Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, VFR είπε

ψυχραιμία παιδιά.. 

Αυτό που είπε κάποιος παραπανίσια, είναι ενδιαφέρον. Κάνω δηλαδή ντόρο για το χάος, γίνεται τεράστιο πάρτυ και στο τέλος βγάζω ποδήλατα. 

Δεν μιλάω για αυτοκίνητο, όποιος έχει ασχοληθεί έστω και ελάχιστα με γραμμές παραγωγής κι έχει παρακολουθήσει το φασόλι που είχε φάει ο Μασκ με την τεσλα θα καταλάβει ότι είναι αδύνατον να γίνουν αυτά που λέει. Εκτός κι αν έχει Κορεάτικα ναυπηγεία από πίσω του, όπως η Hyundai και ξεκινήσει και φτιάχνει και τα Τσιπάκια μόνος του. 

Ξαναλέω. Όποιος έχει ασχοληθεί κατ ελάχιστο με γραμμή παραγωγής γελάει μαζί τους και όποιος δεν έχει, ας ψάξει να δει car assembly lines στο YouTube της Mini και της Toyota να δει τι σημαίνει Just In Time και τι σημαίνει να έχεις παραγγείλει εσύ μπλε φουλ έξτρα και ο άλλος ροζ με χειμερινό πακέτο και ηλιοροφη και να είναι όλα στην ίδια γραμμή παραγωγής. Θα μου πεις εδώ μιλάμε για το ίδιο πράγμα, one off. 

Αυτό που είπε ωστος κάποιος παραπάνω για το kickstarter, διαφωνώ. Εκεί 99%  των περιπτώσεων υπάρχει λειτουργικού πρωτότυπο και αν δεν υπάρχει έχει γίνει σοβαρή μελέτη. Εδώ έχουμε τον τύπο που έφτιαξε το Evo του, και μπράβο και ζήτω και τώρα θα πάει να κλείσεις την bugatti. Είναι σαν να σας πω : βελτίωνα παπάκια στην  βουλιαγμένης, και τώρα θα κλείσω την καβασακι. Η να πω :Επλενα αυτοκίνητα κι έπινα καφέ στο σκιπερ, τώρα φτιάχνει πυρηνικό υποβρύχιο με αναδιαπλαση. Το κόστος των πατεντών που έχει δώσει είναι αστείο, (3κ στην χειρότερη αν είναι για Ευρώπη, κάνα χιλιάρικο αν είναι μόνο για Ελλάδα). Εγώ πιστεύω ότι ότι αποσκοπεί στο να βγάλει κέρδος. Όχι με το χάος. Αυτό θα είναι όπως πολλοί είπαν εδώ "Μας έφαγαν οι haters". Δεν είναι το αυτοκίνητο πόλης, όσοι έχουν παρακολουθήσει την πορεία του smart καταλαβαίνουν τι εννοώ και έχει από πισω του έναν κολοσσό να πληρώνει. Το iq της Toyota κλπ. Όταν δε, πετάς στην εξίσωση και υδρογόνο, τότε πρέπει να μπεις φυλακή. Οι εταιρίες που έχουν καταφέρει να βγάλουν πολιτικοί αυτοκίνητο έχουν από πίσω τους καράβια ή είναι με λογαριασμούς τράπεζας με κάτι νούμερα σαν το χάος του Πανοπουλου. Αν δει κάποιος την πατέντα για το υδρογόνο θα καταλάβει ότι πρόκειται για πραγματικό απατεώνα. Είναι μόνο για τους πολίτες που θα δουν ένα χαρτί και θα πουν "ε, αφού έχει πατέντα... τι μας λένε οι haters". Όποιος θέλει να πάμε παρέα στον οβι, με 300 ευρώ κατοχυρωνουμε σχέδιο. ΔΕΝ είναι απόδειξη πρωτοπορίας η πατέντα. Μπορεί πχ να πας δικαστηρίου και να υπάρχει πιο παλιά με παρόμοιο σχέδιο και να στην ακυρώσουν. Μιλαω εκ πείρας στο κομμάτι της βιομηχανικής ιδιοκτησίας. 

Τις μη εκτυπωμένες ζάντες τις έχει και στο προφίλ του, σε φωτογραφία με την κόρη του που φαίνεται πίσω το αυτοκίνητο. 

Η απορία όλων μας πιστεύω, είναι "γιατί" να κάτσει κα κάνει μια τέτοια παντόφλα. Γιατί ακόμα και από στοκο να είναι το αυτοκίνητο, είναι παιδιά πολύ μεγάλη εργασίας να γίνει. Δεν είναι μια μέρα δουλειά. Τα γραφεία κλπ, υπολογιστές, οθόνες, τραπέζια, βιομηχανικό δάπεδο. Έχει ρίξει, έστω και λίγο χρήμα. 10-20 χιλιάδες ευρώ εύκολα είναι εκεί μέσα. Πιστεύω τώρα που το γράφω, είναι τα 50 της εταιρίας. Θα βγάλει είτε μέσω της extreme tuners μιας και υπάρχει πιστεύω κοινό που τον έκανε θρησκεία, ή μέσω του κράτους. Εδώ είχα γνωστό που τον έκανα μπαΝ στο FB που φτιάχνει ποδήλατα, θα περίμενες δηλαδή μια στοιχειώδη γνώση μηχανολογίας μια και τα ποδήλατα έχουν πλέον απίστευτη τεχνολογία, κι όμως πιστεύει ότι ο Πανοπουλος λέει αλήθεια κι όλοι θέλουν να τον φάνε γιατί ετσι είναι οι Έλληνες. Λάθος. Οι Έλληνες απλά δεν τους αρέσει να τους κοροϊδεύουν, κι αυτό κάνει ο φίλτατος. Αυτά που λέει δεν γίνονται, κι όσο για πράγματα που λέει,. μέχρι το τέλος της εβδομάδας καθίστε να δούμε, γιατί παίζει να δούμε τι εργοστάσιο παραγωγής. και δεν κάνω πλάκα... Τα φέρνει έτσι η τύχη που θα γελάνε μαζί του και τα πεζοδρόμια.... 

Αν προσέξετε στο τελευταίο βίντεο λέει τελικά στο 4.50 ότι είχε μεγάλη υποστήριξη από την κυβέρνηση και στα εργοστάσια που θέλει να ανοίξει κλπ. Οπότε όλο και κάτι θα τσιμπάει. 

Από την άλλη παιδιά, είναι ντροπή να αναφέρεται στο ίδιο ποστ, το όνομα Κορρές και Πανοπουλος. Τον πρώτο είχα την τιμή να τον γνωρίσω το 2007 σε ένα αρχιτεκτονικο γραφείο που εργαζόμουν και να γνωρίσω έστω και λίγο τα προβλήματα που είχε και αντιμετώπισε για την παράγωγη αυτοκινήτου. Τώρα με το χάος, μιλάμε για κανονκο στάβλο, γεμάτο σανο. 

πραγματικά για γέλια και για κλάματα.... 

φίλε vfr αδυνατώ να πιστέψω ότι τα 15-20  χιλιάρικα που όντως φαίνεται να υπάρχουν σε εξοπλισμό να ανήκουν σε μετοχικό κεφάλαιο της εταιρίας. Αν δεν κάνω λάθος αναφέρθηκε ότι το αρχικό βίντεο είναι προγενέστερο της έναρξης της εταιρίας. Όποτε που κόπηκαν αυτά τα τιμολόγια αγοράς; Σε ποιο ΑΦΜ ώστε να πιστωθούν τον ΦΠΑ; 
Από την άλλη πραγματικά δεν ξέρω που αποσκοπεί όλο αυτό αλλά θεωρώ δύσκολο να καταφέρει να αποσπάσει κρατικά λεφτά. 

  • Like 3
  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, VFR είπε

ψυχραιμία παιδιά.. 

Αυτό που είπε κάποιος παραπανίσια, είναι ενδιαφέρον. Κάνω δηλαδή ντόρο για το χάος, γίνεται τεράστιο πάρτυ και στο τέλος βγάζω ποδήλατα. 

Δεν μιλάω για αυτοκίνητο, όποιος έχει ασχοληθεί έστω και ελάχιστα με γραμμές παραγωγής κι έχει παρακολουθήσει το φασόλι που είχε φάει ο Μασκ με την τεσλα θα καταλάβει ότι είναι αδύνατον να γίνουν αυτά που λέει. Εκτός κι αν έχει Κορεάτικα ναυπηγεία από πίσω του, όπως η Hyundai και ξεκινήσει και φτιάχνει και τα Τσιπάκια μόνος του. 

Ξαναλέω. Όποιος έχει ασχοληθεί κατ ελάχιστο με γραμμή παραγωγής γελάει μαζί τους και όποιος δεν έχει, ας ψάξει να δει car assembly lines στο YouTube της Mini και της Toyota να δει τι σημαίνει Just In Time και τι σημαίνει να έχεις παραγγείλει εσύ μπλε φουλ έξτρα και ο άλλος ροζ με χειμερινό πακέτο και ηλιοροφη και να είναι όλα στην ίδια γραμμή παραγωγής. Θα μου πεις εδώ μιλάμε για το ίδιο πράγμα, one off. 

Αυτό που είπε ωστος κάποιος παραπάνω για το kickstarter, διαφωνώ. Εκεί 99%  των περιπτώσεων υπάρχει λειτουργικού πρωτότυπο και αν δεν υπάρχει έχει γίνει σοβαρή μελέτη. Εδώ έχουμε τον τύπο που έφτιαξε το Evo του, και μπράβο και ζήτω και τώρα θα πάει να κλείσεις την bugatti. Είναι σαν να σας πω : βελτίωνα παπάκια στην  βουλιαγμένης, και τώρα θα κλείσω την καβασακι. Η να πω :Επλενα αυτοκίνητα κι έπινα καφέ στο σκιπερ, τώρα φτιάχνει πυρηνικό υποβρύχιο με αναδιαπλαση. Το κόστος των πατεντών που έχει δώσει είναι αστείο, (3κ στην χειρότερη αν είναι για Ευρώπη, κάνα χιλιάρικο αν είναι μόνο για Ελλάδα). Εγώ πιστεύω ότι ότι αποσκοπεί στο να βγάλει κέρδος. Όχι με το χάος. Αυτό θα είναι όπως πολλοί είπαν εδώ "Μας έφαγαν οι haters". Δεν είναι το αυτοκίνητο πόλης, όσοι έχουν παρακολουθήσει την πορεία του smart καταλαβαίνουν τι εννοώ και έχει από πισω του έναν κολοσσό να πληρώνει. Το iq της Toyota κλπ. Όταν δε, πετάς στην εξίσωση και υδρογόνο, τότε πρέπει να μπεις φυλακή. Οι εταιρίες που έχουν καταφέρει να βγάλουν πολιτικοί αυτοκίνητο έχουν από πίσω τους καράβια ή είναι με λογαριασμούς τράπεζας με κάτι νούμερα σαν το χάος του Πανοπουλου. Αν δει κάποιος την πατέντα για το υδρογόνο θα καταλάβει ότι πρόκειται για πραγματικό απατεώνα. Είναι μόνο για τους πολίτες που θα δουν ένα χαρτί και θα πουν "ε, αφού έχει πατέντα... τι μας λένε οι haters". Όποιος θέλει να πάμε παρέα στον οβι, με 300 ευρώ κατοχυρωνουμε σχέδιο. ΔΕΝ είναι απόδειξη πρωτοπορίας η πατέντα. Μπορεί πχ να πας δικαστηρίου και να υπάρχει πιο παλιά με παρόμοιο σχέδιο και να στην ακυρώσουν. Μιλαω εκ πείρας στο κομμάτι της βιομηχανικής ιδιοκτησίας. 

Τις μη εκτυπωμένες ζάντες τις έχει και στο προφίλ του, σε φωτογραφία με την κόρη του που φαίνεται πίσω το αυτοκίνητο. 

Η απορία όλων μας πιστεύω, είναι "γιατί" να κάτσει κα κάνει μια τέτοια παντόφλα. Γιατί ακόμα και από στοκο να είναι το αυτοκίνητο, είναι παιδιά πολύ μεγάλη εργασίας να γίνει. Δεν είναι μια μέρα δουλειά. Τα γραφεία κλπ, υπολογιστές, οθόνες, τραπέζια, βιομηχανικό δάπεδο. Έχει ρίξει, έστω και λίγο χρήμα. 10-20 χιλιάδες ευρώ εύκολα είναι εκεί μέσα. Πιστεύω τώρα που το γράφω, είναι τα 50 της εταιρίας. Θα βγάλει είτε μέσω της extreme tuners μιας και υπάρχει πιστεύω κοινό που τον έκανε θρησκεία, ή μέσω του κράτους. Εδώ είχα γνωστό που τον έκανα μπαΝ στο FB που φτιάχνει ποδήλατα, θα περίμενες δηλαδή μια στοιχειώδη γνώση μηχανολογίας μια και τα ποδήλατα έχουν πλέον απίστευτη τεχνολογία, κι όμως πιστεύει ότι ο Πανοπουλος λέει αλήθεια κι όλοι θέλουν να τον φάνε γιατί ετσι είναι οι Έλληνες. Λάθος. Οι Έλληνες απλά δεν τους αρέσει να τους κοροϊδεύουν, κι αυτό κάνει ο φίλτατος. Αυτά που λέει δεν γίνονται, κι όσο για πράγματα που λέει,. μέχρι το τέλος της εβδομάδας καθίστε να δούμε, γιατί παίζει να δούμε τι εργοστάσιο παραγωγής. και δεν κάνω πλάκα... Τα φέρνει έτσι η τύχη που θα γελάνε μαζί του και τα πεζοδρόμια.... 

Αν προσέξετε στο τελευταίο βίντεο λέει τελικά στο 4.50 ότι είχε μεγάλη υποστήριξη από την κυβέρνηση και στα εργοστάσια που θέλει να ανοίξει κλπ. Οπότε όλο και κάτι θα τσιμπάει. 

Από την άλλη παιδιά, είναι ντροπή να αναφέρεται στο ίδιο ποστ, το όνομα Κορρές και Πανοπουλος. Τον πρώτο είχα την τιμή να τον γνωρίσω το 2007 σε ένα αρχιτεκτονικο γραφείο που εργαζόμουν και να γνωρίσω έστω και λίγο τα προβλήματα που είχε και αντιμετώπισε για την παράγωγη αυτοκινήτου. Τώρα με το χάος, μιλάμε για κανονκο στάβλο, γεμάτο σανο. 

πραγματικά για γέλια και για κλάματα.... 

1000 δίκια εχεις σε αυτα που γράφεις.

Το κακό ειναι οτι έχει πολλούς τρόπους να το fakeαρει... μιας και δεν υπάρχει standard κριτήριο επιτυχίας.
Ας πούμε οτι το αμαξι κοβει βόλτες όντως, τι τεχνολογία θα έχει ο κινητήρας, πιστονάκια carrillo, αναδιάπλαση και τα 2 ανάλογα την περίσταση?

Καπου εκει στα τέλη της δεκαετίας του 80, κατι βλαμμένοι στη Γαλλια  επιαναν 400km\h σε 24ωρο αγώνα αντοχής.
Γι αυτο κ η ευθεια Mulsanne απεκτησε chicane (τελικα ο φίλος δε μπήκε καν στο κόπο να το ψάξει)
Αυτό είναι 3 δεκαετίες πίσω.... 

Εδώ στο 9 λεπτό βλέπουμε τους "Έλληνες" που βοήθησαν στη σχεδίαση (ετσι λενε εκτος αν εχω μαστουρώσει απ τις πολλες ώρες στο πισι), αυτοι υποστήριξαν οτι τα χρησιμοποίησε στο έβο και απλα δεν αντέχουν για πολύ ώρα ανεξαρτήτως υλικού.

Ανοίγετε υποτιτλους και μετα αυτοματη μεταφραση στα αγγλικά, ελληνικά, αρειανά κλτ

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, AMLS είπε

φίλε vfr αδυνατώ να πιστέψω ότι τα 15-20  χιλιάρικα που όντως φαίνεται να υπάρχουν σε εξοπλισμό να ανήκουν σε μετοχικό κεφάλαιο της εταιρίας. Αν δεν κάνω λάθος αναφέρθηκε ότι το αρχικό βίντεο είναι προγενέστερο της έναρξης της εταιρίας. Όποτε που κόπηκαν αυτά τα τιμολόγια αγοράς; Σε ποιο ΑΦΜ ώστε να πιστωθούν τον ΦΠΑ; 
Από την άλλη πραγματικά δεν ξέρω που αποσκοπεί όλο αυτό αλλά θεωρώ δύσκολο να καταφέρει να αποσπάσει κρατικά λεφτά. 

είναι πολύ σωστό αυτό που λες και χαίρομαι για την παρατήρηση. Αν ακούσει ιστορίες από ανθρώπους που έχουν αποσπάσει έτσι χρήματα από Πολυτεχνεία, θα σου σηκωθεί το μαλλί και μετά θα πέσει. Και αφήνω αυτό εδώ... "" Συνήθως παίρνει το μαγαζί ένα εσπα 1 εκατ. δεν βγαίνει δυστυχώς όμως το πλάνο και κλείνει'' Στην πραγματικότητα τα 500 χιλιάρικα τα πήρε κάποιος πολιτικούς μέσω μιας ικε, προμηθευτής κλπ και τα άλλα λοιποί εμπλεκόμενοι. Η κυβέρνηση λέει ότι τα χρήματα εδωθησαν και όλα καλά. Είναι πολύ άσχημη πάντως η κατάσταση παιδιά και είναι κρίμα, γιατί όντως Χρήματα υπάρχουν από την Ευρωπαϊκή ένωση. Απλά κανιβαλιζονται εδώ... 

Ωστόσο γελάω και που το γράφω. Να κάνεις βιομηχανία και να είσαι ικε, αχαχαχαχα 

  • Like 2
Δημοσ.

Παιδιά, είμαι από τους τυχερούς που έχουν μπει σε κάμποσα εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών.

Μιας και αναφερθήκαμε στον χώρο που έχει φτιάξει, φανταστείτε το εξής. Αυτό το πρώτο βίντεο του Σαχλαμπαρίδη με τον Σανόπουλο να το έδειχνες, όχι εμένα, σε έναν εργάτη σε γραμμή παραγωγής στην pagani π.χ. που είναι και βιοτεχνία, χωρίς ήχο, δεν χρειάζεται να ακούσει τι λένε, και να του έλεγες μετά ότι αυτός ο τύπος σχεδιάζει και κάνει παραγωγή εκεί μέσα, με autoclave, μοτέρ, κιβώτια, μονοκόκ κτλ, δεν παίζει να είχε σταματήσει να γελάει ούτε μετά από εκατό χρόνια.

  • Like 9
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, VFR είπε

είναι πολύ σωστό αυτό που λες και χαίρομαι για την παρατήρηση. Αν ακούσει ιστορίες από ανθρώπους που έχουν αποσπάσει έτσι χρήματα από Πολυτεχνεία, θα σου σηκωθεί το μαλλί και μετά θα πέσει. Και αφήνω αυτό εδώ... "" Συνήθως παίρνει το μαγαζί ένα εσπα 1 εκατ. δεν βγαίνει δυστυχώς όμως το πλάνο και κλείνει'' Στην πραγματικότητα τα 500 χιλιάρικα τα πήρε κάποιος πολιτικούς μέσω μιας ικε, προμηθευτής κλπ και τα άλλα λοιποί εμπλεκόμενοι. Η κυβέρνηση λέει ότι τα χρήματα εδωθησαν και όλα καλά. Είναι πολύ άσχημη πάντως η κατάσταση παιδιά και είναι κρίμα, γιατί όντως Χρήματα υπάρχουν από την Ευρωπαϊκή ένωση. Απλά κανιβαλιζονται εδώ... 

Ωστόσο γελάω και που το γράφω. Να κάνεις βιομηχανία και να είσαι ικε, αχαχαχαχα 

Και μόνο που το διάβασα πήγαν να μου πέσουν τα μαλλιά. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Stoliver είπε

Όχι, για αυτό δεν βγάζω βιαστικά συμπεράσματα.
Όμως ξέρω ότι έχει δείξει κάτι στο παρελθόν και επίσης ξέρω ότι υπάρχει ήδη ελληνικό αυτοκίνητο supercar, αλλουνού Έλληνα, το Κορρες Ρ4. 

Το Κορρες Ρ4 δεν ειναι suoer car και τουλαχιστον ο Κορρες δεν ειχε υποσχεθει επιδοσεις ανωτερες F1  ουτε Ελληνικο αυτοκινητο μεχρι την τελευταια βιδα (δεν γινεται) και τελος παντων παρουσιασε οντως ενα αυτοκινητο. Καμια σχεση με αυτα που εχει εξαγγειλει και τελικα δεν εδειξε ο Πανοπυλος.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

42 λεπτά πριν, VFR είπε

είναι πολύ σωστό αυτό που λες και χαίρομαι για την παρατήρηση. Αν ακούσει ιστορίες από ανθρώπους που έχουν αποσπάσει έτσι χρήματα από Πολυτεχνεία, θα σου σηκωθεί το μαλλί και μετά θα πέσει. Και αφήνω αυτό εδώ... "" Συνήθως παίρνει το μαγαζί ένα εσπα 1 εκατ. δεν βγαίνει δυστυχώς όμως το πλάνο και κλείνει'' Στην πραγματικότητα τα 500 χιλιάρικα τα πήρε κάποιος πολιτικούς μέσω μιας ικε, προμηθευτής κλπ και τα άλλα λοιποί εμπλεκόμενοι. Η κυβέρνηση λέει ότι τα χρήματα εδωθησαν και όλα καλά. Είναι πολύ άσχημη πάντως η κατάσταση παιδιά και είναι κρίμα, γιατί όντως Χρήματα υπάρχουν από την Ευρωπαϊκή ένωση. Απλά κανιβαλιζονται εδώ... 

Ωστόσο γελάω και που το γράφω. Να κάνεις βιομηχανία και να είσαι ικε, αχαχαχαχα 

Τώρα πλατειάζω με αυτά που θα γράψω, αλλά βασικά αυτή είναι η Ελλάδα. Η Γερμανία του 1945 ήταν κρανίου τόπος και σε λιγότερο από 55 χρόνια επέστρεψαν στο Νο1 ΑΕΠ της Ευρώπης. Ο βλαχοέλληνας κρυφοθαυμάζει τον Γερμανό, αλλά δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του στις "ελευθερίες" και τα "δικαιώματα" του προκειμένου να τον φτάσει. Ελπίζει σε μαγικές λύσεις, σε πετρέλαια και σπάνιες γαίες - ε κι αν απογοητευτεί το ρίχνει στην ιστορία που εμείς ήμασταν πολιτισμένοι και αυτοί έτρωγαν βελανίδια. Οπότε για πάντα μπανανία θα είναι το μέρος αυτό. Κατά βάση είμαστε μια δημοκρατία τύπου Ιράκ, τίποτα παραπάνω. Κι αν σφίξουν τα ζωνάρια, πάμε εντελώς σε θεοκρατία  - τα είδαμε όλα αυτά σχεδόν να συμβαίνουν!

Μέσα στα χρόνια της ζωής μου έχω γίνει μάρτυρας σε άπειρες λαμογιές και αστεία. Από τα πιο πρόσφατα, όπως τα φωτοβολταϊκά και το εγγυημένο ποσό αγοράς κιλοβατόρας από το κράτος που... ξε-εγγυήθηκε με το έτσι θέλω έως τους φαρμακέμπορους που πουλούσαν με λ.χ. +200%  κέρδος, και μετά πήγαιναν στις τράπεζες και κατέθεταν τα πωλητήρια για να πάρουν μετρητά που το κράτος θα τους έδινε σε 1~2 χρόνια. Η τράπεζα έβγαζε περισσότερα απ΄όλους, και ο υπουργός ήθελε να πληρώσει τους φαρμακάδες με ομόλογα! :D

Ο Πανόπουλος για εμένα είναι ιδιάζουσα περίπτωση που πρωτίστως θα έπρεπε να εξεταστεί από επαγγελματία της υγείας - για το δικό του καλό. Όπως πολλές φορές έχω αναφέρει, το πρόβλημα δεν είναι το Χάος,  το Άπειρον, το Zion ή το Cubicle. Το πρόβλημα είναι πως ο τύπος (edit. ειδησιογραφικά sites εννοώ) συνεχίζει να αναπαράγει τέτοιες ειδήσεις λες και τα ανακοίνωσε το VW group!

Επεξ/σία από teodoreh
  • Like 4
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, teodoreh είπε

Ο Πανόπουλος για εμένα είναι ιδιάζουσα περίπτωση που πρωτίστως θα έπρεπε να εξεταστεί από επαγγελματία της υγείας - για το δικό του καλό. Όπως πολλές φορές έχω αναφέρει, το πρόβλημα δεν είναι το Χάος,  το Άπειρον, το Zion ή το Cubicle. Το πρόβλημα είναι πως ο τύπος (edit. ειδησιογραφικά sites εννοώ) συνεχίζει να αναπαράγει τέτοιες ειδήσεις λες και τα ανακοίνωσε το VW group!

Θα συμφωνήσω απόλυτα. Το πρόβλημα δεν είναι ο κάθε τυχοδιώκτης που μπορεί να δηλώνει ότι θέλει. Το πρόβλημα είναι ότι σε κοινωνικό επιπέδο του επιτρέπεται να το κάνει. Ο ειδικός τύπος έχει τεράστια ευθύνη για τον ντόρο που έχει δημιουργηθεί και αντί να προστατεύει τους αναγνώστες αναπαράγει αμάσητα ότι του δοθεί. Και αύριο όπως ο ίδιος λέει θα καταναλώσει τηλεοπτικό χρόνο από ένα κρατικό κανάλι για να ταΐσει εθνικοφροσύνη τους απογόνους του Λεωνιδα. Επίσης θα επιμείνω στο τι ζημιά κάνουν, στην αξιοπιστία μας εκτός συνόρων, οι δηλώσεις του και η άτυπη επιβεβαίωση του ειδικού τύπου. 

  • Like 3
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Stoliver είπε

Ξέρεις ποια είναι η έννοια του υπεραυτοκίνητου; 
Δεν είπα ότι είναι ανώτερο των άλλων απλά λέω ότι γίνεται να φτιαχτεί στην Ελλάδα. 

Τι νοείτε με τον όρο supercar;
 

Για το Κορρές Ρ4 χρειαζόταν τεράστιες εγκαταστάσεις για να φτιαχτεί...; 
 

Πόσα Ρ4 εχουν φτιαχτεί;

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Shadow Explorer είπε

Πέταξε μπλε οθόνη το πισι και δε προλαβε το ρεντερ

Ατιμοι AMD Ryzen... ακομα και σε αυτα μπαινουν εμποδιο!

Δημοσ.
2 ώρες πριν, teodoreh είπε

Τώρα πλατειάζω με αυτά που θα γράψω, αλλά βασικά αυτή είναι η Ελλάδα. Η Γερμανία του 1945 ήταν κρανίου τόπος και σε λιγότερο από 55 χρόνια επέστρεψαν στο Νο1 ΑΕΠ της Ευρώπης. Ο βλαχοέλληνας κρυφοθαυμάζει τον Γερμανό, αλλά δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του στις "ελευθερίες" και τα "δικαιώματα" του προκειμένου να τον φτάσει

Ρίξε μια ματιά στο βίντεο να δεις γιατί είναι λάθος όλα όσα έγραψες. Κανένας δεν θαυμάζει τον Γερμανό.

Έχει ελληνικούς υπότιτλους. Έτσι κατάφερε η Γερμανία να έχει το μεγαλύτερο ΑΕΠ στην Ευρώπη. Αν έχεις ζήσει εκεί για λίγο θα είχες καταλάβει πολλά

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

O Κορρές γενικά δεν υποσχέθηκε ποτέ τίποτα. Ούτε ο Λέφας. Ούτε ο Britten με το V2 απο Νέα Ζηλανδία, ούτε ο Βάνκελ ούτε τόσοι άλλοι επι-στή-μο-νες. Γενικά ο επιστήμονας δεν υπόσχεται. Αφήνει να μιλάνε τα γεγονότα και εξηγεί πράγματα που υπάρχουν. Ο Κορρές μιλούσε για την ανάρτηση, την έδειχνε σε λειτουργία και είχε έρθει και παγκόσμιος πρωταθλητής.

 

 

Αυτός ο παγκόσμιος πρωταθλητής είπε τα καλύτερα για το αυτοκίνητο, και τότε βέβαια, το 2014 δεν υπήρχε ο κάθε π@π@ρ@ς ινφλουένσεR δημοσιο-Γρίφος να σιγοντάρει για να κονομήσει κάνα ευρώ απο τα χιλιάδες views στο YouTube, ούτε να τον φωνάξουν και να λέμε όλοι τώρα ''Σαρι-ball-ίδης'' , λες και μέχρι χθές που ήταν στην Ζούγκλα τον ήξερε κανένας. Προσπαθεί με πολύ μεγάλο κόπο να διχάσει το κοινό, που είναι κλασσική τακτική άχρηστου και συνήθως πονηρού ανθρώπου ''Εσεις οι haters, εμείς οι Έλληνες και ο Πανόπουλος που αγαπάει τους Έλληνες''. Το μαγικό είναι το εξής. Ο Σαρίμπ θα αδειάσει τον Πανόπουλο μόλις σκάσουν τα ζόρια, και ο Πανόπουλος δεν θα δώσει φράγκο στον Σαρίμπ μόλις πάρει κάτι. Και τότε θα αρχίσει άλλο μακελειό online...

Ας δούμε και άλλη μία κορυφαία και πολύ ωραία προσέγγιση. (ωστόσο αν το δει ο Πανόπουλος σίγουρα θα αρχίσει τα ίδια και θα πάρει ιδέες απο τον συγκεκριμένο τύπο)
 

 

Επεξ/σία από VFR
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, VFR είπε

O Κορρές γενικά δεν υποσχέθηκε ποτέ τίποτα. Ούτε ο Λέφας. Ούτε ο Britten με το V2 απο Νέα Ζηλανδία, ούτε ο Βάνκελ ούτε τόσοι άλλοι επι-στή-μο-νες. Γενικά ο επιστήμονας δεν υπόσχεται. Αφήνει να μιλάνε τα γεγονότα και εξηγεί πράγματα που υπάρχουν. Ο Κορρές μιλούσε για την ανάρτηση, την έδειχνε σε λειτουργία και είχε έρθει και παγκόσμιος πρωταθλητής.

 

 

Αυτός ο παγκόσμιος πρωταθλητής είπε τα καλύτερα για το αυτοκίνητο, και τότε βέβαια, το 2014 δεν υπήρχε ο κάθε π@π@ρ@ς ινφλουένσεR δημοσιο-Γρίφος να σιγοντάρει για να κονομήσει κάνα ευρώ απο τα χιλιάδες views στο YouTube, ούτε να τον φωνάξουν και να λέμε όλοι τώρα ''Σαρι-ball-ίδης'' , λες και μέχρι χθές που ήταν στην Ζούγκλα τον ήξερε κανένας. Προσπαθεί με πολύ μεγάλο κόπο να διχάσει το κοινό, που είναι κλασσική τακτική άχρηστου και συνήθως πονηρού ανθρώπου ''Εσεις οι haters, εμείς οι Έλληνες και ο Πανόπουλος που αγαπάει τους Έλληνες''. Το μαγικό είναι το εξής. Ο Σαρίμπ θα αδειάσει τον Πανόπουλο μόλις σκάσουν τα ζόρια, και ο Πανόπουλος δεν θα δώσει φράγκο στον Σαρίμπ μόλις πάρει κάτι. Και τότε θα αρχίσει άλλο μακελειό online...

Ας δούμε και άλλη μία κορυφαία και πολύ ωραία προσέγγιση. (ωστόσο αν το δει ο Πανόπουλος σίγουρα θα αρχίσει τα ίδια και θα πάρει ιδέες απο τον συγκεκριμένο τύπο)
 

 

Σπάνιο burn με παράθεση μαθηματικών και φυσικής.......

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οταν εισαι σοβαρος ,εχεις πει λιγα λογια κ μετρημενα ,ειδικα δε οταν παλευεις να προσελκυσεις επενδυτες ,ενω εχει φουντωσει τοση αμφισβητηση γυρω απο το εγχειρημα σου  

δεν μιλας πολυ ,δεν κανεις φανφαρονικες δηλωσεις ,δεν υποτιμας τους ανταγωνιστες σου ,δεν ανεβαζεις φωτογραφιουλες στο instagram 

δειχνεις οτι εχεις κ κλεινεις στοματα, αποδεικνυεις την αξιοπιστια σου στην πραξη

εγω αυτα που βλεπω ειναι υπερφιαλες δηλωσεις ,ξεχειλωμενο χωρις μετρο hype, κουτοπονηριες κ scann

εμενα ο τυπος μου κανει για αρρωστημενο ναρκισσο που θα δαγκωσει πολυ κοσμο γιατι η βλακεια εκει εξω δεν περιγραφεται πλεον

Επεξ/σία από Neural_handshake
  • Like 6
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...