Προς το περιεχόμενο

Τι μηχανάκι να πάρω;


Mike2002

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, σε λίγους μήνες θα πάρω το πρώτο μου μηχανάκι. Οι επιλογές που έχω είναι να πάρω το 1)Daytona velos 125 καινούργιο, 2) να φτιαξω το Honda innova injection 125 3) να φτιάξω το kazer 110(τα 2 και 3 τα έχουν οι δικοι μου,  και μου έχουν πει  αν θέλω να πάρω ένα από τα δύο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 98
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Οχι φίλε μου περιμένω, έχω περάσει σήματα σε μια εβδομάδα θα δώσω για αυτοκινητο και μετά θα με καταθέσουν για μηχανάκι. Για αυτό είπα ότι θα πάρω σε λίγους μήνες και όχι τωρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον έχεις 2 μηχανάκια γτ να πάρεις άλλο; Τα καζε ρ είναι τα πιο σκυλιά μηχανάκια που έχουν βγει ασυζητητί φτιάχνεις το καζε ρ (αν ισχύει κάτι τέτοιο) παρά να σκάσεις 1800 για νταιτονα..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Εφόσον έχεις 2 μηχανάκια γτ να πάρεις άλλο; Τα καζε ρ είναι τα πιο σκυλιά μηχανάκια που έχουν βγει ασυζητητί φτιάχνεις το καζε ρ (αν ισχύει κάτι τέτοιο) παρά να σκάσεις 1800 για νταιτονα..

Εγω θα συμφωνησω, το καζερ ειναι το καλυτερο σκυλι που εχει ερθει στην ελλαδα. Φουλ αξιοπιστο! Το ειχα και το μετανιωσα που το εδωσα, μετα απ το καζερ ολα χρεπια μου φαινονται, στα τοσα χιλιομετρα που ειχα κανει με αυτο δεν ειχε ζητησει ποτε μα ποτε τιποτα! Μονο αλλαγη λαδιων καθε 5000 εκανα, ουτε μπουζι δεν ειχα αλλαξει απο οσο θυμαμαι. Μιλαμε για τρομερο εργαλειο που μου εβγαλε σχεδον 200.000 χιλιομετρα πριν το πουλησω. 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χωρις να ξερουμε λεπτομερειες και σε τι κατασταση ειναι τα δυο αυτα μηχανακια, το σωστο ειναι φυσικα να τα δει και να κρινει ο μαστορας

karez πρωτα μετα innova για λογους κυριως αξιοπιστιας

τα innova ειχαν βγαλει θεματακια και δεν ειχαν καμια σχεση με τα σκυλια τυπου astrea / grand astrea

το kazer επισης ειναι πολυ σταθερο

καινουργιο για κανενα λογο στην φαση που εισαι

τα χρηματα που θα χρειαστεις θα τα κανεις καινουργια και τα 2 αλλα που εχεις

επισης μπορεις και ΠΡΕΠΕΙ να επενδυσεις σοβαρα οσα πιο πολλα χρηματα μπορεις σε κρανος / μπουφαν / γαντια τουλαχιστον και μετα παντελονι μποτακια

 

επισης λογικη εχει να παρεις και αυτο που ειναι πιο ταλαιπωρημενο και στην χειροτερη κατασταση

να του κανεις ενα σερβις τα βασικα για να μην σε αφησει και του βαζεις καινουργια λαστιχα / φρενα για να εισαι ασφαλης

ο λογος ειναι οτι στην φαση που εισαι το σημαντικοτερο ειναι να μαθεις να οδηγας, να κλαψεις το λιγοτερο αν φας καμια χαζοτουμπα λογω απειριας

και μετα με τον καιρο θα ερθουν ολα απο μονα τους θα δεις στην πραξη τις πραγματικες αναγκες σου, τι χρειαζεσαι και τι σου αρεσει αν θες να κανεις το επομενο βημα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, xrhstosiak είπε

επισης λογικη εχει να παρεις και αυτο που ειναι πιο ταλαιπωρημενο και στην χειροτερη κατασταση

Λογική έχει να βγάλει πρώτα το δίπλωμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Nabuko είπε

Λογική έχει να βγάλει πρώτα το δίπλωμα

χωρίς δίπλωμα + ασφάλεια ούτε 10 μέτρα

καλά αυτό δεν το συζητάμε καν αν υπάρχει έστω και λίγο η στοιχειώδης λογική...

Επεξ/σία από xrhstosiak
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Mike2002 είπε

Ναι, οκ συμφωνώ αλλά γιατί kazer και όχι innova;

Γιατι τα ιννοβα μπιελωνανε στις 50000χλμ.

Συμαζεψε το kaze r.

Αυτο σημαινει ,λαστιχα-φρενα οπωσδηποτε.Λαδια-μπουζι,φιλτρο αερα και εννοειται φωτισμος.Αλυσιδογραναζα αν χρειαζεται.

Παρε και ενα κρανος να σε βολευει.Και ενα μπουφανακι με γαντια δε κανουν κακο,ειδικα για χειμωνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να πω δεν ξέρω θα δω.Τα χιλιόμετρα του ιννοβα είναι 50000κατι και του καζερ 38000.Προς το παρόν δεν έχουν πάθει τίποτα ούτε το ένα ούτε το άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή κι εγώ τσίμπησα πρόσφατα Kaze r και το έψαξα αρκετά, θα συμφωνήσω με τους προηγούμενους, όλοι λένε ότι είναι από τα καλύτερα μηχανάκια που έχουν βγει (αξιόπιστο, στιβαρό και σταθερό).

Επειδή όμως τέλη Ιουλίου είχα τροχαίο μιας και βγήκε μια θείτσα από STOP, χρειάστηκε να περάσουν σχεδόν δύο μήνες για να βρω ανταλλακτικά, έστω και μεταχειρισμένα γνήσια σε άλλο χρώμα που πήγαν για βάψιμο. Π.χ. τιμόνι και αριστερή βάση μαρσπιέ πρέπει να έχεις κάνει τάμα για να βρεις. 

Το Innova είναι σχεδόν καθολικά αποδεκτό ότι βαράει μπιέλα από κάποιο σημείο και μετά. Ένας στους δέκα να σου πει το κλασικό "το δικό μου δεν έχει κάνει κιχ".

Εδώ μάστορας που ρώτησα για ανταλλακτικά για το Kaze R, μου είπε "καλό μηχανάκι αλλά δεν υπάρχουν ανταλλακτικά, αν θες να σου βρω Innova, έχω μια συνταγή που δε βαράει μπιέλα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, απ' όλα τα πλαστικά που ήθελαν αλλαγή στο δικό μου (βασικά μόνο τα πίσω δεν ήθελαν) η Kawasaki σε μπλε σκούρο είχε μόνο το μπροστινό φτερό. Σε άλλα χρώματα είχε κάτι λίγα παραπάνω αλλά σε γενικές γραμμές δεν έχει σχεδόν τίποτα. Ίσως φταίει και η κατάσταση με τον ιό και τις μεταφορές από Κίνα κ.λπ..

Πάντως ο μάστορας που αναφέρω στο τέλος πολλή πλάκα, μόνος του μου πρότεινε το Innova και πριν προλάβω να του πω για μπιέλες κ.λπ. μου είπε από μόνος του ότι έχει βρει τρόπο να μη βαράει, οπότε καταλαβαίνεις τι παίζει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...