Προς το περιεχόμενο

Μποτιλιάρισμα


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ρε παιδιά προφανώς και δε μιλάω σοβαρά.

Γι αυτό κι έγραψα πως Όταν πετάτε ιδέες πάντως καλό είναι να σκέφτεστε και τις παράπλευρες απώλειες. 

Δε γίνεται σε κάθε πρόβλημα η εύκολη λύση να είναι ..πλήρωσε παραπάνω.  Όπως δε γίνεται πχ όταν παίρνουμε φωτιά η λύση να είναι σήκω και φύγε από το σπίτι να μην καείς και όλα καλά.

Ό,τι και να κάνουμε από τη στιγμή που έχει μαζευτεί τόσος κόσμος σε τόσο μικρό χώρο (πχ Αθήνα) δε θα βρεθεί λύση. 

Επίσης, ελλάδα δεν είναι μόνο Αθήνα. Στην επαρχία κάποιος μπορεί να μένει σε ένα χωριό και να δουλεύει σε κοντινή πολή. Εκεί ΜΜΕ δεν υπάρχουν, ή μάλλον υπάρχουν αλλά έχουν 2-3 δρομολόγια την ημέρα. Οπότε η χρήση αυτοκινήτου είναι απαραίτητη.  Άρα προτείνουμε να ανέβει η βενζίνη. Μια χαρά. Και αυτός τι θα κάνει;

Για τη μόδα με τα ποδήλατα που λέτε μερικοί. Πάλι δεν είναι για όλες τις περιοχές. Αν δεν υπάρχουν υποδομές είναι επικίνδυνο. Εξοργίζομαι απίστευτα όταν βλέπω κάποιους καραγκιόζηδες να κυκλοφορούν ανέμελοι με τα ποδήλατα τους σε δρόμους αυξημένης κίνησης, πολλές φορές δημιουργώντας πρόβλημα. Δε γίνεται να βλέπεις τον ποδηλάτη μπροστά και πίσω ουρά με αυτοκίνητα. Δηλαδή αυτός τι ρόλο βαράει; Βοηθάει το κυκλοφοριακό; Κι εγώ έχω ποδήλατο αλλά δε χώνομαι εκεί που δε με σπέρνουν. Ναι ξέρω. κι εκεί που υπάρχουν ποδηλατόδρομοι παρκαρουν αυτοκίνητα. το έχω δει τόσες φορες.

 

 

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Αποκέντρωση των υπηρεσιών .

Κανονικά αυτή είναι η βέλτιστη λύση. Όλα τα άλλα που λέμε είναι βλακείες.

Βάλε 20 άτομα σε ένα δωμάτιο 5*5 και μετά ψάξε γιατί δε βολεύονται ή πως θα βολευτούν. Ε δε θα βολευτούν που να χτυπιέσαι κάτω

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Swimmer21 είπε

Τι πιστεύετε ότι πρέπει να αλλάξει για να σταματήσει αυτό κάθε πρωί;

Θεωρείτε ότι χρειάζονται νέες υποδομές ή είναι θέμα ρύθμισης της κυκλοφορίας, φανάρια, μονοδρομήσεις, κλπ;

Καρέας, Κηφισός, ακόμα και Αττική οδός σε συγκεκριμένα σημεία δεν παλεύονται.

Που να πας σε μεγάλους αυτοκινητόδρομους της Γερμανίας να δεις τι γίνεται.ουρες χιλιομέτρων.

Η Αττική όπως και άλλα μεγάλα κέντρα είναι ένα σκέτο καμίνι.

Κανονικά θα έπρεπε να υπήρχαν παντού ποδηλατόδρομοι και κίνηση με εναλλακτικές μεθόδους πχ ηλεκτρικά πατίνια/ποδήλατα κτλ.

Δυστυχώς για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει να ισοπεδωθουν όλα τα μεγάλα κέντρα και να χτιστούν ξανά με νέα πρότυπα.

Οπωτε δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα.

2 ώρες πριν, Swimmer21 είπε

 

 

Επεξ/σία από davarisx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Kostasspil είπε

Αρα η λύση είναι να τιμωρήσουμε τον κόσμο, ακριβαίνοντας τα καύσιμα. Αυτά δεν είναι ούτε λύσεις, ούτε "λύσεις", άμα είναι έτσι να τους κλείσουμε καλύτερα όλους μέσα, ή να τους πάρουμε το δίπλωμα. Ετσι και το πρόβλημα λύνεται και μηδενίζονται τα τροχαία.

Η καλυτερη λυση ειναι να τιμωρεις οσους παρανομουν.

Ετσι θα εχεις λιγοτερα αυτοκινητα στο δρομο και θα οδηγουν σαν ανθρωποι.

Ξεκινας απο τα 2 βασικοτερα που δημιουργουν τρελο χαος :

οδηγηση στην ΛΕΑ και παρανομο παρκαρισμα.

Να δεις για ποτε εκτοξευονται τα εσοδα της χωρας και η ταχυτητα κυλισης στους δρομους.

Μαθαμε τοσα χρονια "μα αφου δεν εχω που να το βαλω"

  • Like 8
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το προβλημα της κινησης ειναι παγκοσμιο σε ολες τις πολεις της υφηλιου. Ειδικα σε πυκνοκατοικημενες περιοχες γινεται το ελα να δεις. Προσωπικα η χειροτερη κατασταση που εχω αντικρυσει ποτε ειναι στην Κωνσταντινουπολη. Το απολυτο χαος.

Απο εκει και περα προφανως δεν βοηθαει οτι η Αθηνα ειναι πυκνοδομημενη και πολλες περιοχες χωρις ουσιαστικο σχεδιο.

Σε ολα τα προηγμενα κρατη παντως προσπαθουν να εφαρμοσουν καποιες λυσεις. Διοδια στο κεντρο, συγκεκριμενες ωρες τροφοδοσιας, συνεχη αστυνομευση, λωριδες που επιτρεπουν αυτοκινητο με παραπανω απο 2 επιβαινοντες κα

Σε πρωτη φαση πιστευω οτι χρειαζεται μεγαλυτερη παρουσια της τροχαιας. Στο κατω κατω αυτος δεν ειναι ο ρολος τους?Ρυθμιση και εποπτευση της κυκλοφοριας?

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, 1comment είπε

Κοίτα, επειδή το θέμα της κίνησης δεν γίνεται να λυθεί εκτός αν γκρεμιστούν τα κτίρια και φτιαχτούν οι διπλάσιες λωρίδες κυκλοφορίας, προφανώς ακραίες "λύσεις" θα προτείνουμε. 

Αυτό έχει αποδειχτεί ότι μακροπρόθεσμα χειροτερεύει το πρόβλημα. 

Η μόνη σοβαρή λύση είναι ποδηλατόδρομοι και ΜΜΜ με συχνά δρομολόγια και μεγαλύτερη δίκτυο μετρό.

  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, kalmik είπε

Με 50 θανάτους την ημέρα και 4000 κρούσματα είναι φυσικό να φοβάται ο κόσμος και να πηγαίνει με το αμάξι του δουλειά άσχετα από τιμή βενζίνης και ταλαιπωρία. Αν δεν λήξει η πανδημία δεν επανερχόμαστε σε κανονικό ρυθμό. Εννοείται ότι και πριν πανδημία είχε μποτιλιάρισμα. επίσης με διόμιση γραμμές μετρό δεν σώζεται η Αθήνα. 

υπάρχει ανθρωπος που φοβαται ακομα τον covid?

  • Like 2
  • Confused 9
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ετσι οπως το βλεπω, το προβλημα δημιουργειται απο τους ατσουμπαλους οδηγους. Να εξηγηθω, εγω μενω νεο κοσμο κοντα στο μετρο. Ας πουμε οτι θελω να κατεβω στα λεγομενα στοκατζιδικα κατω στο παλαιο φαληρο που ειναι μια ευθεια.

 

Εχω πρασινο φαναρι για να μπω φραντζη αλλα δε μπαινω επειδη εχω τον 2-3ο που περασε το κοκκινο και μου κλεινει το δρομο.

 

Μπαινω φραντζη και κολλαω επειδη εχω τα διπλοπαρκαρισμενα.

 

Στριβω στην ηλια ηλιου φτανω στο μετρο και βλεπω το τραμ στη μεση του δρομου να κουδουνιζει σε ενα αμαξι το οποιο εχει κατσει πανω στις γραμμες.

 

100 μετρα πιο κατω κολλαω επειδη εχω τα διπλοπαρκαρισμενα.

 

Στο φαναρι του ικα ειμαι με πρασινο αλλα δε περναω επειδη εχω τους 10-15 που περασαν με κοκκινο απο τη λαγουμιτση και ειναι μπροστα μου.

 

Προχωραω φτανω αλσος και κολλαω. Εδω θελει προσπαθεια να κολλησεις, ο δορμος εχει δυο λοριδες και χωριζεται σε 3 δρομους. Αλλα γινεται με τη μαγικη συνταγη.

