messinia3 Δημοσ. 3 Μαΐου 2022 Δημοσ. 3 Μαΐου 2022 46 λεπτά πριν, Trikala_city είπε Το ότι ένας υπάλληλος δεν έχει πελάτη μπροστά του δεν σημαίνει και ότι δεν έχει άλλη δουλεία να κάνει. Υπάρχουν ένα σωρό πράγματα να γίνουν back office στις επιχειρήσεις που δεν τα ξέρει ο κόσμος. Η νοοτροπία "θα εξυπηρετηθώ όποτε γουστάρω εγώ γιατί είμαι μάγκας" δεν τιμάει τον πελάτη το 2022, ήταν καλή το 1960 αλλά όχι σήμερα. Η προθεσμία για για απάντηση δεν είναι δέκα ημέρες, αν το ψάξεις. Και φυσικά δεν είναι υποχρεωμένη η τράπεζα ή κάθε επιχείρηση να εξυπηρετήσει τον πελάτη όποτε γουστάρει αυτός. Επειδή την ιστορία δεν την ξέρεις και προφανώς δε μπήκες στον κόπο να διαβάσεις καλό είναι να μη βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα. Περίμενα εκτός Τράπεζας κανονικά στην ουρά για να έρθει η σειρά μου.οταν λοιπόν ήρθε ζήτησα να ανοίξω 2 λογαριασμούς επιπλέον έχοντας μαζί μου όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Στην τραπεζα υπήρχαν 4 υπάλληλοι,οι 2 front desk. Επειδή οι συγκεκριμενοι λογαριασμοί είχαν πολύ χαρτουρα λόγω ανηλίκου δικαιούχου μου ζήτησαν ραντεβού. Το να ζητάω να εξυπηρετηθω ως πελάτης και όχι οπότε γουστάρω γιατί είμαι μάγκας είναι αναφαίρετο δικαίωμα μου. Η δε προθεσμία για απάντηση σύμφωνα με το νομοθετικό πλαίσιο είναι 45 ημέρες σε έγγραφο παράπονο πελατη. Ο συνηγορος του πελάτη όμως της Εθνικής στον οποίο και απευθύνθηκα ορίζει 10 εργάσιμες ημέρες, καθώς προϋποθέτει ότι θα έχεις ήδη απευθυνθεί στην εξυπηρέτηση πελατών και το ζήτημα σου δε θα έχει λυθεί. Για την ιστορία τελικά προέβησαν και σε αντιλογισμο της ετήσιας συνδρομής της πιστωτικής κάρτας. Οι τράπεζες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα, όμως και οι πελάτες πρέπει να αντιδρούν στις κάκιστες ολιγοπωλιακες τακτικές. 1
Bitbit Δημοσ. 3 Μαΐου 2022 Δημοσ. 3 Μαΐου 2022 31 λεπτά πριν, messinia3 είπε Οι τράπεζες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα, όμως και οι πελάτες πρέπει να αντιδρούν στις κάκιστες ολιγοπωλιακες τακτικές. πόσο μάλλον όταν σε αναγκάζουν να γίνεις πελάτης τους με το ζόρι. Γενικά μιλάω, όχι για τη συγκεκριμένη περίπτωση
pigeon Δημοσ. 4 Μαΐου 2022 Δημοσ. 4 Μαΐου 2022 4 ώρες πριν, messinia3 είπε Το να ζητάω να εξυπηρετηθω ως πελάτης και όχι οπότε γουστάρω γιατί είμαι μάγκας είναι αναφαίρετο δικαίωμα μου. Απορώ τι κάθεσαι και τα γράφεις από την αρχή, ο άνθρωπος έχει τόση δουλειά back office που δεν μπορεί να διαβάσει 7 σελίδες νήμα. Περιμένεις να σου απαντήσει σοβαρά; Αν δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν πελάτες, ειδικά μετά από τόσες αναχρηματοδοτήσεις μέσω μνημονίων (δις ευρώ!) και με τόσες αμοιβές και fees διεκπεραίωσης που ζητάνε για να μας πουν μια καλημέρα, ας τα κλείσουν τα ρημάδια. Να τα κάνουμε λίρες και κάτω απο το στρώμα.. 3 1
Trikala_city Δημοσ. 4 Μαΐου 2022 Δημοσ. 4 Μαΐου 2022 23 ώρες πριν, messinia3 είπε Επειδή την ιστορία δεν την ξέρεις και προφανώς δε μπήκες στον κόπο να διαβάσεις καλό είναι να μη βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα. Περίμενα εκτός Τράπεζας κανονικά στην ουρά για να έρθει η σειρά μου.οταν λοιπόν ήρθε ζήτησα να ανοίξω 2 λογαριασμούς επιπλέον έχοντας μαζί μου όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Στην τραπεζα υπήρχαν 4 υπάλληλοι,οι 2 front desk. Επειδή οι συγκεκριμενοι λογαριασμοί είχαν πολύ χαρτουρα λόγω ανηλίκου δικαιούχου μου ζήτησαν ραντεβού. Το να ζητάω να εξυπηρετηθω ως πελάτης και όχι οπότε γουστάρω γιατί είμαι μάγκας είναι αναφαίρετο δικαίωμα μου. Η δε προθεσμία για απάντηση σύμφωνα με το νομοθετικό πλαίσιο είναι 45 ημέρες σε έγγραφο παράπονο πελατη. Ο συνηγορος του πελάτη όμως της Εθνικής στον οποίο και απευθύνθηκα ορίζει 10 εργάσιμες ημέρες, καθώς προϋποθέτει ότι θα έχεις ήδη απευθυνθεί στην εξυπηρέτηση πελατών και το ζήτημα σου δε θα έχει λυθεί. Για την ιστορία τελικά προέβησαν και σε αντιλογισμο της ετήσιας συνδρομής της πιστωτικής κάρτας. Οι τράπεζες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα, όμως και οι πελάτες πρέπει να αντιδρούν στις κάκιστες ολιγοπωλιακες τακτικές. Δεν θέλω να μπω σε αντιπαράθεση μαζί σου, αλλά η εξυπηρέτηση στις Τράπεζες εδώ και ένα χρόνο τουλάχιστον γίνεται πλέον ΜΟΝΟ κατόπιν ραντεβού, εκτός αν πρόκειται για ταμειακή συναλλαγή ή aps. Οπότε το ότι περίμενες "κανονικά" στην ουρά δεν λέει απολύτως τίποτα, από την στιγμή που δεν υπήρχε κανονισμένο ραντεβού. Το να κάνεις φασαρία σε έναν υπάλληλο γιατί δεν δεν σε εξυπηρετεί χωρίς ραντεβού, δεν νομίζω να σε τιμάει σε προσωπικότητα, ειδικά αν σκεφτείς ότι και ο υπάλληλος στην τελική εντολές ανωτέρων εκτελεί και δεν μπορεί να κάνει του κεφαλιού του. Αν δεν θέλεις να συνεργαστείς με μια τράπεζα ή μια επιχείρηση δικαίωμα σου, αλλά μην κάνεις τσαμπουκάδες στον υπάλληλο που βλέπεις μπροστά σου. Δεν σε τιμάει καθόλου, εσένα και όποιον το κάνει αυτό, ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ.
pigeon Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 4 ώρες πριν, Trikala_city είπε η εξυπηρέτηση στις Τράπεζες εδώ και ένα χρόνο τουλάχιστον γίνεται πλέον ΜΟΝΟ κατόπιν ραντεβού, εκτός αν πρόκειται για ταμειακή συναλλαγή ή aps. Δεν ίσχυει. Τα ραντεβού εφαρμόστηκαν εκτάκτως για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη (λόγω πανδημίας) και εφαρμόζονται κατά προτεραιότητα απ'αυτούς που εμφανίζονται τυχαία. Μάλιστα είναι τόσο κακοσχεδιασμένο το σύστημα (?) που πολλοί άνθρωποι με ραντεβού περιμένουν στην ουρά για ώρες και διαμαρτύρονται. Υπάρχουν καθημερινοί διαπληκτισμοί έξω από τράπεζες της Αθήνας. Το σύστημα "ραντεβού" υπήρχε πάντα για τα επενδυτικά προιόντα και για ένα σωρό υπηρεσίες. Τουλάχιστον στις δικές μου τράπεζες υπήρχε χρόνια. Πλέον οι ανώτεροι ασπρογιακάδες μυρίστηκαν γλυκό και προσπαθούν να το κάνουν υποχρεωτικό τρόπο επικοινωνίας για να μειώσουν υπαλλήλους δλδ. κόστη με αποτέλεσμα να ταλαιπωρήσουν ακόμα μια φορά τους πελάτες τους που δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους. Κάτι τέτοια καταχρηστικά έκαναν ορισμένα περιφερειακά ΚΕΠ που τάχα δέχονταν "μονο με ραντεβού" ενώ μέσα χτυπούσαν μύγες. Μετά από τις απαραίτητες καταγγελίες μετά φωτογραφιών, άνοιξαν διάπλατα οι πόρτες.
Bitbit Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 5 ώρες πριν, pigeon είπε Κάτι τέτοια καταχρηστικά έκαναν ορισμένα περιφερειακά ΚΕΠ που τάχα δέχονταν "μονο με ραντεβού" ενώ μέσα χτυπούσαν μύγες. Μετά από τις απαραίτητες καταγγελίες μετά φωτογραφιών, άνοιξαν διάπλατα οι πόρτες. Ορισμένα; Σίγουρα ήταν ορισμένα; Και μόνο ΚΕΠ;
Dr_Pepper Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 3/5/2022 στις 10:14 ΜΜ, Trikala_city είπε Το ότι ένας υπάλληλος δεν έχει πελάτη μπροστά του δεν σημαίνει και ότι δεν έχει άλλη δουλεία να κάνει. Υπάρχουν ένα σωρό πράγματα να γίνουν back office στις επιχειρήσεις που δεν τα ξέρει ο κόσμος. Η νοοτροπία "θα εξυπηρετηθώ όποτε γουστάρω εγώ γιατί είμαι μάγκας" δεν τιμάει τον πελάτη το 2022, ήταν καλή το 1960 αλλά όχι σήμερα. Σώπα ρε φίλε γιατί τώρα το 2022 τα λεφτά μας δεν έχουν την ίδια αξία; (βασικά δεν έχουν λόγω πληθωρισμού αλλά τέσπα αλλο εννοώ ) ΣΤΑ ΜΟΥ! Που έχει δουλειά να κάνει ο άλλος στο back end αν είμαι πελάτης και περιμένω ας την κάνει μετά και αν δεν μπορεί να ζητήσει απο το αφεντικό του να κάνει υπερωρίες ή να προσλάβουν ακόμη έναν υπάλληλο αν δεν μπορεί να αντεπεξέλθει ο ίδιος, αν δεν του αρέσει η δουλειά του γιατί πρέπει να κάνει πολλά πράματα ας κάνει διακανονισμό για αύξηση και αν δεν του την δώσουν ας παραιτηθεί ! Τι με νοιάζει εμένα ; Η τράπεζα δουλεύει για τους πελάτες όχι οι πελάτες για την τράπεζα! Δεν τους χρωστάμε δεν μας πληρώνουν μεροκάματο !! Ο υπάλληλος αυτός πληρώνεται επειδή οι πελάτες της τράπεζας βάζουν τα λεφτά τους εκει και "αγοράζουν" τα προϊόντα της τράπεζας! Αν φύγουν οι πελάτες απο την τράπεζα βάζει λουκέτο η τράπεζα και δεν υπάρχει λόγος να πληρώνει τον υπάλληλο. Επεξ/σία 5 Μαΐου 2022 από Dr_Pepper
