι μας καλοί γιατί βγαίνει ένας άνθρωπος και λέει ότι σε 4 μήνες θα παρουσιάσει ένα όχημα αμφιβόλου ποιότητας επίσημα με την παρουσία κυβέρνησης. Ένα όχημα που το παρουσίασε και χθες, που είναι σκέτο κέλυφος και ουδεμία σχέση έχει με λειτουργικό αμάξι, όχι με hypercar, αλλά ούτε και με κανονικό αμάξι. Και αυτό μπορεί να παρουσιάσει σε 4 μήνες μέσα σε τυμπανοκρουσίες.

Ένας άνθρωπος λοιπόν που ξεκάθαρα κυνηγάει κρατικό χρήμα, το χρήμα που δίνουμε εμείς, οι φορολογούμενοι, χρήματα που δεν θα πάνε για έναν πραγματικό σκοπό, χρήματα που το κράτος τα χρειάζεται τώρα όσο τίποτε άλλο θα πεταχτούν στον κάδο σκουπιδιών.

Αλλά και ένα ΕΣΠΑ να τσιμπήσει και αυτά τα χρήματα θα λείψουν από τις υγιείς σοβαρές επιχειρήσεις. Θα σπαταληθεί για άλλη μια φορά ευρωπαϊκό χρήμα σε κάτι που δεν υπάρχει και για άλλη μια φορά θα δώσουμε την αφορμή να μας κοιτάνε με μισό μάτι στο εξωτερικό γιατί πετάγονται τα λεφτά τους, όπου να' ναι.

Γι' αυτό ασχολούμαστε γιατί κάτι τέτοιοι άνθρωποι υπήρξαν σε αυτό τον τόπο τόσα χρόνια και γιατί η παρουσία τους βλάπτει εμάς τους άλλους.

Ας πληρώσουμε λοιπόν όλοι μαζί τον Πανόπουλο και τον κάθε Πανόπουλο.

 

  • Like 12
Δημοσ.
1 ώρα πριν, VFR είπε

Ακούω απόψεις.
''Είναι προφανής η απάτη, ο Υφ ΣενΤ λοράνΤ έχει αντιγράψει τον Κουτρούμπα'' (Σπύρος Παπαδόπουλος, Απαράδεκτοι).

image.png.24238c1270c8ad564edd01b97d98735b.png

Παραθέτω μελέτη απο επίσημο paper.
Η επιστημονική αναδιάπλαση που βλέπουμε εδώ, έχει νόημα. Βλέπουμε δηλαδή το υλικό να είναι κατά την διεύθυνση των δυνάμεων (pull, push, side loading) . Αυτό θα είχε νόημα και φυσικά το συγκεκριμένο Paper τα λέει ωραία και η ''αναδιάπλασή'' τους δουλεύει (τουλάχιστον με τις μετρήσεις που έκαναν, δεν μπήκαν σε κινητήρα). Η αντοχή τους σε κόπωση δε, λόγω των μικρών αυτών ''κλάδων'' που έχουν είναι αμφισβητούμενα εδώ και καιρό απο την κοινότητα. (δες 3D printed bugatti δαγκάνα που δεν έχει σε τόσο μεγάλο βαθμό 'κλάδους' γι'αυτόν τον λόγο κυρίως). Η εκτύπωση δεν έχει αυτό το μαγικό. Έχει το μαγικό της εσωτερικής δομής του υλικού. Απο εκεί μπορείς να αυξήσεις την αντοχή και να μειώσεις το βάρος, με την κόπωση του υλικού να μην επηρεάζεται. Η αναδιάπλαση του Πανόπουλου είναι πιο πολύ art και λιγότερο engineering. Και σας art, πουλάει γιατί και η Μαντάμ Σουσού αγόραζε πίνακες, δεν έφτιαχνε τα ψυγεία στο μαγαζί του Πανγιωτάκη...

Πιστεύω ότι απο πίσω θα παίξει ΕΣΠΑ πολύ δυνατό, αν κρίνω και αυτά που έχω δεί με τα μάτια μου και όχι άκουσα/μου είπαν. Αν δείτε τι λέι το ΕΣΠΑ 2021-2027 είναι λες και το έχει κάνει γι αυτό.
1. Smarter Europe (3D αναδιάΚλαση εδώ)
2. Greener Europe (Ηλεκτρικό και Zion εδώ)
Έχει καλές βάσεις για να μπει σε τέτοια πακέτα, έναντι άλλων πραγματικών μονάδων/μαγαζιών κλπ. Αν μαζέψει και δέκα βιογραφικά που έχουν κάποιες βάσεις, πήρε καλό μπαγιόκο. Έχει και δύο κονέ στα πολιτικά, κάτι θα μασουλήσει.


Για τον Κο Κορρέ, κάποιος έγραψε ότι στην αρχή έλεγε Ελληνικό κι Ελληνικό.
Θα ήθελα σας παρακαλώ ενα Video που να το λέει, μιας και τον έχω γνωρίσει προσωπικά το 2007 σε ένα Αρχιτεκτονικό γραφείο και μιλήσαμε μαζί. Ο Κος Κορρές είχε συνεργασία με την Mevaco τότε, να το φιτάξουν εδώ. Και το κιβώτιο για παράδειγμα ήταν δικό του. Αυτός και ο Κος Θεόδωρος Τσιριγγάκης που θυμάμαι απο μικρός μιας και η Tamiya είχε διαφορικά χωρίς γρανάζια και τότε το λέγαμε ότι αυτό είναι Ελληνική εφεύρεση, είναι που τους λίγους που έχουν κάνει πραγματικότητα κάτι. Σε Video που είδα είπε ''Σχεδιάστηκε απο Έλληνες και όλα τα κεφάλαια που μπήκαν είναι απο Έλληνες. Το αυτοκίνητο δεν είναι κατασκευασμένο στην Ελλάδα εξ ολοκλήρου, ούτε και μια Porsche φτιάχνεται εξ ολοκλήρου στην Γερμανία''.

Κάνω κόπυ για να δούμε την Ελλάδα που λέγαμε:
https://www.kathimerini.gr/society/373516/elliniki-efeyresi-me-efarmogi-sto-diastima/
"Αρκετές χώρες ενδιαφέρθηκαν να αγοράσουν την πατέντα (ΗΠΑ, Κίνα κ.ά.), όμως ο κ. Τσιριγγάκης αρνήθηκε να την πουλήσει, καθώς επιθυμούσε να παραμείνει και να αξιοποιηθεί η εφεύρεση στην Ελλάδα, ελπίζοντας ότι θα έβρισκε υποστήριξη από τις αρμόδιες ελληνικές αρχές. Τα πρώτα τέσσερα χρόνια, το διαφορικό χωρίς γρανάζια το στήριξε η ΠΥΡΚΑΛ, αργότερα όμως η βοήθεια αποσύρθηκε και τη νομική και οικονομική υποστήριξη της πατέντας ανέλαβε για 20 χρόνια ο δικηγόρος του κ. Τσιριγγάκη, κ. Γ. Μπουρνούς.

Τελικά, παρήλθε ο χρόνος προστασίας της πατέντας και σύμφωνα με πληροφορίες το διαφορικό χωρίς γρανάζια βρήκε εφαρμογή στο εξωτερικό."

Προσεξτε. Πέρασαν 20 χρόνια... 20 χρόνια. είκοσι ολόκληρα χρόνια. Αυτά είναι Ιστορία. Είναι γεγονότα. Και όπως λένε, η Ιστορία επαναλαμβάνεται και το έχει κάνει άπειρες φορές στην χώρα μας. Εκτιμώ αφάνταστα ότι ο Κος Κορρές προσπάθησε να το κάνει εδώ, έγινε ότι έγινε και τελικά έφυγε έξω. Γιατί εδώ, πολύ σπάνια θα βρείς ''βοήθεια'' . Συνήθως το ''ρε συ, άστο, θα σε βοηθήσω εγώ'' γίνεται σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα ένα τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών που το βρίσκεις στην πόρτα σου. Αν κάτσει κανείς και καταλάβει το μέγεθος της οικονομικής αιμορραγίας που έχει κάποιος, δεν το χωράει ο νους σας. Καταλαβαίνει κανείς το κόστος να παραγγείλεις σε CNC, ένα κομμάτι απο κάτι? Στην Ευρώπη? Μιλάμε για χιλιάδες Ευρώ (τώρα) και εκατοντάδες χιλιάδες δραχμές (τότε). Τώρα με τα media, με πέντε εικόνες απο το ιντερνετ, δέκα μακαρονάδες και είκοσι παντόφλες έγινες άρχοντας...

Ας μην πιστεύουμε σε όνειρα, ας πατάμε λίγο στον πλανήτη μας, (στρογγυλός? Θα ρωτήσει κάποιος...) και το αδύνατο, γίνεται δυνατό. Όταν όμως το δούμε. Μέχρι τότε, είναι αδύνατο.
Αυτό που δεν σχολιάζει κανένας, είναι ότι συνέχεια πετάει ''Αγγλία και Αγγλία'' και στο Ινσταγκραμ Αγγλία έλεγε ότι πάει κι έρχεται και το αυτοκίνητο κάποια στιγμή είπε ότι είναι εκεί (όταν το ξεσκέπασε αν θυμάμαι καλά). Και πως διάολο το ξαναέφερε στην ΕΡΤ? ΤελεπορτεϊσΙΟΝ?

adem202100036-fig-0005-m.jpg

adem202100036-fig-0001-m.jpg

adem202100036-fig-0006-m.jpg

adem202100036-blkfxd-0001-m.jpg

adem202100036-fig-0004-m.jpg

αιντε λογω μειωμενου βαρους αυτες οι μπιελες να δινουν 12200 σαλ που λεει ,το φορτιο θα το αντεξουν? κ αν ναι για ποσο 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Shadow Explorer είπε

Μη το λες σε μένα έτσι γιατι εγώ είμαι ειδικός, Automotive artist στο κομματι του visualization είμαι, λες να μη ξερω τι βλέπω?  Δε θα μας τρελάνετε ρε φιλε...

Αυτο που έχει, αμάξι δεν είναι, οταν δείξει το αμάξι (αν το εχει) τα λεμε, παντα κρίνουμε από αυτά που βλέπουμε και ξέρουμε.

Ελλάδα ότι δηλώσεις είσαι, όμως πέρα από αυτό, ακόμα και έτσι να είναι δεν σημαίνει κάτι, σε αυτό το θέμα τουλάχιστον... 

Άμα υποστηρίζεις ότι δεν είναι αμάξι, καλό θα ήταν να έκανες και μια επεξήγηση όρων. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...