Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση σχετικά με το 2bshop.gr ~ Αμφισβήτηση συναλλαγής


Billator

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, Cubanero είπε

στον συνήγορο τι μπορείς να ζητήσεις; Να μας ενημερώσεις τι σου είπε. 

Απλά αναφέρεις την κατάσταση μαζί με τα στοιχεία που σου ζητάνε (αν μπεις στο σαιτ τους θα βρεις λεπτομέρειες). Δεν ξέρω τι περαιτέρω κάνουν εκείνοι καθώς και γω πρώτη φορά θα στείλω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 312
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators

Το νήμα ανοίγει αποκλειστικά και μόνο για παράθεση πληροφοριών σχετικά με το πώς μπορούν να συντονίσουν τις ενέργειές τους οι αγοραστές.

Στον πρώτο χαρακτηρισμό ή υπαινιγμό για φυσικό πρόσωπο/γειτονικά καταστήματα κτλ. το νήμα θα διαγραφεί.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Kαλημέρα στην ομάδα,

Είμαι και εγω παθών. Άνοιξα και εγώ λογαριασμό στο insomnia για να παρακολουθήσω την κατάσταση και για το πως μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε. Προσωπικά ενημέρωσα την τράπεζα κάνοντας καταγγελία αλλά και της πλατφόρμας προβολής καταστημάτων για σύγκριση τιμών μέσω της οποίας βρηκα το κατάστημα αλλά με αφήνουν μόνο μου να λύσω το θέμα δεν παίρνουν θέση που είναι πολύ λυπηρό για τους πελάτες και χρήστες.

 

Επεξ/σία από n1234
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/11/2021 στις 6:37 ΜΜ, Lenaki93 είπε

Την πάτησα κ εγώ. Θα ήθελα να μπω κ εγώ στην ομάδα στο βαιμπερ. Έχω γερμανικό αριθμό

Σβησε τον αριθμο σου, και αν δεν σε εχουν βαλει ακομα στο viber, στειλε το μεσω pm. Ποτε δημοσια τα προσωπικα σας στοιχεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ παράγγειλα από το 2bshop στις 5-10-2021 ένα σκουπάκι dyson v8 , 307 ευρο και ακόμα το περιμένω , έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής  στην τραπεζα και καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγώ παράγγειλα ένα τρίποδα 86 ευρω στις 12/10/21.Τους ξαναστειλα στις 18/10 να δω τι γινεται κ μου στελνουν αυτο: 

Καλησπέρα σας,
Η παραγγελία σας αναμένεται στο κατάστημα μας (26-27/10) για να ξεκινήσει η αποστολής της.
Μόλις παραλάβουμε την παραγγελία σας, θα σας έρθει email με τον αριθμό αποστολής.
Παρακαλώ απαντήστε στο παρόν email εάν έχετε κάποια απορία.

Ξαναρωτησα στις 2/11 δεν ξανα απάντησαν ουτε τους βρισκω πουθενα! Κ το μαγαζι στο skroutz δεν υπαρχει! Εκανα αμφισβήτηση σημερα, θα πάρω κ το συνηγορο του καταναλωτη και καλο θα ηταν να κανουμε ομαδικη καταγγελια!!!

Τι να πω... απατεώνες!!!

Μια φορά εκανα οχι μεσω του καλαθιου του skroutz κ την πατησα!

Ευχομαι κατι να καταφερουμε...!!

59 λεπτά πριν, giannis123 είπε

Παρακαλω μπειτε ολοι οι παθοντες στο Viber group

Πως μπαινουμε στο group??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/11/2021 στις 2:34 ΜΜ, teohat είπε

Καλησπέρα σας,

Υπάρχει group στο viber στο οποίο και συζητάμε για ομαδική καταγγελία. Όποιος ενδιαφέρεται να διεκδικήσει τα λεφτά του να μου στείλει dm το κινητό του. 

Για να μην διαβάζετε τόσες σελίδες και πελαγώσετε όσοι έχετε πέσει θύμα ηλεκτρονικής απάτης επικοινωνείστε με τον teohat μέσω pm.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από πλευράς μου να αναφέρω την εξής απάντηση που έλαβα από το skroutz όταν τους ανέφερα πως μου φαίνεται περίεργο να συνεργάζονται με εταιρία που έχει διαγραφεί στο παρελθόν από την πλατφόρμα τους.

Αναφορά σε κείμενο
Καλησπέρα σας από το Skroutz,

Σας ευχαριστούμε για την απαντησή σας.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως κάθε νέος συνεργάτης περνάει απο έλεγχο και εφόσον πληροί τις προυποθέσεις, ξεκινάει συνεργασία με το κατάστημα. Το συγκεκριμένο κατάστημα σύναψε συνεργασία μαζί μας με φορολογικά στοιχεία, τα οποία δεν είχαν καταχωρηθεί στο παρελθόν στο συστημά μας. Ως εκ τούτου, δεν υπήρχε καμία προιστορία με το συγκεκριμένο ΑΦΜ του καταστήματος για κάποια παράβαση. Ωστόσο, μόλις αντιληφθήκαμε την κατάστηση απο τις αρνητικές αξιολογήσης, διακόψαμε την προβολή του εν λόγω καταστήματος απο την πλατφόρμα μας.
 
Επιπλέον όπως σας ενημερώσαμε παραπάνω, το Skroutz, μπορεί να αναλάβει την ευθύνη μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ : https://www.skroutz.gr/ecommerce/buyers_protection_program), σε αντίθεση με συναλλαγές οι οποίες δεν πραγματοποιούνται στο site μας, αλλά απευθείας σε κάποιο κατάστημα. Ως εκ τούτου, θα προτείναμε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας, ζητώντας ακύρωση / αμφισβήτηση της εν λόγω συναλλαγής.
 
Παραμένουμε στη διαθεσή σας.
 

--

Skroutz Partners Support

 

Επεξ/σία από Nailtha
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας! Παθών και εγώ μετά από παραγγελία στο εν λόγω κατάστημα... Έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα από εχθες, δεν έχω απάντηση ακόμη. Από ότι διάβασα υπάρχει γκρουπ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...