Fordakias7 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Προτίμησε το καζε ρ για λόγους αξιοπιστίας δεν θα σε αφήσει ποτέ.Τωρα αναλογως τα μαζεματα που θέλει το καθένα τι ζημιά έχει το καζε ρ και τι το ιννοβα; Είχα ιννοβα καρμπ έκαιγε λάδι σαν δίχρονο μετά το πήρε φίλος μου το έκανε επισκευή με τα πάντα όλα γνήσια Χόντα και στα 20κ χλμ τσιμπάει λαδακι.Τα καζε ρ δεν έχουν τέτοια θέματα 1
Candela Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 7 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε Προτίμησε το καζε ρ για λόγους αξιοπιστίας δεν θα σε αφήσει ποτέ.Τωρα αναλογως τα μαζεματα που θέλει το καθένα τι ζημιά έχει το καζε ρ και τι το ιννοβα; Είχα ιννοβα καρμπ έκαιγε λάδι σαν δίχρονο μετά το πήρε φίλος μου το έκανε επισκευή με τα πάντα όλα γνήσια Χόντα και στα 20κ χλμ τσιμπάει λαδακι.Τα καζε ρ δεν έχουν τέτοια θέματα Από την αρχή έκαιγε λάδι? Εγώ έχω ακούσει ότι τα innova από την αρχή τσιμπάνε λάδι, και ότι είναι γενικά επιρρεπή στο κάψιμο του λαδιού. Οπότε αν δεν το προσέχεις από λάδια, κάποια στιγμή θα βαρέσει μπιέλα 23 ώρες πριν, Mike2002 είπε Καλησπέρα, σε λίγους μήνες θα πάρω το πρώτο μου μηχανάκι. Οι επιλογές που έχω είναι να πάρω το 1)Daytona velos 125 καινούργιο, 2) να φτιαξω το Honda innova injection 125 3) να φτιάξω το kazer 110(τα 2 και 3 τα έχουν οι δικοι μου, και μου έχουν πει αν θέλω να πάρω ένα από τα δύο) Τι ακριβώς ζημιές έχουν το innova και το kaze r?
Fordakias7 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 1 ώρα πριν, Candela είπε Από την αρχή έκαιγε λάδι? Εγώ έχω ακούσει ότι τα innova από την αρχή τσιμπάνε λάδι, και ότι είναι γενικά επιρρεπή στο κάψιμο του λαδιού. Οπότε αν δεν το προσέχεις από λάδια, κάποια στιγμή θα βαρέσει μπιέλα Ναι φίλε μου τα ιννοβα θέλουν συχνά τσεκαρισμα στα λάδια αυτό ισχύει.Μετα την επισκευή για 10 15κ χιλιόμετρα δεν νμζω να έκαιγε λάδι στα 20 άρχισε να τσιμπάει 200μλ στα 1000 1
Mike2002 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2021 Κανένα από τα δύο δεν έχει πάθει κάποια σοβαρή ζημιά αν δεν κάνω λάθος. Αλλά θα ρωτήσω για σιγουριά τον πατέρα μου και θα σας πω.
TRILOBYTER Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2021 5 ώρες πριν, phanispal είπε Ναι, απ' όλα τα πλαστικά που ήθελαν αλλαγή στο δικό μου (βασικά μόνο τα πίσω δεν ήθελαν) η Kawasaki σε μπλε σκούρο είχε μόνο το μπροστινό φτερό. Σε άλλα χρώματα είχε κάτι λίγα παραπάνω αλλά σε γενικές γραμμές δεν έχει σχεδόν τίποτα. Ίσως φταίει και η κατάσταση με τον ιό και τις μεταφορές από Κίνα κ.λπ.. Πάντως ο μάστορας που αναφέρω στο τέλος πολλή πλάκα, μόνος του μου πρότεινε το Innova και πριν προλάβω να του πω για μπιέλες κ.λπ. μου είπε από μόνος του ότι έχει βρει τρόπο να μη βαράει, οπότε καταλαβαίνεις τι παίζει. Ναι αυτη ειναι η συνταγη του ελληνα μαστορα, δεν ξερανε στη χοντα και ξερει ο ελληνας ο ασχετος. Αστο φιλε, μην εμπιστευεσαι κανεναν. Δεν εχω τιποτα με το συνεργειο που λες, ουτε τον ξερω ουτε τιποτα. Το μονο που ξερω ειναι οτι ολοι αυτοι ειναι μαγκια κλανια. Επειδη και εγω ειχα ψαχτει με πλαστικα για καζε ρ, καταρχας να σου πω οτι για το πρωτο καζερ τοτ 98 υπαρχουν τα παντα . Εγω επειδη ηθελα για το δευτερο, με τα φλας στη ποδια (ιδιο μοτερ με το πρωτο ειχε βεβαια) και το συγκεκριμενο μηχανακι δε πουλησε οσο το πρωτο, ειχα δυσκολευτει να βρω πλαστικα, σε ιμιτασιον υπαρχουν τα οργανα καθρεπτη τα οποια ομως ειναι κακα, δεν αξιζουν τα λεφτα τους, μετα πας σε οριτζιναλ ειτε απο καβασακι, ειτε απο τη σουζουκι που εβγαζε το σογκουν με το ιδιο ακριβως κοστουμακι. Το καζερ ειναι το καλυτερο παπι που φερανε στην ελλαδα, ξεκαθαρα, hands down που λεγανε και στο χωριο μου. Αγοραζεις ενα, παιρνεις και ενα ακομη για ανταλλακτικα και εχεις μηχανακι μια ζωη. Ειχα και τα 2 τα καζερ εγω, του 98-99 και μετα του 04/06, ιδιο μοτερ οπως ειπα, απλα αλλη σχεδιαση στα πλαστικα. Το πρωτο δεν καταφερα να το οδηγησω παρα πολυ, το ειχα παρει με 32.000 και το εδωσα με περιπου 80.000 για να παρω ενα κλε500. Μετα ξενερωσα με το κλε500 και πηγα πηρα το καζερ το επομενο. Το εκανα ΤΑ χιλιομετρα, και το πουλησα πριν λιγο καιρο, με ταλαιπωρημενα πλαστικα και αφου του ειχα κανει ενα σερβις στα ρευματα (μπαταρια και λαμπες) για να το περασω κτεο, το πηγε το παλικαρι στο συνεργειο και με σχεδον 2 φορες μηδενισμενο κοντερ ο ανθρωπος που το ειδε ειπε οτι το μοτερ δουλευει ρολοι. Ηταν το μοναδικο μηχανακι που δε μου ζητησε ποτε τιποτα, δε θυμαμαι να εχω δωσει λεφτα για κατι σε αυτο το μηχανακι, μονο 2 λιτρο μοτουλ αγοραζα, επαιρνα 1.1 λιτρο αυτο, και ειχα 900 μλ εξτρα καβατζα. Ειχα και αλλα παπακια πριν και μετα απο αυτο, ολα κατι ειχαν ζητησει, απο χοντρες επισκευες εως μαλακιτσες που μου ετρωγαν χρηματα χωρις λογο. 1
StamTheMan Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Μπορουμε να μαθουμε χρονολογιες inova και kaze-r? Ή δεν απασχολει κανεναν; Η απλα προτεινουμε μηχανακι 20ετιας,επειδη "ειναι σκυλι"; Θυσιαζουμε φρενα,αναρτησεις,ανεση,καταναλωση,φοβερα φωτα και φυσικα ευκολια στο να βρουμε ανταλλακτικα,απλα επειδη το καβα ηταν σκυλι; Επεξ/σία 28 Οκτωβρίου 2021 από StamTheMan 1 1
Candela Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2021 5 ώρες πριν, StamTheMan είπε Μπορουμε να μαθουμε χρονολογιες inova και kaze-r? Ή δεν απασχολει κανεναν; Η απλα προτεινουμε μηχανακι 20ετιας,επειδη "ειναι σκυλι"; Θυσιαζουμε φρενα,αναρτησεις,ανεση,καταναλωση,φοβερα φωτα και φυσικα ευκολια στο να βρουμε ανταλλακτικα,απλα επειδη το καβα ηταν σκυλι; Σωστά, σε κάθε μεταχειρισμένο παίζει ρόλο και σε τι κατάσταση είναι τα φρένα, οι αναρτήσεις, τα φώτα, και αν καταναλώνει πολύ βενζίνη. Δηλαδή κατα πόσο μεγάλη φθορά έχει σαν μεταχειρισμένο, και κατα πόσο συμφέρει οικονομικά να το φτιάξεις.
Mike2002 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2021 Λοιπόν το Kawasaki είναι του 2000 και το ιννοβα είναι 2008. Χιλιόμετρα καζερ 47000(όχι 37000 που είχα πει) και ιννοβα 50000 Και από ζημιές απ'οτι μου είπε ο πατέρας μου δεν έχουν πάθει ποτέ τίποτα και τα 2
StamTheMan Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2021 5 ώρες πριν, Candela είπε Σωστά, σε κάθε μεταχειρισμένο παίζει ρόλο και σε τι κατάσταση είναι τα φρένα, οι αναρτήσεις, τα φώτα, και αν καταναλώνει πολύ βενζίνη. Δηλαδή κατα πόσο μεγάλη φθορά έχει σαν μεταχειρισμένο, και κατα πόσο συμφέρει οικονομικά να το φτιάξεις. Δε μιλαω μονο για την κατασταση τους. Μιλαω και για την τεχνολογια τους. Σχεδον μια δεκαετία διάφορα,μπορει να μην έχουν γινει αλματα,αλλα οι διαφορες ειναι μεγαλες. Μονο και μονο απο κατανάλωση λόγω injection, δεν το συζηταμε. Μη μενετε κολλημενοι σε παλια μηχανακια.Και εγω αγαπουσα το κρυπτον 100 που ειχα,αλλα δεν υπήρχε συγκριση με το Χ SP. Συγκεκριμένα επειδη το πουλησα στο μαγαζι που δούλευα, δουλευαμε με Χ,κρυπτόν 100 και Ινοβα,το ινοβα ειχε μακραν την μικροτερη καταναλωση. 1
phanispal Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Και πόση είναι αυτή η διαφορά; Εγώ με το Kaze R του 2001 μετράω 2.5-2.6/100 σε κάθε γέμισμα. Και του πίνω και το αίμα. Επεξ/σία 28 Οκτωβρίου 2021 από phanispal
Candela Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Mike2002 είπε Λοιπόν το Kawasaki είναι του 2000 και το ιννοβα είναι 2008. Χιλιόμετρα καζερ 47000(όχι 37000 που είχα πει) και ιννοβα 50000 Και από ζημιές απ'οτι μου είπε ο πατέρας μου δεν έχουν πάθει ποτέ τίποτα και τα 2 Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του innova σε σχέση με το Kaze R είναι ο χώρος κάτω από την σέλα και η χαμηλότερη κατανάλωση βενζίνης. Ακόμη, τα μηχανάκια με τον ψεκασμό παίρνουν ποιο εύκολα μπροστά με το κρύο. 4 λεπτά πριν, phanispal είπε Και πόση είναι αυτή η διαφορά; Εγώ με το Kaze R του 2001 μετράω 2.5-2.6/100 σε κάθε γέμισμα. Και του πίνω και το αίμα. Το innova το injection έχει κατανάλωση 2 λίτρα ανα 100 χιλιόμετρα 4 λεπτά πριν, Candela είπε Επεξ/σία 28 Οκτωβρίου 2021 από Candela
TRILOBYTER Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2021 Το καζε ρ εκαιγε τιποτα. 2 με 2.5 λιτρα στα 100. Δε κοιτας μονο καταναλωση, αλλα και βλαβες, που δεν εβγαζε ποτε. Επισης καζε-ρ εναντιον πιο νεου παπιου, μηδεν διαφορες, μονο το ιτζεξιον, που στη περιπτωση του καζε το καρμπ του ηταν τουμπανο, επαιρνε μπρος παντα χωρις θεμα. Στο κρυπτον Ξ που ειναι το παπι ονειρο του καγκουρα, παιζουν παρα πολλα που ενας απλος χρηστης δεν τα θελει. Προβληματα με μπεκ, με ιτζεξιον, με αντλια νερου, που δε σου τα λενε οσοι ειναι ευχαριστημενοι, επισης η σελα θελει αλλαγη ειναι μικρη και αβολη, με ενα 80αρι την κανεις σκουτερισια.. Επειδη εχει περασει απ τα χερια μου, το μηχανακι ειναι τουμπαναρα, αλλα θελει προσοχη απο ποιον θα το παρεις, πλεον απλα δεν αγοραζεις Ξ για προφανεις λογους, παλιο μηχανακι που ειχαν καγκουρες και ντελιβεραδες, σχεδον σιγουρα σκαλισμενο απο πολλα χερια, κλπ κλπ. Εφοσον το παιδι εχει σπιτι του καζερ δεν εχει νοημα να του προτεινουμε κατι αλλο. Ειναι απλα χαζο να παει να δωσει 2 με 2.5 χιλιαρικα για καινουργιο κρυπτον η βφ η αστρεα αφου εχει ειδη μηχανακι. 2
Candela Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2021 Με σωστή συντήρηση και νορμάλ οδήγηση όλα τα παπάκια δεν βγάζουν πρόβλημα σύντομα, ακόμη και τα daytona. Εκτός από τα πολύ φθηνά κινέζικα. Αλλά όπως πολύ σωστά είπε ο TRILOBYTER είναι χαζό να δώσει κάποιος λεφτά για να πάρει καινούργιο μηχανάκι ενώ έχει είδη. Εκτός κι αν έχει περίσσευμα λεφτά και θέλει να αγοράσει κάτι καινούργιο για να το χαρεί. 1
StamTheMan Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2021 7 ώρες πριν, phanispal είπε Και του πίνω και το αίμα. Πιστευω οτι στη δουλεια τους πινουμε παραπανω το αιμα 5 ώρες πριν, TRILOBYTER είπε Εφοσον το παιδι εχει σπιτι του καζερ δεν εχει νοημα να του προτεινουμε κατι αλλο. Εχει και ινοβα,αυτο συζηταμε. 5 ώρες πριν, Candela είπε Αλλά όπως πολύ σωστά είπε ο TRILOBYTER είναι χαζό να δώσει κάποιος λεφτά για να πάρει καινούργιο μηχανάκι ενώ έχει είδη. Εχει ινοβα. Οτι και να κανεις,ενα μηχανακι του 2000 θα παραμεινει του 2000,οτι aftermarket και να του βαλεις. Και η καταναλωση στη βενζινη σε σχεση με το ινοβα ειναι αισθητη,οσο λιγο και αν ανοιγεις το γκαζι. Δεν γουσταρω τα ινοβα,δεν αλλαζω το Χ μου με τιποτα,αλλα ειναι καποια σημεια που υπερισχυουν. Αυτο που ζηλεψα απιστευτα οταν πηρα ενα καλοσυντηρημενο ινοβα ενος φιλου,ηταν τα απιστευτα φωτα του. Γενικα,εχω δει πολλα ινοβα πανω στη δουλεια,αλλα εχω καταληξει οτι εχει να κανει με τον αναβατη,το ποσο καγκουρας ειναι,και ποσο πραγματικα το προσεχει. Αν νομιζεις οτι το παπι ειναι..καθαρο,τοτε οτι παπι και να καβαλησεις θα βγαζει προβληματα ,και μιλαω απο δικη μου εμπειρια . Εχω δει παραπανω απο πολλα ινοβα στην πενα με μηδεν προβληματα,απλα γιατι τα οδηγουσαν υπευθυνοι οδηγοι. 4
TRILOBYTER Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2021 Το καζερ ειναι πιο αξιοπιστο απ το ιννοβα, αυτα που θα γλυτωσει απ τη μικροτερη καταναλωση (που για μενα παιζει να μην ισχυει κιολας γιατι οπως ειπα το καζερ μου δεν εκαιγε τπτ, με 5 ευρω ειμουν στα 140 χιλιομετρα περιπου) θα τα δωσει σε επισκευες. Τελος παντων ας φτιαξει οποιο απ τα 2 θελει, και τα 2 μια χαρα ειναι. Εγω θα κοιτουσα και το οπτικο κομματι σε επιλογη μηχανης, οτι και να λεμε εμεις, αμα δε του αρεσει οπτικα τι να το κανει, πρεπει και να το χαιρεσαι το εργαλειο. Για μενα τα ωραιοτερα παπια οπτικα ειναι τα παλια, cub 90, max 100 κλπ. Αλλα και αυτα που εβγαλαν προσφατα, τα gtr150 / vf 125/180 ειναι πανεμορφα. Ολα τα αλλα παπια ειναι καπου στο ενδιαμεσο σε ομορφια επειδη εχουν πιο απλο και κλασσικο παπιολουκ ακομη και τα σημερα crypton S αν το προσεξετε εχουν δωσει βαση στο να μη ξεφυγει σε κατι εντελος διαστημικο, μοιαζει λιγο με το Ξ αλλα ταυτοχρονα και με το Τ110.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα