Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Βλέπεις κάτι λάθος σε όλο αυτό? 

Αυτό θα εννοεί. Ότι ακόμα και το παιδί-θαύμα από την Κροατία, χρειάστηκε βοήθεια από πολλούς για να βγάλει το Rimac. 

Στην "Αιλάδα" όμως, έχουμε 9 "Αίλυννες" που κάνουν για 90 ξένους και μπορούμε να φτιάξουμε τα πάντα, γιατί είμαστε οι καλύτεροι σε όλα. 😂 

  • Like 3
  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Βλέπεις κάτι λάθος σε όλο αυτό? 

Tην ερωτηση σου δεν καταλαβαινω. Αλλα θα σου απαντησω.
Απο την στιγμη που ο κροατης εχει ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕ ΑΦΜ, και προιον που δουλευει, προφανως και δεν εκανε κανενα λαθος.
Ισα ισα εκανε το ονειρο του πραγματικοτητα.
Δεν ειναι κακο να εχεις ονειρα. Κακο ειναι να εκμεταλευεσαι τα ονειρα των αλλων για δικο σου οφελος.

 

 

9 λεπτά πριν, MitsosDaBest13 είπε

Αυτό θα εννοεί. Ότι ακόμα και το παιδί-θαύμα από την Κροατία, χρειάστηκε βοήθεια από πολλούς για να βγάλει το Rimac. 

Στην "Αιλάδα" όμως, έχουμε 9 "Αίλυννες" που κάνουν για 90 ξένους και μπορούμε να φτιάξουμε τα πάντα, γιατί είμαστε οι καλύτεροι σε όλα. 😂 

Αυτο ΑΚΡΙΒΩΣ λεω.. 
Ο κροατης ΗΤΑΝ παιδι θαυμα στα ηλεκτρονικα. Και επειδη ηταν και καυλογκαζος, οταν του εσκασε το μοτερ μιας Μ3 αρχαιολογιας που ειχε , καθησε και εκανε πατεντα μονος του φουλ ηλεκτρικο μεσα σε ενα γκαραζ. Το οποιο το ετρεχε σε αγωνες, και δεν εσπαγε σαν κατι αλλα...
Μετα φυσικα ζητησε βοηθεια worldwide απο ανθρωπους που ηταν εξπερ ανεξαρτητου χωρας.
Ο δικος μας απ οτι εχω διαβασει πληροφοριες ειναι αποφοιτος λυκειου. 

Το δευτερο το πετυχες ! 😉 


 

Επεξ/σία από papageord
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, MitsosDaBest13 είπε

Αυτό θα εννοεί. Ότι ακόμα και το παιδί-θαύμα από την Κροατία, χρειάστηκε βοήθεια από πολλούς για να βγάλει το Rimac.

Και όχι μόνο, το παιδί μετά από 20 χρόνια δεν ήταν παιδί, είχε βοήθεια και άλλων, όπως επίσης υποθέτω δεν είχε και συμπατριώτες του να τον χλευάζουν όταν τα πρώτα χρόνια δεν είχε να επιδείξει ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. 

Anyway, νομίζω ότι το θρεντ από ένα σημείο και μετά απλά κανιβαλίζει το "θύμα" πράγμα που προσωπικά με βρίσκει αντίθετο. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Και όχι μόνο, το παιδί μετά από 20 χρόνια δεν ήταν παιδί, είχε βοήθεια και άλλων, όπως επίσης υποθέτω δεν είχε και συμπατριώτες του να τον χλευάζουν όταν τα πρώτα χρόνια δεν είχε να επιδείξει ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. 

Anyway, νομίζω ότι το θρεντ από ένα σημείο και μετά απλά κανιβαλίζει το "θύμα" πράγμα που προσωπικά με βρίσκει αντίθετο. 

 

Α οκκ, τωρα καταλαβα που το πας. Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ αυτοκινητοβιομηχανια ειναι μια τεραστια αλυσιδα ,που οι γερμανοι ψωνιζουν απο τους ιαπωνες, και οι αμερικανοι απο τους κινεζους. Δεν εχει χρωμα, σημαια, πατριδα, απο την στιγμη που το 80% των ανταλλακτικων του αυτοκινητου ΣΟΥ ειναι φασον σε καποιο εργοστασιο ντιπ ασχετο με το σημα στο καπω σου. 

Οσο για το δικο μας "παιδι" , κανεις δεν κραζει την προσπαθεια, αλλα τα μεγαλα λογια τυπου "ποια φεραρι και λαμπο" , και το δικο μας θα ειναι 100% ελληνικο, οταν η ελλαδα δεν παραγει καν ρουλεμαν !!! Ρουλεμαν!!! SKF ειναι ολα. 
Κομμενη η πλακα με τους ανθεληνες, και τον επιλεκτικο πατριωτισμο καποιων. 
 

Επεξ/σία από papageord
  • Like 8
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Και όχι μόνο, το παιδί μετά από 20 χρόνια δεν ήταν παιδί, είχε βοήθεια και άλλων, όπως επίσης υποθέτω δεν είχε και συμπατριώτες του να τον χλευάζουν όταν τα πρώτα χρόνια δεν είχε να επιδείξει ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. 

Anyway, νομίζω ότι το θρεντ από ένα σημείο και μετά απλά κανιβαλίζει το "θύμα" πράγμα που προσωπικά με βρίσκει αντίθετο. 

 

Ξέρεις πιο είναι το θέμα; Ο Ριμακ δεν νομίζω να είχε βγει και να είχε πει, αν και δεν ξέρω Κροάτικα οπότε υποθέτω, ότι ποια Buggati, ποια Ferrari, ποια Χ εταιρία, αυτά δεν είναι supercars, εγώ θα βγάλω το καλύτερο hypercar. Δεν νομίζω να είπε ένας Κροάτης, 100 Ευρωπαίοι, δεν είπε δεν χρειάζομαι βοήθεια θα τα κάνω όλα μόνος μου στην Κροατία, δεν παίρνω χρηματοδότηση από άλλους γιατί θέλω να είναι 100 % Κροάτικο γιατί είμαστε οι καλύτεροι.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, NT1G είπε

Ξέρεις πιο είναι το θέμα;......

Ωραία και? Δεν είναι όλοι το ίδιο.

Το αν πουλάει παπάτζα ο Πανόπουλος αυτό είναι δική του επιλογή. Αν παρουσιάσει κάποια στιγμή αμάξι τότε θα ναι μάγκας. Αν όχι, θα γίνει ρόμπα στους υποστηρικτές του. 

Μπορεί να θέλει να γίνει πιο γνωστό το όνομά του, να πιάσει πελάτες ή δεν ξέρω τι.

Εφόσον αυτά που κάνει δεν με επηρεάζουν δε με απασχολεί.

Εφόσον δεν με κλέβει ούτε άμεσα αλλά ούτε και έμμεσα ας κάνει ότι γουστάρει. Και αν πουλάει παπάτζα σάμπως ο πρώτος ή ο τελευταίος θα ναι? 

Αν έχετε πρόβλημα με αυτά που λέει μπορείτε πολύ απλά να μην ασχολείστε μαζί του.

Εγώ ήμουν στο 50-50 και περίμενα την παρουσίαση. Τώρα είμαι στο 90-10. Του αφήνω ένα μικρό ποσοστό μήπως κάποια στιγμή ίσως, μπορεί να παρουσιάσει κάτι. 

Και θα ξανακάνω quote αυτό που έγραψα πριν

42 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Anyway, νομίζω ότι το θρεντ από ένα σημείο και μετά απλά κανιβαλίζει το "θύμα" πράγμα που προσωπικά με βρίσκει αντίθετο. 

 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, MikeKata είπε

Πραγματικά, αυτό μου έχει χτυπήσει στο μάτι και το γράφω από όταν έγιναν "leak" τα σχέδια. Έχει μια μπροστά αεροτομή με vortex generators ίδιους σχεδόν με το CAD της F1 2017-2018 που κυκλοφορεί. Άσε τα άλλα στο κέντρο. Να εφιστήσω όμως την προσοχή στα πλαϊνά vortex generators του σχεδίου της F1. Το Chaos έχει ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια. ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ; Στην F1 αυτά χρησιμοποιούν ένα vortex generator στην εσωτερική μεριά του endplate και ένα στην εξωτερική, προκειμένου να δημιουργούν δύο δίνες, οι οποίες "καθοδηγούν" ένα κομμάτι του αέρα ανάμεσά τους γύρω από το λάστιχο, προκειμένου να μη δημιουργείται "αναταραχή" (και επιπλέον drag) πίσω από το λάστιχο και στο υπόλοιπο αυτοκίνητο. Σε closed wheel αυτοκίνητο, ούτως ή άλλως αναγκαστικά έχεις αμάξωμα. Κάνεις το ίδιο λοιπόν, χωρίς να χρησιμοποιείς μπροστινό φτερό με vortex generators, απλά χρησιμοποιώντας το αμάξωμα. Μάλιστα, στις φωτογραφίες του Chaos, η εξωτερική μεριά του εξωτερικού vortex generator "κλείνεται" με αμάξωμα. Ακυρώνεις όλη τη λογική του vortex έτσι! Τι φάση;!!! Άσε που τώρα που μπήκα στο site του, εκεί που μιλάει για το bodywork και δείχνει screenshots από το CFD, δε δείχνει καν κάποιο vortex να δημιουργείται πουθενά. Πράγμα παράλογο.

Ανακεφαλαιώνω. Δημιουργεί vortex που παράγει drag από μόνο του. Αντί να τα χρησιμοποιήσει, τα ακυρώνει με το αμάξωμα, το οποίο επίσης παράγει drag. Παράγει drag δηλαδή χωρίς λόγο και αιτία.

Φυσικά και δεν το έχω περάσει από CFD. Μπορεί να κάνω και λάθος. Αλλά αυτό βλέπω και, με βάση αυτά που ξέρω, δε στέκει. Ειλικρινά, αν κάποιος δουλεύει σε αεροναυπηγική εδώ μέσα και έχει σχέση με οχήματα και αεροδυναμική ας δώσει μια γνώμη, πολύ θα ήθελα να δω την άποψή του.

Edit: Για αυτό το vortex generator μιλάω.

 

chaos vortex.png

Τα endplate χρησιμοποιούνται για να κατευθύνουν τον αέρα στα ελαστικά. Στην φωτογραφία που δείχνεις δεν καταλαβαίνω πώς και γιατί θα χρησιμεύσει, δεν είναι κατατοπιστική.

Όσον αφορά τη δίνη που δημιουργείται από τα flaps και τα winglets στην εμπρός αεροτομή, εννοείς την Y250.  Όπως επίσης δίνες δημιουργούνται και στην πίσω αεροτομή. 

Επίσης βλέπουμε και ένα s-duct. 

Πάντως εάν κατάφεραν 9 άτομα και το έφτιαξαν και είναι λειτουργικό, συγχαρητήρια. Μάλλον οι υπόλοιποι κάνουμε κάποιο λάθος.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, thp96 είπε

Στην φωτογραφία που δείχνεις δεν καταλαβαίνω πώς και γιατί θα χρησιμεύσει, δεν είναι κατατοπιστική.

Πιστεύω πως πολλά από αυτά που βλέπουμε στις φωτό δε θα υπάρχουν στο τελικό αποτέλεσμα (αν και όποτε).

Λογικά θα πρέπει να γίνουν και τεστ αεροδυναμικής που αναλόγως αποτελεσμάτων επίσης να χρειαστεί να αλλάξουν σχεδιαστικά κάποια πράγματα.

Και για το τέλος υποθέτω ότι κάποια πράγματα στις φωτό ίσως είναι παραπλανητικά, να μπήκαν επίτηδες. 

Νομίζω πάντως ότι έχει πολύ δρόμο μπροστά του μέχρι να παρουσιάσει ένα street legal αυτοκίνητο παραγωγής (έστω και σε 100 αντίτυπα). 

Και ούτε είναι ενθαρρυντικό ότι έχει ανοίξει δουλειές ταυτόχρονα και με άλλα 3 μοντέλα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, thp96 είπε

Όσον αφορά τη δίνη που δημιουργείται από τα flaps και τα winglets στην εμπρός αεροτομή, εννοείς την Y250

Όχι. Το Y250 είναι το vortex που δημιουργείται εσωτερικά από τα εσωτερικά flaps για να κατευθύνει τον αέρα στα bargeboards και από εκεί σε πάτωμα κλπ.

tumblr_inline_ownpos7ZaG1srob4n_540.png

Εγώ μιλάω για το γαλάζιο ορθογώνιο που βλέπεις (συγκεκριμένα το κάτω κομμάτι). Δουλειά (και) αυτού είναι να κατευθύνει τον αέρα μακριά από το ελαστικό. Για την ακρίβεια αυτό δημιουργεί ένα vortex και το εσωτερικό (το κίτρινο ορθογώνιο της φωτογραφίας, όχι το Y-250) δημιουργεί ένα άλλο. Μαζί, κάνουν "σάντουιτς" ένα σώμα αέρα και το κατευθύνουν έξω από το ελαστικό.

Συγκεκριμένα, εννοώ αυτήν που εξηγεί στο παρακάτω βίντεο στο 2:25-3:50

Το τελικό αποτέλεσμα (ακόμα και με τους κανονισμούς της F1 από το 2019) είναι κάτι σαν αυτό. Τα vortices διαχωρίζουν τον αέρα ώστε να μη χτυπά στο λάστιχο όσο γίνεται και να μη δημιουργεί στροβιλισμούς. Κάτι που εξ'αρχής δε χρειάζεσαι σε closed wheel αυτοκίνητο.

tumblr_inline_owrbg0mlfB1srob4n_540.gif

Επεξ/σία από MikeKata
  • Like 2
Δημοσ.
11 ώρες πριν, greekfragma είπε

Ryan Gosling Lol GIF

spanopoulossssss.JPG

Αν είχα δει την "παρουσιάση" χωρίς να χω δει πρώτα την συνέντευξη του σαρουμπαλ, δεν θα χα πει κουβέντα, εννοείται οτι δεν φτιάχνεις hypercar απο το μηδέν σε 4 χρόνια με 9 υπαλλήλους. Αλλά αν δεν έχουν έτοιμο το εσωτερικό, τοτε στο βίντεο με τον αμπαλίδη γιατί λέγανε οτι είχαν σκοπό να το βγάλουν στον δρόμο αλλα έκατσε το leak, οτι έχει τιμόνι, οτι ειναι στην 2ο version (το πρώτο κάνει 5mil), οτι θα δείξουν το πραγματικό αυτοκίνητο, οτι θα γυρνάει στο Νιρμουργκριγκ κτλ? 

Οοοχι αγαπητοι ανθέλληνες, κακώς περιμένατε μετά απο τόσο προλογο να δείτε τουλαχιστον ένα πρωτότυπο που να τσουλάει. Ο Ανθρωπος εννούσε οτι θα μας δώσει ΕΓΧΡΩΜΑ CGI. Παρεξήγηση ήταν. Παρεξήγηση και οτι τον βοήθησε το κράτος ΠΟΛΥ. Ενοούσε οτι τον βοήθησαν να κάνει τα χαρτιά για τις πατέντες. Η να βρει τη διεύθυνση απ το οικόπεδο. κάτι τέτοιο τελος παντων.

Ο Πανόπουλος αν έχει όντως σκοπό να βγάλει αυτοκίνητο, ας συνέργαστει με κανα σωστό δημοσιογράφο, γιατί αυτό δεν είναι επαγγελματισμός. Ας αφήσουν τα μαγκιά-κλανιά -ελλαδάρα και να βάλουν καναν σοβαρό άνθρωπο να αναλάβει το marketing, και αν δεν βρίσκουν ελληνα, ας προσλάβει 100 ξένους

Οχι Πανόπουλε δεν είμαι ανθέλληνας, και στην τελική εμένα να και αν το βγαλεις να και δεν. Οταν σε κυνηγάνε οι Σαουδάραβες επενδυτές, εκει θα σοβαρέψουν τα πράματα

  • Like 7
  • Thanks 1
Δημοσ.

Δεν γράφω στην κοινότητα, απλά παρακολουθω συνήθως με ενδιαφέρον.
Χαίρομαι που βλέπω ότι υπάρχουν και άνθρωποι που εν έτη 2021 δεν πιστεύουν ότι ο WolverinE είναι Ελληνικό πείραμα απο την Γαστούνη.

Απλά παρκάρω και αυτό εδώ, γιατί δεν τρώει όλος ο Ελληνικός τύπος κουτόχορτο.

https://www.mononews.gr/auto/chaotikes-bourdes

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.

13 υπαλλήλους έχει σήμερα η SP Automotive σύμφωνα με το LinkedIn, 1300 δηλαδή σύμφωνα με τον Σανόπουλο.

Όλοι Έλληνες να φανταστώ...

 

Screenshot 2021-11-04 at 08.58.20.png

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...