sdikr Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 1 hour ago, andreaspA said: για να σκισεις αυτους που παρκαρουν παρανομα, πρεπει να υπαρχει χωρος να παρκαρουν νομιμα. Με ή χωρις πληρωμής. Στην Αθήνα δεν υπαρχει χωρος να παρκάρουν ολοι νομιμα, για αυτο και δεν σκιζουν τους παράνομους. Τις πιο πολλές φορές παρκινγ υπάρχει, λίγο πιο κάτω, αλλά αν δεν σταματήσεις απο έξω ποιος ο λόγος να πάρεις αμάξι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 47 λεπτά πριν, james01gr είπε Αλλά το θέμα είναι ο Έλληνας θέλει να παρκάρει ΑΚΡΙΒΩΣ έξω από εκεί που θα ψωνίσει. Οταν πληρώνουν τις συντάξεις παρκάρουν όπου βρουν για να βγάλουν χρήματα. Ε, δεν μπορεί να γινεται αυτό. Δεν μπορεί να περπατήσει δέκα λεπτά. Αυτό είναι το τεράστιο πρόβλημα για την κίνηση μέσα στην πόλη. Το παρουσιάζεις λες και αυτοί που το κάνουν τον παίζουν όλη μέρα σπίτι τους και κάποια στιγμή σκέφτονται: "πείνασα απ' τη ρέκλα, τι να κάνω; Ας πάρω τ' αμάξι να πάω να παρκάρω έξω απ' το σουβλατζίδικο". Δεν είναι ακριβώς έτσι. Αν για το κάθε τι που κάνουμε όταν βγαίνουμε απ' το σπίτι μας πρέπει να περπατάμε από δέκα λεπτά γάμα τα με κεφαλαία γράμματα. Δε βγαίνουν τα νούμερα, δε φτάνει ο χρόνος. Δεν ξέρω αν ζεις σε καμιά επαρχία, Αθήνα οι ρυθμοί είναι άλλοι, δεν επιτρέπουν τέτοια σκεπτικά. Οι περισσότεροι είναι στο τρέξιμο να τα προλάβουν όλα, ειδικά αν έχουν μικρά παιδιά και δουλεύουν πολλές ώρες. Ωραία τα λες, σχεδόν φανταστικά, στην κυριολεξία όμως. Εγώ μαζί σου γενικά, απλά μάλλον είμαι περισσότερο ρεαλιστής. Edit: την Παρασκευή είχα πάει για 5*5 με ένα φίλο, στο γυρισμό ήθελε να πάρει δυο σουβλάκια (πρώτο κράξιμο που του 'ριξα). Παίρνει τηλέφωνο πριν μπούμε στο αυτοκίνητο να τα έχουν έτοιμα (σωστός). Φτάνουμε, απ' έξω έχει φανάρι και διάβαση πεζών, κλείνει τη μισή (δεύτερο κράξιμο). Η αλήθεια όμως είναι ότι δεν ενόχλησε κανέναν, και οικογένεια πέρασε τη διάβαση, και αναπηρικά καροτσάκια θα μπορούσαν να περάσουν και όλα μια χαρά. Όσο και να τον έκραξα, το να αρχίσουμε το κυνήγι της χαμένης (κενής) θέσης στα στενά 23:30 η ώρα, θα ήταν τουλάχιστον αστείο, θα άλλαζε η μέρα και ακόμα θα έψαχνε. Κυριολεκτικά σε λιγότερο από είκοσι δευτερόλεπτα είχε μπει ξανά στο αυτοκίνητο. Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2023 από phanispal 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stavros750 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2023 Πραγματικά απορώ, γιατί η συζήτηση παρέμεινε τόσο πολύ στο θέμα των leasing ως (κύριο) παράγοντα του μποτιλιαρίσματος. Ο πιο βασικός λόγος κατά την γνώμη μου, είναι η ανάπτυξη που βιώνει η οικονομία της χώρας μας τα τελευταία χρόνια και ειδικότερα αυτό που παρατηρείται με τις μεγαλοεταιρειες - πολυεθνικές. Προσλαμβάνουν αμέτρητους τελειόφοιτους και σε συνάρτηση με το υψηλό όριο συνταξιοδότησης, αυξάνεται δραματικά το προσωπικό τους και κατ' επέκταση τα αμάξια στους δρόμους. Ο συνδυασμός αυτός μαζί με την σταδιακή κατάργηση του remote working και την παντελής απουσία του car pooling, έχει ως αποτέλεσμα αυτό που βλέπουμε καθημεριν, το οποίο και θα γίνεται ολοένα και χειρότερο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
james01gr Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 1 ώρα πριν, phanispal είπε Το παρουσιάζεις λες και αυτοί που το κάνουν τον παίζουν όλη μέρα σπίτι τους και κάποια στιγμή σκέφτονται: "πείνασα απ' τη ρέκλα, τι να κάνω; Ας πάρω τ' αμάξι να πάω να παρκάρω έξω απ' το σουβλατζίδικο". Δεν είναι ακριβώς έτσι. Αν για το κάθε τι που κάνουμε όταν βγαίνουμε απ' το σπίτι μας πρέπει να περπατάμε από δέκα λεπτά γάμα τα με κεφαλαία γράμματα. Δε βγαίνουν τα νούμερα, δε φτάνει ο χρόνος. Δεν ξέρω αν ζεις σε καμιά επαρχία, Αθήνα οι ρυθμοί είναι άλλοι, δεν επιτρέπουν τέτοια σκεπτικά. Οι περισσότεροι είναι στο τρέξιμο να τα προλάβουν όλα, ειδικά αν έχουν μικρά παιδιά και δουλεύουν πολλές ώρες. Ωραία τα λες, σχεδόν φανταστικά, στην κυριολεξία όμως. Εγώ μαζί σου γενικά, απλά μάλλον είμαι περισσότερο ρεαλιστής. Edit: την Παρασκευή είχα πάει για 5*5 με ένα φίλο, στο γυρισμό ήθελε να πάρει δυο σουβλάκια (πρώτο κράξιμο που του 'ριξα). Παίρνει τηλέφωνο πριν μπούμε στο αυτοκίνητο να τα έχουν έτοιμα (σωστός). Φτάνουμε, απ' έξω έχει φανάρι και διάβαση πεζών, κλείνει τη μισή (δεύτερο κράξιμο). Η αλήθεια όμως είναι ότι δεν ενόχλησε κανέναν, και οικογένεια πέρασε τη διάβαση, και αναπηρικά καροτσάκια θα μπορούσαν να περάσουν και όλα μια χαρά. Όσο και να τον έκραξα, το να αρχίσουμε το κυνήγι της χαμένης (κενής) θέσης στα στενά 23:30 η ώρα, θα ήταν τουλάχιστον αστείο, θα άλλαζε η μέρα και ακόμα θα έψαχνε. Κυριολεκτικά σε λιγότερο από είκοσι δευτερόλεπτα είχε μπει ξανά στο αυτοκίνητο. Ελευσίνα μένω. Ουσιαστικά επαρχία σε πολλά πράγματα. Υπάρχουν συγκεκριμένα αυτοκίνητα, συγκεκριμένες κατηγορίες ανθρώπων που το κάνουν συνέχεια. Αυτοί που κάνουν τα ακραία έχουν ένα τουλάχιστον από τα ακόλουθα στο αυτοκίνητο τους. 1. Φιμε τζάμια 2.τζαμακι σε πινακιδες 3. Χαμηλωμένα 4. Σκαστρες 5. Παίζουν μουσική στα 500 db Τα μηχανάκια που παρκάρουν όπου τους βολεύει, σε ράμπες, πεζοδρόμια, διαβάσεις, κάνουν σφήνες, πάνε ανάποδα, τα βγάζω εκτός. Μιλάμε για καφέ να φτιάχνουν ράμπες για να ανεβαίνουν τα αυτοκίνητα πάνω και αντί για δρόμο να παρκάρουν πεζοδρόμιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lector Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Αντε να χειμωνιασει σιγα σιγα, να φυγουν οι πολλοι τουριστες και να μειωθουν τα θηριωδη τουριστικα πουλμαν που (διπλο)παρκαρουν οπου γουσταρουν και πιανουν 2 λωριδες στην ευθεια και 3 λωριδες στις στροφες. Μετα μενουν οι χιλιαδες ταριφες, που παρκαρουν για να ανεβοκατεβασουν κοσμο στο συνταγμα τριτη λωριδα απο δεξια, με το χαραμοφαη δημοτομπατσο (που εχει παρκαρει κι αυτος παρανομα το σκατουλακι του) να τους χαζευει αρμεγοντας το φρεντο. Τελος μενουν οι υπολοιποι Ελληνες Οδηγοι με το ενα χερι στο τιμονι και το αλλο στο κινητο. Ηθελα να ξερα, ολοι αυτοι οι μπατσοι που εχουν προσληφθει, γιατι δεν κοπανανε προστιμα σε ολους τους παραπανω; Τους χαλαει να μπουνε λεφτα στα ταμεια του κρατους; Αυτη δεν ειναι η δουλεια τους, να ριχνουν προστιμα; Κατι δεν κολλαει. Αλλες φορες βγαινουν παγανια στις 3 η ωρα τη νυχτα και μαζευουνε πινακιδες, που χεστηκε η φοραδα στ'αλωνι για το μποτιλιαρισμα, ολη μερα δε μπορουν να κανουν το ιδιο; Λεω κατι παραλογο; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar1916 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Στις 8/10/2023 στις 10:07 ΠΜ, AristidisZ είπε Ούτε μισή ώρα την ημέρα δηλαδή; Σοβαρή έρευνα... Ναι λιγο μου φανηκε και μενα.στο ραδιοφωνο το ειπαν σχολιαζοντας την κινηση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AristidisZ Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 5 minutes ago, Fubar1916 said: Ναι λιγο μου φανηκε και μενα.στο ραδιοφωνο το ειπαν σχολιαζοντας την κινηση Μισή ώρα τη μέρα χαλάω εγώ που η δουλειά μου είναι 5 χλμ από το σπίτι μου και πάω με μηχανή Μακάρι να ήταν έτσι ο μέσος όρος! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mindreader Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Το προβλημα παιδια, ειναι μεν πολυπαραγοντικο, αλλα κατα βαση... το ζητημα ειναι οτι εχεις μια κακοδομημενη πολη (να χαιρομαστε το κρατος μας...), απο οργανωση γενικως δεν το εχουμε, απο χαρακτηρα και υπευθυνοτητα παλι δεν το εχουμε, απο υποδομες κατι παει να γινει αλλα οπως λενε 'πολυ αργα και πολυ λιγα'... και οτι ετσι οπως ολα θα ηταν πιο καλα αν ειχε κανα δυο εκατομμυρια κοσμο λιγοτερο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
james01gr Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 15 λεπτά πριν, mindreader είπε Το προβλημα παιδια, ειναι μεν πολυπαραγοντικο, αλλα κατα βαση... το ζητημα ειναι οτι εχεις μια κακοδομημενη πολη (να χαιρομαστε το κρατος μας...), απο οργανωση γενικως δεν το εχουμε, απο χαρακτηρα και υπευθυνοτητα παλι δεν το εχουμε, απο υποδομες κατι παει να γινει αλλα οπως λενε 'πολυ αργα και πολυ λιγα'... και οτι ετσι οπως ολα θα ηταν πιο καλα αν ειχε κανα δυο εκατομμυρια κοσμο λιγοτερο. Ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού μένει μακριά από την εργασία του. Και αυτό δημιουργεί την κίνηση. Οι άνθρωποι αυτοί, για πολλούς διάφορους (δίκαιους και αδικους) λόγους (κοινωνικούς, οικονομικούς κτλ) , δεν μετακομίζουν πιο κοντά στην εργασία τους. Το θεωρούν οκ να κάνουν μια ώρα να πάνε στην δουλειά και άλλη μια να γυρίσουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Πολλα φταινε αλλα κυριως εμεις Ενας ηλιθιος αρκει για να μπλοκαρει ενα δρομο Οταν βλεπεις στη βουλιαγμενης να πιανουν τη μεσαια και την αριστερη και να σερνονται διπλα διπλα με 20 χλμ κρατωντας αποσταση 100μ απο τον μπροστινο και στη δεξια να ειναι ο ποδηλατης ή το σαραβαλο τρικυκλο ή ο αλλος που το παρατησε δε θελει πολυ Πρεπει να υπαρχει τροχαια και να αφαιρει διπλωματα απο ασχετους και χρεπια 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 8 ώρες πριν, james01gr είπε Ελευσίνα μένω. Ουσιαστικά επαρχία σε πολλά πράγματα. Υπάρχουν συγκεκριμένα αυτοκίνητα, συγκεκριμένες κατηγορίες ανθρώπων που το κάνουν συνέχεια. Αυτοί που κάνουν τα ακραία έχουν ένα τουλάχιστον από τα ακόλουθα στο αυτοκίνητο τους. 1. Φιμε τζάμια 2.τζαμακι σε πινακιδες 3. Χαμηλωμένα 4. Σκαστρες 5. Παίζουν μουσική στα 500 db Τα μηχανάκια που παρκάρουν όπου τους βολεύει, σε ράμπες, πεζοδρόμια, διαβάσεις, κάνουν σφήνες, πάνε ανάποδα, τα βγάζω εκτός. Μιλάμε για καφέ να φτιάχνουν ράμπες για να ανεβαίνουν τα αυτοκίνητα πάνω και αντί για δρόμο να παρκάρουν πεζοδρόμιο. Εκεί που θέλω να καταλήξω, είναι ότι μια πόλη σαν την Αθήνα, με τέτοια ρυμοτομία και τόσο κόσμο, δε "σηκώνει" πολλές νομιμότητες, τουλάχιστον όσον αφορά στο θέμα της προσωρινής στάθμευσης. Στα υπόλοιπα (ηχορύπανση) αλλάζει το πράγμα, αλλά κι εκεί δεν περιμένω να γίνει κάτι, δεν υπάρχουν τα μέσα. Μόλις τώρα, adi32 είπε Πολλα φταινε αλλα κυριως εμεις Ενας ηλιθιος αρκει για να μπλοκαρει ενα δρομο Οταν βλεπεις στη βουλιαγμενης να πιανουν τη μεσαια και την αριστερη και να σερνονται διπλα διπλα με 20 χλμ κρατωντας αποσταση 100μ απο τον μπροστινο και στη δεξια να ειναι ο ποδηλατης ή το σαραβαλο τρικυκλο ή ο αλλος που το παρατησε δε θελει πολυ Πρεπει να υπαρχει τροχαια και να αφαιρει διπλωματα απο ασχετους και χρεπια Αυτά τα έχουμε πει, τα έχω πει κι εγώ για τη Βουλιαγμένης και πώς κινούνται οι περισσότεροι στην αριστερή χωρίς να έχουν πρόθεση να στρίψουν αριστερά στο άμεσο και όχι μέλλον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
james01gr Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, phanispal είπε Εκεί που θέλω να καταλήξω, είναι ότι μια πόλη σαν την Αθήνα, με τέτοια ρυμοτομία και τόσο κόσμο, δε "σηκώνει" πολλές νομιμότητες, τουλάχιστον όσον αφορά στο θέμα της προσωρινής στάθμευσης. Στα υπόλοιπα (ηχορύπανση) αλλάζει το πράγμα, αλλά κι εκεί δεν περιμένω να γίνει κάτι, δεν υπάρχουν τα μέσα. Για την ηχορύπανση υπάρχει κάτι πολύ εύκολο να γίνει. Απαγόρευση κυκλοφορίας σε παπάκια και σκατακια στις πόλεις, αντικατάσταση τους με κίνητρα με ηλεκτρικά (με κίνητρα στα καταστήματα να τα έχουν αγορασμένα τα καταστηματα και όχι οι διανομείς. Για