Προς το περιεχόμενο

Μποτιλιάρισμα


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Charismo είπε

Είμαι κι εγώ υπέρμαχος του ποδαράτου, ακόμα και για μεγάλες αποστάσεις. Έχω διασχίσει το κέντρο της Θεσσαλονίκης από άκρη σε άκρη αρκετές φορές, γιατί το προτιμώ από όχημα. Μόνο για να πάω από και προς τη δουλειά θέλω να παίρνω αυτοκίνητο, γιατί δεν είναι δυνατή η μετάβαση με τα πόδια καθώς μένω εκτός πόλης.

Αλλά όπως πολύ σωστά αναφέρεις στο τέλος, στην Ελλάδα οι πεζοί είναι afterthought. Φτάσαμε 2023 για να ξεκινήσει στη Θεσσαλονίκη διαπλάτυνση πεζοδρομίων, γιατί σε πολλά σημεία της πόλης πρέπει να κάνεις ταρζανιές για να μην σε πατήσουν. Δεν θα σχολιάσω καν τα περιττά φανάρια και διαβάσεις που για να τα διασχίσεις χωρίς να σε βρίσουν πρέπει να έχει αδειάσει ο δρόμος, ασχέτως αν είναι ακόμα και πράσινο για πεζούς.

Στην Αθήνα φαντάζομαι θα είναι ακόμα χειρότερα.

Στην Αθηνα πλεον κινδυνευεις να σε πατησουν και πανω στο πεζοδρομιο, και δεν ειναι χαβαλες ουτε για λολς, κυριολεκτικα κινδυνευεις πανω στο πεζοδρομιο.

Delivery-παπια πανε με 15-20 χιλιομετρα ΠΑΝΩ στο πεζοδρομιο μπροστα απο εισοδους καταστηματων.
Σε μεγαλους πεζοδρομους δε, κινδυνευεις και απο τα αμαξια.

Επεξ/σία από Keosen
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

30 λεπτά πριν, listerstorm είπε

Πόδια και ΜΜΜ.

Στην Ελλάδα αν δεν έχεις αυτοκίνητο θεωρείσαι πληβείος. Στις σκανδιναβικές χώρες, Βέλγιο Ολλανδία λίγοι έχουν αυτοκίνητο, οι υπόλοιποι ποδήλατα, ΜΜΜ και ποδαράτο.

Εδώ ακόμη και στο περίπτερο για να πάει κάποιος που είναι 3 λεπτά θέλει αυτοκίνητο το οποίο θα το διπλοπαρκάρει. 20λεπτο περπάτημα τους φαίνεται το Σπάρταθλον. Δεν είναι τυχαίο που σε αυτές τις χώρες δεν θα βρεις παχύσαρκους.

Απλά χρειάζονται υποδομές που είναι αδύνατον όπως έχουν χτιστεί οι πόλεις με τόσα αυθαίρετα.

Βεβαια σε αυτες τις πολεις, περα απο υποδομες εχεις και επιπεδο εδαφος. Γιατι νομιζεις πως η Ολλανδια ειναι γεματη ποδηλατα?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Charismo είπε

Είμαι κι εγώ υπέρμαχος του ποδαράτου, ακόμα και για μεγάλες αποστάσεις. Έχω διασχίσει το κέντρο της Θεσσαλονίκης από άκρη σε άκρη αρκετές φορές, γιατί το προτιμώ από όχημα. Μόνο για να πάω από και προς τη δουλειά θέλω να παίρνω αυτοκίνητο, γιατί δεν είναι δυνατή η μετάβαση με τα πόδια καθώς μένω εκτός πόλης.

Αλλά όπως πολύ σωστά αναφέρεις στο τέλος, στην Ελλάδα οι πεζοί είναι afterthought. Φτάσαμε 2023 για να ξεκινήσει στη Θεσσαλονίκη διαπλάτυνση πεζοδρομίων, γιατί σε πολλά σημεία της πόλης πρέπει να κάνεις ταρζανιές για να μην σε πατήσουν. Δεν θα σχολιάσω καν τα περιττά φανάρια και διαβάσεις που για να τα διασχίσεις χωρίς να σε βρίσουν πρέπει να έχει αδειάσει ο δρόμος, ασχέτως αν είναι ακόμα και πράσινο για πεζούς.

Και γω το κάνω πάρα πολύ συχνά ποδαράτο στη Θεσσαλονίκη, γειτονιά - κέντρο είναι ~4.5 χλμ.

Και εδώ πάντως, σε μικρότερη πόλη που έχει πρόβλημα με στάθμευση στο κέντρο της, ειναι ~1.5χλμ 20 λεπτά περπάτημα και όταν λέω ότι δεν είναι και τίποτα με κοιτάνε λες και είμαι ο Φειδιππίδης. Δεν περπατάμε γενικά ως λαός.

24 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Βεβαια σε αυτες τις πολεις, περα απο υποδομες εχεις και επιπεδο εδαφος. Γιατι νομιζεις πως η Ολλανδια ειναι γεματη ποδηλατα?

Εννοείται ότι παίζει ρόλο. Αλλά και στην Ελβετία είναι πολύ διαδεδομένο το ποδήλατο και μόνο επίπεδη δεν είναι.

Μάλλον ο μόνος που θα πάρει αυτοκίνητο για να πάει στο περίπτερο είναι ο Έλληνας και ο Αμερικάνος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Βεβαια σε αυτες τις πολεις, περα απο υποδομες εχεις και επιπεδο εδαφος. Γιατι νομιζεις πως η Ολλανδια ειναι γεματη ποδηλατα?

τα ηλεκτρικα ποδηλατα το ελυσαν αυτο το προβλημα ομως. το θεμα ειναι οτι εισαι σε κινδυνο στην ελλαδα. επισης δεν εχει ουτε μισο ποδηλατοδρομο.

δεν ειναι ουτε για ποδηλατα ουτε για πατινια το χωραφι που λεμε χωρα. ας ξεκινησουμε απο τα πιο βασικα οπως καλυτερα ΜΜΜ που λογω μετρο εκοψαν σχεδον τα μισα δρομολογια. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

τα ηλεκτρικα ποδηλατα το ελυσαν αυτο το προβλημα ομως. το θεμα ειναι οτι εισαι σε κινδυνο στην ελλαδα. επισης δεν εχει ουτε μισο ποδηλατοδρομο.

δεν ειναι ουτε για ποδηλατα ουτε για πατινια το χωραφι που λεμε χωρα. ας ξεκινησουμε απο τα πιο βασικα οπως καλυτερα ΜΜΜ που λογω μετρο εκοψαν σχεδον τα μισα δρομολογια. 

Ε νταξει, το ηλεκτρικο ποδηλατο ομως παυει να ειναι ποδηλατο, παει προς το μηχανακι.

Ασε που ειναι και πανακριβα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Dinos1973 said:

Έχει 1εκ vehicle license. Συμπεριλαμβανομένου και των ΜΜΜ, μηχανάκια, ταξί,  φορτηγά κλπ. Εάν έχει ταξιδέψει κάποιος στην Σιγκαπούρη καταλαβαίνει γιατί δεν χεριάζετε προσωπικό αυτοκίνητο!

Κάποιος που είχε ταξιδέψει εκεί το 1990  που ξεκίνησε το σύστημα , θα έβλεπε κάτι πολύ διαφορετικό απο το σημερινό σύστημα    ΜΜΜ.

Οπότε επανέρχομαι στο αρχικό, ας προσέχουμε τι ζητάμε μην το ξεκινήσουνε απο τώρα με 1εκ cap για αμάξια στην Αθήνα,  το μετρό με τις υπάρχουσες γραμμές είναι καλύτερο απο ότι το αντίστοιχό στην σιγκαπουρη το 1990

Επεξ/σία από sdikr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 minutes ago, sdikr said:

Κάποιος που είχε ταξιδέψει εκεί το 1990  που ξεκίνησε το σύστημα , θα έβλεπε κάτι πολύ διαφορετικό απο το σημερινό σύστημα    ΜΜΜ.

Οπότε επανέρχομαι στο αρχικό, ας προσέχουμε τι ζητάμε μην το ξεκινήσουνε απο τώρα με 1εκ cap για αμάξια στην Αθήνα,  το μετρό με τις υπάρχουσες γραμμές είναι καλύτερο απο ότι το αντίστοιχό στην σιγκαπουρη το 1990

δεν ειμαστε το ιδιο. Η εκταση τις Σιγκπουρης ειναι οσο η Αττικη, περιορισμους στην Αττικη εχουμε (Δακτυλιος)!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Keosen είπε

Στην Αθηνα πλεον κινδυνευεις να σε πατησουν και πανω στο πεζοδρομιο, και δεν ειναι χαβαλες ουτε για λολς, κυριολεκτικα κινδυνευεις πανω στο πεζοδρομιο.

Delivery-παπια πανε με 15-20 χιλιομετρα ΠΑΝΩ στο πεζοδρομιο μπροστα απο εισοδους καταστηματων.
Σε μεγαλους πεζοδρομους δε, κινδυνευεις και απο τα αμαξια.

Έχει τύχει και σε εμένα αυτό είδα ένα μηχανάκι με μεγαλη ταχύτητα σε πεζοδρόμιο μια φορά και φοβήθηκα μην με χτυπήσει, ΑΛΛΑ, πολλούς από αυτούς τους δικαιολογώ, αν δεν έχεις χώρο να παρκάρεις το μηχανάκι για να παραδόσεις την παραγγελία, είτε ως delivery ειτε ως courier, θα το αφήσεις κάπου στο πεζοδρόμιο για να κάνεις την δουλειά σου. Εδώ στο κέντρο και σε χιλιάδες άλλα μέρη δεν υπάρχει χώρος πουθενά. Πριν πολύ καιρό είχε γίνει και τσακωμός εδώ επειδή παρκαρε κάποιος μηχανάκι για να παραδωσει ένα δεμα στο κατάστημα δίπλα και του γκρίνιαζε ο γείτονας που τον είδε έλεγε δεν μπορουσε να περασει, ζήτησε συγνώμη αυτός του είπε 1 λεπτό να παραδώσω και φευγω, αυτός έλεγε εσύ είσαι ο παράνομος και μπλα μπλα. Παράνομος ξεπαρανομος, στο πεζοδρόμιο θα παρκάρεις για να κάνεις την δουλειά σου και να μην έχεις προϊσταμενους και πελάτες να σου τα κάνουν τσουρέκια κάθε φορά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, listerstorm said:

 

Εννοείται ότι παίζει ρόλο. Αλλά και στην Ελβετία είναι πολύ διαδεδομένο το ποδήλατο και μόνο επίπεδη δεν είναι.

 

εισαι σίγουρος για την Ελβετία; απ όσο ξέρω όλες οι μεγάλες πόλεις της είναι επίπεδες και βρίσκονται στο Swiss Plateu

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, JakeKaufman είπε

εισαι σίγουρος για την Ελβετία; απ όσο ξέρω όλες οι μεγάλες πόλεις της είναι επίπεδες και βρίσκονται στο Swiss Plateu

Λωζάνη πχ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Ε νταξει, το ηλεκτρικο ποδηλατο ομως παυει να ειναι ποδηλατο, παει προς το μηχανακι.

Ασε που ειναι και πανακριβα

Kαθόλου δεν πάει προς μηχανάκι. Απλά σε βοηθάει στο πετάλι, σε βαθμό που εσύ επιλέγεις.
Μένω στο κέντρο του Χαλανδρίου. Φοβερή κίνηση και απίστευτο πρόβλημα στάθμεσης. Αγόρασα ενα ebike και η ζωή μου άλλαξε σε τεράστιο βαθμό. 
Για το ότι είναι ακριβά, θα συμφωνήσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα ποδήλατα και τα πατίνια στις λεωφόρους προκαλούν κίνηση γιατί πιάνουν μία λωρίδα και την αχρηστευουν και αναγκάζουν τους οδηγούς να χαλάνε και τη μεσαία. 

Οι πιο πολλοί οδηγοί πιάνουν την αριστερή και βλέπεις τη δεξιά άδεια όπου πέφτεις πάνω σε ποδήλατο πατίνι λεωφορειο τρίκυκλο κλπ 

Για να αποφευχθεί το μποτιλιαρισμα θέλει και σωστή έξυπνη και σβέλτη οδήγηση.

Βλέπεις πολλές φορές να πηγαίνουν σε τρεις λωρίδες ένας δίπλα στον άλλο και να σέρνονται και με το που φτάνουν στο φανάρι περνάνε και με κόκκινο 

Επεξ/σία από adi32
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Basilhs23___ said:

Έχει τύχει και σε εμένα αυτό είδα ένα μηχανάκι με μεγαλη ταχύτητα σε πεζοδρόμιο μια φορά και φοβήθηκα μην με χτυπήσει, ΑΛΛΑ, πολλούς από αυτούς τους δικαιολογώ, αν δεν έχεις χώρο να παρκάρεις το μηχανάκι για να παραδόσεις την παραγγελία, είτε ως delivery ειτε ως courier, θα το αφήσεις κάπου στο πεζοδρόμιο για να κάνεις την δουλειά σου. Εδώ στο κέντρο και σε χιλιάδες άλλα μέρη δεν υπάρχει χώρος πουθενά. Πριν πολύ καιρό είχε γίνει και τσακωμός εδώ επειδή παρκαρε κάποιος μηχανάκι για να παραδωσει ένα δεμα στο κατάστημα δίπλα και του γκρίνιαζε ο γείτονας που τον είδε έλεγε δεν μπορουσε να περασει, ζήτησε συγνώμη αυτός του είπε 1 λεπτό να παραδώσω και φευγω, αυτός έλεγε εσύ είσαι ο παράνομος και μπλα μπλα. Παράνομος ξεπαρανομος, στο πεζοδρόμιο θα παρκάρεις για να κάνεις την δουλειά σου και να μην έχεις προϊσταμενους και πελάτες να σου τα κάνουν τσουρέκια κάθε φορά. 

Δεν νομίζω οτι έχει να κάνει με αυτό,  αρκετές φορές το βλέπω, ο δρόμος να  είναι κενός  και αυτός πάει απο το πεζοδρόμιο,  απλά είναι στα παπακια του,  ούτε μπορείς να πεις πως τον κλεινει αμάξι και δεν μπορεί να κατέβει. Μιλάμε για να διασχίζει κανονικά το τετράγωνο απο το πεζοδρόμιο, όχι να παρκάρει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, lordvec said:

Αφήστε το μποτιλιάρισμα ήσυχο. Από τα λίγα δημοκρατικά (με παραθυράκια φυσικά) στοιχεία που έχουν μείνει. Μα σε φεράρι, μα σε φερμάρι, αν είσαι κολλημένος στην Πανεπιστημίου, εκεί θα κάτσεις. Σίγουρα πιο άνετα στην s-class  σε σχέση με το uno, αλλά ο χρόνος μετράει αντίστροφα για όλους.

Πιστεύεις ο dpg έχει περιμένει πότε σε μποτιλιάρισμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, adi32 said:

Τα ποδήλατα και τα πατίνια στις λεωφόρους προκαλούν κίνηση γιατί πιάνουν μία λωρίδα και την αχρηστευουν και αναγκάζουν τους οδηγούς να χαλάνε και τη μεσαία. 

Οι πιο πολλοί οδηγοί πιάνουν την αριστερή και βλέπεις τη δεξιά άδεια όπου πέφτεις πάνω σε ποδήλατο πατίνι λεωφορειο τρίκυκλο κλπ 

Για να αποφευχθεί το μποτιλιαρισμα θέλει και σωστή έξυπνη και σβέλτη οδήγηση.

Βλέπεις πολλές φορές να πηγαίνουν σε τρεις λωρίδες ένας δίπλα στον άλλο και να σέρνονται και με το που φτάνουν στο φανάρι περνάνε και με κόκκινο 

 

Τα ποδήλατα και πατίνια πάνε στον λεωφορειόδρομο  εκεί που και δεν επιτρέπεται να μπεί αμάξι κανονικά

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...