Προς το περιεχόμενο

Μποτιλιάρισμα


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

33 λεπτά πριν, a_f_a είπε

Ν.Κορέα, νομίζω ειναι νόμος. Ιαπωνία και γενικά Ασία ειναι νομίζω στη "καλή διάθεση" του πολίτη, και οι περισσότεροι παρκάρουν με την όπισθεν. Ετσι, δεν υπάρχει πρόβλημα και με το άνοιγμα της πορτας. Ιαπωνία όμως, σε πολλά παρκινγκ, έχουν μεγαλο διαχωριστικό μεταξύ των θέσεων ωστε να ανοιγει άνετα η  πόρτα όπως και να παρκάρεις.

Νομίζω έχεις δίκιο, στην Ιαπωνία είναι θέμα οδηγικής παιδείας και κουλτούρας γενικότερα.

Εδώ είμαστε "πάμε να το χώσουμε τώρα όπου και όπως μπορούμε και στο φεύγα βλέπουμε".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 minutes ago, MikhailBakurin said:

Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια.

Η διαδρομή Δροσιά (upper middle class προάστιο που δεν ειναι όμως Εκάλη) - Πανόρμου/Κατεχάκη, το πρώτο μετρό αυτής της μεριάς, (την βάζω ως Π.Χ. γιατί η ανταγωνιστική συγκοινωνία είναι Α ΘΛΙ Α), μήκους 17 χλμ, με σημερινές τιμές βενζίνης (όχι φθηνότερου καυσίμου! ) και με ένα αμάξι που καίει 7,5 λίτρα/100χλμ, κοστίζει... 2,65.

Με 5,30 δλδ μετακινούνται ως 4 άνθρωποι. Ακόμα και 2 να μπουν στο αμάξι, ιδιοκτήτης κι επιβάτης, συμφέρει. Τώρα, άμα θέλει ο ιδιοκτήτης να βάζει και ένα 50λεπτο στον καθένα έξτρα, για συντήρηση, ας το επιτρέπει η εφαρμογή. Η ουσία είναι ότι θα κάνεις 34χλμ με 5-7 ευρώ, ενώ με τα μέσα θες μισό ποσό και 4πλάσια ώρα. Ταξί, ούτε συζήτηση.

Κάτσε γιατί πριν είχες γράψει συγκεκριμένα για "συμβολικό ποσό", τώρα έκανες κανονική ανάλυση κόστους καυσίμου, ουδεμία σχέση έχουν αυτά τα δύο.

Επίσης τα υπόλοιπα έξοδα και φθορές/ζημιές του αυτοκινήτου δεν είναι μόνο 1,00€ ή 2,00€ ανά 5,30€ βενζίνης, μακροπρόθεσμα ούτε λίγο ούτε πολύ είναι άλλα τόσα (και δεν συμπεριλαμβάνω απομείωση αξίας, τέλη, ασφάλιστρα κτλ), με την κατανάλωση που ανέφερες και την τρέχουσα τιμή της βενζίνης ένα λογικό ποσό για να μοιραστούν όλοι οι επιβαίνοντες θα ήταν κάπου 0,30€/km ή χοντρικά 10€ για τη συγκεκριμένη διαδρομή που περιέγραψες.

Ε το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι κατά κανόνα ο επιβάτης δεν έχει διάθεση να μοιραστεί ούτε το κόστος της βενζίνης καλά καλά, πόσο μάλλον και τα υπόλοιπα έξοδα του αυτοκινήτου, αυτός είναι ο λόγος που δεν είναι τόσο διαδεδομένη πρακτική. Όπως έγραψα ξέρω πολλές περιπτώσεις που λειτουργεί πολύ καλά, το κάνω και εγώ περιστασιακά αν χρειαστεί, και το ποσό που μοιράζονται αυτή τη στιγμή είναι 0,30€/km.

Πάντως ως carpooling αντιλαμβάνομαι το concept, την έννοια, και όχι κάποια εφαρμογή που σε βοηθάει να κάνεις τις πράξεις. Σιγά το δύσκολο δλδ, τόσα χλμ επί τόσα λεπτά το χλμ δια τόσα άτομα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, Joshua21 said:

Κάτσε γιατί πριν είχες γράψει συγκεκριμένα για "συμβολικό ποσό", τώρα έκανες κανονική ανάλυση κόστους καυσίμου, ουδεμία σχέση έχουν αυτά τα δύο.

Επίσης τα υπόλοιπα έξοδα και φθορές/ζημιές του αυτοκινήτου δεν είναι μόνο 1,00€ ή 2,00€ ανά 5,30€ βενζίνης, μακροπρόθεσμα ούτε λίγο ούτε πολύ είναι άλλα τόσα (και δεν συμπεριλαμβάνω απομείωση αξίας, τέλη, ασφάλιστρα κτλ), με την κατανάλωση που ανέφερες και την τρέχουσα τιμή της βενζίνης ένα λογικό ποσό για να μοιραστούν όλοι οι επιβαίνοντες θα ήταν κάπου 0,30€/km ή χοντρικά 10€ για τη συγκεκριμένη διαδρομή που περιέγραψες.

Ε το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι κατά κανόνα ο επιβάτης δεν έχει διάθεση να μοιραστεί ούτε το κόστος της βενζίνης καλά καλά, πόσο μάλλον και τα υπόλοιπα έξοδα του αυτοκινήτου, αυτός είναι ο λόγος που δεν είναι τόσο διαδεδομένη πρακτική. Όπως έγραψα ξέρω πολλές περιπτώσεις που λειτουργεί πολύ καλά, το κάνω και εγώ περιστασιακά αν χρειαστεί, και το ποσό που μοιράζονται αυτή τη στιγμή είναι 0,30€/km.

Πάντως ως carpooling αντιλαμβάνομαι το concept, την έννοια, και όχι κάποια εφαρμογή που σε βοηθάει να κάνεις τις πράξεις. Σιγά το δύσκολο δλδ, τόσα χλμ επί τόσα λεπτά το χλμ δια τόσα άτομα.

Απομείωση αξία ασφάλιστρα και τέλη θα τα είχε κάποιος και χωρίς carpooling 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, tzotzo said:

Απομείωση αξία ασφάλιστρα και τέλη θα τα είχε κάποιος και χωρίς carpooling 

Ε ναι, για αυτό και τα άφησα απέξω, απλά το διευκρίνησα για να μην τυχόν μείνει σε κάποιον η εντύπωση πως τα είχα συμπεριλάβει και αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, MikhailBakurin said:

Καταρχάς, εγώ δεν ειρωνεύτηκα κανέναν.

Κατά δεύτερον, υπάρχουν 100άδες χιλιάδες κόσμου που εξυπηρετήθηκαν με το μετρό, το βλέπω και στην Πανόρμου (της οποίας είμαι κάτοικος, κι όχι της "ανδρομέδας"), όποτε παίρνω μετρό. Εκεί που παλιά μετά το Μοναστηράκι ο συρμός άδειαζε, τώρα είναι γεμάτος λαό ο συρμός. Προφανώς όλος ο κόσμος αυτός, πήρε ανάσα μεταξύ Αγ. Μαρίνας και Δημ. Θεάτρου.

 

Καταρχήν ζητώ συγνώμη για το ύφος, απλά η σιγουριά σου μου προξένησε μεγάλη εντύπωση

16 hours ago, MikhailBakurin said:

είναι αισθητά καλύτερος στο κέντρο του με την έλευση της Γ3.

Ζω στον Πειραιά 40 χρόνια, δούλευα από το 2006 έως το 2014, και φέτος μάλιστα ξαναγύρισα σε εταιρεία στον Πειραιά, και θα σου πω ότι την τελευταία 30ετία (που συνειδητά θυμάμαι τον εαυτό μου να μετακινείται) η κατάσταση βαίνει συνεχώς προς το χειρότερο, αν θες μπορούμε να το συζητήσουμε περαιτέρω και να σου εξηγήσω τα θέματα 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, mindreader είπε

 

Συμφωνω. Γι'αυτο μιλω για αποκεντρωση. Να υπαρχουν κινητρα να εγκατασταθουν επιχειρησεις εκτος Αθηνας και Θεσσαλονικης. Δεν ειναι τοσο δυσκολο. Τοσα κρατη τα εχουν κανει αυτα...

Αποκέντρωση μετά και το χάλι που αποκαλύφθηκε ότι βρίσκονται οι υποδομές της χώρας μην περιμένετε σύντομα. Είναι σίγουρο ότι αν το κράτος εξακολουθήσει να λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο, σε είκοσι χρόνια όχι το κυκλοφοριακό δεν θα έχει λυθεί, αλλά θα ψάχνουμε τρόπους να εγκαταλείψουμε τη χώρα με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Joshua21 said:

Ε το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι κατά κανόνα ο επιβάτης δεν έχει διάθεση να μοιραστεί ούτε το κόστος της βενζίνης καλά καλά, πόσο μάλλον και τα υπόλοιπα έξοδα του αυτοκινήτου, αυτός είναι ο λόγος που δεν είναι τόσο διαδεδομένη πρακτική.

Περιστατικό 1.

Πριν κάποια χρόνια θα κάναμε διαδρομή Ηράκλειο - Χανιά μ' ένα φίλο με το αυτοκίνητό μου (μισά - μισά). Λέει και σ' άλλους 2 γνωστούς του που θέλανε να πάνε Χανιά το ίδιο απόγευμα, μη τυχόν πηγαίναμε όλοι μαζί, για να 'βγαινε ακόμα καλύτερα στα χρήματα και λένε ναι.

Όμως ο 1 απ' αυτούς δεν... «ψιλιάστηκε» ότι θα κληθεί να πληρώσει και τσίνησε, γιατί "ε αφού θα πηγαίναμε έτσι κι αλλιώς", έπρεπε σου λέει να τον πάρουμε τσάμπα. Τελικώς, επειδή οι υπόλοιποι δε θα 'μασταν "τα κορόιδα" και αυτός "ο έξυπνος που θα 'ρχόταν τσάμπα", δε τον πήραμε με τ' αυτοκίνητο. Πήγε με το ΚΤΕΛ. Και πλήρωσε και περισσότερα.

Περιστατικό 2.

Κανονίζαμε δύο ζευγάρια διακοπές Bansko, με εκκίνηση από Ηράκλειο, road trip με το αυτοκίνητο. Όλα τα έξοδα που είναι κοινά /4. Υπολογίζω εγώ και χοντρικά τα έξοδα του αυτοκινήτου (βενζίνες, διόδια, εισιτήρια) ώστε να μη βρεθούμε προ εκπλήξεως... και...

Το πράγμα από τη μεριά του άλλου ζευγαριού "σκαλώνει" στα εισιτήρια του αυτοκινήτου για το πλοίο. Μου λένε αφού είναι δικό μου το αυτοκίνητο, γιατί να πληρώσουν και εκείνοι για τα εισιτήριά του για πλοίο; Επειδή σκέφτηκα "πολλά άτομα, ποτέ δε ξέρεις", εμείς είχαμε κλείσει επίτηδες δωμάτιο με δυνατότητα ακύρωσης. Οι άλλοι... "γλίτωσαν" τα 15€ διαφορά στην τιμή του δωματίου, αλλά χάσαν όλη την κράτηση με no - show. 

:D

Οπότε όχι μόνο ο επιβάτης δεν έχει τη διάθεση, ή δεν είναι διαδομένο σαν πρακτική, αλλά ήμαστε και ένα υβρίδιο ανάμεσα σε γύφτουλες - τσαμπατζήδες - κουτοπόνηροι - "ότι-αρπάξω". Προσωπικά car pooling με άγνωστο δε θα 'κανα για κανένα λόγο (γιατί ήμαστε Αθήνα, όχι Ζυρίχη), αλλά σε σοβαρές διαδρομές το μοίρασμα των εξόδων είναι δεδομένο, εφόσον κανονίζουμε να πάμε κάπου όλοι μαζί εξ' αρχής. Τώρα για διαδρομή Δροσιά - Πανόρμου (που αναφέρθηκε) δεν θ' ασχοληθώ, αλλά γι' Αθήνα - Πάτρα είναι δεδομένο.

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Ο Πειραιάς συγκεκριμένα είναι απλά δράμα που είδες τώρα εσύ την ανάσα ήθελα να ήξερα 

Ο Πειραιάς αποτελειώθηκε με τα αστέρια/μιζαδοφάγους που είπαν να βάλουν τραμ απενεργοποιώντας 2-3 κρίσιμες κεντρικές λωρίδες κυκλοφορίας και να μεγαλώσουν χωρίς λόγο πεζοδρόμια και πεζόδρομους.

Εν τω μεταξύ ούτε λόγος για στάση/στάθμευση αυτοκινήτων, με αποτέλεσμα διπλο-τριπλο-παρκαρισμένα αυτοκίνητα στους δρόμους και μηχανάκια παντού στα πεζοδρόμια. Αναγκαστικά οι άνθρωποι, δεν μπορώ να κατηγορήσω κανέναν.

Άρα και τραγική έγινε η κίνηση, ΚΑΙ ανούσιο το αποτέλεσμα με τους τεράστιους πεζόδρομους. Μεγάλη επιτυχία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, spyroskonst είπε

Εν τω μεταξύ ούτε λόγος για στάση/στάθμευση αυτοκινήτων, με αποτέλεσμα διπλο-τριπλο-παρκαρισμένα αυτοκίνητα στους δρόμους και μηχανάκια παντού στα πεζοδρόμια. Αναγκαστικά οι άνθρωποι, δεν μπορώ να κατηγορήσω κανέναν.

Αυτοί που αγόρασαν αυτοκίνητο, χωρίς να έχουν κανονίσει που θα σταθμεύουν καθημερινά με την κατάσταση που επικρατεί, είναι άμοιροι ευθυνών;

Επεξ/σία από Narayan
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι τοσο απλα τα πραγματα. Δεν χρειαζεται ιδιαιτερη σκεψη. Μια αντιγραφη θα κανουμε.

1. ΔΙκτυο τραμ, μετρο, λεωφορεια, συχνα και καινουργια οχηματα.

2. Ελεγχόμενη σταθμευση παντου και υπογεια γκαραζ. Στην βιεννη και στο ινστμπουργκ σε καθε γωνια εχει και ενα υπογειο γκαραζ.

3. Ανακατασκευη ΟΛΟΙ οι δρομοι και τα πεζοδρομια, ετσι ωστε να μπορεις να περπατήσεις. Ξηλωμα ολες οι νερατζιες, πευκα, δεντρα, ταμπελες, ράμπες, και οτι αλλο υπαρχει επανω στα πεζοδρομια. Αυτα δεν ειναι πεζοδρομια που εχουμε εδω. Ειναι παγιδες θανατου. Σημαντικότατος λόγος που ολοι παιρνουν απο ενα οχημα να πανε ακομα και στον φούρνο.

Μαζι με την ανακατασκευη , διαβασεις πεζων, και φτιαχνεις και ποδηλατολωριδες.

4. Προγραμμα εργασιων. Θες να σκαψεις Cosmote, θα σκαψεις τον Μαρτιο του 2024 μαζι με την Wind. Αν δεν θες τοτε, μετα next year.

5. Αν βαλεις και στο προγραμμα την remote εργασια που πρεπει να γινει υποχρεωτικη σε συγκεκριμένο ποσοστο εργαζομενων.

Λύθηκε το πρόβλημα!

Εγω ο ανθρωπος που δεν παω πουθενα χωρις αμαξι ή μηχανή, σημερα πρέπει να έκλεισα 100χλμ περπάτημα στην Αυστρια τις τελευταίες 10 ημέρες. Και ολα αυτα... γαμπρος! αγραντζουνιστος, ξε-ιδρωτος με μωρο σε καροτσι ή περπατώντας.

 

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν τω μεταξύ ο Έλληνας δε μπορεί να κάνει συνεπιβατισμό, μερικοί σε άλλα νήματα περιμένετε ότι σε λίγα χρόνια θα συγκατοικήσει κιόλας, "επειδή έτσι γίνεται ήδη έξω", το θέατρο του παραλόγου μιλάμε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Haldol said:

Οπότε όχι μόνο ο επιβάτης δεν έχει τη διάθεση, ή δεν είναι διαδομένο σαν πρακτική, αλλά ήμαστε και ένα υβρίδιο ανάμεσα σε γύφτουλες - τσαμπατζήδες - κουτοπόνηροι - "ότι-αρπάξω". Προσωπικά car pooling με άγνωστο δε θα 'κανα για κανένα λόγο (γιατί ήμαστε Αθήνα, όχι Ζυρίχη), αλλά σε σοβαρές διαδρομές το μοίρασμα των εξόδων είναι δεδομένο, εφόσον κανονίζουμε να πάμε κάπου όλοι μαζί εξ' αρχής. Τώρα για διαδρομή Δροσιά - Πανόρμου (που αναφέρθηκε) δεν θ' ασχοληθώ, αλλά γι' Αθήνα - Πάτρα είναι δεδομένο.

Βασικά το ίδιο λέμε, απλώς το "ο επιβάτης δεν έχει τη διάθεση ούτε τη βενζίνη να μοιραστεί καλά καλά" που έγραψα ήταν ένας τρόπος να πω πιο ευγενικά αυτό που έβαλα σε bold, και το ότι δεν είναι διαδεδομένο σαν πρακτική είναι επακόλουθο του παραπάνω.

 

5 minutes ago, phanispal said:

Εν τω μεταξύ ο Έλληνας δε μπορεί να κάνει συνεπιβατισμό, μερικοί σε άλλα νήματα περιμένετε ότι σε λίγα χρόνια θα συγκατοικήσει κιόλας, "επειδή έτσι γίνεται ήδη έξω", το θέατρο του παραλόγου μιλάμε.

Μια χαρά μπορεί και ο Έλληνας να συγκατοικήσει, όσοι Έλληνες ζουν Λονδίνο πχ συγκατοικούν θέλουν δεν θέλουν, είναι θέμα ανάγκης.

Και από ότι φαίνεται με το ρυθμό που ανεβαίνουν τα νοίκια σε λίγα χρόνια υποχρεωτικά θα το κάνει και εδώ, δεν είμαστε μακριά από το να γίνουμε κυριολεκτικά Ευρώπη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, Narayan είπε

Αυτοί που αγόρασαν αυτοκίνητο, χωρίς να έχουν κανονίσει που θα σταθμεύουν καθημερινά με την κατάσταση που επικρατεί, είναι άμοιροι ευθυνών;

Επιτέλους κάποιος το είπε.

Οι οικογένειες πλέον, ασχέτως που μένουν και από ποια πραγματικότητα περιστοιχίζονται, έχουν πέραν του ενός αυτοκίνητα καθώς έχει ο μπαμπάς, η μαμά και ενίοτε και τα βλαστάρια τους.

Επίσης όλων (ή τουλάχιστον των περισσοτέρων) τα αυτοκίνητα έχουν "φουσκώσει" σε όγκο και καταλήγουμε να έχει ο άλλος "500αράκι" ή "μίνι" που έχει του μέγεθος παλαιού οικογενειακού. Τα δε suv πάνε κι έρχονται. Και πολλές φορές καταλήγουμε να μην χωράνε μέσα στις θέσεις στάθμευσης που μπορεί ήδη να έχουν οι πολυκατοικίες.

Και φυσικά φταίει ο "από μηχανής θεός", που έχει πλέον επικρατήσει να λέγεται "κράτος", "δήμαρχος" ή ότι άλλο σχετικό και δεν έρχεται να δώσει τη μαγική λύση

"Εμένα εδώ είναι το σπίτι μου, εκεί η δουλειά μου και αυτό το αυτοκίνητο που θέλω/χρειάζομαι. Βρείτε μου λύση"

Σημ. Προσωπικά, αν και είχα επιλογές που μου άρεσαν περισσότερο, κατέληξα σε όχημα που χωράει στο γκαράζ της πολυκατοικίας. Με δυσκολία σε σχέση με το παλιό, αλλά χωράει και άρα δεν χρειάζεται να ψάχνομαι γύρω-γύρω αλλά ούτε και να επιβαρύνω την κατάσταση της περιοχής.

Επεξ/σία από haris_216
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...