Προς το περιεχόμενο

Μποτιλιάρισμα


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, andreaspA είπε

απο χρονια λεω οτι το μποτιλιαρισμα το δημιουργουν οι χαραμοφαηδες! Εξαλλου ολη μερα εξω, τι δουλεια κανουν? ολοι πωλητες ειναι ?
Πανε και ερχονται χωρις λογο. Ψωνια, καφεδες, βολτες.

Ναι κατι υπαρχει εδω...αλλο παραδειγμα περσι με τις εκδηλωσεις ραλι ακροπολης στο κεντρο...ηταν πεμπτη και η κινηση ηταν 30-40% κατω.

Η εργασια ειναι ανελαστικη μετακινηση επομενως κάτι συμβαινει εδω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

8 hours ago, tzotzo said:


ΥΓ νομιζω πως δεν εχεις ιδεα για το πως ακριβως δουλευει το συστημα με τα εταιρικα αυτοκινητα. Δεν ειναι κακο να μην ξερεις, απλα μην εκφερεις γνωμη απο 2-3 γνωστους που ενδεχομενως εχεις. 
Κανε μια βολτα σε ενα parking οπως του mall ή ενος μεγαλου σουπερμαρκετ ή ακομα και του αεροδρομιου. Ετσι θα καταλαβεις τι αυτοκινητα κινουνται στην ελλαδα. Παρε μια σειρα με 30 αυτοκινητα και δες ποσα ειναι leasing. 

Από τη μια μου λες να μη κρίνω από ότι βλέπω στο δρόμο και καπάκι να πάω σε πάρκινγκ στο Mall. Προφανώς έχουμε τελείως διαφορετική εμπειρία από το τι κινείται στην Αθήνα και είναι και λογικό. 2 άνθρωποι είμαστε στους 5.000.000 . Πάνω σε άλλους θα πέσουμε και άλλα συμπεράσματα θα βγάλουμε. Τώρα τα "δεν ξερεις",  "μην εκφέρεις γνώμη" θα τα προσπεράσω γιατί αρπάζεστε εύκολα κάποιοι στο forum και δεν υπάρχει λόγος σε μια ανοιχτή κουβέντα. Εσύ ξέρεις καλύτερα,  και το αφήνω εδώ. 

8 hours ago, Joshua21 said:

Και γιατί μου τα λες αυτά, είπα εγώ ότι μόνο όσοι έχουν μισθό 2k οδηγούν εταιρικό και μάλιστα ακριβό? Εταιρικά είναι και τα tool cars όπως τα fiorino που τα οδηγούν εργαζόμενοι των 700€, και στις περισσότερες περιπτώσεις η εταιρεία τους αφήνει να πηγαίνουν με αυτά σπίτι και να τα χρησιμοποιούν λιγάκι ως ΙΧ γιατί αλλιώς θα έπρεπε να είχε εξασφαλίσει για αυτά χώρο φύλαξης, πιο φτηνά της έρχεται έτσι.

Επίσης παροχή ως προς τον εργαζόμενο είναι μόνο στην περίπτωση που θα το χρησιμοποιεί αποκλειστικά και μόνο για προσωπικές του ανάγκες, σε αυτή τη περίπτωση η εφορία το θεωρεί ως παροχή σε είδος και φορολογεί κανονικά τον εργαζόμενο για αυτό. Και φυσικά ούτε λόγος για τζάμπα βενζίνες.

Σορρυ λαθος μου. Πάνω στις απανωτές απαντήσεις,  έμπλεξα τα quote. Δεν εχεις άδικο απλά από όσα έχω δει σε όσους παρέχεται κάρτα καυσίμων δεν γίνεται έλεγχος τι κάνουν και που πάνε στο χρονο τους εφόσον στο ωράριο τους βγάζουν το αποτέλεσμα που απαιτείται. Για όσα λες και αφορούν την παραχώρηση αυτοκινήτου που δεν χρειάζεται στην εργασία,  εχεις δίκιο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, tzotzo είπε

ποιοι ειναι αυτοι; 

Πολλοί και διάφοροι...

Και ειδικά σε θέσεις middle-manager είναι κλασικό το πακέτο laptop, κινητό, αμάξι και εξοδολόγιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, andreaspA said:

alpha bank.

θα φτασουμε σε κομματια στο ΚΑΤ.

Και σου μιλαει καποιος που την εχει την μηχανη και καθεται στο υπογειο γκαραζ, για αυτον ακριβως τον λόγο.

δινουν στον teller εταιρικο αυτοκινητο;
Εδω σε εργαζομενους των 1300€ τους προτεινουν εθελουσια, θα τους δωσουν και αυτοκινητο?

Επεξ/σία από tzotzo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, tzotzo είπε

ενας που παιρνει 1300€, οταν παει στο σουπερ μαρκετ θα πληρωσει 15,79 € το λιτρο το λάδι. Αν λοιπον εχει εταιρικο, παλι 1300€ θα παιρνει και παλι θα πληρωσει 15,79€ το λιτρο το λάδι. Αρα απο την τσεπη του βγαινουν ακριβως τα ιδια λεφτα. 

Αυξηση λοιπον ειναι οταν στην τσεπη σου μπαινουν περισσοτερα λεφτα, και εχεις την επιλογη να τα κανεις οτι θελεις. 
Δεν θα παει στο σουπερ να πληρωσει με λεφτα που δεν εχει ουτε θα πληρωσει με "εταιρικο αυτοκινητο"

Οταν λοιπον ο εργαζομενος εχει να διαλεξει αυξηση ή εταιρικο αυτοκινητο, εχει να  διαλεξει λεφτα που μπαινουν στην τσεπη του,σε αντιθεση με λεφτα που δεν βγαινουν απο την τσεπη του. Αν λοιπον σε μια εταιρεια μεσοσταθμικα κοστιζει ενα εταιρικο μαζι με τα καυσιμα γυρω στο 500ρικο τον μηνα η ενδεχομενη αυξηση στον  εργαζομενο που αναφερεις καταληγει σε 1800€ μισθο, ή 6,000 τον χρονο. Ξερεις πολλους ανθρωπους(ηδη τίμια πληρωμενους) που θα πετουσαν 6 χιλιαρικα στον δρομο για να παρουν ενα εταιρικο αμαξι; 

Για να στο θεσω αλλιως, το κοστος συντηρησης και κυκλοφοριας ενος αυτοκινητου ετησιως ξεπερναει τα 6 χιλιαρικα;

 

1ον το πολυ τους ειναι το ειπα ως δεδομενο,σε σχεση με το τι ισχυει στην αγορα. Να παρουν και 1500 και 1800 και 2000, αλλα δεν τα δινει η αγορα δυστυχως οπως δεν τους δινει και εταιρικα

2ον ειναι τουλαχιστον αστειο να επικαλεισαι ηθικολογιες, οταν ηδη κατηγορεις αυτους τους ανθρωπους ως υπαιτιους για το προβλημα της κινησης.

 

το 500ρικο που κοστιζει το οχημα στην εταιρεια, δεν θα μεταφραστει σε 500 καθαρα στον υπαλληλο, αλλα σε 500 μικτα.

που απο 1300 καθαρα, θα παει στα 1600 καθαρα. Που εκτος αυτου θα εχει και επιπλεον φορολογια, αρα το πραγματικο ετησιο εισοδημα θα ειναι ακομα μικροτερο απο αυτο που νομιζεις.

Αν διαλεξει το αυτοκινητο, θα εχει ενα οχημα που δε θα πληρωνει απολυτως τιποτα, τελη, ασφαλεια, επισκευες, καυσιμα, συντηρηση. Και αν μαλιστα εχει και χαμηλους ρυπους, δεν θα πληρωνει και τιποτα στην εφορια γι αυτο.

Αρα αν ο υπαλληλος κρινει πως τον συμφερει να εχει εταιρικο αυτοκινητο, θα το κανει.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 minutes ago, tliako said:

Από τη μια μου λες να μη κρίνω από ότι βλέπω στο δρόμο και καπάκι να πάω σε πάρκινγκ στο Mall. Προφανώς έχουμε τελείως διαφορετική εμπειρία από το τι κινείται στην Αθήνα και είναι και λογικό. 2 άνθρωποι είμαστε στους 5.000.000 . Πάνω σε άλλους θα πέσουμε και άλλα συμπεράσματα θα βγάλουμε. Τώρα τα "δεν ξερεις",  "μην εκφέρεις γνώμη" θα τα προσπεράσω γιατί αρπάζεστε εύκολα κάποιοι στο forum και δεν υπάρχει λόγος σε μια ανοιχτή κουβέντα. Εσύ ξέρεις καλύτερα,  και το αφήνω εδώ. 

Σορρυ λαθος μου. Πάνω στις απανωτές απαντήσεις,  έμπλεξα τα quote. Δεν εχεις άδικο απλά από όσα έχω δει σε όσους παρέχεται κάρτα καυσίμων δεν γίνεται έλεγχος τι κάνουν και που πάνε στο χρονο τους εφόσον στο ωράριο τους βγάζουν το αποτέλεσμα που απαιτείται. Για όσα λες και αφορούν την παραχώρηση αυτοκινήτου που δεν χρειάζεται στην εργασία,  εχεις δίκιο. 

Οταν εισαι στον δρομο κολλημενος στην κινηση βλεπεις τα διπλανα σου αυτοκινητα και αντε δεκα εικοσι μπρος πισω που προσπερνιεστε. Αλλα βλεπεις και φορτηγα βλεπεις και ασθενοφορα, βλεπεις και μηχανακια. Δεν ειπες ποτε για την κινηση φταινε τα απειρα μηχανακια ή τα απειρα φορτηγα. Εστιασες και εσυ και ο αλλος στα εταιρικα αυτοκινητα που εχουν αυξηθει κατα κορον, και μαλιστα για να το δικαιολογησετε ειπατε οτι δινουν οι εταιρειες σε εργαζομενους των 1300€ αντι για αυξηση. Γεγονος που δεν συμβαινει πουθενα στην Ελλαδα.

Και ειπα ως αντιπροταση να πας σε ενα παρκινγκ, οπως του Βενιζελος που εχει ΜΟΝΟ αυτοκινητα, απ ολη την Αθηνα να δεις πραγματικα τι αυτοκινητα κυκλοφορουν στον δρομο. Ετσι θα κανεις το υποκειμενικο ψιλο αντικειμενικο. Οχι κολλημενος στην κηφησιας 5 το απογευμα.

16 minutes ago, agnostos13 said:

Πολλοί και διάφοροι...

Και ειδικά σε θέσεις middle-manager είναι κλασικό το πακέτο laptop, κινητό, αμάξι και εξοδολόγιο.

Αυτη την θεση μαλλον την φανταστηκες, αφου υπαρχει Junior manager, και Senior manager, θα υπαρχει και middle manager. 

Και επειδη για να αποδειξεις το στρεβλο point σου θα μου ποσταρεις κανα google search, ο middle manager δεν ειναι αυτος που θα πληρωθει στην ελλαδα 1300€. Θα πληρωθει πανω απο 2000€. Ακομα και αυτος ομως δεν θα παρει αυτοκινητο αν δεν το προβλεπει η θεση. Και για να το προβλεπει η θεση πρεπει να συντρεχουν καποιες προυποθεσεις σχετικα με τα skills οχι με το μπακαλιστικο δινουμε αυτοκινητο αντι για αυξηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Αυτη την θεση μαλλον την φανταστηκες, αφου υπαρχει Junior manager, και Senior manager, θα υπαρχει και middle manager. 

Και επειδη για να αποδειξεις το στρεβλο point σου θα μου ποσταρεις κανα google search, ο middle manager δεν ειναι αυτος που θα πληρωθει στην ελλαδα 1300€. Θα πληρωθει πανω απο 2000€. Ακομα και αυτος ομως δεν θα παρει αυτοκινητο αν δεν το προβλεπει η θεση. Και για να το προβλεπει η θεση πρεπει να συντρεχουν καποιες προυποθεσεις σχετικα με τα skills οχι με το μπακαλιστικο δινουμε αυτοκινητο αντι για αυξηση.

Εκτίθεσαι τύπε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, tzotzo είπε

 

8 ώρες πριν, Rebelos2018 είπε

 

Από τη μία δεν σου κάνει η άποψη των συνομιλητών, γιατί την απορρίπτεις επειδή θεωρείς ότι το είπε κάποιος γείτονας, αλλά ταυτόχρονα, θες να περάσεις την άποψη σου για κραταιά, που και για εμάς, ένας γείτονας είσαι.

Ότι γίνεται στην δική σου εταιρεία, δεν σημαίνει ότι γίνεται σε όλες τις υπόλοιπες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, tliako said:

Σορρυ λαθος μου. Πάνω στις απανωτές απαντήσεις,  έμπλεξα τα quote. Δεν εχεις άδικο απλά από όσα έχω δει σε όσους παρέχεται κάρτα καυσίμων δεν γίνεται έλεγχος τι κάνουν και που πάνε στο χρονο τους εφόσον στο ωράριο τους βγάζουν το αποτέλεσμα που απαιτείται.

Λάθος κάνεις, μια χαρά γίνεται έλεγχος. Σίγουρα δεν κάθεται κάποιος να παρακολουθεί με gps τις διαδρομές (τουλάχιστον όχι κατά κανόνα) για να υπολογίσει με ακρίβεια τα διανυθέντα χιλιόμετρα, αλλά από το έργο που παράγουν καταλαβαίνουν έστω και μπακαλίστικα πόσα καύσιμα καταναλώθηκαν για τις δουλειές της εταιρείας ώστε να τα συγκρίνουν με τα καύσιμα που τους χρέωσε ο υπάλληλος. Για παράδειγμα αν οι πελάτες που επισκέφτηκε ένας φαρμακευτικός αντιπρόσωπος μέσα σε ένα μήνα δικαιολογούν 300€ καύσιμο και τους χρεώσει μέχρι 350, χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι.

1 hour ago, tliako said:

Για όσα λες και αφορούν την παραχώρηση αυτοκινήτου που δεν χρειάζεται στην εργασία,  εχεις δίκιο. 

Και εκεί είναι όλη η ουσία, ελάχιστοι υπάλληλοι έχουν ΙΧ αυτοκίνητο ως παροχή (πες το και "αυτοκίνητο που δεν χρειάζεται στην εργασία", το ίδιο είναι), η συντριπτική πλειοψηφία ΔΕΝ έχει τέτοια. O πωλητής, ο αντιπρόσωπος, ο τεχνικός, όλοι αυτοί από πάντα είχαν εταιρικά αυτοκίνητα για να δουλεύουν, δεν τους τα έδωσαν κάποια στιγμή τα τελευταία χρόνια αντί αύξησης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το μποτιλιαρισμα φταινε πολλα
Οι κακες συγκοινωνιες- μικρο δικτυο μετρο
Ελλειψη παρκινγκ (Εχουν φτιαξει (τερματικους) σταθμους μετρο χωρις κανενα παρκινγκ)
Αυτοι που παιρνουν το αυτοκινητο για μικρες αποστασεις
Αυτοι που παιρνουν το αυτοκινητο ή ταξι ενω θα μπορουσαν να πανε με το μετρο τουλαχιστον
Οι κακοι οδηγοι που εμποδιζουν την κινηση, πανε αργα ολοι στην αριστερη και η δεξια ειναι αδεια οπου συναντας ποδηλατα πατινια λεωφορεια κλπ,
σταματανε οπου θελουν πανε αντιθετα, προκαλουν ατυχηματα, περνανε κοκκινα, παρκαρουν οπου ναναι, κλεινουν διασταυρωσεις.....
Καμια επιβολη προστιμων - καμια αστυνομευση.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 minutes ago, Joshua21 said:

Λάθος κάνεις, μια χαρά γίνεται έλεγχος. Σίγουρα δεν κάθεται κάποιος να παρακολουθεί με gps τις διαδρομές (τουλάχιστον όχι κατά κανόνα) για να υπολογίσει με ακρίβεια τα διανυθέντα χιλιόμετρα, αλλά από το έργο που παράγουν καταλαβαίνουν έστω και μπακαλίστικα πόσα καύσιμα καταναλώθηκαν για τις δουλειές της εταιρείας ώστε να τα συγκρίνουν με τα καύσιμα που τους χρέωσε ο υπάλληλος. Για παράδειγμα αν οι πελάτες που επισκέφτηκε ένας φαρμακευτικός αντιπρόσωπος μέσα σε ένα μήνα δικαιολογούν 300€ καύσιμο και τους χρεώσει μέχρι 350, χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι.

Και εκεί είναι όλη η ουσία, ελάχιστοι υπάλληλοι έχουν ΙΧ αυτοκίνητο ως παροχή (πες το και "αυτοκίνητο που δεν χρειάζεται στην εργασία", το ίδιο είναι), η συντριπτική πλειοψηφία ΔΕΝ έχει τέτοια. O πωλητής, ο αντιπρόσωπος, ο τεχνικός, όλοι αυτοί από πάντα είχαν εταιρικά αυτοκίνητα για να δουλεύουν, δεν τους τα έδωσαν κάποια στιγμή τα τελευταία χρόνια αντί αύξησης.

Στους πωλητές πάντως τουλάχιστον πρίν απο 10-15 χρόνια έπαιζε το "εχεις αμάξι;" στη πρόσληψη (με διακανονισμό για τις βενζίνες που θα καίει) ενω τώρα έχω παράδειγμα που έχει γυρίσει όλη την Ελλάδα 3 χρόνια με το εταιρικό και τη κάρτα για την ΕΚΟ τα ΣΚ και τιος αργίες και δεν του έχει πεί κανένας τίποτα (γιατι προφανώς πιάνει τους στόχους της εταιρίας και δεν ασχολείται κανένας). Στό θέμα της δεκαετίας πάντως (ναι ήταν μεγάλο μέρος της κρίσης) υπάρχει σίγουρα αύξηση του leasing στην Ελλάδα και το ανακοινώνει και ο ίδιος ο κλάδος σε κάθε ευκαιρία. Το όλο point βεβαια όλης αυτης της πολυσέλιδης κουβέντας καταλήγει πάλι στον αριθμό οχημάτων που βρίσκονται καθημερινά στο Λεκανοπέδιο (απο όλες τις πηγές ΙΧ, εταιρικά, βανάκια , φορτηγά) τα οποία δεν φαίνεται να υπάρχει καμία προοπτική να μειωθούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 04/10/2023 at 12:12, Rebelos2018 said:

Όλα όσα αναφέρεις, είναι είτε ηλεκτρικός, που δεν βολεύει τον περισσότερο κόσμο, για τους γνωστούς λόγους, είτε προαστιακός που περνάει στην χάση και στην φέξη και δεν βολεύουν οι προηγούμενοι σταθμοί του. Ο αλλος αν μένει πχ Αμπελόκηπους, Πανόρμου, όπως και εγώ, θα πρέπει να πάει Μοναστηράκι, να πάρει τον ηλεκτρικό μέχρι το Μαρούσι. Έχει φύγει ένα 45 λεπτο, τις καλές ημέρες,χωρίς αναμονή. Στα λέει ένας άνθρωπος που έχει φάει τα ΜΜΜ και ξέρει από έξω και ανακατωτά όλες τις καθυστερήσεις και τις παθογένειες. 

Αξιόπιστα ΜΜΜ δυστυχώς σημαίνει μόνο Μετρό. Αυτό ισχύει και αυτό έχει περάσει στη συνείδηση του κόσμου. Οτιδήποτε άλλο, τα απορρίπτει. 

Κακώς τα απορρίπτει. Με έναν γρήγορο Προαστιακό (εννοώ: τακτικό), θα έκανες το Πανόρμου - Δουκίσσης σε 12 λεπτά, πόσο είναι, άλλα 15 με την αναμονή για Νερατζιώτισσα, άλλα 5 για 1 στάση ΗΣΑΠ Μαρούσι. 30-32 λεπτά διαδρομή, ακούγεται σα παραμύθι μπροστά στα 45-50 που θες τώρα είτε κηφισίας με κίνηση, είτε με τον τρόπο που αναφέρεις.

Για δαχτυλίδι, η ίδια διαδρομή με προαστιακό μεσοσταθμικής αναμονής 5 λεπτών, αντί 12-13 που είναι τώρα, θα σου έπαιρνε 25 λεπτά ΜΑΞ.

Αυτό είναι που προκαλεί τη δυσπιστία του κόσμου. Το ότι παντού στην Ευρώπη (και την Ασία, πλέον), τα προαστιακά και αστικά τρένα έχουν αναμονές 3-5 λεπτών, άντε 10-12 τις νύχτες, ενώ στην Αθήνα είσαι τυχερός αν πετύχεις ΜΕΤΡΟ σε τέτοιες χρονοαποστάσεις. ΗΣΑΠ θες ΠΑΝΤΑ 5-8 λεπτά αναμονή, προαστιακός αστειότητα, με 3-4 διελεύσεις ΑΝΑ ΩΡΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

Κακώς τα απορρίπτει. Με έναν γρήγορο Προαστιακό (εννοώ: τακτικό), θα έκανες το Πανόρμου - Δουκίσσης σε 12 λεπτά, πόσο είναι, άλλα 15 με την αναμονή για Νερατζιώτισσα, άλλα 5 για 1 στάση ΗΣΑΠ Μαρούσι. 30-32 λεπτά διαδρομή, ακούγεται σα παραμύθι μπροστά στα 45-50 που θες τώρα είτε κηφισίας με κίνηση, είτε με τον τρόπο που αναφέρεις.

Για δαχτυλίδι, η ίδια διαδρομή με προαστιακό μεσοσταθμικής αναμονής 5 λεπτών, αντί 12-13 που είναι τώρα, θα σου έπαιρνε 25 λεπτά ΜΑΞ.

Αυτό είναι που προκαλεί τη δυσπιστία του κόσμου. Το ότι παντού στην Ευρώπη (και την Ασία, πλέον), τα προαστιακά και αστικά τρένα έχουν αναμονές 3-5 λεπτών, άντε 10-12 τις νύχτες, ενώ στην Αθήνα είσαι τυχερός αν πετύχεις ΜΕΤΡΟ σε τέτοιες χρονοαποστάσεις. ΗΣΑΠ θες ΠΑΝΤΑ 5-8 λεπτά αναμονή, προαστιακός αστειότητα, με 3-4 διελεύσεις ΑΝΑ ΩΡΑ.

Για αυτό τα απορρίπτει, επειδή δεν είναι αξιόπιστα, το ίδιο λέμε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, tzotzo said:

Οταν εισαι στον δρομο κολλημενος στην κινηση βλεπεις τα διπλανα σου αυτοκινητα και αντε δεκα εικοσι μπρος πισω που προσπερνιεστε. Αλλα βλεπεις και φορτηγα βλεπεις και ασθενοφορα, βλεπεις και μηχανακια. Δεν ειπες ποτε για την κινηση φταινε τα απειρα μηχανακια ή τα απειρα φορτηγα. Εστιασες και εσυ και ο αλλος στα εταιρικα αυτοκινητα που εχουν αυξηθει κατα κορον, και μαλιστα για να το δικαιολογησετε ειπατε οτι δινουν οι εταιρειες σε εργαζομενους των 1300€ αντι για αυξηση. Γεγονος που δεν συμβαινει πουθενα στην Ελλαδα.

Επίσης εχω πεί σε πάνω απο ένα μηνύματα ότι το πρόβλημα δεν εχει 1 πηγή. Υπάρχει ποσοστιαία συνεισφορά πολλών παραγόντων. Οσο για το κολλημένος στο δρόμο , οταν εισαι πχ 10 χρόνια κολλημένος στο δρόμο τα 2/3 του έτους μπορέις να παρατηρήσεις μεταβολές (προφανώς υποκειμενικές αφού 1 άτομο είσαι). Προφανώς δεν γέμισε η Αθήνα 1.000.000 εταιρικά σε 10 χρόνια για να πω ότι αυτό φταίει για όλη τη κίνηση, απο τη δική μου εμπειρία όμως έχουν αυξηθεί. 

5 minutes ago, MikhailBakurin said:

Κακώς τα απορρίπτει. Με έναν γρήγορο Προαστιακό (εννοώ: τακτικό), θα έκανες το Πανόρμου - Δουκίσσης σε 12 λεπτά, πόσο είναι, άλλα 15 με την αναμονή για Νερατζιώτισσα, άλλα 5 για 1 στάση ΗΣΑΠ Μαρούσι. 30-32 λεπτά διαδρομή, ακούγεται σα παραμύθι μπροστά στα 45-50 που θες τώρα είτε κηφισίας με κίνηση, είτε με τον τρόπο που αναφέρεις.

Για δαχτυλίδι, η ίδια διαδρομή με προαστιακό μεσοσταθμικής αναμονής 5 λεπτών, αντί 12-13 που είναι τώρα, θα σου έπαιρνε 25 λεπτά ΜΑΞ.

Αυτό είναι που προκαλεί τη δυσπιστία του κόσμου. Το ότι παντού στην Ευρώπη (και την Ασία, πλέον), τα προαστιακά και αστικά τρένα έχουν αναμονές 3-5 λεπτών, άντε 10-12 τις νύχτες, ενώ στην Αθήνα είσαι τυχερός αν πετύχεις ΜΕΤΡΟ σε τέτοιες χρονοαποστάσεις. ΗΣΑΠ θες ΠΑΝΤΑ 5-8 λεπτά αναμονή, προαστιακός αστειότητα, με 3-4 διελεύσεις ΑΝΑ ΩΡΑ.

Πολύ σωστό, όμως δυστυχως τα νούμερα χρήσης, τους επιτρέπουν να κρατάνε ετσι τα δρομολόγια. Ειδικά μετα τον covid αρκετός κόσμος που περιστασιακά μπορει να χρησιμοποιούσε το μετρό (ειδικά οι άνω των 50) σταμάτησε και φυσικά υπάρχει και η ηλικιακή ομάδα 65+ που ποτέ δεν ασπάστηκε τα ΜΜΜ ως εναλλακτική και ακόμα και σταθμό μετρό να έχει απέξω απο εκεί που θέλουν να πάνε θα πάρουν το αυτοκίνητο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης, κάτι που δεν έχω δει να αναφέρεται: Πλέον η ανοχή μας στην κίνηση είναι ΥΠΕΡΤΡΙΠΛΑΣΙΑ από παλιότερα. Παλιά έπρεπε να είσαι σε έναν ψιλο-άβολο κουβά, με ένα μέτριο ηχοσύστημα, να κάνεις διαρκώς συμπλέκτη - ταχύτητα - φρένο, να αναβοσβήνεις χειροκίνητα κινητήρα σε μεγάλες αναμονές, δεν είχες και σμάρτφον να χαζέψεις (αν ανήκεις σε αυτή τη μερίδα των ζώων που χαζεύουν σε σμάρτφον ενώ οδηγούν). Καλοκαίρι και χειμώνα δυσφορία.

Πλέον, κάθεσαι σε αναπαυτικές καθισματάρες, έχεις άψογη ηχομόνωση, έχεις πολύ αποτελεσματικά ηχοσυστήματα στα οποία βάζεις όποια μουσικάρα/podcast/εκπομπάρα θες, προστασία από τον ήλιο, πολύ λιγότερο καυσαέριο λόγω τεχνολογίας, και το βασικότερο: αυτόματο αυτοκίνητο, σε όλα του. Εσύ πατάς γκάζι - φρένο, κι αυτό αλλάζει ταχύτητες, πατάει συμπλέκτη, αναβοσβήνει κινητήρα στις μεγάλες αναμονές. Και αν είσαι και ολίγον τι ζώον, εκμεταλλεύεσαι τους αυτοματισμούς και το μποτιλιάρισμα, για να δεις καμιά μπούρδα στο ίντερνετ ή να συνομιλήσεις με κόσμο. Καλοκαίρι ή χειμώνας, δεν έχει καμία σημασία, ο κλιματισμός κάνει όλη τη δουλειά.

 

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...