Προς το περιεχόμενο

Μποτιλιάρισμα


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, visualizer είπε

Ποια ακριβως ειναι η ουσια σε αυτα που ειπες , θες να εξηγησεις; 

Λεω γωω τωρα..μηπως ειναι αυτο που εγραψα στο προηγουμενο σχολιο μου?

"Γενικότερα επικρατεί χάος από όποια πλευρά και να το δεις "

Η ουσία είναι φίλε μου ότι οι κάτοχοι δικύκλου εντός πόλης, κοστολογούν τον χρόνο που θα σπαταλήσουν στην κίνηση ή το πόσο γρήγορα θα φτάσουν στον προορισμό τους, περισσότερο από την ασφάλεια τους. Περισσότερο από την ανάγκη να είναι αρτιμελείς, περισσότερο από την αγωνία της οικογένειας τους αν θα γυρίσει σώος ακριβώς όπως έφυγε το πρωί καβαλώντας το δίκυκλο μέσα στην ζούγκλα.

Επιλέγουν να παίζουν καθημερινά ρώσικη ρουλέτα, διανύοντας ολόκληρο τον μποτιλιάρισμενο Κηφισό προκειμένου να μην στεναχωρήσουν το αφεντικό και να φτάσουν πιο γρήγορα από το εκάστοτε "θύμα" με το κουβά του, που μόλις προσπέρασαν με 60χλμ την ώρα που ο άλλος πήγαινε με 0! 

Και το θέμα δεν είναι η επικινδυνότητα κάθε αυτού. Είναι το γεγονός ότι η ασφάλεια του αναβάτη δεν εξαρτάται από τον ίδιο!! Δεν έχει τον τελευταίο λόγο ο αναβάτης στην ασφάλεια του. Ο αφηρημένος, η αφηρημένη, ο γέρος, ο άπειρος θα του κοστίσει (στην καλύτερη!) ένα γύψο ή έναν νάρθηκα. 

Αυτή λοιπόν είναι η ουσία. Γιατί στατιστικά να το πάρεις (δεν δέχεται αμφισβήτηση, το βλέπουμε όλοι) αυτοί που έχουν πλήρη και σωστό εξοπλισμό μηχανής χειμώνα - καλοκαίρι που θα μπορούσε να τους προστατεύσει στο έπακρον, δεν είναι ούτε το 10% (και πολύ λέω).

Spoiler

(Καλά, με το επιχείρημα ότι όσοι έχουν μηχανή αν πάρουν αυτοκίνητο πόσο θα γίνει το μποτιλιάρισμα γελάνε και τα κουκουνάρια από τα πεύκα. Επιχείρημα 3χρονου)

 

Επεξ/σία από Greektrooper
  • Like 8
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν έχεις ανέβει πότε σε δίκυκλο και προφανώς αυτή είναι η δική σου άποψη  από την μια οπτική γωνία . Προσωπικά χρησιμοποιώ και τα δύο μέσα οπότε θεωρητικά μπορώ να έχω μια αντικειμενική άποψη . 

Τους βάζεις όλους σε ένα τσουβαλι που δείχνει ξεκάθαρα ότι εισαι προκατειλημμένος . Θα καθόμουν να σου αναλύσω αλλά συζητήσεις με προκατειλημμένους ανθρωπους είναι σαν να μιλάς σε τοίχο.

Όσο για το επιχείρημα μου που θεωρείς ότι είναι τρίχρονου είναι απλά μαθηματικά φίλε μου αλλά προφανως δεν το κατέχεις για αυτο ανεβασα και μια εικονα την οποια πιστευω και ενα παιδι μπορει να την καταλαβει. Ειναι για ποδηλατα αλλα και οι μηχανες δεν πιανουν πολυ περισσοτερο χωρο.

 

 

eik.png

Επεξ/σία από visualizer
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, visualizer είπε

Φαίνεται ξεκάθαρα ότι....

Πετάς την μπάλα στην εξέδρα, προσβάλλοντας κιόλας. Εγραψα ένα mini σεντόνι (μπούρδες θες; Μπούρδες) αλλά κατά τα άλλα εγώ είμαι ο προκατειλημμένος στον οποίο δεν θα καθήσεις να απαντήσεις! Πέρασες στο ντούκου το bold στην αρχή του κειμένου (εντός πόλης) αλλά το συμπέρασμα ότι δεν έχω ανέβει ποτέ σε δίκυκλο το έβγαλες. Μία χαρά.

Καλές γιορτές να έχουμε παιδιά!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεθαψε ενας το θεμα να πει το πονο του και χωρισατε στρατοπεδα λες και φταιει ο ενας και οχι ο αλλος.

Οπως ειπωθηκε η κατασταση ειναι χαος απο ολους.

Και απο τους παπακηδες (συνηθως) που πανε ακρανωτοι διχως αυριο κανοντας διηθηση.

Και απο τους αυτοκινητακιδες που οδηγουν με το κινητο και κοβουν τα κοκκινα ασαλιωτα.

Και απο τους ποδηλατες που πιανουν μια λωριδα γιατι μπορουν και δεν υπαρχει κοκκινο φαναρι για αυτους.

Εξισου φταινε και πεζοι που πεταγονται χωρις να κοιτανε η ειναι κοκκινο το πεζοφαναρο και δε τους ενδιαφερει.

Η ελλειψη παιδειας ειναι γενικοτερη και οχι σε μια συγκεκριμενη ομαδα,για τον απλουστατο λογο πως οποιο οδηγαει μηχανη,πιθανοτατα οδηγαει και αυτοκινητο,οποιος εχει ποδηλατο πιθανοτατα οδηγαει και μηχανη/αυτοκινητο οποτε και τη νοοτροπια που εχει με το ενα οχημα προφανως θα τη κουβαλαει και στο αλλο.

Αλλα αρεσκομαστε στην Ελλαδα να κατηγορουμε τους αλλους για τα προβληματα μας και οχι τον εαυτο μας.Ειναι η ευκολη λυση και αυτες μας αρεσουν δεκαετιες τωρα.

  • Like 11
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1.Μετρο σε περισσότερες περιοχές (έχουν αρχίσει εργασίες αλλά θα πάρει καιρο)

2.Πιο συχνά λεωφορεια ,αν χρησιμοποιούμε οι περισσότεροι τα λεωφορεια στην Αθήνα δεν θα υπήρχε πιστεύω τόση πολύ κίνηση και τα αμάξια θα ήταν λιγοστά και φτάναμε πολύ γρήγορα στην δουλεια μας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ολοι παραπονιόμαστε για το κυκλοφοριακό χάος, είναι λογικό.

Ομως η επικινδυνότητα είναι το σημαντικότερο.

Αν με το αυτοκίνητο κινδυνεύουμε 1 φορά, τότε με το μηχανάκι 10, δυστυχώς υπάρχει μεγάλο ποσοστό οδηγών που δεν οδηγεί μηχανάκι και δεν μπορεί να γνωρίζει.

Σχεδόν όλοι μπορούν να οδηγήσουν πολύ καλύτερα, δηλαδή προσεκτικά, με λιγότερα χμ, να τηρούν τα βασικά του ΚΟΚ κλπ.Τα τροχαία ατυχήματα θα ήταν πολύ λιγότερα.

Τα διπλοπαρκαρισμένα είναι καρκίνωμα.

Οταν οδηγώ το αυτοκίνητο, προσέχω όσο μπορώ τα μηχανάκια, πάντα πρίν απο κάθε ελιγμό, θα βγάλω πρώτα φλάς και θα τσεκάρω καθρέφτη, αν έρχεται μηχανάκι θα μείνω στην πορεία που είμαι.

Οταν μπορώ, θα κάνω λίγο δεξιά η αριστερά για να του αφήσω χώρο να περάσει.

Οταν έχω μηχανάκι μπροστά μου, θα κρατήσω απόσταση, πχ μπορεί να φρενάρει απότομα κλπ.

Πάνω στην στροφή, θα προσέξω μην χωθεί μηχανάκι και τον κλείσω.

Δυστυχώς όμως όταν οδηγώ το μηχανάκι, όλα αυτά τα βλέπω σε μειωμένο ποσοστό, δεν εμπιστεύομαι κανέναν.

Ανεξάρτητα τι οδηγάμε, πρέπει να προσέχουμε:

1)Αυτόν που είναι έτοιμος να πεταχτεί απο το Stop.

2)Αυτόν που μπορεί να κάνει απότομα ελιγμό χωρίς φλάς (Το χειρότερο).

3)Αυτόν που μιλάει στο κινητό και ακόμα χειρότερα που κοιτάζει την οθόνη του κινητού και κάθε τόσο κοιτάζει μπροστά τον δρόμο.Αυτή η κατηγορία θέλει πραγματική τιμωρία, αφαίρεση διπλώματος και πινακίδων την 1η φορά για κάποιο χρονικό διάστημα.Την 2η φορά για περισσότερο.

4)Αυτόν που έχει κόκκινο και θα περάσει την τελευταία στιγμή.

5)Αυτόν που θέλει τελευταία στιγμή να αλλάξει 3 λωρίδες πχ για να βγεί στην επόμενη δεξιά έξοδο στη εθνική και εμποδίζει την ροή η σε προσπερνάει περνώντας μπροστά σου γκαζωμένος.Εκεί με το αυτοκίνητο τουλάχιστον έχεις πιθανότητες να γίνετε μαλιοκούβαρα και να σωθείς, αλλά να πηγαίνω δεξιά με το παπί με 80-90 χμ και να με προσπερνάει για να χωθεί δεξιά στην επόμενη έξοδο με 100-120 χμ εκεί φοβάμαι.

Εχω κάνει λάθη στην οδήγηση, αλλά τουλάχιστον όχι τραγικά.Ούτε οδηγώ με τρόπο που να αποτελώ κίνδυνο.

Επίσης να αναφερθώ και στους πεζούς, ούτε αυτοί συμπεριφέρονται σωστά όταν πετάγονται ανάμεσα απο τα αυτοκίνητα και περνούν τον δρόμο και δεν κοιτούν πρώτα προς την κατεύθυνση που έρχονται τα αυτοκίνητα.Η που είναι γυρισμένοι με την πλάτη στην άκρη του δρόμου και δεν περπατούν στο πεζοδρόμιο.Η που περνούν απέναντι σε στενά πάνω σε στροφή.Η που πετάγονται απο νησίδες που βρίσκονται ανάμεσα στις 2 λωρίδες που έχουν και φυτά-δέντρα και δεν τους βλέπεις πιο πρίν.

Σε αυτές οι περιπτώσεις, αν δεν υπάρχει καλή ορατότητα είναι ακόμα χειρότερα.

Μου έχει τύχει να στρίβω αριστερά σε στενό στην γειτονιά μου και να έρχεται αντίθετα προς το μέρος μου αριστερά μου πάνω στην στροφή πατέρας με τον μικρό του γιό με τα ποδήλατα.Ευτυχώς είχα πάρει την στροφή λίγο ανοιχτά.

Επεξ/σία από AntiCambeR
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω ένα πράγμα. Πως γίνεται να έχει τροχονόμους στην Βουλιαγμένης το πρωί, κάθε πρωί, που κατά 90% δίνουν κυκλοφορία όπως θα έκαναν κ τα φανάρια γιατί δεν έχει κίνηση, πάρα μόνο ελάχιστες φορές, και τα απογεύματα δεν είναι κανένας που κάνω το Γλυφάδα νέος Κόσμος 1 ώρα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και που λεει οτι Η ΑΣΠΡΗ ΔΙΑΚΕΚΟΜΕΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΧΩΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΛΟΥΡΙΔΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ  ΕΙΝΑΙ ΛΩΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ????????

4 ώρες πριν, original911 είπε

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω ένα πράγμα. Πως γίνεται να έχει τροχονόμους στην Βουλιαγμένης το πρωί, κάθε πρωί, που κατά 90% δίνουν κυκλοφορία όπως θα έκαναν κ τα φανάρια γιατί δεν έχει κίνηση, πάρα μόνο ελάχιστες φορές, και τα απογεύματα δεν είναι κανένας που κάνω το Γλυφάδα νέος Κόσμος 1 ώρα. 

Ειδηκα τα φαναρια στην Αργυρουπολη μεγαλη απελπισια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/12/2021 στις 11:22 ΜΜ, visualizer είπε

Όσο για το επιχείρημα μου που θεωρείς ότι είναι τρίχρονου είναι απλά μαθηματικά φίλε μου αλλά προφανως δεν το κατέχεις για αυτο ανεβασα και μια εικονα την οποια πιστευω και ενα παιδι μπορει να την καταλαβει. Ειναι για ποδηλατα αλλα και οι μηχανες δεν πιανουν πολυ περισσοτερο χωρο.eik.png

Ωραία εικόνα, αλλά και πάλι θα προτιμήσω την ασφάλεια και την άνεση του αυτοκινήτου. Όποιος θέλει να φτάνει ιδρωμένος στη δουλειά και με 10 φορές παραπάνω πιθανότητα να μη φτάσει καν, ο δρόμος ανοιχτός και τα σκυλιά... δεμένα. Kthxbye. :P

Σε μηχανές είναι φυσικά καλύτερη η κατάσταση σε σχέση με το ποδήλατο (που έχουν κυριολεκτικά 0 ασφάλεια), αλλά και πάλι είναι η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με αυτοκίνητο.

PS. Ήμουν ποδηλάτης. Κούρσα. Carbonιές, ρούχα, πετάλια SPD, και δε συμμαζεύεται. Με 150+ χλμ την εβδομάδα. Μετά, μεγάλωσα κι έδωσα στη ζωή μου την αξία που της πρέπει.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

  

1 ώρα πριν, Haldol είπε

Ωραία εικόνα, αλλά και πάλι θα προτιμήσω την ασφάλεια και την άνεση του αυτοκινήτου. Όποιος θέλει να φτάνει ιδρωμένος στη δουλειά και με 10 φορές παραπάνω πιθανότητα να μη φτάσει καν, ο δρόμος ανοιχτός και τα σκυλιά... δεμένα. Kthxbye. :P

Σε μηχανές είναι φυσικά καλύτερη η κατάσταση σε σχέση με το ποδήλατο (που έχουν κυριολεκτικά 0 ασφάλεια), αλλά και πάλι είναι η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με αυτοκίνητο.

PS. Ήμουν ποδηλάτης. Κούρσα. Carbonιές, ρούχα, πετάλια SPD, και δε συμμαζεύεται. Με 150+ χλμ την εβδομάδα. Μετά, μεγάλωσα κι έδωσα στη ζωή μου την αξία που της πρέπει.

 

Και εδω μπαινει ενα απο τα αγαπημενα μου ρητα αφου εγινε το θεμα σαλατα ουτως η αλλιως 🤣

“The fear of death follows from the fear of life. A man who lives fully is prepared to die at any time.”

— Mark Twain

 

Με την λογικη σου κατσε κλειδωσου σπιτι σου για να δωσεις την υπερτατη αξια στην ζωη σου η μην κυκλοφορεις με αμαξι παρε το μετρο η τον ηλεκτρικο να δωσεις περισσοτερη αξια στην ζωη ( θα εισαι χιλιες φορες πιο ασφαλης απο οτι με το οχημα  σου) . Προφανως ειναι λαθος διατυπωμενο αυτο που θες να πεις . Δεν τιθεται θεμα αξιας αλλα φοβου.

 

Επεξ/σία από visualizer
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως 2-3 πραγματάκια που δεν καταλαβαίνω και θεωρώ ότι αν αλλάξουν θα βελτιώσουν δραματικά την κατάσταση και ανέξοδα:

1. Ρύθμιση ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ φαναριών (με την βοήθεια και της τεχνολογίας, Google Maps, κλπ) που όλοι ξέρουμε και ξέρουν τι προβλήματα δημιουργούν. (Αργυρούπολη, Καρέας, Κέντρο, κλπ). Δεν γίνεται να ανοίγει το φανάρι για 5 δευτερόλεπτα να περνάνε 3 αυτοκίνητα και άλλα 2 με κόκκινο να κόβουν την λωρίδα στα 2 πχ.

2. Απαγόρευση κυκλοφορίας μεγάλων φορτηγών σε ώρες αιχμής και κυρίως το πρωί. Βγαζει ο άλλος την μπετονιέρα στις 9, έλεος.

3. Απαγόρευση διενέργειας μη σημαντικών έργων σε ώρες αιχμής. (Σήμερα το πρωί 8:30 καθάριζαν τα φρεάτια των δρόμων πάνω στην Ευελπίδων, καμία λογική.)

Επεξ/σία από Swimmer21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μεγαλύτερη αστική σήραγγα στην Ελλάδα ετοιμάζεται στην Αθήνα

Καλά νέα και φαντάζομαι θα βοηθήσουν κάπως την κατάσταση (μιας και το να λυθεί η ρίζα του προβλήματος που είναι ο υπερπλυθησμός της Αθήνας, απλά δεν παίζει).

Το θέμα είναι να μην ολοκληρωθούν τα έργα όταν θα έχω εγγόνια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, visualizer είπε

Με την λογικη σου κατσε κλειδωσου σπιτι σου για να δωσεις την υπερτατη αξια στην ζωη σου η μην κυκλοφορεις με αμαξι παρε το μετρο η τον ηλεκτρικο να δωσεις περισσοτερη αξια στην ζωη ( θα εισαι χιλιες φορες πιο ασφαλης απο οτι με το οχημα  σου) . Προφανως ειναι λαθος διατυπωμενο αυτο που θες να πεις . Δεν τιθεται θεμα αξιας αλλα φοβου.

Φόβος είναι το να μην μετακινείσαι καθόλου. Το να επιλέγεις το βέλτιστο μέσο με βάση τις ανάγκες σου, δίνοντας όμως μία 'Α' προτεραιότητα στην ασφάλεια, είναι η κοινή λογική. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Swimmer21 είπε

2. Απαγόρευση κυκλοφορίας μεγάλων φορτηγών σε ώρες αιχμής και κυρίως το πρωί. Βγαζει ο άλλος την μπετονιέρα στις 9, έλεος.

Και τις οικοδομες βραδυ θα τις χτιζουν? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...