MYLOPOTAMOS Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Θεωρώ Βλακώδες το να κυνηγάνε καινούριους πελάτες και τους παλιούς να τους έχουν γραμμένους 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Super Moderators Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Πλέον αρκετά δύσκολα, μιας κι λόγω της αλλαγής διαδικασίας της φορητότητας, δεν έχουμε πλέον ως "όπλο" την αίτηση σε άλλο πάροχο.
Python_Master Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 1 ώρα πριν, Thresh είπε Πλέον αρκετά δύσκολα, μιας κι λόγω της αλλαγής διαδικασίας της φορητότητας, δεν έχουμε πλέον ως "όπλο" την αίτηση σε άλλο πάροχο. Τι ήταν αυτό; Εγώ δεν το πρόλαβα.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 Super Moderators Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2021 1 hour ago, Python_Master said: Τι ήταν αυτό; Εγώ δεν το πρόλαβα. Αφού είχε λήξει η 2ετία, έκανες αίτηση να πας σε άλλο πάροχο, το έβλεπε ο δικός σου και σου έκανε αντιπροσφορά ακόμα φτηνότερη, δεχόσουν και σταματούσε η αίτηση. Πλέον δεν γίνεται αυτό, γιατί ο υπάρχον πάροχος παίρνει χαμπάρι ότι φεύγεις αφού έχει αρχίσει η φορητότητα κι έχει περάσει το διάστημα για να αλλάξεις γνώμη (υπαναχώρηση), οπότε αν ακυρώσεις πρέπει να πληρώσεις τη ρήτρα σπασίματος συμβολαίου στον άλλο. 1
Python_Master Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 1 ώρα πριν, Thresh είπε Αφού είχε λήξει η 2ετία, έκανες αίτηση να πας σε άλλο πάροχο, το έβλεπε ο δικός σου σου έκανε αντιπροσφορά ακόμα φτηνότερη, δεχόσουν και σταματούσε η αίτηση. Πλέον δεν γίνεται αυτό, γιατί ο υπάρχον πάροχος παίρνει χαμπάρι ότι φεύγει αφού έχει αρχίσει η φορητότητα κι έχει περάσει το διάστημα για να αλλάξεις γνώμη, οπότε αν ακυρώσεις πρέπει να πληρώσεις τη ρήτρα σπασίματος συμβολαίου στον άλλο. Ευχαριστώ.
MYLOPOTAMOS Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Τώρα το κάνουν αλλιώς.... Έχεις 15 μέρες για να ακυρώσεις την σύμβαση.... Και αυτή το στέλνουν στον παροχο σου την 13 ημέρα
jkoukos Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Από το 2018 με τον νέο κανονισμό, υπάρχουν 2 τρόποι φορητότητας. Η συνήθης και η άμεση. α. Συνήθης: Ο νέος πάροχος κρατά το αίτημα στο συρτάρι για 14 μέρες και το καταθέτει την 15η μέρα. Όλο αυτό το διάστημα (14 μέρες) έχουμε το δικαίωμα υπαναχώρησης και το χάνουμε την 15η μέρα. Εδώ δεν παίζει το παιχνίδι των αντιπροσφορών, αφού ο παλιός πάροχος θα το μάθει την 15η μέρα. Μπορεί να μας δώσει προσφορά, αλλά αν την αποδεχθούμε θα πληρώσουμε στον νέο πάροχο τέλος πρόωρης διακοπής, ακόμη κι αν δεν έχουμε συνδεθεί στο δίκτυό του. β. Άμεση: Ο νέος πάροχος καταθέτει αμέσως το αίτημα φορητότητας μετά από δική μας ρητή δήλωση. Τώρα χάνουμε το δικαίωμα υπαναχώρησης, αλλά διατηρούμε το δικαίωμα ακύρωσης της αίτησης έως πριν την ενεργοποίηση της υπηρεσίας στον νέο πάροχο (και το αργότερο εντός 14 ημερών). Στην περίπτωση αυτή παίζει το παιχνίδι των αντιπροσφορών (αρκεί να το παίξει ο παλιός πάροχος), αλλά όλα πρέπει να γίνουν πολύ γρήγορα καθώς πολλές φορές η φορητότητα ολοκληρώνεται σε λίγες μέρες. Πολλοί την έχουν πατήσει διότι ενεργοποιήθηκαν στον νέο πάροχο σε 2-3 μέρες. 3 1
Giama Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2021 Σε εμένα ως τώρα 2 φορές έχει πιάσει με τη Vodafone η καταχώρηση αιτήματος πρόθεσης διακοπής. Στη συνέχεια καλεί εκπρόσωπος από το αντίστοιχο τμήμα και εκείνος έχει περιθώριο να κάνει πολύ καλύτερη προσφορά από το τμήμα ανανεώσεων. 1
mwv Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2021 Στις 27/10/2021 στις 1:52 ΜΜ, jkoukos είπε Από το 2018 με τον νέο κανονισμό, υπάρχουν 2 τρόποι φορητότητας. Η συνήθης και η άμεση. α. Συνήθης: Ο νέος πάροχος κρατά το αίτημα στο συρτάρι για 14 μέρες και το καταθέτει την 15η μέρα. Όλο αυτό το διάστημα (14 μέρες) έχουμε το δικαίωμα υπαναχώρησης και το χάνουμε την 15η μέρα. Εδώ δεν παίζει το παιχνίδι των αντιπροσφορών, αφού ο παλιός πάροχος θα το μάθει την 15η μέρα. Μπορεί να μας δώσει προσφορά, αλλά αν την αποδεχθούμε θα πληρώσουμε στον νέο πάροχο τέλος πρόωρης διακοπής, ακόμη κι αν δεν έχουμε συνδεθεί στο δίκτυό του. β. Άμεση: Ο νέος πάροχος καταθέτει αμέσως το αίτημα φορητότητας μετά από δική μας ρητή δήλωση. Τώρα χάνουμε το δικαίωμα υπαναχώρησης, αλλά διατηρούμε το δικαίωμα ακύρωσης της αίτησης έως πριν την ενεργοποίηση της υπηρεσίας στον νέο πάροχο (και το αργότερο εντός 14 ημερών). Στην περίπτωση αυτή παίζει το παιχνίδι των αντιπροσφορών (αρκεί να το παίξει ο παλιός πάροχος), αλλά όλα πρέπει να γίνουν πολύ γρήγορα καθώς πολλές φορές η φορητότητα ολοκληρώνεται σε λίγες μέρες. Πολλοί την έχουν πατήσει διότι ενεργοποιήθηκαν στον νέο πάροχο σε 2-3 μέρες. Φαινεσαι γνωστής μπας και καθαρίσεις το τοπίο η όποιος άλλος γνωρίζει. Η εταιρεία σήμερα μου λέει ότι τη Χ μέρα λήγει το συμβόλαιο μου κι άρα μπορώ να κάνω αίτηση σε άλλο πάροχο τη Χ+1 μέρα. Ο νέος πάροχος λέει και σήμερα που είμαστε στις χ-10 μέρες μπορώ να το προχωρήσω γιατί ούτως η άλλως θέλει 2 εβδομάδες. Τι κάνω;;;φοβάμαι πρόστιμο στην παρούσα εταιρεία ακόμη κ γιαυτες τις λίγες μέρες.
jkoukos Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2021 Ο νέος σου λέει σωστά ότι μπορείς να το κάνεις και τώρα, διότι προφανώς θα επιλέξει την συνήθη διαδικασία φορητότητας που θα προχωρήσει μετά από 14 μέρες, οπότε την 15η μέρα θα το μάθει ο πάροχος που έχεις τώρα, αλλά ήδη δεν θα έχεις δέσμευση μαζί του. Αυτό όμως πρέπει να το επιβεβαιώσεις μαζί του. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα