Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Πήρα το δίπλωμα πριν 8 χρόνια έκτοτε έκανα 150.000 χλμ με ένα Σμαρτ αυτόματο συνεπώς δεν έμαθα να οδηγώ ποτέ με ταχύτητες. Όπως έχετε καταλάβει βολεύτηκα με το αυτόματο αλλά τώρα που θέλω να αλλάξω αυτοκίνητο θέλεις τουλάχιστον 7000€ για ένα αυτόματο της προκοπής ενώ το ίδιο μοντέλο (και καλύτερο) σε χλμ κλπ θα το βρεις χειροκίνητο στα 4500-5000€. Συν της άλλης έχω καταλάβει ότι τα σασμάν στα αυτόματα πάσχουν και η επισκευή τους κοστίζει. Κάνω περίπου 250-300χλμ ανά εβδομάδα σε μικτή διαδρομή (πόλη - περίχωρα) συνεπώς για να μπορώ να βασιστώ να οδηγήσω χειροκίνητο πρέπει να είμαι σίγουρος μιας που θα βγω σε ανοιχτό δρόμο αλλά και σε αστικές ανηφόρες κατηφορες, φανάρια ξεκινά σταματά. Σίγουρα δεν έχω μόνο εγώ αυτό το πρόβλημα για αυτό ρωτάω και γνώμες! Θα ήταν καλό να πάρω θάρρος και να κάνω κάποιες διαδρομές με έμπειρο οδηγό; Θα ήταν καλύτερο να πάω πάλι σε κάποια σχολή να κάνω επαναληπτικά μαθήματα; Πόσο καιρό περίπου θα πρέπει να κάνω εξάσκηση ώστε να αποκτήσω μια σχετική σιγουριά; Με ενδιαφέρει αγορά αυτοκινήτου περασμένης πενταετίας μέχρι 1.200 κυβικά δεδομένου το χαμηλού κιβισμου και ροπής είναι δύσκολα αυτά τα αυτοκίνητα στο χειροκίνητο; Ότι tip έχει ο κάθε ένας ας το γράψει

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, babble tribe είπε

Καλησπέρα,

Πήρα το δίπλωμα πριν 8 χρόνια έκτοτε έκανα 150.000 χλμ με ένα Σμαρτ αυτόματο συνεπώς δεν έμαθα να οδηγώ ποτέ με ταχύτητες. Όπως έχετε καταλάβει βολεύτηκα με το αυτόματο αλλά τώρα που θέλω να αλλάξω αυτοκίνητο θέλεις τουλάχιστον 7000€ για ένα αυτόματο της προκοπής ενώ το ίδιο μοντέλο (και καλύτερο) σε χλμ κλπ θα το βρεις χειροκίνητο στα 4500-5000€. Συν της άλλης έχω καταλάβει ότι τα σασμάν στα αυτόματα πάσχουν και η επισκευή τους κοστίζει. Κάνω περίπου 250-300χλμ ανά εβδομάδα σε μικτή διαδρομή (πόλη - περίχωρα) συνεπώς για να μπορώ να βασιστώ να οδηγήσω χειροκίνητο πρέπει να είμαι σίγουρος μιας που θα βγω σε ανοιχτό δρόμο αλλά και σε αστικές ανηφόρες κατηφορες, φανάρια ξεκινά σταματά. Σίγουρα δεν έχω μόνο εγώ αυτό το πρόβλημα για αυτό ρωτάω και γνώμες! Θα ήταν καλό να πάρω θάρρος και να κάνω κάποιες διαδρομές με έμπειρο οδηγό; Θα ήταν καλύτερο να πάω πάλι σε κάποια σχολή να κάνω επαναληπτικά μαθήματα; Πόσο καιρό περίπου θα πρέπει να κάνω εξάσκηση ώστε να αποκτήσω μια σχετική σιγουριά; Με ενδιαφέρει αγορά αυτοκινήτου περασμένης πενταετίας μέχρι 1.200 κυβικά δεδομένου το χαμηλού κιβισμου και ροπής είναι δύσκολα αυτά τα αυτοκίνητα στο χειροκίνητο; Ότι tip έχει ο κάθε ένας ας το γράψει

Καλησπέρα,

Θεωρώ ότι το να κάνεις 5-8 μαθήματα σε σχολή οδηγών θα είναι το πιο ασφαλές και εύκολο για σένα.

Ναι όσο λιγότερη ροπή τόσο πιο δύσκολη η ισορροπία με συμπλέκτη, στην εκκίνηση.

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, kalmik είπε

Πενταετίας αυτοκίνητο σήμερα με αυτά τα χρήματα που αναφέρεις, δύσκολο....

Έχεις δίκαιο δεκαετίας ήθελα να γράψω. Στα 5-6 χιλιάδες έχει αρκετά fiat 500 και άλλα της κατηγορίας ενώ αν πας σε αυτόματο θέλεις τουλάχιστον 7.5-10 χιλιάδες για ομοιο αυτοκίνητο + τις μελλοντικές βλάβες στα σασμάν...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, babble tribe είπε

Ότι tip έχει ο κάθε ένας ας το γράψει

Αυτο που χρειαζεσαι ειναι ενα πετρελαιο,καθως ξεκινανε πανευκολα λογω ροπης και δε σβηνουν με τιποτα.

Αφου ομως θες 1200 το ξεχναμε.Σιγουρα θα εχει διαφορα ενα μικρο στην εκκινηση,αλλα ολα ειναι μια συνηθεια.

Οτι και αν παρεις,θα προτεινα να αλλαξεις δισκο-πλατο για να μη δυσκολευτεις επιπλεον εαν εχει φθορες εκει.Ακομα και αν δε χρηζει επισκευης,θα προτεινα να το αλλαξεις,εκτος και αν ειναι αλλαγμενο προσφατα.

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, babble tribe είπε

Καλησπέρα,

Πήρα το δίπλωμα πριν 8 χρόνια έκτοτε έκανα 150.000 χλμ με ένα Σμαρτ αυτόματο συνεπώς δεν έμαθα να οδηγώ ποτέ με ταχύτητες. Όπως έχετε καταλάβει βολεύτηκα με το αυτόματο αλλά τώρα που θέλω να αλλάξω αυτοκίνητο θέλεις τουλάχιστον 7000€ για ένα αυτόματο της προκοπής ενώ το ίδιο μοντέλο (και καλύτερο) σε χλμ κλπ θα το βρεις χειροκίνητο στα 4500-5000€. Συν της άλλης έχω καταλάβει ότι τα σασμάν στα αυτόματα πάσχουν και η επισκευή τους κοστίζει. Κάνω περίπου 250-300χλμ ανά εβδομάδα σε μικτή διαδρομή (πόλη - περίχωρα) συνεπώς για να μπορώ να βασιστώ να οδηγήσω χειροκίνητο πρέπει να είμαι σίγουρος μιας που θα βγω σε ανοιχτό δρόμο αλλά και σε αστικές ανηφόρες κατηφορες, φανάρια ξεκινά σταματά. Σίγουρα δεν έχω μόνο εγώ αυτό το πρόβλημα για αυτό ρωτάω και γνώμες! Θα ήταν καλό να πάρω θάρρος και να κάνω κάποιες διαδρομές με έμπειρο οδηγό; Θα ήταν καλύτερο να πάω πάλι σε κάποια σχολή να κάνω επαναληπτικά μαθήματα; Πόσο καιρό περίπου θα πρέπει να κάνω εξάσκηση ώστε να αποκτήσω μια σχετική σιγουριά; Με ενδιαφέρει αγορά αυτοκινήτου περασμένης πενταετίας μέχρι 1.200 κυβικά δεδομένου το χαμηλού κιβισμου και ροπής είναι δύσκολα αυτά τα αυτοκίνητα στο χειροκίνητο; Ότι tip έχει ο κάθε ένας ας το γράψει

Καλησπέρα φίλε μου,
κι εγώ πέρυσι αγόρασα ένα Smart και η αλήθεια είναι ότι με βόλεψε το αυτόματο όπως επίσης και το μέγεθος του.

Από το 2017 που πήρα το δίπλωμα δεν είχα οδηγήσει αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο.

Όταν χρειάστηκε όμως πήρα του αδερφού μου το αυτοκίνητο και το οδήγησα χωρίς καμιά δυσκολία.

Αν θεωρείς ότι δεν μπορείς να το οδηγήσεις μπορείς να κάνεις 4-5 μαθήματα σε σχολή για να συνηθίσεις πάλι.

Δημοσ.

Φίλε είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Οδηγούσα για χρόνια αυτόματα. Δεν είχα ακουμπήσει ταχύτητες πέρα από τα μαθήματα στην οδήγηση, μέχρι που πήρα ένα Yaris με ταχύτητες. Στην αρχή και εγώ δεν ένιωθα άνετα, αλλά τελικά το πήρα απόφαση. Έβαλα και ένα Ν από πίσω και ξεκίνησα να το παίρνω. Μέσα σε 20 μέρες του είχα πάρει τον αέρα.

Δεν το συζητώ τα αυτόματα είναι τρελή ευκολία, ειδικά μέσα στη πόλη αλλά υπάρχουν ελάχιστα αξιόλογα για αγορά...

Δημοσ.
15 ώρες πριν, babble tribe είπε

Καλησπέρα,

Πήρα το δίπλωμα πριν 8 χρόνια έκτοτε έκανα 150.000 χλμ με ένα Σμαρτ αυτόματο συνεπώς δεν έμαθα να οδηγώ ποτέ με ταχύτητες. Όπως έχετε καταλάβει βολεύτηκα με το αυτόματο αλλά τώρα που θέλω να αλλάξω αυτοκίνητο θέλεις τουλάχιστον 7000€ για ένα αυτόματο της προκοπής ενώ το ίδιο μοντέλο (και καλύτερο) σε χλμ κλπ θα το βρεις χειροκίνητο στα 4500-5000€. Συν της άλλης έχω καταλάβει ότι τα σασμάν στα αυτόματα πάσχουν και η επισκευή τους κοστίζει. Κάνω περίπου 250-300χλμ ανά εβδομάδα σε μικτή διαδρομή (πόλη - περίχωρα) συνεπώς για να μπορώ να βασιστώ να οδηγήσω χειροκίνητο πρέπει να είμαι σίγουρος μιας που θα βγω σε ανοιχτό δρόμο αλλά και σε αστικές ανηφόρες κατηφορες, φανάρια ξεκινά σταματά. Σίγουρα δεν έχω μόνο εγώ αυτό το πρόβλημα για αυτό ρωτάω και γνώμες! Θα ήταν καλό να πάρω θάρρος και να κάνω κάποιες διαδρομές με έμπειρο οδηγό; Θα ήταν καλύτερο να πάω πάλι σε κάποια σχολή να κάνω επαναληπτικά μαθήματα; Πόσο καιρό περίπου θα πρέπει να κάνω εξάσκηση ώστε να αποκτήσω μια σχετική σιγουριά; Με ενδιαφέρει αγορά αυτοκινήτου περασμένης πενταετίας μέχρι 1.200 κυβικά δεδομένου το χαμηλού κιβισμου και ροπής είναι δύσκολα αυτά τα αυτοκίνητα στο χειροκίνητο; Ότι tip έχει ο κάθε ένας ας το γράψει

Βρες τι αυτοκίνητο θες να αγοράσεις. Και πήγαινε νοίκιασε ένα παρόμοιο για μια βδομάδα. Με 5-15€ τη μέρα (ανάλογα και το αυτοκίνητο μπορεί και 30-50+). Ανάλογα τη περίοδο και τις προσφορές.  (Πολλές φορές συμφέρει περισσότερο να νοικιάσεις για 4 μέρες παρά για 2, για κάποιο λόγο)

Τέλος πάντων, νοίκιασε το, παρόμοια άλογα, κυβικά, Τύπος κινητήρα κτλ. Και μάθε εκεί. Μη κάψεις το συμπλέκτη σου. Κάνε και κάνα μάθημα με κάνα φίλο που ξέρει, να σου πει τα βασικά.

 

Δημοσ.
15 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Οτι και αν παρεις,θα προτεινα να αλλαξεις δισκο-πλατο για να μη δυσκολευτεις επιπλεον εαν εχει φθορες εκει.Ακομα και αν δε χρηζει επισκευης,θα προτεινα να το αλλαξεις,εκτος και αν ειναι αλλαγμενο προσφατα.

Δηλαδή να πληρώσει καινούργιο δίσκο πλατό και να μάθει σε αυτό;

Εγώ πάλι θα έλεγα το αντίθετο, για να μην πετάξει τα λεφτά του.

  • Like 4
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, phanispal είπε

Δηλαδή να πληρώσει καινούργιο δίσκο πλατό και να μάθει σε αυτό;

Εγώ πάλι θα έλεγα το αντίθετο, για να μην πετάξει τα λεφτά του.

Δεν ειναι τοσο δυσκολο να μαθεις την εκκινηση.
Λες να το βγαλει off σε μια βδομαδα;

Πιστευω οτι θα τον βοηθησει πιο πολυ το καινουργιο.

Απορω με τις σχολες οδηγησεις,που το εχουν γυρισει σε πετρελαιο,μαθαινουν να ξεκινανε αμεσως με τη ροπη,και παλευουν μετα να ξεκινησουν μικρα βενζινοκινητα.

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε συ, και τελειωμένος να είναι ο δίσκος, το σημαντικό είναι να πάρει το κολάι και να του φύγει το αρχικό άγχος.

Μετά αλλάζει (αν χρειάζεται) και δεν τον ξαναλλάζει ποτέ, η έστω μετά από αρκετά χρόνια.

Το να πειραματιστεί σε ολοκαίνουργιο δίσκο (τον οποίο θα πληρώσει μαζί με τα εργατικά) δε μου φαίνεται και πολύ λογικό. Δηλαδή και μόλις να τον είχε αλλάξει ο προηγούμενος πάλι κρίμα θα μου φαινόταν προσωπικά.

Επεξ/σία από phanispal
Δημοσ.

 

Μαθαινεις στο παλιο να παρεις το κολαι και αργότερα οταν αρχισει να μουγκριζει και να πατιναρει το αλλαζεις...

Και δεν ειναι τσιχλες γιατι μιλαμε για κοστος 300 με 400 ευρω ανα αλλαγη...

 

  • Like 2
Δημοσ.
14 ώρες πριν, phanispal είπε

Ρε συ, και τελειωμένος να είναι ο δίσκος, το σημαντικό είναι να πάρει το κολάι και να του φύγει το αρχικό άγχος.

Μετά αλλάζει (αν χρειάζεται) και δεν τον ξαναλλάζει ποτέ, η έστω μετά από αρκετά χρόνια.

Το να πειραματιστεί σε ολοκαίνουργιο δίσκο (τον οποίο θα πληρώσει μαζί με τα εργατικά) δε μου φαίνεται και πολύ λογικό. Δηλαδή και μόλις να τον είχε αλλάξει ο προηγούμενος πάλι κρίμα θα μου φαινόταν προσωπικά.

Το οτι δε θυμαται,δε σημαινει οτι δεν ηξερε.

Δε θα του παρει χρονο,να πεις οτι θα βαλει καινουργιο και θα τον λιωσει,και δισκο πλατο ειναι κατι που πιθανοτατα θα αλλαξεις αν παρεις μεταχειρισμενο.

 

Δημοσ.
21 ώρες πριν, babble tribe είπε

Καλησπέρα,

Πήρα το δίπλωμα πριν 8 χρόνια έκτοτε έκανα 150.000 χλμ με ένα Σμαρτ αυτόματο συνεπώς δεν έμαθα να οδηγώ ποτέ με ταχύτητες. Όπως έχετε καταλάβει βολεύτηκα με το αυτόματο αλλά τώρα που θέλω να αλλάξω αυτοκίνητο θέλεις τουλάχιστον 7000€ για ένα αυτόματο της προκοπής ενώ το ίδιο μοντέλο (και καλύτερο) σε χλμ κλπ θα το βρεις χειροκίνητο στα 4500-5000€. Συν της άλλης έχω καταλάβει ότι τα σασμάν στα αυτόματα πάσχουν και η επισκευή τους κοστίζει. Κάνω περίπου 250-300χλμ ανά εβδομάδα σε μικτή διαδρομή (πόλη - περίχωρα) συνεπώς για να μπορώ να βασιστώ να οδηγήσω χειροκίνητο πρέπει να είμαι σίγουρος μιας που θα βγω σε ανοιχτό δρόμο αλλά και σε αστικές ανηφόρες κατηφορες, φανάρια ξεκινά σταματά. Σίγουρα δεν έχω μόνο εγώ αυτό το πρόβλημα για αυτό ρωτάω και γνώμες! Θα ήταν καλό να πάρω θάρρος και να κάνω κάποιες διαδρομές με έμπειρο οδηγό; Θα ήταν καλύτερο να πάω πάλι σε κάποια σχολή να κάνω επαναληπτικά μαθήματα; Πόσο καιρό περίπου θα πρέπει να κάνω εξάσκηση ώστε να αποκτήσω μια σχετική σιγουριά; Με ενδιαφέρει αγορά αυτοκινήτου περασμένης πενταετίας μέχρι 1.200 κυβικά δεδομένου το χαμηλού κιβισμου και ροπής είναι δύσκολα αυτά τα αυτοκίνητα στο χειροκίνητο; Ότι tip έχει ο κάθε ένας ας το γράψει

      Δλδ πιστεύετε πως είναι ευκολότερο να οδηγείτε αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο απ' ότι με χειροκίνητο ........ 

      Πως κατεβάζατε ταχύτητα όταν οδηγούσατε με αυτόματο κιβώτιο ?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...