Προς το περιεχόμενο

Μποτιλιάρισμα


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Apati-menos είπε

Αν διάβασες τα άρθρα που παρέθεσα, θα είχες καταλάβει νομίζω ότι κανείς δε λέει ότι ο νόμος δεν υπάρχει.

Απλά λέμε ότι είναι εν μέρη παράλογος για να υπάρχει ως τέτοιος.

Ο παραλογος  νομος εχει φτιαχτεί για να προστατευει την δικη σου ζωη.Τωρα μεχρι να αλλαξει υποχρεουσε να συμμορφώνεσε με αυτο διοτι διαφορετικα παρανομεις με οτι συνέπεια εχει αυτο .Όπως ειπε και ο προηγούμενός δεν θα βγαλω ματια στον κωλο  για παρτη σου

Επεξ/σία από SPY_oo7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 ώρες πριν, csontheline είπε

Και προτεραιότητα σε όσους βρίσκονται ΜΕΣΑ σε αυτόν.

Αυτή η βλακεία πάλι...

Απορώ ποιος ηλίθιος σκέφτηκε ότι είναι καλή ιδέα να έχουν προτεραιότητα όσοι εισέρχονται στον κόμβο... Περνάς από Μεταξουργείο πχ σε ώρα αιχμής και ο κόμβος μοιάζει με υπαίθριο πάρκινγκ από την κίνηση που έχει κοκαλώσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε

Ο παραλογος  νομος εχει φτιαχτεί για να προστατευει την δικη σου ζωη.Τωρα μεχρι να αλλαξει υποχρεουσε να συμμορφώνεσε με αυτο διοτι διαφορετικα παρανομεις με οτι συνέπεια εχει αυτο .Όπως ειπε και ο προηγούμενός δεν θα βγαλω ματια στον κωλο  για παρτη σου

Ο νόμος είναι πανάρχαιος , δεν υπήρχε θέμα με την κίνηση όταν γράφτηκε και εννοείται θέλει αναβάθμιση όπως έχει γίνει σε άλλες χώρες που επιτρέπεται η διήθηση . 

Δεν είναι θέμα ασφάλειας , πιο ασφαλής είσαι ανάμεσα στα οχήματα παρά μπροστά η πίσω τους όταν έχει κίνηση .

Δυστυχώς είμαστε πολλα χρόνια πίσω σε τέτοια θέματα οπότε δεν το βλέπω να γίνεται σύντομα .. το θετικό είναι ότι δεν υπάρχει περίπτωση να σε γράψει κανείς αφού ακόμα και η τροχαία και η Δίας κάνουν διήθηση , δεν πιστεύω πως έχει γραφτεί έστω ένα πρόστιμο για αυτόν τον λόγο !

Επεξ/σία από visualizer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Macosj είπε

Τίποτα, όπως ανάφερα έγραψα τον πόνο μου. Αν έχεις παρατηρήσει τα διπλοπαρκαρισμενα είναι αυτοκίνητα όχι μηχανές, σε αυτά οφείλεται το μισό μποτιλιαρισμα 

Α ναι. Που να δεις και σε ατυχήματα με μοτοσικλέτα ποιός προηγείται.. Θα εκπλαγείς. 

Λογικός ο πόνος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, phanispal είπε

Ρε 'σεις τι είναι αυτό το πράγμα που γίνεται έξω;

Το πρωι παντως που ηρθα δουλεια ,μια χαρα ηταν.Βεβαια τωρα πολλοι φευγουν για εκτος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/10/2021 στις 9:15 ΠΜ, Swimmer21 είπε

Τι πιστεύετε ότι πρέπει να αλλάξει για να σταματήσει αυτό κάθε πρωί;

Θεωρείτε ότι χρειάζονται νέες υποδομές ή είναι θέμα ρύθμισης της κυκλοφορίας, φανάρια, μονοδρομήσεις, κλπ;

Καρέας, Κηφισός, ακόμα και Αττική οδός σε συγκεκριμένα σημεία δεν παλεύονται.

Εχοντας οδηγήσει σε εξωτερικό πρέπει πρώτα από όλα να αλλάξει η παιδεία μας. Να γνωρίζετε ότι μπορεί να προκληθεί κίνηση έως και σαράντα λεπτά μια ώρα αφού απομακρυνθεί το όχημα/λόγος για τον οποίο προκαλείται η κίνηση, εξ ολοκλήρου λόγω της αλλαγής λωρίδας και μη τήρησης των αποστάσεων. Θέλω να σκεφτείτε τον μέσο όρο αντίδρασης ενός οδηγού για να ξεκινήσει το οχημα του. Τώρα πολλαπλασιάστε αυτό το νούμερο επί 150. Σκεφτείτε λοιπόν ένα όχημα που αποφάσισε να αλλάξει λωρίδα διοτι αυθαίρετα θεώρησε ότι η μεσαία λωρίδα είναι πχ πιο γρήγορη. Ο πίσω του αναγκάστηκε να φρενάρει κοκαλλωνοντας. Το ίδιο και 50-100 οχήματα πίσω του. Με μια μόλις λανθασμένη αλλαγή λωρίδας προκλήθηκε 1-1.5 λεπτό κίνησης. Αυτά που σας λέω είναι τελείως ενδεικτικά. Θέλω να καταλάβετε γιατί η παιδεία παίζει τεράστιο ρόλο στην κίνηση που αντιμετωπίζουμε. 

Δυστυχώς δεν ξέρουμε να συμπεριφερόμαστε σε συνθήκες κίνησης. Εάν δεν το συμπεριλάβουν στα μαθήματα στους νέους οδηγούς δεν βλέπω φως στο τούνελ. Γενικά είμαστε πολύ κακοί οδηγοί, σε ευρωπαϊκά επίπεδα, με υψηλή στατιστικά ατυχημάτων. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι απλά είναι πολλά τα αυτοκίνητα για το μέγεθος του λεκανοπεδίου (Σαλονίκη ακόμη χειρότερη η αναλογία).

Δεν χωράνε πώς να το κάνουμε!

Βάλε και το ότι δεν υπάρχει σοβαρή εναλλακτική (π.χ αξιόπιστα ΜΜΜ) και να το το μπάχαλο.

Τον Αύγουστο που φεύγουν όλοι βλέπεις άλλη πόλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψιλό ακυρο αλλά κάτι πρέπει να γίνει με τα ασθενοφόρα παιδιά.

Δεν μπορούν να κολλάνε πίσω απο τα αμάξια και ειδικά σε σημεία της Αττικής που δεν έχει ΛΕΑ. Ας κάτσει κάποιος να σκεφτεί μια λύση η τροχαία να καθαρίζει τον δρόμο. Σπαράζει η καρδιά μου ακουγόντας την σειρήνα για 5 λεπτά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, valkon είπε

Ψιλό ακυρο αλλά κάτι πρέπει να γίνει με τα ασθενοφόρα παιδιά.

Θα γινω κακος,αλλα κατι πρεπει να γινει με αυτα που κανουν καφριλες ΕΚΤΟΣ προφανης αναγκης.Αλλα εδω δεν αγγιζουν τους οδηγους ΙΧ ,σιγα μην αγγιξουν οδηγους περιπολικων/ασθενοφορων κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, phanispal είπε

Ρε 'σεις τι είναι αυτό το πράγμα που γίνεται έξω;

Ρε πως την παλεύετε εσείς οι Αθηναίοι;

Ημουν τη Δευτέρα Αθήνα και τα είδα όλα.

41 λεπτά πριν, albert_pana είπε

Εχοντας οδηγήσει σε εξωτερικό πρέπει πρώτα από όλα να αλλάξει η παιδεία μας. Να γνωρίζετε ότι μπορεί να προκληθεί κίνηση έως και σαράντα λεπτά μια ώρα αφού απομακρυνθεί το όχημα/λόγος για τον οποίο προκαλείται η κίνηση, εξ ολοκλήρου λόγω της αλλαγής λωρίδας και μη τήρησης των αποστάσεων. Θέλω να σκεφτείτε τον μέσο όρο αντίδρασης ενός οδηγού για να ξεκινήσει το οχημα του. Τώρα πολλαπλασιάστε αυτό το νούμερο επί 150. Σκεφτείτε λοιπόν ένα όχημα που αποφάσισε να αλλάξει λωρίδα διοτι αυθαίρετα θεώρησε ότι η μεσαία λωρίδα είναι πχ πιο γρήγορη. Ο πίσω του αναγκάστηκε να φρενάρει κοκαλλωνοντας. Το ίδιο και 50-100 οχήματα πίσω του. Με μια μόλις λανθασμένη αλλαγή λωρίδας προκλήθηκε 1-1.5 λεπτό κίνησης. Αυτά που σας λέω είναι τελείως ενδεικτικά. Θέλω να καταλάβετε γιατί η παιδεία παίζει τεράστιο ρόλο στην κίνηση που αντιμετωπίζουμε. 

Δυστυχώς δεν ξέρουμε να συμπεριφερόμαστε σε συνθήκες κίνησης. Εάν δεν το συμπεριλάβουν στα μαθήματα στους νέους οδηγούς δεν βλέπω φως στο τούνελ. Γενικά είμαστε πολύ κακοί οδηγοί, σε ευρωπαϊκά επίπεδα, με υψηλή στατιστικά ατυχημάτων. 

Εχω πετύχει γυναίκα οδηγό smart στην Αθήνα, όταν έμενα εκεί, που μόλις άλλαζε ρεύμα αμέσως έστριβε το τιμόνι να ξανα-αλλάξει.
Δηλαδή αυτή οδηγούσε μόνο με ζιγκ ζαγκ!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, G.TH. είπε

Πάνω από όλα, ο δακτύλιος μειώνει την κίνηση.

Μπορούν να εφαρμόσουν απλά πράγματα όπως :κυλιόμενο ωράριο, τα φορτηγά να απαγορεύεται να κυκλοφορούν ώρες αιχμής ( φυσικά ούτε σκέψη για ξεφόρτωμα), τα διπλοπαρκαρισμενα να τα παίρνει γερανός άμεσα. Με αυτά τα τρία απλά πράγματα η κίνηση μειώνεται στο 1/3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Macosj είπε

Μπορούν να εφαρμόσουν απλά πράγματα όπως :κυλιόμενο ωράριο, τα φορτηγά να απαγορεύεται να κυκλοφορούν ώρες αιχμής ( φυσικά ούτε σκέψη για ξεφόρτωμα), τα διπλοπαρκαρισμενα να τα παίρνει γερανός άμεσα. Με αυτά τα τρία απλά πράγματα η κίνηση μειώνεται στο 1/3

Μονο απλα δεν ειναι.. 

1. Θα δημιουργηθει προβλημα στην τροφοδοσια των καταστηματων γιατι προφανως δεν προλαβαινουν και κανενας δεν θελει να δουλεψει σπαστο ωραριο

2. Χρειαζεσαι ενα στρατο απο γερανους 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dantε είπε

Θα γινω κακος,αλλα κατι πρεπει να γινει με αυτα που κανουν καφριλες ΕΚΤΟΣ προφανης αναγκης.Αλλα εδω δεν αγγιζουν τους οδηγους ΙΧ ,σιγα μην αγγιξουν οδηγους περιπολικων/ασθενοφορων κτλ.

Πως κρίνεις τι ειναι προφανη αναγκη και τι οχι ? εχεις ασυρματο αστυνομιας /ΕΚΑΒ και ξερεις τι κανει και που παει ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...