messinia3 Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, Trikala_city είπε Δεν θέλω να μπω σε αντιπαράθεση μαζί σου, αλλά η εξυπηρέτηση στις Τράπεζες εδώ και ένα χρόνο τουλάχιστον γίνεται πλέον ΜΟΝΟ κατόπιν ραντεβού, εκτός αν πρόκειται για ταμειακή συναλλαγή ή aps. Οπότε το ότι περίμενες "κανονικά" στην ουρά δεν λέει απολύτως τίποτα, από την στιγμή που δεν υπήρχε κανονισμένο ραντεβού. Το να κάνεις φασαρία σε έναν υπάλληλο γιατί δεν δεν σε εξυπηρετεί χωρίς ραντεβού, δεν νομίζω να σε τιμάει σε προσωπικότητα, ειδικά αν σκεφτείς ότι και ο υπάλληλος στην τελική εντολές ανωτέρων εκτελεί και δεν μπορεί να κάνει του κεφαλιού του. Αν δεν θέλεις να συνεργαστείς με μια τράπεζα ή μια επιχείρηση δικαίωμα σου, αλλά μην κάνεις τσαμπουκάδες στον υπάλληλο που βλέπεις μπροστά σου. Δεν σε τιμάει καθόλου, εσένα και όποιον το κάνει αυτό, ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ. Το συνεχίζεις χωρίς λόγο. Καμία φασαρία δεν έκανα στην υπάλληλο που προφανώς δε μου φταίει. Κάνεις πολύ σοβαρό λάθος όταν ισχυρίζεσαι ότι η εξυπηρέτηση στις τράπεζες γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν ραντεβού. (Δεν προβλέπεται πουθενά στα περιοριστικά μέτρα διάδοσης του covid-19)Η συναλλαγή που επιθυμούσα δε γινόταν ηλεκτρονικά, αλλιώς φυσικά και δε θα πήγαινα στο κατάστημα. Καμία εντολή ανωτέρων δεν εκτέλεσε η υπάλληλος και για το λόγο αυτό μετά το γραπτό παράπονό μου στην τράπεζα μου έκλεισαν άμεσα ραντεβού, ενώ την ημέρα που επισκέφτηκα την Τράπεζα, αφού αρνήθηκαν να με εξυπηρετήσουν, μου έκλειναν ραντεβού μετά από 16 ημέρες. Δε με ξέρεις και δεν ανέχομαι κανενός είδους ψευτοϋπερασπιστές. Προφανώς είχα κάθε λόγο να διαμαρτυρηθώ στην Τράπεζα για το γεγονός ότι έχασα ένα ολόκληρο πρωινό, κάτι το οποίο και έκανα χωρίς τον παραμικρό τσαμπουκά και χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης με την υπάλληλο. Η υπάλληλος μάλιστα μου ζήτησε συγνώμη για το γεγονός ότι δεν εξυπηρετήθηκα την πρώτη ημέρα τόσο τηλεφωνικά, όσο και όταν πήγα τελικά ξανά στο κατάστημα, όπου ήρθε η ίδια η διευθύντρια και μου ζήτησε συγνώμη με τη σειρά της. Ως πελάτης έχω δικαιώματα και όχι μόνο υποχρεώσεις. Αν εσύ θεωρείς ότι κάθε εταιρεία- οργανισμός μπορεί να κάνει ό,τι νομίζει παραβιάζοντας το ισχύον θεσμικό πλαίσιο δικαίωμά σου. Εγώ έχω αντίθετη άποψη και προφανώς κάθε λόγο να προασπίσω τα δικά μου δικαιώματα και να αξιολογήσω όπως νομίζω την αντιμετώπιση που λαμβάνω ως πελάτης Επεξ/σία 5 Μαΐου 2022 από messinia3
Nabuko Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 «Απελευθερώνονται» οι τράπεζες: Χωρίς ραντεβού, πιστοποιητικό ή rapid test, είσοδος μόνο με μάσκα Μετά και την «απελευθέρωση» και των τελευταίων μέτρων κατά της πανδημίας του κορονοϊό ήρθε και η «ελεύθερη επίσκεψη» στις τράπεζες χωρίς ραντεβού και χωρίς πιστοποιητικό εμβολιασμού ή rapid test. Πλέον για να εξυπηρετηθείτε σε κάποια τράπεζα δεν χρειάζεται να κλείσετε ραντεβού. Υπενθυμίζεται ότι από τις αρχές τις πανδημίες οι τράπεζες λειτουργούσαν αλλά μόνο με ραντεβού. Επιπλέον δεν ισχύει πλέον ούτε το πιστοποιητικό εμβολιασμού ή rapid test για να εισέλθετε σε κάποια τράπεζα. Στην ουσία η λειτουργία των τραπεζών επιστρέφει σε μια προ κορονοϊού εποχή με το μόνο υποχρεωτικό μέτρο να είναι η χρήση μάσκας και οι αποστάσεις. 1
Trikala_city Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 11 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε Τι με νοιάζει εμένα ; Αυτό τα λέει όλα, φίλε μου. Αυτή η νοοτροπία μας έφερε εδώ που είμαστε. Καλό σας βράδυ.
messinia3 Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 19 λεπτά πριν, Trikala_city είπε Αυτό τα λέει όλα, φίλε μου. Αυτή η νοοτροπία μας έφερε εδώ που είμαστε. Καλό σας βράδυ. Ναι αλλά δεν απάντησες για ποιο λόγο ένας πελάτης έχει μόνο υποχρεώσεις και όταν διεκδικεί καθόλα νόμιμα και ευπρεπως τα δικαιώματά του έχει κακή νοοτροπία;
Dr_Pepper Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, Trikala_city είπε Αυτό τα λέει όλα, φίλε μου. Αυτή η νοοτροπία μας έφερε εδώ που είμαστε. Καλό σας βράδυ. Αυτή η νοοτροπία (η δική σου) μας έφερε εδώ που είμαστε που κανένας δεν παίρνει την δουλεία του στα σοβαρά και νομίζει ότι μας κάνει χάρη που δουλεύει (φυσικά και τα αφεντικά στην ελλάδα ειναι πάρε τον ένα και χτύπα τον άλλο δεν λέω αλλά αυτό ειναι άλλη ιστορία) Εσύ (όχι εσύ προσωπικά ο υπάλληλος) πληρώνεσαι για να δουλεύεις εκει. Εγω σας πληρώνω και έχω καλύτερα πράματα να κάνω (πχ να πάω στην δική μου δουλειά έτσι ώστε να μπορώ να σας πληρώνω) Εννοείται πως δεν με νοιάζει αν το αφεντικό σου ήταν κακόκεφο και σε φόρτωσε με δουλειές. Εγώ θέλω να κάνω την δική μου δουλεία σαν πελάτης και να φύγω όχι να σε βοηθήσω εσένα στην δική σου και μάλιστα τζάμπα. Νοοτροπίες σαν τις δικές σου κάνανε μπάχαλο το δημόσιο και φτάσαμε στο σημείο να παρακαλάμε να μας προσέξει ο σερβιτόρος ή ο ντελιβεράς να θέλει να κατεβούμε 3 ορόφους να παραλάβουμε απο την εξώπορτα της πολυκατοικίας γιατί βαριέται να ανέβει αυτός να μας τα δώσει ή την ACS να στέλνει μηνύματα (καλή ώρα θέμα εδώ στο μπλαμπλά) ότι δήθεν περάσανε και δεν μας βρήκαν για να μας πιέσουν να βρούμε χρόνο και να ξοδέψουμε βενζίνη (για αποστολή που πληρώσαμε ) να πάμε να το παραλάβουμε απο το κατάστημα να μην κουραστούν γιατί αλλιώς θα το στείλουν πίσω το πακέτο. Επεξ/σία 5 Μαΐου 2022 από Dr_Pepper 2
NikosKallithea Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 Δημοσ. 5 Μαΐου 2022 12 ώρες πριν, Nabuko είπε «Απελευθερώνονται» οι τράπεζες: Χωρίς ραντεβού, πιστοποιητικό ή rapid test, είσοδος μόνο με μάσκα Μετά και την «απελευθέρωση» και των τελευταίων μέτρων κατά της πανδημίας του κορονοϊό ήρθε και η «ελεύθερη επίσκεψη» στις τράπεζες χωρίς ραντεβού και χωρίς πιστοποιητικό εμβολιασμού ή rapid test. Πλέον για να εξυπηρετηθείτε σε κάποια τράπεζα δεν χρειάζεται να κλείσετε ραντεβού. Υπενθυμίζεται ότι από τις αρχές τις πανδημίες οι τράπεζες λειτουργούσαν αλλά μόνο με ραντεβού. Επιπλέον δεν ισχύει πλέον ούτε το πιστοποιητικό εμβολιασμού ή rapid test για να εισέλθετε σε κάποια τράπεζα. Στην ουσία η λειτουργία των τραπεζών επιστρέφει σε μια προ κορονοϊού εποχή με το μόνο υποχρεωτικό μέτρο να είναι η χρήση μάσκας και οι αποστάσεις. Μια χαρα ηταν τα ραντεβου και τα καλα του covid επρεπε να τα κρατήσουν. Δυο φορες που χρειάστηκε να παω ηταν ολα οκ και στην ωρα τους
ProponitisTouKanape Δημοσ. 6 Μαΐου 2022 Δημοσ. 6 Μαΐου 2022 Στις 5/5/2022 στις 10:41 ΠΜ, Nabuko είπε «Απελευθερώνονται» οι τράπεζες: Χωρίς ραντεβού, πιστοποιητικό ή rapid test, είσοδος μόνο με μάσκα Μετά και την «απελευθέρωση» και των τελευταίων μέτρων κατά της πανδημίας του κορονοϊό ήρθε και η «ελεύθερη επίσκεψη» στις τράπεζες χωρίς ραντεβού και χωρίς πιστοποιητικό εμβολιασμού ή rapid test. Πλέον για να εξυπηρετηθείτε σε κάποια τράπεζα δεν χρειάζεται να κλείσετε ραντεβού. Υπενθυμίζεται ότι από τις αρχές τις πανδημίες οι τράπεζες λειτουργούσαν αλλά μόνο με ραντεβού. Επιπλέον δεν ισχύει πλέον ούτε το πιστοποιητικό εμβολιασμού ή rapid test για να εισέλθετε σε κάποια τράπεζα. Στην ουσία η λειτουργία των τραπεζών επιστρέφει σε μια προ κορονοϊού εποχή με το μόνο υποχρεωτικό μέτρο να είναι η χρήση μάσκας και οι αποστάσεις. Δε πρόλαβε να καταργηθεί το ραντεβού και χωρίς πλάκα είχε προχθές 15 άτομα έξω απο υποκατάστημα Alpha Bank για να μπουν μέσα. Λες και τους είχε λείψει η επίσκεψη στο κατάστημα και τώρα ξεδίνουν...
Bitbit Δημοσ. 6 Μαΐου 2022 Δημοσ. 6 Μαΐου 2022 1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε Δε πρόλαβε να καταργηθεί το ραντεβού και χωρίς πλάκα είχε προχθές 15 άτομα έξω απο υποκατάστημα Alpha Bank για να μπουν μέσα. Λες και τους είχε λείψει η επίσκεψη στο κατάστημα και τώρα ξεδίνουν... και το τραγικό είναι ότι οι 14 από αυτούς θα μπορούσαν να κάνουν τη δουλειά τους από το σπίτι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα