Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 ώρες πριν, salss είπε

το ποσοστό από την επαρχία θα έλεγα ότι είναι μεγαλύτερο αντί της εσωτερικής μεταναστευσης από περιοχές εντός λεκανοπέδιου.

Η μόνιμη μετοίκηση από επαρχία στην Αθήνα έχει διακοπεί πλέον, είναι αυτόν τον καιρό επιχείρηση αυτοκτονίας. Το πρόβλημα είναι η μεγάλη έλευση αλλοδαπών και μεταναστών, η εγκατάσταση τους σε κεντρικές περιοχές της Αθήνας με αποτέλεσμα την εσωτερική μετανάστευση των προηγούμενων κατοίκων του κέντρου προς τα βόρεια προάστεια. Με τον τρόπο αυτό η κυκλοφοριακή ασφυξία αυξάνεται έντονα χρόνο με τον χρόνο αν κρίνουμε ότι στα προάστεια έχουν δημιουργηθεί και όλες οι απαραίτητες υποδομές για εργασία με την μεταφορά των υπηρεσιών από το κέντρο.

  • Like 3
  • Confused 1
  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
9 hours ago, leonidas1269 said:

Μαλλον κανουμε πλακα εδω..Την απογραφη κοιταμε κ θελουμε να βγαλουμε συμπερασματα....?Υπαρχουν 2+ εκατομμυρια αλλοδαποι-τουριστες-επισκεπτες που δεν ειναι σε καμια απογραφη...Ολες οι δουλειες ειναι στην Αθηνα...Ο κοσμος αναγκαστικα ειναι στην αθηνα..Ρωτα και το 95% θα σου απαντησει αυτο...Υπηρχε παλια αυτο το χαλι μια απλη Παρασκευη (οχι Πασχα η γιορτη) να γινεται τρελο μποτιλιαρισμα στην Αττικη οδο...?Μην τρελαθουμε τωρα.....Ολα τα μετρα που λεμε εδω μεσα ειναι να εχουμε να λεμε...Δεν προκειται να αλλαξει κατι....Ειναι σαν να προσπαθεις να βολεψεις να καθησουν ανετα σε 1*1 σπιτι 20 ατομα....Γινεται ...?Δεν γινεται

Γι'αυτο λεω, οτι η μονη πραγματικη λυση, που κανεις δεν λεει να την εφαρμοσει σοβαρα (κινητρα, κυβερνητικα μετρα), ειναι η Αποκεντρωση. Και για την Αθηνα, και για την επαρχια.

  • Like 3
Δημοσ.
On 10/10/2023 at 13:04, SabotazNic said:

Μπορει να γινει αλλιως. Μπορει καποιος να μπει στο μετρο ή στο αστικο για 5-10 λεπτα και να περπατησει ακομα 400μ

@Stratosnis περίεργο να χρησιμοποιήσεις τα πόδια λίγο, ε? 

Δεν ξέρω αν μιλάς για την πλειοψηφία, αλλά εγώ είμαι 20 χλμ. μακριά από την δουλειά. Πλέον θεωρείτε και λίγο πολυτέλεια να δουλεύεις "πάνω" από την δουλειά σου. 

Και εννοείτε ότι χρησιμοποιώ μετρό-τρένο-πόδια όπως ανέφερες, αλλά καταλαβαίνω και τον άλλον που παίρνει το αυτόκινητό του να πάει στην δουλειά του και όχι να περιμένει ανά μία ώρα τα μέσα να περάσουν, να στριμωχτεί και όλα τα γνωστά...

Για το αστικό δεν θα το συζητήσω καν...

Δημοσ.
19 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

καλα αυτο λες? ακομα δεν εχουν κανει κινηση να ορισουν ωρες τροφοδοσιας στα μαγαζια ή να αλλαξουν τα ωραρια σε δημοσιο. ολη η ελλαδα παει στην δουλεια της 8-9 και γυριζει 4-5-6. λες και η υπολοιπη μερα ειναι μονο για τους μπαρμαν ξερω γω.

Μα στο κέντρο υπάρχει ωράριο τροφοδοσίας. Μόνο που ανοίγουν τα καταστήματα στις 11 και τα φορτηγα μπαίνουν κέντρο μέχρι τις 9. Για πες μου πως μπορείς να παραδώσεις νόμιμα με αυτόν τον τρόπο. Οι μόνοι που κάνουν σωστή δουλειά είναι τα μεγάλα καταστήματα που δίνουν κλειδιά στις μεταφορικές και παραδίδουν αξημερωτα. 

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, james01gr είπε

Μα στο κέντρο υπάρχει ωράριο τροφοδοσίας. Μόνο που ανοίγουν τα καταστήματα στις 11 και τα φορτηγα μπαίνουν κέντρο μέχρι τις 9. Για πες μου πως μπορείς να παραδώσεις νόμιμα με αυτόν τον τρόπο. Οι μόνοι που κάνουν σωστή δουλειά είναι τα μεγάλα καταστήματα που δίνουν κλειδιά στις μεταφορικές και παραδίδουν αξημερωτα. 

Να βρουνε λυση οπως βρηκαν και στην ευρωπη. Αυτο πρέπει να ισχυει σε ολο το λεκανοπέδιο,οχι μόνο στο κεντρο.

  • Like 1
Δημοσ.

Λ

Στους ολυμπιακούς αγώνες είχε τηρηθεί το τότε ωράριο τροφοδοσίας.  Κατέβαιναν τα λεγόμενα στελέχη να παραλάβουν στην αποθήκη στις 5 γιατί στους απλούς υπαλληλους έπρεπε να υπολογίσουν επιπλέον αμοιβή ως νυχτερινή 

Δημοσ.

ας πω και εγω μια αποψη μιας και τοσα χρονια γινεται χαμος στους δρομους και να πω λιγα θεματα που αν αλλαζαν θα ειχαμε τουλαχιστον 50% λιγοτερο μποτιλιαρισμα

1.κεντρικοι δρομοι δεν σταματας για σταση αντε μονο να βγει να μπει καποιος .οχι για να παρεις καφε η οτι αλλο για 5 λεπτα

διοτι 5 λεπτα επι χιλιαδες ατομα χιλιαδες 5λεπτα.

εμαθα οταν εβγαζα διπλωμα οτι δεν πρεπει να σταματησεις ακαδημιας πανεπιστημιου θα στο παρουν σε 5 λεπτα 

τωρα τα αραζεις ωρες και στην καλυτερη να φας κληση απο δημοτικη αστυνομια.

ενα κλασικο κακο παραδειγμα καθε μεσημερι δεξια λωριδα ακαδημιας δεν υπαρχει απο την αρχη εως το συνταγμα 

ματ χαμηλα. πριν την ιπποκρατους παντα πανω στην ακαδημιας δεξια αραγμενα αμαξια σε ολο σχεδον το δρομο απο πατησιων εως συνταγμα  και να ξαναπαμε στο πριν την ιποκρατους αριστερα καθε μεσημερι αραγμενο καμια ωρα αμαξι απο g4 οποτε οι 3 λωριδες γινονται 1 και αμεσως μετα εργα μετρο

2.αν σε ολους τους κεντρικους δρομους δεν ειναι παρκαρισμενα και ανοιξουν οι λωριδες τοτε θα αδειασει το συστημα

3.δεν περνας με πορτοκαλι και αραζεις στην μεση

4.δεν κλεινεις στροφες που περνανε λεοφωρεια 

5.φτιαχνεις δρομους που ειναι απο ακρη σε ακρη 2 -3 λωριδες οχι 2 γινεται 1 και ξανα 2 ....

6.μμμ αν οχι ολο το 24ωρο σιγουρα μεχρι 2-3 τα μεσανυχτα .παρα πολλα ατομα δουλευεουν σε εστιαση διασκεδαση και ακομα περισοτερα ατομα πανε σε αυτα τα σημεια και ολοι πρεπει να παρουν αμαξι .ειδικα εργαζομενοι γιατι αν παρουν ταξι καλυτερα να μην εργαζονται.

και πολλα ακομα αλλα ολα αυτα θελουν αστυνομευση μιας και η μεγαλυτερη διαφορα ειναι οτι απλα κανουμε οτι γουσταρουμε 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/10/2023 στις 4:19 ΜΜ, squib είπε

να βάλουμε και στην εξίσωση και το σχεδιασμό του κράτους, πχ το Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης βρίσκεται στο κέντο της Αθήνας αντί για προάστια του θεσσαλικού κάμπου κλπ..

Μαζί σου!

Για τα περισσότερα υπουργεία δεν υπάρχει σοβαρός λόγος να είναι στην Αθήνα.

Αλλά και οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι οι καλύτεροι «πελάτες» και δεν θέλουν να τους χαλάνε τη βόλεψη.

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.
14 ώρες πριν, Mhdenistis είπε

Η μόνιμη μετοίκηση από επαρχία στην Αθήνα έχει διακοπεί πλέον, είναι αυτόν τον καιρό επιχείρηση αυτοκτονίας. Το πρόβλημα είναι η μεγάλη έλευση αλλοδαπών και μεταναστών, η εγκατάσταση τους σε κεντρικές περιοχές της Αθήνας με αποτέλεσμα την εσωτερική μετανάστευση των προηγούμενων κατοίκων του κέντρου προς τα βόρεια προάστεια. Με τον τρόπο αυτό η κυκλοφοριακή ασφυξία αυξάνεται έντονα χρόνο με τον χρόνο αν κρίνουμε ότι στα προάστεια έχουν δημιουργηθεί και όλες οι απαραίτητες υποδομές για εργασία με την μεταφορά των υπηρεσιών από το κέντρο.

Η εσωτερική μετανάστευση υπάρχει επειδή οι ιδιοκτήτες έδιωξαν ενοικιαστές από διαμερίσματα με σκοπό να τα κάνουν airbnb. Πολλά κτίρια αγοράζονται και ανακαινίζονται με σκοπό τα ξενοδοχεία και τις βραχυχρόνιες μισθώσεις, έτσι οι κάτοικοι αλλάζουν περιοχές από το ευρήτερο κέντρο προς όμορες περιοχές προς αυτές. Περιοχές όπως Γαλάτσι, Νέα Σμύρνη, Ηλιούπολη, Πετρούπολη κτλ, γίνεται χαμός, παράλληλα υπάρχει έντονο ενδιαφέρον και για περιοχές όπως Παλλήνη, Γέρακας και πέριξ. Τα βόρεια προάστια παραμένουν απλησίαστα. Όλο αυτό αυξάνει αυξάνει την κίνηση σε διάφορους δρόμους εκτός του ευρήτερου κέντρου. 

Η φυγή στην επαρχία υπάρχει από κάποιους ανθρώπους, αλλά αυτοί παραμένουν σταγόνα στον ωκεανό ως προς το σύνολο των κατοίκων της Αθήνας. Το βασικό πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχουν δουλειές και υποδομές, αλλά αυτά για να γίνουν μια βασική υπόθεση είναι να υπάρχει από πριν ο κόσμος, με δύο μεγάλους νομούς της χώρας να έχουν 6-7 εκατομμύρια κατοίκους, δεν απασχολεί την πολιτική εξουσία να ασχοληθεί με μικρές πόλεις και χωριά εκτός από ψηφαλάκια, όλα τα υπόλοιπα είναι κουβέντες καφενείου να γίνονται.

36 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Μαζί σου!

Για τα περισσότερα υπουργεία δεν υπάρχει σοβαρός λόγος να είναι στην Αθήνα.

Αλλά και οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι οι καλύτεροι «πελάτες» και δεν θέλουν να τους χαλάνε τη βόλεψη.

Για να μεταφερθεί κάπου ένα υπουργείο βασική προυπόθεση είναι να βρεθεί το κατάλληλο κτίριο. Το υπουργείο δεν είναι μόνο τα γραφεία των υπουργών, υφηπουργών, γραμματέων, μερικοί υπάλληλοι, απαιτεί μεγάλη κτιριακή υποδομή για εκατοντάδες ή και χιλιάδες υπαλλήλους. Τέτοιες κτιριακές υποδομές μπορούν να βρεθούν μόνο στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη, πουθενά αλλού. 

Δημοσ.
1 minute ago, mariosnik_ said:

πουθενά αλλού. 

Αν θες κάνεις ένα κτίριο στο πουθενά .αλλά εκεί  αρχίζει το πρώτο πρόβλημα το προσωπικό και μετά οι πολίτες που πρέπει να πάνε εκεί.

Βάλτε και άλλα στην εξίσωση δίνουν άδεια στα βόρεια προαστοα Μαρούσι να ανοίξουν 10 τεράστιες εμπορικές εταιρείες mall jumbo εμπορικά και λοιπά. Σε ένα δρόμο ακριβώς ίδιο όπως τόσα χρόνια πριν με μια μικρή αλλαγη στο ψυχικό μιας έξτρα λοριδας και χωρίς κάποια φανάρια.

Δηλαδή τίποτα σε υποδομή και απλά αυξάνεις την κίνηση εκεί.

 

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, mariosnik_ είπε

Η εσωτερική μετανάστευση υπάρχει επειδή οι ιδιοκτήτες έδιωξαν ενοικιαστές από διαμερίσματα με σκοπό να τα κάνουν airbnb. Πολλά κτίρια αγοράζονται και ανακαινίζονται με σκοπό τα ξενοδοχεία και τις βραχυχρόνιες μισθώσεις, έτσι οι κάτοικοι αλλάζουν περιοχές από το ευρήτερο κέντρο προς όμορες περιοχές προς αυτές. Περιοχές όπως Γαλάτσι, Νέα Σμύρνη, Ηλιούπολη, Πετρούπολη κτλ, γίνεται χαμός, παράλληλα υπάρχει έντονο ενδιαφέρον και για περιοχές όπως Παλλήνη, Γέρακας και πέριξ. Τα βόρεια προάστια παραμένουν απλησίαστα. Όλο αυτό αυξάνει αυξάνει την κίνηση σε διάφορους δρόμους εκτός του ευρήτερου κέντρου. 

Η φυγή στην επαρχία υπάρχει από κάποιους ανθρώπους, αλλά αυτοί παραμένουν σταγόνα στον ωκεανό ως προς το σύνολο των κατοίκων της Αθήνας. Το βασικό πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχουν δουλειές και υποδομές, αλλά αυτά για να γίνουν μια βασική υπόθεση είναι να υπάρχει από πριν ο κόσμος, με δύο μεγάλους νομούς της χώρας να έχουν 6-7 εκατομμύρια κατοίκους, δεν απασχολεί την πολιτική εξουσία να ασχοληθεί με μικρές πόλεις και χωριά εκτός από ψηφαλάκια, όλα τα υπόλοιπα είναι κουβέντες καφενείου να γίνονται.

Για να μεταφερθεί κάπου ένα υπουργείο βασική προυπόθεση είναι να βρεθεί το κατάλληλο κτίριο. Το υπουργείο δεν είναι μόνο τα γραφεία των υπουργών, υφηπουργών, γραμματέων, μερικοί υπάλληλοι, απαιτεί μεγάλη κτιριακή υποδομή για εκατοντάδες ή και χιλιάδες υπαλλήλους. Τέτοιες κτιριακές υποδομές μπορούν να βρεθούν μόνο στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη, πουθενά αλλού. 

Ξενοδοχεία ή airbnb δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο, δεν διώχνει κανένας ιδιοκτήτης ενοικιαστή εκτός αν δεν τον συμφέρει οικονομικά αλλά πρέπει να λήξει πρώτα το συμβόλαιο ή αν ο ενοικιαστής δεν πληρώνει.

Δημοσ.
8 hours ago, basilis_k6 said:

Να βρουνε λυση οπως βρηκαν και στην ευρωπη. Αυτο πρέπει να ισχυει σε ολο το λεκανοπέδιο,οχι μόνο στο κεντρο.

για μεγάλα καταστήματα που έχουν σύμβαση με συγκεκριμένες μεταφορικές δεν ειναι θέμα βρήκαν λυση στο να δίνουν κλειδιά σε αυτούς και να αφήνουν τα εμπορεύματα στα μικρά δεν παιζει αυτο

αλλα προφανώς και υπάρχει αλλά κανένας σχεδόν δεν θα το κάνει με την θέληση του

να βάλουν έναν υπάλληλο να έρχεται στης 5 και να παραλαμβάνει

εγω προσωπικά ουτε για διπλάσιο μισθό δεν θα το εκανα (όπως αρκετοί άλλοι) γιατι στην πράξη δεν θα εχεις ζωή πλέον

Δημοσ.

Λ

Κι όμως είναι πιο υγιεινό να δουλεύεις στις 5, να σχολάς στις 13:00 και να κοιμάσαι στις 21:00!

Έτσι ειναι σχεδιασμένος ο άνθρωπος

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Black Demis είπε

για μεγάλα καταστήματα που έχουν σύμβαση με συγκεκριμένες μεταφορικές δεν ειναι θέμα βρήκαν λυση στο να δίνουν κλειδιά σε αυτούς και να αφήνουν τα εμπορεύματα στα μικρά δεν παιζει αυτο

αλλα προφανώς και υπάρχει αλλά κανένας σχεδόν δεν θα το κάνει με την θέληση του

να βάλουν έναν υπάλληλο να έρχεται στης 5 και να παραλαμβάνει

εγω προσωπικά ουτε για διπλάσιο μισθό δεν θα το εκανα (όπως αρκετοί άλλοι) γιατι στην πράξη δεν θα εχεις ζωή πλέον

τι παει να πει με τη θεληση του? εγω θελω να δουλευω μεχρι τις 3 το χαραμα? με πληρωνουν και το κανω, αν θελω κανω κατι αλλο. Αν αποφασίσει ποτε να κράτος -εδω γελάμε- να κάνει κατι θα πρεπει ξεκαθαρα να ξεκινησει απο τις ωρες τροφοδοσίας. το πως θα το λύσουν τα μαγαζια ειναι πρόβλημα τους. να προσλάβουν άνθρωπο πχ??

 

επισης τα παρκαρισμένα και διπλοπαρκαρισμένα ΕΙΝΑΙ τεράστιο πρόβλημα που δημιουργει κίνηση αλλα οχι στο ποτάμι και στην αττικη οδο. εκει ειναι ο ογκος των οχηματων κυριως. θέλει σοβαρα μμμ η χωρα και κίνητρα για ποδήλατα-πατήνια-μηχανάκια. ας δώσει οικονομικα κινητρα στους δήμους να βάλουν μικρα λεοφωρεια απο κάθε άκρη της πολης προς τον σταθμο μετρο. δεν γινετε να περπατας καθε μερα (2 φορες) ενα χλμ για να πας στη στάση. κυκλικες δηλαδη να μαζευουν κοσμο. 

Δημοσ.
1 hour ago, basilis_k6 said:

τι παει να πει με τη θεληση του? εγω θελω να δουλευω μεχρι τις 3 το χαραμα? με πληρωνουν και το κανω, αν θελω κανω κατι αλλο. Αν αποφασίσει ποτε να κράτος -εδω γελάμε- να κάνει κατι θα πρεπει ξεκαθαρα να ξεκινησει απο τις ωρες τροφοδοσίας. το πως θα το λύσουν τα μαγαζια ειναι πρόβλημα τους. να προσλάβουν άνθρωπο πχ??

 

επισης τα παρκαρισμένα και διπλοπαρκαρισμένα ΕΙΝΑΙ τεράστιο πρόβλημα που δημιουργει κίνηση αλλα οχι στο ποτάμι και στην αττικη οδο. εκει ειναι ο ογκος των οχηματων κυριως. θέλει σοβαρα μμμ η χωρα και κίνητρα για ποδήλατα-πατήνια-μηχανάκια. ας δώσει οικονομικα κινητρα στους δήμους να βάλουν μικρα λεοφωρεια απο κάθε άκρη της πολης προς τον σταθμο μετρο. δεν γινετε να περπατας καθε μερα (2 φορες) ενα χλμ για να πας στη στάση. κυκλικες δηλαδη να μαζευουν κοσμο. 

τα περρισοτερα δεν ειανι σε θεση να πλυρωνουν εναν ακομη υπαλλιλο για αυτη την δουλεια και μονο (αυτορ προσπαθω να πω)

αυτο που θα κανουν ειναι να δουλεύει άνθρωπος κλασσσικο 8 ωρο φάση 8 με 4 και να έρχεται μετα νυχτα (θελει δεν θέλει) να κανει και παραλαβές (θα πληρώνεται μεν για αυτο άλλα η ζωη του στην πραξη δεν υπάρχει και νύχτα στην δουλειά και μερα στην δουλειά (ρακος θα καταντισει)

2 hours ago, Maurikycli said:

Λ

Κι όμως είναι πιο υγιεινό να δουλεύεις στις 5, να σχολάς στις 13:00 και να κοιμάσαι στις 21:00!

Έτσι ειναι σχεδιασμένος ο άνθρωπος

μονο που δεν ειναι ετσι (γιατι ηδη κάπου κάπου το κάνουμε στο κέντρο)

έρχεσαι κλασσικά στης 8 σχολας στης 6 μετά ξανά έρχεσαι νύχτα στης 5 παραλαμβάνεις πας σπίτι και ερχεσαι στης 8 και πληρώνεσαι για αυτή την μια ώρα που θα φας από την ζωη σου ......
δεν κοιμάσαι καλά προφανώς μετά από λίγο καιρό γίνεσαι ράκος

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...