Προς το περιεχόμενο

Πως μπορώ να πετύχω καλύτερη προσφορά από τον παροχο τηλέφωνιας μου;;;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Πλέον αρκετά δύσκολα, μιας κι λόγω της αλλαγής διαδικασίας της φορητότητας, δεν έχουμε πλέον ως "όπλο" την αίτηση σε άλλο πάροχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Thresh είπε

Πλέον αρκετά δύσκολα, μιας κι λόγω της αλλαγής διαδικασίας της φορητότητας, δεν έχουμε πλέον ως "όπλο" την αίτηση σε άλλο πάροχο.

Τι ήταν αυτό; Εγώ δεν το πρόλαβα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 hour ago, Python_Master said:

Τι ήταν αυτό; Εγώ δεν το πρόλαβα.

Αφού είχε λήξει η 2ετία, έκανες αίτηση να πας σε άλλο πάροχο, το έβλεπε ο δικός σου και σου έκανε αντιπροσφορά ακόμα φτηνότερη, δεχόσουν και σταματούσε η  αίτηση.

Πλέον δεν γίνεται αυτό, γιατί ο υπάρχον πάροχος παίρνει χαμπάρι ότι φεύγεις  αφού έχει αρχίσει η φορητότητα κι έχει περάσει το διάστημα για να αλλάξεις γνώμη (υπαναχώρηση), οπότε αν ακυρώσεις πρέπει να πληρώσεις τη ρήτρα σπασίματος συμβολαίου στον άλλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Thresh είπε

Αφού είχε λήξει η 2ετία, έκανες αίτηση να πας σε άλλο πάροχο, το έβλεπε ο δικός σου σου έκανε αντιπροσφορά ακόμα φτηνότερη, δεχόσουν και σταματούσε η  αίτηση.

Πλέον δεν γίνεται αυτό, γιατί ο υπάρχον πάροχος παίρνει χαμπάρι ότι φεύγει  αφού έχει αρχίσει η φορητότητα κι έχει περάσει το διάστημα για να αλλάξεις γνώμη, οπότε αν ακυρώσεις πρέπει να πληρώσεις τη ρήτρα σπασίματος συμβολαίου στον άλλο.

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το 2018 με τον νέο κανονισμό, υπάρχουν 2 τρόποι φορητότητας. Η συνήθης και η άμεση.

α. Συνήθης: Ο νέος πάροχος κρατά το αίτημα στο συρτάρι για 14 μέρες και το καταθέτει την 15η μέρα. Όλο αυτό το διάστημα (14 μέρες) έχουμε το δικαίωμα υπαναχώρησης και το χάνουμε την 15η μέρα.

Εδώ δεν παίζει το παιχνίδι των αντιπροσφορών, αφού ο παλιός πάροχος θα το μάθει την 15η μέρα. Μπορεί να μας δώσει προσφορά, αλλά αν την αποδεχθούμε θα πληρώσουμε στον νέο πάροχο τέλος πρόωρης διακοπής, ακόμη κι αν δεν έχουμε συνδεθεί στο δίκτυό του.

β. Άμεση: Ο νέος πάροχος καταθέτει αμέσως το αίτημα φορητότητας μετά από δική μας ρητή δήλωση. Τώρα χάνουμε το δικαίωμα υπαναχώρησης, αλλά διατηρούμε το δικαίωμα ακύρωσης της αίτησης έως πριν την ενεργοποίηση της υπηρεσίας στον νέο πάροχο (και το αργότερο εντός 14 ημερών).

Στην περίπτωση αυτή παίζει το παιχνίδι των αντιπροσφορών (αρκεί να το παίξει ο παλιός πάροχος), αλλά όλα πρέπει να γίνουν πολύ γρήγορα καθώς πολλές φορές η φορητότητα ολοκληρώνεται σε λίγες μέρες. Πολλοί την έχουν πατήσει διότι ενεργοποιήθηκαν στον νέο πάροχο σε 2-3 μέρες.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε εμένα ως τώρα 2 φορές έχει πιάσει με τη Vodafone η καταχώρηση αιτήματος πρόθεσης διακοπής. Στη συνέχεια καλεί εκπρόσωπος από το αντίστοιχο τμήμα και εκείνος έχει περιθώριο να κάνει πολύ καλύτερη προσφορά από το τμήμα ανανεώσεων.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/10/2021 στις 1:52 ΜΜ, jkoukos είπε

Από το 2018 με τον νέο κανονισμό, υπάρχουν 2 τρόποι φορητότητας. Η συνήθης και η άμεση.

α. Συνήθης: Ο νέος πάροχος κρατά το αίτημα στο συρτάρι για 14 μέρες και το καταθέτει την 15η μέρα. Όλο αυτό το διάστημα (14 μέρες) έχουμε το δικαίωμα υπαναχώρησης και το χάνουμε την 15η μέρα.

Εδώ δεν παίζει το παιχνίδι των αντιπροσφορών, αφού ο παλιός πάροχος θα το μάθει την 15η μέρα. Μπορεί να μας δώσει προσφορά, αλλά αν την αποδεχθούμε θα πληρώσουμε στον νέο πάροχο τέλος πρόωρης διακοπής, ακόμη κι αν δεν έχουμε συνδεθεί στο δίκτυό του.

β. Άμεση: Ο νέος πάροχος καταθέτει αμέσως το αίτημα φορητότητας μετά από δική μας ρητή δήλωση. Τώρα χάνουμε το δικαίωμα υπαναχώρησης, αλλά διατηρούμε το δικαίωμα ακύρωσης της αίτησης έως πριν την ενεργοποίηση της υπηρεσίας στον νέο πάροχο (και το αργότερο εντός 14 ημερών).

Στην περίπτωση αυτή παίζει το παιχνίδι των αντιπροσφορών (αρκεί να το παίξει ο παλιός πάροχος), αλλά όλα πρέπει να γίνουν πολύ γρήγορα καθώς πολλές φορές η φορητότητα ολοκληρώνεται σε λίγες μέρες. Πολλοί την έχουν πατήσει διότι ενεργοποιήθηκαν στον νέο πάροχο σε 2-3 μέρες.

Φαινεσαι γνωστής μπας και καθαρίσεις το τοπίο η όποιος άλλος γνωρίζει.

Η εταιρεία σήμερα μου λέει ότι τη Χ μέρα λήγει το συμβόλαιο μου κι άρα μπορώ να κάνω αίτηση σε άλλο πάροχο τη Χ+1 μέρα.

Ο νέος πάροχος λέει και σήμερα που είμαστε στις χ-10 μέρες μπορώ να το προχωρήσω γιατί ούτως η άλλως θέλει 2 εβδομάδες.

Τι κάνω;;;φοβάμαι πρόστιμο στην παρούσα εταιρεία ακόμη κ γιαυτες τις λίγες μέρες.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο νέος σου λέει σωστά ότι μπορείς να το κάνεις και τώρα, διότι προφανώς θα επιλέξει την συνήθη διαδικασία φορητότητας που θα προχωρήσει μετά από 14 μέρες, οπότε την 15η μέρα θα το μάθει ο πάροχος που έχεις τώρα, αλλά ήδη δεν θα έχεις δέσμευση μαζί του.

Αυτό όμως πρέπει να το επιβεβαιώσεις μαζί του.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...