Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, giwfys είπε

Ενα ακομα παραδειγμα hypercar που παρουσιαστηκε σε επισημη εκθεση, αλλα ποτε δεν κυκλοφορησε. Σε εκδοση 2000 και 5000 ιππων μαλιστα αλλα ποτε δεν προχωρησε παραπερα..

Δινω το παραδειγμα για να καταλαβουμε οτι δεν ειναι απλα το εφτιαξα και τσουλαει και το παω σε μια εκθεση. Ε και? Σπουδαιο πραγμα.. Απειρα παρομοια hypercars εχουν γινει που δεν τα ξερει ουτε η μανα τους

 

Δεν είναι το ίδιο μαν .Αυτό έστω και με 10χλμ τσουλησε

 ήταν στους εκθέτες και είχε  τους κελεμπιες από πίσω  Ο δικός μάς τι έχει?

  • Like 5
  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, giwfys είπε

Ενα ακομα παραδειγμα hypercar που παρουσιαστηκε σε επισημη εκθεση, αλλα ποτε δεν κυκλοφορησε. Σε εκδοση 2000 και 5000 ιππων μαλιστα αλλα ποτε δεν προχωρησε παραπερα..

Δινω το παραδειγμα για να καταλαβουμε οτι δεν ειναι απλα το εφτιαξα και τσουλαει και το παω σε μια εκθεση. Ε και? Σπουδαιο πραγμα.. Απειρα παρομοια hypercars εχουν γινει που δεν τα ξερει ουτε η μανα τους

 

Δεν είχαν 9 Έλληνες στην ομάδα τους δυστυχώς. :(

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, vasvas100 είπε

Δεν είναι το ίδιο μαν .Αυτό έστω και με 10χλμ τσουλησε

 ήταν στους εκθέτες και είχε  τους κελεμπιες από πίσω  Ο δικός μάς τι έχει?

Είσαι εγκάθετος κύριέ μου, αυτοί δεν έχουν αναδιάπλαση😁

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλα τα media αγνοούν το πιο εύκολο πράγμα να αποδείξεις. Το ότι ξεκίνησαν να πουλάνε ότι οι φωτογραφίες με το κέλυφος είναι του αληθινού, του έτοιμου αυτοκινήτου και των εγκαταστάσεων!!! Με το web archive που κάνει snapshot τη σελίδα δεν υπάρχει καμία περίπτωση να είναι Photoshop. 

Kανεις δεν ρώτησε το δίδυμο απατεώνων γιατί στην αρχή το πούλαγαν για αληθινό? Και μάλιστα κραζανε όσους λέγανε ότι είναι renders?  

Ούτε ένας δημοσιογράφος να κάνει μια στοιχειώδη έρευνα??? ΚΑΝΕΝΑΣ??? Τα επιχειρήματα του τα αντικρούει ένα πιτσιρίκι 10 χρονων. Άκουσα και τη συνέντευξη στο ραδιόφωνο σήμερα.. Ούτε μια σοβαρή ερωτηση,?

Ούτε ένα μέσο του ειδικού τύπου να έχει ένα επιστημονικό συνεργάτη της προκοπής να θέσει σοβαρά ερωτήματα και να σχολιάσει επί της ουσίας αυτά που πουλάει?

Πάντα ήταν γνωστό ότι πλέον τα κλικ κάνουν τις ειδήσεις αλλά σε τέτοιο βαθμό? 

Τι να περιμένει κανείς??? Η δημοσιογραφία έχει πεθάνει. Ζήτω η δημοσιοδειξια.

Επεξ/σία από saintinos
  • Like 5
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, saintinos είπε

Όλα τα media αγνοούν το πιο εύκολο πράγμα να αποδείξεις. Το ότι ξεκίνησαν να πουλάνε ότι οι φωτογραφίες με το κέλυφος είναι του αληθινού, του έτοιμου αυτοκινήτου και των εγκαταστάσεων!!! Με το web archive που κάνει snapshot τη σελίδα δεν υπάρχει καμία περίπτωση να είναι Photoshop. 

Kανεις δεν ρώτησε το δίδυμο απατεώνων γιατί στην αρχή το πούλαγαν για αληθινό? Και μάλιστα κραζανε όσους λέγανε ότι είναι renders?  

Ούτε ένας δημοσιογράφος να κάνει μια στοιχειώδη έρευνα??? ΚΑΝΕΝΑΣ??? Τα επιχειρήματα του τα αντικρούει ένα πιτσιρίκι 10 χρονων. Άκουσα και τη συνέντευξη στο ραδιόφωνο σήμερα.. Ούτε μια σοβαρή ερωτηση,?

Ούτε ένα μέσο του ειδικού τύπου να έχει ένα επιστημονικό συνεργάτη της προκοπής να θέσει σοβαρά ερωτήματα και να σχολιάσει επί της ουσίας αυτά που πουλάει?

Πάντα ήταν γνωστό ότι πλέον τα κλικ κάνουν τις ειδήσεις αλλά σε τέτοιο βαθμό? 

Τι να περιμένει κανείς??? Η δημοσιογραφία έχει πεθάνει. Ζήτω η δημοσιοδειξια.

Ο ειδικός τύπος έχει πεθάνει εδώ και πάρα πολλά χρόνια στην Ελλάδα, τουλάχιστον 2 δεκαετίες. Προτρέπω όποιον θέλει να καταλάβει τι εννοούμε όταν λέμε δημοσιογράφος ειδικού τύπου να ανοίξει ένα από τα τεύχη της Μοτοτεχνικής του Χοιδά, κυκλοφορούν σκαναρισμένα στο διαδίκτυο. Δεν έχω φυσικά απαιτήσεις για δημοσιογραφία τέτοιου επιπέδου στο σήμερα, αλλά θεωρώ ντροπή για τον χώρο να ξεμπροστιάζουν τα ψέματα του Πανόπουλου απλοί άνθρωποι σε Twitter-Facebook και οι δημοσιογράφοι να παρακολουθούν σιωπηλοί. 

Ο Πανόπουλος βέβαια σιγά μην δεχτεί ποτέ να κάτσει στο ίδιο τραπέζι με έναν άνθρωπο που να ξέρει τι του γίνεται. Όπως πολύ σωστά παρατήρησε ο VFR για παράδειγμα, πώς εξασφαλίζεται η δυναμική ομοιότητα της ροής όταν χρησιμοποιεί ταχύτητα αναντίστοιχη του υπο κλίμακα μοντέλου; Είναι μια εύλογη απορία για οποιονδήποτε ξέρει στοιχειώδη πράγματα από CFD. Αν του έκαναν αυτή την ερώτηση, 5 χρώματα θα άλλαζε και θα τον έλουζε κρύος ιδρώτας. Για αυτό βολεύεται με τον Σαρημπαλίδη.

  • Like 10
  • Thanks 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, PGMIII είπε

Ο ειδικός τύπος έχει πεθάνει εδώ και πάρα πολλά χρόνια στην Ελλάδα, τουλάχιστον 2 δεκαετίες. Προτρέπω όποιον θέλει να καταλάβει τι εννοούμε όταν λέμε δημοσιογράφος ειδικού τύπου να ανοίξει ένα από τα τεύχη της Μοτοτεχνικής του Χοιδά, κυκλοφορούν σκαναρισμένα στο διαδίκτυο. Δεν έχω φυσικά απαιτήσεις για δημοσιογραφία τέτοιου επιπέδου στο σήμερα, αλλά θεωρώ ντροπή για τον χώρο να ξεμπροστιάζουν τα ψέματα του Πανόπουλου απλοί άνθρωποι σε Twitter-Facebook και οι δημοσιογράφοι να παρακολουθούν σιωπηλοί. 

Ο Πανόπουλος βέβαια σιγά μην δεχτεί ποτέ να κάτσει στο ίδιο τραπέζι με έναν άνθρωπο που να ξέρει τι του γίνεται. Όπως πολύ σωστά παρατήρησε ο VFR για παράδειγμα, πώς εξασφαλίζεται η δυναμική ομοιότητα της ροής όταν χρησιμοποιεί ταχύτητα αναντίστοιχη του υπο κλίμακα μοντέλου; Είναι μια εύλογη απορία για οποιονδήποτε ξέρει στοιχειώδη πράγματα από CFD. Αν του έκαναν αυτή την ερώτηση, 5 χρώματα θα άλλαζε και θα τον έλουζε κρύος ιδρώτας. Για αυτό βολεύεται με τον Σαρημπαλίδη.

Αυτό που λες είναι αλήθεια και είναι εικόνα το που πάνε τα πράγματα για την νεα γενιά (όχι για όλους φυσικά, αλλά για τους περισσότερους). Θυμάμαι παλιά περιοδικά, 4 Τροχούς στα καλά τους, Quatroruote και τα σχετικά, και διάβαζες, μάθαινες, σου άρεσε, δεν έλεγαν παπάτζες για να πουλήσουν φύλλα. Τώρα στην καλύτερη η ερώτηση θα είναι ''Ολα στην Ελλάδα? '' ,  ''Ναι'' , ''Δείτε λοιπόν κύριοι που όλα θα κατασκευάζονται στην Ελλάδα απο Ελληνικά χέρια" .  Το κρίμα είναι ότι αυτοί οι τελεμέδες έχουν πάει σε παρουσιάσεις αυτοκινήτων. Εχουν δει εργοστάσια. Δεν ξέρω τι πλάτες έχει ο Σαρημπαλίδης, αλλά αν ήμουν κανάλι θα τον φώναζα και θα είχα εκτυπώσει όλο αυτό το πόστ να τον κάνω να παραμιλάει. Εκεί λογικά θα είχε επίσης πολλά κλικ το Video, οπότε γιατί όχι...

Πάντως σιγά σιγά μαζεύεται. Κάτσε σου λέει να γράφω Ελληνικά γιατί θα γίνΟμε τελείως βούκινο.
Τον βλέπω να το αλλάζει σιγά σιγά σε ''Κάναμε το μενού στα Αρχαία Ελληνικά για να δείξουμε ποιοί είμαστε'' .
Ανοίγεις πόρτα και σου λέει το αυτοκίνητο :  "Καλως ήρθες Σπύρο, θα ήθελες σήμερα να ανοίξΟμεν τους ασκούς του Αιόλου? '' ή '' Μπροστά μας είναι μια Bugatti. Θα ήθελες να βρω την  Αχίλλειος πΤερνα της? "  ή το άλλο είναι το καλό όταν θα είσαι σε καμια κόντρα. Να πατάς κόρνα και να φωνάζει ''ΜολΩν λαβέ" . 😅 Το σύστημα ασφάλειας θα το πει ''Δρακόντεια μέτρα''  ενώ φήμες λένε ότι το fast mode θα το πει ''Επί ξυρού ακμής'' . Φεύγωντας απο το αυτοκίντητο, θα μιλάει μια γυναικεία φωνή που θα λέει ''Γειά σου Σπύρο, Ες αύριον τα σπουδαία!" . Πιστέυω θα κάνει παγκόσμιο πάταγο!

Screenshot 2021-11-07 at 17-34-54 Stories • Instagram.png

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως εγώ που δεν βλέπω τηλεόραση δεν ασχολούμαι με αυτοκίνητα,  και το youtube μου έχει μόνο pc game reviews και home assistant automations, έφτασε και στο δικό μου το αυτί το Chaos.... Έξυπνα τα μάρκετινγκ τρικς του Σπύρου.

Και θα τον κάνω και follow στο Instagram για να γελάω. Με κέρδισε.

Επεξ/σία από zx1234r
Δημοσ.

Καλά αν όλοι αυτοί οι δημοσιογράφοι που αναπαράγουν τα κείμενα του χάουζ ήταν σοβαροί δημοσιογράφοι θα μπορούσαν να κάνουν 2 απλά πράματα. Να ρωτήσουν top gear και sothebys για αυτά που λέει ο τύπος, γιατί τα παρουσιάζει σαν δεδομένα, ότι έχουν συμφωνηθεί και τέτοια... ή έτσι έχω καταλάβει εγώ.

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 6/11/2021 στις 6:33 ΜΜ, DisRaptor είπε

Οποιοσδήποτε έχει την παραμικρή σχέση με αυτοκίνητα, ξέρει οτι δεν βγάζεις κινητήρα παραγωγής, εσωτερικής κάυσης με 766 HP/Lt στα επόμενα 2 χρόνια, ακόμα και αν έχεις την χρηματοδότηση όλου του κόσμου, και τους πιο έμπειρους μηχανικούς.

Όποιος έχει έστω λίγο κριτική σκέψη, μπορει να καταλάβει οτι ο τύπος δεν μιλάει σοβαρά, όταν λέει οτι οτι το αυτοκίνητο ειναι 70% έτοιμο, και 2 χρόνια μετα λέει οτι το εσωτερικό δεν είναι έτοιμο.

Για να τον πάρεις στα σοβαρα, ειναι ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ οτι έχεις πληγωμένο εθνικό γόητρο για χρόνια, και περιμένεις έναν νέο μεγαλέξανδρο να γίνει προθυπουργός, έναν Σώρρα να σβήσει τα χρέη, έναν  Έλονα Μασκόπουλο να βάλει την ελλάδα πάλι στον χάρτη και να φέρει πίσω τους έλληνες του εξωτερικού, και θα αποδείξει οτι ο ιχώρ βράζει ακόμα στο αίμα μας γιατί χτίσαμε παρθενώνες. Σε αυτό το κοινό απευθύνεται αποκλειστικά, αυτοί τον υποστηρίζουν. Οταν κάποιος έχει τόσο μεγάλη αναγκη για παραμύθια, έχει σοβαρούς λόγους να ξεφύγει απο την πραγματικότητα. Εκει τελειώνουν τα επιχειρήματα και αναλαμβάνει ψυχολόγος.

Το μόνο λάθος του είναι οτι το ονόμασε CHAOS αντί για XAOC, αυτή ήταν δυστυχώς missed opportunity

Η μόνη μου απορία, είναι σε τί αποσκοπεί και τι θα κερδίσει. Ο κόσμος που απευθύνεται, ούτε να επενδύσει μπορεί, ούτε να αγοράσει το μπρελόκ από αυτοκίνητο $14_400_000. Γιατί κοροιδεύει εμάς και δεν βγαίνει παραέξω να σκαμάρει τους σοβαρούς επενδυτές; Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι:

1) Ελληνες ΄επενδυτές΄ που θέλουν να ξεπλύνουν

2) Κρατική επιχορήγηση

3) Είναι κοινωνικό πείραμα

4) Ζούμε σε εξομοίωση

 

το Ζούμε σε εξομοίωση με έστειλε αφορολόγητο απο τα γέλια στο.... ΜΑΤRIX XAXAXAXAXAX

19 ώρες πριν, cdallas είπε

Δεν έχουμε φτάσει εκεί ακόμα αλλά πλησιάζουμε...

θα πιούμε και νερό

  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, VFR είπε

Αρχές του χρόνου έτοιμο σε κυκλοφορία.

Πιστέυω θα βγεί σε δίσκο 33ων στροφών.
Μαργαριτάρια.
- Σε 4 χρόνια το έφτιαξε.
- Δεν είναι ότι κάτι ιδιαίτερο.
- Είναι τα μεράκια απο τα παιδιά, δεν ξέρω αν άλλοι το έχουν δει επαγγελματικά
- Είναι ένας τρόπος να γίνει κάτι σοβαρό στην Ελλάδα.
- Επίσημη παρουσίαση απο την κυβέρνηση.
- Μόνο Ελληνικός τύπος λέει οτι δεν υπάρχει. Ενω οι ξένοι είναι πολύ κοντά μας.

- Συμβουλή στα παιδιά τα νέα: Σύντομα να ανοίξουμε την καινούργια μας επιχείρηση να έρθουν τα παιδιά να μας δούνε.

Πιστεύω ότι το 2022 θα δούμε ΙΕΚ SP που με 1000 Ευρώ έκαστος θα μαθαίνεις αναδιάπλαση στανταρντ ενώ στα έξτρα μαθήματα θα μπει Ελληνικό μαρκετινγκ και instagrameRing

_____

EDIT για επιπλέον πληροφορίες:

Έχω πειστεί ότι ο τύπος εκτός απο βλαΞ, έχει και τελείως τζόβενα άτομα δίπλα του.
Πιστέυω ότι πρόκειται πλέον για απατεώνα απο τους λίγους.

Στην πρώτη φωτογραφία, η οποία έχει γίνει στο Autodesk Flow Design, ενα entry level πρόγραμμα στο οποίο έχει πρόσβαση σχεδόν ο καθένας μας, βλέπουμε το φτερό να τρέχει με την μαγική ταχύτητα των 36 χιλιομέτρων την ώρα.

Στην δεύτερη, βλέπουμε το Bounding box που έγινε η ανάλυση. Άσχετα με αυτό που θα πω παρακάτω, βασική αρχή τέτοιων αναλύσεων είναι τα λεγόμενα Boundary conditions. Δηλαδή πρέπει να έχεις αφήσει συγκεκριμένη απόσταση, ιδίως στα CFD απο το αντικείμενο, απο ΟΛΕΣ τις μεριές προκειμένου να γίνει μια ανάλυση σωστά χωρίς να επηρεαστεί απο τα σημεία που αλλάζουν οι αριθμοί απότομα. Χωρίς να πάμε σε πολλές λεπτομέρειες, ο τύπος πρέπει να το έτρεξε σε κάνα Toshiba λαπτοπ, γιατί το αυτοκίνητο είναι μαΚετο περίπου 0,35 μέτρων.

Παω στην τρίτη που είναι το Ζου-Me.
Κι εδώ είμαστε υπο κλίμακα με ταχύτητα 360 χιλιόμετρα την ώρα. Όμως επειδή το αυτοκίνητο είναι υπο κλίμακα έχουμε το εξής παράδοξο.  Ας πιστέψω ότι το έκανε 1:6 (λέμε τώρα... λες και έχει εικόνα τι είναι ο Reynolds...) τότε θα έπρεπε χοντρά χοντρά, η ταχύτητα να είναι επι 6. Αρα αν τεστάρει στα 500, θα έπρεπε να έχει βάλει στο πρόγραμμα 3000 χιλιόμετρα την ώρα. Δυστυχώς γι αυτό δεν γίνονται και πολλά τεστ υπο κλίμακα γιατί υπάρχει αυτό το πρόβλημα και πάνε ως επι το πλείστον σε 1:1. Εδώ βλέπουμε 360. Αν το μοντέλο είναι 1:6 έχουμε ότι 360/6 =60, μια βολτίτσα δηλαδή στο Σύνταγμα.

Καταλαβαίνω την αναδιάπλαση αλλά ότι θα έκανε και το αυτοκίνητο να τρέξει ανάποδα αυτός ο μπακάλης σχεδιαστής για να δει την ροή απο κάτω, πάει πολύ.

Screenshot 2021-11-07 at 13-49-04 Chaos.jpg

Screenshot 2021-11-07 at 13-51-24 Chaos.jpg

Screenshot 2021-11-07 at 13-51-16 Chaos.jpg

zero gravity αφού... να μη δοκιμάσει ο ανθρωπος την αεροδυναμική, όταν θα τρέχει στην οροφή του τούνελ?

Δημοσ.

Αλήθεια τώρα πάντως, πιστεύω ότι το έβαλε 5.5 και 12 μύρια γιατί σου λέει,
κάτσε μην γίνει καμιά μ@λακία και πρέπει να το φτιάξουμε κιόλας! 🤣

  • Thanks 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...