Αυτοι που πανε διαξια κολλανε επειδη στο δεξι δρομο εχεις τα τριπλοπαρακρισμενα και καποιον που ψαχνει να τριπλοπαρκαρει.

Αυτοι που πανε ευθεια κολλανε επειδη εχουν μπροστα τους τους 3-4 που περασαν με κοκκινο.

Αυτοι που πανε αριστερα κολλανε επειδη τους εχει κλεισει ο τυπας που εκανε προσπεραση για να παει ευθεια ή δεξια αλλα τελικα ξεμεινε στην αριστερη λοριδα με δεξι φλας.

 

Καταβαινω πιο κατω και κολλαω κοντα στο σινεμα. Αλλο ενα μερος που θελει πατεντα να κολλησεις. 200 μετρα πιο κατω εχει ενα φαναρι που αφηνει 3 αμαξια να στριψουν αριστερα και καμια 20ρια να πανε ευθεια. Φυσικα ολο και καποιος θα εχει παρκαρει στο φαναρι με αποτελεσμα να κλεισει ολους αυτους που πανε ευθεια.

 

Προχωραω φτανω acs.. τα ιδια αριστερο φαναρι με παρκαρισμενο.

 

Μια ανασα απο τον προορισμο μου, το φαναρι βενιζελου αχιλλεως. Θα εχω το τυπα που εκανε προσπεραση απο δεξια και εχει μπει μπροστα απο το φαναρι, και τον τυπα απεναντι να κανει παρανομη αριστερη στροφη.

 

Οσοι ειστε εδω ξερετε πολυ καλα τι περιγραφω. Οσοι ειστε καπου αλλου σιγουρα εχετε παρομοιες καταστασεις. Η λυση θα ηταν η τροχαια να κανει τη δουλεια της και να μαζεψει τα διπλωματα απο αυτους που κυριολεκτικα δεν ξερουν να οδηγουν. Βεβαια κατι τετοιο δεν παιζει να γινει, για αυτο η μοναδικη λυση που εχουμε ειναι... deal with it.

 

 

update. 1610704335_2021-10-27121158.png.86313f5f936a17f3a3610ac3b5f4fde7.png

εδω live κινηση αυτη τη στιγμη στο αλσος.. οπου και να στριψεις ειναι πρασινα, αλλα εκει που ειναι το μπαρ μπε κιου εχεις τους 5-10 ασχετους που τα εχουν κανει πουτ***να

Επεξ/σία από παπι
  • Like 12
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βελτίωση των ΜΜΜ μόνο έτσι λύνεται το πρόβλημα μιας και το να γκρεμίσουμε το κέντρο δεν παίζει...

Καινούργια λεωφορεία που έρχονται την ώρα που πρέπει, συρμοί καινούργιοι σε όλες τις γραμμές χωρίς καθυστερήσεις στα δρομολόγια.

Επέκταση του δικτύου παντού, σε όλες τις περιοχές, δεν χρειάζεται να φτιαχτεί μετρό αλλά να υπάρχουν περισσότερα λεωφορεία που καλύπτουν τους πάντες.

Να επανέλθουν σε όλες τις περιοχές τα δημοτικά λεωφορεία όπως παλιά.

Τσουχτερά πρόστιμα σε όσους πηγαίνουν μέσα από τις λωρίδες των λεωφορείων.

Ο κόσμος κυρίως δεν παίρνει τα ΜΜΜ γιατί είναι σε άθλια κατάσταση και δεν συμφέρει. Αν βελτιωθούν προφανώς θα τα προτιμήσουν περισσότεροι γιατί οικονομικά συμφέρουν.

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι φθηνή λύση, αλλά στην Αμερική το έχω δει σαν υλοποίηση σε πολλές πολιτείες και βοηθάει αρκετά στην μείωση της κίνησης. Αν γίνοταν έτσι ο Κηφισσός και η Κηφισσίας σίγουρα θα υπήρχε ομαλότερη ροή.

 

double-decker-southern-embarcadero-freeway-i-280-san-francisco-california-E7TB75 (1).jpg

unnamed (1).jpg

  • Like 13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαδρομη   κηφισιας  απο  σιδερα  χαλανδριου  εως  χιλτον....

7.00  το   πρωι   το  περνας  σχεδον   αβλεπι....

7.15   αρχιζουν  τα   ζορια...

7.30   τσιπτανας...

για  μετα  δεν  συζηταμε....

Συμπερασμα  λοιπον   αν   υπαρχει   ευκολια   μετακινησης  νωριτερα  η  αργοτερα

ας  κανουμε   τις  επιλογες  μας.

Για  μμμ   σχεδον  τα  ιδια   πλην  φυσικα  μετρο/ηλεκτρικου   που  λυνει   προβληματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αποκέντρωση υπηρεσιών. 
Σωστη αστυνόμευση για παράνομο πάρκινγκ κλπ.

Υποδομες σε σωστούς ποδηλατοδρομους.

Αλλαγή νοοτροπιας περί ποδηλάτου (good luck with that).

Περισσότερα  ΜΜΜ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Swimmer21 είπε

Τι πιστεύετε ότι πρέπει να αλλάξει για να σταματήσει αυτό κάθε πρωί;

Θεωρείτε ότι χρειάζονται νέες υποδομές ή είναι θέμα ρύθμισης της κυκλοφορίας, φανάρια, μονοδρομήσεις, κλπ;

Καρέας, Κηφισός, ακόμα και Αττική οδός σε συγκεκριμένα σημεία δεν παλεύονται.

Κατασκευή νέων Παράλληλων και Κάθετων οδικών αξόνων, με πρότυπο όπως είναι η Λεωφόρος Συγγρού από το Δέλτα Φαλήρου μέχρι το ύψος της Αμβροσίου Φρατζή.

Προφανώς αυτό δεν μπορεί να γίνει, αφού απαιτεί να γκρεμιστεί μεγάλο μέρος της Αθήνας.

Οπότε «υπομονή» μερικά χρόνια ακόμα και το Great Reset θα «λύσει» και αυτό το πρόβλημα.
Αυτό θα πραγματοποιηθεί παράλληλα και ταυτόχρονα με πολλούς τρόπους.
Ένας από αυτούς θα είναι ο παρακάτω:

3 ώρες πριν, Bitbit είπε

Εγώ προτείνω όχι αύξηση βενζίνης αλλά αύξηση στις τιμές αγοράς των αυτοκινήτων. Ακόμα και στα μεταχειρισμένα να μη μπορεί κανείς να αγοράσει φθηνό αμάξι.

Διότι αν αυξήσεις τη βενζίνη ο άλλος μπορεί να το παρατήσει όπου να ναι (όσοι δεν έχουν παρκινγκ), οπότε πάλι δημιουργείται πρόβλημα. Ενώ αν το κόστος αγοράς του αυτοκινήτου είναι τεράστιο ο άλλος δε θα μπορέσει καν να αγοράσει αυτοκίνητο, άρα λιγότερα αυτοκίνητα σε δρόμους, πεζοδρόμια

Όταν πετάτε ιδέες πάντως καλό είναι να σκέφτεστε και τις παράπλευρες απώλειες. Υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθούν περισσότερα προβλήματα απ ότι λυθούν

20.000€ το φθηνότερο αμάξι

 

1 ώρα πριν, Tronis20 είπε

υπάρχει ανθρωπος που φοβαται ακομα τον covid?

Πάρα πάρα πολλοί!

 

45 λεπτά πριν, Narayan είπε

Δεν είναι φθηνή λύση, αλλά στην Αμερική το έχω δει σαν υλοποίηση σε πολλές πολιτείες και βοηθάει αρκετά στην μείωση της κίνησης.
Αν γίνοταν έτσι ο Κηφισός και η Κηφισίας σίγουρα θα υπήρχε ομαλότερη ροή.

double-decker-southern-embarcadero-freeway-i-280-san-francisco-california-E7TB75 (1).jpg

unnamed (1).jpg

Εξαιρετική ιδέα και υλοποίηση!

Επεξ/σία από Aurumnus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
9 hours ago, Narayan said:

Δεν είναι φθηνή λύση, αλλά στην Αμερική το έχω δει σαν υλοποίηση σε πολλές πολιτείες και βοηθάει αρκετά στην μείωση της κίνησης. Αν γίνοταν έτσι ο Κηφισσός και η Κηφισσίας σίγουρα θα υπήρχε ομαλότερη ροή.

 

Θυμάμαι τι είχε γίνει όταν άρχισαν τα έργα στο Φάρο Ψυχικού. Βέβαια αν πας τώρα να ρωτήσεις τα ίδια άτομα που κατέβαιναν για διαμαρτυρία αν θέλουν την προηγούμενη κατάσταση, θα σου πουν όχι.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...