Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση σχετικά με το 2bshop.gr ~ Αμφισβήτηση συναλλαγής


Billator

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερα εχω κανει και εγω παραγγελια στο μαγαζι για μια πηγη αυτοκινητου και εχω πληρωσει με καρτα 128.00 € και φυσικα δεν τους βρισκω. Εχει παει κανεις απο τη διεύθυνση που λενε οτι ειναι το μαγαζι? Επισης τρ τι κανουμε οσοι εχουμε πληρωσει με καρτα? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 312
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 6/11/2021 στις 5:30 ΜΜ, teohat είπε

Υπάρχει ομάδα στο viber. Όποιος ενδιαφέρεται να μου στείλει το κινητό του και την επιβεβαίωση παραγγελίας από το 2bshop

👆 όσοι έχετε πέσει θύμα ηλεκτρονικής απάτης από το εν λόγω ηλεκτρονικό κατάστημα επικοινωνήστε με τον teohat μέσω pm.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν κάνετε καταγγελία στις αρμόδιες αρχές ή προσφυγή σε δικαστήριο

Τότε να γνωρίζετε ότι μπορεί να λάβετε κλήση να παρουσιαστείτε ως μάρτυρας σε γραφείο στα δικαστήρια  προκειμένου να πείτε ότι γνωρίζετε (μην το παίζετε "κινέζοι-ες") όπως έγινε σε άλλο θέμα απάτης άλλης επιχείρησης/καταστήματος που δημοσιεύτηκε στο insomnia.gr γιατί πρώτα από όλα κουράζει αλλά το κυριότερο ότι μπορεί κάποιος άλλος να σας κατηγορήσει για συνέργεια στην απάτη με τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης/καταστήματος/μαγαζιού και να βρεθείτε κατηγορούμενος.

Για το λόγο ότι τα χρήματα είναι πολλά...

Στις 30/10/2021 στις 3:09 ΜΜ, grnikos78 είπε

Φιλε μου καλε εφόσον δεν έχεις καμια θέση πανω στο θέμα μας γιατι ασχολείσαι μαζι μας χωρίς στην ουσία να μας βοηθάς με κάτι ξερω εγω; Προσωπικά  ατομα σαν εσάς που απλα μπαίνετε σε ενα φόρουμ για να πείτε κατι μόνο και μόνο για να πειτε χωρίς καμία βοήθεια πανω στο θεμα αδιαφορώ πληρως μιας και δεν λαμβάνουμε καποια εξτρα βοήθεια παρα μονο " εκανες βλακεια που πληρωσες έτσι, Σκέψου ποσο χαζος εισαι κτλπ κτλπ αρλουμπες"

Πιστεύεις πως η δίωξη με ενα κινητό δεν μπορεί να εντοπίσει κάποιον; Πίστεψέ με ξέρω καλα πως λειτουργεί ο διαδικτυακός κοσμος και το τρακινγκ σιστεμ που γινεται σε οτιδήποτε, ενα φορουμ που θα μπορούσε απλα να είναι λίγες σελιδες με όσους έχουν θέμα εχει καταλήξει να ειναι 12 σελίδες γιατί υπάρχουν άτομα που απλα μπαίνουν ετσι για να πούνε κατι που δεν έχει κανένα ίχνος βοήθεια παρα μόνο προσβολή στα πρόσωπα που την έπαθαν. Καλη σου συνέχεια λοιπόν σε εσένα και σε όσους απαντάνε έτσι μόνο και μόνο για να απαντήσουν 😀 θα μπορούσε να ήταν ο κάθε ένας απο εμας που την επαθε έτσι αλλα δεν κάνετε τον κόπο να μπείτε στην διαδικασία αυτη και να αναλογιστείτε την κατάσταση που επικρατεί 

Δεν είχα σκοπό να σχολιάσω στο συγκεκριμένο θέμα καθώς με έχουν καλύψει οι άλλοι συνομιλητές μου

Θα το κάνω όμως για τελευταία φορά.

Αλλά από τότε που έχει δημιουργηθεί το insomnia.gr (το οποίο παρακολουθώ ως αναγνώστης/επισκέπτης) πίστεψε με είναι άπειρα πλέον τα θέματα που έχουν γραφτεί και αφορούν καταστήματα πίστεψε με όλα είχαν την ίδια κατάληξη (δεν χρειάζεται να γράφετε σε τόσες (άπειρες) σελίδες σε ένα δημόσιο φόρουμ).

Αρκεί απλά να γράψετε το πολύ σε 1-5 σελίδες περιγραφή του προβλήματος σας και από προσωπικά στοιχεία ότι υπάρχει δημόσια (ΑΑΔΕ - ΓΕΜΗ - ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ) με κάθε επιφύλαξη όμως γιατί μπορεί ο ιδιοκτήτης να σας κατηγορήσει για συκοφαντική δυσφήμηση. 

Αν νομίζετε ότι πέσατε θύματα απάτης η διαδικασία που ακολουθείτε είναι συγκεκριμένη και οι κινήσεις σας πρέπει να είναι άμεσες. 

Εδώ όλοι προσπαθούμε να σας δείξουμε ένα ασφαλή τρόπο να ψωνίζετε διαδικτυακά και να μην πέφτετε θύματα του κάθε απατεώνα αλλά δεν σας χαιδεύουμε τα αυτάκια σε κάθε περίπτωση (τουλάχιστον εγώ).

Ο τρόπος πλέον υπάρχει μέσω του Skroutz.gr λέγεται καλάθι αγορών του Skroutz.gr και υπάρχει επίσης η υπηρεσία Skroutz.gr Plus με χρέωση 17 ευρώ το χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Όταν κάνετε καταγγελία στις αρμόδιες αρχές ή προσφυγή σε δικαστήριο

Τότε να γνωρίζετε ότι μπορεί να λάβετε κλήση να παρουσιαστείτε ως μάρτυρας σε γραφείο στα δικαστήρια  προκειμένου να πείτε ότι γνωρίζετε (μην το παίζετε "κινέζοι-ες") όπως έγινε σε άλλο θέμα απάτης άλλης επιχείρησης/καταστήματος που δημοσιεύτηκε στο insomnia.gr γιατί πρώτα από όλα κουράζει αλλά το κυριότερο ότι μπορεί κάποιος άλλος να σας κατηγορήσει για συνέργεια στην απάτη με τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης/καταστήματος/μαγαζιού και να βρεθείτε κατηγορούμενος.

Για το λόγο ότι τα χρήματα είναι πολλά...

Δεν είχα σκοπό να σχολιάσω στο συγκεκριμένο θέμα καθώς με έχουν καλύψει οι άλλοι συνομιλητές μου

Θα το κάνω όμως για τελευταία φορά.

Αλλά από τότε που έχει δημιουργηθεί το insomnia.gr (το οποίο παρακολουθώ ως αναγνώστης/επισκέπτης) πίστεψε με είναι άπειρα πλέον τα θέματα που έχουν γραφτεί και αφορούν καταστήματα πίστεψε με όλα είχαν την ίδια κατάληξη (δεν χρειάζεται να γράφετε σε τόσες (άπειρες) σελίδες σε ένα δημόσιο φόρουμ).

Αρκεί απλά να γράψετε το πολύ σε 1-5 σελίδες περιγραφή του προβλήματος σας και από προσωπικά στοιχεία ότι υπάρχει δημόσια (ΑΑΔΕ - ΓΕΜΗ - ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ) με κάθε επιφύλαξη όμως γιατί μπορεί ο ιδιοκτήτης να σας κατηγορήσει για συκοφαντική δυσφήμηση. 

Αν νομίζετε ότι πέσατε θύματα απάτης η διαδικασία που ακολουθείτε είναι συγκεκριμένη και οι κινήσεις σας πρέπει να είναι άμεσες. 

Εδώ όλοι προσπαθούμε να σας δείξουμε ένα ασφαλή τρόπο να ψωνίζετε διαδικτυακά και να μην πέφτετε θύματα του κάθε απατεώνα αλλά δεν σας χαιδεύουμε τα αυτάκια σε κάθε περίπτωση (τουλάχιστον εγώ).

Ο τρόπος πλέον υπάρχει μέσω του Skroutz.gr λέγεται καλάθι αγορών του Skroutz.gr και υπάρχει επίσης η υπηρεσία Skroutz.gr Plus με χρέωση 17 ευρώ το χρόνο.

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Θα τη λάβουμε υπόψην μας αν και έχουμε ήδη ενημερωθεί από αρμόδια άτομα που επαγγέλονται νομικοί σύμβουλοι, δικηγόροι, εισαγγελείς, λογιστές και αστυνομικοί για τη συνέχεια των πράξεων και αποφάσεων μας. Το Insomnia για πολλους απο εμάς δεν αποτελεί site ενημέρωσης αλλά ένα είδους social media που μας επιτρέπει να έρθουμε σε επικοινωνία για επίμαχα θέματα. 

Η ενημέρωση γίνεται και θα γίνεται από άτομα που σχετίζονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, teohat είπε

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Θα τη λάβουμε υπόψην μας αν και έχουμε ήδη ενημερωθεί από αρμόδια άτομα που επαγγέλονται νομικοί σύμβουλοι, δικηγόροι, εισαγγελείς, λογιστές και αστυνομικοί για τη συνέχεια των πράξεων και αποφάσεων μας. Το Insomnia για πολλους απο εμάς δεν αποτελεί site ενημέρωσης αλλά ένα είδους social media που μας επιτρέπει να έρθουμε σε επικοινωνία για επίμαχα θέματα. 

Η ενημέρωση γίνεται και θα γίνεται από άτομα που σχετίζονται.

Αγαπητέ μου συνομιλητή

το insomnia.gr είναι μια διαδικτυακή δημόσια κοινότητα γύρω από θέματα τεχνολογίας/ενημέρωσης δεν είναι μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Όταν έχεις την υποψία ότι έπεσες θύμα απάτης. 

Οι ενέργειες σου είναι άμεσες και συγκεκριμένες προκειμένου να πάρεις τα χρήματα σου πίσω ανάλογα τον τρόπο με τον οποίο έχεις πληρώσει.

PAYPAL (άμεσα γίνεται αίτημα αμφισβήτησης συναλλαγής και σου επιστρέφει τα χρήματα)

Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα VISA/MASTERCARD (κάνεις αίτημα αμφισβήτησης συναλλαγής και η τράπεζα σου επιστρέφει τα χρήματα)

Τραπεζική Κατάθεση σε λογαριασμό τρίτου/Μεταφορά χρημάτων σε λογαριασμό τρίτου (εδώ απαιτείται η κίνηση προς δικαστήρια) προκειμένου να πάρεις τα χρήματα σου πίσω αλλά δεν είναι σίγουρο να ξέρεις.

Από εκεί και μετά κάνετε καταγγελία στις αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή - Συνήγορο του Καταναλωτή - ΕΚΠΟΙΖΩ) 

Αν θέλετε μπορείτε να κινηθείτε δικαστικώς είτε ατομικά είτε ομαδικά (για μείωση του κόστους)

Δυστυχώς όμως τα μέχρι τώρα αποτελέσματα έχουν δείξει ότι οι επιχειρήσεις - απάτη μπορεί να τιμωρούνται με υψηλά πρόστιμα από τις αρμόδιες αρχές αλλά δεν φέρνει κανένα αποτέλεσμα καθώς δεν γίνεται είσπραξη ποτέ - όπως επίσης και αν κινηθείτε μέσω της νομικής οδού προς κάποιον ιδιοκτήτη επιχείρησης δεν σημαίνει ότι θα καταφέρετε να εισπράξετε κάτι καθώς συνήθως λόγω της νομικής υπόστασης/μορφής της εταιρείας π.χ. ΙΚΕ ή αλλιώς εταιρεία του 1 ευρώ δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα απολύτως καθώς δεν κινδυνεύουν τα περιουσιακά στοιχεία του ιδιοκτήτη (αν τον βρείτε βέβαια γιατί τις περισσότερες φορές δεν είναι ο πραγματικός ιδιοκτήτης).

Αυτή είναι η σκληρή ελληνική πραγματικότητα φίλε μου

Το λάθος που κάνετε οι περισσότεροι που γράφετε σε αυτά τα θέματα "απάτη" με αποτέλεσμα να γεμίζουν τσάμπα σελίδες και να χάνετε η πληροφορία (για μένα το σωστότερο είναι από μεριά διαχείρισης/συντονισμού να δίνονται σχετικές οδηγίες και να κλειδώνει το θέμα άμεσα) είναι ότι νομίζετε ότι είμαστε εναντίων σας ενώ εμείς θέλουμε να σας δείξουμε τον σωστό τρόπο να ψωνίζετε με ασφάλεια από το διαδίκτυο δεν σας την λέμε ούτε φυσικά σας χαιδεύουμε τα αυτάκια (προσωπικά σε άλλα θέματα κάποια θύματα απάτης ξέφυγαν από τα όρια και γύρισαν σε προσωπικό επίπεδο (ειρωνεύτηκαν/πρόσβαλαν εμένα και την οικογένεια μου) για καλή τους τύχη όμως σεβάστηκα την κατάσταση τους και δεν προχώρησα όπως θα έπρεπε.

Πρέπει από μόνοι σας να μάθετε να ψωνίζετε με ασφάλεια από το διαδίκτυο και να μην πέφτετε θύματα του κάθε απατεώνα.

Πιστέψτε με εύκολο είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Αγαπητέ μου συνομιλητή

το insomnia.gr είναι μια διαδικτυακή δημόσια κοινότητα γύρω από θέματα τεχνολογίας/ενημέρωσης δεν είναι μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Όταν έχεις την υποψία ότι έπεσες θύμα απάτης. 

Οι ενέργειες σου είναι άμεσες και συγκεκριμένες προκειμένου να πάρεις τα χρήματα σου πίσω ανάλογα τον τρόπο με τον οποίο έχεις πληρώσει.

PAYPAL (άμεσα γίνεται αίτημα αμφισβήτησης συναλλαγής και σου επιστρέφει τα χρήματα)

Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα VISA/MASTERCARD (κάνεις αίτημα αμφισβήτησης συναλλαγής και η τράπεζα σου επιστρέφει τα χρήματα)

Τραπεζική Κατάθεση σε λογαριασμό τρίτου/Μεταφορά χρημάτων σε λογαριασμό τρίτου (εδώ απαιτείται η κίνηση προς δικαστήρια) προκειμένου να πάρεις τα χρήματα σου πίσω αλλά δεν είναι σίγουρο να ξέρεις.

Από εκεί και μετά κάνετε καταγγελία στις αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή - Συνήγορο του Καταναλωτή - ΕΚΠΟΙΖΩ) 

Αν θέλετε μπορείτε να κινηθείτε δικαστικώς είτε ατομικά είτε ομαδικά (για μείωση του κόστους)

Δυστυχώς όμως τα μέχρι τώρα αποτελέσματα έχουν δείξει ότι οι επιχειρήσεις - απάτη μπορεί να τιμωρούνται με υψηλά πρόστιμα από τις αρμόδιες αρχές αλλά δεν φέρνει κανένα αποτέλεσμα καθώς δεν γίνεται είσπραξη ποτέ - όπως επίσης και αν κινηθείτε μέσω της νομικής οδού προς κάποιον ιδιοκτήτη επιχείρησης δεν σημαίνει ότι θα καταφέρετε να εισπράξετε κάτι καθώς συνήθως λόγω της νομικής υπόστασης/μορφής της εταιρείας π.χ. ΙΚΕ ή αλλιώς εταιρεία του 1 ευρώ δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα απολύτως καθώς δεν κινδυνεύουν τα περιουσιακά στοιχεία του ιδιοκτήτη (αν τον βρείτε βέβαια γιατί τις περισσότερες φορές δεν είναι ο πραγματικός ιδιοκτήτης).

Αυτή είναι η σκληρή ελληνική πραγματικότητα φίλε μου

Το λάθος που κάνετε οι περισσότεροι που γράφετε σε αυτά τα θέματα "απάτη" με αποτέλεσμα να γεμίζουν τσάμπα σελίδες και να χάνετε η πληροφορία (για μένα το σωστότερο είναι από μεριά διαχείρισης/συντονισμού να δίνονται σχετικές οδηγίες και να κλειδώνει το θέμα άμεσα) είναι ότι νομίζετε ότι είμαστε εναντίων σας ενώ εμείς θέλουμε να σας δείξουμε τον σωστό τρόπο να ψωνίζετε με ασφάλεια από το διαδίκτυο δεν σας την λέμε ούτε φυσικά σας χαιδεύουμε τα αυτάκια (προσωπικά σε άλλα θέματα κάποια θύματα απάτης ξέφυγαν από τα όρια και γύρισαν σε προσωπικό επίπεδο (ειρωνεύτηκαν/πρόσβαλαν εμένα και την οικογένεια μου) για καλή τους τύχη όμως σεβάστηκα την κατάσταση τους και δεν προχώρησα όπως θα έπρεπε.

Πρέπει από μόνοι σας να μάθετε να ψωνίζετε με ασφάλεια από το διαδίκτυο και να μην πέφτετε θύματα του κάθε απατεώνα.

Πιστέψτε με εύκολο είναι.

Τελικά μάθαμε! Υπάρχει ο καλός και ο άσχημος τρόπος. Καποιοι μάθαμε με τον άσχημο. Το στενάχωρο είναι ότι υπάρχει μεγάλη επαναληψιμότητα όσων λέτε (όχι εσείς προσωπικά αλλα το σύνολο των παλιών μελών του insomnia που ασχολείστε με πολλά θέματα στα οποία δεν εμπλέκεστε) σε σημείο που γίνεται κουραστικό. Πραγματικά ξοδέψατε χρόνο και κόπο για κάτι που έχει ειπωθεί πολλάκις στο ίδιο thread και στα υπόλοιπα που αναφέρονται στο εν λόγω κατάστημα. 

Δεν επωφελει κανέναν να επαναλαμβανεστε και για κάποιους είναι ενοχλητικό. Προσωπικά με ευχαριστεί γιατί δείχνετε ενδιαφέρον σε κάτι που δεν εμπλέκεστε αν και λίγο κουράζει, κυρίως κατά τις βραδινές ώρες της ημέρας. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/10/2021 στις 11:14 ΠΜ, grnikos78 είπε

Δεν ξέρω πάντως η Πειραιώς έχει για τραπεζικό έμβασμα και δυνατότητα επιστροφής χρημάτων για μη παράδοση προϊόντος κτλπ με ενημέρωσαν οτι γίνεται κανονικά και θα το κοιτάξει καλύτερα. 

Κι εγω δυστυχως την πατησα οπως ολοι μας..Και με τραπεζικη καταθεση καθως η αλλη επιλογη ηταν με viva που δεν ειχα υπομονη να επικεροποιησω. Η Εθνικη ζηταει αρχικη χρεωση 25€( για αγορα 129) γινει δεν γινει.. Και οτι λεει ακομη χρεωσει η Τραπεζα τους...Πραγματικα καλο θα ηταν να γινει καποια πιο συγκεκριμενη κινηση για το θεμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει ομάδα στο viber σχετικά με το ηλεκτρονικό κατάστημα 2bshop.

Για την προσκληση στο γκρουπ είναι απαραίτητη η αποστολή σε προσωπικό μήνυμα:

1. Αριθμός κινητού

2. Επιβεβαίωση παραγγελίας από το 2bshop (email επιβεβαίωσης).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, teohat είπε

Τελικά μάθαμε! Υπάρχει ο καλός και ο άσχημος τρόπος. Καποιοι μάθαμε με τον άσχημο. Το στενάχωρο είναι ότι υπάρχει μεγάλη επαναληψιμότητα όσων λέτε (όχι εσείς προσωπικά αλλα το σύνολο των παλιών μελών του insomnia που ασχολείστε με πολλά θέματα στα οποία δεν εμπλέκεστε) σε σημείο που γίνεται κουραστικό. Πραγματικά ξοδέψατε χρόνο και κόπο για κάτι που έχει ειπωθεί πολλάκις στο ίδιο thread και στα υπόλοιπα που αναφέρονται στο εν λόγω κατάστημα. 

Δεν επωφελει κανέναν να επαναλαμβανεστε και για κάποιους είναι ενοχλητικό. Προσωπικά με ευχαριστεί γιατί δείχνετε ενδιαφέρον σε κάτι που δεν εμπλέκεστε αν και λίγο κουράζει, κυρίως κατά τις βραδινές ώρες της ημέρας. 

Αγαπητέ μου συνομιλητή όμως δεν φταίω εγώ σε αυτό ξέρεις.?

Εγώ πάντως διαφωνώ να ξέρεις? υπάρχει ο καλός και ασφαλής τρόπος και δεν είναι δύσκολο για κανέναν από 0-99 χρονών να μάθει να ψωνίζει με ασφαλή τρόπο από το διαδίκτυο.

Σκέψου πότε έχει δημιουργηθεί το insomnia.gr

Κάνε μια αναζήτηση να δεις από μόνος σου πόσα θέματα (σελίδες) έχουν δημιουργηθεί για όλα τα καταστήματα που έχουν κλείσει / που έχουν φάει πρόστιμα / που οι ιδιοκτήτες αυτών έχουν εξαφανιστεί με τα χρήματα και αγνοούνται μέχρι την επόμενη απάτη που θα κάνουν.

Δες από πότε είμαι μέλος (από πριν που ήμουν απλός αναγνώστης/επισκέπτης) του insomnia.gr παρακολουθώ όλα τα σχετικά θέματα

Ξέρεις τι δείχνουν όλα?

Ότι δυστυχώς ακόμα η πλειοψηφία που αγοράζει μέσω διαδικτύου δεν ξέρει να αγοράζει με ασφαλή τρόπο έτσι όσο υπάρχουν θύματα υπάρχουν και οι απατεώνες αν πάψουν να βρίσκουν θύματα οι απατεώνες θα εξαφανιστούν.

