Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαιρετώ ! Θα ήθελα την γνώμη σας και την συμβουλή σας , αν και δεν ξέρω αν ανάρτησα το θέμα στο σωστό μέρος. 

Περιληπτικά : πήραμε από μαγαζί του Σκρουτζ ψυγείο καταψύκτη και όταν μας τον έφεραν και το ξεπακεταραμε στο σπίτι ( δεν υπογράψαμε πουθενά στην παραλαβή) ήταν χτυπημένο το πόδι άσχημα , τον επιστρέψαμε  και μετά από ένα μήνα μας είπαν με ειρωνικό άσχημο τρόπο ότι "θα πάρουμε μόνο τα μισά λεφτά πίσω και αν μας αρέσει ,εξάλλου δεν μπορούμε να κάνουμε και τίποτα " .

Ξέρει κανείς τι μπορούμε να κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση;

Επεξ/σία από kostas901
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχώς δυσκολα τα πράγματα. Πως θα αποδείξης οτι πχ δεν το εκανες εσυ?. Αν τράβαγες εστω κάποιο unboxing video. Αυτο με τα μισα λεφτα δεν το καταλαβαίνω. Η θα το παραδεχτεί η όχι.

Εγω πήρα και ψυγείο και κουζίνα απο μαγαζιά στο skroutz και στις 2 φορες που ηρθαν το ανοίξαμε απο το κουτι με τα παιδιά που το έφεραν και αφου είδαμε οτι δεν εχει χτυπήματα και σπασίματα τους έδωσα και τα λεφτά. Ποτε σε προϊόντα μεγαλης αξιας δεν τα πληρώνω απο πριν κασέρι.

Δεν θα τσιγκουνευτω την αντ/λη για κατι που πχ εχει απο 250 ευρω και πάνω.

EDIT: διάβασε και τους ορους απόστολων στο μαγαζι αυτο. Αν εχει βαλει πχ "τα εμπορεύματα ταξιδεύουν με ευθύνη του αγοραστή" πιθανόν να ειναι καλυμμένος. Φυσικα αν το άνοιγες και το τσεκαριζες απο πριν δεν θα τους εδινες και τα λεφτα. Αν και δεν αναφέρεις πως έγινε η πληρωμή.

Επεξ/σία από Petros Electron
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, Petros Electron είπε

Αν εχει βαλει πχ "τα εμπορεύματα ταξιδεύουν με ευθύνη του αγοραστή" πιθανόν να ειναι καλυμμένος.

Και να έχει τέτοιο όρο, είναι παράλογος και καταχρηστικός. 


Κάνε καταγγελία για αρχή στον Συνήγορο του καταναλωτή. Εχει στο σάιτ μια φόρμα που συμπληρώνεις στοιχεία και περιγράφεις το ζήτημα, τους το στέλνεις με μαίηλ. Να είσαι λεπτομερής ως προς τα γεγονότα, ημερομηνίες, διαλόγους, ό,τι έχεις απο αποδεικτικά κλπ και φυσικά την απαίτηση για επιστροφή όλου του ποσού. Οι περισσότεροι που παίζουν λαμογιά και το ξέρουν, στρώνουν άμεσα μετά την παρέμβαση επίσημου φορέα, στον πελάτη πουλάνε τις ανοησίες τους, γιατί πολλοί ψαρώνουν και δεν κάνουν κάτι. 
 

Επεξ/σία από scullyist
  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, scullyist είπε

Και να έχει τέτοιο όρο, είναι παράλογος και καταχρηστικός. 
Κάνε καταγγελία για αρχή στον Συνήγορο του καταναλωτή. Εχει στο σάιτ μια φόρμα που συμπληρώνεις στοιχεία και περιγράφεις το ζήτημα, τους το στέλνεις με μαίηλ. Να είσαι λεπτομερής ως προς τα γεγονότα, ημερομηνίες, διαλόγους, ότι έχεις απο αποδεικτικά κλπ και φυσικά την απαίτηση για επιστροφή ολου του ποσού. Οι περισσότεροι στρώνουν άμεσα μετά την παρέμβαση του φορέα, στον πελατη πουλάνε τις ανοησιες τους.

 

1 λεπτό πριν, scullyist είπε
19 λεπτά πριν, Petros Electron είπε

Αν εχει βαλει πχ "τα εμπορεύματα ταξιδεύουν με ευθύνη του αγοραστή" πιθανόν να ειναι καλυμμένος.

Σιγουρα ειναι, δεν λεω το αντιθετο. Απλα συνήθως πολλα απο αυτα τα μαγαζιά συνεργάζονται με εταιρίες μεταφορών οποτε πέφτει εκεί η ευθύνη. Δηλαδη ο φιλος θα κυνηγήσει το μαγαζι, έπειτα το μαγαζι τον μεταφορέα κτλπ. Ξεκινάει με καταγγελία και ελπιζω να δικαιωθεί. Οσο γινεται να εχει αποδεικτικά στοιχεία οπως πολυ σωστα ανεφερες και εσυ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το μαγαζί ας κάνει ότι θέλει με τον μεταφορέα που συνεργάζεται, αυτή η ευθύνη είναι μεταξύ τους θέμα, δεν αφορά τον πελάτη. Εδώ έχουμε παράδοση ελαττωματικού, επιστροφή προιόντος και άρνηση επιστροφής ολου του ποσού.

Επεξ/σία από scullyist
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Stergios74 είπε

Για αρχή, επικοινώνησε με το Σκρουτζ. 

Είπε ότι παρήγγειλε από Σκρουτζομάγαζο (μάλλον απευθείας?). Απ'τα λεγόμενα του δε νομίζω να παρήγγειλε απ'το καλάθι του Skroutz.

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Είπε ότι παρήγγειλε από Σκρουτζομάγαζο (μάλλον απευθείας?). Απ'τα λεγόμενα του δε νομίζω να παρήγγειλε απ'το καλάθι του Skroutz.

Αυτο ακριβώς. Λίγες πληροφορίες για το πως εγινε η παραγγελιά καλα θα ηταν να μας ελεγε ο kostas901

Επίσης γιατι δεν παρέλαβε χαρτι παράδοσης, δεν υπέγραψε κτλπ.

Δημοσ.

Συνήθως τα μαγαζιά τονίζουν ιδιαίτερα το να ελέγχονται τα πράγματα κατά την παραλαβή γιατί μετά δεν αναγνωρίζουν ευθύνη. Όπως γράφτηκε παραπάνω πως αποδεικνύεται ότι δεν το έκανες εσύ; 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για αρχή, ευχαριστώ όλους σας που με βοηθάτε , συγγνώμη δεν απάντησα γρηγορότερα αλλά δούλευα. 

Έκανα την παραγγελία μέσω μαγαζιού που βρήκα στο Σκρουτζ , αλλά όχι μέσω του καλαθιού του Σκρουτζ . 

Στο εμαιλ υπάρχει όρος 

Θα πρέπει να σημειωθεί εδώ πως οι παραγγελίες παραλαμβάνονται από τον νόμιμο δικαιούχο τους, ο οποίος έχει την ευθύνη να ελέγξει το δέμα κατά την παραλαβή πριν υπογράψει( να είναι σε άριστη κατάσταση η συσκευασία – όχι χτυπημένο ή ανοιγμένο). Σε αυτή τη περίπτωση προχωράτε σε άρνηση της παραγγελίας σας και επικοινωνείτε άμεσα μαζί μας

Αλλά εμείς ποτέ δεν υπογράψαμε στην παραλαβή. Αφού ενημερώσαμε αμέσως για το χτύπημα , αυτοί έκαναν μια βδομάδα να έρθουν να το πάρουν και 2 βδομάδες να μας απαντήσουν ( στην αρχή μας έλεγαν ότι χάσαμε το ψυγειοκαταψύκτη στην μεταφορική)

Το μαγαζί είναι το dioge***tore στην Θεσσαλονίκη , είχε αρκετές αρνητικές κριτικές αλλά λέω αφού δεν νομίζω να έχω θέμα με την παραγγελία , αλλά τελικά ήμουν πολύ λάθος . Το πρόβλημα είναι ότι όταν επιστρέψαμε το ψυγείο στείλαμε πίσω και την απόδειξη πληρωμής  και δεν το έχουμε στα χέρια μας .

 

Επεξ/σία από kostas901
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε βγάλατε αντίγραφο της απόδειξης; Το όνομα του καταστήματος καλό είναι να σβηστεί... γιατί όσο είναι ο λόγος ο δικός σου εναντίον στο δικό τους για το τι συνέβη, μπορούν να σου κάνουν μέχρι και μήνυση για δυσφήμιση.

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ.

Τι να σβηστεί, δείτε αξιολογήσεις στο google, να ήταν ο μόνος που το παρέλαβε στραπατσαρισμένο... Αυτοί το έχουν σύστημα απ' ότι φαίνεται, κάνε καταγγελία στον Συνήγορο άμεσα, μην αφήνεις να περνάει κι άλλο διάστημα.

  • Like 1
Δημοσ.

Έκανα μια μικρή επίσκεψη στο google για το πολύ κατάστημα και παρά πολύς κόσμος έχει το ίδιο πρόβλημα , οπότε δεν πρόκειται για ένα τυχαίο γεγονός αλλά για απατεώνα. 

Δημοσ.

Κάνε καταγγελία, αν όντως υπάρχουν πολλοί δυσαρεστημένοι, ενδεχομένως κάποιοι να έχουν κάνει επίσης καταγγελία. Επαναλαμβανόμενες καταγγελίες δεν παίρνανε στο ντούκου

Δημοσ.

Ξάδερφος μου έκανε παραγγελία ένα πλυντήριο από γνωστή αλυσίδα, την έφεραν σε σπίτι στο οποίο γινόταν ακόμα ανακαίνιση και δεν την άνοιξαν. Το άνοιξαν μετά από 10 μέρες και το πλυντήριο ήταν κυριολεκτικά σμπαραλια, τέτοιο πράγμα δεν μπορεί να γίνει στην συσκευή ακόμα και να το θες να το κάνεις επίτηδες, το πλυντήριο ήταν σπασμένο και κάτι σαν να είχε συνθλιβει από κάποιο φορτιο που του ασκήθηκε. 

Ευτυχως στην αλυσίδα ήτανε σχετικά συνεργασιμοι και του άλλαξαν το προϊόν με άλλο καινούργιο. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...