Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση σχετικά με το 2bshop.gr ~ Αμφισβήτηση συναλλαγής


Billator

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Vasilis_ing είπε

Παθών και εγώ.

Η ιστορία μου και τι ενέργειες έκανα: Στις 12 Οκτ. παρήγγειλα μία κάρτα Crucial 16GB DDR4, λαμβάνοντας κανονικά e-mail επιβεβαίωσης κτλ.
Σημειωτέον η παραγγελία έγινε μετά από αναζήτηση στο σκρουτζ που την πάτησα και εγώ με την "άριστη" αξιολόγηση του καταστήματος.
Στις 20 Οκτ. καλώ στο τηλέφωνο 2103007335 και το σηκώνει μία κοπέλα. Τη ρωάτω γιατί δεν έχω λάβει ακόμη tracking code αφού στο σκρουτζ έλεγε διαθεσιμότητα σε 2-4 ημέρες και μου απαντάει πως και άλλοι πελάτες έχουν κάνει την ίδια ερώτηση στο παρελθόν και ότι είναι λάθος του σκρουτζ(!).
Κλείνοντας μου είπε ότι δε γνωρίζει περισσότερα γιατί εκεί είναι τηλεφωνικό κέντρο και όχι φυσικό κατάστημα(!) και πως θα λάβω e-mail με tracking code στις 27 Οκτ. και την ίδια ημέρα θα παραδωθεί η παραγγελία μου μέσω ACS.

Από την Τετάρτη μέχρι σήμερα έχω καλέσει αρκετές φορές στο ίδιο τηλέφωνο, έχω στείλει email αλλά μάταια. Μέχρι που έψαξα και βρήκα το thread αυτό.

Κατευθείαν έκανα chargeback μέσω Revolut με screenshot όλες τις κλήσεις και τα email.

Ελπίζω μέσα στους επόμενους 2 μήνες να έχει επιλυθεί το θέμα, 62,61€ δεν είναι λίγα!

πληρωσα 230 ευρω πλακα μου κανεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 312
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα ανοίξει χθες άλλο θέμα σχετικά με όσα λέμε τώρα, αλλά καλύτερα να συνεχίσουμε τη συζήτηση εδώ. Κάνω copy-paste την δική μου εμπειρία ως αναφορά για μελλοντική χρήση εδώ:

 

Καλησπέρα στους φίλους!

Θα ήθελα την γνώμη και την συμβουλή σας για ένα θεματάκι που έχω τον τελευταίο καιρό με το eshop του τίτλου, https://2bshop.gr

Πρόκειται για μια αγορά που έκανα από το συγκεκριμένο κατάστημα στις 7/10, πριν από 22 μέρες δηλαδή. Συγκεκριμένα, παρήγγειλα μια ανδρική κολώνια (δείτε εδώ), στα 55,23ε. Το προιόν το βρήκα μέσα από το skroutz και η διαφορά στην τιμή (15ε) σε σχέση με άλλα καταστήματα δεν ήταν αρκετή για να μου κινήσει υποψίες, μιας και έχω κάνει πολλές αντίστοιχες αγορές Η διαθεσιμότητα ήταν στις 4-10 μέρες, αλλά μιας και δεν ήταν κάτι που το χρειαζόμουν άμεσα δεν με ενόχλησε ιδιαίτερα. 

Έκανα την παραγγελία λοιπόν στις 7/10 και πλήρωσα με την Revolut κάρτα μου (Visa) μέσω από την πλατφόρμα viva wallet. Στη συνέχεια μου ήρθε η επιβεβαίωση της παραγγελίας χωρίς κάποιο παραστατικό.

Επικοινώνησα μέσω εμαιλ με το κατάστημα 12 μέρες μετά, στις 19/10 μιας και δεν υπήρξε άλλη ενημέρωση. Απάντησαν μια μέρα μετά, λέγοντας πως υπήρξε καθυστέρηση αλλά η παραγγελία θα αποσταλεί στις 22/10. Από τότε δεν απαντάνε ούτε σε εμαιλ, ούτε σε τηλέφωνα - και έχω προσπαθήσει πολλές φορές.

Φυσικά ακόμα δεν έχει γίνει η αποστολή, δεν έχω λάβει κάποιο παραστατικό ενώ η πληρωμή έχει γίνει από την πρώτη μέρα.

Πάμε τώρα στα καλά! :)

Κάποια στιγμή από τις 22/10 μέχρι 27/10 το κατάστημα διαγράφηκε από το skroutz. Ψάχνοντας, εύκολα βρήκα τα στοιχεία της εταιρίας:
VAT Number:    EL 801504400
Name:    GOLDTEN ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ || GOLDTEN M IKE
Address:    ΔΕΜΕΡΤΖΗ 34 18757 - ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
ΓΕΜΗ: 158121607000

Και τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς:
Viva Wallet
Beneficiary: GOLDTEN M.IKE
IBAN: GR6070100000000539349513680

Eurobank
Beneficiary: GOLDTEN M.IKE

Η ίδια εταιρεία, μέχρι τις αρχές του 2021 διατηρούσε το eshop  hallshop.gr, το οποίο είναι offline πλέον και ρίχνοντας μια ματιά στις αξιολογήσεις στο google (δείτε εδώ) εύκολα κάποιος καταλαβαίνει πως το σύστημα τους είναι το ίδιο: εγγραφή στο σκρουτζ, scam όσους χρήστες μπορούν, απεγγραφή, αλλαγή ονομασίας και repeat.

Έχω ξεκινήσει την διαδικασία αμφισβήτησης της συναλλαγής μέσα από την Revolut. Αύριο προχωράω σε καταγγελία στην γραμμή καταναλωτή, αλλά και καταγγελία για φοροαπαλλαγή στην ΣΔΟΕ μιας και δεν έχω λάβει απόδειξη για την συναλλαγή. 

Τέλος θα ήθελα να πω οτι στόχος αυτού του post δεν είναι να πάρω τα 55ε πίσω, ξέρω ότι κάτι τέτοιο είναι αρκετά δύσκολο. Ο πρώτος μου στόχος είναι να προειδοποιήσω τους συμφορουμήτες μιας και βρήκα αρκετά links προς αυτό το eshop . Ελπίζω κάποια από τις καταγγελίες μου να βοηθήσει να μην κοροιδέψουν άλλους στο μέλλον.

Επεξ/σία από dnikos
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, kostasbm είπε

αν εχουν κανει καταθεση σε IBAN ειναι ευκολοτερο να εντοπιστουν γιατι θα εχουν αφμ ,διευθυνση...απλα ολα θελουν λιγο χρονο

Σε αδιεξοδο θα οδηγούν τα στοιχεία αυτά, πιθανοτατα σε κάποιον αλλοδαπό. Ειναι οργανωμένη η απάτη. 

Σε οσους σας έφαγαν λεφτα καντε μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και διεύθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος μπας και πέσει το σαιτ τους και γλιτώσει κάνεις τα λεφτά του

Επεξ/σία από miucce
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, miucce είπε

Σε αδιεξοδο θα οδηγούν τα στοιχεία αυτά, πιθανοτατα σε κάποιον αλλοδαπό. Ειναι οργανωμένη η απάτη. 

Σε οσους σας έφαγαν λεφτα καντε μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και διεύθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος μπας και πέσει το σαιτ τους και γλιτώσει κάνεις τα λεφτά του

Φαινεται η επωνυμια εταιρειας οποτε γινεται διερευνυση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, grnikos78 είπε

Φαινεται η επωνυμια εταιρειας οποτε γινεται διερευνυση

Για τους ανθρώπους πισω από την εταιρία μιλαω. Πολυ πιθανό να εχουν βαλει κάποιον αχυρανθρωπο να φαίνεται ως ιδρυτής της ικε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, miucce είπε

Για τους ανθρώπους πισω από την εταιρία μιλαω. Πολυ πιθανό να εχουν βαλει κάποιον αχυρανθρωπο να φαίνεται ως ιδρυτής της ικε. 

Τραπεζικη καταθεση σε λογαριασμο της eurobank που ειναι εγκυρο , εχω κανει μεγαλη ερευνα δεν νομιζω να υπαρχει θεμα αν εκανα τραπεζικη καταθεση ή οχι, οι υπογραφες κτλπ απο τα ατομα της εταιρειας φαινονται ποτε μπηκαν στο εμπορικο επιμελητηριο κτλπ εχω ολα τα χαρτια αυτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι έκανα αγορά πριν λίγα χρόνια σε σκρουτζομάγαζο (το οποίο ο σκρουτζ πέταξε εκτός επειδή "δεν τηρούσε τα πρότυπα ποιότητας" όπως μου ανέφερε σε email) με τραπεζική κατάθεση πάνω από 1000€ σε προϊόντα με 7-10 μέρες παράδοση με κάνει να νιώθω εντελώς βλάκας και για την ακρίβεια τυχερός εντελώς βλάκας γιατί τελικά μου τα έστειλαν τα πράγματά μου.. κυνηγούσα το φτηνότερο που μπορεί τελικά να μου έκατσε αλλά έφαγα 10 χρόνια από τη ζωή μου μέσα σε 1 βδομάδα που δεν σήκωναν τηλέφωνα ούτε απαντούσαν με email. Μεγάλη προσοχή παιδιά .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, _Biohazard_ είπε

"Τί ευθύνη έχει το Σκρουτζ;"

Απαντώ: Due diligence.

Πώς είπες; Άγνωστη λέξη για το Σκρουτζ και για λοιπά μπακάλικα της ηλεκτρονικής (και όχι μόνο) αγοράς της μπανανίας μας;

Όταν τους συμφέρει οικονομικά το diligence σε τέτοιο βαθμό θα το κάνουν (δεν θα το κάνουν γιατί αγαπάνε εμάς που χρησιμοποιούμε το skroutz, απλά γιατί αν δεν δείξουν ότι ενδιαφέρονται θα έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στα οικονομικά τους, απ' ότι να χάσουν κάποιους συνεργάτες). Προφανώς κρίνουν ότι στην παρούσα στιγμή δεν τους συμφέρει. 

2 λεπτά πριν, dnikos είπε

Δυστυχώς μερικοί έρχεστε πολύ επιθετικά και για ακόμα μια φορά χάνεται το νόημα του thread. 

Από το 1ο μύνημα μου είπα ότι γνωρίζω πως δεν θα πάρω τα λεφτά μου πίσω. Έγραψα κάπου οτι θα τα ζητήσω από το skroutz; Μη βγάζετε συμπεράσματα μόνοι σας για να αποκτούν νόημα τα ποστ σας.

Σχετικά με την ευθύνη που έχει το skroutz τώρα. Δεν με ενδιαφέρει να μιλήσω για νομικές ευθύνες - αν ήθελα να το παω νομικά δεν θα το έκανα από το insomnia. Το point μου ήταν ότι ο κόσμος, και εγώ μαζί, εμπιστεύεται το skroutz και απατεώνες εκμεταλλεύονται την εμπιστοσύνη αυτή. Μία πιο αυστηρή διαδικασία ελέγχου από την μεριά του skroutz θα έλυνε μέρος του προβλήματος μιας και ήδη είχαν διαγράψει την ίδια εταιρία στο παρελθόν. Αυτό ακριβώς είπα, τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο 

 

Καθόλου επιθετικά συμφορουμίτη. Με παρεξήγησες. Όσο έχεις να χάσεις εσύ από τα περιγραφόμενα περιστατικά, έχω να χάσω κι εγώ. Στην ίδια μεριά είμαστε. Ουδεμία σχέση έχω με το skroutz, εκτός από κάτι απορρίψεις που μου έχουν ρίξει σε job applications (έχω κι έναν λόγο παραπάνω να τους αντιπαθώ :D ). Αυτός είναι ο καπιταλισμός όμως, με τα καλά και τα κακά του.

Η αυστηρή διαδικασία θα εφαρμοστεί, αν και όταν, συμφέρει την επιχείρηση. Όσο δεν την συμφέρει δεν θα εφαρμοστεί. Προς το παρόν δεν μου υποσχέθηκε ποτέ το skroutz ότι δεν θα ξανασυνεργαστεί με μαγαζιά που είχε διαγράψει στο παρελθόν. Οπότε εν γνώση μου, το χρησιμοποιώ γιατί με βολεύει και χάνω το integrity μου ως προς την ποιότητα που αποζητώ. 

Δεν θεωρώ ότι είναι σωστό ηθικά να τους κράξω για κάτι που δεν μου παρέχουν, ενώ δήλωσαν ποτέ ότι θα μου το παρέχουν. Μπορώ να σταματήσω να τους επιλέγω αν θέλω. Το κάνω; Όχι. Γιατί κοιτάω τον κ@λο μου και τη βόλεψή μου και τσιμπάω με το skroutz plus. 

Κάνε αμφισβήτηση της συναλλαγής και θα τα πάρεις τα χρήματα (τουλάχιστον στις συστημικές τράπεζες δουλεύει μια χαρά). Το skroutz δεν θα βοηθήσει κανέναν μας σε αντίστοιχη περίπτωση που δεν επιλέξαμε να αγοράσουμε από το skroutz cart (ή όπως το λένε). 

8 λεπτά πριν, miucce είπε

Μηχανή αναζητησης? Επιλεκτική? Αρα μιλάμε για συνεργατες εφοσον εχουν και σχέση εξάρτησης. 

Εχεις μια διαφημιστική εταιρία. Σου ρχεται τον Ιανουάριο ο Γιώργος ο παπαδοπουλος και σου ζητάει να τον διαφημίσεις. Μετά από ενα μηνα αυτος εχει εξαπατησει οποιον μιλάει ελληνικά και του δινεις ποδι από την εταιρία, μαλιστα ασχολείσαι τόσο πολυ με το οτι ηταν απατεωνας που κανεις ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΉΡΞΕ ΠΟΤΕ γιωργος παπαδοπουλος(δοκιμάστε να βρειτε οτιδήποτε να συνδεει hallshop κ σκρουτζ). Δεκα μηνες μετά έρχεται ενας κύριος με ψεύτικο μουστάκι και περουκα αλλα με ιδιο ονομα ιδια αφμ(+αριθμο γεμη) ιδια διεύθυνση ιδια ολα. Περάστε μεσα αγαπητέ κυριε. Ελατε να συνεργαστουμε. 

Καλη τυχη στο δικαστήριο αν εχεις την διαφημιστικη εταιρία. Μέχρι και για συνεργο θα σε κατηγορησουν. Βέβαια όλα αλλάζουν αν εχεις μια εταιρία με τζιρους δεκαδων εκατομμυρίων. Αυτο σας ειπε ο άλλος πάνω αλλα σφυριζετε αδιάφορα. 

Χωρίς να έχω ιδέα, αμφιβάλλω σοβαρά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Μακιαβέλλι είπε

Όταν τους συμφέρει οικονομικά το diligence σε τέτοιο βαθμό θα το κάνουν (δεν θα το κάνουν γιατί αγαπάνε εμάς που χρησιμοποιούμε το skroutz, απλά γιατί αν δεν δείξουν ότι ενδιαφέρονται θα έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στα οικονομικά τους, απ' ότι να χάσουν κάποιους συνεργάτες). Προφανώς κρίνουν ότι στην παρούσα στιγμή δεν τους συμφέρει. 

Καθόλου επιθετικά συμφορουμίτη. Με παρεξήγησες. Όσο έχεις να χάσεις εσύ από τα περιγραφόμενα περιστατικά, έχω να χάσω κι εγώ. Στην ίδια μεριά είμαστε. Ουδεμία σχέση έχω με το skroutz, εκτός από κάτι απορρίψεις που μου έχουν ρίξει σε job applications (έχω κι έναν λόγο παραπάνω να τους αντιπαθώ :D ). Αυτός είναι ο καπιταλισμός όμως, με τα καλά και τα κακά του.

Η αυστηρή διαδικασία θα εφαρμοστεί, αν και όταν, συμφέρει την επιχείρηση. Όσο δεν την συμφέρει δεν θα εφαρμοστεί. Προς το παρόν δεν μου υποσχέθηκε ποτέ το skroutz ότι δεν θα ξανασυνεργαστεί με μαγαζιά που είχε διαγράψει στο παρελθόν. Οπότε εν γνώση μου, το χρησιμοποιώ γιατί με βολεύει και χάνω το integrity μου ως προς την ποιότητα που αποζητώ. 

Δεν θεωρώ ότι είναι σωστό ηθικά να τους κράξω για κάτι που δεν μου παρέχουν, ενώ δήλωσαν ποτέ ότι θα μου το παρέχουν. Μπορώ να σταματήσω να τους επιλέγω αν θέλω. Το κάνω; Όχι. Γιατί κοιτάω τον κ@λο μου και τη βόλεψή μου και τσιμπάω με το skroutz plus. 

Κάνε αμφισβήτηση της συναλλαγής και θα τα πάρεις τα χρήματα (τουλάχιστον στις συστημικές τράπεζες δουλεύει μια χαρά). Το skroutz δεν θα βοηθήσει κανέναν μας σε αντίστοιχη περίπτωση που δεν επιλέξαμε να αγοράσουμε από το skroutz cart (ή όπως το λένε). 

Χωρίς να έχω ιδέα, αμφιβάλλω σοβαρά. 

Πάντως εγώ δεν συμφωνώ πολύ μαζί σου. Αν και έχεις δίκιο (προφανώς!) στο νομικό κομμάτι για το skroutz, εντούτοις, το skroutz είναι μια πλατφόρμα που "μαζεύει" μαγαζιά και δουλεύει με κύριο γνώμονα την εμπιστοσύνη. Δηλαδή ένα μεγάλο κομμάτι του βασίζεται εκεί. Αν ένα προϊόν που ψάχνω (ή βρίσκω τυχαία) στο σκρουτζ, το γκουγκλίσω, πιθανόν θα το βρω κι από αλλού φτηνότερα. Όμως, υπάρχει μια εμπιστοσύνη στο σκρουτζ και τα μαγαζιά που έχει. Επίσης, για να το πούμε κι αλλιώς, αν η μηχανή οδηγεί τους χρήστες σε μαγαζιά προς εξαπάτηση, χάνει αξιοπιστία (χωρίς φυσικά να έχει ευθύνη και πάλι το σκρουτζ και χωρίς να φταίει περισσότερο από μένα).

Για παράδειγμα, είναι αυτή η "εμπιστοσύνη" που εμένα με οδηγεί να παραγγέλνω από σκρουτζ κι όχι από bestprice για παράδειγμα, που πολλές φορές έχει και καλύτερες τιμές και περισσότερα καταστήματα. Δεν αποποιούμαι των ευθυνών μου (αν και εδώ που τα λέμε, μια έντιμη συναλλαγή κοιτάω να κάνω, τα λεφτά που πλήρωσα είναι πραγματικά και μου αφαιρούνται) αλλά σίγουρα θα το σκεφτώ την επόμενη φορά αν θα ξαναπαραγγείλω από σκρουτζ, ή αν θα πληρώσω για κάτι που θα έρθει σε 4-10 μέρες (κι ας είναι και με το σκρουτζοκάλαθο, δλδ πια δεν ξέρω τι εγγύηση έχω κι εκεί).

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, insobob33 είπε

Πάντως εγώ δεν συμφωνώ πολύ μαζί σου. Αν και έχεις δίκιο (προφανώς!) στο νομικό κομμάτι για το skroutz, εντούτοις, το skroutz είναι μια πλατφόρμα που "μαζεύει" μαγαζιά και δουλεύει με κύριο γνώμονα την εμπιστοσύνη. Δηλαδή ένα μεγάλο κομμάτι του βασίζεται εκεί. Αν ένα προϊόν που ψάχνω (ή βρίσκω τυχαία) στο σκρουτζ, το γκουγκλίσω, πιθανόν θα το βρω κι από αλλού φτηνότερα. Όμως, υπάρχει μια εμπιστοσύνη στο σκρουτζ και τα μαγαζιά που έχει. Επίσης, για να το πούμε κι αλλιώς, αν η μηχανή οδηγεί τους χρήστες σε μαγαζιά προς εξαπάτηση, χάνει αξιοπιστία (χωρίς φυσικά να έχει ευθύνη και πάλι το σκρουτζ και χωρίς να φταίει περισσότερο από μένα).

Για παράδειγμα, είναι αυτή η "εμπιστοσύνη" που εμένα με οδηγεί να παραγγέλνω από σκρουτζ κι όχι από bestprice για παράδειγμα, που πολλές φορές έχει και καλύτερες τιμές και περισσότερα καταστήματα. Δεν αποποιούμαι των ευθυνών μου (αν και εδώ που τα λέμε, μια έντιμη συναλλαγή κοιτάω να κάνω, τα λεφτά που πλήρωσα είναι πραγματικά και μου αφαιρούνται) αλλά σίγουρα θα το σκεφτώ την επόμενη φορά αν θα ξαναπαραγγείλω από σκρουτζ, ή αν θα πληρώσω για κάτι που θα έρθει σε 4-10 μέρες (κι ας είναι και με το σκρουτζοκάλαθο, δλδ πια δεν ξέρω τι εγγύηση έχω κι εκεί).

Btw, ο έλεγχος του bestprice είναι ακόμα πιο χαλαρός, λογικό φυσικά γιατί ψάχνουν πελάτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, insobob33 είπε

Πάντως εγώ δεν συμφωνώ πολύ μαζί σου. Αν και έχεις δίκιο (προφανώς!) στο νομικό κομμάτι για το skroutz, εντούτοις, το skroutz είναι μια πλατφόρμα που "μαζεύει" μαγαζιά και δουλεύει με κύριο γνώμονα την εμπιστοσύνη. Δηλαδή ένα μεγάλο κομμάτι του βασίζεται εκεί. Αν ένα προϊόν που ψάχνω (ή βρίσκω τυχαία) στο σκρουτζ, το γκουγκλίσω, πιθανόν θα το βρω κι από αλλού φτηνότερα. Όμως, υπάρχει μια εμπιστοσύνη στο σκρουτζ και τα μαγαζιά που έχει. Επίσης, για να το πούμε κι αλλιώς, αν η μηχανή οδηγεί τους χρήστες σε μαγαζιά προς εξαπάτηση, χάνει αξιοπιστία (χωρίς φυσικά να έχει ευθύνη και πάλι το σκρουτζ και χωρίς να φταίει περισσότερο από μένα).

Για παράδειγμα, είναι αυτή η "εμπιστοσύνη" που εμένα με οδηγεί να παραγγέλνω από σκρουτζ κι όχι από bestprice για παράδειγμα, που πολλές φορές έχει και καλύτερες τιμές και περισσότερα καταστήματα. Δεν αποποιούμαι των ευθυνών μου (αν και εδώ που τα λέμε, μια έντιμη συναλλαγή κοιτάω να κάνω, τα λεφτά που πλήρωσα είναι πραγματικά και μου αφαιρούνται) αλλά σίγουρα θα το σκεφτώ την επόμενη φορά αν θα ξαναπαραγγείλω από σκρουτζ, ή αν θα πληρώσω για κάτι που θα έρθει σε 4-10 μέρες (κι ας είναι και με το σκρουτζοκάλαθο, δλδ πια δεν ξέρω τι εγγύηση έχω κι εκεί).

Εμπιστοσύνη έχω μόνο στους γονείς μου :D

Πέρα από την πλάκα, εμπιστοσύνη έχω σε συγκεκριμένα καταστήματα και σε διαφορετικό βαθμό. Το επιλέγω απλά γιατί το έχω μάθει και είναι πιο user friendly από το bestprice, ενώ με έχει βολέψει και το plus. Καμία εμπιστοσύνη από μέρους μου σε κατάστημα απλά και μόνο επειδή είναι στο συγκεκριμένο engine. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σκρουτζ πάντως θα μπορούσε να θέσει κάποιες δικλείδες ασφαλείας για να δεχτεί να μπει ένα νέο ή νεοιδρυθέν κατάστημα στην πλατφόρμα του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς δεν απαντάνε ούτε σε e-mail αλλά ούτε και σε τηλεφωνα.

Τους έχω στείλει πάνω από 6 e-mail από τις 10/10. Προχώρησα σε αμφισβήτηση συναλλαγής και καταγγελία στον συνήγορο καταναλωτή.

Με βάση τον αριθμό ΓΕΜΗ που αναγράφει η ιστοσελίδα, αν πάτε στο ΓΕΜΗ θα δείτε τα στοιχεία της εταιρείας.

https://www.businessregistry.gr/publicity/show/158121607000

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kmir21 είπε

Δυστυχώς δεν απαντάνε ούτε σε e-mail αλλά ούτε και σε τηλεφωνα.

Τους έχω στείλει πάνω από 6 e-mail από τις 10/10. Προχώρησα σε αμφισβήτηση συναλλαγής και καταγγελία στον συνήγορο καταναλωτή.

Με βάση τον αριθμό ΓΕΜΗ που αναγράφει η ιστοσελίδα, αν πάτε στο ΓΕΜΗ θα δείτε τα στοιχεία της εταιρείας.

https://www.businessregistry.gr/publicity/show/158121607000

 

οταν εγω ειδα τις πληροφοριες για την σελιδα η κατασταση ηταν ενεργη, τωρα ειναι σε αναστολη καταχωρησης! και αυτο εγινε σημερα η αλλαγη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...