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/11/2021 στις 11:16 ΠΜ, Cubanero είπε

Έλαβα το παρακάτω από Σκρουτζ 

«

Καλησπέρα σας από το Skroutz, Λυπούμαστε ειλικρινά για τη εξέλιξη της παραγγελίας σας και την ταλαιπωρία που έχετε υποστεί στην αγορά σας. Αρχικά θα προτείναμε να επικοινωνήσετε εκ νέου με το κατάστημα στα τηλέφωνα: 2103007335 αλλά και στο mail: [email protected] , ζητώντας ενημέρωση για την εξέλιξη του αιτήματός σας. Εφόσον, το κατάστημα δεν ανταποκριθεί στο μήνυμά και δεν ολοκληρώσει την αποστολή της παραγγελίες ή την επιστροφή χρημάτων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας, ζητώντας ακύρωση / αμφισβήτηση της εν λόγω συναλλαγής. Όπως σίγουρα γνωρίζετε, η ιστοσελίδα www.skroutz.grείναι ιστοσελίδα αμιγώς πληροφοριακού περιεχομένου και έχει ως σκοπό την ενημέρωση των χρηστών της για τα καταναλωτικά προϊόντα που διατίθενται στην ελληνική αγορά καθώς και τις τιμές αυτών. Οι χρήστες της ιστοσελίδας μας ενημερώνονται για την χαμηλότερη τιμή του καταναλωτικού αγαθού που ψάχνουν από την ιστοσελίδα και στη συνέχεια, ακολουθώντας τους σχετικούς συνδέσμους (links), μεταβαίνουν στην ηλεκτρονική σελίδα του καταστήματος, το οποίο και προβαίνει στη σύμβαση πώλησης των όποιων προϊόντων επιλέγει ο καταναλωτής. Η εταιρεία μας δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι το παραστατικό της αγοραπωλησίας εκδίδεται από το κατάστημα που συμβάλλεται με τον καταναλωτή/αγοραστή. Για να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία της υπηρεσίας που προσφέρει η ιστοσελίδα www.skroutz.gr αλλά και για την προάσπιση των δικαιωμάτων των καταναλωτών που χρησιμοποιούν την μηχανή αναζήτησης της εν λόγω ιστοσελίδας, η εταιρεία μας έχει θεσπίσει συγκεκριμένους όρους χρήσης για τα καταστήματα που συμμετέχουν στην μηχανή αναζήτησης, όροι οι οποίοι είναι απόλυτα εναρμονισμένοι και με την κείμενη νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Επιπλέον πραγματοποιούμε συνεχείς και καθημερινούς ελέγχους, εντός του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου και των δυνατοτήτων που αυτό αφήνει σε μια ιδιωτική εταιρεία όπως η δική μας. Σε αυτό το πλαίσιο διεκόπη η προβολή του εν λόγω καταστήματος στην πλατφόρμα μας. Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση θα προτείναμε να απευθυνθείτε και στις αρμόδιες αρχές. Στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής σας ή σε οποιαδήποτε δικαστική αρχή καταθέτοντας μηνυτήρια αναφορά. Στις αρμόδιες αρχές : [email protected] Με τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους ακόλουθους τρόπους: - Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποβολής Καταγγελιών στο portal της υπηρεσίας http://www.mindev.gov.gr/καταγγελίες-πολιτών/ - Μέσω email στο [email protected] - Μέσω Τηλεφώνου στο 1520 Tα στοιχεία του καταστήματος είναι τα εξής (τα οποία μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω link) : Επωνυμία : GOLDTEN ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Δραστηριότητα: ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΣΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ Διεύθυνση: Δεμερτζή 34, Τ.Κ. 18757, Κερατσίνι, Αττική ΑΦΜ: 801504400 ΔΟΥ: Ε ΠΕΙΡΑΙΑ [1205] Διοίκηση: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ https://www.businessregistry.gr/publicity/show/158121607000

»

Και εμένα ακριβώς το ίδιο κείμενο μου στείλανε αλλά με μια σοβαρή διαφορά: Την τελευταία πληροφορία. Όπου αντί για ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ μου έγραψαν Διοίκηση: ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Πως είναι δυνατόν αυτό???

9 ώρες πριν, ikorolis είπε

Αγαπητέ μου συνομιλητή όμως δεν φταίω εγώ σε αυτό ξέρεις.?

Εγώ πάντως διαφωνώ να ξέρεις? υπάρχει ο καλός και ασφαλής τρόπος και δεν είναι δύσκολο για κανέναν από 0-99 χρονών να μάθει να ψωνίζει με ασφαλή τρόπο από το διαδίκτυο.

Σκέψου πότε έχει δημιουργηθεί το insomnia.gr

Κάνε μια αναζήτηση να δεις από μόνος σου πόσα θέματα (σελίδες) έχουν δημιουργηθεί για όλα τα καταστήματα που έχουν κλείσει / που έχουν φάει πρόστιμα / που οι ιδιοκτήτες αυτών έχουν εξαφανιστεί με τα χρήματα και αγνοούνται μέχρι την επόμενη απάτη που θα κάνουν.

Δες από πότε είμαι μέλος (από πριν που ήμουν απλός αναγνώστης/επισκέπτης) του insomnia.gr παρακολουθώ όλα τα σχετικά θέματα

Ξέρεις τι δείχνουν όλα?

Ότι δυστυχώς ακόμα η πλειοψηφία που αγοράζει μέσω διαδικτύου δεν ξέρει να αγοράζει με ασφαλή τρόπο έτσι όσο υπάρχουν θύματα υπάρχουν και οι απατεώνες αν πάψουν να βρίσκουν θύματα οι απατεώνες θα εξαφανιστούν.

Εσύ όταν αγοράζεις από κάποιο κατάστημα στο Skroutz κάνεις μια ολόκληρη έρευνα για κάθε e-shop που σου εμφανίζει και επισκέπτεσαι? Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπήρχαν καν ενδείξεις ότι πρόκειται για απάτη. Μέχρι και στα email απαντούσαν και αξιολογήσεις μπόλικες θετικές είχαν (προφανώς στημένες). Αντίθετα το Skroutz θα μπορούσε να ζητήσει ό,τι στοιχεία ήθελε και να κάνει όσους ελέγχους χρειαστεί πριν καταχωρήσει ένα κατάστημα ως συνεργάτη. Μάλλον επιλέγει να μην το κάνει, πιθανότατα λόγω κόστους. Οπότε σταμάτα να κατηγορείς όσους την πατήσαμε χαρακτηρίζοντάς μας άσχετους και κατάλαβε ότι μια εμπορική πλατφόρμα κερδοσκοπικού χαρακτήρα όπως το Skroutz θα έπρεπε να έχει πολύ πιο ισχυρές μεθόδους πιστοποίησης για να μην στέλνει τους χρήστες της σε απατεώνες. 

  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Wreck είπε

Και εμένα ακριβώς το ίδιο κείμενο μου στείλανε αλλά με μια σοβαρή διαφορά: Την τελευταία πληροφορία. Όπου αντί για ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ μου έγραψαν Διοίκηση: ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Πως είναι δυνατόν αυτό???

Εσύ όταν αγοράζεις από κάποιο κατάστημα στο Skroutz κάνεις μια ολόκληρη έρευνα για κάθε e-shop που σου εμφανίζει και επισκέπτεσαι? Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπήρχαν καν ενδείξεις ότι πρόκειται για απάτη. Μέχρι και στα email απαντούσαν και αξιολογήσεις μπόλικες θετικές είχαν (προφανώς στημένες). Αντίθετα το Skroutz θα μπορούσε να ζητήσει ό,τι στοιχεία ήθελε και να κάνει όσους ελέγχους χρειαστεί πριν καταχωρήσει ένα κατάστημα ως συνεργάτη. Μάλλον επιλέγει να μην το κάνει, πιθανότατα λόγω κόστους. Οπότε σταμάτα να κατηγορείς όσους την πατήσαμε χαρακτηρίζοντάς μας άσχετους και κατάλαβε ότι μια εμπορική πλατφόρμα κερδοσκοπικού χαρακτήρα όπως το Skroutz θα έπρεπε να έχει πολύ πιο ισχυρές μεθόδους πιστοποίησης για να μην στέλνει τους χρήστες της σε απατεώνες. 

οι απορίες σου θα λυθούν αν διαβάσεις το καταστατικό της εταιρείας......

ένα μαγαζί που άνοιξε 2 μήνες πριν και δεν έχει κάνει ούτε δήλωση 3μηνου φπα ούτε η τράπεζα δε μπορεί να το τσεκάρει γιαυτο ζητάνε προσωπικές εγγυήσεις.....και ζητάς από το σκρουτζ να το κάνει ????

αυτά δεν είναι της στιγμής......σημασία έχει να πάρετε πίσω τα χρήματα σας......

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Wreck είπε

Και εμένα ακριβώς το ίδιο κείμενο μου στείλανε αλλά με μια σοβαρή διαφορά: Την τελευταία πληροφορία. Όπου αντί για ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ μου έγραψαν Διοίκηση: ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Πως είναι δυνατόν αυτό???

Εσύ όταν αγοράζεις από κάποιο κατάστημα στο Skroutz κάνεις μια ολόκληρη έρευνα για κάθε e-shop που σου εμφανίζει και επισκέπτεσαι? Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπήρχαν καν ενδείξεις ότι πρόκειται για απάτη. Μέχρι και στα email απαντούσαν και αξιολογήσεις μπόλικες θετικές είχαν (προφανώς στημένες). Αντίθετα το Skroutz θα μπορούσε να ζητήσει ό,τι στοιχεία ήθελε και να κάνει όσους ελέγχους χρειαστεί πριν καταχωρήσει ένα κατάστημα ως συνεργάτη. Μάλλον επιλέγει να μην το κάνει, πιθανότατα λόγω κόστους. Οπότε σταμάτα να κατηγορείς όσους την πατήσαμε χαρακτηρίζοντάς μας άσχετους και κατάλαβε ότι μια εμπορική πλατφόρμα κερδοσκοπικού χαρακτήρα όπως το Skroutz θα έπρεπε να έχει πολύ πιο ισχυρές μεθόδους πιστοποίησης για να μην στέλνει τους χρήστες της σε απατεώνες. 

Καλημέρα καταρχήν αγαπητέ μου συνομιλητή

Καταρχήν το Skroutz.gr όπως και το Bestprice.gr είναι πλατφόρμες αναζήτησης καλύτερης τιμής/προιόντων

Δεν είναι Δημόσιοι Ελεγκτικοί Μηχανισμοί 

Μια επιχείρηση για να ανοίξει χρειάζονται συγκεκριμένα πράγματα εφόσον τα τηρείς τότε έχεις μια πλήρης λειτουργική επιχείρηση.

Δεν είναι τυχαίο επίσης ότι όλες αυτές οι επιχειρήσεις είναι της μορφής ΙΚΕ ή ΕΠΕ (ψάξτε και θα βρείτε το γιατί)

Κάνουν τους ελέγχους που χρειάζονται και αν μια επιχείρηση τηρεί τα κριτήρια μπαίνει στις πλατφόρμες αυτές.

Ρώτησες τι κάνω εγώ και αγοράζω με ασφάλεια από το διαδίκτυο

Καταρχήν είμαι πελάτης στην υπηρεσία Skroutz (Plus) 17 ευρώ το χρόνο , οι αγορές μου γίνονται μέσω του καλαθιού του Skroutz έτσι μεσολαβεί σε όλα τα στάδια της παραγγελίας-αποστολής-πληρωμής.

Πληρώνω πάντα ή με PayPal ή με Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα (Visa/Mastercard)

και μέχρι τώρα στα 49 μου χρόνια δεν έχω πέσει θύμα απάτης κανενός καταστήματος (όλα τα καταστήματα που έχουν κλείσει μέχρι τώρα πίστεψε με γνώριζα ότι κάτι "βρωμάει" και όσους ήξερα συγγενείς/φίλους/συναδέλφους/γείτονες τους συμβούλευα να μην αγοράζουν από αυτά).

Δεν κατηγορώ κανέναν

Δίνω απλές συμβουλές ασφαλών αγορών από το διαδίκτυο

Θέλετε τις ακολουθείτε κερδισμένοι θα είστε

Δεν θέλετε να τις ακολουθήσετε χαμένοι θα είστε

Πάντως αυτάκια δεν χαιδεύω κανενός να ξέρετε

Από 0-99 χρονών μπορείτε απλά και εύκολα να μάθετε να ψωνίζετε με ασφάλεια από το διαδίκτυο

Αν δεν το κάνετε θα εξακολουθεί ο κάθε απατεώνας να βρίσκει θύματα και να τα μαδάει στο χέρι σας είναι να τους αναγκάσετε να εξαφανιστούν.

Προσωπικά εύχομαι να πάρετε όλοι τα χρήματα σας πίσω

Ο απατεώνας δυστυχώς δεν θα πληρώσει ούτε θα τιμωρηθεί γιατί εκμεταλλεύεται το σύστημα.

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...