vagelis81 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2021 Βλεπω διαφορα tutorials σχετικα με την unreal engine και την unity στο youtube και επειδη θα μου αρεσε ιδιαιτερα να ξεκινησω να πειραματιζομαι φτιαχνοντας τα δικα μου "projects" θελω να ρωτησω κατα πρωτον ποια απ τις 2 ειναι πιο ευκολη και κατα δευτερον σε τι επιπεδο μπορει να φτασει ενα project δηλαδη ποσο καλο μπορει να φαινεται στη τελικη του μορφη ;
Moderators Kercyn Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2021 Moderators Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2021 Η Unity είναι πιο φιλική και προτείνεται για νέους χρήστες. Και τα 2 engines μπορούν να χρησιμοποιηθούν (και έχουν χρησιμοποιηθεί) για παιχνίδια που πρόκειται να διατεθούν στο ευρύ κοινό, αλλά αυτό έχει να κάνει κυρίως με τις ικανότητες και τους πόρους του δημιουργού.
velociraptoras Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Στις 24/10/2021 στις 1:49 ΜΜ, vagelis81 είπε Βλεπω διαφορα tutorials σχετικα με την unreal engine και την unity στο youtube και επειδη θα μου αρεσε ιδιαιτερα να ξεκινησω να πειραματιζομαι φτιαχνοντας τα δικα μου "projects" θελω να ρωτησω κατα πρωτον ποια απ τις 2 ειναι πιο ευκολη και κατα δευτερον σε τι επιπεδο μπορει να φτασει ενα project δηλαδη ποσο καλο μπορει να φαινεται στη τελικη του μορφη ; εχω ασχοληθεί με unity ειναι ωραίο εργαλείο, τωρα για το επίπεδο εξαρταται πόσο θα ασχοληθείς, λογω μειωμένου χρόνου εχω κάνει απλές χαζομαρούλες πχ τα tutorial για αρχάριους με μικρές διαφροποιησεις.
DrKo Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2021 2 ώρες πριν, velociraptoras είπε εχω ασχοληθεί με unity ειναι ωραίο εργαλείο, τωρα για το επίπεδο εξαρταται πόσο θα ασχοληθείς, λογω μειωμένου χρόνου εχω κάνει απλές χαζομαρούλες πχ τα tutorial για αρχάριους με μικρές διαφροποιησεις. Με το συμπάθειο, αλλά αυτή η διαφορά στην αντίληψη του τι σημαίνει "έχω ασχοληθεί" μεταξύ ανθρώπων, είναι εντελώς χαοτική και εντελώς ενδεικτική του επιπέδου (novice, entry, junior, κτλ). Σε κάποιους το "κάνω τα tutorial για αρχάριους" είναι "έχω ασχοληθεί" και σε άλλους το "έχω ασχοληθεί" είναι τουλάχιστον έχω κάνει ένα functional running example με χρήση των περισσοτέρων functionalities. Υ.Γ. Προσωπικά δεν έχω ασχοληθεί καθόλου.
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2021 Στις 24/10/2021 στις 3:33 ΜΜ, Kercyn είπε Η Unity είναι πιο φιλική και προτείνεται για νέους χρήστες. Και τα 2 engines μπορούν να χρησιμοποιηθούν (και έχουν χρησιμοποιηθεί) για παιχνίδια που πρόκειται να διατεθούν στο ευρύ κοινό, αλλά αυτό έχει να κάνει κυρίως με τις ικανότητες και τους πόρους του δημιουργού. Καλησπέρα! Από ότι κατάλαβα ξέρετε από unreal και θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής....εάν από το marketplace πάρω κάποιο animation και εάν χαρακτήρα που δεν έχει δικό του animation μπορώ να τα "ενώσω";;;;...το είχα συζήτηση σήμερα και γω πιστεύω ότι γίνετε απλός δεν ξέρω τον τρόπο.... ευχαριστώ εκ των προτέρων
Moderators Kercyn Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 Moderators Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 Στις 13/12/2021 στις 4:38 ΜΜ, vense97 είπε Καλησπέρα! Από ότι κατάλαβα ξέρετε από unreal και θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής....εάν από το marketplace πάρω κάποιο animation και εάν χαρακτήρα που δεν έχει δικό του animation μπορώ να τα "ενώσω";;;;...το είχα συζήτηση σήμερα και γω πιστεύω ότι γίνετε απλός δεν ξέρω τον τρόπο.... ευχαριστώ εκ των προτέρων Δεν ξέρω από unreal. Αυτό που λες θεωρητικά γίνεται, απλώς πρέπει να ικανοποιούνται κάποιες προϋποθέσεις. Πολύ χοντρικά, πρέπει να ενώσεις το "σκελετό" του animation με το μοντέλο σου, ούτως ώστε όταν κουνιέται ο "σκελετός" να κουνιέται και το μοντέλο. Animation rigging λέγεται αυτό που θες να κάνεις.
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, Kercyn είπε Δεν ξέρω από unreal. Αυτό που λες θεωρητικά γίνεται, απλώς πρέπει να ικανοποιούνται κάποιες προϋποθέσεις. Πολύ χοντρικά, πρέπει να ενώσεις το "σκελετό" του animation με το μοντέλο σου, ούτως ώστε όταν κουνιέται ο "σκελετός" να κουνιέται και το μοντέλο. Animation rigging λέγεται αυτό που θες να κάνεις. Σε ευχαριστώ πολύ θα το ψάξω σαν animation rigging και θα το δω....σε ευχαριστώ πολύ είμαι υπόχρεος 2 ώρες πριν, Kercyn είπε Δεν ξέρω από unreal. Αυτό που λες θεωρητικά γίνεται, απλώς πρέπει να ικανοποιούνται κάποιες προϋποθέσεις. Πολύ χοντρικά, πρέπει να ενώσεις το "σκελετό" του animation με το μοντέλο σου, ούτως ώστε όταν κουνιέται ο "σκελετός" να κουνιέται και το μοντέλο. Animation rigging λέγεται αυτό που θες να κάνεις. Κάτι σαν αυτό εννοείς;;;
noroute Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2021 Θα σου πρότεινα να κρατήσεις ως πρότυπο τον σκελετό της unreal που προσφέρει σε κάποια templates της όπως το third person με όνομα Mannequin Στη συνέχεια όταν επιλέξεις το animation από το marketplace, βεβαιώσου ότι είναι rigged to mannequin. Τέλος, πρέπει να κάνεις συμβατό τον όποιο χαρακτήρα έχεις με τον skeleton του mannequin μέσω του retargeting ή να αγοράσεις χαρακτήρα από marketplace που να είναι και αυτός rigged to mannequin
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα