Προς το περιεχόμενο

Μποτιλιάρισμα


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

10 λεπτά πριν, Narayan είπε

Η διπλή διαχωριστική είναι νοητός τοίχος, δεν την πατάς σε καμμία περίπτωση. Αν ήταν φυσικός τοίχος, θα πέφτατε πάνω του για να προσπεράσετε το εμπόδιο; Όχι φυσικά, θα κάνατε τις σωστές ενέργειες που ανέφερε ο φίλτατος παραπάνω:

Τον νοητό τοίχο μπορώ να τον πατήσω αν αντιμετωπίσω βλάβη με το αμάξι ή θα πληρώνω και φανταστικούς τοίχους? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, DrFreeman είπε

 

Σωστότατος. Η αποκέντρωση είναι απολύτως ανέφικτη/ουτοπική ιδέα, που σε τελική ανάλυση κανένας δεν επιθυμεί.

Ίσως είναι η άποψή σου, αλλά πολύς κόσμος θέλει να φύγει από την Αθήνα, αλλά δεν υπάρχουν δουλειές αντίστοιχες με την Αθήνα για να πάνε. Όσοι κάνουν τηλεργασία θα μπορούσαν πολύ πιο εύκολα να φύγουν, αλλά όταν βλέπεις ένα γεωγραφικό διαμέρισμα να πλημμυρίζει, να καταστρέφονται δρόμοι και σπίτια από σεισμούς, να καίγονται όλα τα δάση σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα, να είναι τόσο υποβαθμισμένα όλα τα νοσοκομεία στην επικράτεια, το κάνει πολύ πιο δύσκολο να φύγει. Οπότε αν είναι δύσκολο για όσους δουλεύουνε με τηλεργασία, είναι ακόμα πιο δύσκολο για όσους δουλεύουν στην εργασία τους.

Βλέποντας άλλες ευρωπαϊκές χώρες, βλέπεις ότι έχουν αρκετή βιομηχανία σε πόλεις εκτός της πρωτεύουσας, έχουν τρένα για άμεση μετακίνηση από επαρχιακή πόλη στη πρωτεύουσα, και βλέπεις ακόμα και ανεπτυγμένη διασκέδαση σε επαρχιακές πόλεις. Στην Ελλάδα μόλις βγεις έξω από την Αθήνα, οι επιλογές σου είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού, και για δουλειά και για διασκέδαση. Θα έπρεπε να δοθούν κίνητρα για μετακίνηση στην επαρχία, και σε πολίτες και σε εταιρείες, για να ξεκινήσει, αν όχι γενικευμένη αποκέντρωση, έστω η ανάπτυξη της επαρχίας για να αρχίσει να παραμένει εκεί ο κόσμος και να μη ψάχνει τη τύχη του για δουλειά και παρκινγκ στην Αθήνα.

Και για να επανέλθω εντός θέματος, ακόμα και αν δεν ενοχλείς όταν διπλοπαρκάρεις, είναι και πάλι λάθος. Ή όταν κλείνεις προσωρινά μια είσοδο ενός πάρκινγκ, ένα στενό και ας μη περνάει κανείς. Όπως προαναφέρθηκε, ευτυχώς είμαστε η χώρα που σχεδόν σε κάθε 2ο στενό έχει καφετέρια και σουβλατζίδικο, πάρτε τα ποδαράκια σας και πάρτε ό,τι θέλετε. Η προσωπική βολεψιά και η ατομικότητα είναι που μας έχει φέρει εδώ. Να κάνω εγώ τη δουλειά μου και οι άλλοι ας προσαρμοστούν γύρω μου. Ε δε γίνεται να κάνουν 2 εκατομμύρια ό,τι θέλουν και οι υπόλοιποι να προσαρμοζόμαστε. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, jmmys είπε

Δηλαδή αν πάθει βλάβη  ένα επικαθήμενο φορτωμένο με 20 τόννους,θα περιμένεις μέχρι να έρθει να το πάρει γερανός;Ή αν γίνει τρακάρισμα;

Αυτό ούτε ο πιο νομοταγής βόρειοευρωπαιος οδηγός θα το έκανε.

Κι εδώ ακριβώς είναι το point μου.

Ο καθένας κρίνει μόνος του (με τη δική του κριτική ικανότητα) πότε θα γράψει τον ΚΟΚ κανονικά, κι έχουμε τα γνωστά αποτελέσματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, jmmys είπε

Δηλαδή αν πάθει βλάβη  ένα επικαθήμενο φορτωμένο με 20 τόννους,θα περιμένεις μέχρι να έρθει να το πάρει γερανός;

Αυτό ούτε ο πιο νομοταγής βόρειοευρωπαιος οδηγός θα το έκανε.

Η διπλή γραμμή σημαίνει πως η προσπέραση στο συγκεκριμένο σημείο του δρόμου είναι επικίνδυνη, επομένως απαγορεύεται.

Ο κίνδυνος δεν πρόκειται να μειωθεί λόγω του ότι έχει κλείσει το ρεύμα σου φορτηγό, τουναντίων αυξάνεται λόγω της μειωμένης ορατότητας. Δεν φταίει σε τίποτα αυτός που έρχεται από το αντίθετο ρεύμα επειδή εσύ κι εγώ βιαζόμαστε. Σε άλλους δρόμους που δημιουργείται κυκλοφοριακό λόγω βλαβών ή τροχαίου, μπορούμε και περιμένουμε μέχρι να αποκατασταθεί η κυκλοφορία, στο συγκεκριμένο παράδειγμα γιατί δεν μπορούμε; 

Βέβαια να αναφέρω επίσης πως σε ορισμένους δρόμους η χρήση της διπλής διαχωριστικής είναι κατ'εμέ λάθος, καθώς πρακτικά δεν μπορεί να γίνει ούτε η κανονική κυκλοφορία χωρίς να πατηθεί η γραμμή, π.χ. δείτε εδώ δρόμο με διπλή γραμμή και την στάθμευση να επιτρέπεται στην μία πλευρά του δρόμου.

https://www.google.com/maps/@37.9600376,23.6727134,3a,75y,34.21h,90.14t,1.19r/data=!3m6!1e1!3m4!1s2Sib-zZguKj6EWuT_PXIbw!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

 

Επεξ/σία από Narayan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάντε ότι νομίζετε,στην Ελλάδα είστε.

Εγω έγραψα τι γίνεται σε πολλές χωρες με το θέμα της διπλής γραμμής,όπου υπάρχει οδηγική παιδεία και ο ΚΟΚ εφαρμόζεται πιστά,ειδικά Γερμανία που την ξέρω καλά,και 

ο ένας λέει θα περιμένει ώρες μέχρι να φύγει το σταματημένο,θα είναι αυτός και το σταματημένο που θα έχουν μείνει εκεί μέχρι να τον διώξει η τροχαία 

και ο αλλος εξισώνει την παραβίαση της διπλής γραμμής εξαιτίας ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ εμποδίου με την κάθε παράβαση του ΚΟΚ με βάση την κριτική του ικανότητα.

Ειπαμε Ελλάδα.Ή το ένα άκρο ή το άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, phanispal είπε

Κι εδώ ακριβώς είναι το point μου.

Ο καθένας κρίνει μόνος του (με τη δική του κριτική ικανότητα) πότε θα γράψει τον ΚΟΚ κανονικά, κι έχουμε τα γνωστά αποτελέσματα.

Και άλλοι παίρνουν το 1% των περιπτώσεων και το χρησιμοποιούν για να δικαιολογήσουν το υπόλοιπο 99% των παραβάσεων του ΚΟΚ που διαπράττουν σε καθημερινή βάση 😏

Και αααααν τυχόν τους πιάσουν, η πρώτη κουβέντα τους είναι "τόσοι παράνομοι υπάρχουν γύρω μου, εμένα βρήκατε να σταματήσετε;" 🤔

14 λεπτά πριν, citiz είπε

Αν δεν πατήσεις την διπλή γραμμή το πιθανότερο είναι να προκαλέσεις κυκλοφοριακό κομφουζιο, υπάρχει το τυπικό υπάρχει και η τυπολατρία.

Φίλε μου κανένας δεν πρόκειται να σου γράψει πρόστιμο από τη στιγμή που δεν είσαι η αιτία του κυκλοφοριακού. Η αιτία είναι το εμπόδιο μπροστά σου.

Αντιθέτως, αν βγεις στο άλλο ρεύμα και πέσει ο αντίθετα κινούμενος επάνω σου, στο εγγυώμαι πως η ευθύνη θα είναι όλη δική σου, ούτε καν συνυπαιτιότητα. Φαντάσου να σκοτωθεί κάποιος και να πεις στον δικαστή "ξέρετε, υπάρχει το τυπικό υπάρχει και η τυπολατρία";

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Narayan είπε

Σε άλλους δρόμους που δημιουργείται κυκλοφοριακό λόγω βλαβών ή τροχαίου, μπορούμε και περιμένουμε μέχρι να αποκατασταθεί η κυκλοφορία, στο συγκεκριμένο παράδειγμα γιατί δεν μπορούμε; 

Όταν υπάρχει κίνηση στο αντίθετο ρεύμα θα περιμένεις,

αν μείνει τα ξημερώματα και δεν υπάρχει ούτε ένα άλλο αμάξι στο δρόμο και στο αντίθετο ρεύμα θα περιμένεις;Για σταματημένο όχημα,όχι ενώ είναι σε κίνηση.

 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, jmmys said:

Όταν υπάρχει κίνηση στο αντίθετο ρεύμα θα περιμένεις,

αν μείνει τα ξημερώματα και δεν υπάρχει ούτε ένα άλλο αμάξι στο δρόμο και στο αντίθετο ρεύμα θα περιμένεις;Για σταματημένο όχημα,όχι ενώ είναι σε κίνηση.

 

Θα έχω μαζί μου ξύστη για να φάω τις γραμμές και να λέω ότι πάτησα σε διακεκομμένες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, thanasis00 είπε

ευτυχώς είμαστε η χώρα που σχεδόν σε κάθε 2ο στενό έχει καφετέρια και σουβλατζίδικο, πάρτε τα ποδαράκια σας και πάρτε ό,τι θέλετε. Η προσωπική βολεψιά και η ατομικότητα είναι που μας έχει φέρει εδώ. Να κάνω εγώ τη δουλειά μου και οι άλλοι ας προσαρμοστούν γύρω μου. Ε δε γίνεται να κάνουν 2 εκατομμύρια ό,τι θέλουν και οι υπόλοιποι να προσαρμοζόμαστε. 

Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση για όλη την Ελλάδα ουτε καν την Αθήνα αυτό που λες. Μπορεί να έχεις η να είχες στις περιοχές που έμεινες. Υπάρχουν πάρα πολλά μέρη και σημεία στην Αθήνα που θέλει μπόλικο περπάτημα για να βρεις όχι εστιατόριο η καφετέρια αλλά και κάποιο οποιοδήποτε μαγαζί ή κατάστημα εκτός από κατοικίες. 

Παρόλα αυτά είμαι υπέρ όπου μπορείς, ακομα κι αν είναι μεγάλη η απόσταση, να αποφεύγεις το ΙΧ, δεν θα το κανουν πολλοί όμως θα προτιμήσουν το ΙΧ τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, jmmys είπε

Όταν υπάρχει κίνηση στο αντίθετο ρεύμα θα περιμένεις,

αν μείνει τα ξημερώματα και δεν υπάρχει ούτε ένα άλλο αμάξι στο δρόμο και στο αντίθετο ρεύμα θα περιμένεις;

Ο Κ.Ο.Κ. όπως γνωρίζεις δεν προβλέπει εξαιρέσεις για την παράβαση της διπλής διαχωριστικής λωρίδας. Ό,τι ώρα και με οποιαδήποτε κυκλοφοριακή συνθήκη, αν σε πιάσουν να κάνεις την παράβαση πληρώνεις €700 πρόστιμο και τα περαιτέρω.

Αν λοιπόν η ερώτησή σου αφορά το τι οφείλεις να πράξεις, τα έγραψε ο @phanispal στην προηγούμενη απάντησή του.

Αν με ρωτάς προσωπικά εγώ τι θα έκανα στις 4 τα ξημερώματα σε έρημο δρόμο με διπλή διαχωριστική, θα έπρεπε να δω τις υπόλοιπες συνθήκες (π.χ. ορατότητα) και πιθανότατα να εκμεταλεύομουν τη διάταξη του Κ.Ο.Κ. για χρήση των φώτων έκτακτης ανάγκης ώστε να περάσω ασφαλώς το εμπόδιο.

Αναφορά σε κείμενο

Εκτός από την περίπτωση ακινησίας του οχήματος, επιτρέπεται να τεθούν σε λειτουργία τα αλάρμ, μόνο όταν κινδυνεύουν άλλοι χρήστες του δρόμου από το δικό μας όχημα (κάποιο πρόβλημα που προκύψει εν κινήσει).

https://www.carandmotor.gr/symboyles/pote-hrisimopoioyme-ta-alarm-toy-aytokinitoy-mas

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, phanispal είπε

Θα σε ρωτήσω κάτι που το έχω αναφέρει ξανά στο παρελθόν.

Έχει τύχει να πατήσεις διπλή γραμμή επειδή μπροστά σου ήταν διπλοπαρακαρισμένα; Μη μου πεις ότι έκατσες εκεί που ήσουν και πήρες τηλέφωνο την τροχαία και περίμενες καμιά ώρα να έρθει, δε θα σε πάρω στα σοβαρά, αυτά τα κάνει μόνο ο 100% σωστός, ο Narayan.

Αν σε έγραφαν εκείνη την ώρα τι θα τους έλεγες;

Αν με εγραφαν για κατι τετοιο, θα εκανα μηνυση στο παρκαρισμενο για παρακωλυση συγκοινωνιας.

Αλλα αυτο τι σχεση εχει με αυτο που ρωτησα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση για όλη την Ελλάδα ουτε καν την Αθήνα αυτό που λες. Μπορεί να έχεις η να είχες στις περιοχές που έμεινες. Υπάρχουν πάρα πολλά μέρη και σημεία στην Αθήνα που θέλει μπόλικο περπάτημα για να βρεις όχι εστιατόριο η καφετέρια αλλά και κάποιο οποιοδήποτε μαγαζί ή κατάστημα εκτός από κατοικίες. 

Παρόλα αυτά είμαι υπέρ όπου μπορείς, ακομα κι αν είναι μεγάλη η απόσταση, να αποφεύγεις το ΙΧ, δεν θα το κανουν πολλοί όμως θα προτιμήσουν το ΙΧ τους.

Το πρόβλημα δεν είναι όσοι βγαίνουν με το ΙΧ τους, είναι αυτοί που το διπλοπαρκάρουν όπου βρουν γράφοντας στα παλιά τους υποδήματα τους υπόλοιπους που θα ταλαιπωρηθούν από αυτή την πράξη. Μας λένε ουσιαστικά "ο χρόνος μου είναι πιο πολύτιμος από τον δικό σας", που αν δεν μιλάμε για κάποιον καρδιοχειρούργο που δεν έχει σταθερό χέρι αν δεν πιει το λάττε μακιάτο πριν φτάσει στην κλινική, σπάνια ισχύει 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Narayan είπε

Ο Κ.Ο.Κ. όπως γνωρίζεις δεν προβλέπει εξαιρέσεις για την παράβαση της διπλής διαχωριστικής λωρίδας

Ελλάδα δυστηχως όχι.Σε άλλες πιο προηγμένες οδηγικα χωρες έχει προβλέψει το κράτος για εξαιρεσεις όπως για πολύ αργά οχήματα όπως τρακτέρ,εκεί επιτρέπεται να προσπεράσεις ακινητοποιημένο όχημα.

Εκει επίσης επιτρέπεται κατ’εξαιρεση και η αναστροφή όταν το αντίθετο ρεύμα αλλα και αυτο απο αριστερά έχει κόκκινο,αλλιως υπάρχει η γνωστή απαγορευτική πινακίδα

ενώ εδώ απαγορεύεται πάντα.

IMG_2062.jpeg

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, Rebelos2018 said:

Ναι γιατί αν δεν έχει ο τελειόφοιτος αυτοκίνητο να κυκλοφορεί στους δρόμους, δεν ξέρω ποιος έχει.

My bad, πτυχιούχους εννοούσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...