Προς το περιεχόμενο

CarbonOff


Dimakos7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

θα δεις την ίδια διαφορά που θα έβλεπες με ένα καλό ξεμπουκωμα στην εθνική και θα χαρείς και μια βόλτα από το να έχεις μια ώρα το αυτοκίνητο ρελαντί να σου πατάνε ξερογκαγιες. Πάρε και ένα καθαριστικο για μπεκ και έχεις κάνει την ίδια και καλύτερη δουλειά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αξίζει σε fsi διότι είναι άμεσου ψεκασμού και έχει πάρα πολλά χιλιόμετρα θα δεις σίγουρα διάφορα έστω στην κατανάλωση και στην απόκριση του γκαζιού.Για μένα κάντο αλλά να πας σε αξιόπιστο μαγαζί επαγγελματίες στον χώρο.

5 λεπτά πριν, Morosana είπε

θα δεις την ίδια διαφορά που θα έβλεπες με ένα καλό ξεμπουκωμα στην εθνική και θα χαρείς και μια βόλτα από το να έχεις μια ώρα το αυτοκίνητο ρελαντί να σου πατάνε ξερογκαγιες. Πάρε και ένα καθαριστικο για μπεκ και έχεις κάνει την ίδια και καλύτερη δουλειά. 

Με το καθαριστικό μπεκ θα του καθαρίσουν και όλες οι επικαθίσεις στις βαλβίδες φίλε;🤣🤣🤣

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Fordakias7 είπε

με το καθαριστικό μπεκ θα του καθαρίσουν και όλες οι επικαθίσεις στις βαλβίδες φίλε;

Ενω με το carbon off θα καθαρισουν? 😂 Μην κοροιδευομαστε και τα πιστέψει και κανείς..

Τιποτα δεν θα κερδίσει.. για να καθαρίσουν οι επικαθίσεις θέλει άνοιγμα και τρίψιμο ή walnut blast

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Liapisftw είπε

Ενω με το carbon off θα καθαρισουν? 😂 Μην κοροιδευομαστε και τα πιστέψει και κανείς..

Τιποτα δεν θα κερδίσει.. για να καθαρίσουν οι επικαθίσεις θέλει άνοιγμα και τρίψιμο ή walnut blast

 

Προφανώς και όχι στο 100% όσοι γνωστοί μου έχουν πάει με 1.6fsi έχουν δει διαφορές εγω απλώς πρότεινα στον φίλο να πάει και θα μας πει ο ίδιος τις εντυπώσεις του.Έχει και πολλά χιλιόμετρα δεν θα του κάνει κακό πάντως 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Dimakos7 είπε

Σε Audi A3 2.0 Fsi 233.000χλμ

Αξίζει να κάνω καθαρισμό στο CarbonOff θα δω καμία διαφορά και είναι 100% ασφαλές ;;

Εκανα 2 φορές καθάρισμα, αλλά έχω επιφυλάξεις. Δείχνει στην αρχή να κάνει δουλειά, αλλά μετά απο πολύ μικρό χοντρικό διάστημα ξαναγυρνάει στην πρότερη κατάσταση. Το clue είναι ότι αν δεν έχεις photos απο το πριν και το μετά, δεν έχεις πρακτικά αποδείξεις ότι κάνει δουλειά.

Στο ρεκτιφιέ που έκανα στα 300 φεύγα στο κινητήρα(έχω και εγώ fsi κινητήρα) νομίζω η δουλειά που έγινε, περιλάμβανε και καθάρισμα βαλβίδων κτλ δεν είχε καμία σχέση με το απο πάνω. Και το κυριότερο έχω και φοτος απο τον κινητήρα, εισαγωγή κλτ, και ήμουν 100% σίγουρος ότι έγινε δουλειά.

Και εννοείται η αίσθηση και το άρπαγμα δεν ήταν το ίδιο.

8 ώρες πριν, Morosana είπε

θα δεις την ίδια διαφορά που θα έβλεπες με ένα καλό ξεμπουκωμα στην εθνική και θα χαρείς και μια βόλτα από το να έχεις μια ώρα το αυτοκίνητο ρελαντί να σου πατάνε ξερογκαγιες. Πάρε και ένα καθαριστικο για μπεκ και έχεις κάνει την ίδια και καλύτερη δουλειά. 

Ρε αδερφέ τι καθαριστικό μπεκ....

Λέγονται άμεσου ψεκασμού γιατί δεν περνάει καύσιμο απο τις βαλβίδες. Το καύσιμο ψεκάζεται απευθείας στο κύλινδρο.

Πως θα φτάσει το καθαριστικό στις βαλβίδες με magic wand?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, Dimakos7 είπε

Σε Audi A3 2.0 Fsi 233.000χλμ

Αξίζει να κάνω καθαρισμό στο CarbonOff θα δω καμία διαφορά και είναι 100% ασφαλές ;;

Στα άμεσου ψεκασμού υπάρχει και μια μέθοδος soda blasting υπάρχουν συνεργεία που αναλαμβάνουν το συγκεκριμένο , γνωρίζω 2 προς Νότια προάστια εντός Αθηνών 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, meletis_m είπε

Στα άμεσου ψεκασμού υπάρχει και μια μέθοδος soda blasting υπάρχουν συνεργεία που αναλαμβάνουν το συγκεκριμένο , γνωρίζω 2 προς Νότια προάστια εντός Αθηνών 

 

Αυτό είναι η μόνη λύση, και σίγουρα δεν θα κρατήσει πάνω απο 40-50Κ χλμ με κόστος 200++€ , τα συμβατικά carbon clean μάλλον χάντρες είναι. Σκέφτομαι να το πάω και εγω το FSI για soda blasting, αν ξέρει κανένας καλό συνεργείο στην Σαλονίκη για τέτοια δουλειά ας πει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, lary7 είπε

Αυτό είναι η μόνη λύση, και σίγουρα δεν θα κρατήσει πάνω απο 40-50Κ χλμ με κόστος 200++€ , τα συμβατικά carbon clean μάλλον χάντρες είναι. Σκέφτομαι να το πάω και εγω το FSI για soda blasting, αν ξέρει κανένας καλό συνεργείο στην Σαλονίκη για τέτοια δουλειά ας πει.

Μπορείς να δοκιμάσεις την apr δυτικά Σίνδο, αλλά να ξέρεις δεν είναι και πολύ φθηνό. Κάπου στα 250 πάει το μαλί.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Επαναφέρω το νήμα γιατί το δικό μου fsi με 90χιλχλμ.

Δύο πράγματα έχω παρατηρήσει. Μια απειροελάχιστη αστάθεια στο ρελαντί. Και όταν κρατάω σταθερές στροφές είναι σαν να πατάω και αφήνω ελάχιστα το γκάζι, τόσο σύντομα που η βελόνες κουνιούνται τόσο λίγο που ίσα που μπορείς να παρατηρήσεις κίνηση. Αλλά οι επιβάτες μια χαρά το καταλαβαίνουν. 

Βελτιώνεται η κατάσταση μετά από ένα καλό ξεκάπνισμα (ανέβασμα εθνικής οδού με 4-4μιση χιλ στροφές). Ακόμα και το ρελαντί που κανονικά είναι 0,5-0,6 πριν το ξεκάπνισμα δείχνει 0,7 και μετά το ξεκάπνισμα 0,5-0,6...

Σκεφτόμουν ότι είναι οι πολλαπλασιαστές αλλά έχουν αλλαχτεί στις 55χιλχλμ... Αλλά διάβαζα ότι μπορεί να είναι επικαθίσεις...

Τι επιλογές έχω; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο βενζίνη είσαι ΟΚ; Η περιμένεις με 95αρα να παίξει σωστά;

Σίγουρα οι επικαθήσεις θα παίζουν ρόλο μετά απο αυτά τα χλμ.

Δεν θα σου πω ψέμματα. Πριν απο αρκετά χρόνια, κάπου κοντά ίσως και λίγο παραπάνω στα χλμ είχα πάει να μου ξεκαρβουνήσουν τις βαλβίδες και την εισαγωγή. Εδωσα 250 κατοστάρικα όπως έγραψα και ποιό πάνω αλλά το αποτέλεσμα δεν κράτησε και μεγάλο χρονικό διάστημα. Μετά απο 5 με 10 χιλιάδες άρχισε πάλι το ίδιο πανηγύρι. 

Εκείνο που το μεταμόρφωσε ολοκληρωτικά ήταν όταν η κατανάλωση του λαδιού είχε πάει στον θεό(είχε και 300 φεύγα χιλιάδες χλμ πάνω),

και είπα με την ευκαιρία αφού θα φάει ρεκτίφα(δεν αλλάχτηκαν μόνο τα πιστόνια καθώς και το κόστος θα έφευγε πολύ παραπάνω αλλά και τα παλιά δεν ήταν σε τόσο χάλια κατάσταση) φλάντζες μάντζες και τα συναφή, αναγκαστικά κάνανε και ένα εκ βαθέων καθάρισμα απο επικαθήσεις). Απο εκείνη την στιγμή πάει σφεντόνα. Και έχω διανύσει χοντρικά κάπου στα 40 χιλιάδες χλμ.

Παραθέτω και εικόνα για να δείτε τι δουλειά έπεσε.

pistoni2.jpeg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/10/2021 στις 1:26 ΜΜ, Dimakos7 είπε

Σε Audi A3 2.0 Fsi 233.000χλμ

Αξίζει να κάνω καθαρισμό στο CarbonOff θα δω καμία διαφορά και είναι 100% ασφαλές ;;

Εαν ο κινητηρας ειναι αμεσου ψεκασμου, δεν θα δεις καμια διαφορα διοτι πολυ απλα δεν υπαρχει μπεκ ψεκασμου πισω απο τις βαλβιδες εισαγωγης, ουτε αυτο που βαζει μπορει να καθαρισει τη καρβουνιλα που εχει μαζευτει. 

 

Αν θες πραγματικα να δεις μεγαλη διαφορα κανε εναν καθαρισμο (ανοιγουν τη πολλαπλη εισαγωγης και καθαριζουν με blaster σοδας) οπου θα κανει τις βαλβιδες γυαλι!

Μετα απο αυτο, βρες μια μεγαλη διαδρομη (τουλαχιστον 120χλμ συνολικη αποσταση) που σου αρεσει (καθημερινες να μην εχει κινηση), φουλαρε 100αρα απο εταιρικο πρατηριο και απολαυσε τη βολτα σου. Κρατα τις στροφες του κινητηρα πανω απο 3500/λεπτο, οχι να τρεχεις με μεγαλη ταχυτητα, βαλε μια ταχυτητα στο σασμαν πιο κατω που να ξεπερνα τις 3500 στροφες και πηγαινε με 100χλμ/ωρα δεν χρειαζεται να τρεχεις αλλα να διατηρησεις υψηλες στροφες στον κινητηρα. Οχι ακραια πραγματα, αλλα να σαι απο 3500 με 4500 στροφες, να παιζεις μπαλα μεσα σε αυτο το range χωρις επαναλαμβανω να τρεχεις πανω απο τα ορια ταχυτητας, βαλε μια ταχυτητα στο σασμαν πιο κατω. 

 

Μολις επιστρεψεις απο τη βολτα, πηγαινε το επιτοπου για αλλαγη σε λαδια, φιλτρο λαδιου, μπουζι, φιλτρο αερα.

 

Οταν τα κανεις ετσι ακριβως, ελα να μου γραψεις εντυπωσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, piiii είπε

Απο βενζίνη είσαι ΟΚ; Η περιμένεις με 95αρα να παίξει σωστά;

Σίγουρα οι επικαθήσεις θα παίζουν ρόλο μετά απο αυτά τα χλμ.

Δεν θα σου πω ψέμματα. Πριν απο αρκετά χρόνια, κάπου κοντά ίσως και λίγο παραπάνω στα χλμ είχα πάει να μου ξεκαρβουνήσουν τις βαλβίδες και την εισαγωγή. Εδωσα 250 κατοστάρικα όπως έγραψα και ποιό πάνω αλλά το αποτέλεσμα δεν κράτησε και μεγάλο χρονικό διάστημα. Μετά απο 5 με 10 χιλιάδες άρχισε πάλι το ίδιο πανηγύρι. 

Εκείνο που το μεταμόρφωσε ολοκληρωτικά ήταν όταν η κατανάλωση του λαδιού είχε πάει στον θεό(είχε και 300 φεύγα χιλιάδες χλμ πάνω),

και είπα με την ευκαιρία αφού θα φάει ρεκτίφα(δεν αλλάχτηκαν μόνο τα πιστόνια καθώς και το κόστος θα έφευγε πολύ παραπάνω αλλά και τα παλιά δεν ήταν σε τόσο χάλια κατάσταση) φλάντζες μάντζες και τα συναφή, αναγκαστικά κάνανε και ένα εκ βαθέων καθάρισμα απο επικαθήσεις). Απο εκείνη την στιγμή πάει σφεντόνα. Και έχω διανύσει χοντρικά κάπου στα 40 χιλιάδες χλμ.

Παραθέτω και εικόνα για να δείτε τι δουλειά έπεσε.

 

 

Με καινούρια βενζίνη, δεν μένει κιόλας... 95άρα γράφει το βιβλιαράκι. Με κακή 95άρα ή 100άρα έχω πειράκια σχεδόν αμέσως. Με αυτή που βάζω από εταιρικό 95άρα δεν έχω πειράκια, άρα θεωρώ ότι είναι καλή... Τον άλλο μήνα μπορεί να δοκιμάσω πάλι 100άρα, αν και φοβάμαι ότι θα είναι "παλιά" γιατί δεν κινείται και πολύ...

Η αλήθεια είναι ότι θα προτιμούσα κάποιο πρόσθετο να το βάζω εγώ στην 95άρα, το ίδιο κάνω και στο πετρέλαιο μου και ξέρω τι και πόσο βάζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, filarhos είπε

 

Με καινούρια βενζίνη, δεν μένει κιόλας... 95άρα γράφει το βιβλιαράκι. Με κακή 95άρα ή 100άρα έχω πειράκια σχεδόν αμέσως. Με αυτή που βάζω από εταιρικό 95άρα δεν έχω πειράκια, άρα θεωρώ ότι είναι καλή... Τον άλλο μήνα μπορεί να δοκιμάσω πάλι 100άρα, αν και φοβάμαι ότι θα είναι "παλιά" γιατί δεν κινείται και πολύ...

Η αλήθεια είναι ότι θα προτιμούσα κάποιο πρόσθετο να το βάζω εγώ στην 95άρα, το ίδιο κάνω και στο πετρέλαιο μου και ξέρω τι και πόσο βάζω.

Βασικά επειδή έχω διαβάζει αρκετές φορές το manual, για το κομμάτι βενζίνη αναφέρει ότι, λόγω υψηλής συμπίεσης θέλει 98αρα βενζίνη για να αποδώσει σωστά. Ναι μεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις 95αρα αλλά θα πέσει κόψιμο στην απόδοση.

Τώρα επειδή ξέρουμε καλά τι παίζει στην Ελλάδα, πόσο σίγουρος είσαι ότι η 95αρα είναι 95αρα και όχι παρακάτω; Είμαι σίγουρος ότι την ίδια ματζακονιά θα κάνουν και στην κατοστάρα. Εκεί τουλάχιστον λες αν δεν είναι 100αρα τουλάχιστον 95-97 θεωρητικά θα πρέπει να είναι.

Επίσης η συσσώρευση της καρβουνίλας θα σου δημιουργήσει περαιτέρω πρόβλημα με τα πειράκια, γιατί άλλάζει πρακτικά ο όγκος αέρα που μπαίνει στον θάλαμο καύσης. Αυτό σε συνδυασμό με την μάπα βενζίνη λογικά μόνο προβλήματα μπορεί να σου δημιουργήσει.

Τέλος επειδή μιλάμε για κινητήρα άμεσου ψεκασμού, δεν έχει καμία επίδραση κανένα καθαριστικό βενζίνης όταν το πρόβλημα βρίσκεται στις βαλβδίδες, αφού δεν θα περάσει ποτέ απο εκεί για να τις καθαρίσει. 

Αν μιλάς για πρόσθετα αύξησης των οκτανίων, επειδή το έχω ψάξει στο παρελθόν, είναι αντιοικονομικά σε σχέση με το να βάλεις αντίστοιχα κατοστάρα. Και δεν ξέρω για τα αποτελέσματα.

Επεξ/σία από piiii
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, piiii είπε

Βασικά επειδή έχω διαβάζει αρκετές φορές το manual, για το κομμάτι βενζίνη αναφέρει ότι, λόγω υψηλής συμπίεσης θέλει 98αρα βενζίνη για να αποδώσει σωστά. Ναι μεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις 95αρα αλλά θα πέσει κόψιμο στην απόδοση.

Τώρα επειδή ξέρουμε καλά τι παίζει στην Ελλάδα, πόσο σίγουρος είσαι ότι η 95αρα είναι 95αρα και όχι παρακάτω; Είμαι σίγουρος ότι την ίδια ματζακονιά θα κάνουν και στην κατοστάρα. Εκεί τουλάχιστον λες αν δεν είναι 100αρα τουλάχιστον 95-97 θεωρητικά θα πρέπει να είναι.

Επίσης η συσσώρευση της καρβουνίλας θα σου δημιουργήσει περαιτέρω πρόβλημα με τα πειράκια, γιατί άλλάζει πρακτικά ο όγκος αέρα που μπαίνει στον θάλαμο καύσης. Αυτό σε συνδυασμό με την μάπα βενζίνη λογικά μόνο προβλήματα μπορεί να σου δημιουργήσει.

Τέλος επειδή μιλάμε για κινητήρα άμεσου ψεκασμού, δεν έχει καμία επίδραση κανένα καθαριστικό βενζίνης όταν το πρόβλημα βρίσκεται στις βαλβδίδες, αφού δεν θα περάσει ποτέ απο εκεί για να τις καθαρίσει. 

Αν μιλάς για πρόσθετα αύξησης των οκτανίων, επειδή το έχω ψάξει στο παρελθόν, είναι αντιοικονομικά σε σχέση με το να βάλεις αντίστοιχα κατοστάρα. Και δεν ξέρω για τα αποτελέσματα.

Στον δικό μου κινητήρα με τα 115 λέει ξεκάθαρα super premium 95 ron με χαμηλό θείο. Στον 150άρι λέει 98 ή 95 με μείωση της απόδοσης. Το είχαμε ρωτήσει κατά την παραλαβή γιατί δυσκολεύτηκε να πάρει μπροστά από καινούριο αφού η βενζίνη του ήταν η ελάχιστη δυνατή και ήταν μέσα 6 μήνες τουλάχθιστον... Αλλά και στα διάφορα συνεργεία εξουσιοδοτημένα και εξειδικευμένα το ίδιο έλεγαν, "τζάμπα" τα λεφτά... 

Πάντως επειδή έχω κάνει δοκιμές με 100άρα δεν έχει καμία διαφορά σε σχέση με την 95άρα... Ούτε καν στην κατανάλωση. Έχει θέμα όταν είναι κακής ποιότητας ή παλιά είτε 95άρα είτε 100άρα. 

Η αλήθεια είναι ότι, με ότι νοθεύουν την 95άρα νοθεύουν και την 100άρα, αυτοί που νοθεύουν δηλαδή... Δεν βάζουν στην 100άρα 95άρα για να κερδίσουν την μικρή διαφορά, αλλά άλλα κάυσιμα σημαντικά φτηνότερα...

Όχι δε θέλω καθαριστικό, αλλά ενισχυτικό οκτανίων, όπως στο πετρέλαιο βάζω ενισχυτικό κετανίων...

 

Υ.Γ. Το μόνο καλό στην μετατροπή σε υγραέριο είναι ότι ουσιαστικά γίνεται εμμέσου ψεκασμού εν μέρει, αφού το υγραέριο το ψεκάζει στην εισαγωγή... Αλλά η χρήση προς το παρόν δεν δικαιολογεί την μετατροπή...

Επεξ/σία από filarhos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...