Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, pluss είπε

Δεν έχει νόημα να σου πει κάποιος την εμπειρία που είχε με τον τραπεζικό διαμεσολαβητή, διότι δεν είναι όλες οι περιπτώσεις το ίδιο, συνεπώς εσύ πρέπει να κάνεις αυτό που θεωρείς πιο σωστό για να προασπίσεις τα δικά σου συμφέροντα και ό,τι βγει. Εμείς εδώ μόνο απόψεις μπορούμε να εκφέρουμε.

Πάντως, έτσι όπως την κόβω την περίπτωσή σου, ο τραπεζικός διαμεσολαβητής το πολύ-πολύ να κάνει μια σύσταση στην τράπεζα επειδή "άργησε" να απαντήσει. Μέχρι εκεί. Κάτι άλλο δεν νομίζω να κάνει, για τον απλούστατο λόγο ότι την ετήσια συνδρομή της κάρτας -όπως λες κι εσύ- την έχεις αποδεχτεί (το πόσο τζίρο έχεις κάνει όσο και το αν η τράπεζα "έχει βγάλει τα λεφτά της" είναι αδιάφορο). Επίσης, το ότι για σένα δεν είναι αποδεκτό να πρέπει να κλείσεις ραντεβού για να εξυπηρετηθείς, καθώς και το ότι θεωρείς γενικότερα ανεπαρκή την εξυπηρέτηση, πάλι κάτι υποκειμενικό είναι, οπότε κανείς δεν πιστεύω ότι θα κάτσει να ασχοληθεί σοβαρά, ούτε ο τραπεζικός διαμεσολαβητής, αλλά ούτε και η τράπεζα. Το πιθανότερο είναι ότι θα λάβεις απλά μια τυποποιημένη απάντηση, ίσα-ίσα για να φανεί ότι επεξεργάστηκαν το παράπονό σου, και μέχρι εκεί.

Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι γιατί έχεις platinum πιστωτική κάρτα από την στιγμή που έχει τόσο υψηλή συνδρομή... Αν θες μια κάρτα που να είναι συνδεδεμένη με τον λογαριασμό μισθοδοσίας σου, γιατί δεν βγάζεις μια απλή χρεωστική που δεν έχει και συνδρομή; Εναλλακτικά, από την στιγμή που λες πως έχεις άλλες δύο πιστωτικές χωρίς συνδρομή, μπορείς να συνδέσεις αυτές με τον λογαριασμό μισθοδοσίας σου. 

Σε ποια τράπεζα αναφέρεσαι;

Αυτή την απάντηση τη δέχομαι.

Νομίζω από τη στιγμή που ο τραπεζικος διαμεσολαβητης είναι αρμόδια αρχή μπορεί να κάνει σύσταση στην τραπεζα να μη ζητάει την υποχρεωτικοτητα του κλεισίματος ραντεβού για την εξυπηρέτηση των πελατών της.

Πήρα για ραντεβού και μου έδωσαν ημερομηνία μετά από 12 ημέρες. Συγνώμη αλλά για μένα δεν είναι αποδεκτό. 

Εθνική η τράπεζα που αναφέρομαι.

Εννοείται ότι έχω συνδεδεμένη χρεωστική κυρίως για τις αναλήψεις μετρητών. 

Μου  έκαναν αναβάθμιση την κλασική MasterCard  που είχα χωρίς συνδρομή προπέρυσι με δωρεάν το πρώτο έτος. Το πρόβλημα μου δεν είναι η χρέωση, αλλά η μη απάντηση στους χρόνους που η ίδια η τράπεζα θέτει...έχω βίτσια με την τυπικότητα ανταπόκρισης. 

Οι άλλες δυο πιστωτικες είναι σε άλλες τράπεζες και δε θέλω να συνδεθούν με τον εν λόγω λογαριασμό μισθοδοσίας,καθώς έχουν άλλους τροφοδοτες λογαριασμούς. 

Όπως έγραψα με πολύ χαμηλότερο τζίρο γύρω  στις  2500-3.000 γίνεται κάθε χρόνο αντιλογισμος χωρίς καμία ενέργεια από πλευράς μου στη μία, ενώ η άλλη είναι ακόμη χωρίς συνδρομή (υποθέτω μέχρι να λήξει, αφου πλέον όλες οι τράπεζες έχουν ξεκινήσει τη φάμπρικα την συνδρομών)

Με εξυπηρετεί η διαφορετικότητα των καρτών καθώς κατά καιρούς υπάρχουν προσφορές επιβράβευσης που συμφέρουν. Η πιστωτική της Εθνικής χρησιμοποιείται για τη βασική χρήση μου όμως.

Θα κάνω λοιπόν ένα παράπονο στον τραπεζικό διαμεσολαβητη αν δε λάβω μέχρι αύριο συνολική απάντηση και βλέπουμε.

Επεξ/σία από messinia3
  • Απαντ. 134
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, messinia3 είπε

Νομίζω από τη στιγμή που ο τραπεζικος διαμεσολαβητης είναι αρμόδια αρχή

Μην τα μπερδεύεις. Δεν είναι αρχή, είναι θεσμός.

Ο Τραπεζικός Μεσολαβητής (Τ.Μ.) είναι ένας ανεξάρτητος θεσμός, που δημιουργήθηκε από την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών (E.E.T.), για να εξετάζει δίκαια, αμερόληπτα και με διαφανείς διαδικασίες τις διαφορές των συναλλασσομένων με τις τράπεζες και να επιδιώκει τη φιλική διευθέτηση αυτών των διαφορών.

1 ώρα πριν, messinia3 είπε

να κάνει σύσταση στην τραπεζα να μη ζητάει την υποχρεωτικοτητα του κλεισίματος ραντεβού για την εξυπηρέτηση των πελατών της.

Λόγω covid γίνεται αυτό, για να μην βρίσκονται πολλά άτομα σε κλειστό χώρο. 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Nabuko είπε

Μην τα μπερδεύεις. Δεν είναι αρχή, είναι θεσμός.

Ο Τραπεζικός Μεσολαβητής (Τ.Μ.) είναι ένας ανεξάρτητος θεσμός, που δημιουργήθηκε από την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών (E.E.T.), για να εξετάζει δίκαια, αμερόληπτα και με διαφανείς διαδικασίες τις διαφορές των συναλλασσομένων με τις τράπεζες και να επιδιώκει τη φιλική διευθέτηση αυτών των διαφορών.

Λόγω covid γίνεται αυτό, για να μην βρίσκονται πολλά άτομα σε κλειστό χώρο. 

Σωστά έχεις δίκιο θεσμός είναι.

 

Τα πολλά άτομα σε κλειστό χώρο δε γίνεται να υπάρξουν καθώς σε κάθε τράπεζα υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός πελατών στο κατάστημα. Η δική μου ένσταση έχει να κάνει ότι δε βλέπω το λόγο εάν υπάρχει διαθέσιμος υπάλληλος και δεν έχει συμπληρωθεί ο αριθμός ατόμων να μην εξυπηρετηθώ ως πελάτης επειδή απαιτούν ραντεβού.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, messinia3 είπε

Σωστά έχεις δίκιο θεσμός είναι.

 

Τα πολλά άτομα σε κλειστό χώρο δε γίνεται να υπάρξουν καθώς σε κάθε τράπεζα υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός πελατών στο κατάστημα. Η δική μου ένσταση έχει να κάνει ότι δε βλέπω το λόγο εάν υπάρχει διαθέσιμος υπάλληλος και δεν έχει συμπληρωθεί ο αριθμός ατόμων να μην εξυπηρετηθώ ως πελάτης επειδή απαιτούν ραντεβού.

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει ότι έχουν υποχρέωση να εξυπηρετήσουν κόσμο χωρίς ραντεβού εφόσον υπάρχει διαθέσιμος υπάλληλος και δεν έχει συμπληρωθεί ο αριθμός ατόμων.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει ότι έχουν υποχρέωση να εξυπηρετήσουν κόσμο χωρίς ραντεβού εφόσον υπάρχει διαθέσιμος υπάλληλος και δεν έχει συμπληρωθεί ο αριθμός ατόμων.

Από το γεγονός ότι στα Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο διασποράς του SARS-COV-2 στο σύνολο της επικράτειας δεν προβλέπεται υποχρεωτικότητα κλεισίματος ραντεβού για εξυπηρέτηση των πολιτών στις τράπεζες, παρά μόνο χρήση μάσκας, τήρηση αποστάσεων, επίδειξη πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης και τήρηση του μέγιστου αριθμού ατόμων που επιτρέπεται να βρίσκονται εντός του χώρου.

Εφόσον τηρώ όλα τα ανωτέρω δε βρίσκω το λόγο να μην εξυπηρετηθώ, εκτός αν έχει διαφοροποιηθεί κάτι και δεν έπεσε στην αντίληψή μου. Δε θεωρώ λογικό να πρέπει να αναμένω 12 ημέρες για το επόμενο διαθέσιμο ραντεβού τους σε υποκατάστημα με εξαιρετικά μικρή προσέλευση πελατών και επαρκή αριθμό προσωπικού για την εξυπηρέτησή τους.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, messinia3 είπε

Από το γεγονός ότι στα Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο διασποράς του SARS-COV-2 στο σύνολο της επικράτειας δεν προβλέπεται υποχρεωτικότητα κλεισίματος ραντεβού για εξυπηρέτηση των πολιτών στις τράπεζες, παρά μόνο χρήση μάσκας, τήρηση αποστάσεων, επίδειξη πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης και τήρηση του μέγιστου αριθμού ατόμων που επιτρέπεται να βρίσκονται εντός του χώρου.

Εφόσον τηρώ όλα τα ανωτέρω δε βρίσκω το λόγο να μην εξυπηρετηθώ, εκτός αν έχει διαφοροποιηθεί κάτι και δεν έπεσε στην αντίληψή μου. Δε θεωρώ λογικό να πρέπει να αναμένω 12 ημέρες για το επόμενο διαθέσιμο ραντεβού τους σε υποκατάστημα με εξαιρετικά μικρή προσέλευση πελατών και επαρκή αριθμό προσωπικού για την εξυπηρέτησή τους.

 

Έχεις δίκιο στο ότι δεν προβλέπεται υποχρεωτικότητα κλεισίματος ραντεβού, η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται "κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού", αυτό όμως δεν σημαίνει πως έχουν υποχρέωση να σε εξυπηρετούν χωρίς ραντεβού όποτε - εσύ νομίζεις ότι - συντρέχουν οι προϋποθέσεις που αναφέρεις... αυτοί θα το κρίνουν, και σε σένα δεν πέφτει λόγος.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Έχεις δίκιο στο ότι δεν προβλέπεται υποχρεωτικότητα κλεισίματος ραντεβού, η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται "κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού", αυτό όμως δεν σημαίνει πως έχουν υποχρέωση να σε εξυπηρετούν χωρίς ραντεβού όποτε - εσύ νομίζεις ότι - συντρέχουν οι προϋποθέσεις που αναφέρεις... αυτοί θα το κρίνουν, και σε σένα δεν πέφτει λόγος.

Οι τράπεζες όπως όλες οι υπόλοιπες δημόσιες και ιδιωτικές εταιρείες είναι υποχρεωμένες να εξυπηρετούν τους πελάτες τους. Από που προκύπτει το ότι αυτές αξιολογούν εάν θα εξυπηρετήσουν ή όχι τους πελάτες τους? Νομίζω ότι το όχι αποκλειστικά είναι αρκετά σαφές, τουλάχιστον για εμένα. Δε μπορούν λοιπόν να μου ζητάνε υποχρεωτικά ραντεβού. Τραπεζική επιταγή π.χ. δεν εκδίδεται διαδυκτιακά. Θα πρέπει να περιμένω 12 ημέρες?

Δε θα συμφωνήσουμε, οπότε δεν υπάρχει λόγος να το συνεχίσουμε.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Οι τράπεζες όπως όλες οι υπόλοιπες δημόσιες και ιδιωτικές εταιρείες είναι υποχρεωμένες να εξυπηρετούν τους πελάτες τους. Από που προκύπτει το ότι αυτές αξιολογούν εάν θα εξυπηρετήσουν ή όχι τους πελάτες τους? Νομίζω ότι το όχι αποκλειστικά είναι αρκετά σαφές, τουλάχιστον για εμένα. Δε μπορούν λοιπόν να μου ζητάνε υποχρεωτικά ραντεβού. Τραπεζική επιταγή π.χ. δεν εκδίδεται διαδυκτιακά. Θα πρέπει να περιμένω 12 ημέρες?

Δε θα συμφωνήσουμε, οπότε δεν υπάρχει λόγος να το συνεχίσουμε.

Δεν κατάλαβες, δεν έγραψα κάπου ότι αυτές αξιολογούν αν θα εξυπηρετήσουν ή όχι τους πελάτες τους, έγραψα ότι αυτές αξιολογούν αν θα εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους χωρίς ραντεβού. Μην προσπαθείς να τα διαστρεβλώνεις όλα όπως σε βολεύει.

Όσο για την τραπεζική επιταγή που αναφέρεις, ακριβώς επειδή είναι επείγον, θα στην εκδόσουν και χωρίς ραντεβού ή θα σου κλείσουν ραντεβού πιο σύντομα. Καμία σχέση με το ραντεβού που θέλεις εσύ, δλδ για να ζητήσεις το λόγο που καθυστέρησαν να απαντήσουν στο αίτημα σου.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Δεν κατάλαβες, δεν έγραψα κάπου ότι αυτές αξιολογούν αν θα εξυπηρετήσουν ή όχι τους πελάτες τους, έγραψα ότι αυτές αξιολογούν αν θα εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους χωρίς ραντεβού. Μην προσπαθείς να τα διαστρεβλώνεις όλα όπως σε βολεύει.

Όσο για την τραπεζική επιταγή που αναφέρεις, ακριβώς επειδή είναι επείγον, θα στην εκδόσουν και χωρίς ραντεβού ή θα σου κλείσουν ραντεβού πιο σύντομα. Καμία σχέση με το ραντεβού που θέλεις εσύ, δλδ για να ζητήσεις το λόγο που καθυστέρησαν να απαντήσουν στο αίτημα σου.

Δε θέλω ραντεβού για να μου απαντήσουν γιατί καθυστέρησαν το αίτημα. Αυτο περιμενω να απαντηθεί απο την εξυπηρέτηση πελατών.

Προφανώς έγινε παρερμηνεια. Θέλω να ανοίξω ένα δεύτερο λογαριασμό στην τράπεζα.

Είχα μαζί μου όλα τα δικαιολογητικά και θα ημουν ο κύριος δικαιούχος με συνδικαιουχο ανήλικο.

Αν και τα στοιχεία μου είναι επικαιροποιημενα  ήθελαν να κλείσω ραντεβού. 

Δεν το θεωρώ λογικό. Είμαι ήδη πελάτης της Τράπεζας.

Δε διαστρεβλωνω κάτι. Θεωρώ ότι δεν έχουν δικαίωμα να αξιολογούν αν θα εξυπηρετήσουν η όχι χωρίς ραντεβού.Απλα διαφωνούμε.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, messinia3 είπε

Θεωρώ ότι δεν έχουν δικαίωμα να αξιολογούν αν θα εξυπηρετήσουν η όχι χωρίς ραντεβού.

Καλώς ή κακώς, το εάν έχουν ή όχι αυτό το δικαίωμα δεν εξαρτάται από το τι πιστεύεις εσύ προσωπικά.

Πάντως καλή τύχη με τον τραπεζικό διαμεσολαβητή, αν και πιστεύω ότι δεν πρόκειται να ασχοληθεί καν αν του πεις ότι εσένα προσωπικά σου φαίνονται πολλές οι 12 ημέρες :)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Καλώς ή κακώς, το εάν έχουν ή όχι αυτό το δικαίωμα δεν εξαρτάται από το τι πιστεύεις εσύ προσωπικά.

Πάντως καλή τύχη με τον τραπεζικό διαμεσολαβητή, αν και πιστεύω ότι δεν πρόκειται να ασχοληθεί καν αν του πεις ότι εσένα προσωπικά σου φαίνονται πολλές οι 12 ημέρες :)

Δεν είπα για πιο λόγο θα απευθυνθώ στον τραπεζικό διαμεσολαβητη.Οπως εξήγησα έχω συνολικό πρόβλημα με την εξυπηρέτηση της εν λόγω  Τράπεζας.

Thanks πάντως. 🙂

Επεξ/σία από messinia3
Δημοσ.

Απο προσωπική εμπειρία σε πρόβλημα στενού φίλου που το κοιτούσαμε μαζι καθημερινά, θα έλεγα ότι μέσω του Τραπ. Διαμεσολαβητή θα πάρεις απλώς μια μικρή νίκη γοήτρου, ένα "συγγνώμη λάθος" και στο φινάλε θα σου φάνε επιπλέον χρόνο. Ειδικότερα στην συγκεκριμένη τράπεζα όταν ζητάς οτιδήποτε εκτός των τετριμμένων, μπλοκάρουν.

Για άνοιγμα λογαριασμού νέου πελάτη έχουν φτιάξει ένα Online σύστημα εξ' ολοκλήρου από κινητό. Για κοίταξέ το, δεν μπορεί να μη γίνεται και για υπάρχοντες πελάτες: https://microsites.nbg.gr/customeronboarding/index.html

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, pigeon είπε

Απο προσωπική εμπειρία σε πρόβλημα στενού φίλου που το κοιτούσαμε μαζι καθημερινά, θα έλεγα ότι μέσω του Τραπ. Διαμεσολαβητή θα πάρεις απλώς μια μικρή νίκη γοήτρου, ένα "συγγνώμη λάθος" και στο φινάλε θα σου φάνε επιπλέον χρόνο. Ειδικότερα στην συγκεκριμένη τράπεζα όταν ζητάς οτιδήποτε εκτός των τετριμμένων, μπλοκάρουν.

Για άνοιγμα λογαριασμού νέου πελάτη έχουν φτιάξει ένα Online σύστημα εξ' ολοκλήρου από κινητό. Για κοίταξέ το, δεν μπορεί να μη γίνεται και για υπάρχοντες πελάτες: https://microsites.nbg.gr/customeronboarding/index.html

Μου αρκεί μια νίκη γοήτρου. Επειδή αφορά ανήλικο δε μπορεί η διαδικασία να γίνει online μου είχαν πει.

Thanks πάντως,θα το τσεκάρω. 

Επεξ/σία από messinia3
  • Like 1
Δημοσ.

Εθνική ε; Θυμάμαι το 2009 νομίζω, ήθελα να ανοίξω λογαριασμό και να βγάλω χρεωστική.

Θα σου στείλουμε την κάρτα μου έλεγε ο τύπος σε καμια 15αρια μέρες και όταν την παραλάβεις έλα από εδώ να σου δώσουμε και τους κωδικούς, να την ενεργοποιήσουμε.

Ίδια περίοδο, τράπεζα μιλένιουμ. Ανοίγω λογαριασμό, μου δίνουν την κάρτα στο χέρι και την ενεργοποιούν αυτή τη στιγμή.

100 χρόνια πίσω αυτή τη τράπεζα

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Bitbit είπε

Εθνική ε;

100 χρόνια πίσω αυτή τη τράπεζα

 

13 λεπτά πριν, Bitbit είπε

Ίδια περίοδο, τράπεζα μιλένιουμ.

Από περιέργεια η τράπεζα μιλένιουμ τι κάνει? Εξυπηρετείσαι ακόμα το ίδιο καλά? 😄

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...