Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Fulgore είπε

Παιδιά για να μην ξεφεύγουμε,το θέμα αφορά αγορές από το Public συγκεκριμένα.

Το τι γίνεται σε ότι έχει να κάνει με Xiaomi/Poco και Skroutz στο κομμάτι εγγύησης,είναι άσχετο με το εδώ θέμα.

 

Spoiler

Αρχικά Απάντησα μετά από ερώτηση που έγινε.

Μετά βρέθηκε άτομο που απάντησε σε έμενα (με κάτι που δεν ισχύει σίγουρα).

και μετά ήρθε το ποστ του φίλου από πάνω ώστε να ξεκαθαρίσει η κατάσταση (το οποίο είναι και 100% σωστό).

Το μόνο άσχετο ποστ είναι αυτό με το κάνεις μια εκτύπωση και πας και ζητάς.

 

 

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
13 ώρες πριν, maxdore217 είπε

 

Βρε μαζί σου,δεν διαφωνώ σε κάτι.

Κύρια ευθύνη έχει αποκλειστικά και μόνο η Xiaomi που εδώ και πόσα χρόνια στην Ελλάδα και με πόσες πωλήσεις, δεν έχουν αξιωθεί να φτιάξουν μια ρημαδό αντιπροσωπεία και να εισάγονται όλες οι συσκευές επίσημα όπως ισχύει για άλλες εταιρείες.

Είναι η μοναδική εταιρεία με την οποία καθόμαστε τόσο πολύ και ασχολούμαστε με τα της εγγύησης/καταστήματος αγοράς κάθε χρονιά.

Δημοσ.

Παρεμπιπτοντως, με online παραγγελια που ακομα ειναι σε διαδικασια συλλογης η επιστροφη εχει μπει ηδη.

Το ιδιο γρηγορα μπηκε η επιστροφη και στην ιδια προσφορα που ειχε τρεξει απο το public ξανα τον περασμενο Μαιο.

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Βρε μαζί σου,δεν διαφωνώ σε κάτι.

Κύρια ευθύνη έχει αποκλειστικά και μόνο η Xiaomi που εδώ και πόσα χρόνια στην Ελλάδα και με πόσες πωλήσεις, δεν έχουν αξιωθεί να φτιάξουν μια ρημαδό αντιπροσωπεία και να εισάγονται όλες οι συσκευές επίσημα όπως ισχύει για άλλες εταιρείες.

Είναι η μοναδική εταιρεία με την οποία καθόμαστε τόσο πολύ και ασχολούμαστε με τα της εγγύησης/καταστήματος αγοράς κάθε χρονιά.

αυτό συμβαίνει γιατί είναι μάλλον η μεγαλύτερη εταιρεία που αφήνει κέρδος στα σκρουτζομάγαζα και φέρνουν παραεισαγωγή με αποτέλεσμα πολλά κινητά να αγοράζονται χωρίς εγγύηση. αντιπροσωπεία υπάρχει, αλλά υπάρχουν αρκετοί που προτιμούν να αγοράσουν κάτι φθηνότερα παρά να δώσουν παραπάνω και να έχουν εγγύηση.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Giama είπε

Παρεμπιπτοντως, με online παραγγελια που ακομα ειναι σε διαδικασια συλλογης η επιστροφη εχει μπει ηδη.

Το ιδιο γρηγορα μπηκε η επιστροφη και στην ιδια προσφορα που ειχε τρεξει απο το public ξανα τον περασμενο Μαιο.

Η αγορά έγινε εφάπαξ η με δόσεις φίλε μου?

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, james01gr είπε

αντιπροσωπεία υπάρχει

Τα έχουμε πει εδώ και χρόνια.

H Infoquest είναι η αντιπροσωπεία της Apple στην χώρα μας,και όχι της Xiaomi.

Γιαυτό πέρυσι δεν ήρθε επίσημα στην χώρα μας το Poco F2 Pro ή φέτος το Mi 11 128gb.

  • Confused 1
Δημοσ.

καλησπέρα μια ερωτηση καθως δεν γνωριζω, η επιστροφη 20% γινεται σε χρηματα η απλα (χρηματα ποντους) που τους εξαργυρωνεις σε συγγεκριμενα σημεια συνεργαζομενα νε τη τραπεζα? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χθες αγορασα ενα Samsung με 12 δοσεις και μπηκε κανονικότατα η επιστροφή, απόδειξη όχι τιμολόγιο.

Επεξ/σία από lordbandito
  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, de_thymamai είπε

Έχει κόψει κάποιος τιμολόγιο να μας πει αν μπαίνουν οι πόντοι?

Έχει αναφερθεί πολλάκις. Δεν μπαίνουν. Υπάρχει στους όρους της προσφοράς.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...