Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σας γράφω για την αγανάκτηση μου για το service και το συγκεκριμένο δίσκο. Ο δίσκος αγοράστηκε αρχές Σεπτεμβρίου με σκοπό να μπει σε ένα μικρό QNAP Nas . 

Αφότου τον παρέλαβα τον εγκατέστησα στο Nas και δούλεψε κανονικά χωρίς κάποιο πρόβλημα. Μετά από μία εβδομάδα περίπου το NAS μου έβγαλε μήνυμα ότι το raid degraded HDD failed (ο συγκεκριμένος δίσκος ) . Έτσι λοιπόν τον έστειλα πίσω στο μαγαζί από όπου και τον αγόρασα για αντικατάσταση . Με τη σειρά του το κατάστημα το έστειλε στην WD. Μετά από αρκετές μέρες το κατάστημα μου είπε οτι η απάντηση της WD είναι  ότι δεν γίνεται δεκτή η αντικατάσταση γιατί ο δίσκος έχει εξωτερική φθορά. Φυσικά όλο αυτό με έχει βγάλει από το ρούχα μου καθώς μπορείτε και μόνοι σας να δείτε τις φωτογραφίες του δίσκου και αν μπορείτε να βρείτε τη φθορά ,όπως και ότι ποτέ δεν χτυπήθηκε από εμένα. Εδώ να πώ οτι το ελληνικό κατάστημα έκανε κάθε δυνατή προσπάθεια να με εξυπηρετήσει.  Παρόλα αυτά νιώθω τρομερά αδικημένος και σαν τεχνολογικό forum το μοιράζομαι μαζί σας για να ξέρετε για παρόμοιες περιπτώσεις. Δεν ξέρω για εσάς , πάντως το service της WD με απογοήτευσε παντελώς. Σας δείχνω και τη συνομιλία που είχα με την ίδια την WD χωρίς φυσικά κανένα αποτέλεσμα . Συμβουλή μου μην πάρετε ποτέ WD EFAX μοντέλο και μη μπλέξετε ποτέ με το service τους 

 

Hi Nick,
 
Thank you for contacting Western Digital Customer Service and Support. My name is Khanring Lungharwo.
 
It is my pleasure to assist you with your case and here is the case number for any future references: 211018-004150
 
Thank you for the reply, I understand that you are facing RMA issue, I apologize for the inconvenience this has caused you.  
 
Please be informed that products that is marked VMI in warehouse, it can't be processed for replacement, we deeply apologize for the inconvenience that it causes.
 
If you experience any issues further or require any type of assistance, please feel free to reply to this email.
 
Thank you for choosing Western Digital Support. Have a nice day.
 
Thanks & Regards,
Khanring Lungharwo
Western Digital Technical Support
https://support-en.wd.com
Customer (----------------)21-Oct-2021 09:41:00 AM
I find it unacceptable to not replace a HDD from physical damage that is hardly visible. How do you know that that was the cause of the failure? I insist that the hard drive failed inside the Nas and i never caused any physical damage to it. Even the seller could do that small damage ,because as i said it is hardly noticable. Therefore i will do whatever is legally suitable for my case . I paid 100 euros for a product that worked 5 days. That is not acceptable. I insist that the physical damage was not the cause of the failure and it is only a good reason or excuse to not replace it .
Staff Account (Khanring L)21-Oct-2021 06:23:00 AM
Hi Nick,
 
Thank you for contacting Western Digital Customer Service and Support. My name is Khanring Lungharwo.
 
It is my pleasure to assist you with your case and here is the case number for any future references: 211018-004150
 
As per the email received, I understand that you are facing RMA issue, I apologize for the inconvenience this has caused you.  
 
Please be informed that Third party Network Attached Storage NAS enclosure may display a Bad Sectors, failed, or bad drive message within the NAS User Interface (UI). A failed hard drive could be the cause of the error message, or possible enclosure or system related issue
 
Title: WD Red Drives in a third party enclosure User Interface may display a failed message
 
We deeply express our apology and regret to inform you that Visual Mechanical Inspection (VMI) test that shows physical damaged, products warranty are void.
 
If you experience any issues further or require any type of assistance, please feel free to reply to this email.
 
Thank you for choosing Western Digital Support. Have a nice day.
 
