kostas901 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Δυστυχώς μόνο στην Ελλάδα γίνονται, σε άλλη σοβαρή χώρα θα ήταν φυλακή κάποιοι
kage Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Άλλο δεν παραλαμβάνεις και άλλο το δεν υπογράφεις..τέλος πάντα πληρώνουμε μόνο με αντικαταβολή.εφοσον έγινε πληρωμήε κάρτα κάνε αμφισβήτηση συναλλαγής... σε κλασσική αλυσίδα από μόνοι τους με παραλαβή εντός μαγαζιού άνοιξαν το κουτί tv κ το έβαλαν στην πρίζα και μετά παρέδωσαν... Επεξ/σία 27 Οκτωβρίου 2021 από kage
kostas901 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2021 Ευχαριστώ όλους για αρχή που μου συμβουλεύεται ! Όταν ήρθε η μεταφορική να παραλάβει το ψυγείο για να το επιστρέψουμε δεν μου έδωσε αποδεικτικό επιστροφής και αφού πήρα τηλέφωνο στην μεταφορική στα Ιωάννινα μου είπαν ότι δεν έχουν τέτοιο έγγραφο γιατί συνεργάζονται με άλλη μεταφορική στην Θεσσαλονίκη και όταν πήρα την μεταφορική στην Θεσσαλονίκη μου είπαν ότι δεν μπορούν να μου στείλουν τίποτα γιατί με απλά λόγια θα στηρίξουν τον πελάτη τους και όχι εμένα . Υπάρχει θέμα που δεν έχω το αποδεικτικό επιστροφής ;
Narayan Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2021 19 λεπτά πριν, kostas901 είπε Ευχαριστώ όλους για αρχή που μου συμβουλεύεται ! Όταν ήρθε η μεταφορική να παραλάβει το ψυγείο για να το επιστρέψουμε δεν μου έδωσε αποδεικτικό επιστροφής και αφού πήρα τηλέφωνο στην μεταφορική στα Ιωάννινα μου είπαν ότι δεν έχουν τέτοιο έγγραφο γιατί συνεργάζονται με άλλη μεταφορική στην Θεσσαλονίκη και όταν πήρα την μεταφορική στην Θεσσαλονίκη μου είπαν ότι δεν μπορούν να μου στείλουν τίποτα γιατί με απλά λόγια θα στηρίξουν τον πελάτη τους και όχι εμένα . Υπάρχει θέμα που δεν έχω το αποδεικτικό επιστροφής ; Δεν έπρεπε να το δώσεις χωρίς αποδεικτικό. Άντε τώρα να αποδείξεις πως το πήρε όντως η μεταφορική. Κάλεσε το κατάστημα να δεις τι θα σου πει.
kostas901 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2021 Το κατάστημα μας αγνοεί , θα συντάξω εμαιλ να στείλω στο skroutz .Πάντως στο σκρουτζ το μαγαζί έχει 4 αστέρια από τα 5 και δεν αναφέρει κανείς για χτυπημένα προϊόντα που σημαίνει ότι μπορεί να κατεβάζει το ίδιο το σκρουτζ αυτές τις κριτικές.
korakios Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2021 Αν δεν έχεις φωτό ,ούτε αρνητική αξιολόγηση μπορείς να κάνεις (λογικό είναι) έχεις 2/2 λάθη , βίντεο ανοίγματος και επιστροφή χωρίς απόδειξη Ξεκίνα καταγγελία με ΣτΚ αν και δύσκολο χωρίς να μπορείς να αποδείξεις οτιδήποτε
kostas901 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2021 Έγινε καταγγελία στον ΣτΚ και αναφορά στο Σκρουτζ και τελικά μας κάλεσε το κατάστημα και μας επέστρεψε τα χρήματα. Μας έβγαλε την πίστη αλλά τέλος καλά όλα καλά . Το μόνο κακό είναι ότι χάθηκαν τα έξοδα μεταφοράς αλλά δεν πειράζει .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα