Προς το περιεχόμενο

Τι μηχανάκι να πάρω;


Mike2002

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 λεπτά πριν, Candela είπε

Αυτό που είχες γράψει προηγουμένως ότι έκαιγε λάδι σαν δίχρονο? Ή ήταν άλλο innova εκείνο? Μπιέλα βάρεσε καθόλου?

 

Εκαιγε λάδι σαν δίχρονο το δικό μου το ιννοβα καρμπυρατέρο.Το πούλησα σε ένα καλό φίλο το έκανε επισκευή 550 ευρώ όλα γνήσια Χόντα άλλαξε τα πάντα μέσα στο μοτέρ και μετά από 15000 άρχισε να τσιμπάει λαδακι.Εγω αγόρασα κρυπτόν ξ 

Και ναι άρχισε να χτυπάει η μπιέλα του λογικό είναι μετά από τόσα λίτρα λάδι χαχα.Δουλευε με 500μλ μέσα μετά από 700 χιλιόμετρα

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 98
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

42 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Εκαιγε λάδι σαν δίχρονο το δικό μου το ιννοβα καρμπυρατέρο.Το πούλησα σε ένα καλό φίλο το έκανε επισκευή 550 ευρώ όλα γνήσια Χόντα άλλαξε τα πάντα μέσα στο μοτέρ και μετά από 15000 άρχισε να τσιμπάει λαδακι.Εγω αγόρασα κρυπτόν ξ 

Και ναι άρχισε να χτυπάει η μπιέλα του λογικό είναι μετά από τόσα λίτρα λάδι χαχα.Δουλευε με 500μλ μέσα μετά από 700 χιλιόμετρα

Όταν ξεμείνει από λάδια το μοτέρ, υπάρχει περίπτωση να κολλήσει την ώρα που οδηγείς. Στην δική σου την περίπτωση φαντάζομαι ότι έμεινε για κάποιο διάστημα από λάδια και άρμπαξε η μπιέλα και άρχισε να ακούγεται.

Πάλι καλά. Έχω ακούσει για περίπτωση που έμεινε το μοτέρ από λάδια, και κόλλησε η μηχανή την ώρα που οδηγούσε. Ευτυχώς δεν έπεσε κάτω το μηχανάκι και δεν έπαθε τίποτα ο οδηγός. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι δεν έμεινε από λάδια ακριβώς απλά είχε τα μισά λάδια μέσα και δεν είχε πίεση λαδιού και όλα τα συναφή και έτσι καταστρέφονται όλα σιγά σιγά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Ναι δεν έμεινε από λάδια ακριβώς απλά είχε τα μισά λάδια μέσα και δεν είχε πίεση λαδιού και όλα τα συναφή και έτσι καταστρέφονται όλα σιγά σιγά 

Στα πόσα χιλιόμετρα άρχισε να ακούγεται η μπιέλα? Η μπιέλα ακουγόταν όταν ήταν κρύο το μοτέρ, ή όταν ζεσταινόταν μετά από αρκετή ώρα?

Επεξ/σία από Candela
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Candela είπε

Όταν ξεμείνει από λάδια το μοτέρ, υπάρχει περίπτωση να κολλήσει την ώρα που οδηγείς. Στην δική σου την περίπτωση φαντάζομαι ότι έμεινε για κάποιο διάστημα από λάδια και άρμπαξε η μπιέλα και άρχισε να ακούγεται.

 

Oταν διαβαζω τετοια,αναρωτιεμαι γιατι κανει εντυπωση στον κοσμο που χαλανε τα μηχανακια.

Και μετα ερχεται ο αλλος και λεει οτι το ταδε μηχανακι βαραει μπιελα.
Οχι παιδια,το ταδε μηχανακι δε βαραει μπιελα αν το προσεχεις,βαραει μπιελα οταν αρχισει να καιει λαδι,εσυ συμπληρωνεις οποτε το θυμηθεις,δεν αλλαζεις λαδι και φυσικα δεν αλλαζεις ουτε ελατηρια/πιστονι.

 

3 ώρες πριν, Candela είπε

Πάλι καλά. Έχω ακούσει για περίπτωση που έμεινε το μοτέρ από λάδια, και κόλλησε η μηχανή την ώρα που οδηγούσε. Ευτυχώς δεν έπεσε κάτω το μηχανάκι και δεν έπαθε τίποτα ο οδηγός. 

Στα 16-18 μου,μου ειχε φρεναρει το μοτερ του glx απο λαδια καμποσες φορες.

Απο ενα σημειο και μετα ειχα μαθει ακριβως ποτε θα φρεναρει,και πατουσα νεκρα !

 

4 ώρες πριν, Fordakias7 είπε

Το ιννοβα που λέω αυτήν την στιγμή έχει 185000 πραγματικά χιλιόμετρα χωρίς καμία επισκευή σε μπιέλα κυλινδροπιστονο κλπ και τσιμπάει ελάχιστο λάδι μίλησα με το παιδί εχθές.

Δεν το πιστευω,αυτο παει αντιθετα απο οσα εχουμε δει και εχουμε ζησει στα μοτερ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Δεν το πιστευω,αυτο παει αντιθετα απο οσα εχουμε δει και εχουμε ζησει στα μοτερ.

 

Ούτε εγώ αλλά όσοι τον ξέρουν μου λένε είναι αλήθεια όντως είναι ισως ο μοναδικός με τόσα χιλιόμετρα σε ιννοβα 

Τα ιννοβα βαράμε μπιέλα χωρίς να κάψουν λάδια είχαν θέμα στην λίπανση της μπιελας και νμζω διορθώνετε με πατέντα από κομβίο αστρεα.Εχουν βαρεσει μπιέλα πολλά ιννοβα που είχαν λάδια μέσα σχεδόν στο φουλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Ούτε εγώ αλλά όσοι τον ξέρουν μου λένε είναι αλήθεια όντως είναι ισως ο μοναδικός με τόσα χιλιόμετρα σε ιννοβα 

Τα ιννοβα βαράμε μπιέλα χωρίς να κάψουν λάδια είχαν θέμα στην λίπανση της μπιελας και νμζω διορθώνετε με πατέντα από κομβίο αστρεα.Εχουν βαρεσει μπιέλα πολλά ιννοβα που είχαν λάδια μέσα σχεδόν στο φουλ

Εχει λυθει το μοτερ,απλα δεν το λεει.Και οι αλλοι πως μπορουν να πιστοποιησουν οτι αυτα που λενε/λεει ειναι αληθεια;

Ξερω πολλους κολλημενους που θα μπορουσαν να πουν κατι τετοιο,απλα και μονο για να υποστηριξουν  το κολλημα τους  για το συγκεκριμενο μηχανακι.

Εχω γνωρισει ψευτες και ψευτες που λεγαν οτιδηποτε για να μας πεισουν οτι το δικο τους μηχανακι ειναι τοπ,οποτε εχω παψει εδω και 2 δεκαετιες να τα πιστευω.

Πιστευεις οτι ενα μοτερ θα αντεχε χωρις να αλλαξεις εστω ενα πιστονι,με 180Κ στην πλατη;

Ουτε ελατηρια;Και να τσιμπαει ΕΛΑΧΙΣΤΟ λαδι οπως λεει ο φιλος;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Εχει λυθει το μοτερ,απλα δεν το λεει.Και οι αλλοι πως μπορουν να πιστοποιησουν οτι αυτα που λενε/λεει ειναι αληθεια;

Ξερω πολλους κολλημενους που θα μπορουσαν να πουν κατι τετοιο,απλα και μονο για να υποστηριξουν  το κολλημα τους  για το συγκεκριμενο μηχανακι.

Εχω γνωρισει ψευτες και ψευτες που λεγαν οτιδηποτε για να μας πεισουν οτι το δικο τους μηχανακι ειναι τοπ,οποτε εχω παψει εδω και 2 δεκαετιες να τα πιστευω.

Πιστευεις οτι ενα μοτερ θα αντεχε χωρις να αλλαξεις εστω ενα πιστονι,με 180Κ στην πλατη;

Ουτε ελατηρια;Και να τσιμπαει ΕΛΑΧΙΣΤΟ λαδι οπως λεει ο φιλος;

 

 

Όλα είναι θέμα συντήρησης μπορείς να σπάσεις και κρυπτόν ξ η καζε ρ ποιο γρήγορα από ιννοβα.Ο συγκεκριμένος δεν είναι καθόλου κολλημένος δεν ασχολείται με μηχανάκια καν.Επισης αν αλλάξεις ελατήρια πιστονιού αλλάζεις και πιστόνι δηλαδή και ρεκτιφιε στον κύλινδρο+τσιμουχακια βαλβίδων και αυτό μισή επισκευή είναι.Εννοειται ότι σε ιννοβα αν κάνεις επισκευή αλλάζεις και μπιέλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Επισης αν αλλάξεις ελατήρια πιστονιού αλλάζεις και πιστόνι δηλαδή και ρεκτιφιε στον κύλινδρο+τσιμουχακια βαλβίδων και αυτό μισή επισκευή είναι.Εννοειται ότι σε ιννοβα αν κάνεις επισκευή αλλάζεις και μπιέλα.

Aυτο πως προκυπτει;

Αν χρειαζονται αλλαγη μονο τα ελατηρια,αλλαζεις μονο αυτα.

Ομοιως και το πιστονι,δεν ειναι απαραιτητο να κανεις ρεκτιφιε.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω παντως δε το προσεχα το καζερ και μου εβγαλε σχεδον 200.000 χιλιομετρα. Αλλαγη μονο λαδιου και οποτε το θυμηθω, συνηθως στις 5.000 η παραπανω, εβγαζε μαυρο λαδι καθε φορα που το αδειαζα. Δεν εκανα καμια αλλη συντηρηση σε αυτο το μηχανακι, ουτε καθαρισμα καρμπυρατερ ουτε τιποτα.. και εχω ακουσει και απο αλλους να εχουν 100+ χιλιομετρα πανω σε καζερ. Εχω ακουσει τα ιδια και για κρυπτον Ρ 115, οτι εβγαζε πανω απο 100 χιλιαδες χωρις επισκευη. Επισης συνηθως φαινεται αν εχει ανοιχτει το μοτερ η οχι, αν εχουν πειραχτει οι βιδες στα καρτερ το καταλαβαινεις ευκολα. Ενα μοτερ που δεν εχει ανοιχτει φαινεται συνηθως, εκτως και αν καποιος μπει στον κοπο να κρυψει ολα τα ενοχοποιητικα στοιχεια, που ακουγεται ακραιο και παραλογο.

Επεξ/σία από TRILOBYTER
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι είναι εντελώς λάθος να αλλάξεις πιστόνι χωρίς ρεκτιφιε στον κύλινδρο.Εαν ο κύλινδρος έχει επίστρωση νικασιλ παράδειγμα κρυπτόν ξ αλλάζει όλο το κυλινδροπιστονο με καινουργιο.

Αν αλλάξεις μόνο ελατήρια είναι πάλι λάθος γιατί μετά από κάποια χιλιόμετρα ίσως αρχίσει πάλι να καίει λάδια λόγω της οβαλοτητας του κυλίνδρου.Καλο είναι να μην αλλάξεις μόνο ελατήρια δεν είναι ακριβή δουλειά να αλλάξεις ένα πιστόνι και ρεκτιφιε στον κύλινδρο 100 ευρώ στην χειρότερη έξτρα αλλά είσαι σίγουρος για το τι κάνεις.Τωρα σε περίπτωση που αλλάξεις μόνο ελατήρια πρέπει να μετρηθεί ο κύλινδρος σε ειδικό μηχάνημα μαζί και το πιστόνι αλλά δεν θα το πρότεινα.Δεν είναι σωστή επισκευή

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, TRILOBYTER είπε

Εγω παντως δε το προσεχα το καζερ και μου εβγαλε σχεδον 200.000 χιλιομετρα. Αλλαγη μονο λαδιου και οποτε το θυμηθω, συνηθως στις 5.000 η παραπανω, εβγαζε μαυρο λαδι καθε φορα που το αδειαζα. Δεν εκανα καμια αλλη συντηρηση σε αυτο το μηχανακι, ουτε καθαρισμα καρμπυρατερ ουτε τιποτα.. και εχω ακουσει και απο αλλους να εχουν 100+ χιλιομετρα πανω σε καζερ. Εχω ακουσει τα ιδια και για κρυπτον Ρ 115, οτι εβγαζε πανω απο 100 χιλιαδες χωρις επισκευη. Επισης συνηθως φαινεται αν εχει ανοιχτει το μοτερ η οχι, αν εχουν πειραχτει οι βιδες στα καρτερ το καταλαβαινεις ευκολα. Ενα μοτερ που δεν εχει ανοιχτει φαινεται συνηθως, εκτως και αν καποιος μπει στον κοπο να κρυψει ολα τα ενοχοποιητικα στοιχεια, που ακουγεται ακραιο και παραλογο.

Εδω ερχεται αυτο που λεγαμε παραπανω  "μοτερ σκυλι" ( αλλα μονο για το μοτερ ) :P .

Που να δεις κατι V50,πρεπει να εχουν μεσα λαδι απο τη μανα τους,και ακομα τριγυρνανε.

Το 115 το ειχα,δεν ελυσα ποτε μοτερ μεχρι που μου το εκλεψαν.

Το 100 ( κρυπτον σκετο ) που ειχα αργοτερα ηταν αρκετα πειραγμενο,με κινεζικα ανταλλακτικα,εβγαζε συνεχεια ζημιες.

Καποια στιγμη αρχισα να μαζευω ανταλλακτικα για να το φτιαξω γνησιο,αλλα τελικως πηρα το Χ και δεν μαθαμε ποτε ποσο σκυλι ηταν.

56 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Όχι είναι εντελώς λάθος να αλλάξεις πιστόνι χωρίς ρεκτιφιε στον κύλινδρο.Εαν ο κύλινδρος έχει επίστρωση νικασιλ παράδειγμα κρυπτόν ξ αλλάζει όλο το κυλινδροπιστονο με καινουργιο.

Αν αλλάξεις μόνο ελατήρια είναι πάλι λάθος γιατί μετά από κάποια χιλιόμετρα ίσως αρχίσει πάλι να καίει λάδια λόγω της οβαλοτητας του κυλίνδρου.Καλο είναι να μην αλλάξεις μόνο ελατήρια δεν είναι ακριβή δουλειά να αλλάξεις ένα πιστόνι και ρεκτιφιε στον κύλινδρο 100 ευρώ στην χειρότερη έξτρα αλλά είσαι σίγουρος για το τι κάνεις.Τωρα σε περίπτωση που αλλάξεις μόνο ελατήρια πρέπει να μετρηθεί ο κύλινδρος σε ειδικό μηχάνημα μαζί και το πιστόνι αλλά δεν θα το πρότεινα.Δεν είναι σωστή επισκευή

Στα νικαζιλ ισχυει,αλλα στο μαντεμι οχι απαραιτητα,ομοιως και στο αλουμινιο.

Εγω οταν λυνω το μοτερ,τα αλλαζω ολα,δεν ρισκαρω και αλλη επισκεψη  στο συνεργειο.

Οταν πηρα το Χ,ηταν απο 3ο χερι,και ηταν και σε αυτο ολα κινεζικα,τοτε δουλευα 2 δουλειες,με 200 κυριολεκτικα χλμ τη μερα,και καθε 15 μερες ημουν συνεργειο.Οτι χαλουσε το εβαζα γνησιο,μεχρι που σταματησαν να χαλανε τα τριγυρω.

Εκει χαλασε το μοτερ,καθως ο καρπος μου ειναι καπως..ανησυχος..

Πλεον εχουν αλλαχθει ολα σε γνησια και εχω το κεφαλι μου ησυχο.

Επεξ/σία από StamTheMan
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Πλεον εχουν αλλαχθει ολα σε γνησια και εχω το κεφαλι μου ησυχο.

Και πολύ καλά έκανες ότι φθηνό βάλεις θα το πληρώσεις πιο ακριβά στο τέλος.

Μια απτά ίδια και εγώ πήρα το Χ μου 57μμ φτιαγμένο και άρχισε να καίει λάδι λόγω λάθους προγράμματος δεν ξέρω ποιος προγραμματιστής το είχε φτιαξει αλλά το μηχανάκι είχε πρόγραμμα για 62 χιλιοστά δούλευε αρκετά πλούσιο δηλαδή.Εβαλα πρόγραμμα απτην αρχή,το έκανα επισκευή γιατί άρχισε να χτυπάει η μπιέλα.Αλλαξα δύο βαλβίδες ένα ρεκτιφιε σε μια έδρα που είχε θέμα, τσιμουχακια βαλβίδων,Κιτ γιαμαχα με εκκεντροφόρο 150.Μπιέλα με όλα τα καινούργια της ρουλεμάν μπιελας κομβίο κτλ.Ρουλεμαν στροφάλου,ρουλεμάν σασμάν όλα, αντλία λαδιού,Καδένα και τεντωτηρα καδένας.Αφησα τα ίδια ελατήρια στις βαλβίδες δεν ξέρω τι του είχε βάλει ο προηγούμενος αλλά φοράει σκληρά ελατήρια δεν νομίζω να φθείρονται αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Και πολύ καλά έκανες ότι φθηνό βάλεις θα το πληρώσεις πιο ακριβά στο τέλος.

Μια απτά ίδια και εγώ πήρα το Χ μου 57μμ φτιαγμένο και άρχισε να καίει λάδι λόγω λάθους προγράμματος δεν ξέρω ποιος προγραμματιστής το είχε φτιαξει αλλά το μηχανάκι είχε πρόγραμμα για 62 χιλιοστά δούλευε αρκετά πλούσιο δηλαδή.Εβαλα πρόγραμμα απτην αρχή,το έκανα επισκευή γιατί άρχισε να χτυπάει η μπιέλα.Αλλαξα δύο βαλβίδες ένα ρεκτιφιε σε μια έδρα που είχε θέμα, τσιμουχακια βαλβίδων,Κιτ γιαμαχα με εκκεντροφόρο 150.Μπιέλα με όλα τα καινούργια της ρουλεμάν μπιελας κομβίο κτλ.Ρουλεμαν στροφάλου,ρουλεμάν σασμάν όλα, αντλία λαδιού,Καδένα και τεντωτηρα καδένας.Αφησα τα ίδια ελατήρια στις βαλβίδες δεν ξέρω τι του είχε βάλει ο προηγούμενος αλλά φοράει σκληρά ελατήρια δεν νομίζω να φθείρονται αυτά.

H φθηνια τρωει τον παρα.

Και εγω το κιτ των 150 εχω,αλλα ειλικρινα δεν εχω δει μεγαλη διαφορα.

Ισως επειδη ειχα καποιο θεματακι με την καμπανα,θα την αλλαξω αυτες τις μερες και βλεπουμε

Ειναι η δευτερη φορα που το βαζω,πριν κανα χρονο ειχε βαρεσει απο μπιελα μεχρι κεφαλη και τα αλλαξα ολα,ειχε ραγισει η βρωμα η κεφαλη και τα ξεσκισε ολα.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...