Προς το περιεχόμενο

Τι μηχανάκι να πάρω;


Mike2002

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, Candela είπε

Πιστεύω ότι παίζει ρόλο και η τρόμπα λαδιού αν τύχει και χαλάσει. Αν χαλάσει που δεν θα μπορέσεις να το καταλάβεις, δεν στέλνει λάδι στο κόμβιο της μπιέλας με αποτέλεσμα να παθαίνει ζημιά η μπιέλα.

Εγώ μετά από ολική ανακατασκευή σε μηχανάκι (στρόφαλος-μπιέλα-ρουλεμάν στρόφαλου, πιστόνι, κύλινδρος, καδένα, τσιμουχάκια βαλβίδων) θα πρότεινα να αλλαχτεί και προληπτικά η τρόμπα λαδιού.

Σε γενική επισκευή είναι μέσα και η τρόμπα λαδιού οποίος μάστορας δεν το κάνει η δεν είναι μάστορας η εντελώς ανεύθυνος.

Είναι σαν να κάνεις μπάνιο και να μην αλλάζεις βρακί όπως λέει και ένας γνωστός μάστορας.

Σιγα τα λεφτά που έχει μια τρόμπα λαδιού για παπί 15€ 

2 ώρες πριν, phanispal είπε

Μπορείς να βοηθήσεις λίγο με αυτό;

Το δικό μου μετά το τροχαίο, 2-3 πρωινά όταν πέρασα τα 80-90 μου έκανε ένα θόρυβο που μειώθηκε όταν έπεσε η ταχύτητα έως ότου σταμάτησε εντελώς σε φανάρι (λίγο αργότερα έφτασα στη δουλειά οπότε δε χρειάστηκε να το ζορίσω).

Πριν το τροχαίο και τάπα να πήγαινα δεν έκανε κιχ.

Απλά το μεσημέρι δεν το κάνει.

Θα το δεις σε βάθος χρόνου δούλεψε το κ άλλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 98
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Στις 31/10/2021 στις 9:24 ΜΜ, Fordakias7 είπε

Εκαιγε λάδι σαν δίχρονο το δικό μου το ιννοβα καρμπυρατέρο.Το πούλησα σε ένα καλό φίλο το έκανε επισκευή 550 ευρώ όλα γνήσια Χόντα άλλαξε τα πάντα μέσα στο μοτέρ και μετά από 15000 άρχισε να τσιμπάει λαδακι.Εγω αγόρασα κρυπτόν ξ 

Και ναι άρχισε να χτυπάει η μπιέλα του λογικό είναι μετά από τόσα λίτρα λάδι χαχα.Δουλευε με 500μλ μέσα μετά από 700 χιλιόμετρα

Το δικό σου στα πόσα χιλιόμετρα άρχισε να βαράει μπιέλα? Πάντως σε συζήτηση που είχα σήμερα με μηχανικό μου είπε ότι έχει δει innova (είτε καρμπυρατεράτα, είτε injection) να φτάνουν μέχρι 150000 χιλιόμετρα χωρίς αλλαγή μπιέλας, με σωστή συντήρηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Candela είπε

Το δικό σου στα πόσα χιλιόμετρα άρχισε να βαράει μπιέλα? Πάντως σε συζήτηση που είχα σήμερα με μηχανικό μου είπε ότι έχει δει innova (είτε καρμπυρατεράτα, είτε injection) να φτάνουν μέχρι 150000 χιλιόμετρα χωρίς αλλαγή μπιέλας, με σωστή συντήρηση.

Είναι πιθανόν ναι αλλά είναι λίγα τα ιννοβα γενικά είχαν θέματα.

Δεν έχω ιδέα το πήρα με τερματισμενο κοντέρ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Fordakias7 είπε

Είναι πιθανόν ναι αλλά είναι λίγα τα ιννοβα γενικά είχαν θέματα.

Δεν έχω ιδέα το πήρα με τερματισμενο κοντέρ

Και με την μίζα είχαν θέμα. Αλλά απ ότι έχω ακούσει και έχω δει η Honda έβγαλε καινούργια μίζα καλύτερης ποιότητας με διαφορετικό κωδικό από την παλιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Fordakias7 είπε

Δεν έχω ιδέα το πήρα με τερματισμενο κοντέρ

Το δικό σου που το πήρες με τερματισμένο κοντέρ, μια χαρά ήταν αφού άντεξε πάνω από 100000 χιλιόμετρα η  μπιέλα. Αν είχε βαρέσει μπιέλα στα 30000 χιλιόμετρα τότε θα ήταν απαράδεκτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Candela είπε

Το δικό σου που το πήρες με τερματισμένο κοντέρ, μια χαρά ήταν αφού άντεξε πάνω από 100000 χιλιόμετρα η  μπιέλα. Αν είχε βαρέσει μπιέλα στα 30000 χιλιόμετρα τότε θα ήταν απαράδεκτο.

Το μοτέρ ήτανε ανοιγμένο αλλά δεν ξέρω εάν είχε αλλάξει μπιέλα δεν ρώτησα το παιδί που το έχει τώρα που το έκανε επισκευή εάν είχε ανοιχτεί όλο το μοτέρ πάντως κυλινδροπιστονο είχε αλλαχτεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν κατέληξα στο kazer (2000) το μηχανάκι είναι  μαμά. Τι μου προτείνετε να του βάλω και εξωτερικά αλλά και εσωτερικα. Το χρώμα του είναι γκρι. Ακούω γνωμες

Επεξ/σία από Mike2002
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Mike2002 είπε

Λοιπόν κατέληξα στο kazer (2000) το μηχανάκι είναι  μαμά. Τι μου προτείνετε να του βάλω και εξωτερικά αλλά και εσωτερικα. Το χρώμα του είναι γκρι. Ακούω γνωμες

Καλύτερα να το αφήσεις μαμά όπως είναι, και να μην κάνεις τροποποιήσεις στον κινητήρα. Ένα γρανάζι με ένα δόντι λιγότερο μπροστά, αν θες λίγο καλύτερη επιτάχυνση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...