Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ευχαριστω για τα tips. Να απαντησω σε καποιες ερωτησεις! Διπλωμα πηρα με χειροκινητο οποτε ναι εχω ξανα οδηγησει! Με διαστημα 2 ετων απο το διπλωμα υπηρξε αναγκη να οδηγησω ενα χειροκινητο για μια διαδρομη 20 χιλιομετρων ιδρωσα αλλα τα ειχα καταφερει τοτε ηταν και η τελευταια μου εμπειρια! Η αληθεια ειναι οτι δεν με προβληματιζει τοσο η εκκινηση ξερω πως δουλευει ο συμπλεκτης και ποια ειναι η λογικη του περισσοτερο με απασχολουν αλλα πραγματα πχ. ειμαι με τριτη ταχυτητα και μπροστα εχει φαναρι θα κατεβασω σταδιακα ταχυτητες μεχρι την πρωτη η θα βαλω νεκρα και θα παιξω με το φρενο και οταν σταματισω θα επιστεψω στην πρωτη ταχυτητα; Το ιδιο και οταν πρεπει να κατεβασω γιατι καποιος φρεναρει μπροστα μου. Αυτα με αγχωνουν περισσοτερο. Το δευτερο που με αγχωνει ειναι οτι ναι μεν δεν εχω προβλημα στην εκκινηση αλλα οταν θα πρεπει να ξεπαρκαρω φοβαμαι την περιπτωση να μου κλοτσιση μπροστα και να κανω ζημια η να ξεκινησω με μεγαλυτερη ταχυτητα! απο οτι θυμαμαι το σημειο συμπλεξης μπορει να τρεξει λιγο το αυτοκινητο και χωρις γκαζι οποτε ισως στο ξεπαρκαρισμα μπορει να γινει και ετσι. Το ιδιο ομως αφορα και την οπισθεν! Αλλο αγχος ειναι οι ανηφορες οπου στα μαθηματα τοτε παιζαμε με χειροφρενο. Υπαρχουν διαφοροι τυποι που σε κολλανε σε μια ανηφορα με αποτελεσμα αν φυγεις πισω να γινει η ζημια....

Για να απαντησω στην ερωτηση με το αυτοματο δεν κατεβαζω ταχυτητες αυτο γινεται μονο του βεβαια εγω σχεδον παντα το πηγαινο σηριακο πραγμα που με βοηθησε λιγο τουλαχιστον να κατανοησω την σχεση στροφες - ταχυτητα. Ακομα σκεφτομαι αν τελικα θα ηταν καλυτερα να ανεβασω το μπατζετ και να παω σε αυτοματο αλλα το ξανα λεω δυστυχως υπαρχουν αστοχιες στα αυτοματα σασμαν και συνεπως κοστος συντηρησης....

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Εχεις οδηγήσει χειροκίνητο;Τότε 5 λεπτά υπόθεση είναι να το θυμηθείς 

Εχει ναι,εκει εμαθε. Τα αλλα που γραφονται ειναι να'χαμε να λεγαμε.

8 λεπτά πριν, babble tribe είπε

ειμαι με τριτη ταχυτητα και μπροστα εχει φαναρι θα κατεβασω σταδιακα ταχυτητες μεχρι την πρωτη η θα βαλω νεκρα και θα παιξω με το φρενο και οταν σταματισω θα επιστεψω στην πρωτη ταχυτητα;

Κατεβαζεις σταδιακα,δε σταματας με νεκρα μονο,γιατι φθειρεις τα φρενα.
Θα συνηθισεις να χρησιμοποιεις το φρενο του κινητηρα,και μετα δε θα πατας το φρενο.Αυτο φυσικα,οσο κινεισαι με νορμαλ ρυθμους.

10 λεπτά πριν, babble tribe είπε

Αλλο αγχος ειναι οι ανηφορες οπου στα μαθηματα τοτε παιζαμε με χειροφρενο. Υπαρχουν διαφοροι τυποι που σε κολλανε σε μια ανηφορα με αποτελεσμα αν φυγεις πισω να γινει η ζημια....

Δεν ειναι τιποτα αυτα.Συνηθεια ειναι καθαρα,εκτος και αν εισαι εντελως κουλος και δεν κανεις για οδηγηση γενικα.

Δημοσ.

Τσιμπας ενα ibiza με βενζινη 1200 του 2015 2016 στα 6-7 χιλιαρικα και με ευχαριστεις μετα. Μην παρεις πετρελαιο. 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, babble tribe είπε

ευχαριστω για τα tips. Να απαντησω σε καποιες ερωτησεις! Διπλωμα πηρα με χειροκινητο οποτε ναι εχω ξανα οδηγησει! Με διαστημα 2 ετων απο το διπλωμα υπηρξε αναγκη να οδηγησω ενα χειροκινητο για μια διαδρομη 20 χιλιομετρων ιδρωσα αλλα τα ειχα καταφερει τοτε ηταν και η τελευταια μου εμπειρια! Η αληθεια ειναι οτι δεν με προβληματιζει τοσο η εκκινηση ξερω πως δουλευει ο συμπλεκτης και ποια ειναι η λογικη του περισσοτερο με απασχολουν αλλα πραγματα πχ. ειμαι με τριτη ταχυτητα και μπροστα εχει φαναρι θα κατεβασω σταδιακα ταχυτητες μεχρι την πρωτη η θα βαλω νεκρα και θα παιξω με το φρενο και οταν σταματισω θα επιστεψω στην πρωτη ταχυτητα; Το ιδιο και οταν πρεπει να κατεβασω γιατι καποιος φρεναρει μπροστα μου. Αυτα με αγχωνουν περισσοτερο. Το δευτερο που με αγχωνει ειναι οτι ναι μεν δεν εχω προβλημα στην εκκινηση αλλα οταν θα πρεπει να ξεπαρκαρω φοβαμαι την περιπτωση να μου κλοτσιση μπροστα και να κανω ζημια η να ξεκινησω με μεγαλυτερη ταχυτητα! απο οτι θυμαμαι το σημειο συμπλεξης μπορει να τρεξει λιγο το αυτοκινητο και χωρις γκαζι οποτε ισως στο ξεπαρκαρισμα μπορει να γινει και ετσι. Το ιδιο ομως αφορα και την οπισθεν! Αλλο αγχος ειναι οι ανηφορες οπου στα μαθηματα τοτε παιζαμε με χειροφρενο. Υπαρχουν διαφοροι τυποι που σε κολλανε σε μια ανηφορα με αποτελεσμα αν φυγεις πισω να γινει η ζημια....

Για να απαντησω στην ερωτηση με το αυτοματο δεν κατεβαζω ταχυτητες αυτο γινεται μονο του βεβαια εγω σχεδον παντα το πηγαινο σηριακο πραγμα που με βοηθησε λιγο τουλαχιστον να κατανοησω την σχεση στροφες - ταχυτητα. Ακομα σκεφτομαι αν τελικα θα ηταν καλυτερα να ανεβασω το μπατζετ και να παω σε αυτοματο αλλα το ξανα λεω δυστυχως υπαρχουν αστοχιες στα αυτοματα σασμαν και συνεπως κοστος συντηρησης....

Θα κατεβάσεις 2α και μετά θα βάλεις νεκρά πατώντας προοδευτικά το φρένο,πρώτη δεν κατεβάζουμε σχεδόν ποτέ σε συγκεκριμένες περιπτώσεις γιατί είναι πολύ κοντή και δεν χρειάζεται.Τωρα αν πηγαίνεις με 5 10 χιλιόμετρα προφανώς και μπορείς να κατεβάσεις μέσα σε κίνηση κλπ αλλά για να σταματήσεις σε φανάρι από 3η ταχύτητα είναι εντελώς άχρηστο

  • Like 1
Δημοσ.

Θυμαμαι που ειχε ενα αυτοματο sunny ο πατερας μου επειδη ειχε συνηθισει απο την αμερική που ηταν standard το αυτοματο. 
Οταν διαλυθηκε το sunny πηραμε manual και εκανε βολτες με αλλον και εμαθε. Αρχικα θυμαμαι πως του εσβηνε επειδη μπερδευοταν. Σε λιγο καιρο ειχε μαθει μια χαρα.

  • Moderators
Δημοσ.
11 ώρες πριν, babisskg είπε

      Δλδ πιστεύετε πως είναι ευκολότερο να οδηγείτε αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο απ' ότι με χειροκίνητο ........ 

      Πως κατεβάζατε ταχύτητα όταν οδηγούσατε με αυτόματο κιβώτιο ?

προφανως και ειναι πιο ευκολο το αυτοματο γιατι βγαζεις ενα πραγμα εκτος συναρτησης. Σταματας να σκεφτεσαι συμπλεκτη ταχυτητες και εχεις απλα γκαζι φρενο.

Το λενε αυτοματο επειδη δεν χρειαζεται να κανεις τιποτα και γινονται ολα, μαντεψε, ΑΥΤΟΜΑΤΑ.

  • Like 1
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Spect~ είπε

προφανως και ειναι πιο ευκολο το αυτοματο γιατι βγαζεις ενα πραγμα εκτος συναρτησης. Σταματας να σκεφτεσαι συμπλεκτη ταχυτητες και εχεις απλα γκαζι φρενο.

Το λενε αυτοματο επειδη δεν χρειαζεται να κανεις τιποτα και γινονται ολα, μαντεψε, ΑΥΤΟΜΑΤΑ.

      Αυτόματα αλλάζουν οι ταχύτητες , οι οποίες υπάρχουν πάντα , είτε πρόκειται για κλασσικό αυτόματο , σειριακό κλπ 

     Δεν πατάς απλά γκάζι , φρένο , η διαδικασία υφίσταται και μπορείς να επέμβεις σ' αυτή την διαδικασία . Είναι άλλο πράγμα , αν κάποιος το κατάλαβε σαν γκάζι , φρένο .

   Προφανώς και ακούγεται η φαίνεται πιο εύκολο , όμως είναι πιο δύσκολο από το χειροκίνητο . 

   Αν δλδ ήθελες να κατεβάσεις ταχύτητα σε αυτόματο κιβώτιο , πως θα το έκανες , θα πατούσες απλά φρένο , μέχρι να πέσουν οι ταχύτητες από μόνες τους σταδιακά ? Πως θα φρεναριζες με τον κινητήρα έχοντας αυτόματο κιβώτιο ?

  • Confused 1
  • Moderators
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, babisskg είπε

      Αυτόματα αλλάζουν οι ταχύτητες , οι οποίες υπάρχουν πάντα , είτε πρόκειται για κλασσικό αυτόματο , σειριακό κλπ 

     Δεν πατάς απλά γκάζι , φρένο , η διαδικασία υφίσταται και μπορείς να επέμβεις σ' αυτή την διαδικασία . Είναι άλλο πράγμα , αν κάποιος το κατάλαβε σαν γκάζι , φρένο .

   Προφανώς και ακούγεται η φαίνεται πιο εύκολο , όμως είναι πιο δύσκολο από το χειροκίνητο . 

   Αν δλδ ήθελες να κατεβάσεις ταχύτητα σε αυτόματο κιβώτιο , πως θα το έκανες , θα πατούσες απλά φρένο , μέχρι να πέσουν οι ταχύτητες από μόνες τους σταδιακά ? Πως θα φρεναριζες με τον κινητήρα έχοντας αυτόματο κιβώτιο ?

Το αυτοματο εχει 2 λειτουργίες. Η μια ειναι πληρως αυτοματο που εσυ τοτε πατας μονο γκαζι φρενο και ολες οι αλλαγες γίνονται μονες τους. Στην δευτερη, ουσιαστικα απλα του βαζεις εσυ μια ταχυτητα και μενει σε αυτη δηλαδη σαν να βαζεις σε χειροκινητο κιβωτιο πχ 2α και να μην αλλαζεις ειτε πας με 10 χλμ ειτε πας με 60 και μουγκριζει το αμαξι. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Το αυτοματο εχει 2 λειτουργίες. Η μια ειναι πληρως αυτοματο που εσυ τοτε πατας μονο γκαζι φρενο και ολες οι αλλαγες γίνονται μονες τους. Στην δευτερη, ουσιαστικα απλα του βαζεις εσυ μια ταχυτητα και μενει σε αυτη δηλαδη σαν να βαζεις σε χειροκινητο κιβωτιο πχ 2α και να μην αλλαζεις ειτε πας με 10 χλμ ειτε πας με 60 και μουγκριζει το αμαξι. 

 

     Ευχαριστώ πολύ , δεν μου είναι άγνωστη η διαδικασία της λειτουργίας με επιλογή 1 η 2 κλπ , ούτε η λειτουργία στο Drive που διέθεταν τα παλιού τύπου αυτόματα κιβώτια , όμως η επέμβαση του οδηγού υπάρχει σαν δυνατότητα και μπορεί να αλλάξει ταχύτητες , παρά την αυτόματη λειτουργία στο κιβώτιο .

  • Moderators
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, babisskg είπε

     Ευχαριστώ πολύ , δεν μου είναι άγνωστη η διαδικασία της λειτουργίας με επιλογή 1 η 2 κλπ , ούτε η λειτουργία στο Drive που διέθεταν τα παλιού τύπου αυτόματα κιβώτια , όμως η επέμβαση του οδηγού υπάρχει σαν δυνατότητα και μπορεί να αλλάξει ταχύτητες , παρά την αυτόματη λειτουργία στο κιβώτιο .

Ναι το οποιο ομως δεν σημαινει οτι το αμαξι δεν ειναι "αυτοματο" και οτι δεν μπορει καποιος να το εχει μονιμα στο αυτοματο και να μην ασχοληθει ποτε με τις ταχυτητες που εχει

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, babisskg είπε

   Προφανώς και ακούγεται η φαίνεται πιο εύκολο , όμως είναι πιο δύσκολο από το χειροκίνητο . 

 

Unpopular opinion.

Δημοσ.

Υπάρχουν τα αυτόματα (με μετατροπεα ροπής), τα CVT, και τα  αυτοματοποιημένα (στην ουσία ίδια με τα χειροκίνητα /manual απλά η συμπλεξη -επιλογη των ταχυτήτων γίνεται αυτόματα )  ...

Και στα τρία μπορεις να "κλειδώσεις"  κάποια σχέση κατ 'επιλογήν αν το θελήσεις

Τα πρώτα είναι περισσότερο αξιόπιστα από όλα με λίγες σχετικά φθορες , ο μετατροπέας ροπής σχεδόν ποτέ δε βγάζει πρόβλημα και αν αλλάζεις όποτε πρέπει τα υγρα του κιβωτίου και βάζεις τα ενδεδειγμένα πολύ σπάνια να βγάλουν κάποια βλάβη.

Τα CVT είναι πιο smooth στη λειτουργία τους και αυτά πολύ αξιόπιστα..

Στα "αυτοματοποιημένα" έχεις τις φθορές του συστήματος συμπλέκτη (δισκο/πλατώ/ρουλεμαν) όπως σε κάθε χειροκίνητο κιβώτιο + τις βλάβες που βγάζουν συνήθως οι ενεργοποιητές της αυτόματης επιλογής (πολλά προβλήματα και συνήθως ακριβά στην επισκευή π.χ VAG  - DSG..αλλά όταν δουλευει σωστά το γαμήδι είναι υπέροχo... )

 

Δημοσ.
Στις 26/10/2021 στις 10:16 ΠΜ, babisskg είπε

      Αυτόματα αλλάζουν οι ταχύτητες , οι οποίες υπάρχουν πάντα , είτε πρόκειται για κλασσικό αυτόματο , σειριακό κλπ 

     Δεν πατάς απλά γκάζι , φρένο , η διαδικασία υφίσταται και μπορείς να επέμβεις σ' αυτή την διαδικασία . Είναι άλλο πράγμα , αν κάποιος το κατάλαβε σαν γκάζι , φρένο .

   Προφανώς και ακούγεται η φαίνεται πιο εύκολο , όμως είναι πιο δύσκολο από το χειροκίνητο . 

   Αν δλδ ήθελες να κατεβάσεις ταχύτητα σε αυτόματο κιβώτιο , πως θα το έκανες , θα πατούσες απλά φρένο , μέχρι να πέσουν οι ταχύτητες από μόνες τους σταδιακά ? Πως θα φρεναριζες με τον κινητήρα έχοντας αυτόματο κιβώτιο ?

Τα αυτόματα τώρα πλέον έχουν επιλογή να κατεβάσεις ταχύτητα.

Τότε στα παλιά δεν ξέρω αν ίσχυε αλλά λογικά θα υπήρχε το kickdown που υπάρχει και τώρα που πατάς τέρμα το γκάζι και κατεβάζει ταχύτητα.

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, SinAkuma είπε

Τα αυτόματα τώρα πλέον έχουν επιλογή να κατεβάσεις ταχύτητα.

Τότε στα παλιά δεν ξέρω αν ίσχυε αλλά λογικά θα υπήρχε το kickdown που υπάρχει και τώρα που πατάς τέρμα το γκάζι και κατεβάζει ταχύτητα.

     Έτσι ακριβώς , είναι διαδικασία πιο δύσκολη από ένα χειροκίνητο .

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, babisskg είπε

     Έτσι ακριβώς , είναι διαδικασία πιο δύσκολη από ένα χειροκίνητο .

Μπορεί...

Φαντάσου εγώ χειροκίνητα οδηγώ τόσα χρόνια και το αμάξι που αποφάσισα να αγοράσω για καινούργιο το πήρα αυτόματο αλλά έχω οδηγήσει αυτόματο και πιο πριν δεν δυσκολεύτηκα κάπου είναι και θέμα αντίληψης πολλές φορές.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...