Thanks & Regards,
Khanring Lungharwo
Western Digital Technical Support
https://support-en.wd.com

IMG_20210909_145405.jpg.2a6336c81e6d5467797671dd2135a2d1.jpgIMG_20210909_145401.jpg.15f6e1c7d1a755cf49dc2c3196fff92f.jpgIMG_20210909_145357.jpg.e7727277ed2eb271a11f8952beecb04e.jpgIMG_20210909_145350.jpg.adeb6daa0fa031877ce02da0c57afe67.jpgIMG_20210909_145344.jpg.3ca5cdb438bd78d545920abda3788d7d.jpgIMG_20210909_145340.jpg.228f803f2f5b2bacae960f18f0330f00.jpgIMG_20210909_145332.jpg.cca23ac085d688b3fd8cc29fa0fab973.jpg

  • Like 3
Δημοσ.

Δυστυχως η WD εχει γινει απο τις χειροτερες εταιριες τα τελευταια χρονια και η ποιοτητα οσο παει χειροτερευει. Τα μηνυματα του Support οπως ειδες και εσυ ειναι κονσερβα μιας και εχουν κανει outsourcing στην Ινδια. Επιπλεον ο δισκος που πηρες ειναι ο χειροτερος που εχει βγαλει μιας και ειναι τεχνολογιας SMR, φουλ ακαταλληλος για NAS (εχει γινει σκανδαλο για αυτο το θεμα). Το σημειο που πιθανοτατα λενε οτι ειναι χτυπημα ειναι μαλλον αυτο που εχω σημειωσει στην φωτο (το οποιο μπορει να εχει γινει οποτεδηποτε). Δυσκολα παντως νομιζω πως θα βγαλεις ακρη. Δοκιμασε ΣτΚ και τον αντιστοιχο φορεα της Ε.Ε. Να φανταστεις για το ποσο ΓΤΠ εχουν γινει, εχουν σοβαρο θεμα με το eshop τους εδω και μηνες, που αν κανεις το λαθος και πληρωσεις με PP δεσμευουν τα χρηματα και σε πετανε σε σελιδα με Error χωρις να φαινεται οτι εχεις πληρωσει για την παραγγελια. Αμαν εκανα να παρω τα χρηματα μου πισω (τα επεστρεψε το PP) σε μια παραγγελια που δοκιμασα (πρωτη και τελευταια). Αν κανεις και μια βολτα απο τα φορουμ της θα δεις οτι γινεται χαμος απο προβληματα και παραπονα. Για μενα εχει σβησει σαν εταιρια και στο λεει ατομο που ειναι “παιδι” της επι χρονια…

E5315629-8619-457B-8943-FB679B6EDE48.jpeg.0dfa31ece2dee81c398f336b5c2de329.jpeg

  • Thanks 2
  • Sad 1
Δημοσ.
Στις 29/10/2021 στις 6:23 ΜΜ, warden είπε

Αφότου τον παρέλαβα τον εγκατέστησα στο Nas και δούλεψε κανονικά χωρίς κάποιο πρόβλημα. Μετά από μία εβδομάδα περίπου

Είσαι σε περίοδο DOA. Κακώς έγινε escalate το θέμα στην WD. Κανονικά θα πρεπει να σου κανει αντικατάσταση κατευθείαν το μαγαζί που τον αγόρασες και απο εκει και περα να τα βρουν αυτοι με την WD.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καμια υποχρεωση δεν εχει απεναντι σου η εταιρεια wd για σερβις και αντικατασταση δισκου.Ο νομος υποχρεωνει το καταστημα να ασχοληθει με αυτα,το οποιο σε κοροιδευει και μεταθετει την ευθυνη στην εταιρεια.Εχει συζητηθει απειρες φορες στο φορουμ η νομοθεσια κανε search.

Επεξ/σία από 3DJIN
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 30/10/2021 στις 8:45 ΜΜ, SaFiS είπε

 

Ναι για αυτή τη "φθορά" λένε. Δυστυχώς όντως οι συγκεκριμένοι δίσκοι είναι τεχνολογίας SMR με ότι συνεπάγεται. 

 

3 ώρες πριν, stelios.s είπε

Είσαι σε περίοδο DOA. Κακώς έγινε escalate το θέμα στην WD. Κανονικά θα πρεπει να σου κανει αντικατάσταση κατευθείαν το μαγαζί που τον αγόρασες και απο εκει και περα να τα βρουν αυτοι με την WD.

Δυστυχώς ήταν οριακά εκτός των λίγων ημερών του DOA όπως με ενημέρωσαν . Επικοινώνησα με WD γιατί στο service τους κατέληξε ο δίσκος και πήρε κωδικό για RMA. 

 

2 ώρες πριν, 3DJIN είπε

καμια υποχρεωση δεν εχει απεναντι σου η εταιρεια wd για σερβις και αντικατασταση δισκου.Ο νομος υποχρεωνει το καταστημα να ασχοληθει με αυτα,το οποιο σε κοροιδευει και μεταθετει την ευθυνη στην εταιρεια.Εχει συζητηθει απειρες φορες στο φορουμ η νομοθεσια κανε search.

Συμφωνώ δεν θα έπρεπε να μιλάω με την WD για αυτό το θέμα αλλά με το κατάστημα.   Παρακάτω είναι οι απαντήσεις του καταστήματος. 

 

1η Απάντηση καταστήματος 

Παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε  την συσκευή στην αρχική της συσκευασία της με ένα καλό αμπαλάζ και με όλα τα παρελκόμενα που περιείχε

καθώς και ένα αντίγραφο του παραστατικού αγοράς, με την *** και δική μας χρέωση ώστε να σταλεί στο τεχνικό τμήμα του προμηθευτή μας για έλεγχο.

Λόγω του ότι δεν διαθέτουμε τεχνικό τμήμα για την πιστοποίηση της αδυναμίας λειτουργίας της συσκευής, το προιον θα αποσταλεί στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο service ή στην κατασκευάστρια εταιρεία για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά της βλάβης.

Η χρονική διάρκεια ενός τεχνικού ελέγχου εξαρτάται αποκλειστικά από το εκάστοτε τεχνικό τμήμα(10-40 εργάσιμες ημέρες),και το κατάστημα μας δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση ή παρακώλυση

Περιπτώσεις μη έγκυρης εγγύησης:

• Εάν το προϊόν δεν έχει αγοραστεί από το *************** ή ο μοναδικός σειριακός αριθμός( ο οποίος θα πρέπει να είναι ευδιάκριτος)του προϊόντος δε συνάδει με αυτόν του νόμιμου παραστατικού που έχει εκδοθεί.

• Εάν έχει παρέλθει χρονικά η εγγύηση του προϊόντος

• Εάν το εκάστοτε τεχνικό τμήμα αποφανθεί ότι η υπαιτιότητα βλάβης του προϊόντος είναι του καταναλωτή. Σε αυτές τις περιπτώσεις το κόστος των μεταφορικών από και προς τον πελάτη επιβαρύνουν τον ίδιο.

• Εάν δεν συνοδεύεται η συσκευή από το κουτί της αλλα και τα παρελκόμενα της

Σε περιπτωση εσωτερικού σκληρού δίσκου παρακαλούμε όπως ελέγξετε την επιφάνεια για βαθουλώματα/ χτυπήματα καθώς οι κατασκευάστριες εταιρείες δεν δέχονται επιστροφές

όταν το προϊόν είναι κατεστραμμένο.

Και για την δική σας ασφάλεια παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε φωτογραφίες του προϊόντος από όλες τις πλευρές όπου θα φαίνεται καθαρά ο σειριακός αριθμός εάν υπάρχει,

πριν την αποστολή του δέματος.

 

2η Απάντηση καταστήματος

κατόπιν ενημέρωσης από το τεχνικό τμήμα μας αναφέρουν ότι ο δίσκος είναι χτυπημένος και τίθεται εκτός εγγύησης. Σας επισυνάπτουμε και φωτογραφία από το τεχνικό τμήμα.

Θα μας τον στείλουμε πίσω με την επόμενη παραγγελία. Μόλις παραλάβουμε θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.

Στη διάθεσή σας. 

 

Μετά από παράπονα στο κατάστημα , στείλανε οι ίδιοι τον δίσκο στην WD με τα παραπάνω γνωστά αποτελέσματα. 

Δεν θέλω να σας κουράσω , ξέρω οτι έχω χάσει τα λεφτά μου σε αυτόν το δίσκο και το χρόνο μου αλλά εφόσον ειναι τεχνολογικό φορουμ ,σας μεταφέρω την εμπειρία μου προς γνώσιν και συμμόρφωσίν . 

Επεξ/σία από warden
  • Like 1
Δημοσ.

Και εγώ έπαθα τα ίδια, το κατάστημα να μου λέει για εξωτερική φθορά κλα. Τον έκανα κορνίζα δίσκο των 400€. Συμβουλή, απλά μην αγοράζεις από Ελλάδα.  Amazon / caseking / alternate de, με συνοπτικές διαδικασίες στέλνεις (με έξοδα του καταστήματος) το προβληματικό part και σου επιστρέφουν τα χρήματα. Ούτε μα ούτε μου. Να κλείσουν τα μισά καταστήματα να βάλουν μυαλό τα άλλα μισά.

  • Like 6
Δημοσ.

Εγω θα ελεγα πως εχασα  απο την τσεπη μου 1 κατοσταρικο και αυτοι εχασαν πελατη μαζι με το καταστημα που τον πουλησε , απλα πραγματα , υπαρχουν εταιρειες αλλες και μαγαζια ενα σωρο , απλα διαφημιστε αυτους που δεν ειναι ενταξει με τόνομα τους για να το γνωριζουν οι υπολοιποι

Δημοσ.

Η τελευταία γενιά κόκκινων της WD δεν κάνουν για Nas ρε παιδιά , έχει βουίξει όλο το διαδίκτυο , λόγω SMR  τεχνολογίας . Η καλή μας εταιρεία κάνει βέβαια και άλλα "κόλπα" με τελευταίο την χρήση QLC μνήμης , χωρίς να το αναφέρει στην αρχή και όταν έγινε ¨βούκινο" αναγκάστηκε να το παραδεχθεί ,(όχι ότι οι άλλοι είναι "εκκλησίες" για να είμαστε και δίκαιοι). 

Προσωπικά έχω στραφεί προς Seagate , να δούμε πόσο θα κρατήσουν .

Στα θέματα εγγύησης , όπως εδώ στον συμφορουμίτη, είναι να μην σου κάτσει η στραβή . Κάνεις μια προσπάθεια αντικατάστασης , κιαν πετύχει καλώς ,αλλιώς πας για καινούργιο. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το καταστημα φταιει και για μενα, για το χτυπημα δεν ξερω, αλλα πως μπορουν να αποδειξουν οτι ο πελατης δεν τον παρελαβε χτυπημενο?

φανταζομαι ηταν σε bulk (σακουλακι) και οχι retail συσκευασια.

αν περασε μονο μια εβδομαδα απο την αγορα και ησουν μεσα στο παραθυρο των επιστροφων οταν το γυρισες, εσυ θα πεις οτι τον παρελαβες ετσι ( και ετσι ειναι κι ολας) και οταν τον ανοιξες αντιληφθηκες το ελλατωμα και προφανως τον επεστρεψες σαν ελλατωματικο. απο κει και περα τι θα κανει το καταστημα και τι η WD δεν σε αφορα. αντιληφθηκες το ελλατωμα και τον επεστρεψες. το καταστημα ας τον επιστρεψει σαν ελλατωματικο στον προμηθευτη του

 

Επεξ/σία από rofl
Δημοσ.
3 ώρες πριν, evkar είπε

Προσωπικά έχω στραφεί προς Seagate , να δούμε πόσο θα κρατήσουν .

Το ζητούμενο δεν είναι απλά να κρατήσουν. Το ζητούμενο είναι να τηρηθεί η εγγύηση. Με seagate δεν είχα ποτέ θέμα με εγγύηση. 2 φορές χρειάστηκε να αντικατασταθεί δίσκος μου και έγινε άμεσα χωρίς πολλά πολλά (σε άριστη κατάσταση βέβαια και τις δύο φορές, όπως και του TS). 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το μαγαζί μπορεί να επικαλεσθεί την δικαιολογία της WD και να πει ότι έχει εξωτερική φθορα. Προς ενίσχυση της θέσης του λιανοπωλητή είναι το εμαιλ της WD. Επίσης πως μπορεί να κατωχυρωθεί ο πωλητής ότι δεν έφαγε "τούμπα" όταν υπάρχει τέτοια φθορά? Καλό είναι να κάνουμε οπτικό έλεγχο κατα την αγορά και να το επιστρέφουμε αμέσως αν έχει θέμα.

Επεξ/σία από jgeorgiou

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...