να κάνει διανομή φαγητού και καφέ ένα κατάστημα θα πρέπει να έχει άδεια από τον Δήμο. Με υποβολή του προσωπικού που διανέμει για να πάρεις άδεια, τις ώρες που θα κάνεις διανομη, να φαίνεται πάνω στο μηχανάκι από ποιο κατάστημα διανεμεις το φαγητό. Η ηχορύπανση στις πόλεις προέρχεται από τα φορτηγά, τα μηχανάκια και κάποια αυτοκίνητα. Τελειώνεις με τα μαύρα, αυξάνεις την ασφάλεια και στους διανομείς αλλά και στους πολιτες, βγάζεις καυσαέρια από τις πολεις και καθαρίζεις και με ένα μεγάλο μέρος της ηχορύπανσης. Αν των 125 κυβικών τα αφήνεις. Ξέρεις είναι θλιβερο γιατί το καλοκαίρι πήγα στο Liberec και στο Goerlitz. Μικρού μεγέθους πόλεις. Αντίστοιχου μεγέθους με αυτήν που μένω. Δεν είναι θέμα ρυμοτομίας και χώρου. Ειναι θέμα διάθεσης από πλευράς των κατοίκων. Γνωρίζουν όλοι πως στο κέντρο της πόλης δεν πας με το αυτοκίνητο. Τέλος. Δεν πας γιατί όλοι οι δρόμοι που οδηγούν στο κέντρο είναι πεζοδρομοι. Έτσι πρέπει να γίνει και στην Ελλάδα να τελειώνουμε. Επίσης, συγκεκριμένες ώρες εφοδιασμού καταστημάτων. Όχι όλη την ημέρα διανομη. Επεξ/σία 10 Οκτωβρίου 2023 από james01gr 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 12 ώρες πριν, andreaspA είπε για να σκισεις αυτους που παρκαρουν παρανομα, πρεπει να υπαρχει χωρος να παρκαρουν νομιμα. Με ή χωρις πληρωμής. Στην Αθήνα δεν υπαρχει χωρος να παρκάρουν ολοι νομιμα, για αυτο και δεν σκιζουν τους παράνομους. Να μην αγοραζαν αυτοκινητο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leolipop Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Καλά τα λέτε να πάρουν τα διπλώματα από όσους παραβιάζουν τον κώδικα , αλλά και πάλι τι έγινε ; Στην εβδομαδιαία αναφορά της τροχαίας 2η η 3η παράβαση είναι η έλλειψη άδειας οδήγησης που θεωρώ πως.δεν είναι άτομα που δεν έχουν βγάλει δίπλωμα αλλά άτομα που τους το έχουν αφαιρέσει για άλλη παράβαση.Απο τη μία λέμε και λένε να μην αφαιρούνται πινακίδες και να τιμωρείται το όχημα , από την άλλη τιμωρείς τον οδηγό αλλά δεν πτοείται και πολύ και συνεχίζει να οδηγεί. Έλεγχοι , έλεγχοι , έλεγχοι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2023 5 λεπτά πριν, leolipop είπε Καλά τα λέτε να πάρουν τα διπλώματα από όσους παραβιάζουν τον κώδικα , αλλά και πάλι τι έγινε ; Στην εβδομαδιαία αναφορά της τροχαίας 2η η 3η παράβαση είναι η έλλειψη άδειας οδήγησης που θεωρώ πως.δεν είναι άτομα που δεν έχουν βγάλει δίπλωμα αλλά άτομα που τους το έχουν αφαιρέσει για άλλη παράβαση.Απο τη μία λέμε και λένε να μην αφαιρούνται πινακίδες και να τιμωρείται το όχημα , από την άλλη τιμωρείς τον οδηγό αλλά δεν πτοείται και πολύ και συνεχίζει να οδηγεί. Έλεγχοι , έλεγχοι , έλεγχοι... Καθε φορα που κανει παραβαση, να διπλασιαζεται το προστιμο και η αφαιρεση... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις