phanispal Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, jmmys είπε [...]και ο αλλος εξισώνει την παραβίαση της διπλής γραμμής εξαιτίας ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ εμποδίου με την κάθε παράβαση του ΚΟΚ με βάση την κριτική του ικανότητα. Εν τω μεταξύ εγώ δεν εξίσωσα κάπου κάτι. Ο καθένας μας ξεχωριστά (εκτός απ' τον Narayan) άρα όλοι μαζί πράττουμε όπως κρίνουμε και έτσι ερχόμαστε εδώ που βρισκόμαστε. Επεξ/σία 10 Οκτωβρίου 2023 από phanispal Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rebelos2018 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 1 ώρα πριν, DrFreeman είπε Σωστότατος. Η αποκέντρωση είναι απολύτως ανέφικτη/ουτοπική ιδέα, που σε τελική ανάλυση κανένας δεν επιθυμεί. Δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό. Αν υπήρχαν εργασίες εκτός Αθήνας είτε η τηλεργασία εφαρμοζόταν καθολικά σε όσες εργασίες το επιτρέπουν, θα έφευγαν πάρα πολλοί. 37 λεπτά πριν, stavros750 είπε My bad, πτυχιούχους εννοούσα. Το αυτό ισχύει και για τους πτυχιούχους 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 1 ώρα πριν, Narayan είπε Αντιθέτως, αν βγεις στο άλλο ρεύμα και πέσει ο αντίθετα κινούμενος επάνω σου, στο εγγυώμαι πως η ευθύνη θα είναι όλη δική σου, ούτε καν συνυπαιτιότητα. Φαντάσου να σκοτωθεί κάποιος και να πεις στον δικαστή "ξέρετε, υπάρχει το τυπικό υπάρχει και η τυπολατρία"; Εσύ όταν κάνεις νόμιμα προσπέραση, το κάνεις με κλειστά μάτια και δεν βλέπεις αν έρχεται όχημα στο αντίθετο ρεύμα? Σε αυτην την περίπτωση γιατί να μην δούμε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Narayan Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 6 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Εσύ όταν κάνεις νόμιμα προσπέραση, το κάνεις με κλειστά μάτια και δεν βλέπεις αν έρχεται όχημα στο αντίθετο ρεύμα? Σε αυτην την περίπτωση γιατί να μην δούμε? Με αυτή τη λογική, δεν θα συνέβαινε ποτέ τρακάρισμα, καθώς θεωρητικά όλοι γνωρίζουμε πως να κάνουμε σωστά προσπέραση και πως να δούμε τον επερχόμενο κίνδυνο στο οδόστρωμα. Ωστόσο παραθέτω ενδεκτικά κάποιους λόγους. Μπορεί να μην έχω καλό οπτικό πεδίο λόγω του εμποδίου στο ρεύμα κυκλοφορίας μου. Μπορεί το όχημα στο αντίθετο ρεύμα να κινείται με υπερβολική ταχύτητα και να επιρρεάσει τον υπολογισμό μου. Μπορεί να υπάρχει τυφλή στροφή μπροστά. Μπορεί το όχημα στο αντίθετο ρεύμα να πέσει πάνω μου με δόλο καθότι είμαι παράνομος. Μπορεί τη στιγμή που θα εισέλθω στο αντίθετο ρεύμα να παρουσιάσει βλάβη κάποιο υποσύστημα του οχήματος και να ακινητοποιηθώ. Μπορεί κάποιος πεζός να βγει στο δρόμο, μη υπολογίζοντας πως θα έρθει από την αντίθετη κατεύθυνση κυκλοφορίας όχημα. Άλλοι παράγοντες που επιρρεάζουν το συγκεκριμένο σημείο και οδήγησαν στο να μπει διπλή διαχωριστική γραμμή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SabotazNic Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 4 λεπτά πριν, Narayan είπε Ωστόσο παραθέτω ενδεκτικά κάποιους λόγους. Μπορεί να μην έχω καλό οπτικό πεδίο λόγω του εμποδίου στο ρεύμα κυκλοφορίας μου. Μπορεί το όχημα στο αντίθετο ρεύμα να κινείται με υπερβολική ταχύτητα και να επιρρεάσει τον υπολογισμό μου. Μπορεί να υπάρχει τυφλή στροφή μπροστά. Μπορεί το όχημα στο αντίθετο ρεύμα να πέσει πάνω μου με δόλο καθότι είμαι παράνομος. Μπορεί τη στιγμή που θα εισέλθω στο αντίθετο ρεύμα να παρουσιάσει βλάβη κάποιο υποσύστημα του οχήματος και να ακινητοποιηθώ. Μπορεί κάποιος πεζός να βγει στο δρόμο, μη υπολογίζοντας πως θα έρθει από την αντίθετη κατεύθυνση κυκλοφορίας όχημα. Άλλοι παράγοντες που επιρρεάζουν το συγκεκριμένο σημείο και οδήγησαν στο να μπει διπλή διαχωριστική γραμμή. Όλα αυτά δεν ισχύουν και στην νομιμη προσπέραση? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Narayan Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 1 λεπτό πριν, SabotazNic είπε Όλα αυτά δεν ισχύουν και στην νομιμη προσπέραση? Απλά απάντησα σε αυτό που με ρώτησες. Η διαφορά είναι πως στη νόμιμη προσπέραση, αν γίνει η στραβή, μπορεί και να μην βγεις με 100% υπαιτιότητα. Σε κάθε περίπτωση, αν πιστεύεις πως χρειάζεται να δικαιολογήσεις το πως οδηγείς προσωπικά, είμαι ο λάθος παραλήπτης. Όπως πάλι έγραψε πολύ σωστά ο @phanispal, ο καθένας πράττει όπως κρίνει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Basilhs23___ Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 2 ώρες πριν, Narayan είπε Το πρόβλημα δεν είναι όσοι βγαίνουν με το ΙΧ τους, είναι αυτοί που το διπλοπαρκάρουν όπου βρουν γράφοντας στα παλιά τους υποδήματα τους υπόλοιπους που θα ταλαιπωρηθούν από αυτή την πράξη. Μας λένε ουσιαστικά "ο χρόνος μου είναι πιο πολύτιμος από τον δικό σας", που αν δεν μιλάμε για κάποιον καρδιοχειρούργο που δεν έχει σταθερό χέρι αν δεν πιει το λάττε μακιάτο πριν φτάσει στην κλινική, σπάνια ισχύει 😁 Ο καθένας θεωρεί τον χρόνο του και το πρόβλημα του σημαντικότερα από αυτά του άλλου. Δεν θα αλλάξει ποτέ αυτό.... 1 ώρα πριν, Rebelos2018 είπε Δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό. Αν υπήρχαν εργασίες εκτός Αθήνας είτε η τηλεργασία εφαρμοζόταν καθολικά σε όσες εργασίες το επιτρέπουν, θα έφευγαν πάρα πολλοί. Το αυτό ισχύει και για τους πτυχιούχους Πολύ αργά για αποκέντρωση, μόνο όταν συζητάμε τα προβλήματα της Αθήνας την θυμόμαστε. Ότι ήταν να γίνει έπρεπε να είχε γίνει ήδη. Ο κόσμος δεν θέλει να φύγει από την πόλη. Σκέφτεται το χωριό και τα χωράφια μόνο όταν μιλάμε για διακοπές. Ειδικά τώρα με τις φωτιές τις πλημμύρες και τους κινδύνους που διαπιστωνουν κάποιοι ότι είναι εκτεθειμένα αυτά τα μέρη, η θέληση και η σκέψη για φυγή θα μειωθεί ακόμα περισσότερο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreaspA Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 1 ώρα πριν, Basilhs23___ είπε Πολύ αργά για αποκέντρωση, μόνο όταν συζητάμε τα προβλήματα της Αθήνας την θυμόμαστε. Ότι ήταν να γίνει έπρεπε να είχε γίνει ήδη. Ο κόσμος δεν θέλει να φύγει από την πόλη. Σκέφτεται το χωριό και τα χωράφια μόνο όταν μιλάμε για διακοπές. Ειδικά τώρα με τις φωτιές τις πλημμύρες και τους κινδύνους που διαπιστωνουν κάποιοι ότι είναι εκτεθειμένα αυτά τα μέρη, η θέληση και η σκέψη για φυγή θα μειωθεί ακόμα περισσότερο. Ποσο χρονων εισαι ? Οι μισοι ανθρωποι που γνωριζω σε φαση 40-50 ετων με οικογενειες, οχι απλα θελουν, αλλα ξυπνανε και κοιμουνται με αυτο το ονειρο. Ποτε θα φυγουν απο το μπουρδελο την Αθήνα. 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lector Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 10 ώρες πριν, james01gr είπε Για την ηχορύπανση υπάρχει κάτι πολύ εύκολο να γίνει. Απαγόρευση κυκλοφορίας σε παπάκια και σκατακια στις πόλεις, αντικατάσταση τους με κίνητρα με ηλεκτρικά (με κίνητρα στα καταστήματα να τα έχουν αγορασμένα τα καταστηματα και όχι οι διανομείς. Για να κάνει διανομή φαγητού και καφέ ένα κατάστημα θα πρέπει να έχει άδεια από τον Δήμο. Με υποβολή του προσωπικού που διανέμει για να πάρεις άδεια, τις ώρες που θα κάνεις διανομη, να φαίνεται πάνω στο μηχανάκι από ποιο κατάστημα διανεμεις το φαγητό. Η ηχορύπανση στις πόλεις προέρχεται από τα φορτηγά, τα μηχανάκια και κάποια αυτοκίνητα. Τελειώνεις με τα μαύρα, αυξάνεις την ασφάλεια και στους διανομείς αλλά και στους πολιτες, βγάζεις καυσαέρια από τις πολεις και καθαρίζεις και με ένα μεγάλο μέρος της ηχορύπανσης. Αν των 125 κυβικών τα αφήνεις. Ξέρεις είναι θλιβερο γιατί το καλοκαίρι πήγα στο Liberec και στο Goerlitz. Μικρού μεγέθους πόλεις. Αντίστοιχου μεγέθους με αυτήν που μένω. Δεν είναι θέμα ρυμοτομίας και χώρου. Ειναι θέμα διάθεσης από πλευράς των κατοίκων. Γνωρίζουν όλοι πως στο κέντρο της πόλης δεν πας με το αυτοκίνητο. Τέλος. Δεν πας γιατί όλοι οι δρόμοι που οδηγούν στο κέντρο είναι πεζοδρομοι. Έτσι πρέπει να γίνει και στην Ελλάδα να τελειώνουμε. Επίσης, συγκεκριμένες ώρες εφοδιασμού καταστημάτων. Όχι όλη την ημέρα διανομη. Τα παπακια που ειναι μαμα, μια χαρα ησυχα και αθορυβα ειναι. Μην κοιτας που ο καθε τσογλαναραιος παει και το πειραζει μοτερ εξατμισεις κλπ ακριβως με στοχο να κανει φασαρια και αντι να τον στειλουν εξορια σε κανα ξερονησι να γυρναει γυρω γυρω με το χρεπι του απλα τον χαζευουν πινοντας το φρεντο τους. 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Basilhs23___ Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 37 λεπτά πριν, andreaspA είπε Ποσο χρονων εισαι ? Οι μισοι ανθρωποι που γνωριζω σε φαση 40-50 ετων με οικογενειες, οχι απλα θελουν, αλλα ξυπνανε και κοιμουνται με αυτο το ονειρο. Ποτε θα φυγουν απο το μπουρδελο την Αθήνα. Ο δικός σου κύκλος ναι, ο δικός μου όχι. Και το ονειρεύεται να φύγει δεν μου λέει κάτι. Και εγώ ξέρω ότι το 50% με όσους έχω μιλήσει σκέφτηκαν να φύγουν εξωτερικό αλλά δεν έφυγαν. Άμα θες να φύγεις για κάπου τότε φεύγεις και κοιτάς να δεις τι θα κάνεις στο μέρος που στοχεύεις. Αν περιμένεις ποτέ θα βγάλεις περισσότερα λεφτά, πότε θα γίνουν υποδομές και νοσοκομεία, πότε θα βρεις δουλειά με ισάξια χρήματα και πολλα αλλα, δεν θα γίνουν ποτέ και δεν θα φύγεις ποτέ σου. Επεξ/σία 10 Οκτωβρίου 2023 από Basilhs23___ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lector Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Φρεσκο, σημερινο (οχι οτι τις αλλες μερες ειναι διαφορετικα δηλαδη). Πρωτος ταριφας σταματημενος ακριβως κατω απο την απαγορευτικη πινακιδα. Δευτερος ταριφας σταματημενος πανω στη διαβαση. Το ηλιθιο τρενακι διπλοπαρκαρισμενο. 5 μετρα πισω απο μενα που βγαζω τη φωτο, δημοτικοι χαραμοφαηδες πινουν καφε. Τι αλλο να πουμε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ougxar Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 πιστευω στις 500 σελιδες θα εχει λυθει το προβλημα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Το έχουμε πάει αλλού. Μη γελιόμαστε, Αθήνα μένει κάποιος συνειδητά σχεδόν αποκλειστικά λόγω δουλειάς, επειδή επαρχία πιο δύσκολο να βρεις κάτι. Οι μεροκαματιάρηδες λοιπόν που βγάζουν με το ζόρι το μήνα, εύκολα θα έφευγαν με την πρώτη καλή ευκαιρία. Αυτοί που θέλουν να μένουν Αθήνα είναι οι πιο άνετοι, που αξιοποιούν αρκετά από αυτά που μπορεί να τους δώσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agnostos13 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, james01gr είπε Ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού μένει μακριά από την εργασία του. Και αυτό δημιουργεί την κίνηση. Οι άνθρωποι αυτοί, για πολλούς διάφορους (δίκαιους και αδικους) λόγους (κοινωνικούς, οικονομικούς κτλ) , δεν μετακομίζουν πιο κοντά στην εργασία τους. Το θεωρούν οκ να κάνουν μια ώρα να πάνε στην δουλειά και άλλη μια να γυρίσουν. Αναμενόμενο καθώς είναι πρακτικά απίθανο να έχεις την εργασία δίπλα στο σπίτι σου. Εκτός αν είσαι ο ίδιος αφεντικό οπότε πας το χώρο εργασίας όπου θες ή αν είσαι δημόσιος υπάλληλος οπότε πιάνεις σπίτι εκεί που θα δουλεύεις μιά ζωή. Το παραπάνω φυσικά περιπλέκεται ακόμη περισσότερο όταν αφορά ζευγάρι που πρέπει να ταιριάξουν δύο χώρους εργασίας και μάλιστα αν υπάρχουν και παιδιά στην εξίσωση τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο σύνθετα. Επεξ/σία 10 Οκτωβρίου 2023 από agnostos13 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KX7 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 21 ώρες πριν, phanispal είπε Το παρουσιάζεις λες και αυτοί που το κάνουν τον παίζουν όλη μέρα σπίτι τους και κάποια στιγμή σκέφτονται: "πείνασα απ' τη ρέκλα, τι να κάνω; Ας πάρω τ' αμάξι να πάω να παρκάρω έξω απ' το σουβλατζίδικο". Δεν είναι ακριβώς έτσι. Αν για το κάθε τι που κάνουμε όταν βγαίνουμε απ' το σπίτι μας πρέπει να περπατάμε από δέκα λεπτά γάμα τα με κεφαλαία γράμματα. Δε βγαίνουν τα νούμερα, δε φτάνει ο χρόνος. Δεν ξέρω αν ζεις σε καμιά επαρχία, Αθήνα οι ρυθμοί είναι άλλοι, δεν επιτρέπουν τέτοια σκεπτικά. Οι περισσότεροι είναι στο τρέξιμο να τα προλάβουν όλα, ειδικά αν έχουν μικρά παιδιά και δουλεύουν πολλές ώρες. Ωραία τα λες, σχεδόν φανταστικά, στην κυριολεξία όμως. Εγώ μαζί σου γενικά, απλά μάλλον είμαι περισσότερο ρεαλιστής. Edit: την Παρασκευή είχα πάει για 5*5 με ένα φίλο, στο γυρισμό ήθελε να πάρει δυο σουβλάκια (πρώτο κράξιμο που του 'ριξα). Παίρνει τηλέφωνο πριν μπούμε στο αυτοκίνητο να τα έχουν έτοιμα (σωστός). Φτάνουμε, απ' έξω έχει φανάρι και διάβαση πεζών, κλείνει τη μισή (δεύτερο κράξιμο). Η αλήθεια όμως είναι ότι δεν ενόχλησε κανέναν, και οικογένεια πέρασε τη διάβαση, και αναπηρικά καροτσάκια θα μπορούσαν να περάσουν και όλα μια χαρά. Όσο και να τον έκραξα, το να αρχίσουμε το κυνήγι της χαμένης (κενής) θέσης στα στενά 23:30 η ώρα, θα ήταν τουλάχιστον αστείο, θα άλλαζε η μέρα και ακόμα θα έψαχνε. Κυριολεκτικά σε λιγότερο από είκοσι δευτερόλεπτα είχε μπει ξανά στο αυτοκίνητο. Μια απορία, στις υπόλοιπες χώρες του δυτικού κόσμου, πως μπορούν και δεν τα κάνουν αυτά; Μήπως είναι η ατιμωρησία που υπάρχει στην Ελλάδα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις