Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση σχετικά με το 2bshop.gr ~ Αμφισβήτηση συναλλαγής


Billator

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν ήξερα ότι υπάρχει άλλη διαδικασία τραπεζική συναλλαγή δεν είναι κ αυτή; Γιατί με κάρτα να ειναι έτσι κ το έμβασμα μέσω αστυνομίας; Τι να πω θα ρωτήσω πάλι μπα κ βγάλω καμία άκρη.Ευχαριστω πολύ πάντως για τις κατευθυντήριες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 312
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Hapatingo είπε

Ποτέ δεν στέλνουμε έμβασμα σε εμπορική συναλλαγή. Πάντα μα πάντα πληρωμή με τραπεζική κάρτα!

μόνο paypal

443079660_.png.fdc91efa4bf25e032083ba6ac14586ae.png

πάντως όντως είχε θετικές τώρα που το είδα στο google cache και στις αρνητικές τους επέστρεψαν τα λεφτά . Μάλλον το δούλεψαν για λίγο να φαίνονται αξιολογήσεις

(φυσικά δε δικαιολογεί κατάθεση ,ακόμα και 1000 αξιολογήσεις να είχε)

Αναρωτιέμαι πόσα λεφτά να βγάλανε μέσα σε ένα μήνα , δεν ήταν και κανα μεγάλο μαγαζί

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια καλησπερα ουτε σε εμενα απαντανε στο τηλεφωνο. Πηγα απο εκει κατεβασμενα ρολλα. Μου ειπαν οτι ειναι κλειστο εδω και 10 μερες οι γειτονες και ο ιδιοκτητης του μαγαζιου ειναι στην αμερικη και ερχεται 3 μηνες το χρονο καλοκαιρι. 

Ξερω ενα δικηγορικο γραφειο με εμπειρια σε διαδυκτιακες απατες. Προτινω να μαζευτουμε ολοι μαζι για ομαδικη καταγγελια/αγωγη. Θα πληρωσουμε ενα μικρο ποσο στο δικηγορο οταν με το καλο δικαιωθουμε. Οποιος ενδιαφερεται pm

 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ παιδιά πριν από κάνα 4μηνο την πάτησα 1η φορά με ένα site που πουλούσε παπούτσια. Το 1ο καμπανάκι ήταν που δεν είχε paypal (το αγνόησα), το 2ο ότι το site γενικά φαινόταν κακοφτιαγνενο. Λίγο ότι βιαζόμουν να πάρω παπούτσια για τρέξιμο, λίγο οι καλές τιμές σε περσινά μοντέλα παράγγειλα 2 σχεδόν στην τιμή ενός νέου μοντέλου. 

Αφού δεν παρέλαβα ποτέ ξεκίνησα να δω πως θα επικοινωνήσω. Εκεί ήταν το 3ο καμπανάκι που ια έπρεπε να έχω δει. Η επικοινωνία υπήρχε μόνο με μία φόρμα της κακιάς ώρας. Τους έστειλα 4 mail και δεν πήρα καμιά απάντηση. Έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής, έστειλα τα απαραίτητα έγγραφα στην τράπεζα και 1.5 μήνα μετά είχα τα λεφτά στο λογαριασμό μου. 

Οπότε από τη δική μου εμπειρία με ένα site που ήταν οτι να ναι έχω να πω πως όσοι πληρώστε με κάρτα μη φοβάστε, μετά την αμφισβήτηση και την αποστολή των κατάλληλων εγγράφων στην τράπεζα θα πάρετε όλοι τα χρήματα σας. Οι υπόλοιποι που έχουν πληρώσει με έμβασμα μάλλον θα ταλαιπωρηθούν πιο πολύ με αμφίβολα αποτελέσματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, karnezis είπε

Απ το σκρουτζ μου ειπανε να στειλω email στο manager2bshop.gr και να ζητησω να ακυρωθει η παραγγελια μου.

[email protected]? που το βρήκαν αυτο? μάλλον σου είπαν ότι ναναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, FireGate_13_ είπε

[email protected]? που το βρήκαν αυτο? μάλλον σου είπαν ότι ναναι.

ναι αυτο μου εκανε εντυπωση και μενα το εμαιλ που γραφει στο site του καταστηματος ειναι αλλο.

7 λεπτά πριν, karnezis είπε

ναι αυτο μου εκανε εντυπωση και μενα το εμαιλ που γραφει στο site του καταστηματος ειναι αλλο.

Σορρυ παιδια το εμαιλ ειναι [email protected]  τωρα εστειλα να δω αν θα απαντησει κανεις.

Επεξ/σία από karnezis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστειλα εγώ, καθώς πήρα την ίδια απάντηση από το skroutz, αλλά δεν απαντά κανείς (όχι μέχρι τώρα τουλάχιστον). Παρ' όλα αυτά, ίσως είναι σκόπιμο να στείλουμε (εγώ το έκανα) e-mail που να ζητά ρητά ακύρωση της παραγγελίας και επιστροφή χρημάτων. Κι αυτό, για να μπορέσει κανείς να συνεχίσει με τα της καταγγελίας. Συγκεκριμένα, κοιτάω να κάνω καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και χρειάζεται η "απόδειξη" ότι όντως υπάρχει "διάσταση απόψεων". Άρα πρέπει κανείς να στείλει e-mail που να ζητά επιστροφή χρημάτων, και να μην πάρει απάντηση. Έτσι το καταλαβαίνω εγώ τουλάχιστον. Η διεύθυνση e-mail πάντως φαίνεται να υπάρχει, δεν πήρα κάποια απάντηση πίσω τύπου "δεν υπάρχει το e-mail".

Επίσης, μπορεί να είναι διεύθυνση e-mail με την οποία κάναν τη συνεννόηση στο skroutz. Όσο κι αν δεν έχει ευθύνη το σκρουτζ, (που για μένα έχει μια μικρή ηθική έστω, ειδικά από τη στιγμή που από ότι κτλβα κατάστημα με τα ίδια στοιχεία ξαναμπήκε-ξαναέκανε απάτη), προσωπικά πιστεύω ότι γενικώς τους ελέγχουν όσο πιο πολύ μπορούν (μέσα στο ισχύον νομικό πλαίσιο πάντα) και δεν μπάζουν τη σάρα και τη μάρα. Ελπίζω δλδ. Οπότε δεν χάνει κανείς κάτι αν δοκιμάσει (αν και εγώ δεν έχω λάβει απάντηση ακόμα. μάλλον ποτέ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, marklar είπε

Παιδια καλησπερα ουτε σε εμενα απαντανε στο τηλεφωνο. Πηγα απο εκει κατεβασμενα ρολλα. Μου ειπαν οτι ειναι κλειστο εδω και 10 μερες οι γειτονες και ο ιδιοκτητης του μαγαζιου ειναι στην αμερικη και ερχεται 3 μηνες το χρονο καλοκαιρι. 

Ξερω ενα δικηγορικο γραφειο με εμπειρια σε διαδυκτιακες απατες. Προτινω να μαζευτουμε ολοι μαζι για ομαδικη καταγγελια/αγωγη. Θα πληρωσουμε ενα μικρο ποσο στο δικηγορο οταν με το καλο δικαιωθουμε. Οποιος ενδιαφερεται pm

 

IMG_20211101_132040.thumb.jpg.4289ced1b51fb0eb9f764ee0d5208f0f.jpg

IMG_20211101_132545.jpg

έχουμε μαζευτεί ήδη για ομαδική καταγγελία. στειλε μου το κινητό σου να σε βάλω στο viber

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, korakios είπε

μόνο paypal

443079660_.png.fdc91efa4bf25e032083ba6ac14586ae.png

πάντως όντως είχε θετικές τώρα που το είδα στο google cache και στις αρνητικές τους επέστρεψαν τα λεφτά . Μάλλον το δούλεψαν για λίγο να φαίνονται αξιολογήσεις

(φυσικά δε δικαιολογεί κατάθεση ,ακόμα και 1000 αξιολογήσεις να είχε)

Αναρωτιέμαι πόσα λεφτά να βγάλανε μέσα σε ένα μήνα , δεν ήταν και κανα μεγάλο μαγαζί

Τώρα ξέρω μια  κ μουντζωμενη ήταν ποτέ ξανά! Αντικαταβολή κ Άγιος ο Θεός. Έκανα έμβασμα επειδή γενικά το κάνω με τον άντρα μου κ παρασυρθηκα τι βλακεία 😭😔

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας, 

ομοίως εξαπατήθηκα από το συγκεκριμένο κατάστημα. Κατέθεσα έντυπο αναφοράς προς τον "συνήγορο του καταναλωτή" και εκανα αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω τράπεζας. Κατεβάστε από εδώ: https://docs.google.com/document/d/1QdxnbldUjYsFmTC61Qtylx1URwdxerAA/edit?usp=sharing&ouid=108454082141073687390&rtpof=true&sd=true το έντυπο που πρέπει να συμπληρώσετε και να στείλετε στον συνήγορο. Σε προηγούμενη φορά κατά την οποία χρησιμοποίησα τον συνήγορο του καταναλωτή (αφορούσε ελλαττωματικό προϊόν) εν τέλη δικαιώθηκα αλλά χρειάστηκε πολύς χρόνος. 

Είμαι υπέρ και θα συμμετάσχω σε όποια νομική ενέργεια ξεκινήσει, μήπως δικαιωθούμε.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Blueraven είπε

Καλησπέρα σας, 

ομοίως εξαπατήθηκα από το συγκεκριμένο κατάστημα. Κατέθεσα έντυπο αναφοράς προς τον "συνήγορο του καταναλωτή" και εκανα αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω τράπεζας. Κατεβάστε από εδώ: https://docs.google.com/document/d/1QdxnbldUjYsFmTC61Qtylx1URwdxerAA/edit?usp=sharing&ouid=108454082141073687390&rtpof=true&sd=true το έντυπο που πρέπει να συμπληρώσετε και να στείλετε στον συνήγορο. Σε προηγούμενη φορά κατά την οποία χρησιμοποίησα τον συνήγορο του καταναλωτή (αφορούσε ελλαττωματικό προϊόν) εν τέλη δικαιώθηκα αλλά χρειάστηκε πολύς χρόνος. 

Είμαι υπέρ και θα συμμετάσχω σε όποια νομική ενέργεια ξεκινήσει, μήπως δικαιωθούμε.  

στείλε μου dm το κινητο σου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης, προσοχή στα σαιτς: venon.gr (https://www.skroutz.gr/m/14592/Venon) και το mylion.gr (https://www.skroutz.gr/m/9157/Mylion). Από το πρώτο έχω κακή εμπειρία, είχα παραγγείλει δύο προϊόντα από τα οποία παρέλαβα μόνο το ένα και το άλλο ακόμα. Μου είπαν ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχει. Έχω ζητήσει τα χρήματά μου πίσω αναφορικά με το μη παραληφθέν προιον, αν και δεν έχω πολλές ελπίδες... Εκτός των άλλων, θα παρατηρήσετε ότι ο σχεδιασμός του σαιτ τους είναι πανομοιότυπος και ότι βρίσκονται στην ίδια διεύθυνση:  Πέτρου Ράλλη 447 18450, Αθήνα. Οπότε προσοχή! 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλαβα το παρακάτω από Σκρουτζ 

«

Καλησπέρα σας από το Skroutz, Λυπούμαστε ειλικρινά για τη εξέλιξη της παραγγελίας σας και την ταλαιπωρία που έχετε υποστεί στην αγορά σας. Αρχικά θα προτείναμε να επικοινωνήσετε εκ νέου με το κατάστημα στα τηλέφωνα: 2103007335 αλλά και στο mail: [email protected] , ζητώντας ενημέρωση για την εξέλιξη του αιτήματός σας. Εφόσον, το κατάστημα δεν ανταποκριθεί στο μήνυμά και δεν ολοκληρώσει την αποστολή της παραγγελίες ή την επιστροφή χρημάτων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας, ζητώντας ακύρωση / αμφισβήτηση της εν λόγω συναλλαγής. Όπως σίγουρα γνωρίζετε, η ιστοσελίδα www.skroutz.grείναι ιστοσελίδα αμιγώς πληροφοριακού περιεχομένου και έχει ως σκοπό την ενημέρωση των χρηστών της για τα καταναλωτικά προϊόντα που διατίθενται στην ελληνική αγορά καθώς και τις τιμές αυτών. Οι χρήστες της ιστοσελίδας μας ενημερώνονται για την χαμηλότερη τιμή του καταναλωτικού αγαθού που ψάχνουν από την ιστοσελίδα και στη συνέχεια, ακολουθώντας τους σχετικούς συνδέσμους (links), μεταβαίνουν στην ηλεκτρονική σελίδα του καταστήματος, το οποίο και προβαίνει στη σύμβαση πώλησης των όποιων προϊόντων επιλέγει ο καταναλωτής. Η εταιρεία μας δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι το παραστατικό της αγοραπωλησίας εκδίδεται από το κατάστημα που συμβάλλεται με τον καταναλωτή/αγοραστή. Για να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία της υπηρεσίας που προσφέρει η ιστοσελίδα www.skroutz.gr αλλά και για την προάσπιση των δικαιωμάτων των καταναλωτών που χρησιμοποιούν την μηχανή αναζήτησης της εν λόγω ιστοσελίδας, η εταιρεία μας έχει θεσπίσει συγκεκριμένους όρους χρήσης για τα καταστήματα που συμμετέχουν στην μηχανή αναζήτησης, όροι οι οποίοι είναι απόλυτα εναρμονισμένοι και με την κείμενη νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Επιπλέον πραγματοποιούμε συνεχείς και καθημερινούς ελέγχους, εντός του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου και των δυνατοτήτων που αυτό αφήνει σε μια ιδιωτική εταιρεία όπως η δική μας. Σε αυτό το πλαίσιο διεκόπη η προβολή του εν λόγω καταστήματος στην πλατφόρμα μας. Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση θα προτείναμε να απευθυνθείτε και στις αρμόδιες αρχές. Στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής σας ή σε οποιαδήποτε δικαστική αρχή καταθέτοντας μηνυτήρια αναφορά. Στις αρμόδιες αρχές : [email protected] Με τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους ακόλουθους τρόπους: - Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποβολής Καταγγελιών στο portal της υπηρεσίας http://www.mindev.gov.gr/καταγγελίες-πολιτών/ - Μέσω email στο [email protected] - Μέσω Τηλεφώνου στο 1520 Tα στοιχεία του καταστήματος είναι τα εξής (τα οποία μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω link) : Επωνυμία : GOLDTEN ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Δραστηριότητα: ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΣΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ Διεύθυνση: Δεμερτζή 34, Τ.Κ. 18757, Κερατσίνι, Αττική ΑΦΜ: 801504400 ΔΟΥ: Ε ΠΕΙΡΑΙΑ [1205] Διοίκηση: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ https://www.businessregistry.gr/publicity/show/158121607000

»

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...