mitsos1os Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2021 Καλησπέρα παιδιά, Έχω ένα πολυμηχάνημα Canon TR7550 από το οποίο μπορώ να πω ότι σε γενικές γραμμές ήμουν αρκετά ευχαριστημένος. Τον είχα αγοράσει από το e-shop.gr όπου αναφερόταν εγγύηση 1 χρόνου τον Μάρτιο του 2020. Δυστυχώς μετά από από ενάμιση χρόνο περίπου (πριν λίγες μέρες), σταμάτησε να δουλεύει το scanner. Βγάζει τις μισές σελίδες μαύρες τελείως. Κατά την επικοινωνία μου με το κατάστημα για έλεγχο και επισκευή μου είπαν ότι είναι εκτός εγγύησης. Ύστερα από ερώτησή μου για το τι ισχύει σχετικά με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και την υποχρεωτική παροχή 2ετούς εγγύησης, ο υπάλληλος με έβαλε σε αναμονή και μετά από λίγο μου απάντησε ότι μπορώ να το διεκδικήσω νομικά. Στην ερώτησή μου σε ποιον θα πρέπει να απευθυνθώ, στο e-shop.gr ή στην Canon απέφυγε να μου απαντήσει. Ξέρει κάποιος πέρι τίνος πρόκειται ή να έχει τύχει σε κάτι αντίστοιχο; Ευχαριστώ πολύ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kthulhou Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_faq1.html https://www.newlaw.gr/gr/cms_articles/art_new?id=205 Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2021 από Kthulhou Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mitsos1os Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Σε ευχαριστώ για τα links φίλε. Παρόλα αυτά θα ήθελα πριν προχωρήσω σε καταγγελία με τον συνήγορο του καταναλωτή να μου είναι λίγο ξεκάθαρο το πλαίσιο. Σύμφωνα με τον νόμο αναγράφονται τα εξής: Αναφορά σε κείμενο για οποιοδήποτε ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας είχε το πράγμα κατά το χρόνο παραλαβής του προϊόντος Αναφορά σε κείμενο Αντίθετα, για τα ελαττώματα ή ελλείψεις που εμφανίζονται από τον 7ο μήνα και μετά ο καταναλωτής πρέπει να αποδείξει ότι αυτά δεν δημιουργήθηκαν μετά την παραλαβή του προϊόντος Αυτό το κάνει αρκετά δυσδιάκριτο τι μπορείς να συμπεριλάβεις. Δηλαδή έμενα που στην αρχή δούλευε σωστά αλλά ξαφνικά σταμάτησε, πώς θα αποδείξω ότι αυτό το ελάττωμα προυπήρχε και δεν δημιουργήθηκε μετά την παραλαβή; UPDATE Επίσης μόλις βρήκα αυτό το thread sto adslgr.com https://www.adslgr.com/forum/threads/1086136-Αγορά-ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥ-Inkjet-εκτυπωτή όπου σύμφωνα με την κουβέντα που γίνεται εκεί, μάλλον φάινεται ότι η περίπτωσή μου δεν καλύπτεται... Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2021 από mitsos1os Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kthulhou Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2021 ο Έλληνας πωλητής ευθύνεται κατ’ αρχήν αντικειμενικά και υποχρεωτικά εκ του νόμου (νόμιμη εγγύηση) έναντι του καταναλωτή για χρονικό διάστημα δύο ετών για οποιοδήποτε ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας είχε το πράγμα κατά το χρόνο παραλαβής του προϊόντος από τον καταναλωτή βάσει του Αστικού Κώδικα και του Ν. 3043/2002 που μετέφερε στο ελληνικό δίκαιο το άρθρο 5 της ανωτέρω ευρωπαϊκής οδηγίας. Όταν αυτό το ελάττωμα ή η έλλειψη εμφανίζεται εντός έξι μηνών από τον χρόνο της πώλησης τεκμαίρεται ότι αυτό υπήρχε ήδη κατά τον χρόνο της πώλησης. Αντίθετα, για τα ελαττώματα ή ελλείψεις που εμφανίζονται από τον 7ο μήνα και μετά ο καταναλωτής πρέπει να αποδείξει ότι αυτά δεν δημιουργήθηκαν μετά την παραλαβή του προϊόντος. άρα είναι υποχρεωμένο το service na to δεχτεί προς επισκευή, εκτός αν αποδείξει CID (customer induced damage), πχ να έπεσε μέσα υγρό κ να κάηκε, να κάηκε λόγω μούφα μελανιών η κεφαλή κλπ κλπ κλπ. Εσύ θα κάνεις έγγραφο στην προστασία καταναλωτή ενάντια στο eshop κ canon hellas κ άστους να τρέχουν. 5 ώρες πριν, mitsos1os είπε Βγάζει τις μισές σελίδες μαύρες τελείως η λάμπα του σκάννερ λειτουργεί οκ? φωτίζεται από άκρη σε άκρη ? ή εννοείς ενα σκανάρισμα οκ, ένα μαύρο ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2021 1 ώρα πριν, Kthulhou είπε Εσύ θα κάνεις έγγραφο στην προστασία καταναλωτή ενάντια στο eshop κ canon hellas κ άστους να τρέχουν. Εναντίον της Canon γιατί? Δεν έχει επικοινωνήσει μαζί τους ακόμα για να τους αναφέρει τι διημείφθη στην επικοινωνία μεταξύ του ιδίου και του υπαλλήλου του eshop. Ίσως η δική τους αντιμετώπιση να είναι διαφορετική. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mitsos1os Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2021 Εγώ όπως το βλέπω από τα κείμενα που και εσύ παρέθεσες, μου φαίνεται ότι εννοείται ότι θα πρέπει σε κάθε περίπτωση το πρόβλημα να προυπήρχε και να μην ανταποκρινόταν στις προδιαγραφές κατά την παραλαβή του. Απλά σου δίνει ένα χρονικό διάστημα για την διαπίστωση. Στην δική μου περίπτωση που αρχικά δούλευε και μετά από 1.5 χρόνο στάματησε να δουλεύει δεν ξέρω κατά πόσο εμπίπτει σε αυτή την κατηγορία. Μπορώ να κάνω μία δοκιμή στον συνήγορο και να δούμε τι θα γίνει. Έλεγα μήπως είχε κάποιος προϊστορία και έχει και ενδιαφέρον η άποψη του παιδιού εδώ https://www.adslgr.com/forum/threads/1086136-Αγορά-ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥ-Inkjet-εκτυπωτή?s=5c4652ba8bfe3ade0722ffb08d1994de&p=6517332#post6517332 και εδώ https://www.adslgr.com/forum/threads/1086136-Αγορά-ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥ-Inkjet-εκτυπωτή?p=6517521#post6517521 ο οποίος υποστηρίζει ότι δεν είναι μέσα στα προβλεπόμενα αυτό. 1 ώρα πριν, Kthulhou είπε η λάμπα του σκάννερ λειτουργεί οκ? φωτίζεται από άκρη σε άκρη ? ή εννοείς ενα σκανάρισμα οκ, ένα μαύρο ? Η λάμπα λειτουργεί κομπλέ απλά και φωτίζει από άκρη σε άκρη και ούτε φαίνεται να κάνει κάτι άλλο κουλό. Απλά από την σκανάρισμένη σελίδα φαίνεται μόνο από τη μέση και πάνω το περιεχόμενο, ενώ από τη μέση και κάτω φαίνεται σκέτο μαύρο λες και είναι καλυμμένο το γυαλί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, mitsos1os είπε Μπορώ να κάνω μία δοκιμή στον συνήγορο και να δούμε τι θα γίνει. Αδερφέ τι κάθεσαι και διαβάζεις τι λέει ο καθένας. Εδώ και εδώ γράφει ξεκάθαρα τι ισχύει. Σου είπα μίλα και με την canon πρώτα και αν σου πουν και αυτοί μαμουσουτου ξεκίνα με τον ΣτΚ Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2021 από Nabuko Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mitsos1os Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2021 Ναι φίλε μου τα έχω ήδη δει αυτά. Το πρόβλημα είναι ότι δεν είναι καθόλου ξεκάθαρα όπως λες γιατί στην ίδια σελίδα αναφέρονται δύο πράγματα που αφήνουν παράθυρο για διαφορετική ερμήνευση: Αναφορά σε κείμενο Παράδειγμα Η 2ετής νόμιμη εγγύηση δεν μπορεί να μειωθεί λόγω της εμπορικής εγγύησης Η Κάρλα αγόρασε ένα πιστολάκι μαλλιών με 6μηνη εγγύηση από τον πωλητή. Όταν χάλασε μετά από 8 μήνες, το πήγε πίσω στο κατάστημα. Ο υπάλληλος του καταστήματος τής είπε ότι η εγγύησή της είχε λήξει και ότι δεν δικαιούταν επιστροφή χρημάτων. Η Κάρλα ορθώς του υπέδειξε ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ περί προστασίας των καταναλωτών, είχε δικαίωμα σε δωρεάν πλήρη 2ετή εγγύηση και ότι η 6μηνη εγγύηση που παρείχε ο έμπορος παρείχε μόνο πρόσθετες υπηρεσίες. Το κατάστημα συμφώνησε να αντικαταστήσει το πιστολάκι. Αυτό φαίνεται πρακτικά ότι με καλύπτει, αλλά λίγο πιο κάτω λέει: Αναφορά σε κείμενο Εάν το προϊόν που αγοράσατε χαλάσει ύστερα από 6 μήνες, εξακολουθείτε να δικαιούστε δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση ή, τουλάχιστον, μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σας. Ωστόσο, θα πρέπει να αποδείξετε ότι το πρόβλημα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων. Το οποίο μόνο ξεκάθαρο δεν είναι. Τέλος πάντων, δεν έχει νόημα τώρα να τα συζητάμε αυτά. Ο μόνος λόγος που ρώτησα είναι είχε πρακτική προϊστορία κάποιος και έλεγε την εμπειρία του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα