Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, είχα φοιτητικο συμβόλαιο 2 ετών με την cosmote μέχρι τις 3/10/21. Βρήκα προσφορά σε άλλο πάροχο για vdsl με μικρή διαφορά τιμής και έκανα αίτηση εκεί, με κάλεσε όμως σήμερα η κοσμοτε και μου λέει ότι έχει γίνει ανανέωση στο συμβόλαιο μου μέχρι το 2023 και ότι θα έχω πέναλτι 65 ευρώ . Το θέμα είναι ότι ουδέποτε ζήτησα ανανέωση, ούτε τηλεφωνικά, ούτε σε μαγαζί. Έχουν δικαίωμα να ανανεώνουν τα συμβόλαια από μόνοι τους; Ξέρετε τι μπορώ να κάνω ώστε να βρω το δίκιο μου; ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

Επεξ/σία από CrashBandicoot_123
Δημοσ.

μπορείς να ζητήσεις από την COSMOTE την ανανέωση του συμβολαίου σου (να σου την στείλουν) λογικά θα έχουν στοιχεία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, infin1tyGR είπε

Μήπως σου λέει μπαρούφες; Εν τω μεταξύ αν είχες μέχρι το 2023 συμβόλαιο, η ποινή θα ήταν πολύ μεγαλύτερη από 65€.

Μπήκα στην εφαρμογή της cosmote και όντως λέει ότι ανανέωσα στις 23/9 και έχω συμβόλαιο μέχρι 23/9/23. Αλλά στον τελευταίο λογαριασμό που εκδόθηκε 4 Οκτωβρίου λέει κανονικά ότι έχω συμβόλαιο μέχρι 3/10/21. Τι να πω... 

Επεξ/σία από CrashBandicoot_123
Δημοσ.

αν σου λέει ότι η σύμβαση σου έχει ανανεωθεί και ισχύει μέχρι το 2023 οπότε αν φύγεις για να πας σε άλλο πάροχο έχεις πρόστιμο/πέναλτι 

θα πρέπει να έχει την σύμβαση σου με υπογραφή και οι δύο πλευρές ή ηχογραφημένη συνομιλία που να φαίνεται ότι συμφωνείτε και οι δύο πλευρές για την ανανέωση.

6 λεπτά πριν, infin1tyGR είπε

Μήπως σου λέει μπαρούφες; Εν τω μεταξύ αν είχες μέχρι το 2023 συμβόλαιο, η ποινή θα ήταν πολύ μεγαλύτερη από 65€.

Μπαρούφες δεν νομίζω να λένε

έχουν είτε σύμβαση με υπογραφή είτε ηχογραφημένη συνομιλία

δεν παίζει καμία εταιρεία με αυτά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακριβώς, θα πρέπει να έχεις συμφωνήσει ρητά για ανανέωση. Αλλιώς είσαι εκτός συμβολαίου. Κι εγώ είχα μείνει κάποιους μήνες εκτός σε άλλη εταιρεία και φαινόταν σαν ανανέωση στην εφαρμογή και διατηρούσα την έκπτωση, αλλά στη διακοπή δεν μπορούσαν να μου χρεώσουν κάτι παραπάνω επειδή δεν είχα ζητήσει ποτέ ανανέωση.

Πες τους να σου δώσουν στοιχεία που να φαίνεται ότι συμφώνησες σε ανανέωση. Αν επιμένουν, τα μαγικά γράμματα ΕΕΤΤ και ίσως η λέξη «καταγγελία» που θα τους αναφέρεις μπορεί να βοηθήσουν την κατάσταση :P

11 minutes ago, ikorolis said:

έχουν είτε σύμβαση με υπογραφή είτε ηχογραφημένη συνομιλία

δεν παίζει καμία εταιρεία με αυτά.

Ναι, να είσαι σίγουρος, κανείς τηλεφωνητής δεν λέει ποτέ ψέματα για να μη χάσει πελάτη :P 

Επεξ/σία από infin1tyGR
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, infin1tyGR είπε

Ακριβώς, θα πρέπει να έχεις συμφωνήσει ρητά για ανανέωση. Αλλιώς είσαι εκτός συμβολαίου. Κι εγώ είχα μείνει κάποιους μήνες εκτός σε άλλη εταιρεία και φαινόταν σαν ανανέωση στην εφαρμογή και διατηρούσα την έκπτωση, αλλά στη διακοπή δεν μπορούσαν να μου χρεώσουν κάτι παραπάνω επειδή δεν είχα ζητήσει ποτέ ανανέωση.

Πες τους να σου δώσουν στοιχεία που να φαίνεται ότι συμφώνησες σε ανανέωση. Αν επιμένουν, τα μαγικά γράμματα ΕΕΤΤ και ίσως η λέξη «καταγγελία» που θα τους αναφέρεις μπορεί να βοηθήσουν την κατάσταση :P

σίγουρα έχουν ένα από τα δύο στα χέρια τους.

12 λεπτά πριν, infin1tyGR είπε

Ακριβώς, θα πρέπει να έχεις συμφωνήσει ρητά για ανανέωση. Αλλιώς είσαι εκτός συμβολαίου. Κι εγώ είχα μείνει κάποιους μήνες εκτός σε άλλη εταιρεία και φαινόταν σαν ανανέωση στην εφαρμογή και διατηρούσα την έκπτωση, αλλά στη διακοπή δεν μπορούσαν να μου χρεώσουν κάτι παραπάνω επειδή δεν είχα ζητήσει ποτέ ανανέωση.

Πες τους να σου δώσουν στοιχεία που να φαίνεται ότι συμφώνησες σε ανανέωση. Αν επιμένουν, τα μαγικά γράμματα ΕΕΤΤ και ίσως η λέξη «καταγγελία» που θα τους αναφέρεις μπορεί να βοηθήσουν την κατάσταση :P

Ναι, να είσαι σίγουρος, κανείς τηλεφωνητής δεν λέει ποτέ ψέματα για να μη χάσει πελάτη :P 

Αν ρισκάρει να χάσει την δουλειά του (γιατί αυτό θα συμβεί όπου από τις τρεις εταιρείες δουλεύει) ναι μπορεί να πει ψέματα

Από κει και πέρα όπως είπα μπορεί να ζητήσει τα απαραίτητα στοιχεία από την εταιρεία

όπως και να κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

 

Δημοσ.

Λοιπόν, θα περιμένω να έρθει ο άλλος πάροχος για την αλλαγή της γραμμής (έχω παραλάβει εξοπλισμό κανονικά) και αν μου ζητήσουν κάνα πέναλτι στο τελευταίο λογαριασμό θα ζητήσω ηχογράφηση η υπογραφή. Το πιο πιθανό είναι να σκέφτηκαν κάποιο άλλο πέναλτι (π.χ. Επιστροφή εξοπλισμού) και να μου το πασαρουν για πέναλτι διακοπής συμβολαίου για να "τρομάξω", γιατί όντως 60 ευρώ είναι πολύ λίγα για 2 χρόνια εναπομένοντα συμβολαίου. Πάντως τραγική η κατάσταση όταν αλλάζεις πάροχους, τόσα τηλέφωνα και ψέμματα ούτε από πρώην... 

Δημοσ.
17 minutes ago, ikorolis said:

σίγουρα έχουν ένα από τα δύο στα χέρια τους.

Αν ρισκάρει να χάσει την δουλειά του (γιατί αυτό θα συμβεί όπου από τις τρεις εταιρείες δουλεύει) ναι μπορεί να πει ψέματα

Από κει και πέρα όπως είπα μπορεί να ζητήσει τα απαραίτητα στοιχεία από την εταιρεία

όπως και να κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

 

Πόσοι από τους πωλητές της Wind που εδώ και χρόνια λένε ψέματα ότι μπορείς να φύγεις από τον πάροχό σου χωρίς να πληρώσεις τέλος διακοπής επειδή έχει καταργηθεί κλπ. κλπ. έχουν χάσει τη δουλειά τους; Και αν την έχουν χάσει, γιατί συνεχίζεται αυτή η πρακτική;

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, infin1tyGR είπε

Πόσοι από τους πωλητές της Wind που εδώ και χρόνια λένε ψέματα ότι μπορείς να φύγεις από τον πάροχό σου χωρίς να πληρώσεις τέλος διακοπής επειδή έχει καταργηθεί κλπ. κλπ. έχουν χάσει τη δουλειά τους; Και αν την έχουν χάσει, γιατί συνεχίζεται αυτή η πρακτική;

Προσωπικά/Επαγγελματικά δεν ξέρω κανέναν πωλητή της WIND που να λέει αυτό το πράγμα (το οποίο είναι ψέμα) ότι μπορείς να φύγεις από τον πάροχο σου χωρίς να πληρώσεις τέλος διακοπής/πέναλτι 

Ουδέποτε έχει καταργηθεί φυσικά αν έχεις σε ισχύ σύμβαση και για λόγους δικούς σου θες να αλλάξεις πάροχο πληρώνεις το τέλος διακοπής/πέναλτι και πας όπου θες.

Η μόνη περίπτωση να φύγεις αζημίως είναι να μην καλύπτεσαι από υπηρεσία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 minutes ago, ikorolis said:

Προσωπικά/Επαγγελματικά δεν ξέρω κανέναν πωλητή της WIND που να λέει αυτό το πράγμα (το οποίο είναι ψέμα) ότι μπορείς να φύγεις από τον πάροχο σου χωρίς να πληρώσεις τέλος διακοπής/πέναλτι 

Ουδέποτε έχει καταργηθεί φυσικά αν έχεις σε ισχύ σύμβαση και για λόγους δικούς σου θες να αλλάξεις πάροχο πληρώνεις το τέλος διακοπής/πέναλτι και πας όπου θες.

Η μόνη περίπτωση να φύγεις αζημίως είναι να μην καλύπτεσαι από υπηρεσία.

Εσύ μπορεί να μην ξέρεις, αλλά εγώ και πολλοί ακόμα στο adslgr έχουμε προσωπική εμπειρία από τέτοιες βλακείες. Και καλά εμείς ξέρουμε ότι δεν ισχύουν. Αν πιάσουν κάποιον κορόιδο;

Επεξ/σία από infin1tyGR
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, infin1tyGR είπε

Εσύ μπορεί να μην ξέρεις, αλλά εγώ και πολλοί ακόμα στο adslgr έχουμε προσωπική εμπειρία από τέτοιες βλακείες. Και καλά εμείς ξέρουμε ότι δεν ισχύουν. Αν πιάσουν κάποιον κορόιδο;

ναι δεν έχω λόγο να πω ψέματα

δεν ξέρω ούτε σε προσωπικό επίπεδο ούτε σε επαγγελματικό επίπεδο (καθώς η εταιρεία/οργανισμός που εργάζομαι είναι από τους μεγάλους πελάτες) έτσι έχω στενή σχέση με καταστήματα - τηλεφωνική εξυπηρέτηση κτλ...

κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ και σε αρμόδια αρχή προστασίας καταναλωτή όπως και στην εταιρεία που εργάζεται ο υπάλληλος που είπε ψέματα και χάνει την δουλειά του και αντιμετωπίζει τις ανάλογες κυρώσεις.

όπως την πάτησε "συνεργάτης" της VODAFONE οποίος προσπάθησε να μου αλλάξει την εταιρική σύνδεση κινητού (WIND) με το έτσι θέλω παρά την άρνηση μου

αποτέλεσμα ήταν η καταγγελία στην VODAFONE και ο συνεργάτης έπαψε να είναι συνεργάτης τους και πήρα φυσικά αποζημίωση για τον χρόνο κι χρήμα που έχασα.

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.

Μου είχε συμβεί το ίδιο με τον ΟΤΕ πριν από δέκα χρόνια.Αλλαξα πάροχο κ μου στέλνουνε εκκαθαριστικό με χρέωση για σπάσιμο του συμβολαίου.Τους καλώ κ μου λένε έχετε ανανεώσει τηλεφωνικα,βρείτε μου την ηχογράφηση κτλ κ τελικά μου ζήτησαν συγγνώμη.Ειναι λαμόγια κ όποιον πιάσουν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...