Joshua21 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Πάντως υπάρχει ποικιλία στις απόψεις, ο καθένας έχει τη δική του για το ποιος φταίει που πήζουν οι δρόμοι και την υπερασπίζεται με νύχια και με δόντια. Ο ένας λέει πως φταίνε οι εταιρείες οι οποίες αντί για αύξηση δίνουν στους υπαλλήλους τους εταιρικά αυτοκίνητα και αβέρτα καύσιμο, ο άλλος πως φταίνε οι "χαραμοφάηδες" επειδή πάνε για ψώνια καφέδες και βόλτες, του άλλου του φταίνε οι συνταξιούχοι που κυκλοφορούν ελάχιστα τα αυτοκίνητα τους, του άλλου οι μαμάδες που πάνε τα παιδιά σχολείο και μετά βρίσκουν ευκαιρία να βολτάρουν, του άλλου του φταίνε οι κουλοί οδηγοί, sorry αν ξεχνάω κανέναν. 1
tutuyo Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 3 minutes ago, Joshua21 said: Πάντως υπάρχει ποικιλία στις απόψεις, ο καθένας έχει τη δική του για το ποιος φταίει που πήζουν οι δρόμοι και την υπερασπίζεται με νύχια και με δόντια. Ο ένας λέει πως φταίνε οι εταιρείες οι οποίες αντί για αύξηση δίνουν στους υπαλλήλους τους εταιρικά αυτοκίνητα και αβέρτα καύσιμο, ο άλλος πως φταίνε οι "χαραμοφάηδες" επειδή πάνε για ψώνια καφέδες και βόλτες, του άλλου του φταίνε οι συνταξιούχοι που κυκλοφορούν ελάχιστα τα αυτοκίνητα τους, του άλλου οι μαμάδες που πάνε τα παιδιά σχολείο και μετά βρίσκουν ευκαιρία να βολτάρουν, του άλλου του φταίνε οι κουλοί οδηγοί, sorry αν ξεχνάω κανέναν. ξεχνας τους υπεραριθμους ταριφες με τα 12ωρα στο δρομο σε καθε απεργια των κιτρινιαριδων, ανασαινει η πολη😉 Επεξ/σία 6 Οκτωβρίου 2023 από tutuyo 4
Joshua21 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Just now, tutuyo said: ξεχνας τους υπεραριθμους ταριφες με τα 12ωρα στο δρομο σε καθε απεργια των κιτρινιαριδων, ανασαινει η πολη😉 Δεν τους ξέχασα, απλά δεν είδα να τους έχει αναφέρει κάποιος μέχρι τώρα. Και όντως, όταν έχουν απεργία η κίνηση είναι λες και βρίσκεσαι σε κωμόπολη.
agnostos13 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Μωρέ όλοι φταίμε (και ας προσπαθούν κάποιοι να βγάλουν την ουρά τους έξω). Το θέμα είναι οτι ούτε θα επιστρέψουμε σε τηλεργασία, ούτε τα παιδιά θα σταματήσουν να πηγαίνουν σχολείο, ούτε οι εταιρείες θα σταματήσουν να μοιράζουν αμάξια, ούτε οι χαραμοφάηδες θα κόψουν τις βόλτες, ούτε οι συνταξιούχοι θα σταματήσουν να παίρνουν ΙΧ, ούτε οι κακοί οδηγοί θα γίνουν καλοί και φυσικά ούτε τα ταξί θα εξαφανιστούν. Σημαντικό είναι να δουμε τι λύσεις υπάρχουν καθώς το πρόβλημα είναι γνωστό. Επεξ/σία 6 Οκτωβρίου 2023 από agnostos13 3
sdikr Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 18 minutes ago, agnostos13 said: Μωρέ όλοι φταίμε (και ας προσπαθούν κάποιοι να βγάλουν την ουρά τους έξω). Το θέμα είναι οτι ούτε θα επιστρέψουμε σε τηλεργασία, ούτε τα παιδιά θα σταματήσουν να πηγαίνουν σχολείο, ούτε οι εταιρείες θα σταματήσουν να μοιράζουν αμάξια, ούτε οι χαραμοφάηδες θα κόψουν τις βόλτες, ούτε οι συνταξιούχοι θα σταματήσουν να παίρνουν ΙΧ, ούτε οι κακοί οδηγοί θα γίνουν καλοί και φυσικά ούτε τα ταξί θα εξαφανιστούν. Σημαντικό είναι να δουμε τι λύσεις υπάρχουν καθώς το πρόβλημα είναι γνωστό. Προσοχή τι ζητάμε, μάλλον και στην σιγκαπούρη κάτι τέτοιο ζητούσανε https://www.lifo.gr/now/world/sigkapoyri-plironeis-apo-76000-gia-aytokinito-kai-aytokinito-den-eheis 😋 Quote Ο λόγος είναι το σύστημα με τα δεκαετή πιστοποιητικά που εφαρμόζει από το 1990 η Σιγκαπούρη. Πρόκειται για την άδεια που πρέπει να πληρώσει όποιος θέλει να αγοράσει αυτοκίνητο. Τώρα, η τιμή αυτού του πιστοποιητικού ξεκινά από 76.000 δολάρια, καταγράφοντας νέο ρεκόρ. Η τιμή έχει τετραπλασιαστεί σε σύγκριση με το 2020 και με αυτά τα χρήματα εξασφαλίζει κάποιος την άδεια για την αγορά ενός μεσαίου αυτοκινήτου 1.600 cc.
Ntinaras Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 23 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Μωρέ όλοι φταίμε (και ας προσπαθούν κάποιοι να βγάλουν την ουρά τους έξω). Το θέμα είναι οτι ούτε θα επιστρέψουμε σε τηλεργασία, ούτε τα παιδιά θα σταματήσουν να πηγαίνουν σχολείο, ούτε οι εταιρείες θα σταματήσουν να μοιράζουν αμάξια, ούτε οι χαραμοφάηδες θα κόψουν τις βόλτες, ούτε οι συνταξιούχοι θα σταματήσουν να παίρνουν ΙΧ, ούτε οι κακοί οδηγοί θα γίνουν καλοί και φυσικά ούτε τα ταξί θα εξαφανιστούν. Σημαντικό είναι να δουμε τι λύσεις υπάρχουν καθώς το πρόβλημα είναι γνωστό. Γραφεις τους παντες που παρκαρουν παρανομα και οσους κινουνται σε ΛΕΑ, καθως το μισο μποτιλιαρισμα ειναι λογω παρανομιων. Τους παιρνεις πινακιδες για ενα 3μηνο και λυθηκε το θεμα. 3
Dinos1973 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 37 minutes ago, sdikr said: Προσοχή τι ζητάμε, μάλλον και στην σιγκαπούρη κάτι τέτοιο ζητούσανε https://www.lifo.gr/now/world/sigkapoyri-plironeis-apo-76000-gia-aytokinito-kai-aytokinito-den-eheis 😋 Στην Σιγκαπούρη δεν χεριάζετε να έχεις αυτοκίνητο..... οποίος έχει πάει καταλαβαίνει τον λόγο. Εκτός και εάν ταξιδεύεις συχνά στην Μαλαισία, τότε βρίσκεις το παραθυράκι με πινακίδες Μαλαισίας.
sdikr Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 4 minutes ago, Dinos1973 said: Στην Σιγκαπούρη δεν χεριάζετε να έχεις αυτοκίνητο..... οποίος έχει πάει καταλαβαίνει τον λόγο. Εκτός και εάν ταξιδεύεις συχνά στην Μαλαισία, τότε βρίσκεις το παραθυράκι με πινακίδες Μαλαισίας. Αν δεν χρειαζόταν όπως λες, δεν θα είχε 1εκ οχήματα αυτή την στιγμή Αυτοί το εφαρμόσανε για να περιορίσουν το μποτιλιάρισμα το 1990 Επεξ/σία 6 Οκτωβρίου 2023 από sdikr
lordvec Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Αφήστε το μποτιλιάρισμα ήσυχο. Από τα λίγα δημοκρατικά (με παραθυράκια φυσικά) στοιχεία που έχουν μείνει. Μα σε φεράρι, μα σε φερμάρι, αν είσαι κολλημένος στην Πανεπιστημίου, εκεί θα κάτσεις. Σίγουρα πιο άνετα στην s-class σε σχέση με το uno, αλλά ο χρόνος μετράει αντίστροφα για όλους. 1
JailbrokenDiesel Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 σημερα γραφειο χαλαρα 27' που τις καθημερινες θελουμε +45΄ 1
Keosen Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε Γραφεις τους παντες που παρκαρουν παρανομα και οσους κινουνται σε ΛΕΑ, καθως το μισο μποτιλιαρισμα ειναι λογω παρανομιων. Τους παιρνεις πινακιδες για ενα 3μηνο και λυθηκε το θεμα. Το να γραψεις αβερτα ειναι εξαιρετικα ευκολο και εξαιρετικα αποδοτικο επισης. Κανενας ομως δεν θελει να στεναχωρισει τους ψηφοφορους του, ειναι τοσο απλο το θεμα. Η Ελλαδα δεν πασχει απο ελλειψη νομων. 2 ώρες πριν, agnostos13 είπε Μωρέ όλοι φταίμε (και ας προσπαθούν κάποιοι να βγάλουν την ουρά τους έξω). Το θέμα είναι οτι ούτε θα επιστρέψουμε σε τηλεργασία, ούτε τα παιδιά θα σταματήσουν να πηγαίνουν σχολείο, ούτε οι εταιρείες θα σταματήσουν να μοιράζουν αμάξια, ούτε οι χαραμοφάηδες θα κόψουν τις βόλτες, ούτε οι συνταξιούχοι θα σταματήσουν να παίρνουν ΙΧ, ούτε οι κακοί οδηγοί θα γίνουν καλοί και φυσικά ούτε τα ταξί θα εξαφανιστούν. Σημαντικό είναι να δουμε τι λύσεις υπάρχουν καθώς το πρόβλημα είναι γνωστό. Διασχιζω εδω και 15 χρονια ολη την Αθηνα, Νικαια-Κορωπι, με το Scooter, 40'-45' average, 65'-90' αμαξι. Αυτο που παρατηρω ειναι οτι πλεον εχει μποτιλιαρισμα και χωρις κανεναν λογο, τα αμαξια απλα πλεον δεν χωρανε, η κινηση πιανει απο Πετρου Ραλλη και πλεον ειναι καθημερινη και μεχρι την εξοδο 10 της ΑΟ. Αν δεν ειχα γυρισει τηλεργασια απο τον Corona και μετα ειλικρινα δεν ξερω τι θα εκανα. Δεν νομιζω να υπαρχει ρεαλιστικη λυση για το προβλημα. Επεξ/σία 6 Οκτωβρίου 2023 από Keosen
tzotzo Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 2 minutes ago, JailbrokenDiesel said: σημερα γραφειο χαλαρα 27' που τις καθημερινες θελουμε +45΄ Έφυγε ο κόσμος να ψηφίσει.
listerstorm Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Πόδια και ΜΜΜ. Στην Ελλάδα αν δεν έχεις αυτοκίνητο θεωρείσαι πληβείος. Στις σκανδιναβικές χώρες, Βέλγιο Ολλανδία λίγοι έχουν αυτοκίνητο, οι υπόλοιποι ποδήλατα, ΜΜΜ και ποδαράτο. Εδώ ακόμη και στο περίπτερο για να πάει κάποιος που είναι 3 λεπτά θέλει αυτοκίνητο το οποίο θα το διπλοπαρκάρει. 20λεπτο περπάτημα τους φαίνεται το Σπάρταθλον. Δεν είναι τυχαίο που σε αυτές τις χώρες δεν θα βρεις παχύσαρκους. Απλά χρειάζονται υποδομές που είναι αδύνατον όπως έχουν χτιστεί οι πόλεις με τόσα αυθαίρετα. 4
Dinos1973 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 56 minutes ago, sdikr said: Αν δεν χρειαζόταν όπως λες, δεν θα είχε 1εκ οχήματα αυτή την στιγμή Αυτοί το εφαρμόσανε για να περιορίσουν το μποτιλιάρισμα το 1990 Έχει 1εκ vehicle license. Συμπεριλαμβανομένου και των ΜΜΜ, μηχανάκια, ταξί, φορτηγά κλπ. Εάν έχει ταξιδέψει κάποιος στην Σιγκαπούρη καταλαβαίνει γιατί δεν χεριάζετε προσωπικό αυτοκίνητο!
Charismo Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2023 11 minutes ago, listerstorm said: Πόδια και ΜΜΜ. Στην Ελλάδα αν δεν έχεις αυτοκίνητο θεωρείσαι πληβείος. Στις σκανδιναβικές χώρες, Βέλγιο Ολλανδία λίγοι έχουν αυτοκίνητο, οι υπόλοιποι ποδήλατα, ΜΜΜ και ποδαράτο. Εδώ ακόμη και στο περίπτερο για να πάει κάποιος που είναι 3 λεπτά θέλει αυτοκίνητο το οποίο θα το διπλοπαρκάρει. 20λεπτο περπάτημα τους φαίνεται το Σπάρταθλον. Δεν είναι τυχαίο που σε αυτές τις χώρες δεν θα βρεις παχύσαρκους. Απλά χρειάζονται υποδομές που είναι αδύνατον όπως έχουν χτιστεί οι πόλεις με τόσα αυθαίρετα. Είμαι κι εγώ υπέρμαχος του ποδαράτου, ακόμα και για μεγάλες αποστάσεις. Έχω διασχίσει το κέντρο της Θεσσαλονίκης από άκρη σε άκρη αρκετές φορές, γιατί το προτιμώ από όχημα. Μόνο για να πάω από και προς τη δουλειά θέλω να παίρνω αυτοκίνητο, γιατί δεν είναι δυνατή η μετάβαση με τα πόδια καθώς μένω εκτός πόλης. Αλλά όπως πολύ σωστά αναφέρεις στο τέλος, στην Ελλάδα οι πεζοί είναι afterthought. Φτάσαμε 2023 για να ξεκινήσει στη Θεσσαλονίκη διαπλάτυνση πεζοδρομίων, γιατί σε πολλά σημεία της πόλης πρέπει να κάνεις ταρζανιές για να μην σε πατήσουν. Δεν θα σχολιάσω καν τα περιττά φανάρια και διαβάσεις που για να τα διασχίσεις χωρίς να σε βρίσουν πρέπει να έχει αδειάσει ο δρόμος, ασχέτως αν είναι ακόμα και πράσινο για πεζούς. Στην Αθήνα φαντάζομαι θα είναι ακόμα χειρότερα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις