Joshua21 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 1 minute ago, tliako said: Στους πωλητές πάντως τουλάχιστον πρίν απο 10-15 χρόνια έπαιζε το "εχεις αμάξι;" στη πρόσληψη (με διακανονισμό για τις βενζίνες που θα καίει) ενω τώρα έχω παράδειγμα που έχει γυρίσει όλη την Ελλάδα 3 χρόνια με το εταιρικό και τη κάρτα για την ΕΚΟ τα ΣΚ και τιος αργίες και δεν του έχει πεί κανένας τίποτα (γιατι προφανώς πιάνει τους στόχους της εταιρίας και δεν ασχολείται κανένας). Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική, δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα μόνο από μία, το γεγονός ότι στον συγκεκριμένο που περιέγραψες δεν λένε τίποτα όσο καύσιμο και να τους χρεώσει (όποιος και να είναι ο λόγος) δεν σημαίνει ότι δεν λένε τίποτα σε κανέναν. Άσε που το ότι έχει γυρίσει όλη την Ελλάδα για 3 χρόνια τα ΣΚ και τις αργίες με τζάμπα καύσιμο δεν νομίζω να επιβάρυνε το μποτιλιάρισμα στην Αθήνα, οπότε δεν έχει και πολύ σχέση με το θέμα. 17 minutes ago, tliako said: Στό θέμα της δεκαετίας πάντως (ναι ήταν μεγάλο μέρος της κρίσης) υπάρχει σίγουρα αύξηση του leasing στην Ελλάδα και το ανακοινώνει και ο ίδιος ο κλάδος σε κάθε ευκαιρία. Ε και? Στα πάντα υπάρχει αύξηση σε σχέση με 10 χρόνια πριν, όχι μόνο στο λίζινγκ, δεν λέει κάτι αυτό. 26 minutes ago, tliako said: Το όλο point βεβαια όλης αυτης της πολυσέλιδης κουβέντας καταλήγει πάλι στον αριθμό οχημάτων που βρίσκονται καθημερινά στο Λεκανοπέδιο (απο όλες τις πηγές ΙΧ, εταιρικά, βανάκια , φορτηγά) τα οποία δεν φαίνεται να υπάρχει καμία προοπτική να μειωθούν. Στα λόγια μου ήρθες τελικά, όλα μαζί φταίνε, και όχι το γεγονός ότι σε κάποιες ελάχιστες περιπτώσεις υπαλλήλων αντί για αύξηση δίνεται εταιρικό αυτοκίνητο ως παροχή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tliako Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 6 minutes ago, Joshua21 said: Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική, δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα μόνο από μία, το γεγονός ότι στον συγκεκριμένο που περιέγραψες δεν λένε τίποτα όσο καύσιμο και να τους χρεώσει (όποιος και να είναι ο λόγος) δεν σημαίνει ότι δεν λένε τίποτα σε κανέναν. Άσε που το ότι έχει γυρίσει όλη την Ελλάδα για 3 χρόνια τα ΣΚ και τις αργίες με τζάμπα καύσιμο δεν νομίζω να επιβάρυνε το μποτιλιάρισμα στην Αθήνα, οπότε δεν έχει και πολύ σχέση με το θέμα. Ε και? Στα πάντα υπάρχει αύξηση σε σχέση με 10 χρόνια πριν, όχι μόνο στο λίζινγκ, δεν λέει κάτι αυτό. Στα λόγια μου ήρθες τελικά, όλα μαζί φταίνε, και όχι το γεγονός ότι σε κάποιες ελάχιστες περιπτώσεις υπαλλήλων αντί για αύξηση δίνεται εταιρικό αυτοκίνητο ως παροχή. Μα δεν διαφωνούμε κάπου για το γενικότερο θέμα που είναι το μποτιλιάρισμα. Οι βασικοί πυλώνες του προβλήματος είναι οι ίδιοι που ηταν και το 80 . Αυτό που λέω είναι πέραν όσων αναφέρονται συνεχώς , υπάρχουν πολλοί μικροπαράγοντες που αθροιστικά συμβάλουν στο πρόβλημα και αυτοι οι μικροπαράγοντες έχουν αυξητική τάση. Αν σε ενα σχεδόν γεμάτο ποτήρι ρίχνεις με το σταγονόμετρο νερό, θα σου πάρει λίγο παραπάνω αλλά κάποια στιγμή θα το γεμίσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 6 minutes ago, tliako said: Μα δεν διαφωνούμε κάπου για το γενικότερο θέμα που είναι το μποτιλιάρισμα. Οι βασικοί πυλώνες του προβλήματος είναι οι ίδιοι που ηταν και το 80 . Αυτό που λέω είναι πέραν όσων αναφέρονται συνεχώς , υπάρχουν πολλοί μικροπαράγοντες που αθροιστικά συμβάλουν στο πρόβλημα και αυτοι οι μικροπαράγοντες έχουν αυξητική τάση. Αν σε ενα σχεδόν γεμάτο ποτήρι ρίχνεις με το σταγονόμετρο νερό, θα σου πάρει λίγο παραπάνω αλλά κάποια στιγμή θα το γεμίσεις. Κανένας δεν διαφωνεί για την ύπαρξη του προβλήματος, εγώ διαφωνώ στο ότι η μεγαλύτερη αιτία είναι ότι κάποιοι υπάλληλοι έχουν πάρει αντί για αύξηση εταιρικό αυτοκίνητο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzotzo Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 1 hour ago, Joshua21 said: Λάθος κάνεις, μια χαρά γίνεται έλεγχος. Σίγουρα δεν κάθεται κάποιος να παρακολουθεί με gps τις διαδρομές (τουλάχιστον όχι κατά κανόνα) για να υπολογίσει με ακρίβεια τα διανυθέντα χιλιόμετρα, αλλά από το έργο που παράγουν καταλαβαίνουν έστω και μπακαλίστικα πόσα καύσιμα καταναλώθηκαν για τις δουλειές της εταιρείας ώστε να τα συγκρίνουν με τα καύσιμα που τους χρέωσε ο υπάλληλος. Για παράδειγμα αν οι πελάτες που επισκέφτηκε ένας φαρμακευτικός αντιπρόσωπος μέσα σε ένα μήνα δικαιολογούν 300€ καύσιμο και τους χρεώσει μέχρι 350, χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι. Και εκεί είναι όλη η ουσία, ελάχιστοι υπάλληλοι έχουν ΙΧ αυτοκίνητο ως παροχή (πες το και "αυτοκίνητο που δεν χρειάζεται στην εργασία", το ίδιο είναι), η συντριπτική πλειοψηφία ΔΕΝ έχει τέτοια. O πωλητής, ο αντιπρόσωπος, ο τεχνικός, όλοι αυτοί από πάντα είχαν εταιρικά αυτοκίνητα για να δουλεύουν, δεν τους τα έδωσαν κάποια στιγμή τα τελευταία χρόνια αντί αύξησης. Οποιαδήποτε σοβαρή εταιρεία έχει πλατφόρμα, που ανεβαίνει το εξοδολογιο και οι αποδείξεις ψηφιακά. Φυσικά δεν χρειάζεται να γίνει κάποιος τρομερός έλεγχος, οι κάθε εταιρεία ορίζει το μπλαφον της και στην κατανάλωση που επιτρέπει και στο όριο της καρτας. Πχ Μαξ 10 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα και μέγιστο όριο 300€ στην καρτα. Μόλις περάσει το μπλαφον, βαράει καμπανάκι με ένα απλό μήνυμα, και έχουν πιάσει τον εργαζομενο που κάνει exploit το σύστημα. Ακόμα και μια εταιρεία που δουλεύει με κλασσικό εξελ, με τον ίδιο τρόπο ελέγχει χιλιόμετρα και καταναλώσεις απλά δεν έχει άμεσα διαθέσιμες τις αποδείξεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rebelos2018 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Joshua21 είπε Κανένας δεν διαφωνεί για την ύπαρξη του προβλήματος, εγώ διαφωνώ στο ότι η μεγαλύτερη αιτία είναι ότι κάποιοι υπάλληλοι έχουν πάρει αντί για αύξηση εταιρικό αυτοκίνητο. Εν τω μεταξύ, κανείς δεν το είπε αυτό αλλά τέλος πάντων. Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2023 από Rebelos2018 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 4 minutes ago, Rebelos2018 said: Εν τω μεταξύ, κανείς δεν το είπε αυτό αλλά τέλος πάντων. Όντως έχεις δίκιο, το παρουσίασες σαν το δεύτερο μεγαλύτερο πρόβλημα, my bad. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rebelos2018 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Ούτε αυτό είναι αλήθεια επίσης, αλλά τέλος πάντων. Για την ακρίβεια, έκλεισα με αυτόν τον τρόπο "Προφανώς και ισχύουν όλα όσα έχουν ειπωθεί, απλώς προσέθεσα κάτι που δεν είχε αναφερθεί." 1 λεπτό πριν, Rebelos2018 είπε Ούτε αυτό είναι αλήθεια επίσης, αλλά τέλος πάντων. Για την ακρίβεια, έκλεισα με αυτόν τον τρόπο "Προφανώς και ισχύουν όλα όσα έχουν ειπωθεί, απλώς προσέθεσα κάτι που δεν είχε αναφερθεί." Όπως και να έχει, είναι καλό ότι ανταλλάζουμε όλοι απόψεις και κρατάμε ένα επίπεδο, γιατί ειδάλλως θα είχε κλειδωθεί και αυτό. Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2023 από Rebelos2018 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Just now, Rebelos2018 said: Ούτε αυτό είναι αλήθεια επίσης, αλλά τέλος πάντων. Ισχύει αν δει κάποιος τα συμφραζόμενα, αρχικά έγραψες πως το δεύτερο μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι έχουν αυξηθεί τα λίζινγκ, και μετά έγραψες πως αυτή η αύξηση των λίζινγκ οφείλεται στο ότι οι εργοδότες τα τελευταία χρόνια δίνουν εταιρικό αυτοκίνητο αντί για αύξηση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rebelos2018 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Μόλις τώρα, Joshua21 είπε Ισχύει αν δει κάποιος τα συμφραζόμενα, αρχικά έγραψες πως το δεύτερο μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι έχουν αυξηθεί τα λίζινγκ, και μετά έγραψες πως αυτή η αύξηση των λίζινγκ οφείλεται στο ότι οι εργοδότες τα τελευταία χρόνια δίνουν εταιρικό αυτοκίνητο αντί για αύξηση. Ναι και συνεχίζω να το πιστεύω, έχω πολλά παραδείγματα να αναφέρω αλλά θα αναλωθούμε ξανά σε ατελέσφορες συζητήσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 3 minutes ago, Rebelos2018 said: Ναι και συνεχίζω να το πιστεύω, έχω πολλά παραδείγματα να αναφέρω αλλά θα αναλωθούμε ξανά σε ατελέσφορες συζητήσεις. Ποιο συνεχίζεις να πιστεύεις, αυτό για το οποίο πριν λίγο έγραψες "κανείς δεν το είπε αυτό"? Ότι πεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rebelos2018 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Ποιο συνεχίζεις να πιστεύεις, αυτό για το οποίο πριν λίγο έγραψες "κανείς δεν το είπε αυτό"? Ότι πεις. Μάλλον άλλος θέλει να παίξουμε την κολοκυθιά. Όχι τίποτα άλλο είναι και εκτός εποχής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzotzo Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 40 minutes ago, Joshua21 said: Ισχύει αν δει κάποιος τα συμφραζόμενα, αρχικά έγραψες πως το δεύτερο μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι έχουν αυξηθεί τα λίζινγκ, και μετά έγραψες πως αυτή η αύξηση των λίζινγκ οφείλεται στο ότι οι εργοδότες τα τελευταία χρόνια δίνουν εταιρικό αυτοκίνητο αντί για αύξηση. Ειλικρινά πιστεύω ότι ζηλεύουν έναν εργαζόμενο που έχει εταιρικό αυτόκινητο που δεν πληρώνει την βενζίνη χρυσαφί. Δεν εξηγείται κάπως αλλιώς τέτοια εμμονή. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rebelos2018 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Μόλις τώρα, tzotzo είπε Ειλικρινά πιστεύω ότι ζηλεύουν έναν εργαζόμενο που έχει εταιρικό αυτόκινητο που δεν πληρώνει την βενζίνη χρυσαφί. Δεν εξηγείται κάπως αλλιώς τέτοια εμμονή. Το πέτυχες 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 On 03/10/2023 at 09:37, tzotzo said: ισως στην πρωτη την 2.5 μηνη. Μετα δε νομιζω καλα ναι στην πρωτη οκ ηταν παραδεισος.αλλα και μετα γενικοτερα ηταν καλυτερη η κατασταση απο οτι τωρα.ισως οχι τοσο οσο στην πρωτη αλλα παλι οχι αυτο που γινεται τωρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
a_f_a Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2023 8 hours ago, MikhailBakurin said: Αυτό είναι που προκαλεί τη δυσπιστία του κόσμου. Το ότι παντού στην Ευρώπη (και την Ασία, πλέον), τα προαστιακά και αστικά τρένα έχουν αναμονές 3-5 λεπτών Στην Ασία, τις ώρες αιχμής η αναμονή μπορεί να είναι της τάξης των 30 δευτερολέπτων μιας και βάζουν συρμούς τον ένα πίσω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις